Beoordelingen over Hotel Los Globos 2-sterren

Avenida Mare de Déu de Montserrat 43, 08870 Sitges, Spanje

#26 van de 38 hotels in Sitges

Ik heb een geweldige vakantie gehad in een héél gastvrij verblijf!

niets.

Het ontbijt was heerlijk, er was een ruime keuze bij het buffet. Het hotel ligt op een aantal meters van het strand en boulevard af. Schitterende locatie!

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Wij waren op doorreis van zuid Spanje naar Frankrijk en vinden Sitges geweldig. Daarom dus.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Terras - Mare Deu de Montserrat (1 Volwassene)

Badkamer. Waterafvoer verliep slecht en tweede dag geen warm water. Verder is er in het interieur het nodige aan vervanging toe.

Het ontbijt en het personeel. Ligging van hotel t.o.v. het centrum.

sober, vriendelijk en ik weet niet of de afgegeven 3 sterren correct is weergegeven op booking.com
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Terras - Mare Deu de Montserrat

hotel is veel te gehorig van de andere kamers, wij zijn ervan uitgegaan dat de aangegeven 3 sterren en een score van 8.1 het hotel prima zou zijn maar dat was het hotel aan zich niet waard, Nogmaals wel het personeel en sfeer.

Het ontbijt was sobertjes met beperkte keuze, het eten wat er was, was verder prima in orde en fijn vriendelijk personeel. De kamers waren voorzien van de benodigde voorzieningen maar ook sober en oud bollig, u moet geen lux hotel verwachten met een mooie badkamer en allerlei voorzieningen maar alles is aanwezig en je kunt zien dat alles gedateerd is. De kamers worden elke dag gepoetst en de handdoeken ververst. Wij zaten op de eerste verdieping en keken op enkele mooie palmbomen die vooral in de zomer denk ik veel beschutting geven. De kamer was wel voorzien van een airco die je hoort als deze aan staat. Het bed licht wat hard maar wij hadden heel goed geslapen. Wel heel dicht bij zee ( 100 mtr en 15 tot 20 minuten lopen van Sitges )

Prima hotel, vriendelijke sfeer en fantastische ligging
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Terras - Mare Deu de Montserrat

Gezellig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt uitstekend. Goede, eenvoudige kamers. Ligging van hotel is fantastisch, in rustige wijk en toch vlakbij het strand en de boulevard.

Waardeloos hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Terras - Mare Deu de Montserrat

Vies, smerig en oud hotel. Het personneel is ongeinteresseerd, de kamers gehorig, de vloeren plakken, de bedden oud en ga zo maar door... Nooit meer!!

Sitges is fantastisch

• Beoordeeld op: 15 september 2017

EEN SUPER HOTEL PRIJS/KWALITEIT!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Terras - Mare Deu de Montserrat

Iets verder van het centrum gelegen dan de meeste hotels maar daardoor ook rustiger

Supervriendelijk personeel en eigenaar, rustige ligging, erg diervriendelijk.

We hadden er meer van verwacht!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Terras - Mare Deu de Montserrat

Veel te duur. Slechte wifi (viel voortdurend weg).Afstand naar centrum iets te ver. Ontbijt van slechte kwaliteit - producten van lowbudget supermarkt.Aan de hoge prijs mag men tenminste betere kwaliteit serveren. Veel te klein bad. Was ok voor 2 nachtjes maar hier komen we niet meer terug - voor deze prijs zijn er betere hotels in centrum.

Goed bed. Koelkastje. Terrasje aan kamer.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Korte strandvakantie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Terras - Mare Deu de Montserrat

De netheid kamer had iets beter gekund bij aankomst. Ik heb zelf eerst de kleerkast stofvrij gemaakt vooraleer mijn kledij te kunnen leggen. Ik heb dit voorval met de mantel der liefde toegedekt. Verder niets negatief.

Heel behulpzaam en steeds vriendelijk personeel. De familiaire sfeer. De ligging wanneer strandvakantie. Goed werkende airco. Vrij goed werkende WIFI. Frigo aanwezig. De Douche gels en shampoos steeds voorzien. Gezellig terrasje om te ontbijten. Prijs/kwaliteit zijn zeker in orde. Ontbijt voor een 2* hotel prima.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Aangenaam hotel in een rustige omgeving en een comfortabel bed
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Terras - Mare Deu de Montserrat

Wat meer fruit bij het ontbijt

Rustige ligging, ruime kamer. Bed is zeer comfortabel en de airco is een absolute meerwaarde! Ontbijt is basic maar lekker. Hebben ook een glutenvrij alternatief. Personeel is zeer aangenaam en vriendelijk. De ster van het hotel is zonder twijfel Coco! :-)

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Gedateerde studio op een goede locatie. Goed uitgeruste keuken.
    • Studio (2 Volwassenen) - Francesc Armengol

Wat ouder apartement en dat was te merken. Zware vochtdoorslag vanuit de natte cel in de kledingkast en muur woonkamer. Schimmelvorming in de badkamer etc. Studio was minder dan vermeld in booking.com. Geen eigen buitenruimte.

Goede locatie t.o.v. strand en centrum.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Sitges Bearpride @ Los Globos
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Terras - Mare Deu de Montserrat

Algemene prijs - kwaliteit verhouding valt wat tegen!! beetje te duur voor wat men krijgt ! Ontbijt is maar heel gewoon , infrastructuur en inrichting v h hotel is verouderd , badkamer is echt onder het niveau en de wifi werkt niet als iedereen op de kamer is tijdens de spitsuren. Een eindje wandelen v h centrum.

Personeel is vriendelijke en gedienstig , in het frans natuurlijk , uitbaters zijn Frans. Aangenaam terras vooraan het hotel. Kort bij de zee.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

ik was met vakantie daar, en dat gevoel gaf het personeel van Los Globos mijn ook.

Het was heel relaxt, laagdrempelig dus heel gastvrij. Hygiene was perfekt. Tevens de discretie van de schoonmakers kamers. Je persoonlijke bezittingen bleven ongemoeid, kleding en schoeisel werden netjes geordend.

Rustig gelegen.

Eigenlijk niets alles goed

Rustig gelegen. Aardige mensen. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Goed voor korte periode

De ligging van de kamer

De vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Redelijk
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Terras - Mare Deu de Montserrat

Kamer zonder balkon alleen donker ommuurd plaatsje

Kleinschaligheid .
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Terras - Mare Deu de Montserrat

In ochtend rumoerig op gang

Kleinschaligheid ...knus hotel- ontbijtterras

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Aardig hotel op 2 min. Van strand.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Terras - Mare Deu de Montserrat

Ontbijt viel tegen. Fruit bestond uit wat schijfjes appel en 1 schijfje sinaasappel in kommetje.

Gezellige tuin.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

prima verblijf in een leuk plaatsje aan zee, waarvandaan Barcelona goed te bereiken was.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Terras - Mare Deu de Montserrat

lokatie was net iets te ver van het treinstation. we hebben wel iedere keer gelopen, maar met koffers was dat best lastig.

ontbijt was heel goed

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Beetje gehorig was kamer 5

Beetje gehorig was kamer 5

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Ontbijt is prima, personeel behulpzaam en prettig in de...

Het toilet in de entree mag schoner, is niet vies, maar ruikt naar urine. Misschien door de leeftijd van het gebouw?! De schoonmaak mag ook iets beter. Is prima en weinig op aan te merken, maar voor diegenen die op hygiene zijn, kan het schoner.

Ontbijt is prima, personeel behulpzaam en prettig in de omgang, bedden zijn goed, alle kamers met balkon

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Heel vriendelijk personeel.

Heel vriendelijk personeel. Welkomstdrankje gekregen. Heel uitgebreid ontbijt. Aangename kamers. Prijs/kwaliteit scoort zeer goed want je krijgt er echt waar voor je geld. Vlakbij de zeedijk en het oude centrum.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Bed sliep goed.

Hotel is verouderd, kamers worden niet goed schoongemaakt. Ontbijt is oké maar iedere dag hetzelfde.

Bed sliep goed. Iedere dag schone handdoeken is erg fijn. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 4 februari 2016

Vriendelijk personeel.

Ontbijt pas om 8.30 uur. Verouderd. Scheuren in beddengoed en afbladderende deuren, maar wel schoon. De navigatie voerde ons over de rondweg van Barcelona en dat is niet ideaal. Beter vóór Barcelona richting Valencia nemen en dan na Barcelona de afslag Sitges kiezen.

Vriendelijk personeel. Grote kamer met koelkast en safe. Terras of balkon bij de kamer. Badkamer met bad. Fantastisch ontbijt! Snelle wifi. Toen men zag dat we veel bagage in de auto hadden werd ons de (enige) privéparkeerplaats achter het hek aangeboden.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2015

Wij voelden ons zeer welkom.

We hadden geboekt voor 7 dagen met ontbijt. De totale prijs was 581 euro. De receptionist wilde echter dat we het ontbijt nogmaals betaalden, omdat dat niet in de prijs was inbegrepen . Uiteindelijk maar betaald , onder protest. Toen we dit met de eigenaar besproken hebben is het misverstand , snel recht gezet en kregen we ons geld weer terug , met excuses.

Wij voelden ons zeer welkom. Ook onze hond, Mickey werd gastvrij onthaald! De lieve hond Charlie , van de eigenaar was geweldig. Het ontbijt was prima en royaal.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

prettig personeel

Wij zaten helaas niet in het hotel zelf, maar in een complex in de buurt. Geen terras, geen balcon, geen uitzicht. Verder was de studio duidelijk aan renovatie toe.

prettig personeel goed ontbijt leuke hond

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

Wij hadden een kamer op het gelijkvloers met een terras en...

De kamers zijn wat verouderd, maar alles werkte perfect. Lawaai van andere hotelgasten 's nachts, maar daar kan het hotel niets aan doen.

Wij hadden een kamer op het gelijkvloers met een terras en een klein tuintje, het ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

Voor ons het derde jaar op heen,-en terugreis en omdat wij...

NIETS!!!

Voor ons het derde jaar op heen,-en terugreis en omdat wij onze trouwe viervoeter meenemen kregen we toch nog een kamer op de benedenverdieping!! Nogmaals onze hartelijke dank!!!!

• Beoordeeld op: 3 februari 2015

Balkon en dat medewerker zelf voorstelde onze auto met veel...

Niet dramatisch, maar het bed was iets te kort

Balkon en dat medewerker zelf voorstelde onze auto met veel spullen op achterbank op afgesloten plek te zetten.

• Beoordeeld op: 1 februari 2015

Weer op onze doorreis, voor het derde jaar, een prima...

Weer op onze doorreis, voor het derde jaar, een prima verblijf gehad in Hotel Los Globos , uitstekend geslapen en na een heerlijk ontbijt weer verder reizen naar het zuiden van Spanje.

• Beoordeeld op: 5 januari 2015

Alle ruime kamers met ruim balkon en uitzicht op tuin.

Alle ruime kamers met ruim balkon en uitzicht op tuin. Ik kon zelfs de zee zien. Sigaretje op balkon. Gezellige sfeer met lieve hond , katten, vogels: lekker buiten

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

gehorig

gehorig

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Service en iedere dag goede schoonmaak

Het is een beetje gedateerd aan het worden

Service en iedere dag goede schoonmaak

• Beoordeeld op: 26 maart 2016

Perfect ontbijt

Wat gehorig

Perfect ontbijt

• Beoordeeld op: 9 december 2015

Het ontbijt en de snelle wifi

Wij hadden een studio welke aan het eind van de straat gelegen was.... Niet schoon en erg gehorig...

Het ontbijt en de snelle wifi

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

rustig gelegen ,vriendelijke uitbater .

ontbijt was zwak en sober te weinig !!!

rustig gelegen ,vriendelijke uitbater .

• Beoordeeld op: 7 september 2015

4,5
    in de buurt van hotel gratis parkeerplaats

klein oud uitgeleefd hotel ,alle dagen zelfde ontbijt ,nooit eens een spiegeleitje of spek

in de buurt van hotel gratis parkeerplaats

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

ligging.

ligging.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Erg dicht bij het strand en op loop afstand van Sitges.

Erg dicht bij het strand en op loop afstand van Sitges. Verder kan je gewoon in de straat parkeren (op loop afstand).

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

Personeel

Buffet werd niet aangevuld

Personeel

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.