Beoordelingen over Melia Alicante 4-sterren

Plaza del Puerto, 3, 03001 Alicante, Spanje

#10 van de 48 hotels in Alicante

Goed hotel met perfecte ligging aan het strand maar met een klein zwembad.
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Zwembad is wat aan de kleine kant voor zulk een groot hotel en ook niet gezellig.

Goede kamer met goede bedden. Ontbijt geweldig. Ligging was uitstekend, strand naast hotel , bezienswaardigheden op wandelafstand alsook de vele restaurants.

Goede locatie in druk Alicante
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Gigantisch hotel met zo’n 400 kamers en dus overal de bijbehorende drukte. Bijv. lange wachttijden bij de liften. Veel lawaai in de ontbijtzaal, maar je kunt ook op het terras eten, een stuk rustiger! Parkeergarage publiek 25euro per dag.

Kamer 5090 (twee losse bedden) Kleine moderne kamer met klein balkon met zicht op de haven (middagzon) en ruime badkamer. Gratis handdoeken bij het zwembad. Prima gelegen naast het strand en vlakbij de belangrijkste bezienswaardigheden. Goed ontbijt met uitzicht op zee en strand.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Het ontbijt en locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee (1-2 Volwassenen)

Het personeel aan de receptie was super vriendelijk maar in het restaurant en ontbijt was de vriendelijkheid bij de vrouwelijke die ster ver te zoeken jammer want het ontbijt en eten was top!

Het ontbijt en locatie

Een heerlijk hotel die zijn 4 sterren ruim waard zijn.
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 volwassenen)

Niks voldeed ruim aan de verwachting...

Ontbijt was heerlijk kamers modern netjes en schoon. Locatie dicht bij het strand en de oude binnenstad. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Fantastisch!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Bij aankomst kregen wij een upgrade naar een premium room met zeezicht! Een prachtige kamer met een mooi uitzicht! Heerlijk bed en geluidsdichte kamer hebben lekker geslapen. We komen zondag weer

Heel goed hotel aan zee en vlak bij het oude centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De eetzaal was te luidruchtig (enige minpunt !).

Ontbijt was gevarieerd en zeer uitgebreid. Ook veel verse producten. Problemen (safeloket en lift) werden meteen aangepakt en opgelost.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

de kamer was een puinhoop na het douchen en het water bleef op de vloer staan tot de volgende dag

alles

Wij kwamen op za. 26 mei aan om 10 uur.Toen kwam de eerste teleurstelling we konden pas om 17 uur op de kamer, maar we konden ook eerder, dus hij gaf ons een sleutel (kaartje) van die kamer en zeiden dat was o.k. Maar toen zei de bali bediende die kamer kost U 20 euro per dag meer. Gezien onze leeftijd 84 en 81 zeiden wij niet zo lang tot 17 uur te kunnen wachten en moesten dan direct 220 euro bijbetalen. Maar toen wij op deze kamer hadden gedoucht stond de hele vloer blank. Dit hebben we tot 3 keer toe gemeld bij de receptie, er kwam ookl iemand kijken en die zou het lek verhelpen. Maar hij kon dat niet verhelpen zei hij . Iedere keer als wij water gebruikten op de badkamer stond de vloer blank en moest je je pantalon omslaan, zodat die niet nat werd. We hebben dan maar iedere keer de handdoeken op de grond gelegd om het water enigzins op te vangen., en de kamers werden erg laat opgemaakt, van de 11 nachten werd dat steeds pas na 4 uur, zodat je s'middags niet even kon rusten. En we hadden logies met ontbijt en diner gekozen, maar we hebben maar vier keer in het restaurant gegeten en ook weer teruggegeven, omdat je niet kon opmaken wat je kreeg. De meeste borden gingen voor 3/4 weer terug. Wij hadden dit anders bedoeld wij zijn 6o jaar getrouwd en wilden er iets leuks van maken maar jammer dat viel erg tegen

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Mooi en correct hotel met prachtige ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Geen gratis water op de kamer en te zachte hoofdkussens maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Leuk hotel met schitterende ligging . Lekker ontbijt en goede kamers . Heel vriendelijk personeel.

Zijn sterren meer dan waard

De gehorigheid van de kamers, veel overlast gehad van luidruchtige hotelgasten (spanjaarden en Engelsen) in de nacht die geen rekening hielden met anderen

Het personeel doet erg zijn best om het de klant naar haar zin te maken, maar het hotel is massaal en mist karakter. Maar de service van het hotel is compleet, handdoeken voor het strand (gratis), waterkoker (gratis), extra kamerhuur op de dag van vertrek (tegen EUR 10 per uur) en een uitstekend ontbijt.

Heel goed gelegen.

busvervoer van luchthaven naar het centrum. Nergens staat aangeduid welke halte het is.

Heel goed gelegen. de ene kant aan de haven en esplanada d'espagna, aan de andere kant het strand. Net aan de bushalte

Het was aangenaam vertoeven in het hotel Meliã.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het uur voor het avondeten, nl 20.00 u was voor ons te laat.

Het ontbijt was uitstekend. Het avondeten ( half pension) was niet zo ons ding. De airco in het restaurant ( avondeten) stond veel te hoog. Het was er altijd koud. Het bedieningspersoneel was wel vriendelijk en behulpzaam.

Late check out mits betaling was eerst mogelijk.
    • Executive Junior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Late check out mits betaling was eerst mogelijk. Kregen dan van een andere collega te horen die al begon te zuchten bij de vraag dat het niet mogelijk was. Moesten dan douchen bij het zwembad wat niet echt praktisch was vermits we niet de enige waren.

Ideaal voor een kort verblijf in hartje Alicante
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 volwassenen)

Het hotel is qua uiterlijk aan vernieuwing toe. De kamers zijn wel al mooi vernieuwd

Perfecte locatie, mooie vernieuwde kamer, lekker gegeten enheelvriendelijk personeel

Matig.
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 volwassenen)

Het personeel had iets beter hun best kunnen doen de groep bij elkaar te houden. We waren erg ver uit elkaar met de kamers en er werd geen moeite gedaan dit te veranderen

De locatie was ideaal

Ligging goec

Ijskoud zwembad Diner geen buffet Geen animatie Terras tochtgat

Ontbyt goed diner eerste dage buffet prima later 3- keuze manier zonder dat we het wisten en ons niet de keuze gesteld. Viel tegen!

Wij hebben genoten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ik vind dat je iets moet betalen voor een late uit check normaal maar 50 euro om om 17.00 te vertrekken wel aan de hoge kant.

Het was een uitgebreid ontbijt. Kamer had een mooi uitzicht over haven. Heerlijk zwembad en mooi zonneterras.

Middelmatig .., ontbijt zéér goed.
    • Businesssuite (1-2 Volwassenen)

De kamer was groot om in te dansen , maar niet praktisch ,om je spullen op teruimen. Geen ladenkastjes of tafel bij de zitbank.

Geweldig,alles wat je wenst. De

De ligging van het hotel was uitstekend.

Zeer kleine balkons, geen badjas / slippers, 2 badlakens, met uitchecken niet de vraag of we een goed verblijf hebben gehad. Het zwembad was ijskoud!! Er was een marathon waardoor er geen taxi bij het hotel was en de receptie had hier ook geen oplossing voor. Met gevolg dat we 10 km gelopen hebben voor een taxi en nog maar net onze vlucht gehaald hebben!! Ben benieuwd of de oudere gasten wel hun vlucht hebben gehaald. Voor de prijs die we betaald hebben, kan je beter het andere hotel Spa porto maris boeken

De ligging van het hotel was uitstekend. Het ontbijt waanzinnig goed!!

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Booking, jullie deden je best om ons verblijf te kiezen en aangenaam te maken!

Er viel niets tegen, de opmerkingen staan hier boven

Voor ontbijt gingen we naar Palm Beach of een andere bar in de buurt, voor een kop koffie en een croissant. Veel liever dan een buffetontbijt en ook een fractie van de prijs. Nog een opmerking over het terras: dat was wel erg klein met 2 m2 en het lag bovendien permanent in de schaduw. Maar gezien de prijs is dat eigenlijk te verwachten. Wat ons opviel was de service van de staf van de Meliá, daarop zijn ze natuurlijk getraind, maar daaronder zit toch ook een instelling dat dienstbaarheid van harte gaat. Alle waardering, het was buitengewoon aangenaam verblijf.

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Prijs van het ontbijt als je deze niet bij boeken reserveert is €23 pp.. dat is jammer en duur.

Fantastisch uitzicht vanuit de kamer maar ook vanuit het restaurant. Goed ontbijt en heerlijke comfortabele kamers. Op loopafstand van het oude centrum met restaurants en winkels

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Kamers waren uitstekend.

Het inchecken duurde heel erg lang en toen we eindelijk naar de kamer wilden bleek de sleutel niet te werken, dus waren we weer een kwartier verder. Haren in de douchebak.

Kamers waren uitstekend. Uitzicht op de zee. Ontbijt was prima en de ontbijtzaal had grote ramen met uitzicht op de zee. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

goed op diner na
    • Junior Suite The Level (2 Volwassenen)

geen buffet diner in de winter. terwijl in alle andere melia hotels wel buffet diner is. beetje misleidend. dat hadden ze duidelijk aan moeten geven

the level perfect

Ontspannend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ik had een dubbel bed gevraagd en kreeg 2 aparte bedden.

Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid. De kamers waren mooi maar hier en daar zijn er werken gedaan die niet zo goed zijn afgwerkt. vb glas in plafond badkamer. Bad. Er waren ook werken in het hotel. Dat zorgde voor lawaai. Dat stoorde een beetje want dat was tot 20u ' s avonds.

Lekker

Helaas was er n flinke renovatie gaande. Daardoor werden we geüpgraded. Alleen de speciaal door ons geboekte zeezicht-kamer was nu een uitkijk over een groot dak geworden met in de verte een paar bootjes tussen de muren door.. had liever iets kleinere kamer gehouden met beter uitzicht. Jammer dat er een grote verbouwing was. We konden daardoor de hoofdingang bijna niet vinden

Fijn ontbijt. Aardig personeel.

Goed ontbijt (veel keuze), prima bar (aardige service),...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Men had de verbouwingen - waardoor hele dag veel lawaai - op de website van het hotel (en/of booking.com) - aan moeten geven zodat dat in overweging genomen kan worden bij de boeking. We kregen overigens wel een andere kamer - zonder discussie - zodat het toch prima werd opgelost. Het viel ons derhalve niet erg tegen.

Goed ontbijt (veel keuze), prima bar (aardige service), ruime schone kamers (vanwege verbouwingen een andere kamer - tevens upgrade - gekregen) en uitstekende ligging.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Heel prettig hotel, uitstekende ligging tussen strand en oude binnenstad.

Gehorigheid van de kamers. Alles was te horen, snurkende mensen, televisie bij de buren etc.

Ligging, goed en uitgebreid ontbijt, heel behulpzaam personeel. Ook goed restaurant voor diner in het hotel.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Locatie is prima, vlakbij strand en oude centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Prijs van ontbijt en prijs om te parkeren. Maar geen verrassing was van tevoren bekend.

Locatie is prima, vlakbij strand en oude centrum. Mooie kamer met ruim terras

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Altijd problemen met met juist opmaken van een factuur. Duurde 15 min.

Vooral het ontbijt was echt niet goed. Groot aanbod maar niet lekker.

De werkelijkheid komt niet overeen met de foto's op jullie site. Is toch al een ouder hotel en veel gepensioneerde bussen.

Super verblijf in luxe betaalbaar hotel op top lokatie.

Geen klachten.

Prachtig hotel aan de haven en de stad. Goed bereikbaar en alles op loopafstand. Vele restaurants en koffie tentjes . Boulevard en prachtig kasteel op de berg. Mooie luxe kamer uitstekende schoonmaak. TOP

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prettige kamer al is het wat gedateerd maar zeker geen reden om niet meer terug te komen.

De hotelkamers zijn wel verouderd. kastdeur maakte veel lawaai en is zeker aan vervanging toe. Badkamer is prima maar ook verouderd.

Goede ontvangst met vriendelijk personeel. Bagage wordt naar je kamer gebracht als je dit wilt. Het uitzicht op het strand en Castillo de Sante Barbara op de berg is zeker in de avond spectaculair om te zien als je zeezicht hebt geboekt. Uitstekende bedden. Goed ontbijt

Hotel lag centraal loop afstand van alles.

Groot hotel dus geen wonder dat we ver moesten lopen naar ons kamer

ontbijt was lekker alleen laatste dag koude koffie en croisant(om 6.00 uur). Kamer was een stuk lopen en ik had al geschreven niet zo ver van de trappen.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Vooral de ligging en de omgeving is mooi en levendig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De informatievoorziening Geen infoboek op de kamer en ook niet in het hotel.Info aan receptiebalie ook heel matig.Geen documentatiemateriaal voorhanden. Zwembad op zichzelf matig.Ligging slecht.Al vanaf 12 uur geen zon meer.Verder tekort aan bergruimte op de kamer.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Goed hotel met relatief veel geluid- en stankhinder van verkeer en gasten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Locatie is gelegen op zeer druk punt van Alicante. Vierbaans Boulevard-weg geeft veel geluidhinder. Stankoverlast van auto's en bussen nabij het zwembad, buiten-ontbijtruimte en "zonneweide". Prijzen (zwembad)bar en minbar op de kamer exceptioneel hoog. Tijdens ons verblijf verbleef de Nationale voetbalploeg in dit hotel en op onze verdieping. Daardoor (geluid)overlast. Voor het hotel zelf vinden regelmatig allerlei activiteiten plaats met veel mensen en muziek en versterkt geluid. Overlast!

Goed en zeer uitgebreid ontbijt, goed geoutilleerde luxe kamer. Gezellig en gemoedelijk restaurant voor lunch en diner.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Mooie locatie met ruimte voor verbetering.
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 volwassenen)

Sommige plekken in het hotel zijn duidelijk toe aan een opknapbeurt. Schade aan vloeren en wanden ontsieren en geven niet de indruk van een 5 sterren hotel.

De locatie tussen jachthaven en strand is formidabel. Ook het oude centrum is op 10 minuten lopen prima bereikbaar.

Ons zien ze niet meer terug
    • Junior Suite (1-2 Volwassenen)

Kamer niet bijzonder proper. Ligruimte rond het zwembad is enorm klein, bijna claustrofobisch. Je ligt als sardienen bij elkaar. Bar bij het zwembad heeft ook weinig uitstraling.

Ruime keuze bij ontbijt

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Een heerlijk verblijf gehad.

Ook al hebben we een heerlijk verblijf gehad, er valt altijd wel iets te klagen natuurlijk ;) De minpuntjes: -kamer was erg gehorig -zwembadwater erg koud -zeezicht was geen breeds uitzicht maar tussen 2 muren -geen BVN op de tv te ontvangen

+ de ligging is perfect + kamers zijn erg mooi

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima verblijf, mooie omgeving vlak aan het strand en de jachthaven
    • Deluxe Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Avondeten was in uitstekend restaurant, met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel; zij kenden hun vak! Wij vonden het spijtig dat er zeer weinig of geen groenten werden geserveerd! Na de middag geen zon meer aan het zwembad!

ontbijt was super!

In Alicante kan je lekker eten, relaxen en is niet ver van de luchthaven , ideaal

De kamer viel echt tegen, heel oud

Ontbijt was heel uitgebreid , kamer was niet zoals we geboekt hadden, jammer ?eerste keer dat we dat tegen komen met booking.com , we hadden heel oude Kamer en op foto was alles nieuw en modern

Zalige tijd gehad hier!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het ontbijt was zalig, heel uitgebreid en voor ieder wat wils. Zelfs gratis cava aanwezig.Het uitzicht op zee terwijl je ontbijt is schitterend. Mooie kamer met uitzicht op de haven.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Stay away!

Slechte isolatie, gans de nacht niet kunnen slapen en 2 uur na uitchecken vastgesteld dat we kluis niet hadden leeggemaakt.... hotel gebeld ... maar alles weg! Pure diefstal!

Citytrip Alicante
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het gebouw zelf is niet heel mooi en de inrichting van onze kamer was wat gedateerd.

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was heerlijk en de locatie super. Het uitzicht vanuit onze kamer (4e verdieping) was prachtig. We keken uit over de haven (zie foto).

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Veel te duur, veel te weinig luxe en de faciliteiten niet Melia waardig. Voor ons nooit meer Melia.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Prijs-kwaliteitverhouding. Van Melia verwacht ik luxe en comfort en dit hotel is zeker geen 4 sterren waard. Een opsomming: - standaardkamer is duur en het balkon is voorzien van rot hout (wordt vervangen in oktober zegt men). - 3 mini-liften. Veel te weinig en te klein (max 4 personen). Lang wachten is het resultaat. - Zwembad is veel te klein en veel te vol voor zo'n groot hotel. Wij hebben geen enkele dag bij het zwembad kunnen liggen. - Parkeren kost maar liefst 20 euro per dag! Belachelijk duur. En dat is inclusief de 10% korting die je krijgt omdat je bij Melia verblijft. - De 'eetzaal' is druk en kan beter worden omschreven als een kantine ipv een restaurant. De akoestiek is drama waardoor het zeer luidruchtig is. Je eet er zeker niet voor je plezier.

De ligging. Mooi centraal in Alicante en alles op loopafstand.

Heel fijn hotel met perfecte ligging aan zee, haven en centrum
    • Executive Junior Suite (2 Volwassenen)

Jammer dat niet alle liften functioneerden, waardoor je soms lang moest wachten. Verder erg weinig parasols beschikbaar voor zo'n groot hotel.

Fijn hotel dicht bij het centrum en aan het strand en de haven. De premium suite met uitzicht op zee was prachtig ruim met een aparte zitkamer, 2 t.v.'s en 2 badkamers. Goed uitgebreid ontbijtbuffet en mogelijkheid om buiten te ontbijten.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Kledingzak vergeten.
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 volwassenen)

Niets; maar we hadden wel ons eigen Nespresso apparaat bij ons; dus de kwaliteit van de koffie is ons ontgaan.

Kledingzak vergeten. Vervolgens uitermate correct en klantvriendelijk naar huis verzonden.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Goed gelegen hotel iets aan de duurdere kant

Hotel is te duur voor wat je krijgt 1070 euro per week. Mini bar verschrikkelijk duur een klein pakje chips vragen ze 5 euro flesje water 3euro 50 .

Zeer vriendelijk bij het inchecken. De kamers zijn goed onderhouden. Dicht gelegen bij het strand en restaurants.

Lekker ontspannen

Zie vorige vraag Sorry Verwisseld

Ontbijt was heerlijk Kamers schoon Wel jammer dat men toestaat dat gasten aan het zwembad ligbedden bezet houden terwijl er niemand op ligt..... armoedig en benadrukt egoïsme in de mens ... komt de sfeer niet ten goede.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Prima ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Minimale aankleding geen koffie en thee faciliteiten op de kamer.

Prima ontbijt. Kamers gedateerd gezien de vier sterren meer van verwacht. Locatie is perfect.

Tophotel

De accommodatie ligt zeer centraal, direct aan het strand. Bagage wordt gelijk bij binnenkomst van je afgenomen en naar je kamer gebracht. De kamer was prima. Zeer netjes en schoon. elke dag schone lakens en handdoeken. Het ontbijt is zeer uitgebreid, inclusief champagne. Zowel zakelijk, als privé aan te raden! Bij de receptie zijn er badlakens af te halen om mee te nemen naar strand. Late check-out is €10,- per uur.

Zeker voor herhaling vatbaar
    • The Level Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

Kleine badkamer en inloopdouche.

Heerlijk ontbijt op "The Level", rustig aan tafel kunnen zitten met een prachtig uitzicht. Kamer was vrij ver van de lift gelegen, maar netjes en verzorgd, vrij klein. Zeer goede ligging van het hotel. Personeel van "The level" is uitermate vriendelijk.

Uitstekende locatie.
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 volwassenen)

Zeer uitgestrekt hotel.Oudere personen vragen best een kamer in de nabijheid van de lift.Anders leg je enorme afstanden af om deze te bereiken.Restaurant enkel te bereiken via trap.Een van de liften defect na 6 dagen verblijf en geraakte niet hertseld tot aan ons vertrek.

Uitstekende locatie.Ontbijt uitstekend maar druk...druk...druk in de ontbijtzaal met grote capaciteit..Mooie kamers met uitzicht over strand of jachthavenGroot terrasDagelijks menu in half-pension gevarieerd en van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

• Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 volwassenen)

zeer druk in ontbijtruimte, te veel een gevoel van refter bij de afrekening werd er een nota voorgelegd van een diner en drank die niet door ons werd geconsumeerd

goed ontbijt, nette kamers

ontbijt was prima en kamers zagen er zeer netjes uit.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

het hotel komt wat oudbollig over en is mischien aan renovatie toe,ook miste wij buiten wat gezellige terassen.

ontbijt was prima en kamers zagen er zeer netjes uit.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Een aangename vakantie met alle nodige comfort. Zeker voor herhaling vatbaar.
    • The Level Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Het terras en het zwembad van "The Level" hadden maar zon tot ongeveer 13u00. Er was 's avonds geen verwarming beschikbaar op de kamer. Inloopdouche was vrij klein en zeepbakje stond op een onhandige plaats.

Wij hadden een kamer op "The Level" verdieping. Deze kamers waren heel modern ingericht. Er was een aparte ontbijtruimte voorzien met hele lekkere producten. Ook kon je gebruik maken van de lounge met allerlei aanwezige drankjes en versnaperingen. Het personeel van "The Level" was uitermate vriendelijk.

Alicante

Geen opmerking

Het uitzicht bij het ontbijt en de toegankelijkheid naar het strand is geweldig. Verder ook lekker kunnen sporten in de gym, alhoewel deze vrij klein is.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

ontbijt was zeer goed, personeel heel vriendelijk

20€ per dag moesten bijbetalen voor een gerenoveerde kamer, die zelfs aan renovatie toewas en geen **** waardig

ontbijt was zeer goed, personeel heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Het balkon met de middagzon en het uitzicht over de haven
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het ontbijt. Hier werd € 23,- voor gevraagd. Terwijl je overal in de omgeving een ontbijt scoort voor € 5 tot € 10

Het balkon met de middagzon en het uitzicht over de haven

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Slecht verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Prijs kwaliteit beneden alle pijl. Duur voor wat het is. Heb reeds goedkoper verbleven voor betere kwaliteit en service. Oude kamers, tv werkte niet.

Ontbijt was goed en gevarieerd

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Super hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het ontbijt voor mensen als mij met een glutenvrij dieet. Je krijgt op verzoek glutenvrij brood. Maar vervolgens kan je nergens in het lopend buffet op de etenswaren zien of deze glutenvrij zijn. Alsof er alleen fouten in brood zitten. Er zou gewoon op de eten allergenen info moeten zijn.

De lokatie van het hotel.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Jammer van de onaangekondigde renovatiewerken.
    • Junior Suite (1-2 Volwassenen)

Er waren volop renovatiewerken aan de gang zonder voorafgaandelijk hierover ingelicht te zijn. Van 's morgens half 8 niets anders dan drilhamers en breekwerk net 2 verdiepingen onder de kamer. Alles behalve rust dus. En renovatiewerken zijn ook wel nodig want de junior suite was écht oubollig.

Ligging is prima

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Aangenaam verblijf

Hotel is grootschalig aan het verbouwen. Zal half 2017 wel klaar zijn. Ontbijtzaal is zeer rumoerig - soms niet te doen zeker bij volle bezetting. Het avondeten past niet bij een 4 sterrenhotel maar meer bij een Hostal.

Personeel was zeer vriendelijk met name aan de balie en in het Terra restaurant voor mijn halfpension. Locatie is perfect.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

De locatie, personeel en ruime mooie gerenoveerde kamer.

Het was 's nachts erg luidruchtig op de gang en de kamer naast ons had 's nachts het volume van een film (the good bad and the ugly) erg hoog staan. Misschien toevallig omdat het weekend was ofzo, echter zo luidruchtig heb ik in andere vele hotels waar we verbleven nog niet meegemaakt.

De locatie, personeel en ruime mooie gerenoveerde kamer.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Top locatie, maar zeer verouderd en in verval geraakt hotel.
    • Businesssuite (1-2 Volwassenen)

Oud interieur, oude bedden en oude uitgewassen, dunne badlakens. Rioollucht in badkamer, jacuzzi waarvan de motor defect was en handdouche die niet werkte. Ontbijtlakens met zeezicht, maar zeer massaal,ongezellig en onrustig vanwege de grootte en de drukte. Een hotel uit de glorietijd, maar nu in verval. Geen aanrader.

Locatie aan het strand, kamer met zeezicht en balkon. Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Kamer

De geadverteerde/afgebeelde standaard kamer is de gerenoveerde kamer en kan slechts tegen een meerprijs worden verkregen. De werkelijke standaard kamer ligt in het te renoveren gedeelte en is volstrekt ondermaats. Helaas is dat pas duidelijk als men incheckt en schrikt van het gebodene en dus - min of meer - gedwongen upgrade naar de gerenoveerde kamer. Van zeezicht moet men zich ook niet te veel voorstellen. Kleine badkamer, geen bidet (gebruikelijk in Spanje).

Parkeren bij het Hotel. Grote, comfortable bedden. Dicht bij het centrum/boulevard.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

hele toffe relaxte hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

niks. nou ja ze maakten de minibar leeg omdat ik ni zeker wist of ik er gebruik van zou maken, maar ik ben heel begripvol om te kunnen bekijken van een ondernemers standpunt. ik kan me wel redenen genoeg bedenken waarom ze het zo deden.

is gewoon een goed hotel. ik zou niet weten waarover ik zou moeten klagen. als je rare wensen hebt mss dan wel. heel goed hotel.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

De kamer met zeezicht en royaal balcon
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De stugge houding van de receptionist bij aankomst toen bleek dat de kamer, die voor ons bedoeld was, absoluut niet aan onze verwachtingen voldeed. Gelukkig nam een welwillende receptioniste zijn werk over en kregen we de volgende dag een prima kamer.

De kamer met zeezicht en royaal balcon

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

heerlijk hotel om vanop eigen terrasje te genieten van zon en zee
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

onpersoonlijk hotel maar dat weet je op voorhand, badkamer ietwat verouderd met onhandige douche in het bad.

uitstekende lokatie, perfecte bedden, prachtig uitzicht vanuit onze kamer, heerlijk zitten op prive-terrasje, uitgebreid en verzorgd ontbijt - we hebben niet in het hotel geluncht of gedineerd, keuze te over in lovely Alicante.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Leuk Hotel op een goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het zwembad ligt al heel snel uit de zon en het andere dek waar je kunt zonnen was wat saai.

Het hotel lag op een goede locatie, we werden goed ontvangen bij de balie en ze boden ons een upgrade aan voor 20 euro per dag extra, dit voor een ander kamer. Dit hebben we gedaan en dit was een goede keus, kamer was nml recent opgeknapt en zag er verzorgd en modern uit. We hadden een mooi uitzicht op de haven en de stad. Het ontbijt was geweldig en voldoende keus. Wat ook heel attent was dat ik op mijn verjaardag een presentje op de kamer kreeg van het hotel.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Met uitzondering van de kamer, was alles perfect. Zeker de omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

kamers gedateerd, zeker voor het geld

De standaard kamer valt goed tegen, veel te duur, wij hebben niet de kamer gehad volgens U opgave. De kamer die ons werd aangeboden na protest, koste € 400.00 meer, ook veel te duur.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Bedden, locatie

We hadden premium geboekt, maar de badkamer werd slecht gepoetst, vrijwel geen WiFi in de kamer, en geen extra's. (Watjes aanvullen, thee/koffie koker). Zelfs het wc papier werd niet goed aangevuld. Het was erg druk, ondanks het na-seizoen, en de eetzaal was erg massaal en een kakofonie van geluid. Door de drukte was het ontbijt nogal ''plundra'"

Bedden, locatie

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Confortabel hotel op zeer goede lokatie

-te weinig parasols ,ongezellige poolbar,early breakfast is ronduit pover ,geen charme in het hotel .

Lokatie ,zeer confortale kamer ,goed en uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Teleurstelling
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Wij hadden kamer met balkon geboekt. Bij aankomst zeer opdringerige receptioniste die ons een dure kamer wilde aansmeren en maar bleef roepen in de kamer die jullie geboekt hebben wil je toch niet zitten, ziet er niet uit! Onze vraag was toen waarom verkoop je deze kamers dan? Al met al geen prettige binnenkomer. Die kamer die wij kregen was erg lang niet gebruikt, stonk en was niet schoon. Tegelvloer in kamer lag los en zeer oudbollig allemaal. Heel veel geld voor zo,n kamer.

Ligging is perfect in centrum en aan het strand. Mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Het is een heel relaxed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het was iets prettiger geweest als de lamellen in de eetzaal gesloten konden worden zeker als je aan het raam een tafel toegewezen krijgt

Het ontbijt is geweldig heel veelzijdig en wordt continu aangevuld

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Klein en overvol zwembad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het zwembad was erg klein en overvol Van het zwembad op de eerste etage mocht alleen gebruik gemaakt worden door klanten die All-in geboekt hadden. Daardoor moest je voor afkoeling noodgedwongen naar het strand.

De ligging van het hotel.

• Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 volwassenen)

Dat mensen die niet in het hotel sliepen bij het zwembad lagen..

Heerlijk bed, uitgebreid ontbijt en een mooi uitzicht vanuit de kamer.

Heerlijke dagen gehad. Goed hotel en leuke stad.

Airco werkte niet op de kamer.

Kamers erg ruim en van alle gemakken voorzien. Heerlijk ontbijt met super uitzicht