Beoordelingen over MS Amaragua 4-sterren

Los Nidos, 23, 29620 Torremolinos, Spanje

#14 van de 52 hotels in Torremolinos

Service van A - Z
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Er viel niks tegen, al waren de hotelkamers wat verouderd ten opzichte van de rest van het hotel. Alles werkte en deed het wel naar behoren!

Service van A - Z Super locatie, dicht bij het strand, 5 minuten loopafstand naar de haven van Benalmadena (goeie restaurants!) Na uitchecken konden we nog gebruiken maken van een omkleedruimte met douche later op de dag, omdat we later vlogen, zodat we nog een extra dag van het strand konden genieten en schoon het vliegtuig in konden!

Prima ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Handdoekje leggen bij het zwembad. Verschrikkelijk! 'smorgens vroeg gaat men handdoek leggen om vervolgens te ontbijten en naar het strand te gaan. Pas aan het eind van de dag kwam men dan bij het zwembad. Hoewel er bordjes staan dat het verboden is doet men het gewoon en de badmeester zegt er niets van.

Prima ontbijt. Top-locatie. Schoon.

Bagger
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Ik had als aanvraag een dubbelbed gedaan, kom ik daar aan en ja hoor geen dubbelbed, ik gaf aan dat ik het had aangegeven met als antwoord een boze kop en als antwoord: it’s a request! Prima het is een request zijn er nog kamers vrij met een dubbel bed? Ja die waren er dus nog wel! Onzin en dan nog sjaggerijnig antwoord geven. Het personeel was onbeleefd, personeel in het restaurant moest je altijd zelf halen om een bestelling te doen. Auto in de garage van. Het hotel dagelijks 20 euro!! Je mag je kleren wassen in het hotel en als je uitcheked krijg je ineens te horen dat het 60 euro per keer kost! Onprofessioneel! Geen aanrader niet gaan!

Faciliteiten van het hotel

Geweldige kamer metgeweldig uitzicht
    • Junior Suite met 2 Bedden

Wij hadden alleen ontbijt en hebben 1 x avondeten genomen in het hotel en mijn man heeft toen alleen frietjes gegeten er wasniks wat hij lustte en bij het zwembad kon je cocktails drinken maar er lag nergens een cocktailkaart

Wij hadden de junior suite geboekt, die was echt geweldig

Fijn hotel met mooie ligging

Parkeerkosten.

Het hotel is gezellig gelegen aan het strand en de boulevard met veel restaurantjes in de omgeving. Het heeft een mooie tuin rondom het fijne zwembad.( handdoekenservice) Het ontbijtbuffet is goed verzorgd met voldoende keuzemogelijkheden. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mijn verblijf was top en ik zal hier zeker weer terug gaan!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Een minpuntje is het geurtje soms omdat het hotel wat gedateerd is... Dat was even wennen. Geen reden om er niet meer terug te gaan dus tot de volgende keer!

De ligging is perfect. Het personeel is super, vooral rond het zwembad maar ook bij het ontbijt. Een geweldig goed ontbijt. Mooi zwembad en lekker eten in de avonduren. Gezellig met in de avond live muziek en een heerlijke mediterrane sfeer!

Toplocatie, topservice aan zeer vriendelijke prijs !
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Ik kan niet meteen iets opnoemen.

Het onthaal was heel warm ! Zeer vriendelijk personeel. We mochten pas om 14u op onze kamer (stond ook zo vermeld bij onze boeking) maar kregen in afwachting een ruimte om onze bagage te zetten, alsook een badge om in en uit het hotel te gaan aan de strandzijde. Ontbijt zeer uitgebreid ! Ideale uitvalsbasis voor zowel Torremolinos als Benalmadena Puerto.

een vakantie om snel te vergeten
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

zeeer harde bedden het avondmaal geen keuze had wel iets anders verwacht van showcooking er waren amper 35koppels die kwamen avond eten ik denk dat zegt genoeg de meeste boeken kamer met ontbijt denk ik want de eetzaal s:avonds was zo goed als leeg niet gezellig als er 270pers kunnen dineren

was redelijk eitjes spek en pannekoekjes meestal lauw i.p.v.warm

Daarna was alles top.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Wij.moesten bij aankomst naar een ander hotel voor 1 nacht wegens overboeking wat een minder hotel was maar er niets verrekend .

Het is allemaal goed zowel het ontbijt als het strand.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Hoe onwaarschijnlijk het ook mag klinken maar als je een bedje wil om te zonnen aan het zwembad moet je je wekker om 05.00 uur zetten want om 05.30 uur zijn ze allemaal benomen met handdoeken.... Het ontbijtbuffet was eerder beperkt en eenvoudig maar wel allemaal vers en voldoende

Supervriendelijk en behulpzaam personeel op alle niveau's.... van receptionistes en onthaal, bar, restauarant, poetsdienst,...alles top !

Kort, leuk, gezellig en fijn verblijf gehad in dit Hotel, zeker een aanrader
    • Suite met 2 Aparte Bedden

Weer handdoekje leggen anders geen plaats bij zwembad. Handdoek leggen en meteen gaan liggen is prima, maar ook hier weer veel stoelen bezet met handdoek, maar niemand op de stoel en de badmeester vindt het wel prima

Super locatie, alles op loopafstand. Fantastisch ontbijt met veel keuze, zelfs op zondag champagne. Fijn zwembad

locatie, iedere dag een live muziek
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

ontbijt: weinig keuze voor vegetariërs, ook kwaliteit van verse fruit niet altijd goed, regelmatig geen schone schaaltjes, weinig info bij aankomst bij de receptie over activiteiten in Torremolinos, folders etc weinig vrije ligbedden rondom de zwembad te koud water in zwembad

locatie, iedere dag een live muziek

Heerlijke dagen in de spaanse zon!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Ergerlijk dat je na het ontbijt niet bij het zwembad terecht kunt als je daar 's morgens om 8.00 uur je handdoek niet al had neergelegd. De wekker zetten en je hier druk om maken is niet wat je wil op vakantie.

Heerlijk zwembad en prachtig strand vlak voor het hotel. Heerlijk ontbijtbuffet. Gezellig terras met vaak een live artiest.

Hotel moet een facelift krijgen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Kamers zijn gehorig. Wanneer iemand anders over de gang loopt of zijn deur sluit of schoonmaakster zijn bezig. Dan is dat erg goed te horen. Dus van wat langer uitslapen komt niet veel. Meubels zijn erg oudbollig. En de fitnessruimte was onder de maat. Apparatuur wat niet optimaal werkte en totaal geen airconditioning aanwezig.

De ligging is oke en de algemene verzorging (receptie en schoonmaken van de kamer) is wel goed.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Relax vakantie
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen) met Zijdelings Uitzicht op Zee

?? Zou er niet op komen voor ons perfect

Het hotel is aardig aan de prijs, maar daar in tegen krijg je alle luxe die je maar kan wensen als je een liefhebber bent van het strand dan kan ik je gerust stellen 1 x vallen en je ligt er wat betreft het personeel super gastvrij en behulpzaam voor ons voor herhaling vatbaar Antonio

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Goed hotel met perfecte ligging
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Inchecken duurde enorm lang (halfuur moeten wachten) omdat er maar één persoon aan de receptie was.

Enorm grote inkomhal en lounghe. Zwembad netjes en mooie ligweide er naast. Ook het strand was goed, gewoon de boulevard oversteken. Kamer was netjes en ruim. Ontbijt enorm uitgebreid en lekker! Ligging is perfect, direct aan de boulevard met veel bars, restaurants en winkels. Korte wandeling tot het centrum. Parking bij het hotel is gemakkelijk (wel te betalen).

De locatie is zeer fraai gelegen aan het strand, het zwembad...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

De tijden bij het ontbijt zijn zeer strikt. Deze is tot 10.30 en vanaf 10.15 krijg je sterk het gevoel dat je niet meer welkom bent. Er gaan lampen uit, het personeel “moppert” als je dan binnenkomt en kijken je weg als het 10.25 is. Daarnaast hadden we een tweepersoonsbed geboekt via booking ipv twee apparte bedden. Waar we achter kwamen na inchecken. Terug bij de receptie werd aangegeven, excuses maar we hebben geen andere kamers meer. Terwijl dit voor ons een van de redenen was om dit hotel te kiezen...

De locatie is zeer fraai gelegen aan het strand, het zwembad is prima en de kamers zijn prima

Heel fijn mooi weer hotel moet wat gaan upgraden
    • Superior Tweepersoonskamer met Vrij Uitzicht op Zee

Oubollige inrichting heel slechte WiFi plastic stoeltjes op balcon niet meer van dit tijdperk

Mooi uitzicht wij hadden een suprior kamer met vol uitzicht op zee

Het hotel is ons in het algemeen heel goed bevallen, vooral de toplocatie en het personeel

avondeten

Het ontbijt was heel lekker en zeer uitgebreid. Het avondeten was een stuk minder; Heel weinig afwisseling in de koude groenten en veel te weinig warme groenten. het eten was ook niet echt lekker op een aantal dingen na. De kamers waren in orde. Voor de rest een heel mooi hotel, dat ondanks het groot aantal aanwezigen toch ruim genoeg is en in het restaurant bijvoorbeeld niet de indruk geeft dat je op mekaar zit.

Aangenaam
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Water in het hotel (uit het apparaat) was niet lekker, zat een mega rare smaak aan, personeel s Engels was niet erg goed. We hadden een kamer met zeezicht betaald maar vervolgens keken we uit op het andere hoteldeel, de zee was links erg ver te zien dit was wat minder.

Ontbijt was top! Uitgebreide keus, zelfs champagne stond klaar!

Prima prijs kwaliteit verhouding

geen busje voor 6 personen te bestellen, dus voor 6 personen extra taxikosten

Ontbijt was voortreffelijk, zelfs bij 2 dagen slecht weer hebben wij ons prima vermaakt! Overdekt zwembad met bubblebad, sauna, massagesalon enz.

Alles wat je wilt in de vakantie is er.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

op de zesde etage, als je met de trap wil moet je uitkijken anders loop je tegen een stenen balk aan. Die is te laag en dat moeten ze aangeven met een bordje. Mijn man had de eerste dag al een zeer hoofd en grote bult. kan ook fout aflopen er zit een scherpe rand aan.

Ontbijt was goed en de kamers keurig en elke dag schoon.

Super goed , ga zeker terug
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

de koelkast was niet gevuld , dus je moest naar beneden voor als je op je kamer wat wilde drinken. Jammer

Het ontbijt was super , heel vriendelijk personeel door heel de accomodatie heen ,zo word iedereen blij en gelukkig

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Zeer aangenaam en open luxehotel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Avondeten was niet slecht, maar zeker niet uitzonderlijk. We waren denk ik het jongste Koppel (32j) te gast in het hotel, mss wel normaal in Januari.

Ontbijt was uitgebreid en lekker. Kamer was proper en met alle comfort. Leuke spa. Vriendelijk personeel.

Gemiddeld
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Hygiëne in het buffet restaurant.

Keuze eten voldoende, maar vaak koud. Borden/bestel waren niet altijd proper afgewassen. Veel gerechten met reeds teogevoegde sauzen. Geen of weinig keuze om bv enkel warme gestoomde groenten te nemen.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Genieten van de zon terwijl er in België sneeuw ligt .
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

ik vroeg een adres van een dokter aan de balie, ze hebben voor mij een dokter opgebeld en na 10 minuten was deze al bij mij op de kamer . Ook de sportmassage is zeker aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Lijkt me een goed hotel om je winterverblijf te boeken. Voor ons was 1 nacht voldoende.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

De harde muziek uit de disco de hele nacht. Dit is dus als je in puur tourisme zit waar we allen niet zo'n voorstander van zijn, maar waar andere mensen heel gelukkig van worden.

Heel goed ontbijt. Had 2 kamers geboekt en er was 1 kamer gereserveerd. De fout werd meteen hersteld en 1 van ons kreeg een ruime kamer met zeezicht puur.

Fijn verblijf, aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Hadden kamer aan de straat kant was best gehorig vorige keer iets hoger en aan de zijkant was rustiger.

Het ontbijt was goed, broodjes beetje hard stokbrood lekker. Veel keus voor ieder wat lekkers. En alles werd gelijk opgeruimd.

Fijn verblijf gehad in dit hotel!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Ontbijtbuffrt werd niet snel asngevuld. In de tij wachten voor het ontbijt. Vliegen bij het zwembad.

Locatie direct aan het strand! Schone kamer en vriendelijk personeel.

Goed vertoeven in een mooi hotel en heerlijk breed strand

weinig

Ontbijt was prima in een grote eetzaal. was voldoende keus. We hadden een superior kamer met uitzicht op zee. Hotel ligt geweldig aan het brede mooie strand. groot zwembad waar geen gebruik van hebben gemaakt, omdat we strandmensen zijn. Keurig schone kamers. We vlogen laat terug, en helaas was er geen late check out mogelijk, maar het hotel heeft 2 ruime doucheruimtes (incl gratis handdoeken) waar je je kunt omkleden en douchen. Nog nooit zoiets gezien in een hotel, dit was echt super.

Fijne mooie locatie voor een leuke rustige vakantie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Barpersoneel erg traag en niet vriendelijk.

Uitgebreid goed ontbijt, heerlijk zwembad, nette grote stille kamer. (Tweede verdieping straatzijde) Goede grote bedden. Badkamer en toilet gescheiden. Hotel heeft een nette klassieke uitstraling.

De suite was heerlijk ruim

dat wij een kamer hadden met twee bedden maar moest wel een extra kamer voor mijn kinderen boeken Ze hadden makkelijk bij ons op de kamer kunnen verblijven Had ons 1800,- gescheeld

De suite was heerlijk ruim

Zeer slecht erg achteruit gegaan
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Ontbijt eenzijdig, slechte koffie, zwembad niet schoon airco op de kamer lekte meer water dan de gewone kraan. Eerst rechtstreeks geboekt per abuis dubbele booking via booking.com na gebeld te hebben brutale Dame aan de lijn waarbij de onvrede kenbaar werd gemaakt haar opmerking was "als het je niet zint boel je toch fijn een ander hotel"

11 uur aanwezig om 15:30 pas op de kamer, zwembad vuil, niet duiken kind mag niet met zwemband zwemmen zwembad vol met mensen van buiten die gewoon aanschuiven

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Het avondeten was ronduit slecht!!! Warme eten was koud en slecht!! We hadden half pension maar dat nooit meer. Echt jammer verder een heerlijk hotel

Locatie en het zwembad. Nadeel is ook hier de hele dag bedjes met een handdoek bezet worden gehouden van mensen die op het strand liggen. Daar moet het hotel echt wat aan doen.

We hadden een vroege heenvlucht en een late terugvlucht.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

We hadden een vroege heenvlucht en een late terugvlucht. Dankzij een geweldige changing room hebben we kunnen douchen en kunnen omkleden. Nog nooit meegemaakt dat dit mogelijk was in een hotel.

Ligging van de accommodatie , ontbijt was goed verzorgt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Wat tegen valt dat alle bedden bij het zwembad in ochtend gereserveerd worden met een handdoek er op te leggen en dat ze soms tegen de middag er pas gebruik van maken

Ligging van de accommodatie , ontbijt was goed verzorgt

Prima hotel direct aan zee
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Eigenlijk niks te melden. Wat een verbeterpunt zou kunnen zijn is het gemis van koffie op kamer.

Netjes,schoon,vriendelijk personeel,uitstekende ligging, goede kamers,eten goed en voldoende

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

zomers genieten
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Het groente aanbod kom wat beter. Om 0800 zijn alle bedjes van het hotel al "gereserveerd" door handdoeken. Je kunt ook naar andere strandlocaties op loopafstand zoals cristal of trefpunt. Kost alleen 5 euro per bedje per dag. De bedjes zijn zeer goed. Veel beter dan bij zwembad en je zit direct aan t strand.

de koffie kon beter, maar voor de rest was het ontbijt prima. Er was veel fruit voorradig. Top. Lekker vlees bij het diner . s avonds genieten van een mannetje die Spaans zingt met een keyboard. (Manuelaaaa) Flamengo show op donderdag was welkome afwisseling.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Heerlijk verblijf met elke ochtend een uitstekend ontbijt.

Door nieuw personeel, dat nog moest worden ingewerkt was de bediening minder dan we van hen gewend zijn.

De kamer was ruim en dagelijks werd deze schoongemaakt. Het strand is tegenover het hotel op zeer korte afstand.. Een leuk maar drukbezocht zwembad. een zeer goed verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Niet top. Eten in een vreetschuur.Eten smaakloos en vaak koud.Personeel erg chagrijnig.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Eten en vriendelijkheid personeel.

Warm eten een compleet drama. In de rij voor het ontbijt. Het eten was smaakloos, geen variatie, niet warm en weinig aanbod en daarvoor moet je in de rij staan, om naar binnen te mogen. Doe dit hotel nooit aan!!!

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Het ontbijtbuffet was fantastisch.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Het eten bij de cocktailbar. Het was niet goed en werd niet adequaat opgelost helaas.

Het ontbijtbuffet was fantastisch. Het zwembad ook. Het strand op steenworp afstand. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Een echte aanrader!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Schitterende accommodatie. goed gelegen en leuke mensen. Kamers zijn netjes en schoon en de badkamer is compleet met een goede douche met krachtige straal.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Dat er geen waterkokertje met thee of koffie op de kamer...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Dat er geen waterkokertje met thee of koffie op de kamer staat En dat ze voor zo duur hotel overal een euro moeten hebben Strandlaken wisselen euro

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Niet voor je (nacht)rust
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Enorme herrie tot diep in de nacht(en) door aanwezigheid groep aangeschoten jongeren Werd niet aangepakt door personeel Doodmoe thuisgekomen. Eens, maar nooit meer!

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

De locatie van het hotel was simpelweg gewoon top!
    • Elite Tweepersoonskamer met Zijdelings Uitzicht op Zee

De locatie van het hotel was simpelweg gewoon top! Langs het hotel zit een supermarktje en genoeg lekker restaurantjes waar je kan eten!! Bij het zwembad stonden genoeg bedjes en je hebt prachtig uitzicht over het strand heen!!

• Beoordeeld op: 13 april 2017

uitstekend
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

geen opmerkingen. Enkel lang moeten wachten wanneer kamer vrij was. Temeer dat we reeds om 9u aangekomen waren.

heerlijk ontbijt, incl. cava... avondeten, Dit hotel is thuiskomen voor ons. 10 jaar ervaring :)

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Prima verblijf gehad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Diner, warm eten was aan de koude kant.

Goed ontbijt, uitgebreid. Goede locatie, uitzicht en loopafstand strand/zee. Personeel vriendelijk en adequaat.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

ligging aan de wandelpromenade is fantastisch.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

kamer was nogal gehorig, badkamerbezoeken (toilet en bad/douche) waren nogal storend

ligging aan de wandelpromenade is fantastisch. Bedden waren prima, eerste nacht al heel goed geslapen.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Zeer goed hotel, perfect ligging, uiterst vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Wij Nederlanders hebben altijd wat te zeuren. Maar hier moet je je best doen om iets te vinden.

Het ontbijt was prima alleen soms wat druk, zodat je moest wachten tot er andere mensen weg gingen. Maar ja een gewild hotel dan kun je daar op wachtend. Personeel zeer vriendelijk, weten ook dat je al eerder ben geweest. Vragen ook hoe het met je gaat en nemen er ook tijd voor. Er kan zelfs iemand naar ons toe om te vertellen dat hij er de volgende dag niet was en zag uit naar ons volgende bezoek.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Heel leuke vakantie in een mooi hotel.

Weinig faciliteiten voor kinderen.

Heel fijn hotel met vriendelijke mensen op een mooie locatie vlak bij het strand. Heel restaurantjes op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

geen 4 * waard
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Kamer aan opknapbeurt toe, veel lawaai van de straat en veel lawaai bij ket lopen van toiletten en douches komende van andere kamers

Net en vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Voor herhaling vatbaat
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Geen wifi ontvangst op de kamer, geen goede keuken bij t zwembad

Heerlijk ontbijt, kamers goed maar gedateerd, geweldige locatie uitzicht bij het zwembad top

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

geen wifi in onze kamer (Waarschijnlijk omdat we boven op de hoek zaten) Kamers goed schoon, inrichting kamer is wel wat gedateerd (verder prima schoon en alles goed)

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Beter dan wij hadden verwacht.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Ligbedden bezet door Badlakens van gasten die ze morgens neer legden en dan pas in de middag kwamen. Personeel deed er niets aan dat was en is zeer slecht. iedereen betaald voor de service.

Ontbijt en avond eten te goed om verder te vertellen. voortreffelijk dus. Badlakens aan het zwembadservice is uitstekend geregeld.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Wij waren er met kinderen en kleinkinderen. Bij aankomst werd pas duidelijk dat het personeel niet echt op kleine kinderen zit te wachten.

Goed ontbijt, s'avonds gezellig druk met "levende" muziek. Kamers zijn prima maar wel toe aan wat onderhoud. Achtertuin en zwembad grenzen diirect aan de wandelpromenade.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Er zal een toilet dichter bij het zwembad moeten zijn
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Geen bad meer maar inloopdouche.Meeste mensen waren gepensioneerd.Kunnen niet meer in een bad klimmen en er weer uit.

In mijn gedachten van vier jaar geleden was er toen meer variatie

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Ik zeg niet doen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

services die kennen ze niet in dot hotel, 3x bij receptie geweest over 2 zaken maar echt nix hoor, Verouderde kamer met schimmel bij bed, douchekop vast op de muur boven in een ligbad echt vreemd hoor, En een vieze rioollucht in de kamer te ranzig

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

de kamers zijn erg verouderd, en er hing een ondragelijke...

de kamers zijn erg verouderd, en er hing een ondragelijke lucht in de badkamer en daar werd pas wat aan gedaan nadat we na 5 dagen weggingen. en er werd geen compensatie voor gegeven. we moesten ook 4 x terugkomen omdat de manager er steeds niet was.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Voor een week relaxen ruim voldoende
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Bediening terras bij bar. Lange wachttijd wrsch door te weinig personeel in verhouding hoeveelheid gasten. Geen bediening op het iets verder gelegen terras. Indien je voor 24.00 naar bed gaat kun je last hebben van geluidsoverlast door live-muziek.

Prima ligging direct aan boulevard en strand. Ontbijt ruim voldoende, wel af en toe wat druk. Vriendelijke ontvangst. Goede,ruime schone kamer. Heerlijk zwembad. Voldoende restaurantjes en barretjes in de directe omgeving.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Matig hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Extra betalen voor de kluis op de kamer. Zwembad en omliggende tuin alsook de ontbijtruimte is te klein voor het aantal hotelgasten. In de rij moeten staan wachten voor het ontbijt. Hotel doet wat oubollig aan.

Perfecte ligging, strand, winkeltjes en eetgelegenheden vlakbij. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam onthaal. Taxi naar luchthaven kost €24 en duurt ongeveer 20 minuten.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

hotel is goed, maar de kamer viel tegen wegens het beperkte uitzicht
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Vond het veel geld voor een eenpersoons kamer, met zo een slecht uitzicht van op het terras. Je kon niks zien wegens het traliewerk rond de brandtrap

ontbijt was zeer lekker en uitgebreid. Goede ligging. Proper

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Een top verblijf op een top locatie..
    • Junior Suite met 2 Bedden

De kamers hebben wel een beetje een update nodig.

Alles is daar perfect

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Alles goed behalve bedden liggen slecht

Beter bedden

Alles goed behalve bedden liggen slecht

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Perfecte ligging
    • Budget Tweepersoonskamer

De locatie Aan het strand en in het centrum van carihuela

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Animatie
    • Budget Tweepersoonskamer

Voor handdoeken betalen aan het strand

Animatie

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

een bus shuttle van en naar het hotel

Super ontbijt, nette kamers en het hotel ligt overall lekker dichtbij alles kan te voet gedaan worden

Zwembad
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Uitzicht en alles is erg gedateerd

Zwembad

• Beoordeeld op: 12 september 2018

het was top
    • Elite Tweepersoonskamer met Zijdelings Uitzicht op Zee

De bedden vonden wij niet fijn, matras beweegt erg als er 1 draait.

Het was allemaal goed.

Mooi zwembad
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Erg harde bedden. En gedateerde slaapkamers. Lange rij om ontbijtzaal in te kunnen.

Mooi zwembad

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Love carhuela , zo gezellig, en verder uitstekend hotel hoor...

Dacht dat ik suite had geboekt , maar dit was helaas niet zo..

Was super

Overal dichtbij

Geweldig hotel en super personeel

De airco kon beter

De bedden waren geweldig

Drukte in het restaurant en het zwembad is wat aan de kleine...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Drukte in het restaurant en het zwembad is wat aan de kleine kant voor de accomodatie

Geweldig hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Als je buiten zou kunnen ontbijten, was het perfect! Ook een waterkoker en zakjes koffie/thee op de kamer zou wel prettig zijn.

Goed maar niet top.

Het avond eten was niet goed, te weinig keuze en vaak geen bediening achter het buffet.

De ligging is perfect, leuke pool omgeving en mooie kamers.