Beoordelingen over Meliá Palma Marina 4-sterren

Paseo Maritimo, 29, 07014 Palma de Mallorca, Spanje

#48 van de 73 hotels in Palma de Mallorca

Niet nog een keer

Personeel allemaal veel te zakelijk en de mensen die er komen merendeels hoogmoedig en lui die denken dat ze boven iedereen staan. Niks voor mij, totaal geen vakantiesfeer in dit hotel, gelukkig waren we er maar een nachtje.

Heerlijk bed, erg comfortabel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen + 1 Kind)

De kamer was erg klein voor 3 personen, het balkon was scheef, heel eng op 7e verdieping Avondeten bij half pension is a la Carte maar heel weinig keus

Heerlijk ontbijt voor elk wat wils. Ook zeer aangename ruimte om te eten. Zwembad had een ideale groote. Prachtige locatie nabij de haven en dichtbij verschillende eet-en drinkgelegenheden.

Zeer goed
    • The Level Premium Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Jaccuzi was gesloten tot 12 u de dag van vertrek alhoewel de openingsuren vanaf 10 u stond vermeld De hebben daarvan geen gebruik kunnen maken

Het ontbijt en de level formule

Fijne week vakantie, slecht geslapen
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slecht geslapen door het feit dat wij een kamer hadden in de zij vleugel. Onder deze vleugel zijn 3 discotheken, die tot een uur of 4 tot 6 uur doorgaan. Veel gepraat, gegil en geschreeuw. Ook is er een stoplicht waar de motoren graag staan te wachten en daarna met piepende banden op te trekken. De badkamer is met een glazenwand gescheiden van de badkamer, er hankt een gordijn, maar deze is juist open te doen voor de andere partij die zelf niet aan het douchen is, en er zit geen slot op de badkamer. Weinig tot geen privacy dus. In deze omgeving van de haven weinig terrasjes, vooral veel discotheken, ga hiervoor meer naar het centrum

Er was een mooie middag en avond zon op het balkon, heerlijk. Waterkoker aanwezig. Goede busverbinding nr 1, van AirPort naar hotel. 5 euro pp.

Druk hotel met vriendelijk personeel die niet altijd de stroom van gasten kan bijhouden.
    • The Level Premium Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Onze kamer (732) had een mooi uitzicht over de baai van Palma de Mallorca. Alleen er van genieten moest vanop een klein terras waar de buren volop inzicht op hadden. Het continu geraas van auto's, autobussen en motoren op de ringweg, die tussen het hotel en de haven loopt, is zeer slopend. 's Nachts neemt dit geraas amper af. De aanwezigheid van discotheken in de buurt maakt het er alleen nog lawaaierig op tot in de vroege uurtjes. De terrasdeur van de kamer is niet geluiddicht en is het lawaai niet 100% buiten te sluiten. Er waren verder een paar kleine mankementen aan de eerder kleine kamer die niet meteen voldeed aan het 'The Level' niveau. Maar goed al bij al is het verblijf meegevallen.

De nieuwe THE LEVEL Lounge bood alles wat een mens zich wensen kan en was een prima plaats om tot rust te komen in dit drukke hotel. Op 20 min. wandelen (langs de jachthaven) van het Historisch centrum van Palma. Taxi's en openbaar vervoer vlakbij.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

onvergetelijke 7 dagen Mallorca voor ons gezin !!
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel mengt zakenlui die er verblijven in grote groepen met de vakantiegasten: geeft grote chaos aan zwembad, te weinig plaats dan ,geen rust meer ... Geeft dan een combinatie die geen goede is ...

ongelooflijk ontbijtbuffet! nooit dergelijke variatie gezien, ook heel grote gezonde afdeling, wat heel belangrijk voor ons is . Heel gedienstig personeel: hadden fiets gehuurd voor 6 dagen om steeds de stad te verkennen : personeel hielp ons steeds voor herbergen ervan , geen enkele moeite was teveel ...

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Al vaker geweest viel nu tegen, jammer!
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Douches zijn trendy maar zeer gevaarlijk glad. Jammer dat ze aan t klussen waren bij t zwembad metselen hakken en zagen zeer lawaaierig. Voor 3 personen op n kamer had ik m zeker iets ruimer verwacht, al vaker zo n zelfde kamer gehad maar dan met 2 personen!!! En wat t klussen betreft kunnen ze dat beter in de wintermaanden doen, dan hebben er zeker weten minder mensen last van!!!

Top ontbijt vriendelijk personeel, goede ligging , wandelend naar t centrum!

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Absolute aanrader, geweldige service en luxe zonder over de top te zijn. Prima personeel!
    • The Level Grand Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Wij waren er begin maart. Ze waren een groot aantal kamers en de Spa aan het verbouwen, hierdoor zaten we constant in de herrie en zaagstof als we buiten zaten of de deur van ons balkon open hadden. We konden wel gebruik maken van de spa van een ander hotel indien we dit wilden. Als er geen verbouwing gaande was geweest had dit hotel zeker een 9.5 gescoord.

Ontbijt- absoluut top! beter en uitgebreider kan niet. Personeel absoluut gastvrij. Gebruik van de premium kamer inclusief de toegang tot de lounge ruimte is een absolute aanrader, je kunt de hele dag en avond hapjes en drankjes, fruit, koekjes en sterke drank pakken, dit zit bij de prijs van je kamer in. Uitzicht is prachtig. Kamer en badkamer was prima, niet te groot maar ruim genoeg en alles was aanwezig. House keeping was prima en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

De locatie en ontbijt was perfect. De rest viel erg tegen. Komen niet meer terug
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine badkamer, geen ruimte voor een beautycase. Onmogelijk om recht te zitten op toilet. We zaten met onze knieën tegen een pilaar. Was wel de laatste kamer van de gang. We betaalden 1250 € voor 4 nachten. Dan verwacht je toch iets meer. Licht op het terras marcheerde ook niet

Heerlijk ontbijt

Entree lekker ruim, fris, open, met de tijd mee gegaan

Entree lekker ruim, fris, open, met de tijd mee gegaan

Kamer
    • Premium Kamer - Zeezicht

Geen tennis, padel, pool ofzo in de buurt

Kamer

ontbijt

uitzicht

ontbijt

genieten

kamer was geweldig, ontbijt heerlijk

Het is aan te raden city trip.

De badkamer is heel ruim maar een douchescherm zou praktisch zijn.

Het ontbijt is super en de ligging is prachtig.

Zeker OK verblijf met mooie baai.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

kamers? zeker geen trendy people

Ontbijt was zeker OK, ook diner. Ligging erg mooi, kamers beetje gedateerd. maar prijs-kwaliteit OK!

Zeer prettig

Uitzicht

Heerlijk ontbijt.

Jammer dat er bij betaald moet worden om de spa te betreden

Heerlijk ontbijt. Mooie moderne kamers.

Prima hotel, wel op 25 min lopen van het centrum!

Let bij het boeken op dat er verschil in prijs is tussen kamers met of zonder zee/haven zicht.

Leuke hotel

Eten in het hotel, zeer slechte kwaliteit.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Te weinig ligstoelen aan het zwembad.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn proper en modern.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Praktisch voor ons recht voor de haven

Mooiere kamers

Ontbijt perfect

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

De accommodatie en het personeel was top!

De accommodatie en het personeel was top!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Eénmalig bezoek.
    • Premium Kamer - Zeezicht

Het merendeel heeft dringend een deftige renovatie nodig.

Alleen de inkomhal heeft moderne uitstraling. Ontbijt heeft ruime keuze en goed verzorgd.

afwerking kamers

welness

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Ontbijt is ononovertroffen.

Bediening is vriendelijk, maar functioneel beleefd, niet persoonlijk. De kamers aan de zijkant/achterkant zitten direct boven een rij nachtclubs en kijken uit op lelijk beton. Wij hadden het geweldige uitzicht op zwembad/zee/cathedraal, maar je zou voor dit geld maar aan de achterkant/zijkant terecht komen ...waarschuwing voor toekomstige boekers!

Ontbijt is ononovertroffen. Bij mooi weer kun je ontbijten op het terras, geweldig! Kamer met kathedraal/zicht op haven heeft prachtig uitzicht, 's ochtends zon op het balkon, 's nachts lichtjes van de stad en de verlichte cathedraal...Kamer was schoon, bedden met drie kussens per bed heerlijk. Het hotel is op zo'n 20 minuten lopen van het centrum, prima wandeling langs de haven.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Mooi uitzicht

Wat krappe badkamer Net iets te veel lawaai van de straat, maar daar kan het hotel niets aan doen

Mooi uitzicht Fijn personeel fantastisch ontbijt Gratis Spaanse krant Goede bedden Goede extra stoel

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Voor een premium kamer betaal je veel meer maar qua M2...

Voor een premium kamer betaal je veel meer maar qua M2 maakt het niets uit en de additionele services stellen niet veel voor. Fitness gedateerd en spa behandeling viel tegen.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Behoorlijk centrale locatie binnen Palma

Het uitzicht van de familiekamer was verschrikkelijk. Onze kamer keek uit op verloederde flatgebouwen en gaf de indruk dat het hotel zich in een achterbuurt bevond. De meerprijs voor zeezicht zou ik bijgevolg zeker aanbevelen. Het ontbijt was lekker en uitgebreid, al werd niet alles aangevuld, dus als je wat later aankwam was het beste stokbrood al verdwenen. Er was niet voldoende personeel tijdens het ontbijt. Wij moesten vaak zelf ons bestek en kopjes gaan halen uit de voorraadkast. Er waren geen voorzieningen in het hotel voor kleine kinderen. Er is een verwarmd binnenzwembad met jacuzzi, maar dat mag enkel tegen betaling van 10 euro per persoon gebruikt worden en kinderen worden enkel toegelaten tussen 12u en 15u. In de hotel directory stond duidelijk aangegeven dat een picnic kon besteld worden. Maar toen we dit effectief wilden doen, had niemand enig idee waar we het over hadden en werd geen gevolg gegeven aan ons verzoek. Op onze eindrekening werden kosten in rekening gebracht van 22 euro voor minibar gebruik, terwijl we niets geconsumeerd hadden. Ze hebben weliswaar die kosten van de rekening gehaald maar zo'n voorval wekt niet veel vertrouwen op voor het hotel.

Behoorlijk centrale locatie binnen Palma Lekker en zeer uitgebreid ontbijtbuffet Goed uitgeruste gym en spa

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

supervriendelijk personeel, vooral receptie erg hulpvaardig,...

Zwembad is klein, ligstoelen al van 's morgens vroeg "gereserveerd" door handdoeken.

supervriendelijk personeel, vooral receptie erg hulpvaardig, uitgebreid ontbijt met zicht op de jachthaven, ruime kamers

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Ligging van t hotel , aan de voorkant mooi uitzicht op de...

Uitzicht van hotelkamer, wij keken uit op n oud zwembad wat vol stond met onkruid!

Ligging van t hotel , aan de voorkant mooi uitzicht op de jachthaven en t ontbijt was prima!

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Prachtige locatie met zicht op jachthaven, op wandelafstand...

Prachtige locatie met zicht op jachthaven, op wandelafstand van het historisch centrum. Zeer verzorgde, vernieuwde kamers. Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijbuffet, aanrader! Taxi-stopplaats voor de deur.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

Kamer is super mooi, met een geweldig uitzicht op de marina...

zwembad is te klein en te veel mensen aan klein zwembad met te weinig lig bedden, lobby is beetje donker en out dated

Kamer is super mooi, met een geweldig uitzicht op de marina haven , het ontbijt was heerlijk heel vers en heel goed kwaliteit

• Beoordeeld op: 30 april 2015

goede ligging aan de boulevard

er werd volop verbouwd, dus geluidsoverlast. Kamer aan de achterzijde met een afschuwelijk uitzicht; maar.....kamers aan de voorzijde hebben weinig of geen zon

goede ligging aan de boulevard

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

De ligging en het personeel

De ligging en het personeel

• Beoordeeld op: 25 april 2016

Onbijt was heerlijk.

Niets alles goed. Behalve geen kinderen namiddag in de wellness toegelaten

Onbijt was heerlijk. De bar geweldig en het uitzicht op de haven zo mooi

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Ontbijt is top alles is aanwezig, bij mooi weer ontbijt...

Lobby wat knusser,

Ontbijt is top alles is aanwezig, bij mooi weer ontbijt buiten met uitzicht op de haven.

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Ontbijt was super!

Veel straatlawaai s'nachts!

Ontbijt was super!

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Badkamer

Badkamer

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Vriendelijk personeel, zeer proper hotel op alle...

Vriendelijk personeel, zeer proper hotel op alle niveau's: kamer, restaurant, zwembad, terras. Prijs / kwaliteitsverhouding is top.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

personeel was heel erg vriendelijk

matras van het bed was te hard naast ons zaten jonge lui die erg veel lawaai maakten tot diep in de nacht

personeel was heel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Lekker zwembad

Lekker zwembad

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

Druk ontbijt, te weinig tafels buiten

Druk ontbijt, te weinig tafels buiten

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

De kamers waren heel proper en hadden een mooi uitzicht op...

De kamers waren heel proper en hadden een mooi uitzicht op de haven

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Het niet beschikbaar zijn op tv van de nederlandstalige...

Het niet beschikbaar zijn op tv van de nederlandstalige zender BVN ; nochtans beschikbaar in Cala MILLOR een 30 tal oostwaarst

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

zeezicht en het ontbijt