Beoordelingen over Hotel Miramar 2-sterren

Paseo de Neptuno, 32, Poblats Maritims, 46011 Valencia, Spanje

#55 van de 95 hotels in Valencia

Prachtige ligging vlak aan zee
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt BUFFET had iets beter geweest nu was het ontbijt keuze uit 4 keuzes avond te voor gekozen ,neemt niet weg dat een smakelijk ontbijt was en bovendien heerlijke koffie.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

De lokatie aan het strand was top!

Erg harde bedden

De lokatie aan het strand was top! Personeel erg vriendelijk van het hotel, sobere maar nette kamers. Heerlijk ontbeten en gegeten bij het restaurant wat eronder zit, smiddags een DJ, erg leuk

• Beoordeeld op: 6 september 2018

ontbijt viel beetje tegen, erg beperkt, personeel super...

ontbijtje

ontbijt viel beetje tegen, erg beperkt, personeel super behulpzaam en aardig, hygiene prima, wel gehorig doordat aan boulevard zit maar met oordopjes prima te doen, zeker voor herhaling vatbaar

Ideaal hotel dichtbij zee
    • Standaard Eenpersoonskamer

De geur in het hotel was best apart en bij problemen had ik wat beter geholpen willen worden bij de receptie.

Lekker dicht bij het stand, gezellig restaurant er onder, lekker sfeertje! En een heel mooi balkon waar je kon drinken en eten en een mooi uirzicht! De kamer was netjes en had alles wat je wenst en een ideale kluis waar je de pas voor in en uitgaan van je kamer kon gebruiken.

Klein maar gemoedelijk hotel, vriendelijk behulpzaam personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is keuze uit 4. Maar wat ons betreft. Mogen de porties groter. Wat je krijgt , os wat er is.

Klein hotel met basis kamers, personeel zeer vriendelijk en alles is te leen. Uitstekende locatie!

Geweldige locatie, direct aan het strand.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Op zich is er een prima OV-verbinding met het centrum van Valencia, maar de laatste rit van metro en tram zijn aan de vroege kant, Na elven is het hotel alleen nog maar met een taxi of met de huurfiets te bereiken vanuit het centrum.

Geweldige locatie, direct aan het strand. Prima hotel met vriendelijk personeel en op de kamer is ook niets aan te merken. Een zeer aangenaam verblijf, mede dankzij de zeer stille en perfect koelende airco.

De plek was perfect voor strand en makkelijk op de fiets...

De geluid overlast s avonds van de muziek die door gong tot 3 en soms tot 5 uur

De plek was perfect voor strand en makkelijk op de fiets naar de stad

Super vriendelijk personeel, alles werd elke dag goed...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Super vriendelijk personeel, alles werd elke dag goed schoongemaakt. En een super locatie direct aan het strand. Voor 8 euro sta je met taxi middenin het centrum.

Ik heb in oktober ook in dit hotel gelogeerd toen was het...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bed op onze kamer was veel te klein we lagen er met onze voeten er uit..Ik ben 1m68 en men vriend 1m82. Als we ons omdraaide vielen we bijna uit het bed. Het laken was ook veel te klein voor ons 2. Het ontbijt bestaat uit 4 keuze menu's...veel te weinig en er was geen toast of croissant bij.

Ik heb in oktober ook in dit hotel gelogeerd toen was het ontbijt buffet en was super echt in orde Nu in juni een half jaartje later bestaat t uit 4 keuze menu Veel te weinig en geen toast,brood of croissant bij.

Goed, net hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitstekend hotel metvriendelijk, behulpzaam personeel. Prima kamers met fijn bed. Heerlijk aan het strand. Goed ontbijt. Het hotel ligt wel wat verder uit het centrum, maar de bushalte en tram is vlakbij. Ik vond dat geen nadeel, want s’morgens en s’avonds is het heerlijk om uit de drukte van de stad te zijn en te relaxen aan het strand!

Een tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er hing een hele vieze lucht in de kamer en vooral de badkamer. Dit aangegeven bij de receptie. De mevrouw van de receptie vertelde dat het een normale lucht was en dat het ook zo ruikt bij haar thuis. Nu lees ik achteraf dat dit een bekend probleem blijkt te zijn. Jammer dat dit niet eerlijk wordt toegegeven. Er werd op ons gereageerd alsof we gek waren. Het leek echt op een sterkte schimmellucht. We werden er beide misselijk van. Het maakt het niet fijn om in de hotelkamer te zitten. Het ontbijt viel erg tegen. Je moet een dag van te voren kiezen tussen 4 verschillende soorten ontbijt. We hebben alle 4 de soorten ontbijt gehad. Viel erg tegen. Oud brood, warme waterige yoghurt.. niet echt lekker. Het hotel is aan renovatie toe en dan met name de plafonds, want daar komt de lucht denk ik vandaan. Ook het ontbijt veranderen in buffet. Wij houden er niet van om de avond van te voren te bepalen wat je gaat eten de volgende ochtend. Wij zullen niet terugkomen.

De locatie, het strand en het dakterras.

Prima schoon hotel en voldeed aan alle verwachtingen

Het bed was erg hard.

Ruime kamer, goede douche, uitzicht op zee. Bovendien een lekker dakterras met bar om heerlijk aan het eind van der dag uit te waaien. Bij vertrek is het mogelijk om te douchen zonder de kamer bij te hoeven boeken.

Pluspunten wegen zwaarder dan minpunten
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Er hing een rioollucht in de badkamer. Douchen in bad met moeilijke in-uitstap. Kleine wastafel met (te) klein planchet.

Locatie. Makkelijk te gebruiken kluis. Diversiteit van toiletartikelen zoals o.a. scheermes en tandenborstels. Ontbijt is keuze uit 4 menu's. Reveptiepersoneel is erg behupzaam.

De kamer was netjes en ruim genoeg voor 1 persoon.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer was netjes en ruim genoeg voor 1 persoon. Lekker ontbijt, al mag je niet vergeten op voorhand keuze door te geven. Ik kwam aan in midden van de nacht, de conciërge sprak amper Engels, maar hij wist wel perfect wat er moest gebeuren, handig! En de dag erna was er al ontbijt voorzien ookal had ik nog niks besteld. Super cool: er is een douche beschikbaar als je na een (halve) dag strand het vliegtuig op moet naar huis ;-)

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

De locatie is geweldig, aan boulevard met veel activiteit,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het tweepersoonsbed was vrij kort. Je krijgt wel het een en ander mee van de reuring buiten. Ons stoorde het niet, maar je moet niet voor je rust komen.

De locatie is geweldig, aan boulevard met veel activiteit, en een prachtig breed strand. Er is gratis parkeren in de straten erom heen, maar dat moet je wel een beetje uitkienen, want in de middag en avond parkeren hier strandgangers en is het vechten om een plekje, als je laat terug komt, en in de ochtend lukt het goed, en bespaar je de 26 euro per dag in de parkeergarage.

Prima ontbijt, mooi dakterras (met barretje), fijne ligging.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Bedden waren nogal hard. Restaurant onder het hotel is voor het diner géén aanrader (prijzig en veel te zout eten).

Prima ontbijt, mooi dakterras (met barretje), fijne ligging. Aanrader: fietsen reserveren voor uitstapje naar Turiapark en de oude stad.

Keuze uit 4 soorten ontbijt.

Wij zijn in het laagseizoen gegaan, dus qua geluidsoverlast viel dat nog goed mee. In het hoogseizoen kan ik me wel voorstellen dat je last hebt van de muziek & mensen op straat. De rooftopbar was gesloten in april.

Keuze uit 4 soorten ontbijt. De hoeveelheid hing wel af van het personeel :) Maar voor ieders wat wils. Kamers zijn eenvoudig, maar comfortabel. Mooi uitzicht op de zee. Lekkere cocktails te krijgen in de bar beneden.

Het bed was goed, elke dag schone handdoeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het gebouw is niet zo goed geïsoleerd en daardoor was er veel geluid van de straat te horen Ook zou een ontbijt buffet fijner zijn.

Het bed was goed, elke dag schone handdoeken.

Heerlijke plek om stad en strand te combineren.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is gelegen op een plek die als het iets drukker is nóg meer overlast geeft van uitgaanspubliek.

De accommodatie ligt heel dichtbij het strand en op slechts 200 m van het metrostation (let op: de metro gaat in de ochtend pas vanaf 8.00 uur).

Goed hotel voor citytrip of strandvakantie.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Gehorige kamers. Netheid en afwerking van de kamer kan beter! Ontbijt beetje raar concept.

De ligging en het uitzicht waren fantastisch. Ook restaurant en bar waren super! Luis is super vriendelijk en behulpzaam aan de receptie!

Voor de prijs wel meer verwacht
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Een kapot badkamerraam, de rioollucht op de kamer, een vuile sprei, douchekop die niet blijft hangen waar hij hoort, er lag vuil onder het bureau.

Het uitzicht vanuit de kamer

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Valencia is een leuke stad, Miramar een goed hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gezien de prijs-kwaliteitverhouding was dit wat je kon verwachten. Geen echte tegenvallers.

Keuze uit 4 soorten ontbijt, mooie locatie aan boulevard, leuke restaurants in de buurt. Valencia is een leuke stad, dit hotel een goede uitvalsbasis.

Eenvoudig maar goed hotel op een fijne locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

De geur die bij aankomst in de kamer hing (uit de afvoer van de badkamer). Gelukkig kon het kamerraam open en kon je luchten, maar bij binnenkomst ah einde vd dag rook je het soms nog wel. Achterstallig onderhoud vd badkamer: vieze, kapotte kitrand vd glaswand op het bad, gammele douchekop, vergeelde föhn, wiebelende make-upspiegel.

De locatie aan het strand, fijne bedden, loopafstand naar de tram met daarop aansluitend de metro, maar ook de stad is op loopafstand. Er zijn fijne fietsen te huur. Het aangesloten, sfeervolle restaurant Gabbeach met heerlijk eten en goede wijnen! (probeer ook de agua de Valencia hier!) Leuk detail: 10% korting als gast van Miramar). Hier wordt ook het ontbijt geserveerd (4 keuzes die allemaal prima smaken).

Fijn hotel aan een fantastisch strand.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

geen opmerkingen, we zijn heel erg tevreden!

We hadden een kamer met zeezicht geboekt, het uitzicht was geweldig. De kamer is niet heel groot maar voldoende en het is schoon, de bedden zijn ook goed. Het bad was heel groot met bubbels. Er is verwarming in de kamer en de badkamer aanwezig, erg fijn in November! Het personeel is aardig en behulpzaam. Het hotel verhuurt fietsen voor 10€ per dag. Vanaf het hotel fiets je in ca 10 min naar het park, er zijn fietspaden dus veilig, en door het park naar de stad. Het hotel heeft een gezellige cocktailbar en je kan er goed eten in het bijbehorende restaurant. Aan de boulevard zijn ook genoeg eet en drinkgelegenheden.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Mooie stad en alles prima te doen met de fiets of metro
    • Standaard Eenpersoonskamer

Prijs kwaliteit is prima. Bed is aan de korte kant

Top ontbijt. Gelijk aan het strand en bij de haven. Metrolijn 5 van vliegveld in een keer door naar Maritim-Serreria (25 min) hiervandaan kun je bij het verlaten van het station rechtdoor lopen (15min) of overstappen aan de andere kant van het perron over op de 8 (3 halte’s) eindpunt. Hiervandaan is het (3min) lopen.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De hotelkamer en het balkon is vrij klein, maar wie blijft er nou in zo'n mooie stad en strand op zijn kamer?

De gastvrijheid bij de receptie was uitstekend en ze zijn zeer behulpzaam. Je krijgt iedere dag schone handdoeken en je kan gratis gebruik maken van strandlakens. Je kan ook op het strand bij de verkopers een groot stranddoek kopen, vergeet niet af te dingen naar €8,- :) Ze hebben ook een heerlijk zonneterras, maar toen wij er waren (eind oktober) was het gesloten maar je kan er wel gaan zitten ( zelf drankje meenemen) Achter de receptie een uitstekend restaurant en een loungebar waar je waterpijp kan roken.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prima dagen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Restaurant eronder schrikbarend duur. 38 euro voor 4 gambas. Fietsen deden de lichten het niet.

Bedden prima. Schone kamers. Elke dag nieuwe handdoeken. Lokatie oke.

Relaxed verblijf aan het strand van Valencia voor een hele goede prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel zag er leuk uit, leuk de cocktail lounge ruimte onder het hotel. Het ontbijt was uitgebreid en goed. Comfortabele kamers met grote badkamers. En ik vond het ideaal dat je gemakkelijk met het openbaar vervoer vanaf de luchthaven naar het hotel reist. Heel relaxed aan het strand maar toch met de fietsen die het hotel verhuurd zo in de stad. De kamers zijn prima, niet heel bijzonder maar voor deze prijs hadden we dat ook niet verwacht. De badkamer erg groot en netjes. We waren zeer tevreden.

Top locatie!! Super genoten van dit heerlijke hotel!

Niks!

Geweldige kamer met balkon met zeezicht! ( kamer 108) Ruime kamer en badkamer. Alles heel netjes. Ontbijt bijna op het strand en bovenal super uitgebreid. Super locatie Personeel allemaal ontzettend aardig en behulpzaam. Komen zeker nog eens terug!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Booking.com met geld overmaken/communiceren tot het personeel daar. Erg slecht. Kamer iets kleiner dan verwacht.

Goed ontbijt, genoeg keuze en vers. Mooi dakterras, schone kamers en vriendelijk personeel

Ontbijten met uitzicht over strand/zee.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was goed maar omdat wij een kleine bij ons hadden stond het bed voor de kleerkast of de badkamer. Er was geen balkon dus we moesten op het bed zitten. Er zijn kamers met balkon maar die waren waarschijnlijk al geboekt dit wist ik niet.

Ontbijten met uitzicht over strand/zee. Met de taxi of bus zo in het drukke centrum en dan weer lekker terug naar het strand. Speeltuin bij de haven dus dichtbij. Restaurants genoeg maar eten deden we meestal in het centrum, meer keuze. Hotel oke, ontbijt oke, leuke bar beneden aan de boulevard.

Je kan elke dag vragen om nieuwe strandhanddoeken, super!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt kan beter voor wat je betaald en de bedden waren vrij hard.

Je kan elke dag vragen om nieuwe strandhanddoeken, super! Personeel denkt met je mee en zijn erg vriendelijk.

Heerlijk gehad!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer wat verouderd. Gebouw gehorig. Buiten ook veel lawaai. Maar dat wisten wij van te voren en hadden daar ook geen last van. Geen vers brood bij het ontbijt was echt een minpunt. Alleen heel oud brood wat geroosterd kon worden.

Goede airco. Prima wifi. Koelkastje en kluisje op de kamer

Prima voor 1 nacht

In 1 van onze kamers hing een slechte geur. Bekende klacht voor het hotel maar desondanks verhuren ze de kamer. Het was redelijk schoon maar niet zoals t behoort te zijn.

Prima locatie. Fijne bedden. Goed ontbijt, dit was gratis na onze klacht. Uiterst vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Een aanrader voor een korte vakantie

Geen kanttekeningen

Nauwelijks gebruikt gemaakt van het ontbijt. De relaxte sfeer van Valencia en het strand en omgeving hebben ons aangenaam verrast.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Mooie locatie maar wel met geluidsoverlast. Hotel verdient opknapbeurt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij aankomst was de kamer niet schoon, maar na terugkoppeling werd alles goed schoongemaakt. Regelmatig geluidsoverlast van het café ernaast. Kleine eenvoudige kamer, verdient opknapbeurt.

Ligging aan het strand. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Goede airco.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Ligging direct aan t strand.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een beetje ver van t centrum, er werd door de verhuurder van fietsen afgeraden fietsen te huren omdat op de locatie waar t hotel stond erg veel huur fietsen werden gestolen. HierHierdoor

Ligging direct aan t strand.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Prima hotel in gemoedelijke sfeer, centrum goed bereikbaar en een prachtig strand voor de deur.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Dicht bij industriële haven. "s Nachts veel muziekleraar van dichtbijliggende club. Ramen om die reden niet open gehad vanwege lawaai.

Mooi kleinschalig hotel met authentieke sfeer. Vriendelijk personeel. Schone kamer en prachtig uitzicht op zee en een echt heel goed en groot strand. Eenvoudig maar prima ontbijt. Prima verbinding met bus of metro naar het centrum. Eenvoudig en rechtstreeks te bereiken vanaf de luchthaven met metro en tram in 30 minuten.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Absoluut waar voor je geld.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In het hotel hebben we 'sightseeing bus' (hop on hop off) kaartjes gekocht voor de 'groene bus'. Dit is geen aanrader. Men kan beter kaartjes voor de 'rode bus' kopen. Reden: deze laatste heeft minimaal 3 x zoveel (en eerdere) vertrektijden.

De kamer incl. badkamer waren niet groot, maar wel efficiënt ingedeeld. We konden gratis strandhanddoeken en parasols lenen. Het dakterras is gezellig en heeft een prachtig uitzicht; heerlijk om 's avonds o.a. cocktails te drinken. Het hotel ligt direct aan het strand, alwaar diverse eet/drinkgelegenheden zijn; uit diverse prijsklassen. Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. De dame die 's avond aan de receptie zit, heeft ons enorm geholpen toen we voor een noodgeval naar het ziekenhuis moesten; ze had alles geregeld en de klachten in het Spaans op papier gezet voor de spoed afdeling. Fantastisch!

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Het ontbijt was simpel maar goed genoeg, lekkere fruitsap,...
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Er was weinig keuze aan brood, alleen toastbrood te verkrijgen! Badkamer niet zo groot en discotheek op afstand geeft wat lawaaihinder, allleen in her weekend

Het ontbijt was simpel maar goed genoeg, lekkere fruitsap, op aanvraag koffie naar keuze, vers fruitsap en lekkere croissant! Vriendelijk personeel, fietsen te huur aan het hotel, mooi dakterras!

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

fantastisch

niets!!

de lokatie. De meneer aan de receptie was zo ontzettend aardig! Mooie schone fijne kamer met zeezicht. ontbijt beneden in het restaurant was prima.Lekker vers fruit. 7 euro dus niet duur.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Dicht bij het strand, prachtig uitzicht, rustig om te...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

geen winkels in de buurt, ver van bezienswaardigheden

Dicht bij het strand, prachtig uitzicht, rustig om te ontbijten, dakterras, heel net, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Sobere zonnige stad/strand vakantie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het gebouw en de kamers zijn vrij gedateerd, hier en daar achterstallig onderhoud. Het ontbijt is heel sober en elke dag hetzelfde, geen extra's. Thee hebben we niet gedronken want in het theewater dreef van alles rond ("Valencia-water" zei men). Bedden waren hard, stug. Op ons verzoek "topper" geplaatst (dubbelgevouwen heel dun eenpersons dekbedje). Grote stoel in kamer was niet om in te zitten.

Het personeel is vriendelijk en welwillend. Hygiëne was in het algemeen wel goed. Elke dag housekeeping. Wifi en kluisje (beide gratis) waren goed, evenals het dak(zonne)terras met gratis handdoeken.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Een prima hotel op een prima locatie aan het strand. Heerlijk om een paar dagen bij te komen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers op de foto's zijn de trekkers. Echter de werkelijke kamers zijn veel kleiner. Wel schoon maar niet dat geweldige uitzicht over zee. Je kijkt tegen de muur van het naastliggende hotel

Ontbijt was prima maar niet meer dan dat. Het (aangesloten) restaurant is echter geweldig

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Ontbijt was niet inbegrepen bij reservatie.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk viel er niets tegen buiten een nacht fuivende jongeren onder het raam-verder rustigen reden om terug te gaan!

Ontbijt was niet inbegrepen bij reservatie. Ruim en voldoende vers aanbod. Aangenaam verrast door de prijs / kwaliteit. Aanbevolen!

• Beoordeeld op: 6 november 2016

prima hotel aan het strand
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt. Alle dagen hetzelfde, wel lekker maar iets meer keuze zou fijn zijn.

Prijs/kwaliteit is prima. Heerlijk aan het strand , met half uurtje op de fiets in binnenstad, metro 20 minuten. Fietsverhuur handdoeken service strand bij het hotel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Top locatie, moeite waard, ruime kamers, wel dunne muren en niet overal WiFi! Aan het strand
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

WiFi niet overal goed! In onze kamer niet bijvoorbeeld! Ietwat verouderde accomodatie maar wel netjes opgeknapt! Je ziet alleen nog wel dat ouder is! Bestaat sinds 1934 Ook zijn de muren dun je kan veel horen vd buren!

Ontbijt is goed, locatie geweldig, Ah strand en met fiets of OV zo id stad

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

vakantie in valencia
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine kamer en bed had ook iets langer gemogen.

Goede locatie, vlakbij openbaar vervoer om het centrum te bereiken . Lekker ontbijt en meer dan voldoende. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Leuk uitzicht op zee.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

T was mij niet duidelijk dat bij zeezicht niet per definitie een balkon aanwezig is. Wel zijn er grote ramen die je open kunt zetten.

Leuk uitzicht op zee. Aardig en hulpvaardig mensen bij de receptie.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Ontbijt voor 7 euro prima.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kleine kamer, smal bed ten opzichte van andere kamers. Duidelijk eigenlijk 1 pers kamer !! Zat eigenlijk vol dus vandaar deze kamer.

Ontbijt voor 7 euro prima.

Leuk hotel op het strand

Het weer

De lokatie

Geen late uitcheck.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Geweldig dakterras

Geweldig dakterras

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

De afstand tot het centrum

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

Prima hotel voor 1 of twee nachten

Enigszins gehorig

Een leuk hotel om je stedentrip naar Valencia met 1 overnachting aan het strand af te ronden
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Het onderhoud van het meubilair hier en daar..

Het ontbijt in het restaurant met uitzicht op de zee is geweldig...

Dakterras, prettige kamer

Erg kleine badkamer

Dakterras, prettige kamer

Veel lawaai in de avond in weekend

Veel lawaai in de avond

De service

Prima hotel voor een citytrip in combinatie met strand.

Lekker dichtbij het strand

Sober maar schoon

Perfecte lokatie

Bedden te hard

Dakterras

Luis aan de receptie was heel behulpzaam en vriendelijk.

Kamers zeer klein.

Luis aan de receptie was heel behulpzaam en vriendelijk. Mooi dakterras!

Fantastische locatie voor een leuke stedentrip

Gehorige kamers

Locatie top! Vriendelijk personeel Schoon

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vlak bij het strand en het hotel heeft een heel mooi dakterras

Mooie locatie, goed hotel en met de taxi snel in het centrum van Valencia
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Het vooraf bestellen van het ontbijt.

De kamer en het uitzicht op de zee. Het zeer goede bijbehorende restaurant

Het ontbijt was top!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Liever een iets grotere kamer met balkon gehad.

Het ontbijt was top!

Niks eigenlijk

Ontbijt was heerlijk, heel vriendelijk personeel!

Ontspanning
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vriendelijkheid van een bepaald personeelslid

Goede keuze bij het ontbijt! Voor ieder wat Wils!

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

goed ontbijt, vriendelijke bediening maar had liever een...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

jammer dat de kamer geen balkon heeft

goed ontbijt, vriendelijke bediening maar had liever een ontbijt buffet gehad zodat je zelf kunt kiezen

Prima hotel met zeezicht goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Ventilatie, geen balkon en vrij rumoerige omgeving

Mooi uitzicht op zee en prima bedden en heerlijk bad

Kamers zijn ruim en schoon, zeer vriendelijk personeel.

Kamers zijn ruim en schoon, zeer vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt met meedere keuzes

Leuk hotel, uitzicht op zee, aardig personeel en lekker eten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Was wat gehorig, maar mag geen naam hebben.

Ontbijt was prima. Prijs/kwaliteit verhouding helemaal goed.

bereikbaarheid is goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bedden zijn veel te kort !!! interieur is oud.

bereikbaarheid is goed. De ligging bij de zee is leuk. Het personeel is erg vriendelijk.

fietsen die je in hotel kan huren zijn op dit ogenblik niet...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

fietsen die je in hotel kan huren zijn op dit ogenblik niet in goede staat

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Ontbijt superlekker.