Beoordelingen over Modus Vivendi 3-sterren

Sipiri, 32, 48600 Sopelana, Spanje

#4 van de 6 hotels in Sopelana

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

De kamers zijn ruim en proper.

Ik had een paar dagen voor vertrek gebruik gemaakt van de wasservice van het hotel. Ze hadden mij beloofd dat deze zeker klaar zouden zijn bij vertrek. De ochtend van mijn vertrek was dit niet klaar en heb ik meer dan 2 uur moeten wachten tot iemand er mee kwam. Toen ik mijn was na keek, bleken mijn handdoeken verdwenen. Ik heb hiervoor nog een e-mail gestuurd naar het hotel maar tot op heden hebben ze niet gereageerd. Een ander nadeel is dat het personeel aan de receptie niet allemaal Engels spreken maar enkel Spaans wat bij problemen moeilijk is om te communiceren. Ook zijn er te weinig stopcontacten om alle apparaten op te laden. Ik reisde alleen en had al problemen laat staan dat je met meerdere mensen op één kamer bent.

De kamers zijn ruim en proper. Het hotel is ook goed gelegen. Je kan te voet naar het centrum lopen waar restaurants, bars en supermarkten te vinden zijn. Ook is het metro station nabij waar je gemakkelijk een daguitstap kunt doen naar Bilbao. Het ontbijt was goed en ook de wifi was goed.

Wij hebben het erg naar onze zin gehad, goed hotel.

Te weinig kledinghangers. Te weinig stopcontacten op crusiale punten om digitale devices op te laden. Helaas geen nederlandse zender op de tv.

De vriendelijkheid van het personeel.

aangenaam verblijf !

basic kamer, wel vriendelijk personeel. en een goed ontbijt.

Mooi, klein hotel mag wel een update gebruiken
    • Suite

Bedden zijn aan vervanging toe. Matras slecht en bed kraakt enorm

Schoon en mooie locatie

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Voor oudere mensen is een inloopdouche gemakkelijker dan een...

Voor oudere mensen is een inloopdouche gemakkelijker dan een douche in een bad