Beoordelingen over Monte Triana 4-sterren

Clara de Jesus Montero, 24, Triana, 41010 Sevilla, Spanje

#22 van de 156 hotels in Sevilla

Heerlijk rondlopen in Sevilla wat voor ons meer charme heeft dan Madrid of Barcelona

We komen regelmatig terug in Monte Triana, omdat er een gezellige buurt nabij is en de oude brug over de rivier is vlakbij als je richting kathedraal wilt gaan. Ook tegenover Torre del Oro een uitstekend restaurant adabes Triana. Het is ook maar 93 km verwijderd van de haven om de boot te nemen naar Las Palmas

Sevilla

Een beetje lastig te vinden door eenrichtingsverkeer.

De ondergrondse parkeergarage, wel kleine plekken. Prachtige lounge, ruim met daarin ook de bar. Zeer vriendelijk personeel, ook bij de receptie.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

?

Het ontbijtbuffet is prima. Het hotel ligt heerlijk rustig, om de hoek (5 min lopen) genoeg restaurantjes, maar naar naar centrum 20-25 min. Voor de deur van het hotel stopt de bus naar het centrum (aanrader!), receptie kan je vertellen welk busnummer.

Verder prima.
    • Tweepersoonskamer met 1 of Bedden inclusief Parkeren

De prijs.vrienden hebben rechtstreeks via de site van het hotel geboekt.hadden gratis ontbijt. Terwijl wij 14,50€ p.p.moesten betalen. Het hotel wilde niets aan de prijs doen,zodat wij 8 x 14,50 =116 € Te veel hebben betaald. Teleurstellend.

Kamer, ontbijt,goede locatie?

Uitgebreid ontbijt

Uitgebreid ontbijt Leuke wijk ,vooral ' savonds. Parkeergarage onder hotel. Ruime, moderne en schone kamer. Op 20 min .loopafstand oude stad, langs de rivier. .Leuke wandeling!

Geweldig!

Eigenlijk niets...

Een ontbijt om nooit te vergeten, wat een variëteit!! Hotel is gelegen in de rustigere buurt van Triana, maar toch dichtbij alle grote bezienswaardigheden. Mooie propere kamers, zeer vriendelijk en behulpzaam hotelpersoneel. Dit hotel is een echte aanrader 👌

Comfortabele uitvalsbasis voor bezoek aan Sevilla
    • Tweepersoonskamer met 1 of Bedden inclusief Parkeren

Het was benauwd op de kamer ondanks het koele weer (buiten 12 gr). Het binnenklimaat was niet te beïnvloeden met de thermostaat.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. We hadden een schone en ruime kamer met goede bedden. Onze auto konden we veilig kwijt in de kelder. Het centrum is snel te bereiken per bus, taxi, of te voet. De taxi leverde ons af voor de kassa van Real Alcazar waar je met bus of eigen vervoer niet kunt komen. Met de app "mytaxi" wisten we vooraf het kenteken en de naam van de chauffeur. Betalen kan contant of via de app. Erg gemakkelijk en van harte aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Ontbijt en heerlijke bedden.

Het was wat verder van het centrum, 10 a 15 minuten lopen. Er waren wel wat leuke restaurantjes in de buurt en het hotel had ook een parkeergarage.

Ontbijt en heerlijke bedden. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Top! Komen graag terug!

De kamer was vrij warm. Voor de Spanjaarden is het deze tijd (februari, 20 graden) nog fris (dragen winterjas) terwijl wij het al warm vinden (en in t-shirt rondlopen). Voor ons mocht het wat frisser zijn in de kamer om te slapen.

Zeer vriendelijke ontvangst, midden in de nacht. Lekker en vers ontbijt. Mooie verzorgde kamer.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Super! Echt een aanrader!

Zoals ik al zei, de matras was voor mij iets te hard.

De ontvangst was erg vriendelijk. Het hotel is onlangs gerenoveerd. Wij vonden het erg mooi en stijlvol. De kamers zijn ruim met een groot bed. De matras was iets te hard voor mijn smaak. De badkamer is een plaatje en uitgerust met alles wat je maar nodig zou kunnen hebben. Geweldig! De vrouwen bij de receptie zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ze hadden ons een restaurant geadviseerd dat werkelijk super was. Ik weet helaas de naam niet meer. Je kunt een parkeerplaats reserveren voor €15 per nacht. De auto staat dan in de bewaakte parkeergarage. Veilig gevoel! Als we weer in Sevilla zijn gaan we hier zeker weer overnachten!

Prima hotel op loopafstand van oude centrum

Airco in kamer is centraal door hotel geregeld en stond nu (december, buiten ca 18 graden) op ‘verwarmen’ zonder dat wij wisten hoe die verwarming kon worden uitgezet. Pas na 1 (veel te warme) nacht bleek dat de airco/verwarming in de kamer kon worden uitgezet door het apparaatje op de muur op 0 te zetten.

Locatie in leuke wijk Triana rustig gelegen maar toch op loopafstand van oude centrum Prima ontbijt Nette kamer Tip: heerlijk gegeten bij restaurant Cruo net over de brug!

Fantastisch!

Het ontbijt was heel uitgebreid, werd constant aangevuld! Het hotel was heel erg schoon, en het personeel vriendelijk en behulpzaam! Het hotel is echt heel mooi met mooie kamers en badkamers.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Super hotel, mooie omgeving
    • Tweepersoonskamer met 1 of Bedden inclusief Parkeren

Eerste kamer had een rioollucht. Dit gemeld en kregen meteen andere kamer. Helaas aan de straatkant ivm herrie van het verkeer.

Kamer was geweldig. Vriendelijk personeel bij inchecken en veel info gekregen over de stad.

Heel uitgebreid en lekker ontbijt.

Kamers roken een beetje muf bij binnenkomst. Ramen opengezet en wat parfum gespoten en toen was het beter.

Heel uitgebreid en lekker ontbijt. Zelfs cava voor de liefhebbers. Zeer lekkere koffie !

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prima hotel voor een city trip naar Sevilla.

Hou er rekening mee dat er beperkte parkeerruimte bij het hotel is.

Prima modern redelijk jouw hotel op een goede locatie ten opzichte van het centrum. Verzorgd en gevarieerd ontbijt.

Een van de beste hotels waar ik geweest ben.

Een van de beste hotels waar ik geweest ben. Kamers precies toegesneden op wat voor gasten fijn en handig is. Geweldig groot en lekker bed. Douche prettig. Waterkoker met thee in de kamer. Ontbijt fantastisch. Modern, strak en nieuw ingericht.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Vriendelijk & meertalig personeel , uitgebreid...

Vriendelijk & meertalig personeel , uitgebreid ontbijtbuffet , goede bedden en mogelijkheid gepaste hoofdkussen te kiezen. prima locatie historisch & commercieel centrum binnen de 1 km. geleden dicht bij de rivier.

uitstekend hotel om te voet Sevilla te ontdekken.

niets, alles was dik in orde

Prima kamers, goed geïsoleerd (geluid), Prima ontbijt en garage aan het hotel is een plus punt. Op wandelafstand van de belangrijkste bezienswaardigheden in Sevilla. Vraag ook aan de receptie naar tips voor verschillende restaurants in de buurt.

Aangename tussenstop voor onze reis naar Gran Canaria.
    • Tweepersoonskamer met 1 of Bedden inclusief Parkeren

We komen er nu al voor de derde keer, omdat we de locatie uitstekend vinden. Het ligt dichtbij de autoweg A 49 riching Huelva waar we de ferry moeten nemen. Een uur rijden en wij vinden Triana een fijne omgeving, dicht bij de bezienswaardigheden. Verder had het hotel voor gezord dat mijn voorruit weer schoon was. Leuke service.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Goed hotel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of Bedden inclusief Parkeren

Monte Triana is een goed hotel in de wijk Triana, makkelijk bereikbaar vanaf snelweg. Vriendelijke ontvangst in het Engels. Ruime kamer met prima bedden. Goed ontbijtbuffet. Parkeren in garage onder hotel. Naar het mooie centrum van Sevilla is het het via leuke straatjes ongeveer 20 minuten lopen. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Sevilla.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Prima verblijf voor een paar dagen Sevilla. Aanrader.

Geen restaurant.

Prima hotel voor een paar dagen Sevilla. Goed en snel bereikbaar. Parkeergarage beschikbaar. Centrum op loopafstand. Ontbijt is uitgebreid en goed. Geen restaurant. In de bar kan een snack worden gegeten.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Zeer aangenaam verblijf !

Hotel is perfekt om Sevilla te ontdekken, Triana is nog een authentieke buurt . Bus en touristbus vlakbij . Centrum op 15min wandelen . Uitgebreid ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel , mooie nette kamers met goede bedden . Een aanrader !

Het grootste pluspunt van dit hotel is dat er een...
    • Tweepersoonskamer met 1 of Bedden inclusief Parkeren

Het grootste pluspunt van dit hotel is dat er een parkeergarage onder zit. Wel kleine plaatsen. Van hieruit is het een half uur lopen naar de binnenstad. Het is onverstandig met je auto de stad in te gaan. Tip: ga met de taxi. Lopen is vaak te warm en een ritje in de stad is goedkoop. In doorsnee 5 euro. Wat ons hier ook beviel van de taxi dat ze altijd de meter netjes aanzetten en de 6 ritjes die wij gemaakt hebben perfect verliepen.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Sevilla. Sevilla is veel leuker en dynamischer dan gedacht.

Ligging was dichter bij het centrum dan ik had gedacht. Hotel en kamers waren zeer schoon en heerlijk rustig. Prima, zeer ruime parkeergarage. Men waste zelfs de voorruit als de auto in de garage stond!

Hartelijke ontvangst, ondergrondse parking bij het hotel,...
    • Tweepersoonskamer met 1 of Bedden inclusief Parkeren

Wij hadden de eerste kamer op het gelijkvloers vlakbij de inkomhal waardoor we verschillende keren wakker werden door binnenkomende gasten. Airco werkte niet goed en we kregen het schuifraam niet open. Voor ons niet per sé een issue, maar toch een heel eind wandelen tot in het centrum

Hartelijke ontvangst, ondergrondse parking bij het hotel, ruime kamer met groot bed, uitgebreid ontbijt. Gelegen in een rustige wijk met toch veel cafés en eetgelegenheden. Voorruit van de auto gewassen na het verblijf! Leuke attentie!

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Zeer goed hotel op prima plek, aanrader !

Prima hotel, mooi ingericht, goede bedden, zeer stil, geen contactgeluiden, zeer verzorgd, vriendelijk personeel , uitgebreid ontbijt. In de trendy wijk Triana, loopafstand centrum of taxi voor 6€.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Prettig en comfortabel hotel

Afstand tot historisch centrum toch wel wat ver. 's Morgens geen probleem, lekkere wandeling. Echter om 's avonds gezellig uit eten te gaan moet je het hele eind wéér lopen. Wij waren in de winter, in de zomer niet zo'n probleem.

Prettig comfirtabel hotel. Uitstekend ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Prima hotel op een goede locatie

Kamer was zeer warm. Temperatuur wordt centraal geregeld en omdat ze koud vonden buiten (17 graden) stond de airco op verwarmen. Hierdoor was het erg benauwd en klam. Gelukkig werd de airco uiteindelijk terug gezet naar koelen

Mooi hotel op een prima locatie met vriendelijk personeel. Het is een kwartier lopen tot aan de Plaza de Toros en er zijn diverse leuke restaurants en tapasbarretjes op loopafstand (Calle San Jacinto) en een leuke foodmarkt bij de Triana brug. Hop on Hop off bus stopt vlakbij (voor hotel Ribera de Triana)

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Vriendelijke ontvangst.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Extra Bed - Inclusief Parkeren

De loopafstand naar het echte centrum was toch verder dan verwacht.

Vriendelijke ontvangst. Behulpzaam personeel. Mooie, nette uitstraling. Weliswaar tegen betaling maar een prima parkeergarage onder het hotel.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Bezoek sevilla

Eerste hotel dat we aandoen die niets doet voor gast die zijn verjaardag viert , kleine attentie is altijd welkom!

Ontbijt goed maar beetje eentonig vriendelijk personeel rustig hotel mooie kamer.oude stad bereik je te voet na kwartiertje wandelen.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Zeker voor herhaling vatbaar!

Er is een bar, maar die was redelijk beperkt in aanbod en de verantwoordelijke wees ons liever dadelijk door naar iets in de buurt (wat echt niet ok bleek te zijn) ipv een alternatief voor te stellen.

Het ontbijt was super.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Het hotel lag in een typische Spaanse wijk en is op loop...

Het hotel lag in een typische Spaanse wijk en is op loop afstand van het oude centrum. Personeel spreekt uitstekend Engels, en reserveerde voor ons diverse bezienswaardigheden.Het hotel heeft een luxe uitstraling. Ontbijt buffet voldoende keuze, met diverse broodjes,vlees, vis en fruit. Aanrader.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Rustig, verzorgd hotel met uitstekend ontbijt.

Een kamer voor 3 volwassenen is toch wat krap maar dat weerhoudt ons niet om dit een uitstekend hotel te vinden.

Het uitgebreid ontbijt en de vriendelijkheid van het personeel zijn de grote pluspunten. Het hotel ligt in een rustig gedeelte van Triana en toch op wandelafstand van het centrum. De garage onder het hotel is ook heel praktisch.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima hotel in rustige wijk.

Het uitgebreide ontbijt en de kwaliteit van het bed.

Centrale ligging.

Parkeergarage

Centrale ligging.

• Tweepersoonskamer met 1 of Bedden inclusief Parkeren

Ontbijt was heel uitgebreid en lekker. Rustig gelegen en toch dichtbij het centrum

Aanrader
    • Tweepersoonskamer met 1 of Bedden inclusief Parkeren

De routeaanduiding voor de auto er naar toe. De wijk was minder spectaculair dan verwacht.

Prima hotel met eigen parkeergelegenheid om Sevilla te bezoeken

Ongezellige ontbijtruimte.

Goede bedden, zeer uitgebreid ontbijt, parkeren onder het hotel. Vlakbij barretjes en restaurantjes.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Mede door dit hotel n fantastische tijd in Sevilla gehad. Goede prijs- kwaliteit verhouding.

Bar onvoldoende open of geen barpersoneel.

Snel in centrum, aan de rand van n leuke wijk. Vriendelijk personeel. Heerlijk bed.

Zeer vriendelijk en kundig personeel!

Zeer vriendelijk en kundig personeel!

Ligging van hotel, rustige omgeving

Ligging van hotel, rustige omgeving

• Tweepersoonskamer met 1 of Bedden inclusief Parkeren

Ontbijt prijzig, geluidsisolatie kan beter

Perfecte locatie voor n stedentrip

Alles was prima en iedereen was vriendelijk en behulpzaam👍🏻

Locatie en accomondatie

Locatie en accomondatie

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Goed gelegen voor Sevilla te bezoeken en de garage voor de auto

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Prima Keuze
    • Tweepersoonskamer met 1 of Bedden inclusief Parkeren

Mooi hotel, geweldig ontbijt. Goed gelegen. Tof dat je er ook kan parkeren.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Goed ontbijt.

Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Rustige kamer. Prima bedden. Bus stopt voor de deur. Centrum prima bereikbaar.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Verzorgd hotel met goede ligging en verzorgd ontbijt

Lekker verzorgd ontbijt, Verzorgende kamers

Locatie en personeel

Bedden schoven steeds uit elkaar

Locatie en personeel

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Fantastisch!

Zeer schoon en mooi , zeer goed ontbijt en prettig personeel

super vriendelijk receptie personeel

super vriendelijk receptie personeel

uitstekend, aanrader om Sevilla te verkennen

uitstekend hotel om Sevilla te ontdekken en toch rustig gelegen met uitstekend en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Aangenaam verblijf gehad en zalig geslapen

Heel vriendelijk personeel, ontbijt lekker en verzorgd.Ook hotel is netjes en mooi interieur.

Prima accomodatie in Sevilla. Aanrader.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Prima kamer!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Dienstbaarheid personeel

D

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Restaurant in hotel

Locatie, goed bed en ontbijt.

In orde

Prijs kamer, spijtig zonder ontbijt

Alles naar wens

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Prima voor 3 dgn

Uitzicht

Kamers en personeel

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Geweldig ontbijtbuffet.

Geweldig ontbijtbuffet.

Perfect hotel heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Garage erg smal en klein, schade aan auto

Goed ontbijt goeie kamer perfecte ligging

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Heerlijke locatie om Sevilla te voet te ontdekken.
    • Tweepersoonskamer met 1 of Bedden inclusief Parkeren

Geluid van de airco en zeer kleine parkeer plaatsen in kelder

Personeel en lekker bed

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

uitstekend hotel

erg behulpzaam personeel, prima locatie (op wandelafstand van alle bezienswaardigheden), rustige kamer, fijne bedden, goed sanitair, stille airco.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Kamer was in orde.

Net iets te ver van het centrum .

Kamer was in orde. Niets op aan te merken. Bed was groot. Er was niets te kort bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Goed verblijf. Voor herhaling vatbaar.

Geen tuin/terras. Stevig aan de prijs.

Prima hotel met veel faciliteiten en aardige medewerkers.

Toch iets te ver van het centrum

Het ontbijt was heel lekker

• Beoordeeld op: 28 september 2017

👍😃💃☀️🥂

Ontbijt erg uitgebreid. Kamer op 2e verd. Was volledig gerenoveerd, prima moderne badkamer. Hotel is 20 min lopen vanaf het centrum, prima te doen.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Heerlijk verblijf in prachtige stad met vriendelijke inwoners.

Vriendelijk en servicegerichte medewerkers. Prima ligging als uitvalsbasis voor de stad. Karakteristieke wijk.

Mooie ruime kamer.

Mooie ruime kamer. Ruime douche. Super ontbijt. Vriendelijk personeel Op 15 min van de kathedraal

Goed stads hotel

Geen zwembad, of iets om af te koelen na een dag stad.

Ligging in de wijk triana

• Tweepersoonskamer met 1 of Bedden inclusief Parkeren

Het bed was heerlijk en groot!

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Extra Bed - Inclusief Parkeren

Airco op de kamer, geen zwembad en konden de koffers niet even opslaan op dag van vertrek

Kamer prima ontbijt prima

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Goed hotel in een heel leuke stad.

Goede bedden, heel goed ontbijt, rustige ligging hotel, vlakbij het centrum.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Goede locatie

Kamer soms wat gehorig

Goede locatie Vriendelijk personeel Eigen parkeervoorziening Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Heel fijn hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of Bedden inclusief Parkeren

Heel fijn hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Absoluut een aanrader.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Monte Triana