Beoordelingen over Hotel Mediodía 3-sterren

San Cristóbal, 13, 07600 El Arenal, Spanje

#33 van de 41 hotels in El Arenal

5,7

Mallorca

Verlichting in badkamer was minder maar kwam door een defect lampje. Hadden we ook door moeten geven. Eten zou iets warmer mogen.

Heel goedkoop hotel en een super locatie. Airco op kamer was ook heerlijk en nodig.

Prima hotel voor een verblijf voor een paar dagen!

Prima hotel voor die prijs. Weliswaar een niet te groot zwembad (in de schaduw) maar de ligging is goed. Het personeel is vriendelijk. Heerlijke bedden en een uitgebreid en prima ontbijt! Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en krijg je schone hnddoeken. Voor die paar dagen welke wij hier verbleven hebben verblijf wat het voor ons goed vertoeven en zouden hier zeker nog eens terugkeren.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

prima schoon hotel, dichtbij strand voor weinig geld !

De koffie bij ontbijt mag wel wat sterker ,verder alles prima !!

We kregen dag 1 een hele kleine kamer zonder balkon meteen gevraagd om een andere kamer met balkon,geen enkel probleem,kregen toen kamer nr 520 met een groot balkon en uitzicht op zee TOP !!!! Er wordt elke dag schoongemaakt en bed opgemaakt en elke dag schone handdoeken. Goed ontbijt buffet !! Goede geluidloze airco in de kamer !!

Zeer matig hotel voor het geen van je geld

Zeer gehorig, restaurant medewerkers maken ruzie midden in het restaurant. Het eten was niet lekker. En de bedden hadden een deuk in het midden

Personeel van de receptie en schone kamers

Kamers en de bedden waren prima, ligging goed

het zwembad is erg klein en daar maakt volgens mij nooit iemand gebruik van, het eten viel erg tegen, echt low budget. Maar daar was de prijs dan ook na

Kamers en de bedden waren prima, ligging goed

Geweldig!!

De lift is klein en de deuren sloegen hard dicht. Maar absoluut geen ramp.

De locatie is perfect en de prijs stelt echt niks voor! Ik had een hele mooie uitzicht en het strand is een paar meter verderop! Wat wil je nog meer?

Prijs kwaliteit zeer goed !

Had gedacht dat er klein busje champoo zou zijn, maar was niet erg, er zijn winkeltjes genoeg in de buurt en die verkopen maar al te graag !

Het ontbijt was over heerlijk, ruime keuze en zeer lekkere koekjes!

Ondanks de recensies was het hotel echt goed.

Ondanks de recensies was het hotel echt goed. Een goed bed weinig ruimte er omheen dat wel maar een kast tv en schoon ! Verder nog een balkon welk groot genoeg was ! Wij hadden kamer 513 deze had zelfs zee zicht ! De badkamer was ruim ! En schoon douche was goed. Iedere dag ook op zondag werd alles gepoetst en iedere dag handdoeken. Het ontbijt hebben we niet gehad als ook het avond eten dus hier kan ik niet over oordelen. Verder is het gehorig maar goed het is een goedkoop hotel waar je van weet dat je bij de dronken jongeren komt te liggen en dan moet je daar ook niet over klagen !

Vrij weinig

Het zwembad was dramatisch, hele vieze oude bedjes, het water daar in het zwembad was heel vies & het lag vol met stenen en nog meer rotzooi . Daarom ook maar 1 dag gebruik gemaakt van het zwembad, jammer genoeg juist dit hotel gekozen omdat er een klein & simpel zwembad zou zijn. Het eten wat erbij zat, dat vind je nergens in Nederland, zo oud & koud . Het brood wat s'avonds niet opkwam lag de volgende ochtend als ontbijt, ook daar maar 1 keer gebruik van gemaakt. Mijn vakantie was leuk alleen alle faciliteiten van het hotel waren dramatisch!

Vrij weinig

1 nacht gelogeerd omdat we laatste dag v vakantie n waterpark vlakbij gingen.Het hotel zat vol met f

Bed was krap voor 2..enorm gehorig..overal dronken jongeren op de gang..verlichting heel fel..of alles aan of alles uit.

Het personeel in het restaurant was erg vriendelijk.

slecht zeer slecht

het was zeer slecht bij aankomst al was het niet klantvriendelijk en over de hotelkamer maar te zwijgen geen eens een raam wat open kon uitzicht was er niet je op een gat in de gang verschrikkelijk gewoon het ontbijt was niet om over naar huis te schrijven laat staan het diner nog erger. als je er voor 1 nachtje moet wezen dan gaat het nog wel maar ik zat er een week dan valt het goed tegen als dat vakantie mag heten. kamer 401 daar moet je maar eens kijken voor dat je hem aanbiedt en als je vraagt om een andere kamer krijg je 0 op het orkest bij het personeel.

dat ik kon uitchecken!!!!!!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Nooit meer terug in dit hotel, maar heb wel van Mallorca genoten

Alles is verouderd, wel schoon en het bed lag goed, maar werd niet opgemaakt maar slechts achterop het bed gevouwen zodat je nog op moest maken De koffie was niet te drinken en vond het ontbijt sober Het diner heb ik niet eens geprobeerd, het zag er allemaal doorgegaard en grijzig uit vooral de gekookte groenten De desserts waren vooral jelly pudding in een gifgroene kleur en andere niet te difineerbare toetjes Alleen de salade, tomaat ed zag er prima uit Verder was er ook een dag dat wel de vieze handdoeken weg waren maar geen nieuwe geplaatst Er zijn maar 2 liften in dit 9 verdieping tellende hotel waar maar in 1 lift 2 pers konden en in de andere 5 Dan moest er geen kinderwagen staan anders was het bijna niet mogelijk Dus was het veelvuldig gebruik van trap noodzakelijk, dat ervaarde ik persoonlijk als zeer vervelend, waardoor mijn conclusie is dat ik er nooit meer terug zal gaan Dit keer was goedkoop dus echt duurkoop en met spijt

Het verouderde hotel en kamers waren wel schoon Het matras was goed Het was dicht bij zee

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Dit hotel zal ik niemand aanraden,enigste voordeel het ligt kort bij zee.

het eten dat is dramatisch

Ontbijt was niks,weinig keuze en alle tafels waren bezet en bij avond eten ook dat was koud en ook weinig keuze en alles bezet.

prijs kwaliteit zeer goed . Vooral zeer dicht bij strand .

Onbijt was basis voldoende , maar jammer genoeg geen spiegelei of bacon /worstjes.

Goed werkende airco en terras met zicht op zee.Vriendelijk behulpzaam keukenpersoneel.

Als het niet hoeft blijf je niet in het hotel

Lawaaiig, veel dronken toeristen op de gang, afstandelijk personeel

De airco in de hotelkamer was top, maar woog niet op tegen de enorm gehorige gang waaraan onze kamer grensde. Veel lawaaiige toeristen die je nachtrust verpesren

Zeer goede wifi,airco en dicht bij strand de rest was gewoon basic

S'nachts heel veel lawaai ,niet geizoleerd,en jammer geen strijkijzer voor dezelfde prijs per kamer zal volgende keer in het hotel rechtover boeken veel beter ze hebben veel meer ......

Het eten was echt niet goed,zeer goedkoope producten en de afval die in de keuken moest gebeuren was direct in het restaurant dus echt niet proper.Maar dat wisten wij en dus alleen maar wat slatjes en een sutk fruit dat wij echt konden eten de rest buiten hotel,zeer lekker en niet duur.De kamers heel basic maar proper

Het verblijf was voor ons echt ideaal en alles was ver boven verwachting

Het enige wat ons tegenviel was dat de cleaning op onverwachte tijden komt en heel hard op de deur klopt waardoor iedereen wakker wordt maar dit is niet per se erg.

De prijs kwaliteit verhouding was geweldig. Je betaald in verhouding met andere hotels voor het verblijf heel weinig maar het hotel was heel mooi en de faciliteiten waren goed. De kamer was heel mooi en de badkamer was heel luxe en schoon. We hadden een balkon met goed uitzicht over de stad en bergen op de achtergrond ( hier hadden we ook om gevraagd). We hadden ontbijt en avondeten erbij inbegrepen en dit was prima. We hebben één keer avondgegeten bij het hotel en wij hadden lage verwachtingen en het viel niet tegen. Er was heel veel keus en de smaak was prima. De ligging was geweldig, iets meer in het rustige gedeelte maar als je wilt stappen is dit prima te lopen ongeveer vijf minuten. Het zwembad is wat verouderd maar heel fijn om een paar uurtjes te liggen. Het strand is echt maar één minuut lopen. De airco werkt ook heel goed en alles was verder goed.

Goede locatie

- douche niet altijd dezelfde temperatuur, kan ineens erg warm worden - uitkijk vanuit kamer in een diep gat

- perfecte locatie wanneer je met vriendinnen el arenal wil verkennen

Goede locatie voor een vriendenweekend

Weinig pakruimte om de bagage we te pakken. Personeel was niet altijd even vriendelijk. Helemaal het nachtpersoneel was verre van klantvriendelijk

De airco werkte fantastisch. De douche was zeer ruim en goed. Alleen het toilet was minder.

Er was ingebroken in mn kamer.

Er was ingebroken in mn kamer. En ik kreeg geen hulp van de medewerkers. Het enige wat ze zeiden in gebrekkig engels was dat ik de dag erna een nieuwe kamer zou krijgen.

een redelijk hotel, eerder 2 sterren dan 3 sterren waard.

Veel geluidsoverlast door de jeugd die 's nachts terugkomt. Helaas wordt daar door de bewaking/receptie weinig aan gedaan, althans niets van gemerkt. Onze 3-persoonskamer keek uit op een binnenplaats waar het erg vuil was. Verder was er geen enkel uitzicht vanuit deze kamer. Er hing een droogrekje onder het raampje maar dat zat half los aan de muur. De airco werkte niet. Geen parkeerruimte in de buurt, lastig met bij meerdaagse autohuur.

Afstand tot boulevard en strand was prima. Ca 100 m. Ontbijt en diner (bij half pension) was afwisselend en ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Dit hotel is niet van deze tijd.

Eten was slecht, ruimte van de slaapkamer en badkamer veel te klein, airco deed het niet, bed was veel te klein en matras stelde niks voor. Veel te gehorig, medegasten waren veel te rumoerig hier werd niks van gezegd. Doorgegeven dat er geen kleine handdoeken waren dit werd niet opgelost.

De ligging.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Slot kamerdeur

De service van het hotel is heel slecht, het slot van mijn kamerdeur was kapot, ging met geen 1 kaart open, ik heb samen met mijn vriendinnen s'avonds 5 uur op de gang moeten wachten tot dat er wat aan gedaan werd. De man die het slot moest komen maken was "even" uiteten. Er werd ons ook niks extra's aangeboden om dit te compenseren. Hele vervelende ervaring !!

De locatie is top, overal dichtbij !

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Prijs/kwaliteit heeft mij niet teleurgesteld!

Zwembad erg klein, maar met het ruime strand en boulevard op nog géén 50 meter lopen vanuit het hotel is dit een goed alternatief

Ontbijt en diner heeft voldoende keuzes. Ook al is er iedere dag hetzelfde aanbod(bij het ontbijt), er is genoeg om je hele vakantie iedere dag iets anders te eten. Verder een héél groot pluspunt is het "Gratis WIFI" in het hele hotel, dus ook op de kamers(ongeacht het aantal tablets/telefoons/laptops wat je hebt meegenomen!)Voor de prijs die ik betaalde een prima hotel met gastvrij personeel en iedere dag een glimlach van Isabelle(aan de receptie). Een ruime kamer met ruime inloopdouche en groot balkon aan de straatzijde. Prima airco!

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Het hotel was prima als je kijkt naar prijs/kwaliteit

doordat het gebouw naar mijn mening niet goed geïsoleerd was, kon je van iedereen in het hotel letterlijk alles horen. Het echode ook overal, hierdoor heb ik vaak wakker gelegen. Daarnaast kraakte mijn bed onwijs, al met even omdraaien

Het hotel was prima als je kijkt naar prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Al met al matig.

Ontbijt was tegenvallend. Weinig variatie. En wonderlijke producten: geraspte bietjes bij ontbijt. Nog nooit eerder gezien. Verder was het avondeten ook matig, maar wel beter dan het ontbijt. Maar al met al vond ik het onvoldoende kwaliteit.

de kamer was acceptabel. Wel nog een oude tv met slecht beeld op meeste stations: sneeuw

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Slecht eten

Het avond eten is niet warm,de borden zijn niet schoon en er zat tussen de sla een rups. Bediening in het restaurant is erg nors niet vriendelijk. Dit is echt een zaakje voor Rob Geus.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Oud, geen fijn bed, eten heel slecht en koud

Prima hotel voor een jongeren vakantie, geen gezeik gewoon lekker simpel

Zwembad is klein en koud! bedden konden ook iets zachter

vriendelijk personeel en heel coulant!

Het dakterras

De airco was stuk

Het dakterras

eerste en laatste keer

Lekkage op de kamer, eten was slecht (koud, niet vers) + te weinig personeel wat mij betreft

Personeel en eten

Goed eten prima locatie.

Veel geluid overlast. Duitse jongeren. Geluidruchtig

Goed eten prima locatie. Alles dicht bij

Geen variatie bij eten en het was koud!

Geen variatie bij eten en het was koud!

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

De plek was ideaal.

Het balkon was heel klein en de kamers waren erg rumoerig.

De plek was ideaal. Dicht bij het strand en bij uitgaansgelegenheden.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Voor mij eenmalig

Haren op kussens en handdoeken

keuze bij het diner

personeel was behulpzaam en altijd vriendelijk

ontbijten voor 8:00uur was geen probleem, ontbijt was...

buiten de receptioniste om sprak men alleen Spaans.

ontbijten voor 8:00uur was geen probleem, ontbijt was hierdoor wel soberder dan gebruikelijk.

el arenal is goed de accommodatie viel tegen

De kamer en het eten

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Slecht, op schoonmaak na

Eten was echt slecht Gebouw lijkt vervallen, voelde onveilig

Elke dag schoonmaak en schone handdoeken

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Matrassen konden beter. Badkamer douchen in bad

Locatie is goed. Bediening in het restaurant is goed.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Het eten was niets bijzonders! Enorm doorgezakt bed. En ook enorm gehorig.

was prima

variatie

matig

Voor te overnachten/douchen en halfpension met niet teveel eisen is het hier goed vertoeven ! Airco

Klein zwembad

Hadden geen hoge verwachtingen gezien de prijs. Dus prijs kwaliteit voldoende.

voor 3 dagen prima locatie!

eten en kamer uitzicht

locatie

De locatie was goed

Geen balkon geen locker geen koelkast.

De locatie was goed

Locatie en hygiëne is goed

Ontbijt is niet te vreten, avondeten helemaal niet geprobeerd!

Locatie van het hotel was goed! Vlak aan het stand.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Het avond eten koud

Ja

Locatie was perfect

Belichting in de badkamer was heel slecht en ontbijt was weinig variatie en weinig zelfgemaakt

Locatie was perfect

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

In het centrum en geen last van de drukte

De badkamer enorm groot

Eten

Eten

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Ruime kamer

Mijn vrouw heeft rugklachten. Gevraagd om topmatras was op voorraad enkele malen aangegeven maar helaas niet gekregen.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Zie de vraag: Wat viel u tegen?

Het ontbijt was zeer matig, diner hebben wij geen gebruik van gemaakt. De kamer was redelijk schoon

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Prima lokatie

Kamer enorm gehorig. Auto erg slecht in het dorp te parkeren. Zwembad nooit gevonden

Prima lokatie

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Prima locatie.

Onthaal. We moesten zelf vragen waar het zwembad was, waar de ontbijtruimte was.Hoe de airco functioneerde.

Prima locatie

• Beoordeeld op: 28 september 2016

proper maar heel slecht eten

Het eten was van heel bedenkelijke kwaliteit.

De kamer

• Beoordeeld op: 26 september 2016

vriendelijk goed gelegen zeer net maar het ontbijt variatie bv ontbijtkoeken

ontbijt en de tv is aan vernieuwing toe

proper en netheid

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

prijs/kwaliteit

Lawaaierige eetzaal, borden vlogen in het rond door serveersters.Heel basic kamers.Te weinig personeel in de eetzaal. Geen wifi (betalend internet)

prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 7 oktober 2015

goede locatie dicht bij strand

het avondeten is echt voor verbetering vatbaar frieten die niet zijn doorbakken weinig keuze vlees en steeds dezelfde vis

goede locatie dicht bij strand

• Beoordeeld op: 22 september 2015

1 meisje van de hotel bar.

Onvriendelijk personeel.kleine kamers.slechte schoonmaak.slecht eten.matig ontbijt.heel slecht bed.heel veel lawaai.verstopte douche.lekke batterijen in afstandsbediening.enz en.

1 meisje van de hotel bar.erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Prijs/kwaliteit.

Vele klassen kinderen in vakantieperiode --> luidruchtig - slechte nachtrust. Alle zijde & achterliggende kamers hebben een niet zo best uitzicht.

Prijs/kwaliteit. Supermarktjes,kapper,fietshuur naast het hotel. Strand , bushaltes en taxi s vlakbij.

• Beoordeeld op: 3 september 2015

de ligging is perfect, meteen aan t strand en de gezellige...

het eten is ronduit slecht, maar wat wil je ook voor die prijs! voor een dubbeltje kun je niet op de eerste rang zitten! Dus we zijn lekker gaan uit eten elke dag.

de ligging is perfect, meteen aan t strand en de gezellige barretjes en restaurantjes op een paar 100 meter afstand

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Prijs kwaliteit was erg goed.

Het diner en ontbijt is erg slecht. Ik raad iedereen aan om niet met diner en ontbijt te boeken maar lekker in de omgeving te gaan eten. Genoeg leuke restaurants.

Prijs kwaliteit was erg goed. Schone kamers en ideale ligging.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Prima kamer om alleen te slapen.

Er was niet zo veel keus bij het avond eten waardoor we vrijwel elke avond uit eten zijn geweest.

Prima kamer om alleen te slapen. Handdoeken werden netjes iedere dag vervangen. Locatie was goed, vlak bij het strand.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

De locatie is top, dichtbij het strand en de levendige...

We waren met 3 vrienden, maar qua bedden stond er een eenpersoonsbed en een twijfelaar. De kussens waren ronduit slecht, maar voor een paar nachten nog net te doen

De locatie is top, dichtbij het strand en de levendige boulevard. Voor een vakantie met vrienden prima.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Super locatie!

Èen bed.. Daar viel niet op te slapen. De rest van de bedden waren oke.

Super locatie!! Echt ideaal als je graag aan op strand ligt en van drukte houdt!

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Wij zaten hier met 3 vriendinnen.

Wij zaten hier met 3 vriendinnen. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Bovenste verdieping had een enorm balkon, hebben we geluk mee gehad. Het eten vonden wij prima en het avondeten was elke dag weer verschillend. De ligging was perfect voor het uitgaansleven en het lag dichtbij het strand.

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Fijne locatie.

Dat we in een vergeten hoekje lagen, we hadden op de slaapkamer 1 raam dat uitkeek op. Tsja, wat was het eigenlijk? Een "binnenplaatsje" van 1 op 1. Dus absoluut geen uitzicht en daardoor steeds erg donker op de kamer

Fijne locatie. Dicht bij het strand.

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

de locatie is zeer goed

lawaaierig hotel, ge hoort uw buren. lawaaierige buurt, ge kunt er niet slapen.of rusten. ontbijt was basic, ontbijtkoekjes en mini-croissants kwamen van een low budget winkel. Het warm eten was niet te eten, het vlees en de vis waren iedere dag uitgedroogd, weinig keuze en weinig afwisseling.

de locatie is zeer goed het personeel was ook vriendelijk

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

De locatie was erg goed, ook de kamers waren fijn, en het...

De receptionisten waren erg slecht, en wilden ons niet te woord staan. Ook zat er iemand van onze groep vast in de lift, en moest toen 400 euro betalen. Terwijl de lift uit zichzelf stopte, dit was erg vervelend, want het was of die 400 euro, of onze spullen inpakken.

De locatie was erg goed, ook de kamers waren fijn, en het feit dat we een balkon hadden.

• Beoordeeld op: 12 juni 2015

De kamer, maar vooral de badkamer (!

De kamer, maar vooral de badkamer (!), was groot en schoon. Het personeel was super vriendelijk, zelfs als je na een avondje stappen slingerend de lobby in kwam waren ze je nog bereid om je te helpen (bijv. als je voor de zoveelste keer het pasje van je kamer bent vergeten). Wat vooral goed beviel was de ligging, in een paar stappen was je al op de gezellige boulevard of het prachtige strand. Het eten was prima te doen voor niet al te kieskeurige mensen: altijd een wisselend buffet met standaard een uitgebreide saladebar. Het hotel is verder redelijk rustig, het is een mix tussen oudere mensen en jongeren.

• Beoordeeld op: 8 juni 2015

Prijs en locatie

Bij t uit checken moesten we opeens 10 Euro extra betalen voor t gebruiken van een 3e kamer pasje terwijl dit niet t geval was. Gewoon schandalig!

Prijs en locatie

Er zijn ook 20 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Mediodía