Beoordelingen over Hotel La Laguna Spa & Golf 4-sterren

Avenida Antonio Quesada, 53, 03170 Rojales, Spanje

#3 van de 17 hotels in Rojales

Ontbijt was uitstekend, keurig zwembad en gevarieerd pakket...

Accommodatie zou eigenlijk een renovatie kunnen gebruiken. Het is keurig maar wat gedateerd (bijv. badkamer) met kleine 'mankementen' (ontbreken deurstop, oude kasten die stroef lopen etc.) Is op zich niet storend maar het kan storend worden als er niets aan wordt gedaan.

Ontbijt was uitstekend, keurig zwembad en gevarieerd pakket aan faciliteiten ter ontspanning (Spa, fitness etc.)

Prima hotel, goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Bij het ontbijt was men niet berekend op grotere groepen, wat nogal eens voorkwam. Dan liet de aanvulling van brood en andere producten te wensen over. Wat ons ook tegenviel is dat het personeel niet of nauwelijks Engels spreekt. Dat kan eigenlijk niet in een hotel waar internationale gasten komen.

Prima kamer, diner was goed. Wel wat weinig variatie in bijgerechten.

Luxe hotel met mooie Spa en erg vriendelijk personeel

Geen golffaciliteiten in de buurt terwijl de naam anders doet vermoeden. Niet veel te doen; auto noodzakelijk

Luxe hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel en mooie, uitgebreide Spa. Goed en betaalbaar restaurant

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Nooit meer

Matug ontbijt, andere klanten zaten met hun handen aan het eten. Slaapkamer te warn, slecht bed, veel te dik dekbed, gescheurde lakens. Onconfortabele kussens,. Wifi viel steeds weg. Wij hebben 1 nacht helemaal niet kunnen slapen omdat er een vogel vastzat boven het plafond van onze badkamer. Deze kon er niet uit maakt alleen maar gestreste en paniekerige geluiden (heel triest) Zeer luide en slecht zingende pianist in de bar.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Zeer goed verblijf en uitstekend hotel

Wifi werkt niet goed. Personeel in bar werkt niet goed samen.

Locatie voor werk... Alles op 5 à 10 min afstand. Hotel ligt zeer centraal. Lekker ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

de kamers waren tip top in orde.

de wifi

de kamers waren tip top in orde. het ontbijt was prima. Enkel de wifi is heel beperkt zo wel op kamers als in de lobby dat zou best een heel stuk beter mogen.

Binnenkomst hal prachtig.kamers iets gedateerd,maar schoon.deze periode andere soort publiek.

sauna, we hadden 90 min.speciale prijs voor de winter.30 Euro.voor 2 pers. 10 min voor sluitingstijd werden we eruit geroepen ,het ging dicht. oke,prima.we hadden 75 min gehad. met afrekenen vroeg men 36euro,en toen ik er wat van zei aan de balie, kreeg ik als antwoord:het is maar 6euro.Ik moest er moeite voor doen om het terug te krijgen. Heb het wel verrekend gekregen.

Restaurant was goed.maar je kan beter zo vroeg mogelijk gaan ,want al was de keuken tot 23 uur open en wij er om 22.15 waren hadden ze er geen zin meer in. muziek ging uit, galzen gingen al rammelend eraf.de ober zat in zijn oren te pulken en gaf ondertussen onze eten en ging op kijk afstand kijken of we snel aten, Tijdens het hoofdmaaltijd werd ons gevraagd op we nog een dessert wilden ,anders kon de kok weg. we waren om 23uur klaar en hadden onze eten bijna erdoor geduwd. Ondanks dat was het eten goed.Maar toch anders dan in de grote stad waar men tijd voor je hebt. Goed hotel voor toeristen.

De kamers zijn ok.

De onkunde van sommige personeelsleden. Rode wijn serveren aan 10 graden, de kurkstop laten afbreken.

De kamers zijn ok. De matras is uitmuntend. Mooi zwembadomgeving met palmbomen. De maaltijden zijn voordelig en lekker. De bar is ook uitstekend, groot tv scherm, kleine maaltijden te bekomen en aangenaam interieur en terras.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Het meest afschuwelijke verblijf van onze vakantie

Beddengoed werd alleen verschoont na te vragen. Badkamer werd niet schoongemaakt Ontbijt was zeer slecht, zelfs verbrande bake-off broodjes werden ons deel, samen met Engelse toast. De tafel naast je werd schoongemaakt met een heel scherp riekend schoonmaakmiddel, zodat je heb eugen ontbijt niet eens meer proefde en zo snel mogelijk vertrok. Nooit meer aanbevelen en al helemaal niet voor die prijs.

Slechte service en personeel vond zichzelf belangrijker dan de gast. Uitzondering, de man in de cafetaria. Ontbijt was erbarmelijk slecht. De laatste 15 jaar niet meer in zo'n slecht hotelgelogeerd, totaal geen prijs kwaliteit verhouding.

Rustgevend
    • Junior Suite (3 Volwassenen)

Dat er extra moet betaald worden om de spa te mogen gebruiken. Het buitenzwembad is ook enkel toegankelijk in juli, augustus en september, de andere periodes is het enkel om naar te kijken. Het bad in de badkamer is super smal en kort en de stop om het water in het bad te houden kon niet volledig worden afgesloten.

Het 2 persoonsbed was SUPER groot, dit was zalig. Persoonlijk vond ik de matras aan de harde kant. Aan het ontbijt ontbrak niets, alleen hadden verse pistolets en koffiekoekjes lekkerder geweest dan afgebakken exemplaren. Het personeel was heel vriendelijk!

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Kamer was proper , wel lelijke ouderwetse losliggende vloer , douche / bad heel onhandig en dop van bad sloot niet af , beetje aan verbetering toe

De mooie zeer rustige en gemakkelijk bereikbare ligging...

De zeer ongemakkelijke sofa's in de bar., en ook de matrassen in de kamer waren aan vervanging toe.

De mooie zeer rustige en gemakkelijk bereikbare ligging nabij het meer. Lekker eten en zeer praktische parking. Het personeel is uiterst vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Voor ons doel waarom we in Spanje waren, was het verblijf perfect.

Vaak had kok toch zoutvaatje te dicht in de buurt :-)! Typisch voor zuiderse keuken?? Waren er niet voor vakantie en telkens buiten seizoen, maar maak toch de bedenking dat er in de buurt mogelijks weinig te beleven is. Auto noodzakelijk indien je niet constant in het hotel wenst te blijven??

Propere kamers/hotel. Uitgebreid ontbijt. Ruime bar met mogelijkheid tot nuttigen van kleine gerechten. In het restaurant mogelijkheid voor dagelijks menu aan zeer democratische prijs. Parkeermogelijkheid op parking aan overkant van de straat.

aangenaam

eigenlijk niets viel echt tegen...tenzij mischien het kamer-meubilair en afwerking ervan,daar zat wat sleet op...

algemeen een zeer tevreden gevoel,geen echte uitschieters,maar ook geen tegenvallers.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Voor wat wij er kwamen doen, best ok.

De service.

Het personeel is niet bepaald vriendelijk. zeker aan de receptie zijn ze zeer nors. Ze waren onze kamer vergeten te poetsen en dat vonden ze aan de receptie normaal. De bar en restaurant is ok, Spanjaarden zijn nu eenmaal niet de vriendelijkste mensen. Het ontbijt is ok maar mocht wat uitgebreider en verzorgder zijn. Locatie is vrij goed. Zwembad in warmere periodes is best ok.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Rust.ontspanning en zo'n.

Personeel dat klanten tegemoet komt met een glimlach zou het bedrijf een kwalificatie van een 9 hebben gegeven helaas het mocht niet zo zijn.

Prima hotel netjes schoon en goede bedden

Heerlijk en doeltreffend

Kwamen rond 22.15 uur in het restaurant en werden weggekeken. Omdat de keuken om 23 uur sluit. Niet echt Spaans.

Is hotel voldoet aan onze wensen. Heerlijk rustig bij het zwembad. En gezellig aan de bar. De kamers zijn netjes en verzorgt.

Vanuit Torrevieja midden in de stad naar een rustig hotel met allerlei extra faciliteiten. Heerlijk

Goed ontbijt en echt relax hotel. Wel een beetje ver van de bewoonde wereld maar aangezien wij een auto tot onze beschikking hadden maakt dat niet uit.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Mooi hotel met veel faciliteiten

Borg voor handdoek bij zwembad, geen probleem maar je moet 3 dagen met de natte handdoek doen die je vervolgens niet op t balkon mag hangen om te drogen

Ruime kamers en voldoende parkeermogelijkheid op het terrein behorend bij t hotel

Heerlijk verblijf voor een goeie prijs!

Het is wel aan te raden een auto te huren en het ontbijt is prima, maar niet heel erg uitgebreid.

Prima hotel, met goede prijs/kwaliteit verhouding en hele fijne bedden!

Prijs kwaliteit meer dan ok

Ontbijtzaal beetje klein Aanvullen ontbijt kon beter (uur voor einde geen koffiekoeken meer, ondertassen die niet aangevuld worden , vaak ontbreken koffielepeltjes ...)

Mooie tuin ...hotel en zwembad zeer netjes

zeer compleet ontbijt uitstekend verzorgd met o.
    • Junior Suite (3 Volwassenen)

zeer compleet ontbijt uitstekend verzorgd met o.a. verse sinaasappelsap. heerlijk zwembad met badmeester. lunch en avondeten zijn ook goed. De kamers zijn heerlijk ruim en compleet.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Mooi hotel voor een rustige vakantie

Communicatie aan het onthaal:slecht engels, afhankelijk van de persoon andere info over prijzen en uren Geen toeristische informatie

Zwembad, bar. Parking

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Het personeel was zeer onvriendelijk met name tijdens de...

Het personeel was zeer onvriendelijk met name tijdens de lunch op het buitenterras. Ons eten werd zo op tafel gekwakt en er kon geen glimlachje vanaf.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Uitrusting kamer en badkamer (bv geen wc-borstel, douchekop...

Uitrusting kamer en badkamer (bv geen wc-borstel, douchekop verstopt door kalkaanslag, zeephouder hing los, schuifdeur kleerkast maakte afgrijselijk geluid ....)

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Beter verwacht !! 🤔

Personeel receptie en restaurant niet behulpzaam Bedden niet comfortabel ! Matras aan vernieuwing toe Badkamer verouderd. Spa en welness kleinschalig en te betalen ! Verplicht badmuts ( 1 euro ) en zwempak te dragen.

Onderhoud hotel ok Rustige ligging . Kleinschalig hotel Ontbijt. Ok

Keurig onderhouden pand.

Humeurige dames bij receptie. Waterkoker op de slaapkamer maar geen theezakjes of koffie. Een borg van 5 euro per badlaken voor het gebruik bij zwembad.

Keurig onderhouden pand. Mooie tuin met zwembad. Tegelvloer in de hotelkamer. Goede prijs kwaliteit verhouding. Perfect voor een paar dagen familie bezoek

Sommige kamers verouderd, reeds een paar maal in dit hotel...

Sommige kamers verouderd, reeds een paar maal in dit hotel problemen gehad en van kamer moeten veranderen : 1x wegens water uit de airco, nu omdat doorspoeling toilet niet werkte. Wel upgrade gekregen om het goed te maken.

Rustgevend hotel met uitstekende service

Helaas wordt het zicht op het meer beperkt door een weg en bomen. Verder zijn er geen zeepjes in de badkamer maar een pompje. Zodoende is er ook geen badschuim. Sommige kamers hebben een groot balkon maar wij hadden een kamer met een balkonnetje waar je amper op kon staan.

Het hotel is zeer rustig gelegen aan een meer. De kamers zijn zeer ruim en beschikken over een groot balkon met zicht op het zwembad en het meer. Het ganse hotel is mooi aangekleed met bloemen en planten en het restaurant is zeer rustgevend. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en lekker, maar niet overweldigend. Verder is er gratis thee op de kamer aanwezig. De service is ongelooflijk.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

heerlijk hotel voor een korte vakantie

We hadden normaal een kamer op begane grond. Nu, vanwege verbouwingen een kamer op de eerste etage met een saai balkon. De bank in de woonkamer is van mindere kwaliteit en het is jammer geen tv te kunnen kijken vanuit het bed.

Hotel ligt lekker centraal voor uitstapjes met de auto. Personeel is heel vriendelijk en zeker de barman is top. Hygiëne is goed geregeld en de kamers zijn altijd mooi opgeruimd. Ontbijt is goed voor een start van de dag. Parkeergelegenheid is uitstekend dicht bij het hotel. Zwembad is ruim en schoon, helaas was de temperatuur buiten te laag. Dit hotel is heerlijk om een week te vertoeven.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Mooi hotel in de buurt van het prachtige natuurgebied Las Salinas de la Mata.

In de omgeving van het hotel vind je geen winkeltjes en maar weinig restaurantjes.

Mooi hotel in een mooie omgeving. Vanuit het hotel zie je het prachtige natuurgebied Las Salinas de la Mata.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

kamer was prima, alleen van het ontbijt heb ik een...

De ontbijt ruimte was te klein en soms moest je wachten voordat je een tafeltje had

kamer was prima, alleen van het ontbijt heb ik een voedselvergiftiging opgelopen, waar ik twee dagen last van heb gehad

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Teleurstellend deze keer

Dit was de 4e keer in dit hotel. Geboekt omdat vorige keren prima was. Dit keer niet tevreden. Personeel vergat bestellingen en de keuken was zeer matig. Heb gevraagd of er een andere kok was, maar geen antwoord. Weet niet of ik nog een keer dit hotel kies

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Prettig verblijf.

zou het niet weten. Was er maar 1 nacht.

Ontbijt zeer uitgebreid. Kamer netjes. Heb een boek over de veranderingen in Quesada, wat in de kamer lag, gekregen. Vroeg waar het te koop was, maar mocht het meenemen.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Voor de prijs zwaar tegenvallend

Ze voeren 4 sterren, dat is het echter niet waard. Wij hadden kamer 112, boven het restaurant, mooie kamer maar zeer gehorig en lawaaiig zeker met het restarant eronder. Hierover beklag gedaan en we zouden een andere kamer krijgen. Oh nee toch niet want de drukte was over dus ook het lawaai. Helaas was het lawaai niet over, en het hotelpersoneel interesseert het ook niet zo want ze hebben er niet meer naar gevraagd. Ook bij het uitschecken hebben we dit nogmaals gemeld, de reactie was wat lauw, "O is dat zo?" Mijn vrouw spreekt vloeiend Spaans dus de communicatie naar de receptie was echt goed. Maar we kregen meer het gevoel, ach er is betaald dus "who cares". 6 dagen 110,- euro per dag betaald. Geen beschikking op het zwembad (wel gevuld maar dicht). Binnenzwembad alleen tegen betaling als je gebruik maakt van de Spa. Feitelijk en achteraf dus een 2 sterren accommodatie voor de prijs van een 4 sterren hotel..Geen aanrader dus.

Een goed ontbijt, met mooie ruime tijden. Parkeergelegenheid is ook goed, personeel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

5,5
    half pension was redelijk

hebben zonder elektriciteit gezeten gemeld aan de receptie,zij komen kijken konden het niet oplossen ,dus een avond,nacht en morgen zonder elektriciteit douche stang lekte ,tegels los in de badkamer

half pension was redelijk hotel geen vier sterren waard

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Prima verblijf voor familiebezoek.

Douchekop stuk.

Schone, ruime en nette kamers. Vloertegels (geen tapijt). Prettige uitstraling hotel. Mooie tuin en zwembad. Parkeren voor de deur.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Lost de verwachtingen niet in.

Laguna Spa & Golf (4 sterren ???), verondersteld dat er een golf bij is. Was niet het geval. Een kamer zonder zetel om relaxt te lezen. geen leesruimte. Ontbijt ok, lunch of diner middelmatig. dag voor onze afreis bekomen we badjassen!!!! en het hotel is in het midden van niemendal.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

was de tweede maal dat wij dit hotel hadden geboekt-dus algemeen bekeken toch een goed hotel-

kamer !! vloertegels los -lampen stuk-airco werkte niet voldoende-lawaai van riolering of wat dan ook hoorbaar in badkamer-tv bijna van de muur

ontbijt zeer goed-personeel ok hygiene verdre ok

• Beoordeeld op: 21 november 2016

goed hotel voor 1 week

Geen vers bood bij ontbijt. Motor geronk dag en nacht op kamer. 202 In badkamer weinig toiletgerief. zeker voor een 4 sterrenhotel. Met handbagage kan je zelf weinig meenemen. bv. scheermesjes

De zeer propere kamer en omgeving. Personeel heel vriendelijk en hulpvaardig

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Personeel was zeer vriendelijk maar spreken spijtig genoeg...

Enkel harde broodjes of zacht wit brood bij het ontbijt en geen gewoon donker brood. 3 gangenmenu veel te vlug achter elkaar.

Personeel was zeer vriendelijk maar spreken spijtig genoeg geen andere talen ! Alles was zeer proper.

Een absolute aanrader voor iedereen ongeacht de bestemming van je reis!

De hostessen aan de balie zijn zakelijk vriendelijk maar niet hartelijk (behalve de iets oudere dame van dienst op de dag van uitchecken): geen extra informatie als je er niet om vraagt; Een schril contrast met de bijzonder vriendelijke jonge dames in het restaurant!

De bijzonder goede prijs-kwaliteit-verhouding: zeer comfortabel logeren met veel faciliteiten aan een zeer redelijke prijs, ook de menuprijs in het resaurant.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

saai

€1,40 voor een vlesje water is gekkenwerk. Het personeel spreekt zeer gebrekkig engels. Het restaurant heeft een michelin ster. Maar een kant en klaar gerrecht van de supermarkt smaakt beter.

Er was een zeer vriendelijke en gastvrije barman

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Volgend jaar weer.

Ik zou het niet weten.

De ontvangst was geweldig. We werden begeleid naar de kamer. Personeel bijzonder hulpvaardig. Uitstekend ontbijtbuffet. Heel plezierig gelegen met eigen parkeerterrein.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Voor de 4e keer in hotel La Laguna geweest en wederom was het voortreffelijk.

Niets viel tegen.

De ligging van het hotel is geweldig. Heerlijk rustig met meer dan goede faciliteiten. Het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt is zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Goed maar geen 4 sterren waard

Verouderde kamers.Geen digitale en slechte tv verbinding.Zo goed als geen keuzezenders. Ontbijt: weinig broodkeuze.De ei gerechten waren niet vers gemaakt en lauw tot koud.Geen minibar service.Geen WC borstel aanwezig.Na 3 oktober geen enkele zwembadservice meer.Is geen 4 sterren waard

Locatie en mooie groene omgeving

Het avondeten was prima.

Het avondeten was prima. Het zwembad was prima.

Prima ontbijt, nette kamers.

Wifi kan beter

Prima ontbijt, nette kamers. Nog even heerlijk bij het zwembad gelegen met een drankje.

Goed hotel

Had graag buiten kunnen ontbijtengoed

Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Ontbijt top!

Wifi dramatisch

Ontbijt top! Ligging goed. Prima kamers

de vernieuwde suitekamer was heel mooi, prima ontbijt en...

Het wellness-gedeelte viel tegen.

de vernieuwde suitekamer was heel mooi, prima ontbijt en toffe bar (leuke, sympathieke barman !)

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Heel goed

Heerlijk ontbijt vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

alles dik in orde

alles dik in orde

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Heerlijk relaxen vakantie

Het ontbijt was heerlijk kamers 👌👌 personeel zeer vriendelijk Zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Niet gebruikt

WiFi zeer slecht

Niet gebruikt

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Rustig

Goed ontbijt en propere kamer . Goede bediening aan de bar .

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Ontbijt is prima schone kamer zeer vriendelijk personeel

Ontbijt is prima schone kamer zeer vriendelijk personeel

Is goed bevallen .word door ons aangeraden

Hotelkamer is aan een opknapbeurt toe

Bedden zijn erg goed alleen moet je wel op je plek blijven anders val je ertussen

afgeleven van centrum torrevija

Ontbijt steeds het zelfde Geen variatie. koude eieren.spek.fruit zag er niet meer zou vers uit

Personeel was supervriendelijk

Heerlijk, ontspannen, voor herhaling vatbaar!!

Personeel spreek slecht Engels.

Netheid, luxe en alles goed geregeld.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Ontbijt was prima.

De airco deed het in het begin niet goed en moest de tweede dag worden nagekeken, waarna het prima ging.

Ontbijt was prima.

Het was echt super heel mooi heel relaxt
    • Suite met Spabad

Spa welness

Goed genoeg

Ontbijt rommelig

Zwembad

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Prima hotel goede services mooi

Heel goed hotel voor kort verblijf.

Weinig ligbedden beschikbaar aan het zwembad

Rustige ligging. Lekker en uitgebreid ontbijt. Lekker restaurant aan zeer schappelijke prijzen.

Al het personeel was super vriendelijk.

ontbijt was eentonig met weinig tot geen afwisseling. balkon was zeer klein, kon zelfs geen stoel staan.

Al het personeel was super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

het is toch voor terug te boeken, zal overal wel iets zijn

de handdoeken waren ze eens vergeten de kamer vergeten komen op te maken,

ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Leuk hotel voor een weekje vakantie. Wel handig om auto erbij te hebben om plaatsen te bezoeken.

Geen balkon met zitje.

Mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Goede prijs kwaliteit

De dame die de ontbijtruimte verzorgde was meermaals onbeleefd !

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Hans en Johan

Avond eten in het hotel voor 16 euro ganse menu voorgerecht,hoofdgerecht,dessert en glas wijn. En lekker en elke dag andere menu dus top.

goed voor enkele dagen voor zakelijk reizen

eenvoudig goed

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Fantastisch hotel goede ligging makkelijk bereikbaar

Broodjes

Prima ontbijt allen graag meer keuze in broodjes zou fijn zijn

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Voor de vijfde keer, weet wat ik mag verwachten

Geen idee

Alles prima in orde