Beoordelingen over Hotel Maestre 1-sterren

Romero Barros, 4- 6, 14003 Córdoba, Spanje

#27 van de 63 hotels in Córdoba

Prima schone kamer in klein hotel midden in het centrum van de Stad

Er zijn geen voorzieningen in het hotel aanwezig. Geen koffie/thee of andere drankjes verkrijgbaar.

Door de centrale ligging in de stad en de vele eet gelegenheden in de buurt. Hebben wij geen gebruik gemaakt van de ontbijt mogelijk in het hotel. Wij hebben heerlijk in de buurt ontbeten.

Erg goed hotel voor een goede prijs.

Ik zou eigenlijk niets kunnen bedenken.

Geweldige prijs-kwalteitsverhouding! Ik had een eenpersoonskamer geboekt en bij inchecken een (grotere) standard room gekregen zonder extra kosten, dus dat was al heel prettig. De kamer was groot, schoon en netjes. Erg goede airconditioning in de kamer en dat was wel prettig gezien de buitentemperatuur (34 graden celsius). Het hotel bevindt zich op loopafstand van de Mezquita de Cordoba, Alcazar en de romeinse brug. Ook het winkelgebied is op loopafstand. Het hotel heeft een erg mooie patio (zie foto)

Ligging van het hotel is echt ideaal!

We kregen een kamer die we niet konden bereiken met de lift, we moesten 5 trap(pen)jes af en op waarvan 1 hele lange steile, ik ben niet te lui om een trap te lopen maar 45 graden, geen airco in de hal, 2 jonge kinderen en 3 koffers + tassen was wel erg heftig. Een helpende hand was een simpel maar bijzonder gebaar geweest. Medewerkers zaten er en keken er naar. Als hotel weet je van tevoren wie bij je heeft gereserveerd, dan kun je daar op zijn minst rekening mee houden door een kamer aan te bieden met lift of dat je een helpende hand toereikt. Aankomst en vertrek waren voor ons geen pretje en dat is erg jammer, zo wil je je vakantie niet beginnen of eindigen.

Ligging van het hotel is echt ideaal! Ruime en schone kamers. Parkeergarage in het hostel, wel heel erg smal maar als je voorzichtig bent prima te doen.

Donkere kamer

Als je het gordijn open maakt kijken voorbijgangers zo je kamer in. Je hebt dus altijd de gordijnen dicht en de lampen aan. Das niet zo leuk

Er zijn twee mooie patio’s om lekker buitenste zitten

Hotel op uitstekende locatie om Mezquita & oude centrum te bezoeken,maar toch rustige ligging.

Ik miste haakjes en/of krukje/plankje in de badkamer. Kon spullen niet makkelijk kwijt. Ik had de pech met een slechte matras en slecht kussen. Kamer was gedateerd. Het ontbijt was matig.

Locatie is uitstekend. Heel fijn dat het hotel een eigen parking heeft. We werden heel goed geholpen met het parkeren. Fijn dat er een lift is. Tip: duidelijk van te voren de gasten melden dat je gewoon met je auto door kan rijden in het (verboden) oude centrum. Dat mag om bij je hotel te komen.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Een rustig hotel. Gunstige ligging ten aanzien van de binnenstad.

De bedden.

Het hotel ligt net aan de rand van Cordoba en heeft een parkeergarage. Daardoor is het ook voor motorrijders een prima hotel. De gezellige binnenstad met restaurantjes, de Moskee en de tuinen zijn allemaal op loopafstand.

Aangenaam verrast.

niets. Je kan er ook ontbijten maar dat wisten we niet. In de omgeving genoeg ontbijt gelegenheden.

Het betreft een Hostel-Hotel. Zeer nette, van alle comfort voorziene kamers. Garage in het gebouw. Op 500 meter van de bezienswaardigheden. Prijs kwaliteit , top.

Vlakbij de belangrijkste bezienswaardigheden, er was een...

Erg smal bed, verouderde infrastructuur, weinig licht in de kamer. Had soms meer weg van een hostel dan een hotel.

Vlakbij de belangrijkste bezienswaardigheden, er was een lift aanwezig, grote badkamer.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Cordoba zelf is fantastisch wat een architectuur ,als je alles wilt zien heb je wel week nodig.

appartement niet compleet ,had wel een koffie apparaatje in mogen staan. En het was oud en niet onderhouden ,alles was vuil en stuk.

onze kamer was matig ,de bedden vreselijk en bovendien smerig poep en plas vlekken op het matras. Heb het vermeld bij de receptie kreeg als uitleg dat er studenten voor ons waren geweest????'

Mooi hotel

Jammer dat er op zondagochtend geen ontbijt was. Ik weet niet of dit eenmalig of altijd zo is.

De ligging was erg goed, alles op korte loopafstand. Eigen parkeergarage naast het hotel

Zeer prettig

Geen thermostatische douchmengkraan en wat krakkemikkige douchestang. Niet echt een groot probleem trouwens.

Eenvoudig, smaakvol ingericht hotel op perfecte ligging.

Ligging is perfect.

Parkeren bij hotel handig maar garage heel krap Beetje verouderd,dekens op de bedden e.d.

Ligging is perfect. Mooi trappenhuis! Goede restaurant tip van de receptie.

ligging van het hotel nabij historisch centrum

Moeilijk met auto te bereiken om te parkeren bij hotel ivm allemaal eenrichtingsverkeer.Uiteindelijk in openbare parkeerplaats geparkeerd voor 15.50 euro /dag.

ligging van het hotel nabij historisch centrum

• Beoordeeld op: 7 december 2017

hotel in stijl met de stad

Hebben blijkbaar eigen parkeergarage onder het hotel, doch dit was niet duidelijk op de site van booking.com. Dan maar een openbare parking binnengereden twee straten verder (duurder). Bereikbaarheid met de wagen is niet evident.

Ligging van het hotel ad Puente Romano, in historisch centrum. Ruime, nette (bad)kamer in sfeervol hotel. Prijs/kwaliteit waardig.

Prima kamer qua grootte, schoon met heerlijker bedden

Jammer dat er geen ontbijt in hetzelfde locatie geserveerd werd

Het was een fijne kamer in een rustige omgeving en toch dichtbij het centrum van de stad

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Aanrader!

Het ontbijt hebben we overgeslagen. Erg rumoerige en chaotische ontbijtzaal iets verderop in de straat in het Hostal Meastre. Voorverpakte croissants, koffie tappen uit een 10 L kan, jus d'orange uit een pak ed... verderop in de straat bars genoeg voor perfect ontbijtje

Perfect gelegen in een eenrichtingstraatje, lastig te vinden doordat de GPS op hol sloeg. Vriendelijk onthaal. Mooie rustige kamer, luxe badkamer, goed bed. 10€ parking/ dag in parking onder het hotel! Wel krappe parkeerplek!

super

We werden vriendelijk ontvangen door een goed engels sprekende dame. Het hotel heeft een eigen garage onder het hotel. Het hotel ziet er erg sfeervol uit, een verrassing als je binnen komt. De kamer is prima, goed bed, een ruime badkamer, airco. Het hotel staat midden in het oude centrum, alles is op loopafstand.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Cordoba heeft ons hart gestolen, we prijzen ons gelukkig met verblijf in hotel Maestre

Het appartement was ruim,uitstekende airco,heel erg schoon. Aan de overkant een geweldig restaurant. Het ontbijtbuffet was goed verzorgd, de bediening erg aardig.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

buiten de garage een goed verblijf
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

de garage was een drama , ondergronds geboekt had een auto gehuurd een opel mokka en men heeft echt moeten helpen om zonder schade binnen te geraken. andere auto's moeten verwijderen om te kunnen parkeren, hetzelfde probleem om buiten te geraken. men was wel zeer gedienstig om te helpen.

heel vriendelijk personeel, zeer goed ontbijt

Hotel maestre cordoba

Eigenlijk alleen maar dat onze auto (busje)niet paste in de parkeergarage.

De ligging, het personeel, schone mooie kamer. Nabij historische deel .perfect voor ons.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

hotel aan te bevelen , dicht bij bezienswaardigheden

mierennest in de badkamer, en de kamer lag redelijk afgezonderd en was ingesloten. hotel zeer moeilijk bereikbaar wegens voetgangersgebied, men zou contact moeten opnemen met de reizigers die geboekt hebben en een duidelijk wegenplan/omleiding moeten sturen per mail

de meertaligheid was een pluspunt, ontbijt basic maar alles voorzien

Prima, schoon en lekker rustig

Matrassen zijn aan vervanging toe, maar verder prima.

Gunstig gelegen in het oude centrum. Rustige locatie - basic maar prima: schoon, goed sanitair, airco. De parkeergarage is naast/onder het hotel. Parkeren is een uitdaging (heel smal, maar fijn dat die mogelijkheid er is).

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Aangenaam verblijf in een uiterst mooie stad !
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

het parkeren in de eigen garage zonder blikschade, levert een diploma expert-chauffeur op !

Om de mooiste plaatsen te zien in Cordoba, en dat zijn er heel veel, is dit hotel een handig gelegen hotel.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Leuke locatie en prima hotel!

De ligging van het hotel is prima! De belangrijkste bezienswaardigheden liggen allemaal op minder dan 5 minuten lopen van het hotel. De kamer was prima. Goede bedden en een schone badkamer. De ondergrondse parkeergarage is een uitkomst want parkeren is niet eenvoudig in de binnenstad. Een beetje krap maar voldoende voor onze kleine huurauto. De eigenaren zijn uiterst vriendelijk en helpen je op weg in de stad.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Goede locatie mooi hotel

Door een medewerker werd in ondergrondse parkeergarage auto van andere gasten geraakt. Er werd zowel door deze man als zijn vrouwelijke collega/receptioniste erg makkelijk op gereageerd.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Ideale uitvalsbasis om Córdoba te voet te verkennen.

Het ontbijt viel tegen. Dus beter elders gaan ontbijten, er zijn genoeg mogelijkheden vlakbij.

Een gezellig hotel met leuke patio, waar we zelfs onze eigen picknick mochten nuttigen. Zeer goede locatie.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

ontbijt was voldoende, hotel in het midden van het centrum

weinig parkeerfaciliteiten in de buurt. wel een eigen ondergrondse parkeer faciliteit tegen betaling en heel krap parkeren.

ontbijt was voldoende, hotel in het midden van het centrum

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

het meest beviel ons de locatie ,vriendelijkheid personeel...

er was geen koffie te krijgen in de ochtend alleen mogelijk i.c.m. ontbijt en door werkzaamheden aan de weg moeilijk te bereiken.

het meest beviel ons de locatie ,vriendelijkheid personeel en hygiëne

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

een echte aanrader!

het was het goedkoopste en beste hotel tijdens onze rondreis van een week in Andalusië. Sfeervol, ideale ligging, parkeergarage onder het hotel, prima kamer met goede bedden en erg vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

leuk hotel op een goeie lokatie

Er is geen waterkoker op de kamer dus je kunt op de kamer geen koffie of thee zetten.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime en schone kamers. Goeie locatie in de old town op loopafstand van alle belangrijke bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Sympathiek gelegen hotel op enkele stappen van de bezienswaardigheden
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

niets, in tegendeel, uit de beoordelingen hadden we niet veel van het ontbijt verwacht maar daar kunnen er veel een lesje aan nemen, zeker voor die prijs !

het familiale aspect, de locatie van het hotel, de kamer op het gelijkvloers die zich rond de patio bevindt.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Uitstekend hotel met prima ligging stad.

Uitstekend hotel met zeer nette kamer/badkamer. In de reviews die wij lazen werd het ontbijt matig beoordeeld. Dit viel reuze mee. Prima ligging in Cordoba.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Het lag dicht bij het centrum.
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Dat het toch erg zoeken was naar het hotel ivm dat er een weg afgesloten was. Dit stond trouwens wel bij de reservering maar hadden we te laat gezien anders had het hotel een beschrijving gestuurd.

Het lag dicht bij het centrum. De auto kan je onder het hotel kwijt tegen betaling. De auto kon nog even blijven staan in de garage omdat wij nog een keer het centrum in wilde.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Een eenvoudige kamer, maar wel schoon en eigenlijk had het...
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Het ontbijt werd geserveerd in de Hostel, een paar deuren verderop. Een eenvoudig ontbijt. Een tip: maar ook de bovenste planken van de kast, waar het servicegoed staat opgeborgen, schoon. De borden en schaaltjes die daar stonden, stonden op een dikke stoflaag.

Een eenvoudige kamer, maar wel schoon en eigenlijk had het alles wat je nodig hebt. Een goed bed, een fijne badkamer en een airco. De ligging was perfect, echt op loopafstand van de bezienswaardigheden van Cordoba. Ook veel leuke eetgelegenheden in de directe nabijheid. Fijn dat het hotel over een eigen parkeergarage beschikte, in de nabijheid van het hotel zijn er niet veel andere parkeergelegenheden. Goed dat we niet zo'n grote huurauto hadden, de parkeergarage was niet groot en je moest wel wat manoeuvreren om de auto op de aangewezen plek te parkeren.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

goed hotel in het centrum.
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Parkeren in centrum is heel lastig. Probeer je auto aan de andere kant van de brug te zetten en loop de brug over. Scheelt je veel ellende .alles is goed op loop afstand.

In centrum en een behulpzame eigenaar. Die de auto in een krappe garage kon parkeren van het hotel. Ik had een kamer geboekt en kreeg een appartement. Super .De bezienswaardigheden zijn goed te lopen. Vooral in de vele kleine steegje.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Enorm genoten in prachtige stad

Eigenlijk niets . Geen enkele negatief punt.

Het hotel bevindt zich aan de rand van het oude stadscentrum. Eén stap buiten het hotel en je bent in het oude Cordoba met zijn gezellige steegjes. De Kathedraal is 5 min stappen. Het personeel is zeer vriendelijk en professioneel . De kamer was ruim en 100 % ok . Bedden zeer goed extra kussens en dekens voorhanden. Parking voorhanden 10 Euro/dag. Ontbijt in ander gebouw in dezelfde straat. Prijs kwaliteit perfect.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Prachtig hotel, echt een super hotel op een top locatie.

Wat een gaaf hotel. En dat voor 1 ster. Mooiste hotel tijdens onze rondreis. Leuke patio's. Zeer verzorgd allemaal. Vriendelijk personeel.

Vriendelijke en behulpzame mensen

Vriendelijke en behulpzame mensen

Centrale ligging.

Centrale ligging.

Ontbijt op andere locatie

Vlakbij het centrum

Heel geschikt voor bezoek vsn Cordoba.

Douchen in bad zonder handgreep.

Hartje stad en een parkeergarage.

Kamer aan de straatkant

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

een tweede stoel op de kamer/

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Prima conversatie in engels

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Zie 3

Personeel is zeer aardig en behulpzaam, Mooi en smaakvolle details in het hotel

Prima ligging, maar een ongezellig hotel

Koud in de accommodatie

Gedateerd

Ontbijt kan beter

prima hotel voor redelijk prijs

Vinden van parkeergelegenheid.

Ligging van het hotel t.o.v. de bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Prima hotel op loopafstand van het centrum

We hadden een flink appartement en alles was schoon

Sfeervol hotel!

Sfeervol hotel!!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Goed verblijf. Pal in het centrum van deze gezellige stad.

Kamers met leuk uitzicht op mooie patio

Redelijk verblijf voor niet teveel geld.
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

De vloer was niet schoon. We hebben een kruipend kind en na een half uur had hij al zwarte handen en benen.

locatie

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Ligging is prima.

Ontbijt is nogal basic

Ligging is prima. Mogelijkheid om te parkeren onder hotel.

Zeer goed en betaalbaar verblijf, met een goed ontbijt .

Te donkere inrichting.

Heel schoon , en prijs kwaliteit verhouding, heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Faciliteiten appartement

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Goed hotel op goede locatie met parkeergarage
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Goede kamers, super ligging in de stad, leuk ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Mooi hotel, warme omgeving en prima ligging om Cordoba te verkennen

Lastig te vinden, maar heel erg de moeite waard!

Gelegen midden in Cordoba, loopafstand van het centrum

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

voor herhaling vatbaar!

Zeer gunstige locatie, mét parkeergelegendheid. Wel krap maar de aardige mevrouw liep even mee om te helpen.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

uitstekend gelegen hotel

zeer goede ligging, 1O min van mezquita confortabele kamers lekker ontbijt (5 euro) parking (10 euro) zeer vriendelijke en behulpzame mensen

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Lokatie

Lokatie

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Prima hotel in de binnenstad.

Kleine kamer en een dichtgestopte airco die zorgde voor wateroverlast. Ontbijtlocatie was in de hostel.

Ligging en de patio's

• Beoordeeld op: 7 april 2017

goede bedden en goed ontbijt met aardige bediening

goede bedden en goed ontbijt met aardige bediening

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Heerlijk.

Goed ontbijt en goede locatie

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Voor de derde keer in maestre en we komen iedere keer weer met pleziet

Niets alles is prima

Het ligt in het centrum.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Ligging.
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Dat er geen ontbijt mogelijk was in het hotel zelf

Ligging.....en authentiek,

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Parking aan het hotel

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Kamer, prima , locatie ook prima, aan de rand vd oude stad...

Geen ontbijt vanwege low season

Kamer, prima , locatie ook prima, aan de rand vd oude stad en dicht bij Mezquita.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

traditioneel hotel rand oude centrum, uitstekende prijs...

traditioneel hotel rand oude centrum, uitstekende prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Mooie locatie, stil, schoon, supersnel wifi

Helemaal niets op aan te merken!

Mooie locatie, stil, schoon, supersnel wifi

• Beoordeeld op: 21 november 2016

prima verblijf

fantastisch ontbijt ruime kamer, uitstekend bed

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Prima hotel voor bezoek Cordoba.
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

De parkeergarage onder het hotel.

De ligging nabij het centrum. Nette, schone kamer met goede bedden. Vriendelijk behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Prima keuze

Prima leuk hotel op goede locatie met goed ontbijt

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

net

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Zeer vriendelijk personeel, mooie propere éénpersoonskamer...

De wandeling 's morgens naar Hostal Maestre voor het ontbijt kun je niet echt een tegenvaller noemen maar andere tegenvallers waren er niet :)

Zeer vriendelijk personeel, mooie propere éénpersoonskamer en een aangename patio. Uitstekend.

Er zijn ook 34 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.