Beoordelingen over Marina Tossa 1-sterren

Avenida Catalunya, 27-29, 17320 Tossa de Mar, Spanje

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Hotel met vriendelijk personeel en sterk ontbijt

Er liepen enkele mieren rond in de badkamer. Onze kamer (de superior tweepersoonskamer) was niet erg groot.

De ontvangst was erg hartelijk en het personeel was constant vriendelijk. Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Het zwembad was groot en er waren voldoende ligbedden.

Good hotel close to Tossa centre
    • Familiekamer met Terras

De Wi-Fi werkt slecht, ook in de lobby. Dat zou echt beter kunnen

Ruime familiekamer. Op wandelafstand van Tossa. Vriendelijk personeel. Goed hotel voor een paar dagen in Tossa.

Eenvoudig maar prima.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (2 Volwassenen + 1 Kind)

De kamers zijn wat aan de kleine kant, ook de superieur kamer die wij hadden.

Het hotel is erg geliefd bij Spaanse gezinnen. Het heeft een groot zwembad met een grote ligweide eromheen.

Korte maar leuke vakantie gehad in marina tossa!!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig dat tegen viel alleen de parking voor de wagen is soms zeer moeilijk te vinden maar das in de zomer in heel Tossa de mar het geval.

Top locatie, zeer behulpzaam personeel en prijskwaliteit gebonden. 2d keer deze hotel geboekt en nog zeer tevereden.

Prima hotel met zwembad en goed ontbijt

We hebben vooral erg genoten van het zwembad. Verder is het ongeveer 10 minuten lopen van de kust en het strand. De kamers waren eenvoudig maar voldoende en schoon. Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed!

Wij komen zéker terug!!!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (2 Volwassenen + 1 Kind)

Een zalige locatie, rustig maar in de buurt van de toeristische zone. Parkeren voor de deur. Zwembad, tennisvelden, spelletjes voorhanden. Ontbijt meer dan voldoende.

Prima verblijf voor 3 dagen met een mega goed ontbijt !

Er was geen airco op de kamer, maar in dit geval had ik daar zelf dus niet goed naar gekeken.

Toplocatie verrassend dichtbij het centrum. Het ontbijt is echt super de luxe. Alles wordt constant vers aangevuld.

Marina Tossa 2018

Eigenlijks viel er weinig tegen! Het enige wat tegen viel kon het hotel weinig aan doen, maar dat lag aan anderw gasten van het hotel met wat minder empatisch vermogen en dat het kleine badje alsnog iets te diep voor babys was om daar te kunnen staan.

Wij hadden een superiorkamer met 2 volwassenen en 1 jongen van bijna 16 maanden. Het was schoon, het personeel was behulpzaam, een goed ontbijt, tijdens het buffer was er voor elk wils wat(ja smaken verschillen), een goede locatie, nette prijzen voor de drankjes en elke dag werden de drankjes in de koelkast aangevuld!

Slechte vakantie

Het ontvangst was niet zeer vriendelijk. Ze zijn niet begaan met u als er iets gebeurd is Er is zwembad aanwezig maar u mag geen water speelgoed gebruiken. Beveiliging is 0! Er is ingebroken bij ons

Er was zwembad aanwezig, hotel is niet ver van stad

Schoon, goed ontbijt ,nette kamer met balkon.

Te weinig ligbedden aan het zwembad. Parkeer plaatsen duur, zouden speciale prijs voor de gasten kunnen maken.

Schoon, goed ontbijt ,nette kamer met balkon. Mooi zwembad

alles,het enorme ontbijt,vriendelijk personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

een paar oude verzuurde engelse taarten.maar dat is hoegenaamd niet de schuld van het hotel hé.😊

alles,het enorme ontbijt,vriendelijk personeel.proffessionele huishoudploeg,groot zwembad enz...

Een aangenaam verblijf dankzij de warme welkom!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de kamer was het warmer dan buiten.

Het ontbijt was zeer uitgebreid. De ligweide aan het zwembad was voldoende voorzien van ligstoelen en parasols. Zeer vriendelijk personeel aan de receptie!

Redelijk tot goed en lekker uitgerust

De bedden zijn erg slecht. Dit vond ik zeer teleurstellend! Geen balkon, ook jammer. Zou beter overlegd kunnen worden. Nu ontdekte wij dit pas toen we er waren. Parkeren☹ Vreemd dat je hier 10 euro per dag voor moet betalen. Je kunt ook aan de gasten een tarief aanbieden gedurende het verblijf. Er is plek genoeg...

Het zwembad is heerlijk, voldoende ligbedden. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt super goed en erg gevarieerd!

We hebben het meegemaakt , maar niet voor herhaling vatbaar.

Parkeerplaats is niet de veiligste plaats om te parkeren , en zeer duur 8€ per dag terwijl de parking van een private uitbater is. Toen we onze wagen parkeerde verliep alles vlotjes , maar toen we na paar uurtjes weer gingen kijken hing er opeens een sticker op onze wagen. Niemand van het Hotel wist hoe dat kwam , dus zijn we naar de parkeerwachter gegaan , en blijkbaar is dit een teken aan de mensen om te laten weten dat wij in het hotel verblijven. Ookal wist hij niet eens dat wij er verbleven , dus ik en men partner hebben toen besloten alle waardevolle dingen uit onze wagen te halen , toen we dat deden kwam er een andere parkeerwachter naar ons toe die meteen in de wagen aan het kijken was en toen hij zag dat we er alles uithaalden moesten wij ons opeens verplaatsen naar een andere parking verder van het zichtveld vandaan ... Vrij bizar dit allemaal , zeker omdat de sticker niet op elke wagen aangebracht was ..... Kamers hebben flinterdunne muren , en we hebben op onze ene nacht nauwelijks tot niet kunnen slapen door het lawaai van uitgaande jongeren ... Roepen tieren , sex noem maar op .... Je hoort de orgasmes 24/7 , waardoor je nauwelijks de slaap kunt vatten .. Door onze slechte nachtrust hebben we onze vakantie met een dag vroeger beeindigd .. Gelukkig was het enkel een tussenstop. Als tussenstop voor één nacht is dit haalbaar. Maar verwacht er niet veel van , en 102€ per nacht is het niet waard. Ik zou er geen 2x verblijven voor deze prijs.

Ontbijt was verzorgd en proper zoals het hoort te zijn , fruit - charcuterie en koffiekoeken waren aanwezig en alles wat je van een ontbijt verwacht was er dan ook. Mensen ter plaatse waren zeer vriendelijk en behulpzaam , zwembad was ook proper en verzorgd. Kamers waren zeer netjes en hadden ook alles waar we om gevraagd hadden.

Rustig gelegen, gezellig, eenvoudig hotel met heel goed ontbijt en heel fijn personeel.

Parkeren was wel erg duur. Als hotelgast zou halvering van de prijs een mooie deal zijn. Vooral als je lang in hotel verblijft. En in het restaurant zouden de tafelkleedjes wel wat vaker vervangen mogen worden ipv. Met doekje schoonmaken.

Gezellige sfeer, leuk personeel, goed ontbijt en diner. Echt Spaans met veel Franse en Spaanse toeristen. Mooi groot zwembad. Eenvoudige maar prima kamer en alles doet het. groot balkon. Locatie rustig buiten drukke oude centrum. 15 minuten lopen van strand.

Hotel die te doen is als je weinig wilt besteden
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechte bedden. Douche onlogisch ingericht. Kamer sleutel gigantisch hanger eraan. Ontbijt was karig en elke dag het zelfde. Geen eitje maar wel champagne heel vreemd.

Gratis parkeren net buiten het hotel. Scheelt 8 euro per dag parkeer kosten

Hoewel het personeel echt hun best doen, dit nooit meer.

Pand is oud en heel erg gehorig. Je kunt van iedere kamer om je heen alles woord voor woord verstaan. De orgasmes vliegen om je oren. Bedden waren te hard, zelfs als je zoals ik graag hard slaapt. Badkamer ieniemienie. Het heeft geen raam of ventilatie. Als je op de plee gaat zitten sla je de tanden stuk op de wasbak. Zo krap is het.

Het ontbijt is prima. Helaas weinig afwisseling, iedere ochtend hetzelfde. Ontbijten doe je in een ongezellig hok met ramen zo hoog dat je niet naar buiten kunt kijken. Er was ook geen wc tijdens ontbijt, daarvoor moet je naar jouw hotelkamer. De enige wc beneden is in de bar maar die is tijdens het ontbijt gesloten.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

het verblijf was héél goed , de rest heb ik al gemeld !!!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat het daar héél koud was !!!

we hadden liever een kamer , met terras , gehad , wat we héél spijtig vonden , , maar op online boeken , is het moeilijk te zien , of het een kamer met terras was , of niet ,!!!! heb nog een serieuse mededeling , het was er schrikkelijk koud !!!voor de rest was alles prima !!!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Prachtig/ perfect!!!

Kamer was echt schoon maar er was een kleine probleem met defecte verstopt wasruimte , ze hebben reparatie nodig :)

Wat een top accmmodatie! Vlak bij de bus station en de strand... kleine 10 min lopen :). Mega top ontbijt veel soorten van alles , verse fruit brood etc... Lekker zwem! Echt groot ! @ manager: de photos dat jullie hier hebben verkoopt echt niet wat jullie echt hebben, het is echt prachtige! Jullie moeten nieuwe photos hier zetten! Hotel is nog mooier face to face! Het personeel hee aardig! :) kamer echt mega schoon! Complimenten voor de schoonmakers!

Goed hotel, 10 minuutjes lopen van het centrum.

De rand van het zwembad was wel heel vies.

Goed ontbijt. Er stonden zelf bubbels op het buffet. Wel jammer dar er niets warms was, zoals een eitje o.i.d. Onze (premium) kamer was ruim, schoon en had een ruime badkamer en prima balkon met zitje. Ook was er een (gratis) minibar met water en frisdrank die elke dag werd bijgevuld.

Heel tevreden

TV mocht een beetje groter zijn...

Ligging, hygiene en vriendelijkheid. Onze vrienden de heer en mevrouw Mareschal die samen met ons op 3/9 kamer 402 hebben gereserveerd hebben hun 2 blauwe nekkussens laten liggen. Ze zouden er deze week achterlopen want zijn momenteel nog in Tossa de Mar. Mvg De heer & mevrouw Lambrechts

het hotel is prima, de kamer viel tegen (geen balkon).

Wij hadden de pech dat we een kamer zonder balkon kregen. Indien u hier een kamer boekt, dan zou ik zeer zeker een kamer met balkon reserveren. De kamer zonder balkon is erg klein en het raam is ook erg klein. Erg claustrofobisch. Ook lastig om je strandlakens te laten drogen. Onze kamer (en badkamer) was wel gerenoveerd, dus het zag er wel prima uit.

Het ontbijt was uitgebreid, al misten we wel een eitje. Het zwembad met ligweide is prima in orde. Ook het personeel is erg vriendelijk. De prijzen aan de bar zijn zeer redelijk.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima verblijf voor een nacht.

het hotel is wat verouderd, maar voldoet prima voor een aantal nachten. Let wel op, parkeergelegenheid moet van te voren gereserveerd worden. Wij dachten dat het hotel dicht bij het oude centrum lag, dat viel een klein beetje tegen. Verder een prima hotel.

Het ontbijt en diner waren prima.

Een échte aanrader!

Het is een zeer goed hotel. Superior kamer is uitstekend. Airco werkt perfect en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeer uitgebreid ontbijt met verse producten.

Heerlijke overnachting in Marina de Tossa.
    • Familiekamer met Terras

Wordt gesproken over kamers met terras. Let op, alle kamers hebben balkon en GEEN terras! Ontbijt was ook prima.

Leuk zwembad en op loopafstand van Tossa de Mar.

Faciliteiten prima, (bad)kamer zou wat comfortabeler mogen zijn.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers waren klein, geen zitruimte en wij hadden geen balkon, wat op de foto er wel leek te zijn. (Geen plek om badhanden te drogen) Badkamer was krap. Personeel was vriendelijk, maar spraken niet allemaal goed engels.

Het hotel was netjes en schoon. Mooi zwembad met ligweide en niet extreem druk. Eten was lekker en genoeg variatie.

Het terugkomen waard. Voor onszelf,alreeds de 12e keer naar tossa

1 minpuntje maar, voor dikke mensen zoals ikzelf, zijn de douches aan de nauwe kant

Het totaalpakket van gebouw en zwembad+ligweide.en het ongelofelijke uitgebreide ontbijt.alle ochtenden worden alle kamers volledig gereinigd,verse handdoeken,rollen wc papier,shampoo enz.en héél behulpzame staff. Toplocatie

Niet ver van het stadje en ruim zwembad.

Geen airco, heb me kapot gezweet 's nachts. Kamer last van mieren en we zaten op de 4 de verdieping . Bar sloot vroeger dan aangegeven. Heeft me niet kunnen bekoren. Ik sluit me niet aan bij mensen die een ster meer zouden geven. 1 ster is voldoende.

Niet ver van het stadje en ruim zwembad. Ontbijt met cava goed.

Overnachting op doorreis

In de ochtend restaurant/bar gesloten.

We waren op doorreis, voor 1 nachtje was t prima. Ontbijt was geweldig! Jammer dat die beoordeling er niet bij staat.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Erg goed

De gewone kamers hebben geen airco op de kamer wat ik toch wel gemist heb in Juli. Daarom raad ik aan om tijdens een lang verblijf in de zomer voor een superior kamer te kiezen.

De Kamers bij Marina Tossa zijn gezellig ruim en heel proper. Bij het ontbijt is er voor elk wat wils en keuze genoeg om gevarieerd te ontbijten. Het centrum en de zee liggen op wandelafstand, tijdens het wandelen naar de zee of het centrum paseer je de hele weg langs allerlei leuke winkeltjes. Smiddags kan je lekker en goedkoop eten in de bar aan het zwembad.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Eenvoudig doch schoon. Had iets minder sober gemogen.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Elke dag exact hetzelfde ontbijt. Enige variatie (eitje erbij) had wel gemogen. De bar sluit om 23.00 uur, vroeg voor vakantie. Geen airco op de kamer. Kamer zonder balkon maar met een venster(tje). Lastig zwemspullen drogen.

Groot zwembad. Elke dag kamerschoonmaak en schone handdoeken. Prettige prijzen bij de bar. Aardig personeel, erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Uitstekend en wij zouden er zomaar weer terug komen.

Prima ontbijt, vriendelijk personeel. Goede betaalde parkeerplaats en makkelijk aan te lopen naar het centrum. Hotel biedt alles wat je voor die prijs mag verwachten. Prima verzorgt ontbijt buffet.

Het verblijf viel eigenlijk wel mee voor 2 weken.

Het avondeten viel tegen vanwege te weinig variatie.

De superior kamer was zeer goed en proper. Elke dag nieuwe handdoeken en vriendelijk personeel. Het ontbijt was ook ok.

Leuk verlof gehad, heel leuke locatie voor wandelen en genieten.

Een beetje raar inkompad naar het hotel met los zand i.p.v. betegeling wat de boel vrij stofferig maakt....

Voor 1 ster een prima hotel, ontbijt en diner zijn goed maar niet echt gevarieerd, goed en groot zwembad maar wel van 1 tot 2.7 meter diepte, groot grasveld met voldoende stoelen en in tegenstelling tot 4 en 5 sterren hotels die wij normaal gezien doen geen handdoekje leggen.......... Tegen betaling (8€) een grote afgesloten en vrij veilige parking. Vrij goede ligging op +/- 1 km van winkelstraten en 2 km van bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Goed hotel voor de prijs die wij betaalden.

Verlichting op de kamer. Slot op kamerdeur niet erg veilig. Grote bar van hotel erg ongezellig. Ook bij het zwembad erg kaal en ongezellig. Kwam waarschijnlijk doordat er weinig gasten waren.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed. Schoonmaak van kamer en badkamer prima

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Prima verblijf voor een schappelijke prijs in een prachtig stadje.
    • Familiekamer met Terras

We misten een waterkoker op de kamer (klein detail)

Heel goed ontbijt. Kamer was ruim en werd keurig elke dag schoongemaakt. Ook elke dag schone handdoeken. Ligging hotel t.o.v. centrum en zee was prima (5-10 min.).

• Beoordeeld op: 24 september 2018

prima, eenvoudig, maar goed

Neem niet kamer 102. Gelijk boven keuken. Veel geluidsoverlast

Makkelijk te vinden. Gratis parkeren op de weg. Eenvoudig naar strand te lopen

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Het ontbijt was heerlijk;

Sommige kamers erg gedateerd en hele kleine badkamer in de economy room.

Het ontbijt was heerlijk;

Fantastisch hotel met vriendelijk personeel

Goed hotel met vriendelijk personeel !!

meer variatie ontbijtbuffet

Vriendelijk personeel, ontbijtbuffet was goed.

Uitstekend verblijf met 2 opmerkingen. Zie hierboven.

Graag volgende keer een balkon.

Ontbijt uitstekend, alleen ontbreekt het ei. Erg jammer.

heimwee naar tossa

zwembad,ontbijt,vriendelijke sfeer.toplocatie

Zwembad en locatie

Zwembad en locatie

Goed hotel
    • Familiekamer met Terras

Geen opblaasspeelgoed toegelaten in het zwembad... spijtig...

Ontbijt is hier top!!

Zwembad, goede bedden, ruime gezinskamer

Zwembad, goede bedden, ruime gezinskamer

Was zeer goed te verblijven
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer viel tegen, zeer kleine douche geen balkon

Ontbijt perfect. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Eenvoudig

Faciliteit in de kamer.

Een eenvoudig en simpel hotel. Geschikt voor 1 overnachting. Midden in Tossa dus uitstekend geschikt voor een eendagstrip.

Zeer goed hotel prijs kwaliteit.

Het avond eten -weinig variatie.

het ontbijt was vers en lekker -spijtig geen eitjes Kamer 418 was OK.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

De bar was niet geopend

De bar was niet geopend

• Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer en parkeren valbij het centrum vriendelijke ontvangst

prima hotel met zwembad. Wij hadden alleen de pech dat we regen hadden en aan de frisse kant

we hadden een 4 persoons kamer de douches zijn aan de kleine kant

prima ontbijt en kamers

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

super
    • Superior Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

niks was zeer tevreden

ontbijt was heerlijk , en vriendelijk personeel

Leuke tijd gehad !

NVT

Alles was naar wens !

Het ontbijt is zeer goed
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

schimmel in de badkamer en een zeer warme kamer

Het ontbijt is zeer goed

Was voor 1 nacht goed
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden waren slecht en kamer niet echt schoon

Het ontbijt was uitstekend verzorgt

Bedden

Ontbijt was prima
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer viel tegen. Geen balkon en geen airco

Ontbijt was prima

Zalig voor een kort verblijf

Bijna niets

Top!!!

1 nacht op doorreis

Schoon

Vriendelijk personeel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. Rustige kamer.

Prachtig zwembad

Uitzicht

Prachtig zwembad

Alles super,prijs-kwaliteit perfect!

niks negatief!

Alles super,prijs-kwaliteit perfect!

Top!!
    • Familiekamer met Terras

Parkeerplaats van het hotel heel krap. Dus eigenlijk geen echte minpunten

Vriendelijkheid schoon perfect ontbijt

Zie hierbiven

De kamers zijn erg klein en de badkamer moet gerenoveerd worden.

Zwembad en het ontbijt waten prima.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

onbijt was fantastich, enige wat jammer was dat we geen...
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat we geen balkon hadden

onbijt was fantastich, enige wat jammer was dat we geen balkon hadden

Heerlijk verblijf gehad, ontbijt was super, personeel heel...
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijk verblijf gehad, ontbijt was super, personeel heel vriendelijk. Wij gaan hier zeker nog keer terug!

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Fijn hotel met een goede ligging

De grote vd kamer

De ligging was erg goed, 10 min lopen vanaf het centrum en strand.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Eenmalig verblijf

Mieren in de kamer

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

super

Het ontbijt was super , wij hebben weer genoten zoals al vaker.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Geen koelkast en airco op de kamer De badkamer was erg klein

Het hotel is simpel maar wel netjes Het zwembad en de tuin zijn top

Mag zeker een ster bij. Was top!!

Schoon en top ontbijt

• Beoordeeld op: 29 september 2016

met één ster kan je vermoedelijk niet meer verwachten

veel te kleine douche/geen enkele variatie in het ontbijt; nooit eieren

zwembad/ligweide

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Het ontbijt was bijzonder goed.

Kamers waren wel heel erg gehorig. Je kon letterlijk verstaan wat er gezegd werd, als je de taal sprak. Ook het doen en laten van echtparen was goed te horen, wat af en toe vervelend was .Maar waar we ook om gelachen hebben.

Het ontbijt was bijzonder goed. Zeker voor een hotel wat maar een ster heeft. Behulpzaam en aardig personeel. Kamers werden goed schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

Rustig gelegen hotel met een fijn

Afvoer van de wastafel was niet goed en stonk. Dit doorgegeven maar werd niet verholpen.

Rustig gelegen hotel met een fijn zwembad in een mooie tuin op 15 min. lopen van het centrum en zee. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Zeker een plek om terug te gaan.

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.