Beoordelingen over Hotel Medium Valencia 4-sterren

General Urrutia, 48, Quatre Carreres, 46013 Valencia, Spanje

#76 van de 95 hotels in Valencia

Gebaseerd op 2085 beoordelingen over dit hotel

Klantvriendelijk hotel

Gehorige kamers ( hele vroege schoonmaak ) Op de foto’s ziet het hotel er veel mooier uit dan het daadwerkelijk is maar verder prima hotel!

Super klantvriendelijk en behulpzaam!

Niet voor herhaling vatbaat.

Airco op de kamer functioneerde nauwelijks, de ontbijtruimte was triest, het zwembad was tegen betaling toegankelijk voor niet-gasten.

De ligging van het hotel, tussen de oude en de nieuwe stad, vlakbij openbaar vervoer.

Super hotel op een goede locatie!

Kamers zijn gehorig

Super hotel met ruime kamer, fijn bed, nette badkamer en een fijn zwembad! Wij hadden ook een balkon erbij met uitzicht op ‘city of art and sciences’. Ook heel uitgebreid ontbijt en de locatie was top! Tussen het oude centrum (15 min fietsen) en strand (15 min fietsen) en 5 min fietsen naar ‘city of art and sciences’. 5-10 min fietsen van de leuke wijken Rusafa en Gran Via met leuke eettentjes.

Heerlijk comfortabel verblijf in een rustige, groene woonwijk. Met de bus of fiets ben je overal zo.

De fietsen die we bij het hotel huurden, waren niet goed onderhouden, ze trapten zwaar.

Heerlijk groot zwembad. Prima uitvalsbasis naar bezienswaardigheden en stranden, goede busverbindingen. Uitstekend bed. De extra grote kamer vonden wij het prijsverschil zeker waard. In afwijking van eerdere beoordelingen: er waren ligbedden bij het zwembad en tijdens ons verblijf werden er stoeltjes op ons balkon geplaatst. Er waren genoeg eenvoudige eethuisjes op loopafstand, voor als je 'gewoon' heerlijk tapas wilt eten tussen de buurtbewoners.

Ruime kamer(s) met balkon.

Airco functioneerde slecht. Men vertelde dat het een half uur duurde voordat de airco enig effect zou hebben aangezien de kamers niet individueel op temperatuur gebracht konden worden. Slecht verhaal natuurlijk en ook veel te warm om in te slapen. We moesten één kaartje in de houder laten in de kamer om de airco te laten werken zodat het bij terugkomst 's avonds geen 31 naar 26 graden was, nog veel te warm om te slapen helaas. Troebel en schijnbaar slecht gefilterd water in het zwembad.

Ruime kamer(s) met balkon. Ontbijt was prima. Personeel aan de balie behulpzaam. Zwembad prettig na een dag in de stad.

Zitje op balkon ontbrak.

Centrale ligging tussen oude centrum en zee. Echter met ov is het hotel lastiger te bereiken (alleen per bus met lijn 14 en 35). Met fiets is dat wel goed te doen. Beide kanten op. Of een taxi, prijzen vallen reuze mee. Voor 20 euro transport naar Airport. Kamers zijn opgeknapt (?) maar wel netjes schoon. Geen zitje op balkon. Vriendelijk personeel. Ontbijt is prima. Zit in een redelijk rustige wijk.

toplocatie

harde ligbedden aan het zwembad waardoor velen liever op het gras liggen.

de fietsenverhuur van het hotel is ideaal! De locatie is top! Heel dicht bij Ciutat de les Arts i les Ciències en alle andere toplocaties liggen op max 2.5 km. Verzorgd ontbijt. Vriendelijk personeel die vlot Engels kan.

Goed genoeg voor 4 nachten maar zelf zou ik er niet meer teruggaan.

De wifi was rampzalig! Een bericht sturen ging nog net maar foto's of filmpjes sturen/posten, vergeet het maar. De buurt van het hotel gaf een wat verloederde indruk. Als je op straat komt ruikt men meteen pis! Door de vele baby's in het hotel hoort men bijna constant wel een baby krijsen. Heel vervelend als dat 's nachts gebeurd want dat zijn de naburige kamers ook wakker. Hoewel het zwembad relatief groot is ongeveer 10*20 was het toch bomvol met ouders die er hun baby leren zwemmen. De fietsen aan het hotel huren kost 12 euro maar op de eindafrekening staat toch 13 euro, in het centrum kun je fietsen huren voor 8 eur per dag. De achterrem van mijn fiets was helemaal versleten en mijn wiel stond scheef.

Het ontbijtbuffet was goed uitgerust naar spaanse normen, niet perfect maar alles dat er moest zijn was zeker aanwezig. Een bijna stille airco, dus 's nachts slapen met de airco aan is mogelijk. De badkamer was wel ruim voor een hotel. De man aan de receptie was vriendelijk. Tip: vraag een kamer op de bovenste verdieping voor een mooi uitzicht van de skyline

Heerlijk verblijf!

Jammer dat het zwembad pas om 10.30 uur open is. Verder geen minpunten.

Prima hotel, fijn zwembad, goede uitvalsbasis voor stadswandelingen/ fietstochten, mooie kamer goed ontbijt en fietsen te huur bij hotel. Hulpvaardig personeel!

Magische Valencia

Samen met mijn moeder geweest voor een paar dagen Valencia en het meest wat ons is bij gebleven is, is het prachtige Opera House dat op 10 min loopafstand was van ons Hotel en wanneer het het heetst is van de dag kun je bezoek brengen aan 3 gigantische shopping malls (ook op loopafstand te doen) die allemaal voorzien zijn van airco. Wij zaten op 8 Hoog en hadden prachtig uitzicht op het Opera House. Ik zou jullie ook kunnen adviseren om zeker de fiets te pakken en lekker even te verdwalen door Valencia of lekker naar het strand dat op 20 Min fietsen verwijderd is. Bij het Opera House bevind zich ook een super groot park wat geweldig is voor het uitlaten van honden of om gewoon even lekker bij te komen.

Fantastisch hotel dichtbij vele bezienswaardigheden. Aanrader!

Niks. Echt niks.

Prachtige accomodatie (suite). Mogelijkheid om te fietsen in de buurt. Mooi zwembad. Dichtbij openbaar vervoer. Heel veel bezienswaardigheden in nieuwe en oude centrum.

Goed verblijf voor leuke citytrip

Ver van het historisch centrum te voet. Ook geen extra handdoeken voor aan het zwembad.

Prijs/kwaliteit super met heel vriendelijk personeel. Goed ontbijt met enkele lokale gerechtjes en zeer comfortabele kamer. Goed voor shopping! Mogelijkheid tot parkeren (15€/nacht) is wel een luxe want moeilijk om in de omgeving te parkeren.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Heerlijk hotel wanneer je Valencia wil verkennen.

De ligbedden bij het zwembad zijn niet erg comfortabel. Maar dat was dan ook echt het enige wat ik kan bedenken

Goede ligging van het hotel. Perfecte busverbinding met het centrum. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Mooi hotel.

Mooi hotel. Perfecte lokaties. Dichtbij strand/ stad(via Turiapark) ruzafa om de hoek. Prachtig zwembad. Perfecte ingrediënten voor een paar dagen Valencia. En met de taxi naar het vliegveld kost maar 22 euro

Perfect, goede uitvalsbasis om Valencia te verkennen. Zowel lopend fietsend als per openbaar vervoer

Niets, tip zit kluis in kast op de kamer, maak die gratis.

Ontbijt prima, alles wat je thuis 's ochtends niet klaar maakt!! Hygiëne kamer goed elke dag schoonmaak

Elke dag werd de kamer echt netjes schoongemaakt!

Toch liever iets meer in het centrum willen zitten en we kregen twee losse bedden aan elkaar geschoven ipv 1 vast 2-persoons bed. Waren moe bij aankomst dus niks over gezegd maar af en toe lastig met samen slapen.

Elke dag werd de kamer echt netjes schoongemaakt!

3 dagen Heerlijk vertoeven in Valencia, locatie, hotel + ...see you next year Valencia

Perfecte locatie, circa 500 m van Ocean Park. Mooi verzorgde kamer met minibar, het ontbijtbuffet was voldoende met veel variatie. Op de locatie parkeren is een +, ondergronds, geen probleem bij het uitchecken dat de wagen nog mocht blijven staan tot in de late namiddag ( super ),

Redelijk.

Receptie niet altijd even vriendelijk. Fietsverhuur erg duur, 13,50 euro per dag of een paar uur (beter een abonnement op de gemeentefietsen die zijn gestald tegenover het hotel, kosten 13,50 per week...) en belachelijk klein voor Nederlandse personen. Zwembad was gevuld maar verboden om te gebruiken en ook zonnen aan het zwembad verboden.

Kamers ruim en schoon.

Top hotel!

We hadden een heel groot balkon. Maar er stond niks op, geen stoelen of rek om iets aan te drogen. Het zwembad was nog niet open.

Het ontbijt was heerlijk. Verse broodjes, taartjes en wat fruit. Ook de mogelijkheid voor sapjes en koffie was uitgebreid. Het personeel is erg vriendelijk en zegt altijd gedag. Het bij boeken van een extra persoon was geen probleem en zo geregeld.

Wij hebben dit hotel gekozen vanwege de tuin met zwembad en...

Wij hebben dit hotel gekozen vanwege de tuin met zwembad en wisten dat het zwembad gesloten was, maar niet dat de tuin ook gesloten was. Erg teleurstellend,. Balkons van standaard 2-persoonskamer zijn aan straatzijde. Daar ga je ook niet gezellig zitten.

geen design hotel,het is al wat verouderd! De kamers worden elke dag schoongemaak, bedden opgemaak

Ik vond de ontvangst bij de receptie op de avond van onze aankomst heel hartelijk. De meneer die ons te woord stond, was behulpzaam en vriendelijk. De meeste collega’s daarentegen waren niet attent, ze keken niet op of om bij het verlaten van het hotel of bij terugkomst over het algemeen. Dat kan en mag wel wat beter. Je mag je gasten wel wat aandacht geven. Wat je geeft krijg je terug!

Wij hebben niet ontbeten in het hotel. Onze ervaring met ontbijten in een hotel is dat de prijs/kwaliteit in geen verhouding staat. Ik kan niet beoordelen hoe het bij Medium Vlancia was maar 10 Euro pp is teveel. Wij hebben heerlijke koffie met een broodje in de buurt gegeten voor gemiddeld Euro 3,-pp Locatie en ligging t/o van het Turia park en het Palau de les arts is perfect. 10 min lopen vanaf het hotel. Bus 35 stopt direct bij het hotel deze stopt in de centrum voor het station. Vanaf het vliegveld, metro lijn 5 nemen, uitstappen bij halte Xativa en aan de overkant vd weg bus 35 nemen naar het hotel! Aanrader: fietsen huren in het centrum. Fietsverhuur in het hotel is 12,-per dag in het centrum gemiddeld 7-9 uur per dag! Vanaf het hotel naar het historische centrum fietsen: 15-20 min ( via de fietspaden of via het Turia park) Naar het strand: 20 min Goed visrestaurant bij het strand: Luz de luna Hip Spaans restaurant: Restaurante Canela, Carrer de Quart 49

• Beoordeeld op: 21 april 2018

hele slechte service behalve schoonmaakdame,controle dame...

hele slechte service behalve schoonmaakdame,controle dame die schoonmaakster controleert heel onaardig, naar veel vragen over kluis (betaald ) en toch niet functioneert hebben uiteindelijk gezegd laat maar zitten,douche water niet heet kans op legionella benoemd zou iemand komen nooit geweest we waren beide ziek 2dagen gevraagd evt ontbijt kamer kon niet no policy hebben vanochtend mijn man ziek welteverstaan bij de mercadona supermarkt ontbijt gehaald .zullen nooit meer in dit hotel komen wat een teleurstelling in een woord slechte service

• Beoordeeld op: 14 april 2018

We hebben er ondanks alles van genoten.

Er was veel geluid van een groep kinderen die langskwamen tot s avonds laat. Bovendien was het personeel allesbehalve vriendelijk.

Het ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Erg van genoten.

Personeel was erg vriendelijk. Ontbijt was lekker en uitgebreid. Van tevoren aangegeven dat we een rookvrije kamer willen. Mooi uitzicht. We konden fietsen huren bij het hotel en alle bezienswaardigheden zaten in de buurt van het hotel.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

heeeel gehorig, letterlijk buren verstaan groot terras maar geen meubels erop bij faciliteiten stond buitenbad open vanaf 1 juni (??) en nog een keer zwembad dus wij dachten ook binnenbad maar helaas (dit is wat ons tegenviel, maar kan hotel niet veel aan doen)

ontbijt prima fitness uitstekend prima fietsen

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Heerlijke accommodatie met uitgebreid ontbijtbuffet. Ligging wel iets verder van centrum.

De zorg voor de huurfietsen. Nummering sleutels/sloten niet op orde, versnellingen draaiden door. Voor deze locatie iets verder van het centrum is een fiets huren zeker aan te bevelen!

Prima kamer en badkamer, uitstekend ontbijt.

Ideale verblijfplaats voor een citytrip naar Madrid!

De verluchtingsmogelijkheden in de kamer zijn niet ideaal. Het tweepersoonsbed is ook niet bijster groot.

De ligging in het midden van de gezellige winkelstraat Gran Vía is een absolute troef. Verder biedt het hotel comfortabele kamers en een uitstekend ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

goede locatie tussen stad en strand

koffie/theefaciliteiten op de kamer bv waterkoker

super nette kamer met groot balkon per fiets (huren bij BR bikes 7,50 per dag) alles prima te bereiken supermarkt/restaurants op loopafstand

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Vrij goede ligging buiten het toeristische centrum.

Op deze kamer viel de kwaliteit van de matras tegen. Ontbijt matig voor zijn prijs. Geen lekkere koffie.

Vrij goede ligging buiten het toeristische centrum. Zeer vriendelijk, maar het was niet ons eerste bezoek. Groot maar rustig hotel, elke kamer beschikt over een leuk terras.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Zou hier niet zo gauw weer boeken.

Kamer was erg warm voor de tijd van het jaar, je kon niks regelen. Duidelijk aangeven bij aanbieding of er ontbijt bij zit, zodat je niet voor het blok wordt gezet. Vieze lucht in de hal van het hotel, echt vies.

kwamen na boeking er achter dat er geen ontbijt bij zat, konden dit wel bijboeken voor 12 euro pp. Hebben dit niet gedaan. Entree hotel somber, personeel loert boven balie uit, niet vriendelijk. Bij binnenkomst ruik je de riolering, parkeren is een ramp. Winkels wel in de buurt en centrum klein half uurtje lopen of met de bus.

Prima voor kort verblijf

Jammer dat het terras gesloten was.

Prima locatie tussen het oude en nieuwe deel van de stad. Gratis fiets van het hotel en gemakkelijk door de stad en naar t strand over alle fietspaden.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Heerlijk en zonnig lang weekend in een fantastische stad

Ruime kamer met prima comfort, balkon, koelkastje, heerlijke bedden, rustig gelegen, perfecte uitvalsbasis voor wandelingen of fietstochtjes (te huur bij het hotel) naar de oude stad, naar de zee, naar de Turia ... en professionele massage mogelijk!

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Ontbijt was voortreffelijk en ook daar het bedienend...

Receptie-medewerking. Ruimte voor avondeten was slecht. Nodigt niet uit om daar gebruik van te maken. Kosten voor parkeerruimte bij hotel en kosten voor gebruik van fiets.

Ontbijt was voortreffelijk en ook daar het bedienend personeel.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Lekker hotel overal dichtbij

Er was weinig gezelligheid aan de bar en helaas was het zwembad dicht ondanks het stralende weer

Lekker dicht bij het centrum en dichtbij de hippe wijk Ruzzafa

Valencia is een prachtige stad en biedt veel. Fiets huren kan vóór het hotel.

niets. Zwembad was gesloten, maar een middagje strand (met bus 32) was prettig.

ontbijt was goed. busverbinding (lijn 35) naar oude stad is goed. Het verdient wellicht aanbeveling om te adviseren een 10 ritten kaart ( voor meerdere personen te gebruiken) aan te schaffen bij een tabacoshop voor € 10,=.

Zeer goed hotel in een fantastische stad!

Jammer dat zwembad na 1 oktober sluit terwijl het nog 38 graden is. Geen gezellige bar.

Ontbijt was goed, ligging tussen strand en oud centrum, alles goed te fietsen!

Heerlijk weekendje weg!

Geluid op andere kamers goed te horen. Zou iets meer geluidsdicht mogen worden gemaakt

De locatie was prima, ontbijt was goed en verbinding richting centrum en strand voor de deur.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Mooie stad maar beloften op site vwb hotel niet waargemaakt!

Booking.com belooft een zwembad op de site maar "vergeet" te melden dat dit seizoen, ondanks temperaturen van > 27 graden Celsius maar tot 30-09 loopt! Géén zwembad, noch fitnessruimte!!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Heerlijk hotel op goede locatie

Zwembad is maar tot eind september open.

Mooie, nette en schone kamers. Locatie is perfect tussen oude stad en stad van de kunsten. Strand ook dichtbij

Geen 4 sterren waardig hotel

Restaurant is slordig met plastic stoelen en tafels en de bar van het hotel sfeerloos en alleen 's avonds na 7 uur open. Deze accommodatie is geen 4 sterren waardig.

Alleen reizend in 'n heel kleine kamer zonder 'n tafel voor laptop e.d. Ontbijt goed. Zwembad prima, maar gesloten van oktober tot april

Tafeltje met stoeltjes op balkon was wel fijn geweest

de ligging van het hotel was vrij centraal 15 min met de bus (lijn35) van centrum en lijn 14 van strand.(15 min)

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Prima verblijf gehad in Hotel Medium Valencia.

Stoelen met een tafeltje werden wel gemist om even lekker op balkon te gaan zitten!

Goede ligging van hotel t.o.v. faciliteiten in Valencia. Prima kamer met een heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Goede locatie, netjes hotel.

Eten in het restaurant en de service bij het restaurant was slecht. Eten werd te snel opgediend (voor als hoofdgerecht tegelijk). Ook was de serveerster in de stress en kortaf. Eten was smaakloos en zijn we ziek van geworden! Voor leuke restaurantjes moet je de stad zelf in! Kamers wel gehorig!

Goede locatie, netjes hotel. Je moet wel fietsen huren dit kan voor €13,- per dag. Leuk om per fiets de stad te verkennen. Mooie stad!

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Ziet er beter uit op de foto's dan dat het echt Is!

Personeel had er niet veel zin in. Konden geen fietsen huren omdat we nog niet waren ingecheckt en de volgende dag konden we ze niet tot later dan 00.00 huren. Terwijl de receptie wel 24/7 open is. Ook staat er uitstekend ontbijt. Dit viel heel erg tegen.

Bedden zijn prima

Prima hotel, te ver van centrum en strand

locatie is ver van het centrum en strand, wel makkelijk met de bus of de fiets te bereiken. In deze buurt is weinig te beleven

prima kamer, groot balcon

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Leuk hotel als je met de auto gaat omdat je die daar goed kwijt kunt. Met fiets of bus zo in de stad

Gunstige ligging tussen strand en stad. Op de fiets waren we zo in rufusa waar aan carre de conde altea een hele rij goede en leuke restaurants zitten

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima hotel voor een korte citytrip

Personeel sprak erg slecht Engels! De meeste konden ook weinig informatie geven over bijv de bus of andere manieren om in de stad of op het strand te komen.

Mooi uitzicht vanaf de kamers (wij zaten aan de voorzijde op de 8ste verdieping). Ontbijt was ook erg goed en veel keuze. Stad van kunst en wetenschappen was super dichtbij (maximaal 5 minuten lopen)!

Het hotel ziet er zakelijk uit.

Het hotel ziet er zakelijk uit. Daardoor zat er bijna nooit iemand in de lobby om te eten of wat te drinken. Het ontbijt is super goed. Het was er schoon. Het hotel is voor een stedentrip zeker een aanrader.

Veel faciliteiten aanwezig.

Hotel is een beetje verouderd en locatie is niet top maar met de fiets geraak je heel snel en gemakkelijk in het centrum.

Veel faciliteiten aanwezig. Goede kamer en bedden.

super goed!

Te weinig tijd om nog te kunnen zwemmen

ontbijt met zeer veel keuze -> super. Geen straatlawaai te horen. Zeer goede verduistering van de kamer wat wij toch belangrijk vinden. Airco werkt prima zonder geluid dus kan 's nachts gebruikt worden. Onze auto kon in ondergrondse parking. Prima hotel!

We hebben er zeker van genoten. Het weer viel een beetje tegen maar evengoed een superstad.

De kamers hadden misschien iets beter geïsoleerd mogen zijn (veel rumoer/geluid vanuit de gang). Er waren geen terrasstoelen op de terrasjes voorzien.

Het ontbijt was goed en meer dan voldoende. De locatie uitstekend.

Afstand naar t treinstation en het ontbijt was ok

Prijs kwaliteit en dan nog moeten betalen voor een kluis. Aankomst bij het hotel en zeker geen 4 sterren waard.

Afstand naar t treinstation en het ontbijt was ok

hele fijne vakantie.

stoelen en eventueel tafeltje voor op het balkon.

Het personeel was heel erg vriendelijk, de kamer was voorzien van de meeste gemakken en zwembad was top.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Goed bed, weinig sfeervol

Maar de rest was deprimerend. De lobby stonk, de kamer was klein en heel donker vanwege dichte gordijnen. Maar met gordijnen open brandde je weg. Badkamer schoon maar oud. Balkon was op zich leuk maar geen stoelen om te zitten. Uitzicht op spaanse appartementen gebouwen, weinig pittoresk zeg maar. Voor deze prijs kun je wel iets beters krijgen. Meer in het centrum waar meer sfeer in de buurt hangt.

Het hotel is okay maar wij zijn na 1 nacht weg gegaan en via Hotwire een 5 sterren hotel geboekt. Het lag niet aan de bedden; die waren goed. Zwembad is groot, maar heel basic.

Prima hotel met groot zwembad en prima ligging t.o.v. De Ciutad en het centrum

De wifi werkte gedurende het verblijf niet.

Goed ontbijt, airco op de kamer, balkon met uitzicht. Prima bedden en met het openbaar vervoer ben je met een kwartier in het centrum. Goede uitvalsbasis voor fietstochten. Er zijn tennisbanen aanwezig en een riant zwembad, waar ook locals gebruik van maken.

Prima!!

Medewerkers receptie waren niet al te vriendelijk. Voor een middelgroot hotel te weinig liften. Strand en stadscentrum niet op loopafstand.

Ontbijt was geweldig!! Fijne bedden en dagelijkse schoonmaak. Top hotel.

Erg goede accommodatie voor een (korte) stadstrip naar Valencia.

Zoals ons op allerlei plekken opviel in Valencia is de mate van beheersing van het Engels ook onder het personeel van dit hotel wisselend. Een bepaalde basis van het Engels strekt tot voordeel.

Ontbijt is erg goed, een uitgebreid buffet.

De ligging van het hotel was fantastisch.

Als bed hadden we 2 eenpersoonsbedden dus deze schoven uit elkaar.

De ligging van het hotel was fantastisch. Het lag precies tussen het strand en het centrum.

Jammer dat er maar 10 bedjes aan het zwembad waren . We hadden een groot balkon maar geen stoelen of tafel. Alleen leeg balkon . Ontbijt had gevarieerder gekund, geen lekker brood of verse jus

fijn dat er een zwembad was

Mega goed gelegen hotel voor een citytrip tussen strand en stad

Spijtig dat er voor een kluisje moet worden bijbetaald en dat er maar 2 kleine liftjes zijn dit zorgt soms voor lange files. Geen probleem voor 2 verdiepingen maar wel voor 8.

Het ontbijt werd super verzorgd door een iets oudere heer. Er was voldoende keuze en goed bijgevuld. Ook de kamers en het zwembad zijn meer dan voldoende.

Heerlijk verblijf van 2 nachten

centrale lokatie fietsen aanwezig 2km strand 2km centrum maar ook gezellige restaurants op loop afstand. Mooi groot zwembad en klein kleuterbad met lifeguard.

Prima! Dichtbij Stad van Kunst en Wetenschappen maar net iets te ver van het centrum en strand.

Ruimte rondom zwembad niet erg uitnodigend ingericht. Ook erg druk 's ochtends bij het zwembad met schoolkinderen (vermoed gedeeld gebruik). Hotel omgeven door woontorens. Geeft voor mij niet echt een "vakantiegevoel".

Kamers prima en schoon! Ontbijt goed en uitgebreid. Parkeergelegenheid bij hotel en zwembad redelijk ruim.

In een woord een super hotel.

De locatie was perfect. Je was zo met de bus in de binnenstad. Zwembad was ook heerlijk . Kamer en badkamer waren zeer verzorgd. Omdat wij met de auto waren kon je de auto kwijt in de parkeergarage van het hotel. Hotel is echt een aanrader voor iedereen.

Prima hotel met "openbaar" zwembad,

Ontvangst; we werden niet echt vriendelijk ontvangen. Persoon achter de receptie was met meerdere dingen tegelijk bezig en wimpelde ons een beetje af. Dit geeft geen goede eerste indruk. Het zwembad wordt ook gebruikt voor mensen van buitenaf. Hierdoor is het erg druk en zijn er soms echt groepen met spelende kinderen in het water. Als je als hotel dit aan wilt bieden is het wel netjes dit ook te vermelden bij de boeking zodat je hier van op de hoogte bent.

Fijn dat er een balkon en een zwembad was dit heb je niet bij veel hotels rondom het centrum. Sportapparatuur was voor een hotel ook goed, jammer dat er alleen geren airco aanwezig was daar. Vincente was erg aardig bij de receptie! Het viel ons op dat de vrouwen iets minder aardig/behulpzaam waren.

Aanrader.

Wifi soms niet beschikbaar. Afstanden naar centrum of strand wat ver . Aanrader: huur een fiets ,dan is het perfect te doen!

kamers waren ruim en proper. Goede airco. balkon. standaard badkamer. Fantastisch zwembad: groot ,proper , warm water en bar.

Hotel Medium, a place to be.

Wat een heel klein beetje tegenviel was dat het overal een beetje ver vandaan was maar laat dit je niet tegenhouden. Het hotel verhuurt fietsen en via het Turiapark ben je overal zo.

Het is een heel goed hotel. Alles is super schoon, het ontbijtbuffet fantastisch en de kamers zijn perfect en worden dagelijks super echt super schoon opgemaakt. Heel dicht bij de Calatrava gebouwen .

nette schone kamer met heerlijke bedden.

miste een waterkoker om zelf kopje thee of koffie te zetten. helaas geen bedjes bij het zwembad en geen stoelen op balkon.

nette schone kamer met heerlijke bedden.

Absoluut aan te raden

Een zitje op het balkon was leuk geweest. In de supermarkt zijn we een antimuggen stop gaan halen, was s avonds helaas nodig.

Locatie precies tussen de oude stad en het strand. Alles op loopafstand of een kort busritje. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Groot bed met fijne matrassen. Airco werkte goed.

Fijn hotel om Valencia te bewonderen.

Het zwembad, omdat er klassen met schoolkinderen komen zwemmen.

Fijn hotel voor stedentrip.goed ontbijt en keurige kamers.zwembad is fijn om een keer af te koelen maar is wel druk want er komen school kinderen zwemmen.te voet kun je een heel eind komen,maar een fiets huren bij hotel is nog veel leuker en makkelijker.De taxi kost ook niet veel.Een rit naar het strand kost €7,-.al met al een fijn hotel om Valencia te bewonderen.

Goed verblijf en mooie stad

Kon alleen bij het zwembad op het gras liggen, geen stretchers. Gras was niet overal in goede staat.

Dichtbij het grote Park, de musea en redelijk snel in de stad, vooral met het Valenbisi huurfiets station voor de deur.

Leuke trip

Contact tussen Booking.com en hotel...2 fouten gemaakt. Was onze huwelijksreis en waren 2 kamers geboekt ?!? Ontbijt bij besteld via jullie link en niet doorgekomen zodat wij nog een keer 72 euro voor ontbijt moesten betalen

Ontbijt was goed Personeel vriendelijk en behulpzaam Kamers goed

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Niet centraal gelegen hotel met prima basis faciliteiten

Personeel in hal en bij receptie zijn minder vriendelijk (zeggen op een enkeling na niets als je binnnenkomt of voorbij loopt). Zwembad is erg druk voor een hotel: overdag zitten hier hele schoolklassen in en 's avonds en in het weekend ook veel mensen van buitenaf. Voor een hotelgast is dit niet lekker ontspannen. Daarnaast lastig bereikbaar met openbaar vervoer, er is geen metrostation dicht in de buurt. Enige optie is als er van de metro wordt overgestapt op een bus.

Ontbijt is goed en uitgebreid (eieren, brood, yoghurt, vers fruit) en personeel bij ontbijt zijn erg vriendelijk. Kamers zijn schoon. Makkelijk dat er bij het hotel fietsen gehuurd kunnen worden.

Mooie kamer maar mensen die echt graag rustig willen zwemmen raad ik dit Hotel af

Het zwembad !!! blijkbaar is dit een openbaar zwembad waardoor je als vakantieganger bijna niet in het zwembad kan vanwege de drukte van de niet reizigers die daar allemaal komen zwemmen. Geen ligstoelen !!!

Kamer ! er ontbreekt enkel een tafeltje op het terras en wat stoelen.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Zwembad fitnesszaal fietsenverhuur

Hotel laat groepen kinderen van buiten toe in het zwembad. Tijdens onze vakantie was er een groot evenement waardoor we 's middags geen gebruik konden maken van het zwembad. Daarbij ook geluidsoverlast van de muziek.

Zwembad fitnesszaal fietsenverhuur Hygiene

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Het totaalplaatje, kamer, hotel, ligging

Er was een groep rumoerige jongeren die de hele verdere etage bezette. We hebben toe gevraagd te verhuizen. Beter als ze geen andere gasten bij zo'n groep plaatsen.

Het totaalplaatje, kamer, hotel, ligging