Beoordelingen over Hotel Lleó 3-sterren

Pelai, 22-24, Ciutat Vella, 08001 Barcelona, Spanje

#200 van de 516 hotels in Barcelona

Ideale ligging met goede prijs kwaliteitsverhouding

Centrale ligging vlakbij openbaar vervoer gelegenheden zoals hop on hop of bus en aerobys naar vliegveld. Geen geluidshinder bij gesloten ramen. Dakterras met zwembad,weliswaar ondiep (90 cm) en niet groot maar prima om even af te koelen. Na stadswandelingen fijn relaxen op ligbedden dakterras.

Het was een aangenaam verblijf!

Sommige personen die achter de receptie staan. We vragen een plan en hij zegt "is er niet" laatste dag vragen we een strand en de man geeft ons een plan??? Een inloop douche zou beter zijn! Een bad is niet handig om in te stappen!!

Ontbijt is zeker Ok! De kamers ook. De ligging is super. Vlakbij ramblas.

Geweldig!

Een goede stille kamer vlak bij Rambras en Plaza Cataluna, waar men makkelijk naar al de bekende plaats van Barcelona en naar de luchthaven kunnen bereken.

Fijn hotel voor stedentrip

Bij het ontbijt is er volop keuze. Leuk zwembad op het dak. Fijne bedden elektrisch verstelbaar. De ligging van het hotel is ideaal overal dichtbij Prima hotel

Prima hotel op een uitstekende lokatie.

WiFi in de kamer (2de verdieping) was slecht. Elektrisch bed deed het aan 1 kant niet. Jammer.

Goede service, fijne kamer met heerlijke douche. Ontbijtbuffet is goed geregeld.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Gehorig.

Het was totaal niet geisoleerd, ik werd wakker van een wekker van iemand die om 17:17 ging vanuit een andere kamer op de etage waar ik verbleef. Ook als iemand anders in een kamer aan het bellen was, was het net alsof die gene bij mij in de kamer stond. Deuren die dicht vallen die je overduidelijk hoort, alsof het je eigen deur is. Ook de buren boven ons met schuivende stoelen, en keiharde goedmaak seks hebben mijn nachtrust er niet beter op gemaakt. Je loopt de hele dag en bent dan moe, dan zou het lekker zijn als je in alle rust op je kamer kan verblijven. Dit is de reden waarom ik het af raad aan andere mensen en ook zeker niet meer terug ga.

Het hotel was verder netjes en schoon, leuk zwembad en ontbijt was erg lekker. Personeel ook erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

We hebben veel plezier gehad met onze groep.

Is nogal aan een drukke baan gelegen , veel verkeer en dan ook meer lawaai natuurlijk.

Voor een drie sterren hotel was dit oke. Het was proper. Het was ook goed gelegen . Vandaar uit kon je overal gemakkelijk naar toe , te voet of met de metro.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Dit was echt een verschrikkelijk hotel, eerst kregen we een kamer op de 5de verdieping die sinds de jaren 70 niet meer veranderd was en na geklaag kregen we een iets betere kamer op de 1ste verdieping. Het was echter supergehorig, met lawaai vanaf de gang, andere kamers etc., niet te doen!!

De ligging van het hotel is een meerwaarde.

De ligging van het hotel is een meerwaarde. Vlakbij de Ramblas. Tevens een zeer lekker ontbijt en leuke kamers. Niets op aan te merken. Prijs/kwalitiet top !

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Topdagen in Barcelona gehad.

Eigenlijk niets. Was een fijn hotel, een aanrader.

Zeer goede kamer. De kamer was pas gerenoveerd. Fijne badkamer, inloopdouche met regendouche. Koffie en thee voorziening. Goede ligging in het centrum.

Prima uitvalsbasis voor een week(je) Barcelona

Kamers zijn redelijk aan de oude kant en kunnen wel een update gebruiken. De kussens op de bedden zijn echter niet fijn.

Centrale ligging, goed bereikbaar, ruime kamers met fijne bedden en vriendelijk personeel.

Erg schoon en heel praktisch gelegen.

Bed wat hard en aan de korte kant voor een Nederlander van 194cm maar overkomelijk voor een verblijf van enkele dagen.

Erg schoon met nette badkamer en Airco! Zeer gunstig gelegen op korte afstand van 2 metro stations (universitat en catalunya) en plc. de Catalunya. Het hele centrum is daardoor eenvoudig lopend te bereiken en voor de rest makkelijke keuze van Metro's.

Wifi was op de derde verdieping slecht, normaal geen probleem, maar door een incident veel moeten opzoeken op internet. Iedereen kon het hotel in en uit lopen.

Kamer was van alle gemakken voorzien, helaas wel aan de drukke straat kant. Ontbijt was prima. Personeel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 21 september 2017

De kamer was schoon,de indeling voor twee single bedden...

De toiletartikelen,er was geen haarshampoo,geen showercap enz.

De kamer was schoon,de indeling voor twee single bedden buitengewoon,grote badkamer,kluis aanwezig en het ontbijtbuffet was prima.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Hotel Lleó waar je direct feeling hebt met hartje Barcelona.

Afspraak tussen booking.com en het hotel inzake prijs. Bij aankomst vroeg men mij € 40,00 extra te betalen (347 i.p.v. 307) omdat volgens hen jullie mij een verkeerde prijs zouden aangerekend hebben. Bij mijn aankomst lag er een handgeschreven nota klaar van de manager. Ik heb uiteindelijk niet moeten bijbetalen omdat mijn zoon er reeds een viertal keren gelogeerd heeft met vrienden en er binnenkort (18 okt 2017) teruggaat met vrienden. Tot nu toe heb ik niks anders dan positieve ervaringen gehad met booking.com Dit hotel rekent onmiddellijk de factuur aan wanneer U reserveert. Het staat nochtans anders vermeld. Wij hebben gereserveerd op 21 dec 2016 voor een verblijf van 8 tot 10 sep 2017 en de factuur werd onmiddellijk geïnd. Ze hebben dus ook nog intresten geïncasseerd.

Het totaalpakket was super (locatie hotel, hotel zelf(zwembad+kamer506 ), ontbijt, ...........

Te veel betaald !

Ben tijdens ons verblijf van onze vrienden te weten gekomen wat zij betaalden voor dezelfde periode en kamer. Zij boekten ook via booking.com ... echter enkele weken voor ons geboekt. Zij betaalden 334€ en wij 494€ . Maar liefst een verschil van 160€ op 3 nachten. Beide kamers zonder ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

De kamers waren best ok.

Er waren geen parasols aan het zwembad. En met de hevige hitte was dit wel welkom. Ook het zwembad is maar 90 cm diep en een kleine bar aan het zwembad was er ook niet.

De kamers waren best ok. De ligging is ook super goed. En de bedden zijn uitstekend, ze zijn zelfs elektrisch in alle standen verstelbaar.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Ik ken beter hotels! De ligging maakt het hotel

De drukke baan waar je veel lawaai van hebt. De werken aan de inkom het stof van de werken, lawaai van de werken. Ontbijt veel maar zeer slechte kwaliteit en vuil tafel kleed en tafels Beesten die over de tafel kruipen

De ligging en de bedden zijn zeer goed

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Een aangenaam hotel, voor herhaling vatbaar.

Dat er renovatie werken bezig waren en dat we daar niet van op de hoogte waren gesteld. We hebben daar echter geen last van gehad.

Lekker ontbijt, vriendelijk personeel, goede airco op de kamer

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Super verblijf, uitstekende ligging!

Zwembad water, ze waren aan het werken waardoor toegang wat beperkter was. Er ontbreekt nog een bar bij het zwembad. Grote kamer maar heel klein bad/douche

Uitgebreid ontbijt, mooi zwembad, proper!

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Super en prachtig

Ik zou het niet weten,alles was goed

alles wat wij gedaan hebben was goed,rondrit met de bus was super, wij konden het volgen in het nederlands ,daar wij geen talen kunnen spreken

ik had meer verwacht voor het geld

de kamer rook muf en de airco werkte niet. douche had zwarte vlekken en vond dit niet zo hygiënisch. er was enkel 1 raam aan de achterkant en miste de lichtinval. spijtig dat er werken bezig waren, maar ik begrijp dat dit nodig was.

het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker de kamer was zeer ruim met zetel .

Het viel helaas een beetje tegen

Het was erg gehorig. Ik kon het gesprek van de kamer naast ons letterlijk volgen. Ondanks dat ze normaal praten. De kamer was gedateerd en aan vernieuwing toe.

Douche was heerlijk. Grote kamer

• Beoordeeld op: 27 april 2017

we hadden geen ontbijt genomen.

we hadden geen ontbijt genomen. in de onmiddelijke buurt zijn voldoene terrassen waar je goed en goedkoop kan ontbijten. Onze kamer was prima in orde. De receptie van het hotel is in verbouwing

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Voor een hotel midden in de stad was het prijs kwaliteit goed.

We hadden de pech dat ze ons niet verwittigd hadden, wanneer we het hotel boekten, dat ze aan het renoveren waren. Het ontbijt was idd stadsontbijt . Altijd hetzelfde . De bar was een beetje zielig , nodigde niet uit om daar te gaan drinken.

Het hotel op zich was in orde . Overal dichtbij. Maar de kamer waren een beetje verouderd. Maar wel netjes . Het zwembad op het dak was prachtig en dat geeft wel een pluspunt.

Rioollucht in badkamer.

Rioollucht in de badkamer. Schimmel bij de randen in de doucheruimte. Rioollucht kon niet helemaal verholpen worden na ingediende klacht. Erg kleine kamer.

Locatie perfect in het centrum. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Een absolute aanrader!

Ik kan niets aanmerken...

Hotel Lleo is super goed gelegen, centraal en toch rustig genoeg tijdens de nacht! Zeer mooie, propere, ruime kamer, grote bedden, en zeer mooie badkamer! Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Super genoten!!

Het 3e bed was een uitklap slaapbank en die lag niet erg comfortabel. De kamer was voor een drie persoonskamer wel aan de krappe kant!

Dicht bij de rambla, metro, bus, winkels!!

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Goed hotel, voor herhaling vatbaar

Ontbijt was ok,broodjes en koffiekoeken waren nogal droog. Wij hebben graag meer vers fruit maar dat is persoonlijk.

Vriendelijk en behulpzaam personeel,kamer was netjes en comfortabel en goede bedden, was reeds gerenoveerde kamer.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Decoratie kamer 202

Geen schriftelijke uitleg van douche , tv of contactnummer telefoon met balie. Ik miste ook een schilderijtje of iets dergelijks aan de muur.

We hebben mede dankzij dit hotel een heerlijke vacantie gehad

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Gemoderniseerd ouder hotel met een perfecte locatie om Barcelona volledig te verkennen.

Onze eerste kamer was piepklein en de raam kwam uit op een ruimte 1 op 1meter (zoals vertilatieschacht) De raam openzetten was mogelijk, MAAR de stank buiten was ondraaglijk!! Gewoon aan receptie gevraagd voor nieuwe kamer (indien mogelijk) en dit was geen enkel probleem. Nieuwe kamer was ruim en moderner, met grote badkamer (met masage douche). Personeel was voor dit probleem heel begripvol.

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel, perfecte locatie!! Zwembad met relaxzetels op het dak was uniek.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Fantastische ligging, en mooie en zeer nette kamers!

Het personeel was vriendelijk maar het kon beter.

De kamers zijn zeer netjes. Elke dag proper gekuist. Alle comfort aanwezig en zelfs televisie aan de wc!

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Prima locatie dichtbij de Ramblas.

Geluidshinder van de andere kamers. Het zijn 'kartonnen' muren. Spijtig dat we geen terras hadden.

De locatie, het uitgebreid ontbijt en het gezellig zwembad met ligstoelen op het dak van het hotel.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

De ligging was perfect.

Als we echt moeilijk moeten doen dan mocht er een extra handdoek voor onze peuter bij geweest zijn. Maar we hebben er ook niet naar gevraagd. Zouden hier zeker niet moeilijk over hebben gedaan.

De ligging was perfect. De kamers waren ruim. Bedje was klaar gezet voor onze peuter en het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Heerlijke stedentrip!

Schoon, prachtige kamer met kluis, koffie, thee en airco. Prima douche. Goede bedden. Fantastische ligging, vlakbij metro en zeer veel winkels en ontbijttentjes! Zwembad lekker om even af te koelen!

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Definitely choose this one!

Als ik 1 klein verbeterpuntje mag noemen, het zou fijn zijn als er wat parasols bij het zwembad zouden staan.

Alles was geweldig! Locatie super! Aan een drukke weg, maar hoor je niks van met de balkondeuren gesloten. Kamers top, bedden comfi, douche super en er wordt elke dag goed schoongemaakt. Zwembad ook top. Fijn dat er iemand langskomt om te vragen of je iets wilt eten of drinken aan het zwembad. Aanrader!!!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

luxe en comfortabel hotel, zeer centraal en optimaal gelegen (fantastische locatie)

Bed was erg hard. Airco was erg koud (zelfs op wat hogere temperatuur) en ook als je m uitzette bleef de kamer erg koud. Geen deken of dekbed in de kast en op het bed alleen een dun laken, dus nacht te koud. Tevens had ik de kamer naast de lift (501) en die maakte vreselijk veel lawaai. Ook lag de kamer naast het trappenhuis met het zwembad 1 verdieping hoger, dus veel overlast op de gang van gasten die van en naar het zwembad klepperden. En er lag overal nephout en marmer op de vloer dus alle geluiden werden verstrekt. De bel van de kamer naast mij werd steeds voor mijn bel aangezien en daar werd een paar keer per ongeluk op gedrukt. Zwembad mooi, maar klein en in ons geval overbevolkt met jongeren die het hele dakterras in beslag hadden genomen (drank, muziek, luid, alle bedjes bezet).

Ontbijt zeer compleet en uitgebreid, veel (ook gezonde) keuze(s) (yoghurt, fruit, roggebrood, dus niet alleen zoete cakejes waarmee de Spanjaarden zelf ontbijten). Kamer van alle gemakken voorzien. Kluisje. Waterkoker om zelf thee en koffie mee te maken op de kamer. Veel kastruimte. Prachtige zeer ruime en chique badkamer. Bed groot. Goede verlichting. Veel plaats om alles neer te leggen. Zwembad op het dakterras.

Heerlijk, super ligging!

Ruim en alles was er wat nodig was.

Heel centraal gelegen overal direct bij

Heel vriendelijk personeel, super kamer alles was top

Heel centraal gelegen overal direct bij

Lleo = goed

Lift, zwembaf

Frisse ontbijtruimte

Was een prettig verblijf

De assistentie van de zoon van de eigenaar.

goede locatie, rustig, goed ontbijt

Ontbijt geweldig, rustig, konden goed slapen, douche perfect

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Kamer keurig, ontbijt goed verzorgd en perfecte locatie

• Beoordeeld op: 22 december 2017

het ontbijt was niet groots,maar het was compleet in orde.

het ontbijt was niet groots,maar het was compleet in orde.Personeel was heel behulpzaam.Ligging in de stad is schitterend.Waren reeds 3 maal daar.

schitterend

was volledig in orde

ontbijt was heel goed - de kamers goed in orde - rustig om te slapen ook aan de straatkant

Goed hotel voor een goede prijs, zeer centraal gelegen. Aanrader!

Eigenlijk niets.

Goede ligging. Mooie nieuwe entree. Ze zijn bezig het hotel een facelift te geven. Mooi dakterras met zwembad!

Personeel

Kamer te klei voor drie pers. Veel lawaai Glazen wand badkamer

Personeel

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Aanrader

Alles perfect! Echt een aanrader

Centrale ligging

Kamer vooraan aan straatkant, veel lawaai

Centrale ligging

Alles was erg goed in het hotel goed ontbijt mooie kamers...

Alles was erg goed in het hotel goed ontbijt mooie kamers erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 september 2017

zet vooraan geen raam open , te veel straatlawaai

De kamers waren proper , zwembad op het dak is een pluspunt

Leul hotel, goede locatie, goed ontbijt.

ideale ligging om stad te verkennen.

ideale ligging om stad te verkennen. pluspunt : zwembad !

Ontbijt Kamer Zwembad Service

Leuk hotel in hartje stad

Gehorig Rommelige entree ivm verbouwing

Zeer centraal gelegen Gemoderniseerde kamers met ruime badkamer Buitenzwembad met uitzicht over stad

Prijs/kwaliteit helemaal goed!

Verbouwing van de lobby in het hoogseizoen was erg vreemd

Kamer

Douche

Kamer

Zwembad was kleiner dan de foto doet lijken

Zwembad was kleiner dan de foto doet lijken

Goed gelegen, maar een beetje rommelig

Op het moment dat wij er waren, was men de lobby van het hotel aan het renoveren

Het ontbijt was uitgebreid en de kamers zijn ruim en proper

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Hier komen we zeker terug !

Er waren werken bezig in het hotel, dit werd niet gemeld. Maar op zich geen last van ondervonden. Ontbijt kan beter.

Perfecte ligging!

Prima hotel op een centrale plek

Ontbijt heeft een ruime keus. Nette kamers. Openbaar vervoer vlakbij. Dichtbij de ramblas. Absoluut voor herhaling!!!

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Aanrader. Kom zeker terug

Goed ontbijt. Ruime kamer. Zeer goede matrassen.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Fijne stedentrip

Personeel is vriendelijk maar kennis van de Engelse taal is matig.

Ligging is goed. Kamers waren netjes en verzorgd.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

voor herhaling vatbaar een echte aanrader

Ontbijt alles was er maar kon nog beter

De kamers waren topie

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

heerlijk verblijf

Inkomhal, maar die waren ze aan het verbouwen

Zeer comforabele kamers en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Locatie is top!

De kamers zijn wat verouderd, maar ze zijn deze aan het renoveren.

Locatie is top! Zwembad is ook lekker om af te koelen na een dag shoppen.

Onvriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Goede kwaliteit prijsverhouding en goede ligging tov de Rambla

Een hard bed.En er hing een riool lucht in de kamer

Ontbijt was goed. Douchen ook geweldig.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Kamer op de eerste verdieping naast de ontbijtzaal, was heel rumoerig. Vraag naar een kamer minstens een verdieping hoger.

Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Airco ventilatie niet operationeel..werk in uitvoering

Kamers heel goed en vriendelijk personeel

Kamers heel goed en vriendelijk personeel

Prijs /kwaliteit in verhouding

Waren op dit ogenblik receptie aan het verbouwen ,soms lawaaihinder

Ruim voldoende en degelijke presentatie

Kamers dringend aan vernieuwing toe. Ons bed was al dikwijls gemaakt, Lattenbodem versleten

Verouderd

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Prima hotel, wat ik absoluut nog een keer zal boeken als ik naar Barcelona ga.

Kranen douche kalkaanslag. Mijn elektrische bed deed het niet.

Super ontbijt, personeel erg aardig en ligging perfect.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

wij zijn zeer tevreden van ligging en her vriendelijke personeel

afruimen van tafels

ontbijt voldoende van assortiment, zeer te vreden