Beoordelingen over Iberostar Las Dalias - All Inclusive 4-sterren

Gran Bretaña, s/n, 38660 Adeje, Spanje

#55 van de 466 hotels in Adeje

Een perfect hotel voor vakantie met kinderen

De iets minder efficiënte bediening aan de zwembadbar en de grootschaligheid van het hotel.

Het ongelooflijk uitgebreide buffet bij elke maaltijd, de fantastische animatie, de vriendelijkheid van het personeel.

Geweldig hotel
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Echt een super hotel. Heel goed eten van ontbijt, lunch en diner. De kamers zijn groot genoeg met goeie bedden. Jammer van het wat slechte weer maar dat maakte de animatie weer goed. Heel tof en vriendelijk personeel en vooral de animatie groep was geweldig. We gaan zeker terug naar dit hotel.

Heerlijk genieten in een zeer vriendelijke en schone omgeving.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij vonden dat er niet genoeg stopcontacten waren om al je apparatuur op te laden : telefoon , I pad , tandenborstel , scheerapparaat, batterij foto toestel . Wij konden er maar 2 vinden

Het is een groot hotel , maar het voelde niet vol aan. In de eetzaal kon het wel eens veel herrie zijn, vooral als er kinderen zaten te krijsen, maar er waren veel "eilanden" waar je het eten kon pakken , dus hoefde je nooit lang in de rij te staan. Heel veel verschillende soorten eten: van pizza tot hamburgers en hot dogs en live cooking, waar je een entrecote of een visje op de grill kon laten leggen. Een hoek met verse vleeswaren en brood , 2 soorten soep en heel veel verschillende salades. Fijn, het all-inclusive , je hoeft nergens aan te denken. Overal automaten om Coca Cola te tappen of water of bier of wijn. Er waren thema avonden ; wij hadden 1 x Vis avond en 1 x tapas avond. Het viel ons op dat het personeel zo vreselijk vriendelijk was en altijd maar lachte tegen iedereen en zo hard werkte. We hadden problemen met de kluis, ze zeiden dat er iemand zou komen in 5 - 10 minuutjes en inderdaad, in 9 minuten was er iemand. Wij zijn erg tevreden over dit hotel en kunnen het iedereen aanraden.

We hadden mooi weer en hebben ervan genoten, ondanks het lawaai van de animatie aan het zwembad.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De animatie, veel te veel lawaai. In de namiddag werd er buiten al bingo gespeeld. Om 17u komt er een orkest optreden, dat veel te veel lawaai maakt. De rust is gedaan ...

Nette kamers

Aangenaam verblijf.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De cocktails vond ik minder.

Het was een mooi hotel, de kamer was basic met een goed bed en een ruime, propere badkamer. Elke dag vers water op de kamer. De all-in was super, zeer lekker eten in buffet vorm, elke dag was er een ander thema, wat een aangename verrassing was. De cava en wijn in fles zijn goed. Ik zou zeker nog terug gaan.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Aangenaam.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Geen airco, -misschien omdat het januari was-de kamers waren te warm en raam kon niet open omwille van lawaai tot 01.00 uur van gasten en animatie, geen afzuiging in badkamer en slechte verlichting in badkamer en kamer. Slechts 1 stopcontact in kamer, wat in deze tijd wel heel weinig is. Verouderde kamers, wel goed onderhouden.

Heerlijk eten, overdaad aan eten en lekker bereid. Eten wordt zelfs nog aangevuld 5 minuten voor het buffet sluit. All-in is zeer rium. Supervriendelijk personeel. Parking voor het hotel.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

We hadden dit hotel geboekt met All-In met de bedoeling het...

Het zou leuk zijn dat je buiten kan eten...

We hadden dit hotel geboekt met All-In met de bedoeling het diner buiten het hotel te nemen...maar wat bleek dat het eten overheerlijk was, alles werd constant aan de buffetten effen gelegd, ronduit fantastisch! Het personeel was ook héél vriendelijk! De dranken waren ook echt verzorgd en heel rijkelijk!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Anders is alles ok.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jullie zou wat er staat in jullie cataloog in de kamer staat er geen matrassen in het zwembad dat liet wel de wensen over. Zoveel matrassen en opgeblazen dieren enz is overdreven. In de kleine zwemkom voor met de trappen is het niet zo goed om te turnen. En ook om 23 uur waar er live muziek is liefst geen kinderen op de dansvloer.

over dag alles ok avonds de liftmuziek en dansen

Het was geweldig

Wij hebben niets aan te merken op dit hotel

Personeel, de accomodatie animatie team wij vonden het geweldig. We hadden Allinclusief eten was zeer goed heel veel variatie en voor een ieder was er wel iets van hun gading en geloof me wij hadden moeilijke eters mee. Vorig jaar al geboekt inmiddels wel duurder geworden maar dat komt ook dat Spanje weer erg in trek is. Ligging van het hotel is ook prima 10 minuten lopen naar Siam Park en Siam Malle, Aqualand.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

het is een top hotel
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wat onze vakantievreugde de eerste dagen flink verpestte was dat we volgens hotel niet betaald hadden. Had bewijs van booking. com dat dit wel gebeurd was. Moest 200 euro borg betalen. Nu bleek dat het hotel de creditkaart van booking. com moest gebruiken. Deze methode gebruikt het hotel nooit en daarvan was booking.com op de hoogte zeiden ze. We nemen het hotel niets kwalijk maar wel booking.com dat ze dat ons niet duidelijk gemaakt hadden. Volgens hotel weet booking.com dat het verblijf bij aankomst moet worden betaald

het is een top hotel

Zeker voor herhaling vatbaar! Volgend jaar terug naar daar😊
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Eigenlijk niets op aan te merken. Alles was goed!

We zijn net terug van een top vakantie. Van 23 tot 28 mei daar geweest. Zeer vriendelijk personeel (Daija was zeker een fantastische ober) lekker eten en zeker genoeg variëteit in het eten! Wij hadden kamer 301 met zicht op zwembad en animatie, dat was super! Op een paar honderd meter van de kust waar je mooie wandelingen kan maken. Jammer van het weer, maar daar kan het hotel niets aan doen natuurlijk😊. Een all-in met merk dranken en geen lokale drankjes. Prijs-kwaliteit echt top!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Goed genoeg voor een viersterrenhotel
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de kamer hoorde men wel het geluid van de buren. Zelf het hevig snurken

Het ontbijt, middagmaal, avondmaal was allemaal in orde. Men eet trouwens wat men zelf lekker vind

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Mooi en verzorgd hotel met vriendelijk en hulpvaardig personeel en middelmatige keuken.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De maaltijden! Keuze genoeg, maar altijd hetzelfde. Koude spaghetti, koude Paela, koude Pizza. Soms iets lekkers zoals lamskoteletjes flinterdun(5 mm)en uitgebakken. Jammer! Hebben er tijdens ons verblijf van 9 dagen 3 keer lekker gegeten!

De accommodatie, het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Wij hebben een aangename vakantie doorgemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar

kakkerlakken op de kamer. Deels opgelost door de mensen van de receptie, doch in nieuwe kamer terug mee geconfronteerd.

personeel heel attent en vriendelijk. Eten ook ok. Prijs-kwaliteit in orde

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Service perfect!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Warme gerechten waren niet altijd even warm en aan het einde vh diner werd niet alles meer goed aangevuld. Zorg dus dat je op tijd komt dineren. Twee keer kakkerlakken op de kamer gehad.

Personeel was erg vriendelijk! Mooie kamer met groot terras aan zwembadzijde met heel de dag zon.

Super goed gelegen, max.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eten was lekker maar geen variatie.

Super goed gelegen, max. 20 min van de Luchthaven Zuid

All-in formule, personeel, annimatieteam enz.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

All-in formule, personeel, annimatieteam enz... in 1 woord "fantastisch" meer dan een aanrader! Wij gaan volgend jaar zeker terug.

Het is fantastisch

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

zeer prettig verblijf met alle puntjes op de i

zeer prettig verblijf met alle puntjes op de i

Prima naar de zin gehad
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (1 Volwassene)

Muziekinstallatie bij zwembad te hard

Eten was prima en zeer gevarieerd Schoonmaak kamers was top

Het was gewoon super dank je
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (1 Volwassene)

Het was gewoon super dank je

• Beoordeeld op: 23 december 2017

kamers .

versiering van de buffettafels

kamers .ontbijt oke

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Perfect

Goed hotel. Vriendelijk en gedienstig. Al acht jaar na elkaar was dit hotel onze uitvalsbasis.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Dit hotel heeft alles in huis om een iedereen een aangenaam...
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit hotel heeft alles in huis om een iedereen een aangenaam verblijf te bezorgen !

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Super genoten
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het plaatje was compleet. Zeer leuke sfeer. Eten, drinken, personeel.. alles top. Ontzettend vriendelijk personeel en alles verzorgd en proper.

uitstekende familie vakantie
    • Communicerende Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

uitstekend eten, zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Perfect verblijf voor één weekje Tenerife!

Eigenlijk niets!

Goed familiehotel zoals vermeld in hun brochure. Ligging niet ver van de luchthaven en tussen Costa Adeje en Playa Las Americas.

LEKKER ETEN

GEEN VOETBALFINALE GEZIEN

LEKKER ETEN

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Eigenlijk alles prima

Ik zou het niet weten

Eigenlijk alles prima

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

was heel goed maar zou er ni meer naar toe gaan omdat ik liever een hotel heb vlak aan zee. Maar ver
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wat mij ontbrak op de kamer waren koffie en thee faciliteiten

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Goed ge zeker terug

Niets bijzonders

Alles was prima in orde

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Perfect

We vroegen dubbel matras maar met spanbandjes werden onze bedden aan elkaar gemaakt. Probleem niet opgelost.

Het hoten was algemeen geweldig

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Hotel is aan te raden
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Een dikke pluim voor het personeel , zeker voor Sara (eetzaal)en Juan Fernandez (bar).

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Hele leuke vakantie gehad en zou hier zeker terugkomen. Perfect voor vakantie met kleine kinderen.
    • Communicerende Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

onderhoud kamers (bad en airco lekten)

Buffet tijdens ontbijt, lunch en diner was van goede kwaliteit. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

Het meest opvallende was de enorme kindvriendelijkheid.

Het kinderbad was wat eenvoudig, er mocht gerust een speeltuig in. Ook omgeven door veel trappen, zodat er toch wat gevaar was voor onze kleine stapper. Ookal was het verboden om ligstoelen te reserveren, toch werden heel veel handdoeken gelegd, zodat we dikwijls geen plaats meer hadden aan het kinderbad.

Het meest opvallende was de enorme kindvriendelijkheid. We kregen een kamer voor 3 personen, zodat het baby bed in een aparte ruimte kon gezet worden. Ook het personeel allemaal met een brede lach, heel behulpzaam! Bijvoorbeeld: onze zoon had een speelgoed bus waarvan een wiel afgebroken was. Binnen de kortste tijd werd de man van de technische dienst gebeld om het te repareren, super service! Het eten was ook heel lekker!

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Veel keuze qua buffet.

De kamer die in eerste instantie werd aangeboden had uitzicht op de parkeerplaats , voor uitzicht op het zwembad en de oceaan moest er 15 Euro per dag extra betaald worden. Wij hebben dit gedaan en het was het geld waard.

Veel keuze qua buffet. Buffet was afwisselend qua samenstelling. Iedere avond was er qua eten een ander thema naast het vaste aanbod. Goed zwembad. Ruim entertainment aanbod. Prima locatie op loopafstand van de oceaan en rondom volop winkels en barretjes / restaurants voor als je keer buiten wilt eten.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

De all-in is in 1 woord SUPER !

er is ons niets tegen gevallen, wij hadden minder verwacht en het was super

De all-in is in 1 woord SUPER !!! Ook de buffetten zijn zeer gevarieerd, heel vriendelijk personeel. De adult only pool met bubbelbad is de max, de tuin ligt er heel netjes verzorgd bij, heel comfortabele ligstoelen overal en voldoende

• Beoordeeld op: 19 december 2015

Alles was zeer goed,was er toch een probleempje dan werd dat...

Alles was zeer goed,was er toch een probleempje dan werd dat onmiddellijk opgelost voor jouw.Zeer vriendelijk personeel van het kamermeisjes tot kaderpersoneel.Super lekker eten.

• Beoordeeld op: 11 november 2015

We zijn acuut verliefd geworden op uw hotel en alle...

We kunnen echt geen minpuntje bedenken.

We zijn acuut verliefd geworden op uw hotel en alle medewerkers. Van animatieteam tot schoonmakers tot obers tot receptionist(e). Echt iedereen heeft continu een lach, een grapje, een goedendag, een hoe gaat het. Echt een mega formule om je gasten een geweldige vakantie te bezorgen.

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

De ligging is ideaal om de regio te bezoeken.

Gratis wifi enkel in een gedeelte van de lobby. In de kamer twee aparte bedden op wieltjes.

De ligging is ideaal om de regio te bezoeken. Parking aan het hotel is echt gemakkelijk.

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

De formule van Iberostar, beschikbaarheid van...

(Te) toeristische omgeving, enorm veel shoppingcenters. Kort bij een drukke weg die vanuit de hotelkamer te horen was. In het hotel zelf en bij het zwembad had je hier geen last van. Kamers aan de zeekant zullen dit minder hebben.

De formule van Iberostar, beschikbaarheid van zwemhanddoeken, mooie zwembaden, zeer royale buffetten en onze kinderen*(20, 18 en 15) waardeerden de sportactiviteiten.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

het eten was heerlijk , super animatie team , vriendelijk...

twee aparte bedden die steeds uit elkaar gingen ook al stond de rem op

het eten was heerlijk , super animatie team , vriendelijk personeel , goede ligging

• Beoordeeld op: 7 januari 2015

bij aankomst werd ons een drankje aangeboden, personeel...

vinden het spijtig dat we dit hotel niet meer kunnen boeken daar het all-inclusive wordt

bij aankomst werd ons een drankje aangeboden, personeel receptie enorm vriendelijk evenals de obers in restaurant, lekkere buffetten met voldoende variatie

• Beoordeeld op: 26 april 2016

De vriendelijkheid, hartelijkheid van de medewerkers is echt...

De vriendelijkheid, hartelijkheid van de medewerkers is echt geweldig. Medewerkers vinden het echt leuk om mensen te helpen, leuk en mooi om te zien.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Echt alles top!

Gewoon niets !

Echt alles top!!! Personeel, kamers enz, mag gerust een ster meer hebben!!!

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Heel vriendelijk personeel, in restaurant, bar alsook...

Heel vriendelijk personeel, in restaurant, bar alsook animatie. Goed en gevarieerd eten. Overal goed bereik wifi en dit gratis.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Het personeel was heel aardig en behulpzaam

Prijzig hotel met verouderde kamers en geen geweldige ligging

Het personeel was heel aardig en behulpzaam

• Beoordeeld op: 3 februari 2016

het eten, vriendelijkheid , kamer

de animatie , het vorige team was opener, grappiger, socialer in de omgang met de gasten

het eten, vriendelijkheid , kamer

• Beoordeeld op: 17 december 2015

eten.

harde bedden

eten.drinken.kamer.balkon.parking .shows.

• Beoordeeld op: 14 december 2015

Kakkerlaken in de badkamer We kunnen niets zeggen van het poetsen die mensen doen het super goed!!!

Vriendelijk personeel Het eten was lekker!

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Vriendelijkheid

kakkerlakken in de badkamer !

Vriendelijkheid Zitplaatsen in open lucht met 's avonds animatie

• Beoordeeld op: 22 november 2015

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

vriendelijk personeel en managers

eerste kamer viel tegen maar direkt andere gekregen

vriendelijk personeel en managers

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Prijs kwaliteit.

Prijs kwaliteit.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

het zonnetje

flauw eten en veel kakkerlakken andere kamer gekregen en opnieuw kakkerlakken

het zonnetje

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Eten : zoals je gewend bent bij iberostar, gewoon goed

Dramatisch langzaam en wegvallend internet, en dat voor €7,00 p.dg of €20 p.dg

Eten : zoals je gewend bent bij iberostar, gewoon goed

• Beoordeeld op: 2 maart 2015

Vriendelijk personeel en een zeer enthousiast animatieteam!

Geen enkel minpunt kunnen ontdekken.

Vriendelijk personeel en een zeer enthousiast animatieteam!

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

Lekker gegeten.

Airco in openbare ruimte. Slechte wifi.

Lekker gegeten. Heel vriendelijk personeel. Mooi zwembad. Heel propere kamers

Er zijn ook 14 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.