Beoordelingen over Arcos de Montemar 3-sterren

Avenida de Carlota Alessandri, 192, 29620 Torremolinos, Spanje

#11 van de 52 hotels in Torremolinos

Super net hotel!

Eigenlijk niets negatiefs alleen het altijd douchen in een klein badje is wel eng. En de Spaanse kussens in bed zijn een ramp in nagenoeg alle spaanse hotels.

Zeer vriendelijk personeel en heel schoon. Door het donkere interieur leek het gedateerd maar het was gemoderniseerd en alles was nieuw. Het ligt een paar minuten lopen van de boulevard en strand en daarom lekker rustig.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Alles was dichtbij en hierdoor wij zijn niet veel in het hotel geweest.

De accomedatie is goed gelegen, dicht bij het strand(op loop afstand). Het ligt centraal gelegen, dus u kunt alle kanten op vanaf de accomedatie. Op de hotelkamer zelf zijn goede zachte en grote bedden, nette badkamer en een goed werkende airco. Iedere ochtend een goed ontbijt met ruime keuze.

Fijn en relaxed pension

We hebben geen verbeterpunten kunnen vinden.

We zijn hier de laatste nacht voordat we weer naar huis vlogen verbleven, maar dit pension is zeker een aanrader, ook om langer te verblijven. Het personeel is heel vriendelijk en erg meedenkend; "hoe laat willen jullie ontbijten ivm jullie vlucht etc". De kamers zijn schoon en mooi ingericht. Onze kamer op bg had een leuk terrasje.

Prima 3* hotel

Het onderhoud rond het zwembad zou wat extra aandacht mogen krijgen.

Prima schoon en net hotel, goed ontbijt en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel (met name Sergio).

Uitstekend hotel, zeer goede ligging , ontbijt wat aanpassen.

Het ontbijt was niet goed. Het ontbijt is echt gericht op de Engelse toeristen in het hotel. Als je van een ' English breakfast' houdt dan is dit zeker een aanrader.

De kamer was top, we hadden een terras en zicht op zee en op het zwembad.

Prima hotel voor strandvakantie, ruime kamer en ruime badkamer en op loopafstand van het strand

Geen eurosport op tv

Heerlijk groot bed, prachtige badkamer met ruime douche, koelkastje op kamer, prima ontbijt, zeer vriendelijke gastheren bij de receptie, locatie

Prima hotel! Geschikt voor strandliefhebber en voor diegene die het achterland wil verkennen.

Helemaal niets!

Personeel is bijzonder behulpzaam op alle uren van de dag. Vooral Javier in de middag/avond verdient een pluim. Kamers zijn niet luxe maar wel comfortabel en heel schoon. Hotel is wel een beetje gehorig, wat wel past bij de bouw in Torremolinos. Ontbijt kostte 6 euro. Buffet met ruime keuze en goede prijs kwaliteit verhouding. Het hotel heeft een terras en tuin met mooi zwembad. Nu geen gebruik van gemaakt want het was te koud. Strand en centrum op loopafstand. Voor uitstapjes in het achterland is huurauto wel nodig. Uitvalswegen en snelweg op korte afstand. Kortom prima hotel voor de strand liefhebbers en diegenen die het achterland willen verkennen. Antequera is een aanrader!!

Het ontbijt en avondeten voor deze prijs was goed.

Het ontbijt en avondeten voor deze prijs was goed. Hoewel wij een gerenoveerde kamer hadden moet men toch vermelden dat de eerste verdieping nog niet gerenoveerd was. En hiervoor de zelfde prijs betaald dat zou niet het geval mogen zijn. Dit vind ik informatie achter houden daar waar mijn vrienden logeerden.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Zeer aangenaam.

De sfeer familiair en het personeel fantastisch met speciale dank aan Sergio bij de receptie . Wij hadden met 5 vriendinnen kamer 305 en 309 perfect geronoveerd klein balkon leuk lief hotel met een lekker zwembadje en zeer goede service goed ontbijt prijs kwaliteit heel goed en prima ligging 5 min van het strand top

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Geweldig!!!

Het zwembad ligt aan de straatzijde, de voorbijrijdende auto`s is minder ontspannen. Maar is niet anders. Geen reden om niet meer naar dit hotel te gaan.

Het was een prima ligging, buiten de drukte van het centrum. 10min lopen naar het strand. Super vriendelijk personeel. Het ontbijt was goed verzorgt en ruime keuze. We hebben het heel goed naar ons zin gehad in dit hotel

Heerlijke vakantie in een prima hotel gehad.

Het dinerbuffet! Weinig variatie, het dessertbuffet was iedere dag hetzelfde en helaas waren er gerechten bij die niet erg smaakvol waren. Wat dat betreft mag er wel een verbetering in worden aangebracht.

Wij hadden een mooie kamer, ruime en mooie badkamer, balkon aan straatkant, airco. Het personeel was uiterst vriendelijk en alles werd goed schoongehouden. Ook de shuttleservice was goed geregeld. Het ontbijtbuffet was goed, ruime keuze!

Voor herhaling vatbaar !

Bij een late check-out, indien de kamer niet kan behouden worden, geen mogelijkheid om te douchen behalve aan het zwembad. Handdoeken worden wel voorzien.

Héél vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Ontbijt is goed. Gerenoveerde kamers zijn OK.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Goeie locatie

Slechte isolatie

Het ontbijt kan beter meer fruit We hadden een vernieuwde kamer maar ni zo comfortabele bedden voor iemand met pijnlijke rug Locatie prima

• Beoordeeld op: 14 september 2017

viel tegen

Slechte bedden, rook erg muf, smoezelig, ontbijt stelt niet veel voor, vanaf het strand een behoorlijk stuk omhoog lopen, verouderd

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Leuk vakantiehotel, waarbij de erg kleine kamer ruimschoots...

Gezien ontbijt start om 08:15, is dit hotel niet aan te raden voor zakenreizigers.

Leuk vakantiehotel, waarbij de erg kleine kamer ruimschoots werd goedgemaakt door het bijzonder vriendelijke en hulpvaardige personeel, en het feit dat alles héél erg proper was.

De tweede en derde etage zijn volledig gerenoveerd.

Kluisje en koelkast op de kamer moest extra voor worden betaald.

De tweede en derde etage zijn volledig gerenoveerd. De kamers zijn eenvoudig maar schoon, netjes en modern. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bushalte voor de deur, treinstation naar Malaga op 850meter, strand op 400 meter.

Je krijgt wat je mag verwachten.

Het ontbijt en avondeten was uitstekend en gevarieerd. Een deel van de hotelkamers zijn al herbouwd en ziet er zeer netjes uit. Ze komen dagelijks poetsen. Het hotel is voorzien van een schoon zwembad met ligbedden, hier is altijd plek.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

KLEINSCHALIG HOTEL IN HARTJE TORREMOLINOS

Vrienden die tegelijkertijd geboekt hebben kregen een kamer op de eerste verdieping - die kamers zijn nog niet gerenoveerd en zijn in behoorlijk slechte staat en vuil. Toch moesten zij evenveel betalen voor heel wat mindere kwaliteit!!!

De kamer die we kregen op de tweede verdieping was pas gerenoveerd - helemaal oké! Het hotel heeft een gemoedelijk karakter en is eerder kleinschalig. Voor de prijs die je betaalt kan je echt niet méér verwachten. Bovendien ligt het hotel een beetje weg van de grote drukte - is aangenamer en rustiger!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

super ,zal zeker weer opteren voor dit hotel de volgende keer dat wij op verlof gaan naar die streek

het zwembad is wat klein volgens het aantal kamers,maar de zee is niet ver!! auto parkeren kan maar 10 euro per dag!!

personeel super!!!een top hotel op gebied van service,aan de balie perfect geholpen in het engels. ontbijt verzorgd zeker voor 3 sterren en zoals alles in het hotel kraaknet!!!

prijs kwaliteit was super

Niets Was super hele aardige mensen allemaal

Het ontbijt was goed. we hebben er 1x buffet gegeten kosten maar 9 euro pp ex drank. was matig maar de prijs was ook laag dus prima was niet meer waard,

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Heel mooie vakantie in prima gelegen hotel dichtbij de zee met persoonlijk onthaal.

variatie in restaurant. wijnkaart ontbreekt.

Prima onthaal. familiale en persoonlijke dienstverlening. Vernieuwde kamer -alleen bed op wieltjes wat instabiel ... Lokale keuken in restaurant. prima gelegen tov de zee.

Prima verblijf met alle voorzieningen en strand op loopafstand.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Het was jammer dat we de gehuurde auto niet gratis in de directe omgeving konden parkeren. Nu konden we de auto kwijt in een afgeschermde omgeving (parkeergarage) tegen betaling a €. 10,00 p/dag. Omdat we maar 1 nachtje bleven geen probleem, maar bij een periode van bijv. een week telt het wel op..

Prima ontbijt, behulpzame mensen aan de receptie en verder- zeker qua prijs-kwaliteitsverhoudingen- een prima hotel.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Gezellig vakantiehotel voor een eerlijke prijs!

- Avondmaal vonden we iets minder, maar prijs/kwaliteit zeker in orde.

- Prima 3* hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel, kraaknette kamers, met wifi, airco, kluis en minibar, kleinschalig, dus heel rustig, prima ontbijt, bus/trein in de buurt, dicht bij strand. Voor ons een zeer geslaagde vakantie!!!

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Aangenaam budgethotel.

Het geluidscomfort van het niet gerenoveerde deel is zeer slecht. De maaltijden zijn in verhouding met de prijs. Eerder eenvoudig en niet altijd warm.

De service van het personeel is werkelijk zeer goed! De prijs is laag en de bedden zijn ok. De WiFi is voor een hotel vrij krachtig.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Goede locatie, uitstekend hotel, uitstekende prijs-kwaliteit

Dessertbuffet kan afwisselender

Ontbijt, weliswaar gericht op Engelse gasten, was verder uitstekend. Het dinerbuffet was afwisselend, altijd vis en/of vlees keuzemogelijkheid, verder inclusief een saladebuffet en een dessertbuffet

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Goed hotel Torremolinos

Let op als je met je auto de parkeergarage nabij het hotel binnenrijdt. Door de steile en schuine inrit, in combinatie met een beladen auto, raakte de auto aan de onderzijde beschadigd

Prettige ligging nabij het strand. Klein hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooral de mensen aan de receptie waren zeer klantvriendelijk en spraken uitstekend Engels. Klein zwembad bij het hotel met ligbedden. Kamers aan de voorzijde liggen aan een drukke weg. Kamers achterzijde veel rustiger. Wij vertrokken 's-nachts om 04.00 uur in verband met een vroege vlucht. Het hotel hadden speciaal voor ons vijven een ontbijt klaar gezet !!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Eenvoudig maar prima hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

De kamers zijn niet geluidsdicht. Je hoort de buren gemakkelijk. Maar we hebben er niet veel hinder van gehad. Het hotel heeft hoofdzakelijk een ouder publiek, en die gingen op tijd naar bed. Dus geen kabaal 's nachts.

Prima ligging, op wandelafstand van het centrum van Torremolinos. Kamer en ontbijt gewoon, maar ok voor ons. Was ook proper. Personeel zeer hartelijk/vriendelijk. Wij hadden een kamer mét parkeerplaats. Die was ondergronds en een paar stappen verder. Vonden wij heel handig.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Was goed en zou terug gaan als er iets aan verduistering en lawaai word gedaan

Kamers niks geïsoleerd dus veel lawaai gordijnen licht doorlatend

Het vriendelijke personeel en erg behulpzaam eten was lekker maar er kon wat meer variatie inzitten

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Alles was zoals verwacht.

Alles was zoals verwacht.

25 jaar getrouwd
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

De kamer, 3 maanden ervoor geboekt met balkon. Kregen een kamer achterin zonder uitzicht.

Het personeel was super en het onbijt was top

Super genoten van ons weekje vakantie op de perfecte locatie !

Iets te weinig ligstoelen aan het zwembad .

Kleinschalig ,zeer ruime kamer en zalige bedden.Ruime keuze bij het ontbijt.Supervriendelijk personeel.

Familiebezoek

Prima ontbijt, nette kamers

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Niets alles perfect

Niets op aan te merken

Standaard overnachting in een eenvoudig 3 sterren hotel

Prijs is te hoog voor dit hotel.

Zo tevreden dat wij na onze rondreis in Andalusië naar daar teruggekeerd zijn.

Grote comfortabele kamer en prima ontbijtbuffet

Zeer grote en mooie kamer met supergroot bed en uiterst vriendelijk personeel.

Geen negatieve opmerkingen.

Overheerlijk ontbijt.

Kamer verschonen en handdoekenservice kan beter

Plaats to van alle drukte

Het personeel was super vriendelijk, vooral de receptionist...

Het personeel was super vriendelijk, vooral de receptionist heeft ons super ontvangen en stond altijd klaar om te helpen of advies te geven.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Perfect!

Goed ontbijt, goede ligging

De koelkast

De koelkast

Een van harte aanrader
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Ontvangst door Javier zeer vriendelijk. Royale kamer met balkon. Leuke barkeeper en uitstekend ontbijt. Op loopafstand van boulevard.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

de kunstgrasmat buiten

Perfect

Het weer

Heel vriendelijk personeel

Iets boven de verwachtingen.

Alles ok. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer uitgebreid ontbijt voor deze prijs. Persoonlijk hotel, je bent er geen nummer.

Afgezien van lawaai, zeer goed
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Erg veel lawaai 's nachts. Mensen waren met kamers aan het inrichten en hard gepraat.

Prima ontbijt!!

yogurt en muesli en fruit

yogurt en muesli en fruit

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Heerlijk , vriendelijk verblijf

De kussens erg plat

Het ontbijt was goed en de bedden waren ook goed alleen niet breed

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Valt tegen slecht onderhouden slechte hygiene foto.s zien er beter uit dan de werkelijkheid.

Hygiene kwaliteit prijs verhouding

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Schoon en vriendelijk

Drukke weg

Schoon en vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Het ontbijt was eenvoudig maar goed het avond eten kon beter

De kamer was goed en proper

erg goed bevallen. dicht bij het vliegveld en op loopafstand van het strand en de boulevard.

Goed compleet ontbijt en zeer vriendelijk personeel

Goed en betaalbaar..

Basic ontbijt, (niet slecht maar niets bijzonder)

Groot bed, leuk zwembad, proper, 5min. van strand.

Super hotel

Kleinschaligheid en zeer vriendelijk personeel .

Uitstekend low budget hotel, superschoon

Prijs kwaliteit uitstekend, eenvoudig maar schoon !

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Mag wel een opknap Beurt gebruiken

Het terras/ balkon was een betonnen binnen plaats

Zeer verouderd

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel!! Ontbijt was goed Gaan er graag nog eens terug!!

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Fijn verblijf

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Koffie was slecht

Koffie was slecht

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Alles op loop afstand en super personeel .Iedere dag word er schoon gemaakt en nieuwe handboeken.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding. Personeel receptie spreekt vloeiend Engels.

Ontbijt was erg uitgebreid en lekker

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Geschikt als uitvalsbasis voor trips in de buurt

Avondeten was soms lauw.

Leuk lief hotelletje , kamer nog mooier dan op de site . Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Vakantie
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Het ontbijt was super , en het personeel waren allemaal erg aardig. Het was er erg schoon.voor herhaling vatbaar.

Het waren echte gastheren.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Het waren echte gastheren. Goede informatie, voelt je erg welkom.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Ontbijt stelt niet veel voor

Zeer vriendelijk personeel schoon echt Spaans

Ontbijt stelt niet veel voor

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Vriendelijk personeel, parkeerplaats in de garage was...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Dinner buffet was niet duur maar er was weinig keus.

Vriendelijk personeel, parkeerplaats in de garage was inclusief.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Buitenverblijf zwembad terras

Badkamer

Buitenverblijf zwembad terras

• Beoordeeld op: 4 april 2016

de kamer was niet zo schoon, badkamer was ook niet schoon. De kranen waren vies en wastafel zag je nog tandpasta resten van de vorige klant. voor een 3 sterren hotel had ik toch betere restaurant en eten verwacht. Het was een lopend buffet, geen menu. Het eten zag er uitgedroogd uit. Kamers zijn verouderd en erg gehorig.

Locatie parkeren zat in de prijs.

• Beoordeeld op: 24 november 2015

Wij hadden een kamer beneden met terras bij het zwembad.

Zoals eerder door anderen vermeldt; het eten was niet erg smaakvol. Vooral de toetjes waren elke dag glaasjes met 1 cm."vla"

Wij hadden een kamer beneden met terras bij het zwembad. Heerlijk! Ook de ligging van het hotel was prima.

• Beoordeeld op: 28 september 2015

De vriendelijkheid van het personeel.

Geen water s'nachts! Kwam nog geen druppel uit de kraan! Was airco maar die kreeg de kamer niet koel!

De vriendelijkheid van het personeel. Was rustig s'nachts, geen dronken luidruchtige toeristen toen wij er waren!

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Hotel is blijven stil staan sins de jaren 60 en het avond...

Alles de kamer badkamer vuil

Hotel is blijven stil staan sins de jaren 60 en het avond eten is meer dan kazerne eten past zeker niet bij al de lekkere spaanse keuken ontbijd kan door gaan 2/10 avond eten niet op eten je kan ziek van worden 0/10 niet betrouw baar hotel ???

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Het personeel is echt vriendelijk en behulpzaam, en de...

Het ontbijt is slecht, weinig keus en erg saai mag echt verbeterd worden.

Het personeel is echt vriendelijk en behulpzaam, en de bedden zijn echt perfect!!!

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

De ligging nabij het prachtige strand en de supermarkt next...

We hadden een kamer met balkon gevraagd en die was er niet. Na veel aandringen is het toch goed gekomen. Volgens het personeel lag de fout bij Booking.com.

De ligging nabij het prachtige strand en de supermarkt next door.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Prijs, vriendelijkheid personeel, netheid, goede bedden.

Straatlawaai bij kamer aan straatzijde. Ontbijt is heel basis.

Prijs, vriendelijkheid personeel, netheid, goede bedden. Parkeren van auto zat mee in het boeken van de kamer.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Goed ontbijt en vriendelijke receptionist.

Erg ver van centrum Torremolinos

Goed ontbijt en vriendelijke receptionist.

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.