Beoordelingen over SH Villa Gadea 5-sterren

Partida Villa Gadea, 03590 Altea, Spanje

#3 van de 9 hotels in Altea

een heerlijk verblijf
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een paradijs. Mooie zwembaden. heel lekker ontbijtbuffet met heel veel keuze uit zowel koude , warme als zoete lekkernijen. Wij waren er de eerst week van juli, misschien kan het er anders redelijk druk zijn.

Hadden een fijn verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer harde bedden. Te weinig schaduw mogelijkheden en ZEKER te weinig toiletten aan de verschillende zwembaden.

Mooi hotel en heel mooie zwembaden, prima uitgebreid ontbijt, vriendelijke bediening, Hygiëne en voorzieningen kamers opperbest. Personeel aan de balie uiterst behulpzaam.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Goed geslapen en prachtig schoon
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen drank automaten en geen gok automaten dat is een beetje saai maar wel geweldige room service hele nacht door

Super schoon overal geen vlekjes te bekennen

Tot Pasen erg goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

De laatste twee dagen was er een enorme rooklucht van sigaretten op onze kamer. Men ging daar niet goed mee om (wij roken allebei niet). Met Pasen werd het zeer druk. Veel (te veel) jonge kinderen die losliepen in de ontbijtzaal, waarvan sommigen kuchend langs het uitgestalde ontbijtbuffet liepen. Niet prettig en erg lawaaierig.

Bedden waren goed en de hoekkamer lag prima op en van de zon

Het meest was vriendelijkheid van personeel
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Druk op water lavabo badkamer ! druppel gewijs !?!? Geen douchekop , maar gewoon vernikkeld stokske met paar gaatjes er in waar dat water uitkomt , maar niet uit alle gaatjes ! Glazen raam aan bad is VEEL te klein ! Water over al mits heel voorzichtig te zijn . 4 dagen lamp kapot in kamer : verlichting niet nagekeken ! 1ste dag kamer niet gedaan !

Het meest was vriendelijkheid van personeel

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

De ligging.

Beetje verouderd. Bed en kussens waren niet zo comfortabel. Refter-gevoel in de ontbijtzaal, maar dat zal over een maand wel anders zijn als hun zomer-restaurant en terras opengaan.

De ligging. Ontbijt. Mooi zwembad!

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Heerlijke kamer, bedden, badkamer
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Betalen voor binnenzwembad. Is geen zwembad maar een spa en voor een baby 11euro van paar maanden. Bizar in mijn leven nog nergens dit meegemaakt

Heerlijke kamer, bedden, badkamer

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Het viel wat tegen, kan met weinig moeite veel verbeteren
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sommige medewerkers onvriendelijk en onbehulpzaam Kamer aan straatkant, veel lawaai , ondanks een kalme bezetting Zeer ongezellige ontbijtruimte, kwalitatief ontbijt ok

Ligging is dik ok

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Heerlijk!
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was wat aan de warme kant

Prachtig hotel met een heerlijke superior kamer met uitzicht op zwembad, tuin en zee. Uitstekend bed, heerlijk douche en bad. Gezellige lobby

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Kan niets bedenken.

Een mooi gebouw, zeer goede kamer, handige locatie want bijzonder makkelijk bereikbaar, veel parkeerruimte, schitterend park (alleen voor gasten) direct aan zee en bijzonder vriendelijke medewerkers.

Ons verblijf was heel goed.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kussens waren te hard De muzak in de hal en ontbijtzaal stond veel te hard. Toen ik de manager daarvan op de hoogte stelde haalde hij zijn schouders op. Door de muzak heen tetterde de TV in de lobby, dus een boek lezen werd heel moeilijk.

Het ontbijt was meer dan verrukkelijk. De selectie en de variëteit waren niet te overtreffen. Het tafellinnen en de servetten waren onberispelijk. Het kamerpersoneel was zeer behulpzaam en vakkundig Het personeel was heel vriendelijk..

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Heerlijk ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hebben de kamer 's avonds laat eens half gepoetst teruggevonden: geen verse handdoeken, de bedden stonden scheef en de emmer met poetsprodukten was in de badkamer achtergelaten. Na melding hiervan werd weliswaar onmiddellijk het nodige gedaan. Tijdens het nemen van een bubbelbad, kwamen de ringen aan de spuitmonden los.

Heerlijk ontbijt. Prachtige verzorgde tuin met zwembaden.

Goed maar te duur voor wat je krijgt
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Dat je voor alles moet bijbetalen aangezien het in oktober een beetje te fris is om buiten te zwemmen zou het fijn zijn als je van het welnessbad gratis gebruik kon maken maar dit kost 40 euro voor 2 personnen en dat is teveel omdat het hotel al erg duur is. Eigenlijk is er dan niets te doen als je niet nog eens geld bovenhaalt

Lekker eten en veel keuze, goede bedden en stilte s'nachts

Niet doen in de herfstvakantie!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden (2 volwassenen + 2 kinderen)

Alle zwembaden waren steenkoud, niet te doen om in te zwemmen. Poolbar eveneens al gesloten en er liep verder geen ober. Om iets te drinken moest je naar de loungebar binnen. Hele slechte zaak. Meldt het dan als je alles winterklaar maakt dan hadden wij een ander hotel gekozen.

Ontbijt was uitgebreid

• Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ligt beetje ver van alles af dus je moet toch wel een auto ofzo hebben als je naar restaurants ofzo wil

Ik had eerst een kleine kamer maar daar bleek wat mis toen kreeg ik een super mooie kamer met zee zicht en bubbelbad op het balkon

Ruime kamers, uitgebreid ontbijt.
    • Kamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden en Zeezicht (3 Volwassenen)

Het massale vonden we minder. Ligging was eindje vh strand af. Kosten erg hoog in verhouding voor wat je ervoor kreeg.

Ruime kamers, uitgebreid ontbijt.

Ietwat massaal, gedateerd hotel, met verder goede en verzorgde voorzieningen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden met zeezicht (2 volwassenen + 1 kind)

Het hotel is duidelijk gedateerd, niet alleen de kamers maar ook andere ruimtes, zoals de ontbijtzaal. Bovendien is het toch een ietwat massaal hotel en zeker tijdens het ontbijt zit je in een grote, beetje ongezellige zaal.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd. De tuinen rondom het hotel en zwembad waren keurig onderhouden. Bovendien was de bar 's-avonds gezellig druk en was er iedere avond live muziek.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

• Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Matig werkende airco, ligging van de kamer op de begane grond naast voetpad met daarnaast een doorgaande weg, wanneer de schuifpui openstond erg lawaaierig

Goed ontbijt, afmetingen standaardkamer en ruime badkamer met apart toilet

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Heerlijke vakantie
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer lag direct naast hotelbar, daardoor hoorden we muziek tot laat in de avond. Ontbijt was heerlijk maar prijzig.

De kamer was ruim en netjes. Douche en bad in de badkamer en een eigen balkon. Ruime bedden. Het hotel is groot van opzet met veel faciliteiten.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Super luxe en vriendelijk personeel.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel veel luxe maar daar betaal je dan wel voor !

Gewoon luxe ......super de luxe. Grote kamers met grote bedden. Badkamer met massagebad en stortdouche. Zeer uitgebreid ontbijt. Mooie zwembaden en heel dichtbij een idyllisch stadje met leuke en lekkere restaurantjes. Super !!!

Wel goed maar eerlijk gezegd ook weer niet voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden (2 volwassenen + 1 kind)

We waren er kennelijk in een rustige periode waardoor er weinig te doen was in het hotel en ook de bar en het restaurant bij het zwembad waren dicht, terwijl het op dat moment best lekker weer was. Verder vind ik de muziek in de bar c.q. lounge ruimte slecht en die mag zeker verbeterd worden.

Hotel is over het algemeen gewoon goed.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Mooi hotel, op het eerste zicht niets op aan te merken
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Welness, veel geld voor weinig goede behandelingen. Ook het restaurant Miramar viel tegen qua bediening. We hadden daar ons welkomstdiner voor onze trouw en dat was wel wat ondermaats. Geen 5 sterren waard alvast.

Mooi hotel, op het eerste zicht niets op aan te merken

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

wij hadden een romantisch arrangement geboekt met een...
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Spa ( eigenlijk enkel zwembad) is aan verfraaiing toe.

wij hadden een romantisch arrangement geboekt met een romantisch avondmaal dat als gastronomisch kan gecatalogeerd worden. personeel uitermate vriendelijk en gedienstig altijd met de smile. Welness is hoogstand en prijs kwaliteit/verhouding is top. degelijk uitgeruste spa

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Nooit meer: niet klant vriendelijk
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij verbleven 11 nachten. Wij kregen een kamer op verdieping -1. Het heeft 3 nachten geduurd voordat de tegels een beetje waren opgewarmd. Het bleef kil en wij vroegen om een andere kamer op de begane grond. Het openen van de kamer was een doorlopend probleem. Steeds nieuwe kaarten vragen. Op de laatste dag voor vertrek kon de deur helemaal niet meer open omdat de batterij op was! Wij zaten op de gang totdat we om 3.00 's nachts de kamer binnen konden maar we konden alleen nog maar 1x buiten om weg te gaan. De technische dienst moest het slot repareren. Het enige antwoord was dat we iets uit de minibar mochten nemen!?? Wifi viel doorlopend weg, ook als je 20 meter loopt in het hotel, zo erg zelfs dat de telefoon op veiligheid gaat. Er was alleen buffet op zaterdag en de andere dagen geen voorziening voor eten. Er waren 2 specialiteiten restaurants. In Miramar kregen wij een half bordje pumpkin soep zonder brood en chees cake zonder cake. De sfeer was heel erg. Wij waren daar alleen! Dat geld ook voor het Japanse restaurant. Bij minder bezetting kan niemand een groot buffet verwachten maar de verbazing kent geen grenzen als een 5 sterren hotel een bed en breakfast wordt! De Spa lijkt op de catacomben van de romeinen. Van de massage kreeg je angsten. Totaal onzinnig en onprofessioneel. Donker, koud en ongezellig. De ligging van de buitenbaden lag in het zicht van het zwembad!? Privacy? De kleine Gym was alleen bereikbaar via een afspraak met de Spa. Veel te weinig Cardio apparaten. Aan het ontbijt zaten wij alleen of met een enkeling en alleen op zondag ochtend was het vol met een holle lawaaierige akoestiek. Doorlopend werd het bord met eten waar je van aan het eten was, terwijl je aan tafel zat, weggehaald. Je moest het vasthouden. De prijs is misleidend want er kwam nog 1/3 bij met taxen, unicef en allerlei dwaze kosten!!! Wij gaan hier nooit meer naar toe!

Het gebouw van het hotel en layout zwembad een eigen auto is een must ligt buiten altea

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Adembenemend uitzicht, mooi hotel, gezellige bar,...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je moet een stukje via een drukke baan naar het centrum.

Adembenemend uitzicht, mooi hotel, gezellige bar, overheerlijk ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

De kamers waren oprima en op het ontbijt was niets aan te...

Bij binnenkomst wilde men extra geld vragen voor een kamer op de begane grond [ 20 euro per nacht ]. vooraf bij boeken was specifiek gevraagd om een kamer op de beg. gr. en toen was dat geen probleem . Het gaat geeneens om het geld maar men diend dat vooraf aan te geven , dan kun je beslissen om het wel of niet te doen. Nadat ik mijn ontstemming kenbaar maakte kreeg ik de " upgrade " als nog . Ook niet prettig vind ik het ongevraagd belasten van de rekening met een kleine donatie voor Unicef.

De kamers waren oprima en op het ontbijt was niets aan te merken

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Mooi uitzicht op zee maar niet op wandelafstand van Altea...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Keuken is zeker geen 5-sterren. Wel vers maar geen uitgebreide keuze en buffet wordt niet aangevuld.

Mooi uitzicht op zee maar niet op wandelafstand van Altea want wandelpad is onderbroken.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Onverwachte klasse.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was kwalitatief uitstekend. Alles, maar dan ook alles in overvloed. Na een lek bij de bovenburen kregen wij ogenblikkelijk een nieuwe kamer met behoorlijke upgrade voor de rest van de periode, free of charge. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Hopen daar nog naar toe te gaan.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Voldeed aan de verwachtingen
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

De bedden zijn te hard. De prijzen in de lobby (bar) zijn nogal hoog. De gezelligheid in de veranda kan verbeterd worden vooral 's avonds. Te groot verschil in keuze/kwaliteit tussen avondmaal in buffetvorm in de veranda en bij bediening aan tafel in het restaurant.

Hadden een superior tweepersoonskamer met prachtig zeezicht op 3de verdieping. Het bubbelbad is deugddoend. De inloopdouche zalig. Heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet. Hadden halfpension. Was enkele avonden buffet en zeer lekker. Nadien wegens te weinig klanten aten we in het restaurant Miramar. We hadden telkens keuze tussen 3 voorgerechten, hoofdschotel en dessert. Was in orde maar niet te vergelijken met het avondeten in buffetvorm. Jammer want het restaurant is zeer aangenaam.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

We logeren er al 4 jaar en zijn tevreden omwille van de rust
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aan de bar te weinig personeel, zodanig dat men steeds moest wachten in voor-en namiddag en zelf de drank moest meenemenen naar zwembad.

Ontbijt heel goed. Veel keuze en verse produkten. Koffie iets minder en zelf moeten halen.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Prachtig resort met geweldige service & faciliteiten
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitstekend hotel met zeer gastvrij en behulpzaam personeel. Kamers waren erg luxe en voorzien van een ruime badkamer met 2-pers. bubbelbad. Het hotel heeft drie mooie zwembaden waarvan één met bar in het water. Binnen 5 minuutjes met de taxi zit je aan de gezellige boulevard waar het stikt van de restaurantjes en winkeltjes. Ik heb geen negatief punt kunnen ontdekken aan dit prachtige resort en beveel het van harte aan!!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Prachtige locatie, aandacht voor details kan beter

De kamer was stoffig. Het verschil tussen goed en zeer goed zit in de details, in dit geval waren die niet altijd even goed. Bijvoorbeeld deksel afvalbak op kamer stuk. De bar bij het zwembad was vanwege het naseizoen niet meer open, het winkeltje was wel open, hier kwam niemand, terwijl er veel gasten gebruik maakten van het zwembad. Een dag roken de nieuwe handdoeken vies. Soms had je de indruk dat je niet gezien werd bij het verlaten of binnenkomen van het hotel. Vooral vreemd als je laat thuis komt en er niemand bij de receptie staat.

Fantastische locatie, prachtig uitzicht op zwembad en zee vanuit de kamer. Bij aankomst mochten we uit drie kamers kiezen. Het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Super fijn relax hotel met prima bedienend personeel voelt je hier echt gast
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Feitelijk niets alles mag wel een opknapbeurt krijgen dat wel

Personeel vriendelijk behulpzaam en met name Samir wat een prima kerel is dat strak ook nog prima Nederlands ook verder alle faciliteiten goed en komplimenten voor de chef die de maaltijden verzorgde in het a la carte restaurant pas 27 jaar en al zo goed

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

vakantie, wandelen en golfen

Geen direct wandelpad langs de zee naar Altea&Albir-stad; moet helaas een groot stuk via een omweg.

Goed ontbijt; mooi zwembad; fijne kamer met zwembad-/zeezicht. Altea&Albir-stad hebben wel een leuke wandelboulevard langs de zee met allerlei eet-tentjes etc....

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Ruimten voor verbetering we hadden niet het gevoel dat het een 5 stèren hotel was. Beetje jammer

Schoonmaak van de kamers van niet vies maar kon echt beter prulenbak niet geleegd niet alles op geruimd en het personeel achter de bar en in restaurant vonden wij niet zo goed

Hotel was mooi het personeel van de recepis was heel leuk en goed in hun werk

• Beoordeeld op: 27 september 2016

locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

schoonmaken kamers zeer slecht,ben er meer geweest was het goed maar deze reis slecht ze maakten alleen me bed op en vergaten tot twee keer toe handoeken te wisselen geen wc papier nee ben ik niet gewend van het hotel,jammer

locatie

• Beoordeeld op: 22 september 2016

“Netjes, vriendelijk personeel en vrij grote kamers”

Negatief Vrij sobere inrichting van de kamers Twee separate bedden Een van de bedden staat niet stabiel en verschuift makkelijk Harde matrassen We hadden een mooi uitzicht op de zee maar na een technisch defect in de kamer kregen we een nieuwe kamer, maar daar was het zicht heel wat minder door een grote boom die voor het terras stond. Internet waar je iedere keer opnieuw moet inloggen Dure garage terwijl er buiten voldoende gratis parking zijn Zeer druk en lawaaierig tijdens het ontbijt. Daar zouden ze echt iets moeten op vinden. Veel trouwerijen...= veel volk en dus veel lawaai. Nogal ver van het centrum en je kan niet via de kustlijn tot daar geraken. Twee maal een probleem gehad met de verluchting en de airco maar twee maal snel opgelost. Algemeen : Een shuttle service naar het centrum zou nog een welgekome dienst zijn. Bvb ieder uur een shuttlebus voor alle klanten van het hotel. Het is goed voor het hotel en management dat het hotel steeds vol zit maar als je rustig wil ontbijten bvb dan kom je maar beter heel vroeg of heel laat. Ook in het weekend zijn er veel families met kinderen. Wie echt totale rust zoekt neemt misschien toch beter iets anders. Het hotel ligt aan de afrit van de snelweg en is een goede uitvalsbasis. Al bij al waren we tevreden van de prijs versus kwaliteit die je krijgt.

Positief Goed gelegen Mooi groot hotel en zeer netjes Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel Hulp bij het uitladen Hulp met het vinden van de kamer Vrij ruime en propere kamers Grote badkamer met alles op en aan Bad en separate douche Tal van verzorgingsproducten Goede airconditioning Relatief goede internetverbinding (wel steeds opnieuw inloggen) Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, alles wat je maar kan denken is aanwezig

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Kan veel beter.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Er wordt daar nagenoeg elke avond in de bar die tussen het hotelgebouw ligt muziek gemaakt tot 1 uur s'nachts. Hierdoor is het onmogelijk om in de kamers rond deze bar (en dat zijn er veel) te slapen voor 1.30 uur s'nachts. In de bar zitten dan 30 mensen terwijl er 100 hotelkamers onbruikbaar worden. De service in de restaurants kan ook een stuk beter. 45 minuten wachten op een koffie bij het ontbijt is er zeker over.

Mooi hotel.Mooi zwembad. Vlak aan de zee.

Het eten in het buitenrestaurant was van lage kwaliteit .
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het Etten in het restaurant smiddags was van lage kwaliteit !

Het eten in het buitenrestaurant was van lage kwaliteit .

Ruime kamers, mooi zwembad
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Soms te weinig ligbedden bij zwembad

Ruime kamers, mooi zwembad

heel heel goed

het ontbijt was overheerlijk

fantastisch!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de duur van ons verblijf!!!

lekker ontbijt,super kamer!

Perfecte ligging .
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeezicht wat ik geboekt had

Perfecte ligging .... vriendelijk ... netjes ..

Kamer zeer ruim en comfortabel

Kamer zeer ruim en comfortabel

Ontbijt warme producten waren niet eens lauw zoals roerei...
    • Oosterse Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt warme producten waren niet eens lauw zoals roerei worstjes ene...

fantastisch
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt zeer goed en de bedden ook zeer goed mooi uitzicht gewoon een geweldig hotel

Heel prettig weekend
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Eenpersoonsbedden (3 Volwassenen)

Kiezel strand ,

Uitgebreid ontbijt en ruime kamer

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Hygiëne

Matras te hard

Hygiëne

Paradijs
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je hebt een auto nodig of de bus

Zalig ontbijtbuffet, prachtig zeezicht, kiezelstrand

• Beoordeeld op: 7 april 2018

• Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bubbelbad in de badkamer was heerlijk

Interieur kamer is ouderwets en versleten.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Interieur kamer is ouderwets en versleten. Personeel niet vriendelijk.

super

een beetje het weer

ontbijt super ,goede ligging ,super kamer, en vriendelijk personeel\

nooit meer boeken via boeking .

juiste aan bieding

nooit meer boeken via boeking .com

Geen Nederlandse zender op TV.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Geen Nederlandse zender op TV. Geen Eurosport ivm Olympische spelen.

Meer dan uitstekend, het weer was fantastisch
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat wij niet binnen in het hotel konden zwemmen zonder betaling; voor buiten was het te koud.

De extra service toen wij vertrokken

Ruimte en comfort
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was minder schoon dan gewend

Ruimte en comfort

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Fijn, helaas te kort.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was niet inclusief op de toch wel forse kamerprijs. Kussen zijn vreselijk, maar ja spaans...

Goed ontbijt, fijne kamer.

Poolbar was dicht en drankjes moesten binnen gehaald worden.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Poolbar was dicht en drankjes moesten binnen gehaald worden.

Super! Zeer goed hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Mooie ligging! Vlak aan zee!

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Fantastisch!
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Alles was gewoonweg af! Propere kamers, lekker eten en vriendelijk personeel! Zeker voor herhaling vatbaar!

Japans restaurant
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaai van de muziek ieder avond hoorbaar tot in de kamer

Japans restaurant

Matig , niet meer zoals het vroeger was

Het ontbijt met lange wachtrijen en lawaai zoals in a treinstation

Een heerlijk verblijf dat voor herhaling vatbaar is
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De pas van de deur(sleutel) vroeg om een regelmatig bezoek aan de receptie

Zeer vriendelijk en service gericht personeel

Verwennerij!
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Ontbreken van koffie/thee faciliteiten op kamer.

Spa faciliteiten

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijke vakantie gehad !!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Water in zwembad werd s'middags te warm

Ontbijt prima kamers prima ligging prima..

Value for money

meer dagen in een week

De volle 5 sterren waard

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

• Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen koffie/ thee op de kamer. Eerder een 4 dan een 5 ster hotel.

Vanuit die plaats kan je vele kanten uit.

Vanuit die plaats kan je vele kanten uit.

De opvolging bij problemen en het verhelpen van deze...
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

De opvolging bij problemen en het verhelpen van deze problemen

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Super verblijf!
    • Kamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden en Zeezicht (3 Volwassenen)

Ond was het wel bekend; maar geen zandstrand.

Heel fijn hotel. Helemaal niets op aan te merken. We zouden zo weer terug gaan.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Niet 5 sterren waardig

Niet 5 sterren waardig

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Ontbijt was prima
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wandelen in de omgeving vanuit hotel was beperkt

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Rustig en mooi maar zeker geen tophotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was van geen al te beste kwaliteit

De tuin en de ligging.