Beoordelingen over Hotel Na Taconera 4-sterren

Av. Canyamel s/n - Font De Sa Cala, 07589 Font de Sa Cala, Spanje

• Betaald WiFi

4,4

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Te veel negatief, ga niet meer terug
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Bij aankomst bleken onze kamers niet beschikbaar! Had zelfs de dag voordien onze aankomst nog extra bevestigd. De kamers waar ze ons wilden laten overnachten, waren vreselijk, stonken en hadden geen raam en geen kamernummer, dus waarschijnlijk kamers waar al eens personeel sliep? Zie foto. Heb nog anders gasten gezien waar de booking compleet was misgelopen en de kamers niet beschikbaar waren. We hebben zo 1 kamer geweigerd en dan hebben ze ons naar een ander hotel, vlakbij, doorverwezen voor een nacht. De andere kamer moesten we wel gebruiken. De receptioniste leek helemaal niet bekwaam, verstond amper engels, gaf geen uitleg over het hotel en we hebben zelf om onze all in bandjes moeten vragen. Heb gewacht op de chef die 3 uren later aanwezig was. Ze beloofden ons de dag nadien een upgrade van de geboekte kamers, die we dan ook kregen. Gratis wifi en safe extra ter compensatie. De wifi is anders zeer duur. De luchthavenshuttle die we besteld hadden, moesten we cash betalen in het hotel, geen betaalkaart mogelijk daarvoor. Daar waren we ook niet van op de hoogte, er was daarover nogthans email verkeer geweest. De shuttlerit was 2,5u! En niet de beloofde 1u10'. Je moet de trap op met valiezen! Geen lift beschikbaar op gelijkvloers. We kwamen aan om 14.30u, lunch was juist voorbij. Tussen lunch en diner om 19 u niks beschikbaar, ook niet bij all inclusive. Enkel een koekje in de bar. Geen tegemoetkoming om toch iets te kunnen eten. Omgeving lijkt verwaarloosd, lege winkelpanden, stoepen en trappen afgebrokkeld en vuil. Niks te zien, amper een winkeltje. Zwembad redelijk klein en niet verwarmd, water ijskoud.

Keuken was zeker ok, alles lekker, goed verzorgd en snel aangevuld. Terras met prachtig uitzicht om buiten te eten. Uiteindelijke kamer was netjes en verzorgd, bedden zeker ok. Bij vroeg vertrek ontbijt beschikbaar. Mooie compensatie voor de slechte aankomst en de abominabele kamers de eerste nacht. Mooie bomen langs het zwembad, genoeg mogelijkheid om in de schaduw te zitten. Mooie baai met strand op 500 m afstand. Zwembad netje onderhouden en proper. Aan de receptie heeft Paco heel erg zijn best gedaan om alles zo goed mogelijk op te lossen.

Mooi en schoon hotel met heerlijk eten
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Personeel was niet behulpzaam en onvriendelijk, parkeergelegenheid was niet optimaal

Heerlijk ontbijt en diner, schone kamer, schoon zwembad met genoeg ligbedden, elke dag nieuwe handdoeken, leuke bar en sportmogelijkheden, mooie ligging

Zalige vakantie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Vriendelijk personeel, alles heel netjes en proper, mooie kamers, heerlijk zwembad, uitgebreide en lekkere buffetten met kok ter plaatse, hele mooie stranden vlakbij.

het beste was het ontbijt en het vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

weinig animatie in het dorpje, weinig winkels, weinig restaurants,veel leegstand maar het hotel is super, met auto kom je in betere dorpjes, dichtbij gelegen

het beste was het ontbijt en het vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Prachtig hotel en zeer goed eten in een rustige eetzaal
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Te weinig ligstoelen bij zwembad. Te veel duitsers die ligstoelen en terrasstoelen met handdoeken en/of tassen zich toeeigenen.

Schoon. Rustig. Ruim balkon.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Zeer rustige omgeving, goede faciliteiten, We enjoyed!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

In plaats van 1x shampoo en douche gel, had dit dagelijks gemogen.

Zeer vriendelijk personeel, ruime keuze betreft ontbijt en avondmaal. Kamers zijn zeer netjes, en de faciliteiten zijn zeer mooi. Perfect voor een koppel of voor een familie.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Heel vriendelijk personeel en een zeer uitgebreid ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

In de plaats van het hotel is niks te beleven. Maar als uitvalbasis om met een huurauto het eiland te verkennen helemaal prima.

Heel vriendelijk personeel en een zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Echte aanrader!!!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Er wordt gezegd dat de kamers gehorig zijn maar voor mijn gevoel niet erger dan in andere hotels. Als er schoongemaakt wordt in de ochtend worden de bedden verschoven over de marmeren vloer. Ik zou het persoonlijk prettig gevonden hebben als je flessen water zou kunnen krijgen. Die moet je nu zelf halen in de supermarkt op ongeveer 50 meter.

Is een heerlijk hotel in een rustige omgeving van mallorca. Prachtige kleurrijke bloemen rondom het hotel en zwembad. Zwembad is lekker verwarmd zodat je 's-ochtends al lekker voor het heerlijke ontbijt je baantje kon trekken in de zon. Je kan de hele dag in de zon liggen of in de schaduw onder de enorme schitterende boom. Eten is voortreffelijk en personeel erg vriendelijk. Wij hadden heerlijke bedden. All inclusief is zeer goed.

Het is een prima hotel als je ook een auto hebt gehuurd om...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Het is een prima hotel als je ook een auto hebt gehuurd om de omgeving te verkennen, anders zit je best wel afgelegen. Geldt ook voor het bereiken van de accommodatie, prima indien in bezit van een auto, anders best ver van de luchthaven af.

Perfecte prijs/kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Wifi is belachelijk duur (9 euro voor 4 dagen). De muren van de kamers zijn dun waardoor er wel wat geluidshinder kan zijn van toekomende/vertrekkende gasten. Ingang keukenpersoneel was onder onze kamer en hun aankomst/vertrek was ook wel altijd met het nodige lawaai.

Super vriendelijk personeel, zeer behulpzaam en taalvaardig (FR/ENG/DUITS). Kamer was zeer basic maar wel piccobello in orde. Badkamer is voldoende ruim en terrasje is zeker een meerwaarde. Ontbijt was zeker in orde. Uitzicht van zowel kamer als terras voor ontbijt was prachtig! Vlakbij zijn 2 kleine stranden waar tijdens ons bezoek bijna geen volk was, zalig!

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Rustig en comfortabel
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen gratis WiFi beschikbaar, behalve in de bar en deze was zeer traag. Er wordt overwegend Duits gesproken door het hotel.

Bij half pension was het eten zeer gevarieerd en goed.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Prachtig hotel met zeer uitgebreid ontbijt-en dinerbuffet...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Locatie is afgelegen dus wel een auto nodig om dingen te ondernemen.

Prachtig hotel met zeer uitgebreid ontbijt-en dinerbuffet wat in mooie eetzaal wordt aangeboden. Voor sporters is het een paradijs met een aantal zwembaden en tennisbanen.

Zeer aangenaam verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Douchescherm in bad was wat laag waardoor veel water in de badkamer tijdens het douchen.

Was oke voor 1x te massaal voor alleenstaande

Geen geldautomaat

Deftig klein maar gezellig hotel vriendelijke behulpzame...

Badkamer

Deftig klein maar gezellig hotel vriendelijke behulpzame mensen

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

super
    • Tweepersoonskamer met Balkon

vriendelijkheid van het personeel en het uitgebreide eten

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Goed verzorgende vakantie gehad, prijs-kwaliteit verhouding was goed!!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De eenpersoons bedden, verschrikkelijk. Matrassen vielen ook tegen!!

Ontbijt was goed!! Avond eten was goedkoop en lekker.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

personeel receptie vriendelijk

Ouderwetse inrichting, vaste tafel in restaurant (kostschool?) en ongeïnteresseerd en lomp personeel, matige kwaliteit eten, barslechte koffie uit automaat, wifi betaald en uitermate traag. Kortom, geen uitnodigende ambiance.

personeel receptie vriendelijk

• Beoordeeld op: 18 april 2016

De combinatie hotel met de aanwezige tennisbanen.

De slechte WIFI verbinding.

De combinatie hotel met de aanwezige tennisbanen. Het hotel was zojuist geheel gerenoveerd.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Alles!

Alles! Het was fantastisch!!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

sfeervolle ruimtes en een mooie tuin