Beoordelingen over Hotel Larrañaga 1-sterren

Carretera Urrestilla, s/n, 20730 Azpeitia, Spanje

#2 van de 6 hotels in Azpeitia

Heerlijk Spaans familiehotel

Niks.

Heerlijk Spaans familiehotel. Het hotel ligt idd naast een houtzagerij cq. industrieterrein, maar daar hebben wij totaal geen last van gehad. Hotel is prima uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen alle tijd om je tips te geven en reserveren ook voor evt. te ondernemen activiteiten. Ook al moeten ze daar meerdere telefoontjes voor plegen. Oma staat in de ochtend en avond in de keuken en is een hele lieve attente dame. Ontbijt is uitgebreid maar even anders dan anders; tortilla, veel heerlijke taarten, chocoladecroissants, eieren, fruit en toast (geen brood). Na het lezen van eerdere recensies hadden wij wel onze twijfels van te voren, maar dat was onterecht. Kamer en bedden zijn prima. Het hotel heeft een hele interessante historie. Kortom wil je een echt Spaans hotel... dan zou ik hier boeken.

Zeer vriendelijk personeel, wel gehorig gebouw.

Badkamer van onze kamer te klein en gehorig naar de boven buren in complex.

Zeer vriendelijk personeel, wel gehorig gebouw. Wel mooi gebouw maar ligging iets minder mooi.

Vlakbij Loyola en prima om het echte Baskenland te proeven

Prachtige oude gerenoveerde boerderij. Ontbijt erg uitgebreid en restaurant heeft een prima keuken met voldoende keus

3e bed
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

3e bed

never again

Totaal geen empathie, zeer gebrekkige kennis van het Engels

• Beoordeeld op: 10 oktober 2015

Zeer goed restaurant, lokale keuken en druk bezocht.

Gelegen in een industriezone. Badkamer wat klein en slecht geventileerd (rook wat muf).

Zeer goed restaurant, lokale keuken en druk bezocht. Uitgebreide wijnkaart aan zeer gematigde prijzen. Uitgebreid ontbijtbuffet. Vlotte en vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Het hotel op zicht is wel aardig maar ligt midden in een industriegebied. En 56 km van San sebastian. S'morgens om 7.00u start de fabriek naast het hotel op. Wij hadden 2 nachten geboekt en betaald maar zijn na een nacht vertrokken. Toen wij aankwamen dit was na 12.00u waren de kamers nog niet klaar. Voor ons gevoel leek het wel of ze totaal niet wisten dat we zouden komen. Na het wachten op onze kamer vroegen we of we konden eten. Nou s'avonds kon niet maar we konden wel lunchen wel pas na enen. In de brochure op de kamer stond vanaf half een maar goed. we hebben gewacht tot 13.15 en gingen naar beneden. We moesten toen nog 5 minuten wachten zeiden ze. Na een half uur zijn we opgestapt. Het personeel zat gezellig te kletsen binnen. Nee dit ie niet voor herhaling vatbaar vreselijk.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

vriendelijkheid en inzet van personeel

de wifi verbinding, hotel heeft een opfrissing nodig

vriendelijkheid en inzet van personeel