Beoordelingen over Masd Mediterraneo Hotel Apartamentos Spa 4-sterren

#9 van de 66 hotels in Castelldefels

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Heerlijk !
    • Classic Appartement (2 Volwassenen)

Geen supermarkt in de buurt. Het zou fijn zijn als het hotel een kleine supermarkt zou maken. Het is best ver lopen als je wat wil kopen. De grote witte ligbedden bij het zwembad best duur! De blauwe wel gratis

- de strand precies voor het hotel - de kamer was confortabel. Het bed sliep lekker. - de kamer had alles wat je nodig had. Zelfs een nieuwe plastic douche kapje, nieuwe tandenborstels etc. - zwembad was lekker. - locatie lekker rustig. Af en toe vliegtuigen maar ik had er niet zo'n last van. - we moesten voor 12 uur uithecken. Echter hébben ze onze bagage netjes bewaard, zijn we nog naar het strand gegaan en daarna konden we bij de spa douchen en omkleden. We zijn toen pas rond 14 uur uit het hotel gegaan. Top!

Leuk als uitvalsbasis voor excursies ( goed openbaar vervoer ! )
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Vrij basic ontbijt en helaas waren sommige producten over datum ( cfr yoghurt) of slecht bewaard ( gesmolten boter )

Ruime kamer en vriendelijk personeel. Mooi zicht uit de kamer.

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Classic Appartement (2 Volwassenen)

Het 1e ontbijt was niet uitbundig voor de gevraagde prijs. Maar daarvoor kun je ook allerlei extra zaken bijbestellen, incl. betere koffie. Nog vroeg in het seizoen, dus service op terras stopt om 18h00, en restaurant 's avonds niet open. Met het enorme horeca-aanbod in C'defels was dat geen enkel probleem.

Ik had per abuis een appartement met hotelservice geboekt. Dat werd de volgende morgen snel en uiterst vriendelijk veranderd in een hotelkamer in het nieuwe gebouw, precies wat ik wilde.

Slecht hotel en zeer onvriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Zodra we in ons hotel kwamen leken we wel op een strafkamp !! zoveel geld voor zo'n slecht en lelijk onhygiënisch hotel. Het personeel was zo onvriendelijk, nog nooit meegemaakt. Dit hotel is echt af te raden. Ga aub voor 20€ meer naar hotel donna, dag en nacht verschil!

Enkel de stad castelldefels was aangenaam.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Fantastisch!
    • Superior Appartement (4 Volwassenen)

Bij een verblijf in een appartement is het fijn om de koelkast gevuld te hebben. Helaas is er geen supermarkt op korte loopafstand in de omgeving. Dat vonden wij een (groot) gebrek.

mooi schoon appartement, perfect voor gezin met 4 personen. Aparte slaapkamers, geen gedoe met slaapbanken of uitschuifbedden. Meerdere zwembaden, prima ligbedden. Personeel erg vriendelijk! Perfecte ligging aan het strand met gezellige strandtentjes in toch rustige omgeving.

Genoten van ons verblijf, met veel uitstappen naar Barcelona en Sitges.
    • Classic Premier Appartement met Uitzicht op de Zee

De frequentie van overvliegende vliegtuigen op sommige dagen, kunnen voor geluidshinder zorgen(nooit s'nachts). De supermarkten liggen op een behoorlijke wandelafstand, best de bus L95, richting centrum Castelldefels nemen.

Prachtig hotel, kamer met balkon en uitzicht op zee, zeer goede matrassen, mooie badkamer, elke dag nieuwe handdoeken, mooi overdekt en buiten zwembad, alles en overal kraaknet, vriendelijk bediening en onthaal. Ontbijten deden wij op ons kamer-appartement met ingerichte keuken en prima keukengerei. Echt een aanrader. PS. Het 'Spriz' restaurant met uitstekende Italiaanse keuken, gelegen naast het hotel en de Chiringuito 'Chalito' op het strand, zijn aanraders.

• Classic Premier Appartement met Uitzicht op de Zee

tip voor personeel : leg een prijslijst van de bar en het restaurant (dat net open was) op de kamers ,zodat de gasten al een idee hebben wat de prijs is en wat de keuze is. In de automaat zou wat meer keuze mogen met drankjes en hapjes.

Geweldige kamers. Heel proper en ruim. Mooi uitzicht op zwembad én strand. foto's zijn geen trucage. Foto's zijn zoals het hotel is. Super ! Als wij nog naar Castelldefels gaan, nemen we zeker terug dit hotel. Absolute aanrader !

het waren zeer ruime kamers, een heerlijk verwarmt zwembad...
    • Classic Appartement (2 Volwassenen)

ontbijt was eerder aan de povere kant, en ook de wifi kon iets beter, parking nogal aan de dure kant

het waren zeer ruime kamers, een heerlijk verwarmt zwembad en jacuzzi , goede hygiëne , kortom perfect voor een verblijf. wanneer u een wagen huurt is het naar Barcelona amper een half uurtje rijden

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Er wordt door booking.
    • Suite

Er wordt door booking.com niet duidelijk aangegeven dat het twee verschillende gebouwen zijn,namelijk een hoofdgebouw met restaurant en buitenzwembad waar tevens de receptie is gevestigd en een tweede gebouw ongeveer een 100/150 meter gelegen van hoofdgebouw waar de kamers/appartementen gelegen zijn en waar het overdekte en verwarmde zwembad is. Nogal verwarrend en ik heb dan ook diverse keren kunnen zien dat gasten maar heen en weer liepen met de koffers tussen de verschillende gebouwen, niet wetende waar ze moesten zijn, wat vervelend is als je van vermoeiende reis aankomt en er ook niemand te zien is die je kan helpen de weg te wijzen. Dit zou dus beter moeten kunnen.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Geweldige keuze.
    • Classic Appartement (2 Volwassenen)

De ligging, het uitzicht en de kwaliteit van de accommodatie is optimaal. Diverse restaurants en goede strandtentjes op loop afstand. In mei is het in de omgeving lekker rustig.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

MOOIE KAMERS,SCHOON,OVERDEKT ZWEMBAD TEGEN OVER DE ANDRE...
    • Classic Premier Appartement met Uitzicht op de Zee

DE ONTBIJT WAS SLECHT-WEINIG ZONDER BRUIN BROD,HEEFT NIET SO VEEL KEUZE OM TE ETEN EN WIJ MOET OOK WEL BETALEN VOOR DE KIDS VAN 7 JAAR

MOOIE KAMERS,SCHOON,OVERDEKT ZWEMBAD TEGEN OVER DE ANDRE HOTEL

Afstand naar stadcentrum was erg ver
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

De ligging, je moest 50 minuten tot een uur met de bus om in de stad te komen. De eerdere aangeschaft vervoerspassen werkte niet bij die busmaatschappij.

De inrichting van de kamer en badkamer was zeer goed.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

• Superior Appartement (4 Volwassenen)

Bij het ontbijt is het fijner om beter zichtbaar te maken wat er allemaal is. We hadden iets meer van het ontbijt verwacht. Het had iets schoner kunnen zijn op onze kamer. Toch wel wat stofnesten hier en daar. Een slot op de badkamer was wel fijn geweest, de kinderen trekken al snel de deur steeds open. Een badstop (dop) was ook fijn geweest. Die was niet aanwezig. Zo kan je geen gebruik maken van het bad. (ook wat roest aan de zijkant van het bad)

Het zwembad vonden we fijn, de kinderen hebben ervan genoten. Het was erg lekker dat het niet druk was (feb) , zodat je lekker kon spelen in het zwembad. Het bubbelbad was heerlijk. Het personeel was vriendelijk. Op het balkon konden we net de zee zien, dat was heel fijn. Volgens ons de beste appartement (21) van het blok, waarin we zaten. Een balkon waar je op kon zitten. Er was ook een afwasmachine. Een prima prijs, voor het appartement.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Prima uitvalsbasis voor citytrip Barca
    • Deluxe Appartement (2 Volwassenen)

Het zwembadwater (zout). Verblijf tijdens hoogseizoen geeft het complexje denk ik al snel een 'vol' gevoel.

Lekkere locatie, prima verzorgd appartementje. Wij zaten op de begane grond, de meerwaarde daarvan is dat je een betegelde tuin hebt. Het zwembad is lekker en verwarmd (30 graden), even wennen aan het zoute water... Wij waren er in oktober en het was heerlijk rustig:-)

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

De locatie, comfort, goede bedden, zeer vriendelijk...
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

De locatie, comfort, goede bedden, zeer vriendelijk personeel.

Grootte van appartement, zwembaden en ligging tov Barcelona

Grootte van appartement, zwembaden en ligging tov Barcelona

Zrer goed

Ontbijt eenvoudig

Schoon goed personeel gezellig mooi

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

• Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Zwembad en jacuzzi (temperatuur was aan de lage kant)

Ontbijt, kamers, douche

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Uitstekend prijs kwaliteit
    • Classic Appartement (2 Volwassenen)

Het appartement was goed groot met voldoende voorziening

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

prachtig uitzicht

prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 27 september 2017

• Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Het ontbijt was erg matig. Geen broodjes en hard stokbrood.

De zwembaden waren heerlijk de kamers schoon en netjes bedden goed.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Wat een mooi hotel

De nette kamer

Rustig, gemoedelijk, weinig toerisme, goed gelegen met redelijk veel overlast van vliegtuigen.
    • Superior Appartement (4 Volwassenen)

Aanvliegroute Barcelona boven appartement. Veel overlast van vliegtuigen.

Ligging aan het strand. Ligging t.o.v. Barcelona met de auto.

• Deluxe Appartement (2 Volwassenen)

De zwebad

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Grote kamer

Bedden waren hard en matras dun Spa stelt niet veel voor en ze vragen te hoge prijzen. (Het was slecht weer dus we hadden er anders zeker gebruik van gemaakt) Geen supermarktje in de buurt, best lastig voor je ontbijt. En er is geen restaurant bij. Ze vragen de hoofdprijs voor late check-out, door slechts weer moesten we dit wel doen.

Grote kamer Lokatie Binnen zwembad wel aardig. Zeker omdat we slecht weer hadden.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Ruim en schoon appartement, veel voorzieningen in complex...

Appartement ligt precies in de aanvliegroute voor vliegveld, waardoor (in de spits) om de 90 sec. Een vliegtuig laag over vliegt.

Ruim en schoon appartement, veel voorzieningen in complex waaronder heerlijk zwembad.

• Beoordeeld op: 12 november 2015

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Erg goede hygiëne. Dichtbij strand. Heerlijk warm zwembad (in winter overdekt). Prima spa. Gratis afgesloten parkeergelegenheid. Perfecte accommodatie.

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

hotel ligt dicht bij zee, 100 meter lopen.

omgeving is echt niets te beleven. geen winkels op loopafstand en slechts 1 goed restaurant. bus naar Barcelona duurt anderhalf uur en heeft slechts 29 stops onderweg. trein gaat sneller, maar is 20 minuten lopen

hotel ligt dicht bij zee, 100 meter lopen. Kilometers prachtig strand met boulevard waar je kunt hardlopen, fietsen. kamer is ruim met mooi balkon zwembad is schoon met goede massage stralen

• Beoordeeld op: 25 april 2016

Prima voorzieningen en alles werkt

de twee losse bedden in de slaapkamer zijn erg licht en verschuiven snel, is niet erg comfortabel

Prima voorzieningen en alles werkt

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

de accomodatie

Het kost in werkelijkheid veel tijd (minimaal 1 uur!) om centrum Barcelona te bereiken.

de accomodatie

• Beoordeeld op: 1 december 2015

mooie ruime kamer

alles een beetje verouderd

mooie ruime kamer

• Beoordeeld op: 13 november 2015

Het heerlijke zwembad

Het hotel was bijzonder moeilijk te vinden

Het heerlijke zwembad

• Beoordeeld op: 21 september 2015

locatie en vriendelijk personeel

locatie en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

De ontvangst door Alonso en de grootte van het appartement.

Lawaai van landende vliegtuigen en lawaai van bouwwerkzaamheden

De ontvangst door Alonso en de grootte van het appartement.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Goede ligging, mooie kamer en schoon en goed geequipeerd...

De fitnessapparatuur mag wat geüpgraded worden.

Goede ligging, mooie kamer en schoon en goed geequipeerd zwembad en spa.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

zwembad

zwembad dicht bij vliegveld

• Beoordeeld op: 13 april 2015

alles was zeer goed schoon

vrouwelijk personeel onvriendelijk

alles was zeer goed schoon

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

Het warme water 30 graden in zwem en bubbelbad.

Het warme water 30 graden in zwem en bubbelbad. Mooie kamer met veel licht. Terras met zicht op zee. Priveparking.

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.