Beoordelingen over Hotel Meliá Bilbao 5-sterren

Lehendakari Leizaola, 29, 48001 Bilbao, Spanje

#12 van de 47 hotels in Bilbao

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

voor ons was het een tegenvaller omdat we door de positieve beoordelingen meer van hadden verwacht!
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

onze kamer was helemaal niet rustig, naast de kamer van de kuisploeg met het nodige lawaai en ook vrij donker, we hadden uitzicht op een appartement er recht tegenover op korte afstand. De overloop van de wc werkte niet goed en de kranen maakten veel lawaai bij het opendraaien, er werd wel netjes gekuisd. De fitness, voor ons een belangrijke troef om voor dit hotel te kiezen zat vol met spelende kinderen die recht uit het zwembad kwamen, er was helemaal geen controle op.

de ligging was uitstekend!

Comfortabel hotel dicht bij Guggenheim
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Lange wachtrij voor het ontbijt; zwembad was erg summier

Comfortabel hotel, zoals je zou verwachten; goede locatie t.o.v. het Guggenheim; heel uitgebreid ontbijtbuffet

Mooie ligging, omgeven door wat groen. Nette kamers, lekker ontbijt.

Maar 2 liften voor heel veel gasten, soms lang wachten. Kamers mogen vernieuwd worden.

Goede ligging vlak bij Guggenheim, wel wat verder van de oude stad. Rustig. Mooie kamers, mogen wel wat opgefrist worden. De airco was geweldig (35°). Lekker ontbijt.

Als je niet te veel tijd in je hotel doorbrengt is dit een goed hotel qua ligging en comfort.
    • Grand Premium

Lange wachttijden voor liften. Erg gehorig, met nogal luidruchtige buren kwam het regelmatig voor dat we tot 2 uur 's nachts wakker werden gehouden. Het zwembad is helemaal niks (is meer een veredelde badkuip). Je kunt er niet op een bedje liggen, en zwemmen gaat ook niet als er meer dan 2 personen in zijn.

Luxe kamer met aparte ruime douchecabine in de badkamer.

Prima hotel.

Niets bijzonders. Let op extra kosten parkeren en ontbijt.

Locatie is top voor bezoek binnenstad Bilbao en Guggenheim. Alles op loopafstand. Ontbijt is zeer uitgebreid. Hotel is zakelijk.

Bilbao is prachtig, locatie van het hotel erg goed, prijs/kwaliteit van het hotel matig.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

De douches zijn niet schoon, zwarte voegen, het water liep slecht weg. Het zwembad is niet noemenswaardig. We moesten erg lang wachten tot onze kamers klaar waren bij aankomst. Wij vonden het allemaal weinig vriendelijk en peperdure parking.

Geweldige locatie, dichtbij alle bezienswaardigheden. Het oude deel vd stad op loopafstand. Het ontbijt is heerlijk.

Aangenaam maar duur verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

De onvriendelijkheid bij het uitchecken : ongeïnteresseerde receptioniste, kort, heel zakelijk en helemaal geen voorbeeld voor andere collega's en zulk een sterrenzaak, totaal niet professioneel! Collega bij het inchecken daarentegen was wel heel vriendelijk en behulpzaam. Parking is wel ideaal, maar overdreven duur en heel beperkt in plaats, zeer moeilijke manoeuvreerruimte!!

Ontbijt was uitstekend, meer dan uitgebreid, nette en propere kamer, vriendelijke bediening. Ideale ligging van het hotel.

De kamer was heel comfortabel en schoon, prachtige badkamer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Er was geen koffie in de kamer beschikbaar. Voor een 5-sterren hotel vind ik dit wel een pre.

De kamer was heel comfortabel en schoon, prachtige badkamer.

• Tweepersoonskamer met 2 Bedden (3 Volwassenen)

Garage is extra te betalen en vrij prijzig. We mochten de auto wel laten staan nadat we uitgechecked waren nadat w dit gevraagd hadden.

Mooi sanitair en uitstekende ligging. Het ontbijtbuffet is overcompleet.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Ligging, badkamer, bedden, uitzicht
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden en Uitzicht

Te groot hotel. Werd gestoord terwijl ik op de kamer was. Onpersoonlijke begroeting. Terwijl wij incheckte stonden twee medewerkers te grappen met elkaar. Omdat wij het niet konden verstaan is dit niet echt relaxed inchecken.

Ligging, badkamer, bedden, uitzicht

De centrale ligging, alles is te voet te bereiken.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Parkeergarage is te klein. Moesten onze auto elders parkeren. Niet echt prettig en zeker niet las het regent.

De centrale ligging, alles is te voet te bereiken.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Bilbao is prima voor een weekendje, hotel ligt erg gunstig, staat van onderhoud is onder de maat.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Haren in het doucheputje, bad met slechte afvoer, beschadigd meubilair, beschadigde vitrage, niet functionerende sauna bij de heren. past niet bij een 5 sterren hotel.

Gunstige ligging van het hotel, comfortabele kamer maar niet ruim voor 5 sterren.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Zeer accuraat gehandeld toen we meldden dat onze buur wel...

Nood aan wat renovaties

Zeer accuraat gehandeld toen we meldden dat onze buur wel een heel verstokte roker was en wij wakker werden door de stank van sigaretten.

Goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Goed ontbijt. Echter voor een internationaal hotel alleen maar 3 nieuwszenders in het Engels en verder meer dan 40 zenders in het Spaans en Baskisch is erg slecht

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Prima en dik orde
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Er waren werken aan de gang aan hun facilities (zwembad, sauna, ...) - dit heeft hotel knap opgelost door een kleine tegemoetkoming. Fantastisch ontbijt en een rustige kamer.

Het ontbijt was heel lekker en heel veel variatie in aanbod.
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (3 Volwassenen)

In het weekend was het druk bij het ontbijt en was niet alles voorradig dus op tijd opstaan is de boodschap

Het ontbijt was heel lekker en heel veel variatie in aanbod. Het is een heel mooi hotel en vriendelijk personeel. Aangezien het toch een groot hotel was hebben we geen last gehad van lawaai. We lagen op de 10e verdieping en hadden een terras met een mooi uitzicht op Bilbao. Alles was ook heel proper. Het lag heel centraal en niet ver van de luchthaven.

Helaas enigszins onder de maat
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht (Kingsize Bed)

Kamer was verouderd, rook beetje muf. Geen geluidsisolatie, en dat merkte je behoorlijk door de hoge open lobby. Geen koffieapparaat op de kamer (wat ik wel verwacht van een premium kamer in een 5-sterren hotel). Personeel wel vriendelijk maar bijna geen enkele medewerker spreekt Engels. Bar en retaurant niet echt gezellig en slechte bediening. Ontbijtbuffet zeer druk en lang wachten voor je een plekje hebt. Al met al had ik veel meer verwacht van een 5-sterren hotel. Een beetje 4-sterren hotel doet het beter!

Bed was prima, niet hard, niet te zacht. Geen gewone gordijnen maar compleet verduisterende rolgordijnen. Kwam totaal geen licht meer binnen! Badkamer was zeer netjes.

Heerlijk hotel in leuke stad Bilbao.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Prachtig uitzicht bij de kamer. Hotel ligt mooi centrum in de buurt van het Gugenheim museum en bij een park. Prima ontbijt. Prive parkeergelegenheid.

Makkelijk de stad in wandelen of met tram (stopt voor de...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Familiekamer = klein (met kleine 2 pers bedden) Klein zwembad, kan wel wat onderhoud gebruiken

Makkelijk de stad in wandelen of met tram (stopt voor de deur) Guggenheim dichtbij Mooi uitzicht Rustig gelegen

Bilbao en Melia hotel zijn aan te bevelen voor een city trip. Zeker ook een dagje nr San Sebastian.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

De warme gerechten bij het ontbijt waren eerder lauw. De koude gerechten (en ook de cava) hadden (iets) te weinig koeling. Bij aankomst ontbraken de beloofde slippers en er was slechts 1 kamerjas. Deze werden slechts na twee dagen gebracht.

De kamer is best OK, maar binnen enkele jaren zal vernieuwing toch nodig worden (beginnende slijtage, vooral in de badkamer). De bedden waren zeer comfortabel. Het ontbijt was zeer uitgebreid (vlees, kaas, cava (!), ...) met vooral zeer lekkere broodjes en brood.

Een goede ligging van het hotel in het centrum van Bilbao.

Er was een klein zwembad boven, maar dat was nogal aan de koude kant. Parking is nogal duur; je kan beter parkeren onder het gebouw van het winkelcentrum dat tegenover het hotel is gelegen.

Een goede ligging van het hotel in het centrum van Bilbao. Op wandelafstand van het Guggenheim. Vriendelijk personeel dat je met plezier uitleg verschaft. De kinderen namen 's avonds een "kindergerecht", maar het voorgerecht alleen al was een hoofdgerecht waard. Het ontbijt is onovertroffen in keuze en smaak. Glaasje Cava hoort tot de mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

• Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Prijs van het ontbijt was erg hoog. We konden voor de prijs van een persoon bijna met ons hele gezin in een barretje om de hoek ontbijten

Luxe kamers met badkamers en eenvoudig, maar fijn zwembad met sauna.

Guggenheim en pinxtos
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden (3 Volwassenen)

Het ontbijt was duur en niet fantastisch. Zwembad is lekker, maar er is nergens gelegenheid om in de zon te liggen.

De bedden zijn zeeeeer comfortabel. Ook het bed was bijgezet voor mijn dochter was uitermate comfortabel. Mooie grote badkamer met fijne producten. Zeer attent dat er tandenborstel en scheermesje aanwezig was. Fitness is niet groot maar wel compleet. Ik moest een dag afzeggen door omstandigheden; dit werd zonder problemen geaccommodeerd.

enige minpuntje, we moesten even aanschuiven voor het...
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

enige minpuntje, we moesten even aanschuiven voor het ontbijt, (uitgeslapen) en konden mede daarom maar laat binnen, en men begon toen al op te ruimen.

Zalige luxe vlak bij Guggenheim.

Alles dik in orde.

Modern vijfsterrenhotel met alle mogelijke faciliteiten. Ontbijt 17 euro en niet 30 zoals aangekondigd. Nog steeds niet goedkoop, maar voor die prijs heb je echt wel het beste van het beste (goede cava, gerookte zalm, allerlei soorten brood en beleg,... enorm veel keuze in alles) . Overdekt zwembad en fitnessruimte, gratis te gebruiken. Op loopafstand van het Guggenheim. Rustig gelegen. Tram naar oud stadsdeel op 100m afstand.

Geweldige plek om Bilbao te verkennen.
    • Tweepersoonskamer (Kingsize Bed)

De prijzen voor parkeren, minibar en ontbijt zijn aan de hoge kant. €24 voor parkeren, €30 p.p. voor een ontbijt, €5 voor drankje uit de koelkast.

De locatie was geweldig

Citytrip
    • Premium Tweepersoonskamer

De organisatie van het ontbijt, elke dag moet je staan aanschuiven om een plekje in de veel te kleine ontbijtruimte te bemachtigen, vaak zijn de etenswaren niet snel genoeg aangevuld of zelfs helemaal niet meer te verkrijgen! Nogal ver van openbaar vervoer om de stad te verkennen.

Heel mooi uitzicht op stad, hadden premiumkamer op negende verdieping, lekker restaurant iazian, snelle poetsdienst, ruime badkamer met zalige handdoeken, heel netjes. Lekker ontbijt .

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Lekker ontbijt, zeer zeer vriendelijk en behulpzaam...
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden (3 Volwassenen)

Kamer voor 3 personen was een 2-persoons met een mini-bedje erbij gezet. Dat was ongehoord. Kamer was veel te klein én slecht verlucht voor 3 volwassenen.

Lekker ontbijt, zeer zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

De kwaliteit van het ontbijt is matig en zeker niet het niveau van een 5-sterren hotel.
    • Tweepersoonskamer (Kingsize Bed)

Het sanitair en de kamers moeten dringend vernieuwd worden. Het ontbijt is matig van kwaliteit en zeker niet het niveau van een 5-sterren hotel.

Goede locatie en ruime kamers met confortabele bedden.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Schitterend 5*hotel dat je het gevoel geeft om even te mogen leven als een prins of prinses.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Schitterend 5*hotel. Ruime kamer met mooie badkamer met douche en bad. Alles in marmer uitgewerkt. Een prachtig ontbijt. Alles wat je kon dromen was aanwezig. Van cava, 6 soorten vers fruitsap, 4 soorten melk, drie koffiemachines om een koffie naar keuze te maken, een waaier aan soorten thee en chocomelk, gerookte zalm en tonijn met groentengarnituur, tot verschillende soorten brood (alles vers en geen vooraf ingepakte zaken). Een rijke keuze aan soorten kaas, vlees, confituur, gedroogd, vers en gesneden fruit, Engels ontbijt met worstjes, bonen, spek en eieren, tortilla, naar een buffet met ontbijtgranen, muesli, noten en verschillende soorten koffiekoekjes, cakes en brownies, yoghurt en puddings met toppings, ... Het buffet wordt tot aan de afgesproken eindtijd ook constant aangevuld. Een kwartier na de eindtijd werd iedereen persoonlijk verwittigd dat ze vijf minuten later gingen opruimen en dat je dus nog een laatste keer kon langs het buffet gaan. Schitterend zwembad en ruime fitnesszaal met verschillende toestellen. In de kleedkamer was er naast twee douches een sauna beschikbaar. Er lagen meer dan voldoende handdoeken in verschillende maten, shampoo en douchecel. Er was gratis fris water, citroenwater en appels voorhanden. Bij het inchecken werd er gevraagd of je hulp nodig had om de bagage naar de kamer te brengen. Als je iets nodig had, werd daar onmiddellijk voor gezorgd. Kortom alle luxe die je mag verwachten in 5*hotel.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Absoluut geen Melia waardig, veel chichi maar weinig service...
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

bij aankomst bleek er in de niet werkende ijskast een half opgebruikt watertje te zitten, er waren geen slippers, slechts één badjas, ik meldde dit bij de receptie en vroeg om de ijskast de volgende dag te herstellen (het was zondagavond) en we zouden ons behelpen met een ijsemmer om ons water te koelen; we sliepen in kamer 322 (alle kamers van X21 tot X25) net boven het drop off punt van het hotel, heel de nacht wakker gelegen van de bussen die er mensen dropten, de buschauffeurs lieten hun motor gewoon draaien (misschien moet de manager vragen dat de motor stilgelegd wordt na 22u tot 07u). De volgende dag was de ijskast nog steeds niet gemaakt - pure schande - bovendien stond er zwarte schimmel (ik heb er foto's van) in de douche (met even wat anti schimmelproduct zou dit zo opgelost zijn. Bij melding van deze twee problemen aan de receptie zou men iemand sturen. De dame van de poetsdienst had echter geen schimmelwerend product bij. En de man van de technische dienst vertelde dat de ijskast moest vervangen worden. Bovendien werkten dan plots onze toegangsbadges voor de kamer ineens niet meer.... Bij terugkomst 's avonds vonden we een fles cava (7€) in onze kamer (mogelijks als tegemoetkoming maar zonder enige vermelding of excuses). Eigenlijk beneden alle peil... En de volgende ochtend betaalden we de rekening..... Nog steeds zonder excuses... tot slot nog even vermelden dat het zwembad slecht vanaf 9u open gaat, terwijl ik -als ik ga zwemmen - dat 's ochtends vroeg wil doen; misschien ook het vermelden waard....

het ontbijtbuffet was subliem, de ligging was ook ok zeker als je de tram weet te gebruiken

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Uitstekend hotel voor bezoek aan Bilbao
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden en Uitzicht

slechts een badjas op de kamer, geen slippers en geen koffiemogelijkheid op de kamer.

Prachtige kamer, uitstekende badkamers, voorkomend personeel, uitstekend ontbijt. Kamers zijn volstrekt niet aan vernieuwing toe, er zijn Engelse, Duitse en Franse televisiezenders. Het is gewoon een uitstekend luxe hotel al zijn sterren waard.

Zeer comfortabel en luxe hotel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Ontbijt was heel goed maar zeer prijzig. Bij boeken ontbijt direct mee boeken.

Zeer prettige ligging van hotel (aangetroffen park) dicht bij centrum en 5 lopen van Guggenheim. Ondanks de vele gasten was het een rustig hotel.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Het onthaal in het hotel was zeer onvriendelijk!
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden en Uitzicht

Het onthaal in het hotel was zeer onvriendelijk! Ook bij vertrek werd ons niet gevraagd hoe het verblijf was. 180€ voor een kamer die dringend geverfd moet worden. Thermostaat van de douche werkte niet.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Perfect hotel voor een ontspannen(d) verblijf!
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Vriendelijke ontvangst, ruime en propere kamers, mooi zwembad en sportfaciliteiten ter beschikking, zeer centraal gelegen, aangename sfeer in het hotel en vooral een super de luxe ontbijt met oneindig veel keuze uit allerhande verse en heerlijke producten.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Goed, maar kan beter
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen + 1 Kind)

Beetje kille uitstraling (met name bar) Kamers (met name badkamer) wat sleets Ontbijt zeer chaotisch

Locatie Dakterras suite met prachtig uitzicht Schoon

• Beoordeeld op: 17 december 2016

ik zou niet weer boeken in dit hotel. voor een 5-ster moet de kamer OK zijn als ik binnenkom.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Kluis werkte niet. kamer veel te warm en muf. Airco / luchtverversing werkte niet , kon alleen op stand 26.5 C.

Ontbijt was OK, maar veel te duur. Ligging hotel is goed/perfect.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Mooi, centraal gelegen hotel. Luxueus.

De mooie, ruime kamer. Zeer vriendelijk onthaal en behulpzaam personeel. Zeer goede ligging voor een bezoek aan de voornaamste musea. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Gunstig gelegen groot hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Geen thee of koffie op de kamer. Geen relaxstoelen bij zwembadje.watertab in hal was er ook niet

De lokatie:aan wandelboulevard naar Guggenheim en langs de rivier. Ook wandelafstand van centrum

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Klassiek prettig hotel met alle voorzieningen.

Geen

Klassiek prettig hotel met alle voorzieningen. Goed bed.

Zeer goed

Te hoge prijs parkeerplaats

Ligging en comfort

Toe aan vernieuwing
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht (Kingsize Bed)

Kamers waren dringend toe aan een opfrissing en de parking 24 euro/dag.

De ligging, ontbijt, ruime kamers

Prima ontbijt, goede ontvangst.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Zwembad prima maar wel wat klein en daardoor druk aan het eind van de dag.

Prima ontbijt, goede ontvangst.

Heerlijk comfortabel hotel op loopafstand van het Guggenheim museum.
    • Tweepersoonskamer (Kingsize Bed)

Eigenlijk niets op aan te merken behalve het ontbreken van een koffiezetapparaat op de kamer.

Ruime kamer en bedden. Mooi sanitair. Lekker stil.

Locatie en grote kamers
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden (2 Volwassenen en 1 Kind)

Toegang parkeergarage smal, kan helaas niet anders

Locatie en grote kamers

Centrale ligging en mooi rustig hotel

Centrale ligging en mooi rustig hotel

Ontbijt uitstekend!

Ontbijt uitstekend!!

Locatie is geweldig, fijne kamers
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht (Kingsize Bed)

Lift was kapot en duurde daarom zeer lang om weg te kunnen of naar de kamer

Locatie is geweldig, fijne kamers

Mooie kamer met balkon, uitstekend ontbijt, heel goed...
    • Grand Premium

Mooie kamer met balkon, uitstekend ontbijt, heel goed restaurant met ster, dicht bij Gugenheim, alle interessante dingen op loopafstand.

Hééél goed.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Rustig gelegen hotel. Alles was naar wens. Een super lekker ontbijt. Alles was daar voorhanden.

kamer en ook ontbijt

kamer en ook ontbijt

Was zoals het verwacht werd, dus goed.

nihil

Heerlijk ontbijt, goede bedden, goed sanitair

We hebben het heerlijk gehad.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Ik had heel graag een waterkoker op de kamer gehad.

Heerlijk ruime kamer, geweldige ligging in het centrum en zeer goed verzorgd ontbijtbuffet.

Bed te zacht.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Bed te zacht. Geen koffie-/theefaciliteiten in de kamer. Geen flesjes water in de kamer. In kraanwater zit teveel chloor.

Mooi design hotel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Service in de bar is wat minder.

Mooi design hotel. Goede comfortabele kamers!

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prima verblijf en blijf het hotel in goede staat onderhouden dan komen we zeker terug.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Drukte bij het ontbijt i.v.m. veel zakelijke gasten.

Sfeer, kwaliteit dienstverlening en comfort van het hotel.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

perfecte locatie, Auzian restaurant was bijzonder goed

Fantastische locatie , bezienswaardigheden op loopafstand. Zeer aangenaam

Ongelooflijk uitgebreid ontbijt en comfortabele kamers.

Klein zwembad.

Ongelooflijk uitgebreid ontbijt en comfortabele kamers. Goede ligging

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Bilbao is de moeite om te bezoeken,de plaatselijke bevolking is vriendelijk en zeer behulpzaam.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Spijtig dat het raam beperkt open kon.

Het waren propere, ruime kamers en het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

relaxt
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

De briefkaartenservice. De kaarten zijn nooit op de bestemming bezorgd.

het totaal verblijf was goed

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Mooie grote kamer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Het ontbijt is goed en uitgebreid, maar de kosten zijn niet in verhouding en te hoog.

Mooie grote kamer. Ontbijt goed, erg uitgebreid.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prima hotel voor stedentrip
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden en Uitzicht

Geen verduistering gordijn in kamer. Kamer aan wat onderhoud toe

Prima ontbijt. Goede bedden. Heerlijke douche

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Kamer proper, rustig / bar hotel / ontbijt

Kamer proper, rustig / bar hotel / ontbijt

Heerlijk hotel met uitstekende service en erg ruim ontbijt!
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Heerlijk hotel met uitstekende service en erg ruim ontbijt!

Heeel mooi sfeervol designhotel in het centrum van Bilbao

Zwembad

Sfeer in net hotel en het moderne karakter

Aan renovatie toe

Aan renovatie toe

Goed hotel als uitvalbasis voor city trip in Bilbao

Zwembad was klein en slecht ingepland. Hotel was immens groot.

Ontbijt was prijs kwaliteit zeer goed

Mooie ontvangst(hal) en verblijf

Weinig tot niets.

Ligging, comfort en ontbijt.

Perfecte service

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Ontbijt en douche

Ontbijt en douche

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Heerlijk ontbijt, grote kamer en badkamer, zwembad, heel...
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Heerlijk ontbijt, grote kamer en badkamer, zwembad, heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Melia, dichtbij alles wat de moeite is.

Kan zo gauw niets bedenken.

Ontbijt overdadig en heerlijk. Kamers sober, ruim en alles aanwezig en correct

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Restaurant aizian