Beoordelingen over Iberostar Grand Mencey 5-sterren

Dr. José Naveiras, 38, 38004 Santa Cruz de Tenerife, Spanje

#1 van de 16 hotels in Santa Cruz de Tenerife

Top hotel op een goede locatie.

Geen minpunten

Top hotel op een goede locatie. Personeel is geweldig, niets is te veel. Was de tweede keer hier, en zal zeker nog eens gaan. Prijs/kwaliteit is uitstekend

Verwarmd buitenzwembad erg fijn.

Helemaal niets.

Wat niet! Echt geweldig dit! Personeel zorgde ervoor dat we ons erg welkom voelden en dat niets teveel gevraagd is. We moesten om half 5 's nachts op om ons vliegtuig te halen: kregen we gewoon gratis ontbijt op de kamer met verse jus 'd orange, verse koffie, croissantjes, donuts en noem maar op! En verwarmd buitenzwembad is toch echt wel lekker.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Gewoon een uitstekend 5 sterren hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Af en toe is er een bruiloft maar de overlast is gering en vaak van korte duur.

Gewoon een uitstekend 5 sterren hotel in een rustige buurt nabij een prachtig park. Parkeergarage kost 12 euro per dag maar is zeer ruim en 24h beveiligd.

Heerlijke ontspanning gedurende 5 dagen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen)

Een anti slip mat in de douche zou een welkome aanvulling zijn.

Geweldig hotel , ondanks dat we een kamer dat niet aan de tuinzijde lag, was het in de avond stil. De fitness ruimte was geweldig en ook het zwembad met zout water. Ontbijt hebben we niet genomen, daar wij in de ochtend amper trek hebben. De prijzen van het restaurant zijn wat duurder dan in restaurants in de omgeving, wat logisch is want het is 5 een sterren hotel. Centrum is hooguit 5 minuten van het hotel vandaan.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Puur genieten
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen)

De ingang van het hotel via de parking is moeilijk te vinden.

Prachtig hotel met superlief personeel. We werden echt in de watten gelegd. De kamer was groot, luchtig en geen last van geluiden van buiten de kamer.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, fantastisch...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen)

Restaurants zijn te duur voor wat je krijgt , in de omgeving leukere en goeie restaurants te vinden

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, fantastisch ontbijt buffet . Ligging dicht bij park .

Heerlijk hotel aan rand van de stad
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer, maar dat is dan ook het enige.

Groot bed, grote kamer en groot balkon erbij! Alles aanwezig in het hotel, vriendelijk en servicegericht personeel. Spa aanwezig tegen betaling (18e pp). Groot buitenzwembad (lauwwarm). Locatie aan rand van de stad, maar met 10 min lopen ben je overal. Tegenover hotel 2 tapasbarretjes en binnen 50m een ander restaurantje. En meerdere restaurants bij hotel zelf. Ik kan het hotel iedereen aanbevelen!

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

prachtig hotel met heerlijke Spa.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Diner kun je beter buiten het hotel doen. Op loopafstand zitten er heerlijke restaurantjes. Bijv. Ramon bar.

Dit is ongetwijfeld het beste hotel van santa Cruz. Een aantal positieve punten: - zeer goed en volledig ontbijt. - ruime schone kamers - heerlijke Spa - goede parking (betaald)

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Super vriendelijk personeel!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen)

De verlichting in de bar is uiterst ongezellig.

Super vriendelijk personeel! Heerlijke wellness! Een groen hart in de stad en slechts 1km verwijderd van het centrum.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Hotel met mooie authentieke lobby maar simpele kamers.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin (1 Volwassene)

Via Booking kamer aan tuinzijde geboekt, maar kamer zonder balkon gekregen. Sobere badkamer had alleen een douche, geen bad. Uitchecken bij receptie kostte 15 minuten om slechts 1 nacht te betalen. Er is niet eens een waterkoker op de kamer, dat mag je voor 5* hotel toch wel verwachten.

Mooi authentiek hotel, met ronde binnentuin en binnen- en buitenzwembad

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Mooi hotel met grandeur in de stad, met supervriendelijk personeel !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Wij hadden een kamer aan de tuinkant en daar was regelmatig wat geluid vanuit de keuken of het terras maar nooit echt hinderlijk.

De locatie aan de rand van de stad maar op loopafstand van heel veel leuke restaurantjes en het centrum, hopon hopoff bus stopt om de hoek. Heel simpel om een auto te huren in het hotel via Avis. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Aangenaam hotel, prachtige ligging.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen)

Kamer keek op binnenplaats waardoor je steeds inkijk had en de gordijnen moet sluiten. Op vraag om een restaurant te reserveren, geen antwoord gekregen en dus stonden we voor een gesloten deur.

Heerlijk ontbijt, aangenaam hotel dicht bij alles, stad zee winkels etc.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Never Again !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

We overnachten op kamer 249 luxe kamer die net boven het terras is waar drank word geserveerd. Tot 01u00 in de nacht lawaai en dan de rest van de nacht een gezoem van airco of dergelijke. Helaas kunnen we daar weinig aan doen zij de manager.

Locatie,zwembad,mooie tuin, luxe uitstraling

Geweldig ontbijt, inclusief verse smoothies!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Geweldig ontbijt, inclusief verse smoothies! Wij adviseren om kamer met tuinzicht te nemen, want dan heb je gevoel van oase in een drukke stad. Geweldig zwembad en fitness. Alle medewerkers zijn echt supervriendelijk. Goede parkeergarage. Kosten € 12 per dag.

Heerlijk verzorgd
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het hoofdkussen (maar dat is altijd een zwak punt in Spanje)

Mooie faciliteiten zoals binnen- en buitenzwembad, fitnessruimte, informatiecentrum, gratis taxi naar strand en goede hotelbar

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Prima voor kamer en ontbijt !!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen)

Het eten viel ons niet tegen maar vond het iets minder . Rauwkost zoals salade enz .hebben wij gemist . De drank in het hotel wel duur .

Het ontbijt top , kamers oke , locatie prima .

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Fijn en relaxed hotel en op loopafstand van centrum!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen)

Saunagelegenheid viel beetje tegen. Was niet warm. Zowel sauna, turks stoombad werkten niet goed.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamer met uitzicht op zee!, mooi park voor de deur, loopt binnen 5 min naar centrum van Santa Cruz de Tenerife👍

Prima hotel, al mag je dat in deze klasse verwachten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Ontvangst - even vertellen hoe laat het ontbijt is, de parkeergarage aanwijzen, etc. We kregen de kamerpas en dat was het dan. Kleine dingen zoals hard toiletpapier, slecht 1 handdoek, geen haakjes om je handdoek op te hangen. Verder moesten we de hele dag zwaaien naar het personeel om de aandacht te krijgen om iets te kunnen bestellen. Zou op dit niveau meer aandacht voor de gast verwachten.

Prima hotel, al mag je dat in deze klasse verwachten. Leuke omgeving en ontbijt was zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

het zwembad was heel goed!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen)

Jammer dat de parkeergarage betaald is, maar op zich kun je gratis parkeren aan de straatkant.

het zwembad was heel goed! ook de locatie was perfect! Lekker ontbijt met verse smoothies! erg goede prijs kwaliteit-verhouding

Een fantastisch verblijf in de hoofdstad van Tenerife!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen)

Het zwembad was gevuld met zout water, niet zo ons ding. Wel waren er twee zoetwater buitendouches. Ook het magneetsysteem van de kamers was erg zwak waardoor we onze kaartjes elke andere dag opnieuw moesten laten registreren. (We hadden ze ver weg van onze Smartphone, maar helaas)

Het ontbijtbuffet was fenomenaal! Je kon er elke ochtend cava krijgen, alsook verschillende versgeperste vruchtensappen en smoothies. Je kon zowel binnen als buiten ontbijten in een rustige setting. Ze hadden een enorme variatie van kazen en charcuterie en het verse fruit was voor ons een absolute topper! Bij de yoghurt stonden verschillende zaden en pitten om toe te voegen, van lijnzaad tot pompoenpitten en van gojibessen tot chiazaadjes, you name it..they have it! Wij waren énorme fan!

Top verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen)

Ik zou het zo niet weten, wat er tegenviel.

Top ontbijt, super veel keuze. Groot hotel midden in de stad terwijl het toch rustig was op de hotelkamers. Het uitzicht over de Atlantische Oceaan was ook geweldig! Fijn personeel en super mooi zwembad. Echt helemaal top!

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Probleem goed opgelost: blijft al met al een fijn hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen)

Personeel zeer divers. Van uitstekend en erg attent (jongen in bar) tot bijna onaangenaam, ongeinteresseerd en nors bij de wat oudere, mannelijke bediening. Aan de receptie duurt de incheck lang, alternatieven bekijken (i.v.m. upgrade) eveneens. Het meeste personeel spreekt Spaans en slecht Engels. Mannelijke receptionisten wat nors en ietwat ongeinteresseerd, zeker geldt dit voor de man die (af en toe) koffers moet dragen. Onze jacuzzi was niet schoon. Dit is uitstekend opgelost met een andere, betere kamer. Kussens synthetisch (jammer), dekbed eveneens. Airco werkt nauwelijks. Gezien de prijs en de manier waarop e.e.a. opgelost is, zijn wij toch tevreden alhoewel 5 sterren hier niet aan de orde zijn.

We zijn hier eerder geweest. Prima hotel vlakbij park, restaurants en centrum.

Zalig verblijf in super hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Wij vlogen op de luchthaven in het Zuiden. Het hotel is gelegen in het Noorden en biedt geen luchthavenshuttle aan. Wij hebben 2x een taxi genomen, dit kostte 75 EUR/rit, maar dat wisten we uiteraard op voorhand.

Mooi hotel, mooie deluxe kamer met terras. Kamer was ruim en de badkamer eveneens. Wij hoorden niets van andere gasten dus goede isolatie. Superdeluxe ontbijtbuffet, nooit gezien! Zeer lekker. Gerechten die 's middags en 's avonds besteld konden worden waren tevens zeer lekker. Wij reisden einde mei en het was geen overrompeling in het hotel. Steeds zeer rustig liggen aan het zwembad. Ik raad het hotel aan iedereen aan!

Luxe hotel in prachtige, niet erg toeristische stad!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen)

Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer. Geen afscheidingen tussen de balkonnen daarom hier geen privacy. Airco deed het niet/slecht. Openingtijden zwembad 10-18, terwijl het zwembad nog heerlijk in de zon was om 18:00. Verzorging van de schildpadden kan beter.

Het hele hotel voelt luxe aan, prachtig gebouw. Erg vriendelijk personeel. Tuin is prachtig met hele leuke zitplekjes. Zwembad was heerlijk! Groot genoeg om echt even te zwemmen.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen + 1 Kind)

Badkamer had iets groter mogen zijn.

Prima, goede locatie. Alles is gemakkelijk te bereiken. Taxi's zijn niet duur. Genoeg restaurantjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Wij gaan de volgende keer zeker terug!
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Zou het niet weten

Top ontbijt, de ligging vlakbij het centrum, mooie kamer, rustige sfeer, vlakbij gezellig parkje, goede keuken, allerlei faciliteiten

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Aangenaam verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

We kregen weinig uitleg betreffende de restaurants, we zijn hier voor de 4 de keer en hebben nu pas bij het 'half pension' restaurant te horen gekregen dat er ook nog een à la carte restaurant is bvb. De gang met tapijt naar de kamers was stoffig en vol vlekken.

We hebben genoten van het ontbijt buiten op het terras. De kamers zijn mooi en verzorgd. We wilden graag een bad en dat hebben ze voor ons geregeld.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Geweldige tijd gehad.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (1 Volwassene)

Ik kan over dit hotel niks slechts zeggen.

Geweldige tijd gehad. Het hotel is één en al karakter, het personeel vriendelijk maar discreet, elke avond is er live muziek in de bar, de faciliteiten zijn top maar niet bling bling. Super.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Ideaal, mensen zijn zeer vriendelijk en oprecht.

betaald parkeren

We verbleven in dit hotel voor een week helaas was dit te kort. Het personeel in dit hotel verdient een AAA-rating e. g. mister Salvador (fo manager) , Joel receptie, Domingues ( receptie) en Manuela (huishouden) , Juan (toerisme bureau) . De faciliteiten in dit hotel zijn geweldig zwembad, fitness etc. Het hotel ligt op loopafstand van de stad. Parkeren is EUR 10 per dag. Ik zeker dit hotel aanraden aan iedereen. Ik zal zeker terugkomen.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Uitermate prettig hotel, heel relaxte sfeer, heerlijke tuin...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Minpuntje is misschien dat het restaurant in de avond wat ongezellig is. Gelukkig zijn er genoeg leuke tentjes op loopafstand.

Uitermate prettig hotel, heel relaxte sfeer, heerlijke tuin midden in de stad, mooie kamers en zwembad. Heel vriendelijk personeel. Ligt aan een mooi stadspark.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen + 1 Kind)

De houten vlonders bij het buitenzwembad zagen er wat verouderd (afgebladderde verf) uit. Maar dat was het enige feitelijk :)

Zeer vriendelijk personeel, fijn bed, schoon, centrale locatie, lekkere zwembaden en goed a la carte restaurant.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

topverblijf op een topbestemming
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

fantastische ligging (bushalte), ruime parking, rustige kamers met zicht op binnenpark met zwembad; mooi gebouw; lekker ontbijtbuffet en voortreffelijk restaurant ; vriendelijke bediening en service; gewoon perfect

Heerlijke relaxte sfeer. Goed om helemaal tot rust te komen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen)

Heerlijke relaxte sfeer. Goed om helemaal tot rust te komen.

Luxe.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Groot en onpersoonlijk. Bed.

Luxe. Ontbijt. Faciliteiten.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

3 geweldige dagen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het ontbijt super, zwembad heerlijk

Rust en luxe in centrum van een stad
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Bar en restaurant wel duur

De rust, vriendelijkheid en luxe , niet te vergeten het zeer uitgebreide ontbijt

prachtige kolloniale architectuur, dichtbij het centrum

binnenzwembad betalend

architectuur, ontbijt

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Heerlijk tot rust gekomen!
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Fijne rustige kamer, super ontbijt,geweldige locatie.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Een oase van rust in de stad

Een oase van rust in de stad

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het weer en de temperatuur in het gebouw

Super ontbijt

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Fijn bed
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen + 1 Kind)

Binnenzwembad tegen betaling en reserveren

Fijn bed

De hele sfeer in het hotel was zeer aangenaam!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen)

De hele sfeer in het hotel was zeer aangenaam! Binnenpleinsfeer was top!

Genoten van een mooie omgeving en een top hotel

We musten haken om jassen en handdoeken aan op te hangen.

Heerljk ontbijt, super vriendelijk personeel en top locatie.

Kamer, ontbijt, publiek

Kamer, ontbijt, publiek

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Ontbijt!

Ontbijt!

Heerlijk!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (1 Volwassene)

Waanzinnig hotel met fijne kamers, uitgebreid ontbijt, gym en zwembad.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prima hotel, goed gelegen, makkelijk te bereiken en goede...

N/a

Prima hotel, goed gelegen, makkelijk te bereiken en goede faciliteiten. Aanrader!

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

hotel was pure luxe, alles in orde, goede bediening, super...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen)

hotel was pure luxe, alles in orde, goede bediening, super ontbijt met alles tot in de puntjes ...

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Ontbijt ok.

Ontbijt ok.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Stijlvol hotel, alles erop en eraan
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen)

Stijlvol hotel, goed en uitgebreid ontbijt, behulpzaam en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

ontbijt uitzonderlijk , kamer en vooral bed prima

ontbijt uitzonderlijk , kamer en vooral bed prima

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Ontbijt Zwembad en tuin Zeer ontspannen sfeer

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Mooie hoteltuin en het hotel is vlak bij een prachtig park.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Kamer was enigszins 'kaal'.

Mooie hoteltuin en het hotel is vlak bij een prachtig park.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Alles klopt

Stank uit toilet

Alles klopt

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Excellent
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin (1 Volwassene)

Geweldig, vriendelijk, behulpzaam personnel - echt iedereen van kamermeisje, receptie/restaurant tot managers toe.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Ervaring om niet te vergeten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Geen gratis parkeerplaats en spa was exclusief

De kamer met ruim bed en balkon

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

Prima ontvangst.

Prima ontvangst. Wij waren te vroeg , onze kamers waren nog niet klaar, maar we kregen direct een glas champagne aangeboden. Parkeren is prima onder het hotel, daar zijn 40 plaatsen voor hotelgasten. Daarnaast zijn er nog veel plaatsen in het openbare gedeelte. Prima ontbijt, maar past bij de prijs die je er voor betaald.

• Beoordeeld op: 1 februari 2016

De top locatie en een super ontbijt.

Voor een hotel met 5*, hoort gewoon een gratis fles water bij aankomst in de kamer te zijn. Er waren te weinig bedden bij het zwembad.

De top locatie en een super ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 januari 2016

Aangenaam hotel met heel goede bedden.

Aangenaam hotel met heel goede bedden. Fijn zwembad. Goed ontbijt. Heel goede locatie op hoek van mooi stadspark. Door park wandel je in 10 minuten naar centrum van de stad.

• Beoordeeld op: 19 november 2015

Via een super deal kregen we een juniorsuite voor een zeer...

Indien het zwembad wat langer open beleef, hadden we er zeker eens van gebruik gemaakt.

Via een super deal kregen we een juniorsuite voor een zeer schappelijke prijs. Nog nooit in zo'n luxekamer verbleven (met bubbelbad en salon). We sliepen op de 3e verdieping aan de straatkant, maar hadden geen last van het verkeer. Zalige bedden! Ontbijt heel uitgebreid ( te veel om op te noemen) en zeer gedienstig personeel. We hebben buiten het hotel gegeten in één van de restaurantjes in de buurt. Het zwembad zag er ook leuk uit in een grote tuin, en dat midden in het centrum van de hoofdstad. We hebben er geen gebruik van gemaakt omdat we overdag niet in het hotel bleven. Na 18u kan je er niet meer in.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2015

Het personeel was ontzettend vriendelijk, schone kamers.

Vergeleken met hoe het hotel eruit ziet, vond ik alleen de badkamer een beetje tegenvallen. deze was een beetje verouderd maar wel heel schoon.

Het personeel was ontzettend vriendelijk, schone kamers. Daarnaast had ik de aangename verrassing een verjaardagsstaartje op onze kamer te treffen op mijn verjaardag, wat enorm attent was!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Erg mooie, nette en grote kamer, inclusief groot balkon en...

Erg mooie, nette en grote kamer, inclusief groot balkon en uitzicht op binnenpleintje waardoor geen straatlawaai of dergelijke; goede airco; heerlijk ontbijt in heel mooie ontbijtzaal; mooie tuin en zwembad (zout) ; bushalte aan uitgang; toeristisch infostandje met heel vriendelijke en behulpzame mensen in de inkomhal; kortom een van de mooiste en beste hotels die je je kunt voorstellen!

• Beoordeeld op: 13 maart 2015

Mooi hotel goed gelegen met alle faciliteiten.

Had gevraagd mooi uitzicht en parking, kreeg uitzicht op parking. Na bijbetaling werd het probleem opgelost.

Mooi hotel goed gelegen met alle faciliteiten.

• Beoordeeld op: 2 maart 2015

Het Mencey hotel is goed gesitueerd en een verademing om...

Jammer genoeg had ik een kamer met alleen een douche. Terwijl ik voor meerdere mensen geboekt heb, had ik vergeleken met hen de minste kamer (zonder bad). Ik heb niets aan te merken op de kamer, maar vind het jammer dat daar niet naar gekeken is.

Het Mencey hotel is goed gesitueerd en een verademing om daar te kunnen verblijven. Het ontbijt was heerlijk en de bedden geweldig.

• Beoordeeld op: 28 januari 2015

Mooie inrichting met veel ruimte, goed en vriendelijk...

Nogal karige verlichting van de kamer en het ontbreken van een ligbad.

Mooie inrichting met veel ruimte, goed en vriendelijk personeel, goede keuken, grote en verzorgde kamer ( junior suite),goed slaapcomfort; parking ok.....kortom alles zoals het hoort voor een "grand hotel " van deze categorie.

• Beoordeeld op: 19 januari 2015

Mooie en stille kamers (wij hadden een garden view kamer),...

Alles was naar wens, we hebben de volgende dag nog in de lobby/tuin rondgehangen omdat het er zo fijn toeven was

Mooie en stille kamers (wij hadden een garden view kamer), statig stijlvol gebouw, prachtige tuin, heerlijk ontbijt, verwarmd zwembad (25C, zelfs in januari kun je er zwemmen)

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

Zeer uitgebreid ontbijt.

Parking extra te betalen.

Zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Feestmaal ontbijt - knus bed - mooie setting

Feestmaal ontbijt - knus bed - mooie setting

• Beoordeeld op: 17 februari 2016

De locatie ,santa cruz een geweldige stad.

Geen badslippers in de kamer

De locatie ,santa cruz een geweldige stad. De vriendelijkheid van het personeel. Het ontbijd.

• Beoordeeld op: 17 november 2015

mooi hotel met mooie tuin en zwembad.

Ligbedden worden 'gereserveerd' door er handdoeken of andere zaken op te leggen: ergerlijk !

mooi hotel met mooie tuin en zwembad.

• Beoordeeld op: 17 juli 2015

De ambiance, sfeer, service, kamer.

De ambiance, sfeer, service, kamer.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

de accomodatie, de kwaliteit in algemene en specifieke...

de accomodatie, de kwaliteit in algemene en specifieke betekenis.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Great ambiance, good breakfast and room very clean.

Nothing

Great ambiance, good breakfast and room very clean. Also conveniently located, easy to access by car. Parking garage nearby, 9 euro per day.

• Beoordeeld op: 23 mei 2015

Ruime kamer

Lekkende kraantjes

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 8 april 2015

Personeel die weinig of geen engels kon spreken.

Personeel die weinig of geen engels kon spreken. ```````

Er zijn ook 22 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.