Beoordelingen over SH Ingles Boutique Hotel 4-sterren

Marqués de Dos Aguas, 6, Ciutat Vella, 46002 Valencia, Spanje

#68 van de 95 hotels in Valencia

Prachtige mooie hotel. Super mooi ingericht. Zeer vriendelijke personeel.

De bedden vielen tegen. De matrassen waren te hard voor mij en mijn moeder, waardoor wij iedere dag met pijn in onze rug opstonden. Hierdoor zullen wij helaas niet meer terug komen naar uw hotel. Of uw moet ook wat minder harder matrassen aanschaffen waardoor wij dan wel terug zullen komen. Hier zou uw echt wat aan moeten doen.En ander minder punt was het geluid overlast van de kamers naast je. Je kon deze mensen horen praten waardoor je rust werd verstoord. En het zou fijn zijn als er hier en daar wat kapstokken opgehangen zouden kunnen worden in de douche zodat je je handdoek kan ophangen. Maar voor de rest waren we wel tevreden. Mooie hotel en vriendelijke personeel en een zeer goede locatie. We hebben een fijne tijd gehad!

de locatie

Goede ligging midden in de stad en leuke pleinen

Slecht Engels spreken Soms bot Ontbijt matig Kamer uitzicht Direct aan een dichte muur. Stank van riolen

Goede ligging midden in de stad en leuke pleinen

Goed verblijf met een zeer goede ligging in het centrum van de stad.

Geen parkeermogelijkheid. Enkel dure parkings in de omgeving! Overigens weinig af te keuren.

Grote, propere kamer met gerieflijke badkamer. Airco aanwezig. Zéér goede ligging, vlakbij de kathedraal. Vriendelijk personeel en service.

Ik had een prima kamer.

Het ontbijt vond ik tegenvallen, had meer variantie in gekund

Ik had een prima kamer. De omgeving, met halte in de straat om naar strand te gaan, is ideaal. Loopafstand van vele bezienswaardigheden. Metrostation om naar luchthave te gaan was ook op loopafstand; zeer gemakkelijk

Mooie kamers op een perfecte locatie.
    • Standaard Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Soms wat nachtlawaai buiten en 's morgens in de gangen. We boekten een 3-persoonskamer maar die zijn er niet, enkel 2-persoonskamers met een uitgetrokken zetel.

Perfecte locatie in oude binnenstad. Mooi hotel in mooie omgeving. Vriendelijk personeel. Elke dag nieuwe handdoeken. Veel gezellige restaurants in de buurt.

Fijn hotel in het centrum van Valencia

De geur van het schoonmaakmiddel was sterk aanwezig en niet aangenaam.

Het hotel ligt in het centrum van Valencia. Bijna alles is op loopafstand. We hadden een mooie kamer met uitzicht op het keramiekmuseum.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Lawaaiig

Het is qua geluid een ramp. De muren zijn heel dun, je hoort alles bij de buren. Het schoonmaakpersoneel begint om 07:00 uur. Ze praten op de gang. En ze trekken alle bedden van de muur over de houten vloer, een enorm lawaai. Nog nooit eerder oordoppen moeten asnschaffen in een hotel. Maar ook die hielpen niet tegen het beddenschuiven vroeg iedere ochtend. Voor ons was het een week vakantie, maar uitslapen was onmogelijk.

Het hotel is schoon en ligt op een goede locatie in Valencia.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

prima maar bij ontvangst verbeterpunten
    • Superior Driepersoonskamer

dat er creatief een derde bed was neergezet van een soort stoel met matras erop zonder dekbed maar een deken bij ontvangst geen melding ontbijt tijden geen plattetgrond van de stad of excursiemogelijkheden aangeboden inchecktijd 16.00 uur gerenoveerde kamer maar vloer was met vieze strepen

centrale ligging gezellig terrrass bij hotel heerlijk in de zon buiten ontbijten en goed restaurant voor fijn diner ontbijt verzorgd uitgestald en uitgebreid gebakken gekookt en roerbak ei bij de serveerster te bestellen veel vers fruit diversiteit aan kaas en ham vers geperste sinaasappelsap zelf gebakken broden er waren geen broodjes wel mini croissants ontbijtgranen en nespresso koffie

Valencia is prachtig en dit hotel ook !

De afvoer van de douche liep niet echt goed door.

Tof hotel, top locatie, gezellige (cocktail-)bar, goed bed in een mooie en ruime kamer en vriendelijk personeel! Kortom: een aanrader.

Zeer fijn en schoon hotel!!

Het hotel ligt in het oude centrum naast het Keramiek Museum. De kamers zijn zeer ruim en schoon. Elke dag nieuwe handdoeken en zelf shampoo, conditioner, badschuim en bodylotion is er aanwezig (Rituals). Vanuit het hotel is praktisch alles te voet te doen maar fietsen huren is wel een aanrader.

Niet hier boeken

Het personeel was zeer onbeleefd en chagrijnig. Bij aankomst werden we niet vriendelijk ontvangen. In de ontbijtzaal was er niemand van het personeel die voor ons een ei of worst kon bakken. We hebben een halfuur tevergeefs gewacht en zijn uiteindelijk zonder te ontbijten vertrokken. De tafels van de vorige gasten werden niet afgeruimd waardoor het een zooitje was in de ontbijtzaal. De kamer was erg krap en dit kwam niet overeen met de plaatjes op de site en dit terwijl je 412 euro hent betaald voor 3 nachten. Verder is er niet gereageerd op de verzoeken die wij via email hadden ingediend. De prijs verhouding was ver te zoeken in dit hotel. Ik zou hier niet voor een tweede keer boeken.

Locatie was goed.

Verblijf hier voor de locatie en ruime nette kamers.
    • Standaardkamer (2 volwassenen + 1 kind)

Geen thee en koffie op de kamer of in de hal. We verbleven hier na ons huwelijk, daar werdt geen aandacht aan besteed, jammer is een kleine moeite lijkt mij.

De locatie is echt super! Wij hadden de eerste nacht een kamer aan een drukke weg. In de ochtend direct om een andere kamer gevraagd dit was geen probleem heel fijn!

Valencia is super en heerlijk gegeten
    • Superior Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het personeel is stug en straalt geen vriendelijkheid uit. De schoonmaakploeg is wel vriendelijk

Het ontbijt was goed en de koffie erg lekker. De ligging van het hotel is super

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Prima ligging en kamers, zeer schoon. Let op bij afrekenen.

De ontbijtruimte was te klein waardoor er elke dag te weinig plaats was. De kwaliteit van het ontbijt was goed maar er was te weinig personeel om de voorraad aan te vullen waardoor er continue van alles op was.

De kamers en de ligging

Prima bestemming in een hotel met het nodige comfort en rust voor kort verblijf

de kamer en aparte badkamer zijn niet groot - als de kast openstaat, kan je niet meer langs het bed, een 2e wastafel in de badkamer zou praktisch zijn, wc vlak achter de wastafel, beperkte ruimte voor het plaatsen van je toiletzak

geluidsdichte kamers midden in de stad, goed en uitgebreid ontbijtbuffet in aangename restaurant ruimte

we zijn er een week geweest, ongelooflijk goed meegevallen.

Het ontbijt was heel goed, alles was aanwezig voor een overheerlijk ontbijt. De locatie is fantastisch, het hotel mooi en stijlvol. Het restaurant heeft een goede Spaanse keuken !

We hebben het heel fijn gevonden.

Op de badkamer is er geen w.c. borstel, niet fijn om met de handen en toiletpapier de pot schoon te moeten maken. Vuil achter laten is ook geen optie. Een tweede stoeltje zou ook fijn zijn, zeker als je op leeftijd bent.

Waarom extra betalen voor een eitje? Verder was alles voortreffelijk

De ligging van het hotel is centraal. Prijs was wel wat aan de hoge kant.

De badkamer op zich was in orde, maar de wastafel in de badkamer was aan de kleine kant. Er had ook een stoeltje of krukje in gemogen voor wat op te leggen.

Het ontbijt was goed en alles vers. De bedden waren comfortabel. Het hotel lag op een centrale plaats.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Leuk hotel met fantastische ligging!

Glazen wand tussen douche en wastafel was te kort, waardoor badkamer erg nat werd tijdens het douchen.

Ligging, kamer (goed bed), douche en schoonmaak.

Modern fris hotel op 10 min lopen van alles en de fietsverhuur om de hoek!

Niets te klagen

Modern fris hotel op een uitstekende locatie. Alles is 10 min lopen en de fietsverhuur om de hoek! Heel vriendelijk personeel. Eigen goed restaurant voor s'avonds en ontbijt ook goed.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Matig tot goed

Kamers zijn kleiner dan omschreven en volgens foto`s op boeking.com. Daarnaast een groot bed besteld, terwijl toch twee bedden worden geleverd. Kamers zijn erg gehorig. Als er iemand naast je thuis komt, of op de bovenverdieping hoor je dat duidelijk.

De Locatie, midden in het centrum. Perfect

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Precies datgene wat je zoekt als je in het centrum wilt logeren.

Geluid van schuivende stoelen in de andere kamers, dit is op te lossen door viltjes onder de stoelpoten

Kamer was helemaal goed met alles wat erin en erbij hoort te zijn.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Fijn Hotel ,midden in het oude centrum,heel centrale ligging.

Om 5 uur s,morgens was het nogal luidruchtig met de auto,s en het leeg maken van de containers.

Ruime kamer ontbijt Mooi hotel met perfecte ligging in het oude centrum

• Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht (1 of 2 Volwassenen)

De wc was zo gepositioneerd dat je er bijna dwars op moest zitten om je benen kwijt te kunnen.

Onze kamer had een prachtig uitzicht op het Keramiekmuseum

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Prima, perfecte locatie.

Als je het raam open wilt zetten voor frisse lucht, dan last van verkeerslawaai. Koffie bij ontbijt was niet zo lekker.

Locatie is perfect, ontbijt was heerlijk - je kunt gratis een gebakken eitje bijbestellen.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prima centraal verblijf om Valencia te bezoeken.
    • Standaardkamer (2 volwassenen + 1 kind)

Indeling van de badkamer, nogal onhandig. De kamers zijn gehorig.

De centrale ligging en het uitzicht (bij sommige kamers op een van de meest monumentale gebouwen van de stad), wij hebben twee kamers gehad i.v.m. gemiste vlucht.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Mooi opgeknapt hotel met zeer centrale ligging en prima prijs-kwaliteit verhouding.

De kamers zijn recent gerenoveerd. Mooi opgeknapt. Wat wel gemeld moet worden is dat de kamers vrij gehorig zijn (typisch spaans vanwege de bouw) Stemmen op de gang en aangrenzende kamers zijn hoorbaar. Wij hebben hier gelukkig geen overlast van gehad, maar dat zegt meer over de gasten dan over de geluidsdichtheid.

Zeer centrale ligging van het hotel tov het oude centum van de stad. Leuk cafetaria in het hotel met autovrij terras. Schoon en net hotel met ruime kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Valencia heeft ons verrast en is de moeite waard om te bezoeken

Het onderhoud kamer

de kamers waren degelijk,de vloer was wel niet proper ,toen we aankwamen lag er een haarbandje en een stukje koord op de vloer na 3 dagen lag het er nog ,we dragen altijd slippers in de kamer die waren na 5dagen onderaan zeer vuil!de omgeving is super ,dicht bij de bus en metro ,dicht bij de winkelstraat en restaurantjes.Zeker aan te raden.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Geweldig hotel midden in het centrum.

Er viel niks tegen.

prima te bereiken met de metro vanaf de luchthaven mooi gelegen in het centrum,ruime lichte kamers,schoon,vriendelijk personeel.super vers ontbijt en we kregen ontbijtpakket mee omdat we vroeg moesten vliegen.

Prima maar geen indrukwekkende ervaring
    • Superior Driepersoonskamer

Het ontbijt is gewoonweg geen fijne start van de dag: onvriendelijk personeel (taalvaardigheid) maar ook onprofessioneel. Gebruikte tafels blijven zeer lang vuil, we hebben zelf maar een paar keer een vieze tafel afgeruimd voor onszelf, om te kunnen ontbijten. Assortiment wat beperkt (zeer zoet) en vaak leeg of op (5 dagen verbleven en vaak hetzelfde). Een op bestelling gevraagd zachtgekookt ei bleef lastig. Met een paar kleine ingrepen moet deze mini ontbijtruimte echt een fijne start kunnen zijn van je vakantiedagen. En recht doen aan verder een prima hotel. In deze klasse zou simpele koffie of thee faciliteit op de kamer welkom zijn.

Locatie. Zeer veel op korte loopafstand, hartje oude stad en in winkelstraat met mooie kledingmerken en fijne restaurants om de hoek. Pand in zeer mooie staat, terras kijkt uit op het ceramic museum (barok paleisje). Alles is fris en nieuw. Schoonmaak zeer grondig en netjes. Terrasbediening (en daarmee bar) vriendelijk en snel. Behulpzame baliemedewerkers, echt. Al spatte het enthousiasme er niet vanaf (maar de service wel!). Prijzen café/terras en minibar echt zeer betaalbaar.

Mooie stad , hotelkamer ok
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht (1 of 2 Volwassenen)

Rommelige ontbijtruimte, te weinig zitplaatsen voor een vrij groot hotel. Overmaat aan zoetigheden, broodkeuze beperkt, geen gewone croissants, smakeloze koffie , personeel gehaast en gestrest.

De locatie: centraal en met een prachtig uitzicht .

Mooi hotel, en hele goede locatie!
    • Superior Driepersoonskamer

Het personeel (zowel aan de receptie als in het restaurant) was helemaal niet vriendelijk! Heel jammer want verder was het een prima hotel.

Mooi hotel, en hele goede locatie!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Het hotel lag tegenover het prachtige keramiek museum, zeer...

Het hotel lag tegenover het prachtige keramiek museum, zeer centraal gelegen. Dicht bij de Dom en het stadhuis. Het ontbijt was heerlijk met veel Spaanse zoetigheid maar ook lekker brood en heerlijke koffie. De kamers tegenover het museum zijn rustiger dan aan de straat kant.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Zonnig verblijf in oud historisch centrum en nieuwe architectuur, zee en strand.

De badkamer is niet praktisch ingericht en kamers zijn gehorig.

De locatie is top. Het ontbijt is prima en heerlijk vers gebakken bruin brood. Prima werkende airco, die weinig geluid maakt.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Hotel op een zeer centrale plek in de stad.

De kamer was extreem gehorig. De gast in de kamer naast ons was woordelijk te verstaan. Tevens zien de kamers er op de foto's sfeervoller uit dan ze in werkelijkheid zijn. Met name de verlichting was zeer koel en kil.

De ligging van het hotel is uitstekend.

Geweldige ligging, zeer mooi hotel en kamers, was prima in...

Check-in personeel aan receptie werkten tegen hun goesting precies, idem bij ontbijt (tafels nog vuil, onvriendelijke bediening). Bij uitchecken wel vriendelijke dame. Ontbijt matig. Vreselijke koffie (oploskoffie in automaat).

Geweldige ligging, zeer mooi hotel en kamers, was prima in orde! Perfecte uitvalbasis, door ligging, aanrader hiervoor (dit doet de nadelen vergeten).

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Perect verblijf voor een steden bezoek.

De bediening op het terras was ronduit slecht. Lang wachten. Zelfs een keer 10 minuten zonder dat er iemand van de bediening op terras kwam. Jammer!

Ontbijt was goed, maar zeker niet overdadig. Eigenaar mocht wat klant vriendelijker zijn, ondanks drukte wegens verbouwing.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Prettig

Geen goede informatie bij verandering van WiFi wachtwoord, na drie dagen hoorden we dat het wachtwoord veranderd was. Ook bij aankomst geen uitleg waar de ontbijtruimte was. We merkten ook dat er een renovatie plaats vond waar we niet van op te hoogte waren. Ontbijt was veel op zoetigheid gebasseerd. Brood was niet erg lekker en er was weinig keus van kaas en vleeswaren.

De ligging van het hotel en de kamer was schoon en netjes.

De schoonmakers waren heel aardig en beleefd en waren altijd...

De receptioniste was heel chagrijnig, vroeg bij aankomst niet hoe onze vlucht en gaf ook niet meer informatie dan hier is je sleutel en je kamer is op de eerste verdieping. Later hebben we nog gevraagd over waar en hoelaat het ontbijt was en op de laatste dag tot hoelaat wij konden uitchecken.

De schoonmakers waren heel aardig en beleefd en waren altijd in voor een praatje.

We kwamen in een hotel dat volledig in de stellingen stond. Kamer was pas net klaar en rook helemaal naar de verf. Centrale trappenhal zat helemaal onder de verfspatten. We vinden het niet kunnen dat jullie ons niet op de hoogte gebracht hebben dat er renovatiewerken bezig waren in het hotel.

De ligging in het historisch centrum.

De akoestische isolatie: erg gehorig. Een permanent rioolgeurtje in de badkamer. Is blijkbaar een omnipresent fenomeen in de stad. Er waren renovatie- en schilderwerken aan de gang.

De ligging in het historisch centrum.

Toplocatie!

Het ontbijtbuffet is in orde maar focust wel heel erg op zoetigheden. Wat meer keuze in beleg en verse fruitsla zouden een leuke meerwaarde vormen.

Aangenaam en betaalbaar hotel op 5 minuten wandelen van het oude centrum, de terrasjes en alle belangrijke winkellocaties. Metrostation Colón (bereikbaar vanop de luchthaven) op 10 minuutjes wandelen.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Mooie gerenoveerde kamer en toplocatie

Informatievoorziening over het hotel. Bij de check in alleen verteld welke kamer we hadden en waar de lift was, op de kamer ook nul informatie.

Locatie was TOP.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

We kijken met plezier terug op ons verblijf.

Het stonk erg in beide liften, een soort rioollucht.

We hadden logies/ontbijt, het ontbijt was prima met lekkere lokale producten. De ligging is prima, alles op loopafstand. Ook het personeel is erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Aanrader, centraal gelegen en prima kleinschalig hotel.

Af en toe lang wachten op terras voor bestelling door te geven.

Uitgebreid ontbijt en prima centraal gelegen om de meeste bezienswaardigheden te bekijken. Op loopafstand. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Top locatie!

We waren op huwelijksreis en ik hoorde achteraf dat mijn moeder een berichtje heeft gestuurd naar het hotel dat het onze huwelijksreis was. Hier hebben ze verder niks mee gedaan en ook niet het berichtje van mijn moeder beantwoord.

Locatie was echt top, je loopt zo het oude centrum in. Hotel was verder netjes en goed genoeg. We hadden een ruime kamer! We hadden geen ontbijt er bij geboekt, maar hebben wel een keer ontbeten bij het buffet en dat was erg uitgebreid en lekker!

Heel fijn hotel super gelegen , alles op loopafstand

Badkamer wat verouderd en douchen in bad en schimmel op de kitranden

Prima ontbijt met vers brood en verse croisants en vers geperst sinaasappelsap en goede koffie .

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Aanrader

Badkamer gedemodeerd maar zijn volop bezig met renoveren.Aanrader

-goede ligging op ca 250 meter van oude stad -ruim en heerlijk ontbijt.Tijdig aangevuld

Prima locatie.

De kamer was verouderd, maar wel heel erg schoon. Wel jammer dat we een beetje waren weggemoffeld in een hoekje en er op de 1e etage werd verbouwd. Dit wisten we wel, we hebben ook geen overlast gehad maar toch is het niet leuk om aan te komen in een verbouwing. Omdat we wat waren weggestopt in het hotel vond ik de prijs-kwaliteit verhouding wat minder.

De ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

?

afspraak voor fietsenstalling ( fiets was nodig wegens lichte handicap bij het wandelen ) werd niet nagekomen , omdat meerdere klanten dit die dag vroegen.

de ligging van de kamer

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Badkamer had iets schoner kunnen zijn. Veel kalkaanslag. Momenteel met renovatie bezig, misschien dat alle kamers vernieuwd worden. Ontbijt vonden wij erg duur, hebben daar dan ook niet ontbeten. Dichtbij diverse mogelijkheden om voor de helft van de prijs goed te ontbijten.

Ruime kamer aan de achterkant. Relatief rustig alleen 's morgens vroeg wel veel lawaai van mensen op straat. Goede bedden. Super lokatie, alles op loopafstand (behalve de zee, daar heb je de metro voor nodig) met tegenover een leuk barretje waar je ook na 23.00 uur (bar in hotel gesloten) nog terecht kunt. Receptionistes heel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

toplocatie, maar voor de gezelligheid moet je er niet zijn

het personeel was onvriendelijk en onbehulpzaam. Het ontbijt viel erg tegen. En de Wifi viel elke 5 minuten uit, zodat je opnieuw moest inloggen. Zakelijk dus erg lastig.

de locatie van het hotel

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Centraal en prachtige plek

Voor ons is het vrij warm en met balkon open slapen is wat lawaaierig. Dit is de prijs voor centrale ligging

Wij zaten recht tegenover het keramiek museum en dat was prachtig. Fijne verzorgde kamer. Centraal. Hotel staff professioneel en spreekt Engels. Hiervandaan alles te voet of per fiets. In de buurt heerlijk ontbijten en in de kleine straatjes leuke authentieke plekjes. Onze 2 e x . Zou weer naar dit hotel gaan.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Heel fijn hotel

Hotel op een hele mooie plek in de oude stad, alles op loop afstand. Gezellige bar bij het hotel, ontbijt hebben we er door omstandigheden niet gebruikt.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Echt een aanrader!

Het was een heerlijk hotel. Mooie kamer met fijne bedden, heerlijke douche en alles keurig schoon! Vriendelijk personeel, een kakelvers ontbijtbuffet en een perfecte ligging.

Beslist een aanrader

Prachtig en centraal gelegen, naast het schitterende Keramiek Museum. Spaans en niet heel erg standaard hotel. Tamelijk rustig, alleen frequent vuilnisophaal gedurende de nacht.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Aanrader, fijn hotel op een top locatie!

Locatie is top. Mooie grote slaapkamer, prima badkamer maar de randen van het bad/douchen mogen opnieuw gekit worden, slechte waterdruk! Wifi kan beter, iedere keer opnieuw inloggen. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Elke ochtend op een andere plek lekker in de buitenlucht gegeten in het zonnetje. Aanrader: stad verkennen 2 dagen met de hop on hop off bus, vervolgens fietsen huren om lekker naar het strand te fietsen en de bezienswaardigheden van dichtbij te bekijken.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

uitstekende ligging.

Het hotel mag weer eens grondig opgeknapt worden. Badkamer was om te janken. Personeel is onpersoonlijk en stug. Parkeergarage is wat aan de dure kant, €18.- / dag .

uitstekende ligging.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Prima locatie, badkamer kan een opfrisbeurt gebruiken.

De badkamer vond ik niet zo schoon. Kitranden met schimmel en het licht was vreselijk. Maar eerlijk is eerlijk, er werd tegenover onze kamer een kamer verbouwd. Dus wellicht worden alle kamers grondig aangepakt en vernieuwd en hadden wij net pech. Bovendien hebben wij er niks van gezegd. De locatie maakte veel goed. Maar als ik nog een keer zou boeken, zou ik vragen naar een nieuwe kamer. ;) Wel veel nederlanders aangezien het blijkbaar in het ANWB-boekje staat. Of dat fijn is, mag u zelf bepalen. En wat mij betreft mag het personeel ook wat meer glimlachen.

De locatie. Goed centraal.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Uitstekend betaalbaar hotel op toplocatie!

Als ik dan toch iets moet vinden: de bar mocht ietsje langer (tot 23u30 à 24 u) open blijven.

het onthaal, de nette kamer/badkamer en vooral het overheerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Aanrader, geweldige ligging.

- Ontbijt prima. Volop keuze. - De uitkijk vanuit de ontbijtruimte geweldig. Recht op de ingang van het Museo Nacional de Cerámica, (keramiekmuseum) - Ligging geweldig, midden in het historisch centrum.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Prima hotel, als je een constante vanillegeur geen probleem vindt. En niet heel erg op jezelf bent.

Helaas stonden er buiten steigers en waren er constant werklui. Op zich geen probleem, maar er was constant zeer luid gepiep van een van de machines. Niet fijn als je je raam open wilt hebben. In het hele hotel hing constant een sterke, zoete vanillegeur. Dat bleef ook in mijn kamer hangen en ik werd er helaas misselijk van. Is dat nodig?! Als je een bordje aan de deur hebt hangen dat je niet gestoord wilt worden, wil je niet gestoord worden. Helaas vond men het tóch nodig om dan op te gaan bellen of ik toch niet wél gestoord wil worden.... En elke dag nieuwe handdoeken vind ik onzin. Geef iemand de keus: wil je wel nieuwe handdoeken, leg ze dan bij je deur, bijvoorbeeld. En liggen de handdoeken niet bij de deur, dan hoef je ook geen schone. Zo simpel en veel milieubewuster kan het zijn.

De locatie is geweldig! Je kan overal te voet komen en het prachtige museum naast het hotel!! De kathedraal zo dichtbij! Het personeel bij de bar en ontbijtzaal was heel erg behulpzaam en supervriendelijk, heel fijn. Bovendien voor mensen die minder goed ter been zijn: de lift is fijn. En het bad! En een kluisje op je kamer is ideaal.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Goed hotel in Valencia

Hotel bar. Het was er warm en er hing een putlucht. Maar er waren genoeg alternatieven in het centrum op loopafstand.

Prima hotel op geweldige locatie in centrum. Metro op loopafstand. 10 minuutjes. Ondanks sommige andere minder goede recensies hadden wij niets te klagen. Aanrader. Zeker vorige de prijs.bar

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Beste hotel voor paar dagen Valencia!

Ontbijt was compleet en goed verzorgd. Heerlijk buiten op het terras ontbeten. Kamers netjes. Goede bedden. Nette badkamer. Locatie is perfect. Dicht bij metro naar luchthaven, dicht bij alle pleinen. Fietsverhuur om de hoek.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

jammer dat men zo slordig is op het terras, lijkt mij toch je Visitekaartje

het terras was erg vies en nadat voor de nacht het terras was ontruimd nam men voor het opnieuw inruimen van het terras niet de moeite de rommel aan te vegen. ook de ramen van de bar waren erg vies. Het tapijt op de gang was erg versleten

ontbijt was goed en de kamer prima. ook het bed was goed

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Mooi hotel met donkere, gedateerde kamer.

De wat gedateerde kamer met uitzicht via een klein raam op een blinde muur. Vanuit de kamer was niet te zien of de zon scheen en de kamer was erg donker. Deel verlichting was kapot en kon oas na 2 dagen gerepareerd.

Prachtige locatie midden in de oude stad.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Net hotel in de historisch binnenstad. Restaurants op loopafstand.

Kamer was niet gereed bij aankomst, rond 16:00 uur. Kamers erg gehorig veel geluid van dichtvallende deuren. Tapijt in gang zwaar versleten. Geen eitje bij het ontbijt. Wifi viel vaak uit. Bed maakte een klap voordat je erop kon liggen. Ik heb twijfels bij titel 'boutique'

Nette kamer, hotel vlak bij mooie pleinen. Metro ook dichtbij. Vriendelijk personeel, behulpzaam. Dichtbij restaurants en bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Prettige stad om te bezoeken, met als hoogtepunt de Città de los artes e scientes.

Ik kan niet direct iets bedenken. Prijs/kwaliteit was voor mij dik o.k.

Het aangename terras met café en restaurant, vooral omdat hier geen sprake van was in de aanbieding op internet en bij de boeking.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

stedentrip

meer klantvriendelijkheid. helaas vroege sluiting van het terras op de zaterdagavond.

het ontbijt was geweldig, de kamers waren schoon, de ligging was perfect voor onze stedentrip

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Mooi hotel op geweldige locatie.

Bed was wat aan de harde kant. Kamer was warm, raam openzetten s'nachts was voor ons geen optie i.v.m geluid buiten.

Mooi hotel op een goede locatie, midden in het centrum van Valencia. Nette kamer. mooi uitzicht. Uitgebreid ontbijt. Dit is 1 van de beste hotels die wij gehad hebben.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Heerlijk hotel om een paar dagen door te brengen in Valencia.

Geen minpunten

Locatie was perfect. Loopafstand tot metrostation Colon en Plaza de la Reina (Kathedraal) ongeveer 5 tot 10 minuten. Ontbijt perfect en kamers netjes en schoon. Zeer behulpzaam personeel.

uitstekend
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht (1 of 2 Volwassenen)

aanrader heel vriendelijk personeel mooie kamer goede locatie

Hotel en lokatie
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht (1 of 2 Volwassenen)

Goed mooi en net hotel, goed ontbijt en ideale lokatie in de oude binnenstad tegenover het mazaïk museum.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Pima fijne sfeer.

Jammer dat er naar de tweede etage geen lift was.

Prima ontbijt, fijn zwembad en een uitstekend restaurant.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Vreemde rioollucht in het hotel het gehele verblijf. Scheen normaal te zijn..