Beoordelingen over Hotel Smartline Los Jazmines 3-sterren

Avenida del Lido, 6, 29620 Torremolinos, Spanje

#17 van de 52 hotels in Torremolinos

• Beoordeeld op: 20 september 2018

We waren tevreden prijs kwaliteit was ok
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Een kamer op de bovenverdieping met terras leek ons wel interesanter

Het ontbijt en het diner was voldoende en was allemaal lekker dessert mocht iets meer keuze zijn

Heel leuke hosts.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Kleine badkamer met weinig schabbetjesom iets op te leggen.

Heel leuke hosts. Engelsen. Zeer attent en vriendelijk. Heel mooi huis met zwembad. Lekker ontbijtje.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

De ligging van het hotel was goed. Alleen de auto parkeren was ook waardeloos.

Het hotel op jullie site ziet er geweldig uit. Maar wat een flop toen we daar waren.Wij waren met 3 personen,de kamer kon je je kont niet draaien met die 3 bedden. Er stond 1 stoel voor 3 personen.1 legplanklankje van 50x20 waar we met 3 personen onze spulletjes op moesten leggen.waardeloze kamer.Jullie laten een geweldig modern terras zien,dus wij dachten een mooi modern hotel. Maar dan duwen ze je in een oud gebouw war er naast licht. Niet voor herhaling vatbaar zeer teleurgesteld.

Het ontbijt viel wel mee,niet geweldig.

Het personeel aan de balie/receptie was vriendelijk.
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

Het ontbijt was slecht (niet veel keus, je moest de ober er op attent maken om bij te vullen), Geen aanrader om een halfpension te boeken. De ober was onvriendelijk bij het buffet.

Het personeel aan de balie/receptie was vriendelijk.

Goed 3 sterren hotel
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed - Begane Grond

Noordeuropeanen bezetten ligstoelen zwembad middels handdoek terwijl ze uren ergens anders zijn. Eten is regelmatig op. Zou vaker bijgevuld moeten worden.

Locatie. Lekker dicht bij strand. Schoonmaak van kamers. Super.

De ligging direct aan de boulevard en aan het strand en dat...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Terras - Begane Grond

Hele kleine kamers, dus geen ruimte voor een tafel of iets waar je spullen op kan zetten

De ligging direct aan de boulevard en aan het strand en dat er een eigen zwembad is.

Goed.d
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Het viel tegen dat er geen terras was en dat staat wel op de foto bij de hotelkamers op de begane grond.We hebben s’avonds 1x keer in het restaurant gegeten en dat viel heel erg tegen.er was niet veel keuze en alles was LAUW en de pasta was niet goed gaar.

Het waren goede bedden.verder was er op de kamer alles wat je nodig heb.

Geweldige locatie in prima hotel !
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Perfecte ligging, de kamers worden iedere dag gepoetst en je krijgt iedere dag schone handdoeken. Ontbijt in kelder, maar is een perfect ontbijt voor de prijs van €6,- De sky bar zeer gezellig om te zitten en fantastisch uitzicht ! Voor ons was het een top hotel !

De locatie is prettig.
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

We hadden een kamer met zeezicht genomen. Niet goedkoop (bijna 1000 voor een week), maar dat hadden we daar voor over. Echter, de zee bleek alleen in de verte te zien vanaf één kant van het balkon. Dat viel tegen!

De locatie is prettig. Redelijk centraal gelegen en de straat oversteken en je bent aan t strand. We hebben heerlijk geslapen, goede bedden. En het appartement was schoon. Leuk dakterras.

Wij hebben het prima naar ons zin gehad voor een korte vakantie.
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

Wij hadden een 2 slaapkamer appartement, op de bovenste verdieping. Als je slecht ter been bent is dit niet te doen. Je moet 8 trappen op om er te komen, en de trappen zijn niet echt van een stabiele kwaliteit.

De locatie is prima, midden in Torremolinos. De accommodatie is wat verouderd, maar alles is schoon. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Fijn hotel in rustig gedeelte van Torremolinos

Ontbijtruimte in de kelder

Zeer goed gelegen hotel, zeer dicht bij het strand. Op korte wandelafstand van het centrum. Mooie kamer in hoofdgebouw met zeezicht. Fantastische rooftop bar op 8ste verdiep, met hele lekkere, grote cocktails en sangria met vers fruit. Zwembad in tuin (geen zeezicht).

Torremolinos leuk om even gezien te hebben, restaurantjes/terrasjes in overvloed.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Bar (8e verdieping) die er super uitzag op de site was gesloten en werd gerenoveerd. Ontbijtzaal ongezellig. Geluid van vliegtuigen is even wennen

Locatie super, aan de boulevard bij zee. Restaurant naast het hotel erg goed. Prijs/kwaliteit goed.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Relax

Niks!

Ontbijt was goed en simpel! Loop afstand van/naar treinstation was 15 min lopen en er is een lift dat je naar beneden brengt dat is heel fijn is als je koffers hebt.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Top!, Zo in Malaga vanuit Torremolinos met de trein!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed - Begane Grond

Van buiten zijn sommige woonblokken zeer slecht onderhouden, ziet er zelfs niet uit. Wij zijn van appartement gewisseld. Eerst een slaapkamer en een badkamer, wel netjes, maar niets erbij DUS ook geen balkon. Je kan dus geen kant uit wanneer iemand langer wil slapen, maar tegen geringe meerprijs kregen we een heel groot appartement. Alle twee wel netjes van binnen.

De grootte van het appartement, twee slaapkamers, keuken, woonkamer en ruim balkon. Badkamer was minder groot, maar netjes.

Top verblijf!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Het is een kleinschalig hotel. Wij hadden de goedkoopste kamers en dus geen klein terras voor, maar we zaten dicht bij het zwembad. Daarnaast is het echt de straat oversteken en je staat aan het strand. Het personeel praat goed engels en is erg behulpzaam. De ligging is echt perfect. Je bent dichtbij het centrum van Torremolinos en eenmaal daar kan je met de trein naar malaga, marbella, fuengirola etc. Ook is de boulevard om de hoek en loop je zo het centrum in. Als je geen hoge verwachtingen hebt, dan is het echt een tophotel en toplocatie!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Top locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Terras - Begane Grond

Muren zijn van crepe-papier....Oordopjes zijn handig voor dit hotel... Voor ons prima voor de 2 nachten dat we hier waren. Locatie en lekkere zwembad maken een hoop goed!

De locatie is geweldig. Ontbijt hotel goed maar zou het niet meer doen... 1 stap buiten hotel kun je heerlijk in het zonnetje ontbijten ipv de kelder van het hotel. Rooftop terras is aanrader! Vrij parkeren in omgeving...

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Was gedwongen, omdat onze vlucht door Ryan Air gecancelled was.

Geen/weinig terras overdag bij het hotel. Akelige ontbijtzaal, maar wel goed ontbijt. De 3 persoonskamer was veel te klein en had geen balkon/zitje buiten

Ontbijt was goed, maar de zaal afschuwelijk en lawaaiig. Dakterras dat eind van de dag open ging was fantastisch maar de prijzen van de drankjes daar wel erg duur. We hadden geen balkon en geen ruimte om buiten te zitten dus waren we alleen op de kamer om te slapen.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Prima schoon hotel, voor wie in de buurt van Malaga wil zitten, voor weinig geld.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

De gemiddelde leeftijd ligt hier hoog. In het hele dorp trouwens.

Het is leuk voor 40 plussers. Het typische benidorm publiek vermaakt zich hier prima!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Het is voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Terras - Begane Grond

Dat we als geniuslid niet anderhalf uur later konden uitchecken, we werden 14.00 opgehaald, maar moesten 12.00 uitchecken

Ontbijt was redelijk, de locatie was fantastisch Na Check out was er gelegenheid om te douchen met schone handdoeken

Prima hotel voor een zonvakantie

Ontbijt was ok maar ruimte beneden is erg hol en ongezellig. Veel keuze voor 6€. Trap naar appartement was een enge gammele trap heeft wel wat vernieuwing nodig. Kamer op de begane grond is erg donker en met 2 losse bedden. Toch best ver om naar het echte centrum te lopen.

Perfecte locatie , aan het strand met veel restaurantjes in de omgeving. Leuke zwembad bar (ging helaas dicht de derde dag). Rooftop bar was leuk om te zien maar niet voor elke dag. Appartement was klein maar prima. Wel schoon. Fijn dat je bij de receptie met korting bedjes kunt huren op het strand

• Beoordeeld op: 21 september 2017

goed ontbijt en buffet Jammer dat het in de kelder is.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

muren niet genoeg geïsoleerd met gevolg dat je alle geluiden hoort bij de buren. Het hangt natuurlijk ook af van wie naast U logeert.

goed ontbijt en buffet Jammer dat het in de kelder is. Vriendelijk personeel . Kamers worden heel netjes onderhouden. prachtige binnentuin . Klein zwembad maar goed onderhouden en netjes.

Proper hotelletje.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Is aan renovatie toe. Toch goed verblijf gehad.

Uitzicht van 7de verdieping geweldig. Ontbijt basic maar voldoende. Personeel zeer vriendelijk. Zeer proper.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Lekker even aan het strand leven
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Terras - Begane Grond

In eerste instantie werden we op de begane grond in een donker hok gestopt, prijs/kwaliteit verhouding was totaal uit balans. Na melden bij receptie konden we upgraden naar een kamer met zeezicht in hoofdgebouw. Dit was beter in verhouding. Lichte, gerenoveerde kamer op eerste verdieping waar we mee akkoord gingen en uiteindelijk de meerprijs niet voor hoefde te betalen.

Vriendelijke receptioniste, schone kamer na upgrade

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Ontbijt had iets beter gekunt, iets meer gezondere keuzes.

Prima kamers, goed sanitair, goeie airco, dagelijks schoon gemaakt en schone handdoeken. Zwembad gezellig en geen handdoeken leggen in de ochtend. Cocktail bar op het dak was super!

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Vooral de ligging is prima !
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Het ontbijt kan beter maar aangezien ze maar 6 euro per persoon aanrekenen, valt het nog mee. Wat ons wel tegenviel is dat het restaurant in de kelder is wat heel erg ongezellig is.

Uitstekende ligging : alles dichtbij. Gewoon de baan oversteken en je bent op het strand. Kamer en badkamer waren zeer proper en werden elke dag onderhouden. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Heerlijk relaxt door top locatie , lekker strand en leuke winkels horeca gelegenheden in de buurt .
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Ontbijtzaal was heel ongezellig, sfeerloos, niet aantrekkelijk gepresenteerd...in de kelder. Zonder daglicht of comfort. Ontbijt zelf viel ( wellicht hierdoor ) ook tegen . Veel te zoete sinaasappelsap , multivitamine sap .

De locatie en de sfeer in de tuin en rondom het zwembad . Het advies aan de receptie.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Tegenvaller na vorige keer
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

2 jaar geleden hier geweest omdat t toen gewoon goed was.nu n kamer die veel kleiner was ..deuren die niet sloten..harde matrassen..te dunne kussens verder was alles wel aanwezig maar ook niet meer dan dat...tijd voor renovatie!!

Heel schoon..elke dag schone handdoeken

Schoon hotel, super nette kamer, vriendelijk personeel maar eten beneden gemiddeld.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Het eten valt tegen. Ontbijt heeft weinig variatie en de broodjes niet altijd vers. Het avondeten al evenzo. De hygiëne in het restaurant kunnen veel beter. Bovendien is het daar in die kelder niet echt gezellig eten. Meer bedjes rondom het zwembad gewenst.

De ligging van het hotel is prima. Strand de straat over, centrum op loop afstand. Super schoon en nette kamer. Onze indruk was prima al lijkt dit het oudere stukje van Torremollinos. Richting haven wat moderner en iets meer toerisme.

heel rustig
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden voor Eenpersoonsgebruik - Begane Grond

Er waren geen middelen om zelf een kop thee of koffie te maken, en ik vond de eetzaal in een kelder niet prettig en heb dan ook daar niet ontbeten.

De plek was prima en ik vond op zich de lage bebouwing rondom een tuin of zwembad erg leuk.

De locatie was uitstekend het zwembad mooi en het ontbijt...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

De accommodatie is gedateerd. Het zwembad is heel mooi, maar in het voorjaar nog te koud.

De locatie was uitstekend het zwembad mooi en het ontbijt goed (en goedkoop). Het ligt pal aan het strand en bij alle winkeltjes en restaurantjes in Torremolinos. Toch zit je kamer/appartement in een rustige binnentuin met gras en een zwembad. Heel mooi.

Goed verblijf, boven verwachting.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Het was gewoon prima hier.

Het hotel kwam een stuk moderner over dan de eerste foto op Booking.com. Ik denk dat het wijs is om het te benadrukken dat het hotel niet in de jaren '80 is blijven hangen. De huurauto was gratis op de openbare weg te parkeren.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Uitmuntend!
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

ontbijt was zeer goed, alleen jammer dat het in de kelder is. Personeel super aardig, gaf echt goede adviezen en heel erg behulpzaam! Alicia helemaal!

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

aangename kennismaking met strandvakantie in Torremolinos
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

douche is gevaarlijk zonder antislipmat en koffiezetapparaat is keuken is primitief

ligging is top - rustig en toch alles dichtbij (oud centrum én strand) - appartement is compleet uitgerust - héél proper - supervriendelijk behulpzaam personeel - zijn alles momenteel nog aan het verbeteren dmv opfrissingswerkjes

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Best wel tevreden zeker voor die prijs
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Wij sliepen aan de straatkant met aan de achterzijde kraampjes en de straat dus ik kan me voorstellen dat je daar in het seizoen wel last hebt van lawaai maar deze moment van het jaar viel dat goed mee. Badkamer was klein maar çava nog

Ontbijt en diner was in buffet en heel lekker

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

ligging aan boulevard
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Karig gemeubileerde kamer naast 2 bedden 1 stoel en bijna geen mogelijkheid om spullen neer te leggen Ontbijt in bloed hete kelder met te weinig zitplaatsen

ligging aan boulevard

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Slechte bedden maar super hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De bedden zijn heel erg hard en wij hadden 2x1 persoonsbed dat was jammer. Maar na vragen bij de receptie hebben ze een extra dekbed op de bedden gelegd waardoor het iets beter lag. Maar wat ons betreft zouden ze andere bedden moeten aanschaffen ik zou niet nog een keer boeken door dit probleem ondanks dat het een super netjes en schoon hotel is. Maar goed slapen is ook erg belangrijk

Een heel schoon verzorgde kamer en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Een fijne verblijfplaats
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Voor begane grond is er helaas geen plek om buiten te kunnen zitten.

Lokatie is geweldig, ontbijt is zeergoed en de tuinen zijn mooi. Het geeft het geheelneen goede sfeer.

Leuk hotel, dicht bij het strand en boulevard met zwembad.

N.v.t

Locatie, kamer

Helemaal niets

Vlak bij zee

Perfecte ligging naar de stranden en restaurants.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed - Begane Grond

Bedden waren net bakstenen, hygiëne viel me heel erg tegen en de kamer werd nooit schoongemaakt.

Perfecte ligging naar de stranden en restaurants.

De ligging vlak bij het strand.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Kamers zeer beperkt ingericht. Niet ideaal voor een langer verblijf.

De ligging vlak bij het strand.

Perfecte ligging

Perfecte ligging

Locstie

Locstie

ik wil terug maar enkel als we een kamer beneden kunnen...
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

ik wil terug maar enkel als we een kamer beneden kunnen krijgen. mama is 82 en de trappen is moeilijk

Prima locatie en goede voorzieningen

Prima locatie en goede voorzieningen

Mooi voor een keer
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

Dat vreselijke TL licht. Ontbijten in een kelder, sfeerloos, geen muziek

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Strandvakantie

Het was aangenaam.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Het avondeten was perfect! Vriendelijk personeel.

fantastsch

nvt

Alle kamers met zeezicht. heel mooi

• Beoordeeld op: 23 november 2017

voor herhaling vatbaar maar meer in het hoog seizoen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

prima ontbijt.torremolinos savonds uit gestorven.diner in de kelder dat is niet zo gewenst,hebben we ook niet gedaan.

Was goed. Komen zeker terug.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Ontbijt was echt goed.En het personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

locatie maar zeker het weer maakten dit tot een prima vakantie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Het ontbijt met name de koffie en broodjes waren geen aanrader. Beleg was goed, maar ja dan moet je eerst bij de bakker lekker brood kopen.

locatie

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Het ligt direct aan het strand, en je bent zo in het centrum...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Het ligt direct aan het strand, en je bent zo in het centrum van Torremolinos.En 15 minuten van het vliegveld Málaga

Heel goed

Buitenom gebouw is verouderd

Het wordt zeer goed schoongehouden

Uitzicht op zee
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Kleine krappe douche met inimini straaltje, enorm hard bed, ontbijt in kelder

Uitzicht op zee

Locatie is uitstekend!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed - Begane Grond

Het bed is niet echt comfortabel en de kamer is relatief klein.

Locatie is uitstekend!!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Genoten, zou er zo weer voor boeken maar zonder ontbijt!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Ontbijt was wel aardig, maar de zaal waar het ontbijt was is super ongezellig.

Top locatie dichtbij centrum en strand. Kamers simpel maar schoon.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Personeel

Personeel

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Amazing
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

De ligging bij het strand, de mooie tuin met zwembad. De skybar.

Hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid, iedere dag...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid, iedere dag makkelijk kunnen parkeren langs de boulevard. Ontbijt goed

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Goed verblijf gehad
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed - Begane Grond

Geluid van de buren, gehorig

Nette kamer

We hebben een geweldige tijd gehad. Het hotel ligt gunstig ten opzichte van strand en restaurants.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Terras - Begane Grond

De ligging t.o.v. het strand en het centrum, met zeer vriendelijke personeel.

Superdichtbij het strand, heel vriendelijk personeel, 24 uur...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

Superdichtbij het strand, heel vriendelijk personeel, 24 uur bezetting van balie voor toegang en bewaren sleutels

prijs kwaliteit was het niet waard

we hebben teveel betaald

ontbijt was best ok

Los jazmines
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Het uitzicht vanaf het balkon

Een aanrader!

pool guy

omringd door bloemen en planten

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Erg leuk gehad! Leuke hotel en een heerlijke ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed - Begane Grond

Ik vond de kamer heel leuk en de tuin ook erg mooi! Je kan lekker voor je kamer buiten gaan zitten of heerlijk bij de zwembad

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Uitzicht op zee ah neef

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Prima locatie:zee en vliegveld

Oude trap

Ligging aan zee en dicht bij het vliegveld van malaga. Zwembad zag er ook mooi uit, helaas niet kunnen zwemmen vanwege het weer.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

100 %
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

perfect appartement-super schoon-extreem vriendelijk personeel -dit was de 5e keer - september weer.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

super qua prijs kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Begane Grond

heel vriendelijk personeel en mooie kamers