Beoordelingen over Molino de Guatiza 1-sterren

La Rosa, 6, 35508 Costa Teguise, Spanje

#32 van de 74 hotels in Costa Teguise

Gebaseerd op 212 beoordelingen over dit appartement

5,9

Bijzonder prettig verbijf in een rustig ressort met goede service voor de schoonmaak van de kamers.
    • Studio

Het achterstallig onderhoud. We zijn er nu voor het 6e jaar en in die tussentijd heb ik geen enkele vorm van onderhoud gezien. We zijn tevreden met wat we hebben, alles wat we nodig hebben is er, maar lades van een kastje waar de bodem uitvalt, kale kozijen, afgebladderd hout aan de buitenzijde van het appartement, een toegangsdeur die klemt en waar het slot niet soepel werkt, een buitenlamp die slechts met de stroomdraadjes aan de muur hangt, de rits van het zitkussen van de bank kapot waardoor het schuimrubber naar buiten komt. Het is jammer dat daar niets aangedaan wordt. Op deze manier zal het ressort in de toekomst verder aftakelen wat verlies aan gasten zal betekenen. Het is niet nodig als men periodiek en met kleine stappen het onderhoud ter hand neemt. Ik kreeg deze keer al het idee dat het merendeel van de kamers leeg stond. Dat moet een teken aan de wand zijn. De bijgeleverde foto laat zien dat er maar 2 personen liggen te zonnen terwijl het perfect weer is. Op de foto is ook de gebladderde verf te zien.

De rust, de hygiëne en het goede werk van de schoonmaaksters.

Als appartement goed.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Zwembad

Zwembadwater was erg koud. Aanvankelijk was Wifi alleen in lobby, maar vlak voor vertrek is dit aangepast. Wel is het verfwerk aan vernieuwing toe. Ook aantal stopcontacten in keuken was beperkt (er staat meer apparatuur dan je tegelijk kan aansluiten).

Appartement is ruim, al is dit wel afhankelijk van het aantal personen wat er verblijft. Supermarkt en restaurants op loopafstand

Wij gaan hier niet meer terug, tenzij het gerenoveerd wordt!!
    • Studio

De inrichting van de keuken was onvoldoende. Koelkast werkte niet goed. De badkamer was erg oud en de kranen zaten los. De zitbank was niet te zitten. Allemaal hobbels en doorgezakt!!

We vonden de ligging van de locatie vlak bij de boulevard prachtig. En de kleinschaligheid.

Simpel appartementencomplex op een toplocatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Zwembad

Er was praktisch nooit iemand van het hotel aanwezig, ook niet toen het uit de hand liep tussen 2 Engelse mensen.

De locatie is top, bovendien een gezellig complex

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Een simpel, maar voor ons uitstekend ressort om van onze rust te genieten.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Zwembad

Het ressort munt uit in achterstallig onderhoud. Bij aankomst bleek het slot van de voordeur niet op slot te kunnen omdat de schoot te hoog zat. direct zelf mbv een leatherman verholpen. De deur van de ijskast draait precies verkeerd open waardoor je voorovergebogen moet leunen om spullen erin te zetten of er uit moet halen. De ijskast, tostirooster en de magnetron zitten allemaal op een tekorte stekkerdoos die aan de zijkant van de ijskastdeur 'hangt'. bij het moeilijk openen van de ijskast moet men eerst de contactdoos voorzichtig wegduwen om in de ijskast te kunnen. De binnenzijde van het doucheraam is nagenoeg kaal en de douchekop hangt nog met 1 schroef vast. Het bidet, door ons niet gebruikt geen geen straaltje water en is dus niet bruikbaar. De onderzijde van de voordeur loopt aan. De onderzijde van de tafel in de kamer is aan het afbladeren. Er is in de keuken niets om thee of koffie mee te zetten. Voor de 3 afvoeren, keuken, wastafel en bad is 1 te kleine stop waardoor tijdens de afwas, een eventueel bad of bij de wastafel het water wegloopt. Het meubilair is overal afgebladderd, hangt scheef of gaat stroef. Voor zover ik heb kunnen waarnemen is er van de staf niemand op het ressort die enige reparatieactiviteit onderneemt. Ik heb een aantal zaken gemeld bij de schoonmaaksters, maar die haalden hun schouders op. Het was niet hun probleem. De man van de receptie heb ik 5 minuten gezien bij het inchecken en daarna niet meer. De wifi is alleen bij de receptie aanwezig en heeft een snelheid van een slak. Het bekijken van 'uitzendingen gemist' is ondoenlijk.

De rust op het ressort, de locatie, de geaardheid en respect van de overige gasten. Bovenal zijn wij zeer te spreken over de schoonmaakdames en hun activiteiten. De kamers worden nagenoeg iedere dag schoongemaakt, bedden verschoond en opgemaakt, wasgoed bijna dagelijks vernieuwd en ze zijn zeer vriendelijk. De reden dat wij hier al weer 3 achtereenvolgende jaren naar toekomen ligt aan het feit dat wij genoegen nemen met het minimale. Tevreden zijn met hoe het is en vooral genieten van de rust, de zon qua ligging en de rustige omgeving. Het is inderdaad een 1 ster locatie en als je daar voor kiest met je daar ook tevreden mee zijn. Dat neemt niet weg dat het fijn zou zijn als men in ieder geval zou proberen enkele tekortkomingen weg te werken. Wij hebben weer genoten en komen waarschijnlijk wel weer terug.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Appartememt is basic maar prima tov prijs/kwaliteit.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Zwembad werd niet goed onderhouden. Uiteindelijk niet meer in gezwommen. Te laat werd er actie ondernomen om het te herstellen.

Appartememt is basic maar prima tov prijs/kwaliteit. Bedden liggen erg goed.

Erg prettig!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Zwembad

Kamer lag aan een weg waar s ochtends vroeg geluid van een ander hotel was

De locatie, afstand tot strand, centrum en supermarkt

Voor wie niet al teveel eisen stelt

Onderhoud

De locatie en rust

• Beoordeeld op: 22 december 2017

SUPER!!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

De inrichting is gedateerd, en zou vernieuwd moeten worden

Lekker dicht bij het strand

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

De WiFi was heel wisselend.

De WiFi was heel wisselend.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Perfecte ligging.
    • Studio

Perfecte ligging. Dichtbij strand-winkels. Zeer behulpzaam personeel.