Beoordelingen over La Posada del Angel 3-sterren

Mesones, 21, 29610 Ojén, Spanje

#1 van de 4 hotels in Ojén

Een aanrader voor mensen die rust zoeken in een prachtig bergstadje en toch dichtbij strand
    • Tweepersoonskamer met Eigen Terras

Het was een heel sfeervolle posada, smaakvol en met oog voor details ingericht. De ontvangst was buitengewoon hartelijk. De kamer was prima en het ontbijt super. Ik kan dit aanraden aan mensen die niet zo dol zijn op eenheidsworst onderkomens.

Gezinsvakantie

Een prachtige locatie waar je heerlijk tot rust kunt komen en veel goede tips en verzorging krijgt met wat er zoal in dit deel van Andalusie de moeite waard is om te gaan doen. Ton, Helga, Veerle, Date en Richard verdienen een pluim.

Fijne vakantie in een gezellig kleinschalig hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer

Er viel me niets tegen. Alleen ontbrak er voor mij wat zoetigheid bij het ontbijt. Het ontbijt was steeds vers en gezond, maar op vakantie kan ik genieten van een croissant of wat spek bij een eitje.

Het hotel is gelegen op een leuke locatie in een authentiek charmant Spaans dorpje. Het interieur van het hotel zorgt voor een gezellige vibe en straalt rust uit. Ook de vriendelijke gastheer die steeds klaarstaat voor het geven van informatie, zorgt voor een sterke meerwaarde.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Top plekje!
    • Economy Tweepersoonskamer

Wat krappe kamers, vooral met koffers

Gastvrij, authentiek Andalusische sfeer met moderne service. Geweldig ontbijt. Leuke Nederlandse eigenaars. We komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Een rustige plek in de buurt van Marbella

Klopt in Ojen is er weinig te beleven, en zijn er beperkte parkeermogelijkheden, maar Marbella is echt niet ver en heeft een mooi aanbod aan restaurants.

De bediening is meer dan uitstekend. Elke vraag wordt met veel plezier beantwoord, en de informatie en suggesties die beschikbaar zijn helpen in het plannen van het verblijf. De service en de vriendelijkheid van de jonge ploeg maakt het verschil.

Verblijf was goed, maar checkout was heel naar.
    • Economy Tweepersoonskamer

Heel leuk en klantvriendelijk ontvangst door een personeelslid van het hotel. Heel jammer dat de hoteleigenaar bij het uitchecken heel onvriendelijk deed toen wij met onze Aerican Express (AMEX) kaart hadden afgerekend. Er stond nergens een bordje dat dit niet mocht en hij heeft van tevoren ook niet aangegeven dat het niet mocht. Pas toen er was betaald zag hij dat we met AMEX hadden betaald en ging hij tegen ons tekeer. Hij zei dat dit hem nu heel veel geld kost. Wel 10 euro en dat terwijl we toch al een gratis (wij waren er niet van bewust) upgrade hadden gehad. Hij zei dat je niemand blij maakt met het betalen met een AMEX kaart en dat het vreselijk is voor ondernemers. En dat terwijl wij leuke cadeaus van AMEX zouden ontvangen (wat niet waar is). Dit is informatie waar wij als klanten niet zoveel mee konden, vooral de toon waarop hij sprak was vervelend. Als hij had gezegd dat betaling met AMEX niet mogelijk was, hadden we met onze VISA of Mastercard betaald, want die hadden wij ook gewoon bij ons. Dat was een nare ervaring toen we weggingen waardoor wij in ieder geval niet meer terug zullen keren naar dit hotel. Erg jammer, want voor de rest was het verblijf prima. We komen wel zeker terug naar Ojen! Prachtige plaats.

Prachtige omgeving, mooi hotel, mooie kamer, goede hygiëne en heerlijk ontbijt.

Heerlijke dagen!
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer die we uitkozen was eerder krap en had weinig bergruimte.

Lekker en gevarieerd ontbijt, met bediening aan tafel in de patio! De eigenaars en het personeel zijn zeer voorkomend en behulpzaam. De b&b ligt midden in een wel zeer pittoresk bergdorpje op ongeveer 10 km van de kust in Marbella.

Perfect hotel, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, authentiek Spaans, voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer

Een perfect hotel, vriendelijk personeel dat altijd klaar staat voor vragen, tips en suggesties voor activiteiten, strandjes, restaurantjes, etc. Het hotel is écht authentiek Spaans, evenals het dorpje Ojén. Het ontbijt is heerlijk en de kamers zijn prima van grootte en keurig schoon. Een aanrader als je naar de Zuid-Spaanse kust wil, maar niet in het drukke Marbella wil overnachten.

De rust.

Auto parkeer je onderaan dorp. Ze haken je op net je bagage. Maar wij gingen iedere dag weg. Dan is het vest een klim als je laat terug komt 's avonds.

De rust. Kamer was heerlijk. Mooi ingericht airco werkt goed. Service was super, veel gehad aan de tips en ontbijt goed en in mooie patio onder de citroenboom.

Schattig dorpje, fijne kamer en lekker ontbijt!
    • Economy Tweepersoonskamer

Wij vonden het dorpje Ojen heel schattig en heel knus. Ik ben verliefd geworden op de smalle straatjes. Het is een klein dorpje, niet veel te beleven, maar Marbella ligt op zo een 7 km van het hotel af. Het is alleen niet echt aan te raden om er naar toe te gaan met de auto. Ze hebben weinig parkeerplekken, smalle straatjes en veel hellingen. Het personeel van het hotel is Nederlands (wel handig) en zijn erg vriendelijk. Het ontbijt was lekker! Wil je rust en lijkt het je leuk om een schattig Spaans dorpje te bezoeken, dan is dit wel een aanrader.

Schitterend
    • Economy Tweepersoonskamer

Geen parkeergelegenheid aan het hotel wel aan de rand van het dorp. Het hotel is niet bereikbaar met de auto. Gelukkig is er een service van het hotel die je van en naar je wagen brengt.

Je voelt je er thuis, uitstekend ontbijt in een mooie patio, de rust en stilte van het hotel, de liggin midden het dorp.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Het voelt als een thuis. Geweldig gastvrij!
    • Standaard Kamer

Gezellige sfeer, de gastvrije benadering van de gastvrouwen en heren, het gevoel van thuiskomen in een heerlijk dorp. Mooie centrale ligging om een deel van Andalusië te bekijken en de prima tips die we meekregen.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Fantastisch plekje in Spaans dorpje
    • Tweepersoonskamer met Eigen Terras

Prachtige locatie, midden in een authentiek Spaans dorpje. Ontbijt top. Ontzettend vriendelijke eigenaren en personeel is ook heel erg goed. Denken mee, hebben leuke tips om te gaan eten. Kortom gaan!

Een echte aanrader

Eigenlijk niets!

De accommodatie is gunstig gelegen t.o.v. diverse attractieve steden, strand en eetgelegenheden. Het is een authentiek Spaanse posada met Andalusische sfeer en ruime, comfortabele kamers. Het ontbijt is fantastisch en wordt genuttigd op de mooie cour. De eigenaars en het personeel zijn vriendelijk en laagdrempelig. Met prima tips, plattegrondjes enz. van alle mogelijkheden in de omgeving. Hun enthousiasme is aanstekelijk. We komen hier graag nog eens terug!

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Persoonlijke tips van eigenaar brachten ons middenin het authentieke Spaanse leven
    • Economy Tweepersoonskamer

Overdekt zwembadje hebben wij niet gebruikt

Persoonlijke tips van enthousiaste eigenaren Ton en Helga waren perfect. Ton adviseerde ons authentieke cafétjes en restaurants aan, precies waar wij naar op zoek waren. Personeel enorm aardig, heerlijk ontbijtje in mooie binnentuin, prachtige accommodatie!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Mooie B&B rond een patio, in het hart van Ojen en vlakbij Marbella
    • Tweepersoonskamer met Eigen Terras

Voor de warme zomerperiode zou een klein koelkastje handig zijn. Verder niets.

Fijne plek, gastvrije ontvangst, mooie kamer met terras en lekker ontbijt. Nederlandse TV via satelliet.

Super fijne bestemming in een heerlijk gebied. Fantastisch B&B, zeker een aanrader!
    • Standaard Kamer

Het verwarmde zwembad was gevuld maar niet open voor gebruik. Wat de reden hiervan was is mij onduidelijk. Wij kwamen ook voor de Nederlandse eigenaren omdat die goed aanvullende info zouden geven over uitstapjes. Die waren gedurende ons verblijf zelf op vakantie. Dat begrijp ik volkomen maar dat hadden zo best mogen mededelen. Jammer, toch een gemiste kans.

Heerlijk ontspannen sfeer, fijne grote kamer, goed ontbijt, fijne bediening en gezellige openbare ruimten.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

heerlijk rustig.
    • Huisje met 1 Slaapkamer

wat ons betreft: niets

wij verbleven in Casa Fuente, niet in het hotel. dit is een volledig huis, alles ruim voldoende aanwezig, mooi dakterras met uitzicht op zee. het is ons prima bevallen, zeker voor herhaling vatbaar. boodschapjes kun je alles vlakbij halen, ook lekkere verse broodjes. ook satelliet tv, misschien in de zomer niet nodig, in de winter wel prettig. Nederlandse eigenaren, heel aardige mensen, die je ook weer de nodige tips kunnen geven.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Fijne kamer, goed ontbijt en prima locatie.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Terras

Klein puntje van verbetering: de wifiverbinding op de kamer viel af en toe weg.

Fijne kamer, goed ontbijt en prima locatie. De eigenaren kenden de omgeving zeer goed en waren erg behulpzaam bij het plannen van leuke activiteiten en uitstapjes. Al met al een fijn adres voor een meer actieve vakantie!

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Goed genoten!
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamers zijn gehorig, omdat deze bijna allemaal aan de patio grenzen. Met name het ontbijtend publiek tussen 8.30-10.00 uur is goed hoorbaar. Kortom, uitslapen kun je beter op een andere locatie doen. De rest van de dag is het er overigens heerlijk rustig.

In het dorpje Ojén, op een steenworp van Marbella, ligt deze fijne accommodatie. Uitbater is een zeer vriendelijk en gastvrij Nederlands koppel. Uitstekende service van het personeel. Een gezellig ontbijt. Vooral de kennis en de adviezen over omgeving waren erg fijn. De buggyservice voor je bagage naar van de parkeerplaats naar de accommodatie is prima geregeld!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Top, we zijn twee weken geweest en hebben het heel erg naar ons zin gehad.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Terras

niet zo zeer tegen maar het ontbijt had wel wat meer variatie mogen hebben.

De betrokkenheid en hulpvaardigheid van de eigenaren en het personeel. De kleinschaligheid maakt het gezellig, vertrouwelijk en persoonlijk.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Vakantie in wit dorp!!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Terras

Kamer wat verouderd met mankementen zoals douche die naar beneden valt, mieren,geen koelkastje,ook niet echt proper. Wij voelden er ons als belgen niet echt thuis.

Leuk dorpje met enkele leuke restaurants.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

• Economy Tweepersoonskamer

Zwembad is aan de kleine kant.

Het ontbijt was geweldig en het enthousiasme van Ton en Helga is fantastisch. We hebben leuke tips gekregen voor uitstapjes, waar we volop van genoten hebben. Ideale ligging bij Marbella en tapas barretjes om de hoek van het hotel. We gaan zeker nog een keer terug!

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Top vakantie in Ojén
    • Tweepersoonskamer met Eigen Terras

Heel gastvriendelijk, Ton en Helga kennen de omgeving tot in de puntjes waardoor je op plekken komt die je anders niet zou zien! Daarnaast werken er veel jonge enthousiaste mensen waar je meteen vrolijk van wordt bij her ontbijt

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Heerlijk verblijf in La Posada del Angel.

Helemaal niets!

Een ontzettend leuk, sfeervol hotelletje in het pittoreske plaatsje Ojen. Prachtige omgeving, kwartiertje met de auto van het strand. De omgeving heeft alles: sfeer, rust, cultuur, sportiviteiten, strand, lekkere restaurants, het bruisende Marbella. Voor ieder wat wils. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Schone gezellige ruime kamers. De eigenaren Ton en Helga zijn ontzettend enthousiast en behulpzaam, alsmede het personeel. Kortom: een aanrader! We gaan zeker nog eens terug!

Volgend jaar weer!

Fantastische kamer in een prachtig klein hotel. Het ontbijt was geweldig en de eigenaars en overige staf ontzettend hulpvaardig.

Geweldige adviezen wat te doen in de regio.

Geen.

Geweldige adviezen wat te doen in de regio. Goede service en hartelijk personeel. Lekker en goed ontbijt.

Top bediening

Top bediening

Fantastische dagen gehad.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Terras

Fantastische dagen gehad. Personeel was heel attent en vriendelijk. Het ontbijt was erg lekker en super goed. Kamer met terras is een aanrader.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

zeer verzorgd,kregen goede tips!!

Veel trappen...

Het buiten beschut ontbijten,en een fantastisch ontbijt!!

Heerlijk rustig in de Algarve maar alles dichtbij
    • Standaard Kamer

Het is een erg leuk dorp, met genoeg leuke plekjes om jezelf te amuseren.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Genieten van het echte Spanje
    • Economy Tweepersoonskamer

Ontbijt was super en werd aan de tafel gebracht. Kunnen veel info over de streek geven. Het echte Spanje achter de hoek. Heerlijk gegeten.

Relaxed
    • Economy Tweepersoonskamer

De locatie zelf en de hulp van hetmpersoneel.

grandioos
    • Standaard Kamer

Sfeer, accomodatie, inrichting, communicatie, ontbijt, alles perfect !

Super verblijf gehad!
    • Economy Tweepersoonskamer

Een super fijn verblijf gehad bij deze zeer gastvriendelijke mensen. Mooie tips gehad voor uitstapjes in de omgeving! Echt een aanrader!!

• Economy Tweepersoonskamer

Mooie accommodatie en hele vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Heerlijk ontbijt in de patio

Heerlijk ontbijt in de patio

Fantastisch verblijf maar wel in bergdorp dus veel hellingen en trappen
    • Tweepersoonskamer met Eigen Terras

Zeer goed personeel met goed contact

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Geweldige binnentuin.
    • Economy Tweepersoonskamer

Geweldige binnentuin. Prima zwembad en annex zelfservice bar. Uitstekend ontbijt.

Ontbijt geweldig en uitgebreid. Zeer vriendelijk personeel en leuke warme inrichting van kamer en faciliteiten

• Beoordeeld op: 20 november 2016

supervriendelijk en behulpzame eigenaar

supervriendelijk en behulpzame eigenaar

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Vakantie tussen de locals in prachtig wit bergdorpje dichtbij de kust.
    • Economy Tweepersoonskamer

Enthousiaste gastvrije Nederlandse eigenaren die veel van de streek weten en dit graag met de gasten delen.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Genoeg redenen om terug te komen

Van de beloofde Nederlandse zenders alleen NPO1 en 3

Zeer origineel Zeer aardige (Nederlandse) mensen

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Wij komen graag nog eens terug!!

Alles was geweldig: de sfeer, de lokatie, de kamer, de mensen! Wij hebben echt een super relaxte vakantie gehad.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Zowel de lokatie als de accomodatie zijn erg sfeervol.

De verzorging van de buitenruimte. Een keertje vaker vegen of afspuiten.

De kamers waren goed. Schoon, comfortabel en sfeervol

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Heerlijk en authentiek.
    • Standaard Kamer

De inrichting zeer smaakvol. Service door de eigenaar en personeel. Authentiek dorp met een relaxte sfeer.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Een gezellig verblijf
    • Standaard Kamer

De kamers waren konden beter schoon gemaakt worden.

De gezellige sfeer

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Prima ontbijt in heel mooi kader.
    • Standaard Kamer

Prima ontbijt in heel mooi kader. Zeer vriendelijk en mogelijkheid tot excursies en wandelingen in de regio. Het echte Spanje.

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

De rust en charme, gastvrije en behulpzame eigenaren.

Helemaal niets, het was perfect.

De rust en charme, gastvrije en behulpzame eigenaren. Zo dicht bij Marbella een oase van rust. De kamers zijn met zorg volledig ingericht, zoals een aparte wc, keukentje en wij hadden zelfs een jacuzzi. Het ontbijt is heerlijk en ontbreekt aan niets, het zwembad viel bijzonder goed in de smaak bij de kids als ook de nederlandse tv 😉 Al met al een topplek en voor ons de perfecte afsluiting van onze vakantie.

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Vriendelijkheid waarmee we werden ontvangen, gemak van...

Het dorpje heeft weinig te bieden en de parkeermogelijkheden zijn zeer beperkt.

Vriendelijkheid waarmee we werden ontvangen, gemak van Nederlandstalige eigenaars, het sfeervolle verblijf.

• Beoordeeld op: 25 november 2015

Wat een aanrader.

Wat een aanrader. Mooi hotel, mooie locatie! Je hebt wel echt een huurauto nodig, zodat je het zuiden van Andalusië kunt verkennen. Reisgids hadden we thuis kunnen laten, want Ton en Helga kunnen je alles over de streek en de steden (restauntjes, wandelingen, etc.) vertellen. Kortom: topvakantie!

• Beoordeeld op: 19 oktober 2015

Mooi knus hotel in echt spaans dorp.

Mooi knus hotel in echt spaans dorp. Super behulpzame gastvrije eigenaren en personeel, niets is ze teveel. Fijne kamer met goed bed. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Super vriendelijke mensen die het hotel runnen!

Super vriendelijke mensen die het hotel runnen! Ze willen echt jou een super lekkere vakantie bieden! Zulke enthousiaste verhalen en tips! Dat is echt alleen al de moeite waard! Verder zit het hotel in een leuk dorpje, Marbella is niets aan en zou ik zo min mogelijk naar toe gaan. Ronda is prachtig en ook de andere steden eromheen zijn top! Het hotel is prachtig. Kamers schoon en comfortabel. Lekker zwembadje en heerlijk ontbijt 's ochtends, voor ons was het een perfecte afsluiter van de vakantie!

• Beoordeeld op: 12 september 2015

De eigenaars en het personeel ontvangen de gasten hartelijk.

De wifi verbinding zou iets beter mogen zijn, maar verder géén opmerkingen!

De eigenaars en het personeel ontvangen de gasten hartelijk. De accomodatie is supergezellig en zorgt voor een ontspannen sfeer. Het ontbijt is ook heerlijk.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Netjes opgehaald met de buggy.

Kamers zijn beetje krap (economy kamer) lastig met wat lompe grote koffers. In plaatjes zelf was weinig te doen, voor al het vertier ga je richting marbella. Je hebt ook geen ligstoelen, wel een klein terrasje maar die dient gedeelt te worden dus kan zijn dat het bezet is. Je kan dan wel in de patio zitten maar dan heb je geen zon.

Netjes opgehaald met de buggy. Hotel ziet er gezellig en schoon uit. Wifi en nederlandse tv. Lekker ontbijt. Personeel, ben de namen even kwijt maar het blonde meisje gaf heel veel info om te doen ( er waren ook duidelijke mappen voor de gasten met info) en de spaanse jongen, sprak goed engels, deed het ook perfect, altijd met een lach aan het werk en rende alle kanten op om ke het naar de zin te maken.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Super gastvrij.

Super gastvrij. Mooie kamers. Zeer vriendelijk en open in het delen van allerhande tips. (Waar te eten, strandjes, wandelingen). Voor de wandelingen hebben ze handige info kaarten. En we mochten voor een wandeling door de rivier een waterdichte tas van ze lenen. Echt top!

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Sfeer in hotel, zeer mooie en relaxte sfeer gecreëerd.

Jammer dat zwembad halfoverdekt was en er geen ligbedden zijn om te relaxen

Sfeer in hotel, zeer mooie en relaxte sfeer gecreëerd. Behulpzame eigenaars en personeel. Dorpje ligt op rij afstand van marbella en stranden maar ook dichtbij natuur. Weg van massatoerisme

• Beoordeeld op: 19 juni 2015

Tom, Helga en het hele personeel weten wel hoe je je snel...

Tom, Helga en het hele personeel weten wel hoe je je snel thuis kan voelen. Ook veel goede tips voor daguitjes of restaurants in de omgeving. We waren voor het eerst met een baby en kinderbedje en kinderstoelen waren aanwezig. Hotel met mooie warme sfeer in een heel authentiek wit dorpje en toch heel dicht bij strand/Marbella (10-15min met de auto) Schone kamers met hele fijne bedden en in ons geval een heerlijk eigen terras. Fijne en sfeervolle binnenplaats met citroenboom waar het ontbijt geserveerd wordt.

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

originaliteit, ook van het dorpje, leuke opzet, gezellige...

Wifi deed het niet in slaapkamer, dit euvel kwamen we al tegen bij eerdere recensies. Toeslagen bij ontbijt voor wat extra's zoals omelet. Douchen in een bad.

originaliteit, ook van het dorpje, leuke opzet, gezellige binnenplaats waar ontbeten wordt, aardige eigenaren, voor de liefhebbers ned. t.v.

• Beoordeeld op: 29 mei 2015

Wie rust zoekt, vindt deze in het authentieke witte dorpje...

Verwacht niet te veel van het kleine binnenzwembad. Er zijn ook geen ligstoelen om te relaxen, maar vraag Ton de weg naar een uniek strand op twintig minuten rijden, waar je wel stoelen kan huren en kan genieten van een heerlijke maaltijd in het restaurant. Na een dagje zalig genieten van zon en zee ben je blij terug de heuvel op te klimmen naar je geliefde Posada del Angel.

Wie rust zoekt, vindt deze in het authentieke witte dorpje Ojen gelegen op een heuvel op 10-tal minuten rijden van het drukke Marbella. Het echte Spaanse leven lacht u hier toe. Posada del Angel biedt u de typische gezelligheid van Andalusië. De binnenplaats en kamers zijn met respect voor traditie ingericht en brengen je in zuiderse sferen. Zeer unieke verblijfplaats.

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

leuke aankomst,opgehaald vanaf parkeerterrein met golf...

leuke aankomst,opgehaald vanaf parkeerterrein met golf karretje! was toch wel eens grappig om een Nederlandse eigenaar in Spanje tegen te komen.Heerlijke bedden,super ontbijtje. leuke avond op het pleintje tussen de lokale bewoners. ( de tonijncarpaccio van Fransisco vonden wij wat tegenvallen ;-) )

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Vriendelijke ontvangst, gastvrijheid, hulp bij planning

echt Niets maar dan ook niets, misschien dan toch voor sommigen: geen buitenzwembad in het heetst van de zomer

Vriendelijke ontvangst, gastvrijheid, hulp bij planning uitstappen dichtbij of iets verderaf. Alles was er perfect

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

De vriendelijkheid van alle medewerkers.

De vakantie was veel te kort.

De vriendelijkheid van alle medewerkers. Gastvrijheid zoals het hoort. Geen vraag was teveel.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Heerlijk ontbijt, fijn personeel heel vriendelijk en...

Heerlijk ontbijt, fijn personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

Het enthousiasme van de eigenaars, goed onbijt, de mooie...

Niks!

Het enthousiasme van de eigenaars, goed onbijt, de mooie binnenplaats en het gezellige dorp.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2015

Gastvrijheid, de sfeer, zeer comfortabele kamer met terras...

Gastvrijheid, de sfeer, zeer comfortabele kamer met terras en een met veel zorg bereid ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

vlak bij leuke strandjes Heerlijk ontbijt

In het dorp was de sangria 12 euro en dat betaal je ook in Marbella. Prijs overnachting maar dat weet je

vlak bij leuke strandjes Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 16 september 2015

Eigenlijk alles: de ontvangst,

NIETS

Eigenlijk alles: de ontvangst, de netheid, prachtige locatie, de vriendelijkheid en hulp bij uitstappen

• Beoordeeld op: 1 juli 2015

Heerlijk dakterras

Geen handdoekhaakjes in de keuken.... maar die komen er aan!

Heerlijk dakterras

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

Tips van gastheer en gastvrouwen

Geen bijzonderheden, prima verblijf gehad en wij komen zeker nog terug, misschien huren we dan de Finca

Tips van gastheer en gastvrouwen

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Heerlijke authentieke & romantische posada in authentiek...

Heerlijke authentieke & romantische posada in authentiek spaans dorpje!

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

Ontspannen sfeer, authentiek dorpje, kennis van de omgeving...

Ontspannen sfeer, authentiek dorpje, kennis van de omgeving van de eigenaar en hulpvaardigheid bij regelen trips

• Beoordeeld op: 5 maart 2015

de persoonlijke aandacht en de ligging van dit kleinschalige...

de persoonlijke aandacht en de ligging van dit kleinschalige hotel in dit rustige typisch Spaanse dorp op korte afstand van de drukke kust gelegen

Er zijn ook 27 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.