Beoordelingen over Los Tulipanes 2-sterren

#150 van de 232 hotels in Puerto del Carmen

• Betaald WiFi

4,1

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Dankzij de fantastische barman toch een redelijk goede vakantie gehad
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer

Het ontbijt was dus een aanfluiting Bij onze aankomst stond er een pakketje met afwasmiddel met sponsje en vaatdoekje. Groot was onze verbazing toen we hoooeden dat we het bij uitchecken moesten betalen . Flinke misser dus. Een prijssticker erop had niet misstaan dus

Gezien de prijs van 5,80 pp een zeer schamel ontbijt. 1 boterham met 1 klein pakje boter jam en honing en plakje kaas en ham. Of een gebakken eitje met 2 stukjes tomaat. Afrader dus om dat te boeken. Als je een los ontbijt besteld betaal je tussen de 2.50 en 5.00 euro

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Charmant complexje, wel verouderd. Zou eigenlijk grote groepen moeten weigeren.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Zwembad

Er is wel dringend groot onderhoud nodig. De deur klemde, de bedden waren ronduit slecht (metalen veren staken in mijn rug), en alles was duidelijk verouderd. Maar dat heeft ook wel een soort charme. Waar we ons het meest aan stoorden waren de twee groepen (Britse) toeristen die in de loop van ons verblijf arriveerden. Luidruchtig en asociaal, vanaf 10 uur zuipend aan het zwembad. Dat heeft de rust voor ons danig verstoord. Ook was de geluidsisolatie in de oude appartementen minimaal waardoor we extra veel last van de partygasten hadden.

Los Tulipanes is een wat kleiner en vooral gemoedelijk opgezet complexje. Het heeft een soort binnentuin-gevoel, en ons appartement (onderste verdieping) lag direct aan het zwembad. Erg fijn. Het personeel was vriendelijk en de schoonmaak voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Ontspannen
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Zwembad

Totaal geen water druk en douche was niet schoon

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Fijne accomodatie rustig gelegen

Ruim appartememt

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Personeel zeer vriendelijk
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin (1-2 Volwassenen)

Personeel zeer vriendelijk Faciliteiten toereikend Goedkope drankjes! Loopafstand van boulevard

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Fine, smal room, all facilities to make coffee/tea and...

It's not near the beach, but Its close to the sea , so it's easy to just go to a nice cafe with seaview. Swimmingpool is really cold!

Fine, smal room, all facilities to make coffee/tea and some breakfast. Easy access to the highway

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Detergent met sponsje was te betalen. Wifi te betalen. Geen keukenhanddoeken beschikbaar. Veel lawaai van de buren, geen isolatie.

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

Susan de receptioniste is erg aardig en hulpvaardig.

De muziek in de pool bar is wel hoorbaar in de woonkamer in de avond. (Al ligt de slaapkamer aan de achterzijde zodat je er tijdens het slapen geen last van hebt!)

Susan de receptioniste is erg aardig en hulpvaardig. De appartementen zijn ruim en zijn gelegen rondom een zwembad met pool bar. Het complex ligt 5 minuten lopen achter de boulevard, dus weinig overlast. Achter het complex is een bushalte (ook handig!).

• Beoordeeld op: 26 december 2015

Gelukkig maar 1 nacht!

Geen verwarmd zwembad, vrijwel alleen maar Engelsen, die aan de bar hingen, dus rustig een boek lezen aan zwembad is onmogelijk.Kamer donkergroen en plakkerig. Betalen voor Wifi niet meer van deze tijd.Op terras geen privacy en in de sigarenrook van de buren mogen zitten!Overal waarschuwingen over kluisjes gebruiken(betaald) en geen persoonlijke spullen achterlaten, tralies voor ramen, het gaf een onveilig gevoel! Vrij ver van boulevard/strand.

Gelukkig maar 1 nacht! Er is een keuken en heerlijk warme douche, een boekenkast met ook Nederlandstalige boeken in de receptie die maar zelden open is.

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

We hadden appartement met balkom met uitzicht op het zwembad...

Doordat er altijd wind is op Lanzarote wat ons heel erg tegenviel, klepperden de rolluiken regelmatig en dat was " s nachts niet zo fijn.

We hadden appartement met balkom met uitzicht op het zwembad die heel erg goed werd onderhouden. Appartement is voor 2 personen prima om in te vertoeven. Bij 1e binnenkomst hadden we wel even iets van .... Oei. Badkamer en keuken behoeven wel enige modernisering maar werkte prima en was schoon. Een relax appartementje.

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

eigenlijk beviel alles wel het was ruim, netjes, opgeruimd,...

eigenlijk beviel alles wel het was ruim, netjes, opgeruimd, personeel was de hele tijd bezig met schoonhouden en opruimen (zonder dat je er last van had)

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

rustige locatie

kwaliteit matrassen en bank wifi betalen en matige kwaliteit

rustige locatie basic appartement faciliteiten op loopafstand, strand/restaurants

• Beoordeeld op: 16 januari 2016

Prima plek voor een week

Ruzie bij de buren

Prima plek voor een week

• Beoordeeld op: 15 november 2015

Ontbijt was niet goed. Appartementje was niet echt schoon. Hele complex kan opknapbeurtje gebruiken.

Vriendelijk personeel Ligging

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.