Beoordelingen over Marinas de Nerja Beach & Spa 4-sterren

Carretera N-340, Km. 289.5, 29780 Nerja, Spanje

#32 van de 138 vakantiewoningen in Nerja

ga er zeker nog een keer terug
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

ligbedden zijn matig aan vervanging toe zakken door hotel ligt op 20 min loop afstand van nerja maar bus staat voor de deur

geweldige accommodatie eten gewoon goed voor ieder wat wils mooi groot zwembad alles schoon en netjes. alleen de animatie is matig van de tien avonden 3 leuke avonden maar dat schrijft iedereen hou hier rekening mee. eigenlijk een auto huren kost in spanje niet veel rondom veel mooie plaatsen bezichtigen en Sevilla is meer als de moeite waard

Ontbijt was zeer uitgebreid.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras (2 Volwassenen)

Wij zaten precies boven het cafe, waar s’avonds animatie bezig was. Opzich prima, maar tot 12 uur was het echt herrie op de kamer. Dus vragen naar een kamer niet boven het café is een aanrader als u niet van drukte houdt.

Ontbijt was zeer uitgebreid. Kamer was ontzettend ruim, ruimer dan verwacht. Volgens mij had elke kamer zeezicht in het hotel. Genoeg ligbedjes en een oase van rust aan het strand. Fantastisch!

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Als je een wat massalere plek wilt, dan zit je goed.
    • Studio met Terras (2 Volwassenen)

Kamers zijn ruim en schoon, maar wel wat aan vernieuwing toe. Hele hotel eigenlijk. Wat dat betreft vind ik de prijs hiervoor wel iets te hoog.

Als je een wat massalere plek wilt, dan zit je goed. Het is exact wat je er van verwacht. (Prima) drukte in de ontbijtzaal, veel (oudere) mensen rondom het zwembad, rondom de bar. Ik vond het wel een gezellige bedoening. Heerlijk slenteren langs het strand, lekker stenen zoeken. En met de auto een klein ritje naar het stadje Nerja, wat een leuk stadje is!

Wij hebben genotenl
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Het enige wat tegenviel is de drukte in het restaurant voor wat betreft het aantal mensen. Verder kun je vaak niet 's-avonds in de bar zitten omdat er al mensen vroeg er gaan zitten en dan is het gauw vol.

Prima appartement. Uitstekende hygiëne. Lekker ontbijt en eten. Je loopt zo het strand op. Je kunt ook rustig ergens op een bankje gaan zitten. Duidelijke regels wat wel en niet kan. Veel senioren, prima.

Goed voor mensen die van rust houden en die wagen ter beschikking hebben.
    • Studio met Terras

We hadden gekozen voor kamer met ontbijt. Een bijkomende maaltijd (avond) aan 20 EUR per persoon en prijzen voor dranken vonden we goed doorgerekend. Hebben daar dan ook geen gebruik van gemaakt. Hotel had net buitenzwembad en terrassen gerenoveerd en terug gecoate. Stank van producten moet vreselijk geweest zijn voor de gasten die er op dat moment waren.

Ligging direct aan strand en niet in Nerja zelf was voor ons een pluspunt

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Mooi uitzicht en locatie, maar verder iets oubollig.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Het ontbijt en diner vielen tegen. Duurde lang om vers gebakken vis of vlees te krijgen. Verder een vet en ongezond assortiment. Hoog bejaarden gehalte. Onder de 60 jaar waren wij de enige in het hotel.

Comfortabel bed en voldoende ruimte

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Hotel is zijn sterren niet waard. 1 ster minder zou realitischer zijn.
    • Studio met Terras

we sliepen op kamer 532 hoogste verdiep en blijkbaar staan daar alle motors van airco, verwarming, ... boven en naast, heel de dag en nacht lawaai daardoor. Het eten is zeker geen 4 sterren, echt basic, en half koud of koud

personeel was vriendelijk, kamer was proper

Heerlijk relaxen in mooie ruime kamer met goede faciliteiten
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Sauna en Spa faciliteiten vielen nogal tegen, juist omdat het hotel dit in de naam heeft. Klein, niet echt op temperatuur of te laat op temperatuur . En voor wat men biedt veel te prijzig

Super goed eten, niet te grootschalige accomodatie. Vriendelijk personeel, betaalbare drankjes

de ligging aan het strand
    • Appartement met 2 slaapkamers en terras (4 volwassenen)

het geluid en de muziek van de animatie 's avonds was heel erg luid en onaangenaam voor alle kamers met zwembadzicht de eetzaal is erg rumoerig ( maar de service was heel goed ) en je kan niet buiten eten

de ligging aan het strand de goede service en de vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Ligging aan zee met grote gazons en ligbedden/parasols,...
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

De mooie optredens w.o. zang en flamencoshow waren helemaal TOP geweest met live muziek !

Ligging aan zee met grote gazons en ligbedden/parasols, prima kamer op 5e verdieping met groot balkon prachtig uitzicht zwembad/zee/bergen.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Zeker niet tegengevallen vanwege het super eten.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Strand bestond gedeeltelijk uit kiezel; eetzaal erg druk en rumoerig, maar beiden waren geen verrassing.

Zwembad, grote tuin met ligstoelen. Hadden all-inclusive, zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding met uitstekend eten. Personeel zeer vriendelijk en voorkomend.

Fijn Hotel met een goede prijs kwalitieitverhouding! Mooie ligging!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Voor ons zijn er niet echt minpunten. Het is wel jammer dat bij vroegtijdige boeking maar weinig rekening wordt gehouden met de kamer preferentie, wel begrijpelijk i.v.m. planning van de kamers. Animatie heeft meer het karakter van vermakelijkheids spelen.

Het ontbijt en diner is goed. De kamers zijn netjes en schoon. het merendeel van het personeel is vriendelijk en behulpzaam en wil service verlenen. Het hotel ligt op een prachtige locatie. Dit het derde jaar op rij dat we in Marinas de Nerja zijn geweest. We vinden het altijd weer prettig om er te zijn!

Ontbijt, lunch en diner waren prima.
    • Appartement met 2 slaapkamers met terras (5 volwassenen)

Ontbijt, lunch en diner waren prima. Ook iedere dag iets anders. We hebben nog uitstekend kunnen zonnen en ook het zwemmen in de zee was nog heel goed te doen in oktober! Animador Leo deed erg zijn best om overdag en 's avonds de gasten op allerlei manieren te vermaken. We hebben het erg naar onze zin gehad.

Prima locatie voor strandverblijf
    • Studio met Terras

Te weinig personeel bij ontbijt. Sapjes (ontbijt) waren niet te drinken. Afstand tot Nerja zo'n 30 minuten lopen.

Hele ruime kamer met kitchenette. Lunch was prima en diner was goed. Personeel loopband professioneel.

Een aanrader!!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Verzorgd ontbijt in buffetvorm. Druk in restaurant maar met twee meestal wel de kans om buiten te eten. Ruime appartementen met koelkast. Alles zeer netjes. Verzorgd zwembad. Heerlijk vertoeven op de ligweide vlak aan de zee. Er worden handdoeken gelegd maar over het algemeen wel voor iedereen voldoende ligzetels. Heel veel leuke uitstappen in Nerja!!! Wel aan te raden om een wagen te huren. Afstand van luchthaven naar hotel toch wel +/- 45 minuten. Ook handig voor de uitstappen. Er is een handdoekservice en ook de kluis mocht gratis gebruikt worden. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Ruimte en rustige ligging zijn de troeven
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Geen echte luxe, ietsje gedateerd. Oogt mooier op promofilmpje dan in werkelijkheid.

Rustig gelegen. Ruim van opzet: groot terras aan ruim appartement, voldoende plaats vr de ligstoelen, grote gratis parking. Goed gevarieerd ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Groot ongezellig hotel waar je niet op het strand kan zitten
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Het strand. We gingen voor 3 dagen strand na een rondreis door Andalusie. Het hotel heeft ook "beach" in zijn naam. 3 dagen herrie en stank van buldozer en vrachtwagens. Kon niet op het strand. Zelfs bij het zwembad stonk het van de dieseldampen. Zere ogen ervan. Echt heel slecht. Na klagen deed het personeel net of ze niet wisten waar we het over hadden. Had zeker een ander hotel gekozen als we het van te voren hadden geweten!!!

Buffet

Lekkere plek om even bij te komen
    • Studio met Terras

Bedden net even te hard, voelde spiraal erdoor heen. Deel van de bedjes was wel aan vervanging toe.

Mooi hotel met een gras strand. Geen gedoe met handdoeken die op de bedjes bleven liggen. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 19 november 2016

mooi hotel voor een leuk verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

- het zwembadwater was heel erg koud - zelfs het zeewater was warmer! - jammer dat bij het avondeten nooit een keer Paella werd aangeboden, ook niet tijdens de "Spaanse avond". - de ligging is wel iets te ver weg van Nerja om te lopen. Overdag kan dit over het strand, maar 's avonds is het daar veel te donker en moet je langs een best wel drukke straat lopen of helaas de bus of een taxi nemen. - In de directe omgeving van het hotel is jammer genoeg niet veel te doen.

ruime schone kamers, vriendelijk en attent personeel uitstekend ontbijt ook het avondeten (buffet) was goed het gehele hotel is goed onderhouden, kleinschalig, niet te massaal! goede prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Dit was de tweede keer dat we verbleven in hotel Martinas de...
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

De animatie is eenvoudig, wel gezellig. Misschien verwacht ik er te veel van.

Dit was de tweede keer dat we verbleven in hotel Martinas de Nerja, ook dit keer zijn we weer erg tevreden. Het blijft een hele mooie locatie net buiten Nerja. Het personeel is vriendelijk en altijd tijd behulpzaam. We vonden dat de kwaliteit van het buffet is verbeterd t.o.v. vorig jaar. Echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Het beauty centrum en de snelheid van bediening
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Alle maaltijden waren buffet, wel goed, maar het was erg massaal. Mijn kamer had wel balkon, maar pas laat zon

Het beauty centrum en de snelheid van bediening

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Mooi hotel, wel een vreetschuur
    • Studio met Terras

Het personeel aan de poolbar was dramatisch. Waren liever met elkaar in gesprek dan aandachtig mensen helpen. Er kon geen lach vanaf. Verder was het restaurant echt een vreetschuur. Veel mensen zitten hier all inclusive. Dat kun je merken. En het zal aan de tijd van het jaar hebben gelegen, maar met een gemiddelde leeftijd van 70+ voelden wij ons niet helemaal op ons plaats.

De locatie is prachtig, grenzend aan het strand. Zwembad mooi, kamer prima, veelal goed uitzicht. Afstand naar Nerja centrum heel goed (5 minuten). Je kan hier prima verblijven.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

heerlijk tot rust komen op een schitterende plek
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

De wandeling naar Nerja (ca 2,5 km) gaat langs een drukke weg of over het strand. Geen van beide is aangenaam.

De ligweide direct aan het strand is echt geweldig. Er is een schitterend uitzicht en altijd wel een plekje in de zon of schaduw te vinden (palmbomen en parasols) Ook op het grote balkon heb je een prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Faciliteiten
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

WiFi is beschikbaar, echter met wisselende kwaliteit Inrichting kamer ietwat verouderd Kwaliteit strandbedjes laat soms te wensen over

Faciliteiten Schoon Gevoel van echt welkom te zijn

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

prima accomodatie echter geen aanrader wanneer men voor zijn rust komt
    • Studio met Terras

te weinig bedjes, tijdig opstaan om handdoeken neer te leggen anders zijn er geen bedjes vrij. wij hadden een kamer aan de voorkant waar het erg luidruchtig was in de avond tijdens de animatie van 9 tot half 12, kinderen hadden kamer aan de achterkant en hadden geen last van de herrie.

mooi complex, vriendelijk en behulpzaam personeel, prima accomodatie

Mooie ligging, schone kamers.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Het avondeten was prima maar had soms weinig smaak.

Mooie ligging, schone kamers. Het ontbijt was super!

Uitstekende locatie op mooie plek.
    • Appartement met 2 slaapkamers en terras (4 volwassenen)

Uitstekende locatie op mooie plek. Vergeet niet om de rivier de Cillar te gaan lopen in Nerja.

De zwembaden waren goed
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras (3 Volwassenen)

Spa was niet aanwezig en de kamer was niet schoon. Schimmel in badkamer en heel stoffig en gedateerde keuken.

De zwembaden waren goed

Prima ontbijt en nette kamer

Prima ontbijt en nette kamer

Prima bevallen
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Temperatuur van de maaltijden lauw zoals pizzas. Koffie niet lekker. Niet alles op de kaart all incl.

Eten was goed gevarieerd, vriendelijk personeel

Zeer uitgebreid buffet.
    • Appartement met 2 slaapkamers en terras (4 volwassenen)

Zeer uitgebreid buffet. Grote, massale eetzaal die rumoerig is. Appartement was ruim en rustig gelegen. Goede bedden!

Heerlijk!
    • Studio met Terras (2 Volwassenen)

Ligging direct aan het strand. Mooi ruim appartement met kitchenette en hotel service. Zeer schoon! Goed ontbijt.

Goed maar trauma
    • Studio met Terras

Kakkerlakken op de kamer. Geen nachtrust. Een klein trauma.

lekker eten , goed ontbijt.

Voor herhaling vatbaar..
    • Appartement met 2 slaapkamers en terras (4 volwassenen)

Het zwembad mag verwarmd zijn voor de kinderen .

Het ontbijt was subliem . En het personeel altijd heel vriendelijk alles is proper en netjes .

Een familie hotel, minder geschikt voor stellen

Uitzicht, overlast, drukte, restaurant

Ligging aan zeeven ligplaatsen en zwembad

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Appartement

Massaal

Appartement

Geweldig!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras (3 Volwassenen)

We moesten 4 dagen verplicht een wit bandje omhouden. Vind ik eigenlijk niet kunnen.

Prima kamer met balkon, mooi zwembad en ligstoelen

Gezellige kamer.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Geen handdoek/afwasmiddel in de keuken van het appartement.

Gezellige kamer. Vriendelijk personeel. We hoorden de zee in onze kamer.

Schoon, mooi, ligging

Schoon, mooi, ligging

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Uitstekende locatie voor een ontspannen vakantie
    • Studio met Terras

Locatie, uitzicht, kamer ruim, keukentje, ontbijt

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Fijn verblijf gehad
    • Studio met Terras

Nette kamer , mooi zwembad met uitzicht op zee !

Eten zeer goed doch restaurant veel te rumoerig....

Isolatie van de kamer

Het eten .de iso

zalig
    • Appartement met 1 Slaapkamer met Terras (2 Volwassenen + 1 Kind)

Zeer vriendelijk personeel, mooie kamers en super ontbijt

Top.

Meer plek buiten t.b.v. ontbijt, lunch en diner, hier zijn maar beperkt altijd plaatsen.

Accommodatie is zeer netjes en personeel zeer vriendelijk.

• Studio met Terras

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Heerlijk hotel met goed eten op een goede plek.
    • Studio met Terras

Er was helaas geen gezellige bar zonder entertainment.

Heerlijk gegeten. Zowel ontbijt als diner was perfect.

Zwembad, strand, rust en het weer
    • Studio met Terras

Bedden waren keihard. Zo hard dat het zeer deed. Personeel dacht wel mee in een oplossing

Zwembad, strand, rust en het weer

goede prijs/kwaliteit verhouding. Via strand op loopafstand tot centrum Nerja.
    • Studio met Terras

Kamer (studio) was prima met alle basis voorzieningen. Het eten was ook prima.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

• Studio met Terras

De SPA is niet inbegrepen! En gaat veel eerder dicht dan de genoemde tijden

Locatie/uitzicht

voor herhaling vatbaar. aanbevelingswaardig
    • Studio met Terras

uitermate vriendelijke bediening op alle fronten.

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Goed personeel, mooie locatie maar verouderd hotel

Hotel is aan een renovatie toe. De kamers en de faciliteiten zijn verouderd.

Personeel was erg behulpzaam. Hotel is prachtig aan het strand gelegen.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Ligging evenals eten goed

Matrassen konden beter

Ligging evenals eten goed

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Fijne vakantie gehad
    • Appartement met 2 slaapkamers en terras (4 volwassenen)

De avond shows , het all in is niet altijd duidelijk , handdoeken run

Eten heerlijk!! Prachtige kamer met uitzicht op zee

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Het eten was zeer goed en gevarieerd.

Smalle bedden en moeilijk ligbedden te krijgen, vanwege vroegtijdige "reserveringen".

Het eten was zeer goed en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

schoon mooi ruim appartement met goede bank en bedden.

keukenuitrusting minimaal. ´s avonds laat veel geluid van mensen buiten op het eigen terrein. ramen moesten we hierdoor sluiten.

schoon mooi ruim appartement met goede bank en bedden. Buffet afwisselend en goed. De locatie was wat afgelegen. Aan te raden is om een auto te huren.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Alles is lekker ruim van opzet: de kamers, het zwembad, het...

Eten is matig: keuze is zeer ruim, maar kwaliteit is niet super. Ik zou hier dus niet kiezen voor all inclusive. Bedden zijn 2x eenpersoons en vrij hard. Ligging is ca 1 km buiten Nerja.

Alles is lekker ruim van opzet: de kamers, het zwembad, het restaurant, het aantal ligbedden, etc. Het ontbreekt je hierdoor aan niets. Bezoekers waren over het algemeen ouderen of gezinnen met jonge kinderen. Lekker rustig vonden wij :). Faciliteiten zijn schoon en goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Zeer ruim appartement, groot zwembad, direct aan strand en...

Zeer ruim appartement, groot zwembad, direct aan strand en vlakbij het leuke stadje Nerja. Zeer uitgebreid ontbijt- en dinerbuffet. Wifi overal in het gebouw en bij zwembad.

• Beoordeeld op: 7 december 2015

de mooie grote kamer met groot balkon

de lift ging tot beneden en dan moest je buitenom naar het restaurant, of je moest via de 1e verdieping met de trap naar beneden.

de mooie grote kamer met groot balkon

• Beoordeeld op: 18 november 2015

een mooi en schoon hotel met vriendelijk personeel!

jammer, dat er in de directe omgeving van het hotel niets te beleven was - tot het centrum van Nerja is het ca. 3,5 km en als je dit lopend wilt doen, moet je langs de druke weg. Bij het avondeten (in buffetvorm) tijdens de hele week niet een keer de typisch spaanse Paella gehad.

een mooi en schoon hotel met vriendelijk personeel! perfect ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

- Prachtige locatie/view

- Animatie kan beter, lijkt een beetje op het ouderwetse 'koekhappen'

- Prachtige locatie/view - rustige ligging buiten de stad Nerja - absoluut aan te bevelen!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2015

Mooi complex op goeie locatie, aan strand vlakbij Nerja

Op de boeking stond duidelijk : Speciale Verzoeken Twee persoonsbed kamer zeezijde In de eerste instantie kregen we een kamer op de 0 etage met eenpersoonsbedden na bijbetaling van € 60,- wel een kamer zeezijde met tweepersoonbed

Mooi complex op goeie locatie, aan strand vlakbij Nerja

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Mooi zwembad, goeie WiFi.

Restaurant is een massabuffet. Jammer dat je niet op strand kan liggen met je bedje.

Mooi zwembad, goeie WiFi. Nerja op loopafstand (+/- 3 km) waardoor het rustig is. Door de aanwezigheid van de koelkast kun je ook lekker iets kouds drinken op je balkon. Voor de deur stopt de bus naar het busstation in Malaga.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

locatie,

interieur kamers verouderd binnenzwembad niet toegankelijk onder 16 jaar, ook niet met begeleiding. geen accommodatie in bedrijf bij buitenzwembaden, geen onderhoud

locatie, voldoende keus bij ontbijt- en dinerbuffet (geen culinaire hoogstandjes, maar goed eten)

• Beoordeeld op: 5 januari 2015

mooie accommodatie waar het ons aan niets is ontbroken.

niet echt tegengevallen, maar in de weekenden lijken ze speciale arrangementen te hebben waar hele families op af komen. op vrijdagmiddag stroomt het hotel vol en zondagavond is het weer leeg. Als je denkt rustig buiten het seizoen te gaan houd hier dan rekening mee.

mooie accommodatie waar het ons aan niets is ontbroken. als we wilden 3 x per dag een prima keuzebuffet. tip: ga in de serre zitten met eten, dat is wel zo rustig.

• Beoordeeld op: 13 mei 2016

Bij het uitschecken klopte de rekening niet er was een...

Bij het uitschecken klopte de rekening niet er was een bedrag gefactureerd wat ik eerder kontant had betaald.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Alles, Eten, omgeving, mooie, ruime, moderne kamer.

Alles, Eten, omgeving, mooie, ruime, moderne kamer. Personeel zeer vriendelijk. Ongedwongen sfeer. Alles was top👍👌🏼

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Prima appartement.

Restaurant en bar weinig sfeer. Kwaliteit ontbijt matig.

Prima appartement.

• Beoordeeld op: 22 februari 2016

Rest was goed.

Kamer naast de lift, veel lawaai.

Rest was goed.

• Beoordeeld op: 22 januari 2016

Het eten en het comfort op de kamers, de gastvrijheid van...

Afstand naar Nerja, maar was ook wel lekker rustig.

Het eten en het comfort op de kamers, de gastvrijheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 29 november 2015

Vriendelijke bediening restaurant

Ongeïnteresseerd receptie

Vriendelijke bediening restaurant

• Beoordeeld op: 28 november 2015

De formule aparthotel en ligging

Deuren badkamer en muren zouden al een nieu laagjeverf mogen krijgen

De formule aparthotel en ligging

• Beoordeeld op: 2 november 2015

Ligging, gerechten restaurant-buffet

Rumoer en lawaai in restaurant (te klein voor hotelcapaciteit en dit zelfs in het nevenseizoen)

Ligging, gerechten restaurant-buffet

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Sterk gedateerd, slecht eten en drinken, slecht onderhoud.

Sterk gedateerd, slecht eten en drinken, slecht onderhoud.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

appartement met balkon

Lawaai tot laat in de avond

appartement met balkon

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Super vriendelijk personeel, heerlijk eten, leuk...

Super vriendelijk personeel, heerlijk eten, leuk entertainment , mooie kamer , alles goed schoon

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.