Beoordelingen over Rentalmar Los Peces

3,4

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

prima!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Ondanks dat we niet in het hoogseizoen logeerden werd ik 's nacht elke keer wakker door mensen die dronken waren en tegen muren of ramen bonkten omdat ze hun appartement niet in konden. Zeer storend! Ook ligt er een drukke weg langs rentalmar. Mijn vrienden hadden hier geen moeite mee, maar ik zelf vond het vervelend dat je niet lekker rustig op het balkon kon zitten omdat er non stop auto's langs razen.

We konden veel eerder onze accommodatie in dan vermeld stond, hier waren we blij mee. We kregen ook zomaar een grotere kamer dan geboekt was.

Nooit meer.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Een ramp. Hygiene trok op niets,urine resten, stof overal, vuil beddengoed,haren op de grond,vuile muren. Zeer onbeschofte personeel,geven geen uitleg en je moet maar alles zelf uitzoeken totaal niet behulpzaam. Apartementen zijn moeilijk te vinden,ze zeggen op voorhand op niet welke kant je op moet. Douche kapot( kraan ging niet open ) dus na een heel dagje strand 1,5uur moeten wachten ( na 2 klachten ) om een simpele douch te nemen. Toen ik naar de balie ging om te vragen naar hulp negeerde de dame me compleet. Na contact te hebben opgenomen met booking kregen we plots een nieuwe kamer,maar helaas hier was het ook qua hiegene een regelrechte ramp. Aicro werkt niet zoals het zou moeten! Je moet wel per persoon €50 borg betalen zodat je alles netjes achterlaat maar bij aankomst was het alles behalve netjes. Ik raad niemand aan naar deze accomendatie te komen,het kan je vakantie verpesten! Een goede tip: de recensies via Facebook checken,die kloppen compleet! Let op: inchecken kan pas vanaf 17u!

Niets,alles viel tegen!

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Alles was netjes in orde en alles lag al klaar met voldoende...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Omdat wij ons eten zelf prepareren zouden er nog enkele zaken als keukengerei kunnen bijkomen oa.een pureestamper maar wij hebben ons goed uit de slag kunnen trekken. Voor ons een fijne vakantie !😊 , 0

Alles was netjes in orde en alles lag al klaar met voldoende lakens,wij waren zeer tevreden dus in september willen wij teruggaan maar zouden graag dan hetzelfde appartement willen hebben omdat het zo goed gelegen is nl. 303 E

Zeer goed

Eventueel wat meer keukengerei b.v. 1 grotere kookpot

De kamers en gans appartement was netjes en proper

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

TOP!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Hygiëne. Douche was niet echt netjes, er hangt nog zo'n oud douchegordijn en de douchekop hing los.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Centraal gelegen, gedateerde accomodatie

Gedateerd. Hele langzame incheck

De locatie us geweldig. Heel. Entea en dichtbij bet strand. Veel goede restaurants etc dichtbij

• Beoordeeld op: 16 september 2017

• Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Hygiene en accomodatie was oud

Dichtbij de winkeltjes, restaurants en het strand!

Helaas mag je pas vanaf 17:00 inchecken en dan nog was de kamer niet gereed

Dichtbij de winkeltjes, restaurants en het strand!

Prachtige vakantie maar veel te kort. Zeker voor herhaling vatbaar
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Prachtige locatie in het centrum en dicht bij het strand.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Mooie locatie.

Mooie locatie. Ruime kamers. Goed personeel. Onderhouden

Dat we er konden overnachten
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Bedden waren hard, het was er koud en er waren geen warme dekens Keuken was incompleet. Alles voelde plakkerig

Dat we er konden overnachten

Viessss heel vies

Schoner en meer informatie

Viessss heel vies

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Goede locatie, ruime living.

Het was niet echt fris en proper bij aankomst en alles was afgeleefd .

Goede locatie, ruime living. Personeel was behulpzaam want bij de opmerking bij bookingcom stond gescreend liefst zo laag mogelijk. Was door bookingcom niet aan hen doorgegeven dit is wel niet de eerste keer dat dit gebeurd bij jullie.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

De ligging is perfect.

's Nachts heel erg gehorig. Met regelmaat wakker gelegen om veel lawaai in het complex. Loopt geen beveiliging die hier iets aan doet.

De ligging is perfect.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Prijs/kwaliteit verhouding + locatie

Slaapcomfort was niet in orde. De keuken is niet uitgerust om deftig te koken voor meer dan 2 personen. Nachtlawaai van jongeren was soms storend.

Prijs/kwaliteit verhouding + locatie

• Beoordeeld op: 3 september 2015

De ligging was ideaal, in de straat liggen de winkeltjes en...

Wat ons enorm tegenviel, was de parkeergelegenheid. Wij zijn met eigen vervoer gekomen, en er was een mogelijkheid om in de parkeer garage te parkeren, maar die was helaas vol, dan kon je wel elke dag gaan vragen of er een plekje was, maar goed dat schiet ook niet echt op , en de kosten waren dan ook nog eens 12 euro per dag. Dus als we weg waren geweest met de auto, dan was het s´avonds weer zoeken geblazen om ergens een parkeer plek te krijgen waar je niet wordt weggesleept, of een parkeermeter hebt, dus dat was wel zoeken geblazen elke dag, dat kon wel ergerlijk zijn., meestal moet je dan toch een aantal straten lopen voor je weer bij het appartement bent.

De ligging was ideaal, in de straat liggen de winkeltjes en om de hoek gelijk de boulevard, dus ook lekker op een paar minuten loopafstand van het strand. Appartement ook tevreden, alleen de douchebak was lek, dus als je ging douchen, en vooral iedereen dan liep het water de badkamer uit. Maar goed wat handdoeken op de grond, die als dam fungeerde en dan was het weer goed. Verder een goed appartement, en het was ook schoon.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Locatie, dicht bij het strand, winketjes, supermarkten en...

Zeer rumoerig! Zowel in het gebouw als buiten aan een drukke doorgaande weg. We moesten een uur wachten om de borgsom terug te krijgen..... Niet voor herhaling vatbaar.

Locatie, dicht bij het strand, winketjes, supermarkten en openbaar vervoer. Ruim appartement. Zwembad met ligbedden (1,- pd).