Beoordelingen over Marina Suites Gran Canaria 4-sterren

Juan Diaz Rodriguez, 10, 35130 Puerto Rico, Spanje

#5 van de 99 hotels in Puerto Rico

Heel fijn verblijf aan de haven
    • Standaardsuite (2 Volwassenen)

Een groot deel van de kamers keek uit over de haven. Helaas betekende dit pas einde van de middag zon op het balkon.

De goede sfeer, helemaal in maritiem thema. Van de kleding van dehet personeel tot de muziek en de aankleding van de kamers. Echt heel gaaf, aanrader!!

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Ondanks tegenvallend weer hebben we genoten!Vriendelijk personeel!
    • Suite Premium (2 volwassenen)

Avondeten was soms aan koude kant. Ligging infinity zwembad is GEWELDIG en is ook verwarmd! Uitzicht op atlantische oceaan is echt mooi! Maar door koude wind kon je er niet liggen en zonnen.Jammer maar daar kan niemand iets aan doen.(half april).Maar 2 dagen van zwembad kunnen genieten hierdoor.

Lekker verschillende soorten brood en stokbrood.Voldoende beleg en vers geperste jus d'orange! Koffie goed te drinken.Ontbijtplek prachtig met uitzicht op oceaan en zwembad.Ook mogelijk om buiten te zitten.Avondeten ook in gezellige ruimte.Heerlijke rode huiswijn.Voldoende variatie voor iedereen.Lekkere toetjes!Goede sfeer!We hadden premium suite met uitzicht op haventje en atlantische oceaan met groot balkon.Heerlijk!!!

• Standaardsuite (2 Volwassenen)

Het eten viel ietsjes tegen.

Het plaatsje (Puerto Rico) is enorm toeristisch, maar dit hotel maakt het goed. We hebben de meeste tijd in het hotel besteed. Het is erg mooi en schoon.

Heerlijke plek om vakantie te vieren!
    • Standaardsuite (2 Volwassenen)

Kamer aan de straatkant, als je met deur of raam open slaapt worden helaas 's morgens vroeg de containers geleegd.

Prima kamer, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, leuk uitzicht op de haven!!!

Prima plek als uitvals basis. Plaats heeft minder te bieden dan bv. Maspalomas.
    • Standaardsuite (2 Volwassenen)

Hotel ligt aan grote parkeerplaats aan de haven maar parkeren moet elke dag opnieuw betaald worden omdat het geen plaatsen van het hotel zijn (€ 11,00 per dag.

Grote ruime appartementen waarbij het ook prima is om zelf wat te kopen en op de kamer klaar te maken. In hotel winkeltje met zeer betaalbare prijzen.

Teleurstellend gezien de prijs/kwaliteit
    • Standaardsuite (2 Volwassenen)

Schoonmaak, oude badkamer, de verf bladderde van de badkuip en oude tegels ook is het gehorig. Het geheel is onpersoonlijk, er werd niet het gevoel gegeven dat je als gast welkom was ook deed de tv het niet en de handdoeken en het beddengoed werden niet zo vaak verschoond als je zou verwachten en voor een simpel kluisje moet je extra betalen per dag.

Wederom een super verblijf.
    • Standaardsuite (2 Volwassenen)

In de bar kun je het beste een zonnebril dragen; wat een achtelijk felle en ongezellige verlichting.

Heerlijk rustig ontbijten buiten. Ruime kamers en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

We komen nog een keer
    • Standaardsuite (2 Volwassenen)

Het ontbijt was iedere dag exact het zelfde, dit moet anders kunnen voor de prijs van de kamer. Misschien volgende keer wel elders ontbijten.

Hotel is net buiten de drukte van centrum, wel binnen loopafstand van wat je maar nodig kan hebben. Kamer heerlijk, leuk en zonnig ingericht, voelde ons direct thuis. Volgende keer vraag ik een hogere verdieping. Ontbijt prima geregeld en genoeg te kiezen.

De kamer was groot, schoon en handig met aparte slaapkamer.
    • Standaardsuite (2 Volwassenen)

Ik heb me verbaasd over de vele handdoekleggers in het zwembadgedeelte. Daarnaast zou het handig zijn als het hotel wat regelt voor het parkeren zodat we niet elke dag met klein geld een uitrijkaart moeten kopen in een automaat...

De kamer was groot, schoon en handig met aparte slaapkamer.... Het diner was elke avond anders.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Genieten in Puerto Rico
    • Standaardsuite (2 Volwassenen)

De koffie in het hotel is niet zo lekker maar voor de deur van het hotel zit een restaurant "El Rinconcito" met heerlijke koffie, prima lunch en diner en topuitzicht over de haven!

Het hotel heeft een heerlijk zwembad met uitzicht over de oceaan. De receptie is vriendelijk en bereid om je van alle mogelijke informatie te voorzien. Vlakbij het hotel (onder het "tunneltje" door) zitten een aantal uitstekende restaurants, de beste van Puerto Rico.

Heerlijk!!
    • Select Suite met Uitzicht over Zee (2 Volwassenen)

Parkeren bij de accommodatie is ruim voldoende en heerlijk, alleen omslagtig. Het parkeerterrein hoort bij de haven. Er valt niets te regelen voor een parkeerkaart voor bv. Een week. Je kan ook niet betalen met pin of biljetten hoger dan 20 euro, dus je moet voor een week behoorlijk kleingeld gaan sparen. Je betaald maximaal 11 euro voor aaneengesloten 24 uur. Wij kwamen ongeveer op 15 euro per dag. Als het hotel een deal kan sluiten zou dan mooi en veel makkelijker zijn. Het balkon aan de havenkant staat het einde van de dag in de zon. Op balkon is geen zonnescherm/parasol aanwezig waardoor de woonkamer erg warm kan worden (of gordijnen dicht doen).Op balkon kan zitten aan het einde van de dag is echt te warm. Een parasol zou het veel aangenamer maken.

Prachtige accommodatie. Locatie, je kan veel lopend af als je dat zou willen. Zwembad hebben we geen gebruik van gemaakt maar ziet er mooi uit. Ontbijt is geweldig. Uitzicht op de haven en zee is erg leuk en mooi. De woonkamer, slaapkamer en badkamer zijn alle 3 groot en ervaren wij als zeer prettig. Alles wordt iedere dag goed schoongemaakt. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Dit was ons 4e bezoek aan dit hotel en komen zeker terug.

Een leuk hotel!
    • Standaardsuite (2 Volwassenen)

De restaurants in de omgeving niet erg aantrekkelijk!

Prachtige suite let uitzicht op de haven, leuk hotel let prachtig zwembad! Zeer lekker ontbijt en avondbuffet. Tuintje voor adults only is super om te ontsnappen ad drukte vd kinderen.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Een heerlijke week gehad in een modern, schoon appartement met prachtig uitzicht.
    • Select Suite met Uitzicht over Zee (2 Volwassenen)

Er wordt echt super goed schoongemaakt door vriendelijk personeel. Ruime, moderne slaapkamer met heerlijk, groot bed. We keken uit op de oceaan en het zwembad, super. Ook de tuin only for adults vonden wij een pluspunt.

was leuk - maar niet meer terug.
    • Suite met Terras

Kregen kamer 101 - daar moet het hele hotel langs naar het zwembad en restaurant - totaal geen rust en enorm veel lawaai. Wel de tweede dag kunnen wisselen maar slecht. Hadden ook een babybed gereserveerd - komen 's avonds om 22.00 uur binnen met de kleine nog geen bed. Duurde zo een 45 minuten. We hadden om biologisch brood gevraagd van te voren - geen probleem etc. echter nooit gezien. Was allemaal lastig.

Kamers zijn mooi groot en schoon. Zwembad is heerlijk - echter is het vechten en reserveren voor een plek.

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaardsuite (3 volw.)

We zaten in een drukke periode, dus de ligbedden aan het zwembad waren snel volzet, een groot deel door 'valse' bezetters. Maar als je een plaatsje vroeg aan het personeel, zorgden ze altijd wel voor een alternatief. De kleine fitnessruimte zonder airco is tijdens een warme periode minder aangenaam.

Het personeel was enorm gedienstig, niets was teveel. Zelfs de afwas in onze kamer werd gedaan. De kamer was ook heel ruim, tof met de aparte slaapkamer en woonruimte met keukenwand. Verder was het balkon ook prima: mooi uitzicht en voldoende plaats. De animatie deed ook enorm hun best om iedereen mee te krijgen met de voorgestelde activiteiten, die ook gevarieerd waren, voor elk wat wils.

Toppertje waar ik nu al terug wil !
    • Standaardsuite (2 Volwassenen)

Echt niets. Het stadje Puerto Rico stelt niet zoveel voor, maar met de taxi ben je zo in Arguineguin met een heel gezellig strandje Playa "Las Marañuelas". Aanrader !

Tja ... wat kan je zeggen. Fantastisch hotel gewoon ! Erg ruime suite, zalig bed, volledig uitgerust keukentje, fantastisch zicht van op ons terras. Heel leuk zwembad met zicht op zee. Heel lekker en gezellig gegeten. Elke kamer heeft een eigen rooter, dus wifi is supersnel. Het lijkt een groot hotel, maar toch was het er altijd rustig, zowel aan het zwembad als restaurant. Dikke pluim voor het personeel, die er echt alles aan doet om het naar je wens te maken. Wij komen zéker terug !

één van de beste hotels die we al gehad hebben
    • Standaardsuite (2 Volwassenen)

niets, alles was in orde

Het appartement was zeer mooi en net. Alles was aanwezig voor een heerlijke vakantie. Het personeel was oprecht vriendelijk. Het eten was verzorgd.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Locatie en loopafstand tot strand, supermarkt etc
    • Select Suite met Uitzicht over Zee (2 Volwassenen)

Namiddag zon vol op de kamer; erg warm (te warm)! Housekeeping moeten vragen om theedoeken en peper & zout aanvullen.

Locatie en loopafstand tot strand, supermarkt etc

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Heerlijk ontspannen vakantie in Marina Suites
    • Select Suite met Uitzicht over Zee (2 Volwassenen)

Ik vond niet al het personeel even vriendelijk. Mag van mij meer gastvrij, dat je je echt welkom voelt.

De kamer was waanzinnig. Heel groot, schoon en met mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

We hadden een prachtige kamer 506 mooi uitzicht heel groot.
    • Standaardsuite (2 Volwassenen)

Dat er bad gedouched moet worden vinden wij een minpunt.

We hadden een prachtige kamer 506 mooi uitzicht heel groot. Fijn balkon met leuke stoelen die ( je zou het niet zeggen) ook best lekker zaten. Een prachtig zwembad met fijne ligstoelen. Heerlijk en super uitgebreid ontbijtbuffet. S'avonds een afzakkertje in de gezellige bar. Het hotel is op loopafstand van diverse leuke en goede restaurants en er is een supermarkt vlakbij. Wij hebben deze vakantie alleen maar geluierd maar in de haven waar het hotel gesitueerd is kun je diverse excursies boeken.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Relaxvakantie op een schitterend eiland.
    • Standaardsuite (2 Volwassenen)

De minder toegankelijke kwaliteit van het dinnerbuffet, hoewel de keuze tamelijk ruim is.

De kwaliteit en de ligging van de accomodatie en het zeer vriendelijke personeel vooral in de restaurants en bars. Excellent ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Heerlijk en ontspannen!
    • Standaardsuite (3 volw.)

Eigen keukentje in suite, erg handig alleen iets meer (basis) keukengerei zou fijn zijn.

Erg mooie kamer, mooi hotel, uitgebreid en lekker ontbijt op geweldige plek. Hele vriendelijke en behulpzame receptie.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Heerlijk, genieten, ontspannen.

Niks.

Kamers top, ontbijt en avondeten heerlijk en afwisselend. Groot zwembad met mooi uitzicht. Heerlijke massages.Personeel zeer vriendelijk. alles netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Geweldige week gehad! Zeker een aanrader!
    • Standaardsuite (2 Volwassenen)

Entertainment in de avond was matig,

Ontbijt en maaltijden waren in een woord TOP! Zeer divers en uitstekende kwaliteit. medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam. Hygiene was heel goed, kamer en andere ruimtes waren schoon en goed verzorgd.

Zeer aangenaam
    • Select Suite met Uitzicht over Zee (2 Volwassenen)

Het gebruik van de recreatievoorzieningen door niet-eigen-gasten

De locatie van de accommodatie, de ruime kamers en de verzorging van de buffetten

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

• Standaardsuite (2 Volwassenen)

Slecht avondeten en vieze koffie

Kamers ontbijt personeel zwembad jacuzzi

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Nette en grote studio.
    • Select Suite met Uitzicht over Zee (2 Volwassenen)

Nette en grote studio. Uitermate vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Personeel

Personeel

Hebben een heel fijne vakantie gehad. Willen hier zeker een keertje terug.
    • Standaardsuite (3 volw.)

Zowel ontbijt als avondeten zijn zeer uitgebreid en heerlijk. Personeel is zeer vriendelijk. Hygiëne is uitstekend.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

• Standaardsuite (2 Volwassenen)

Ontbijt buiten in schaduw en wind

Kamers

Heerlijk, schoon en ontspannen
    • Standaardsuite (2 Volwassenen)

Eten was verrassend lekker, personeel heel vriendelijk. Voor kinderen en volwassenen was er een heel goed animatieprogramma.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Grootte en inrichting appartement

Appartementen zijn (te) gehorig

Grootte en inrichting appartement Schone accommodatie Vriendeliijke en correcte medewerk(st)ers

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Ontbijt was goed, maar 10.
    • Standaardsuite (2 Volwassenen)

Avondbuffet was onder de maat. Heb daar dan ook maar een keer gebruik van gemaakt

Ontbijt was goed, maar 10.30 uur was het ook gelijk afgelopen

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Helemaal naar onze zin

Locatie en verzorging

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Een heerlijke vakantie die beslist smaakt naar meer!

Eigenlijk helemaal niets!

De vriendelijkheid van het personeel en de schone kamers en andere locaties op en rond Marina Suites.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Zalig

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Alles is daar geweldig.
    • Standaardsuite (3 volw.)

Alles is daar geweldig. Daarom gaan we als het even kan naar marina suites

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

Gezellig appartement, leuk uitzicht vanaf balkon, zeer...

Er zat veel chloor in de hot tubs, waardoor al onze zwemkleding was verschoten na 1 dag. De keuken is erg basic: 2 kookplaatjes, geen afwasmachine en nauwelijks keukenuitrusting. In de dagen dat wij er verbleven, waaide er een stevige koude wind rondom het complex. Hierdoor was het vaak frisjes in de tuin en bij het zwembad, terwijl het elders in Puerto Rico wel aangenaam warm was.

Gezellig appartement, leuk uitzicht vanaf balkon, zeer uitgebreid ontbijt. Fijne ligbedden en verschillende plekken om te zonnen (bij hot tubs, aan het zwembad of op de rotsen).

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

We waren met onze 5-jarige een week hier op vakantie.

Eerlijk? Niets

We waren met onze 5-jarige een week hier op vakantie. We hadden half-pension en dit was perfect, het eten is zeer lekker en een uitgebreide keuze. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Prachtige locatie en mooie suite.

Prachtige locatie en mooie suite. Bijzonder ingericht en alles aanwezig. Personeel heel vriendelijk en groe parkeerplaats voor de deur, die wel betaald moet worden en dat kost 11 euro per dag.

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

Kamers ruim en schoon.

1 van de 3 liften was kapot waardoor je af en toe lang op een lift stond te wachten.

Kamers ruim en schoon. Fijn balkon, wij hadden uitzicht op de haven (en oceaan) en dan heb je overdag wel geluid van haventje maar vonden wij niet heel storend. Goede bedden. Uitstekend ontbijtbuffet en avondeten (half pension). Personeel super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 december 2015

prachtige locatie.

inchecken duurde erg lang. Bardame consequent erg chagrijnig, restaurant niet gezellig door o.a. de felle verlichting. 1 keer gegeten, genoeg leuke restaurants op loopafstand van hotel.

prachtige locatie. Ruime kamer met uitzicht op de haven.

• Beoordeeld op: 26 april 2015

het suite/appartement concept

slechts vanaf half 1 zon op het terras. Het avondrestaurant: koude gerechten waren niet koud. De soep was lauw. de warme gerechten waren lauw, tenzij er juist een verse schotel uit de keuken kwam.

het suite/appartement concept

• Beoordeeld op: 16 april 2015

zwembad met prachtig zeezicht

- handdoeken leggen om goede plaats te hebben op overvolle (te kleine) ligterras - appartement op eerste verdieping heeft geen zee/havenzicht (was wel beloofd) - parkeerkaart aan 35 euro voor 1 week niet beschikbaar - wifi onaanvaardbaar traag

zwembad met prachtig zeezicht

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Zicht aan zwembad en ruime nette kamers.

Soms wat chaotische bediening maar op vakantie neem ik dit er gerust bij. Een beetje lawaai op de gang maar wij zaten dicht bij lift maar ook hier voor ons geen echt probleem. De kledij van mensen aan het avondmaal is niet altijd respectvol. Komen eten met crocs en witte kousen ?!

Zicht aan zwembad en ruime nette kamers. Ontbijt met zicht op zee.

• Beoordeeld op: 2 januari 2015

Vriendelijk onthaal, alles prima in orde.

we hebben veel betaald voor 1 overnachting. Parking is apart te betalen alsook halfpension. Buffet was goed, maar niet uitzonderlijk. Jammer dat alle bergen uitgehouwd worden om er hotels in onder te brengen.

Vriendelijk onthaal, alles prima in orde. Ontvangen met flesje wijn - zéér attent. Ontbijt prima in orde. Wel wat lawaai in begin van de avond. Prachtig zwembad.

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

supervriendelijk personeel

teveel mensen op te kleine ruimte

supervriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 28 maart 2016

erg gezellig appartement

erg gezellig appartement uitstekende lokatie

• Beoordeeld op: 23 oktober 2015

Prima locatie, mooie frisse kamers, heerlijk ontbijtbuffet!

Prima locatie, mooie frisse kamers, heerlijk ontbijtbuffet!

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Parkeergelegenheid en eben strandje

Parkeergelegenheid en eben strandje

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Geweldige locatie

Geweldige locatie Bijzonder vriendelijke auto

• Beoordeeld op: 14 april 2015

zwembad

eten is lekker. ontbijt : lekker maar niet top. showcooking (omeletjes) zou leuk zijn

zwembad

• Beoordeeld op: 8 april 2015

De rust

Aan het zwembad bij het dagelijks turnen te luide muziek

De rust

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.