Beoordelingen over Hotel Náutico Ebeso 4-sterren

Ramón Muntaner, 44, 07800 Ibiza-stad, Spanje

#15 van de 27 hotels in Ibiza-stad

Goed!

Er hing constant een vieze geur in de badkamer. Hebben een spuitbus moeten kopen. Avondeten was matig. Dat zou ik niet meer bijnemen.

Goede ligging, knap! Ontbijt in orde. Genoeg keuze. Goede bedden. Kamer in orde. Accommodatie goed. Voedingswinkels in de nabijheid. Te voet naar stad en haven is 20 minuten stappen. Goed te doen.

Fantastische ligging en mooie schone kamers.

Ik zou persoonlijk iets meer doen met het zwembad en de bar. Je kan heerlijk liggen aan het zwembad, uitzicht op de mooie jachten in de baai, maar je moet zelf je drankjes halen aan de bar. Persoonlijk zal ik altijd kiezen voor de kamer met zeezicht. De standardkamer was mooi maar miste een balkon en het uitzicht op zee.

De ligging van dit hotel is fantastisch. Op loopafstand van Ibiza-Stad en vanuit hier kom je met de taxi, fiets, auto en scooter op alle mooie plekjes op Ibiza. Het personeel is super vriendelijk en de hotelkamer was altijd super schoon. Dagelijks hebben we hier genoten van een lekker ontbijtje met verse sappen.

Mooi hotel, goed verzorgd.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

lastig lopen om in centrum/haven te raken. Wij namen dus steeds een taxi :€ 8,00

Ontbijt was super ! Veel keuze en heerlijke vers gemaakte smoothies.

Super hotel en een heel uitgebreid ontbijtbuffet. Mooi zwembad en heel schoon.

Wat heel jammer was dat we geen balkon hadden, en als je dan het raam open deed hoorde je alleen auto's.

De relaxte sfeer, vooral bij het zwembad.

Een paar dagen heerlijk genoten!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Jammer dat je niet buiten, onder de parasol met uitzicht op zee, kan ontbijten. Ook het gooi en smijtwerk (opruimen van de tafels) klinkt erg hard in deze holle ruimte.

Uitzicht was prachtig (zeezicht) Locatie was prima (15 min lopen naar het centrum van Ibiza stad) Mooie verzorgde kamer, niet mega groot. Luxe badkamer. Ontbijt voor ieder wat wils en werd tot het laatst toe aangevuld. Tot half 11 ontbijt is ook echt tot half 11 daarna gaat de deur dicht en de koffie machine uit. (En terecht!)

Zeezicht vanaf de kamer en zwembad direct aan zee.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Moest 16,50 euro betalen voor huur kluisje, voor een 4 sterren hotel verwacht ik dit inbegrepen. Toeristenbelasting betaald voor twee personen terwijl ik alleen was, dit omdat ik verbleef in een tweepersoonskamer. Bevestiging reservering gaf duidelijk aan dat de tax per persoon was per nacht en niet per kamer.

Zeezicht vanaf de kamer en zwembad direct aan zee. Rustig gelegen aan promenade. Live muziek.

Het uitchecken

Bedden , ontbijt , nog geen flesje water op de kamer. Geen parkeerplek voor de huurauto. Rommelig donker restaurant met zeer luidruchtig personeel tijdens ontbijt. Kortom , eenmalig.

Het uitchecken

Goed.

Geen functionerende airco, geen parkeervoorziening, af en toe veel geluid aan straatzijde (leegmaken containers).

Vriendelijk behulpzaam personeel, prima verzorgd ontbijt.

lokatie is top

Geboekt augustus 2017. En ging er vanuit zoals op de foto zichtbaar is dat de std kamers met balkon zijn. Maar LET OP ! er zijn maar 4 standaard kamers met balkon zonder zee zicht. Overige standaard kamers hebben geen buiten of balkon! Wordt niet aangegeven op de site van booking.com helaas. Fitness ruimte stelt niet veel voor! Zwembad zeer verouderd (of zeker niet zo mooi als op de foto.) Prijzen diner kloppen niet.

lokatie.

Schoon hotel en kamers heel centraal qua Ibiza stad goed te...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Ontbijtzaal beetje donker er zijn wel enkele plekken voor raam met mooi uitzicht

Schoon hotel en kamers heel centraal qua Ibiza stad goed te lopen. Ook goede busverbinding vlakbij

Heerlijk ontbijt met verse smoothies.

Het was er mega gehorig. We hoorde de buren letterlijk praten en dat is soms niet fijn als je vroeg gaat slapen en de buren niet. We konden geen gebruik maken van de airco omdat deze nog niet aan stond. Snachts vond ik het te warm. Er was wel een ventilator aanwezig maar deze maakte heel veel herrie dus moest wel uit in de nacht. Hierover wel geklaagd bij de receptie maar ze konden niks voor ons betekenen. Ik vind dat ze het bij het boeken moeten vermelden dat de airco pas aan gaat op een bepaalde datum want ik boek bewust een kamer met airco.

Heerlijk ontbijt met verse smoothies. Alles heel erg schoon. Drankjes bij de bar erg betaalbaar.

mooi uitzicht en locatie

WIFI en de Manager

We verbleven een week/ 5 dagen geen WIFI beschikbaar. Op de laatste dag weer beetje wifi. IK was daar ook voor mij werk en zonder WIFi is dat een ramp. Heb mijn eigen netwerk maar aangezet voor de anderen. Koelkast op de kamer functioneerde niet. Restaurant beneden ( ontbijt dat wel was uitstekend) maar het was daar ongelooflijk koud! Terwijl de airco volgens de manager kapot was..... Manager zit de hele dag te telefoneren in zijn kantoor... Personeel doet zijn best, kamers schoon, uitzicht super.

Mooi zeezicht, prima kamer.

Ongezellige ontbijtzaal, geen mogelijkheid om buiten te ontbijten. Verder vreemd om de fitness in één ruimte met de whirlpool te doen, niet echt fijn voor de temperatuur tijdens het sporten...

Mooi zeezicht, prima kamer. Ligging tov oude stad is prima.

Voor paar dagen een prima hotel tegen goede prijs

Vrij ongezellige bar en bij het zwembad zouden ze het ook wat op kunnen leuken!

Prima ligging, 15 minuten lopen naar Ibiza stad en genoeg restaurantjes aan de boulevard achter het hotel. Mooi uitzicht over zee. Grote, schone kamer met dito badkamer. Ontbijt prima, ontbijtruimte vrij ongezellig met weinig daglicht. Bar en terras erg zwart, wit, niet super gezellig. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Genoten van het fijne hotel

De ontbijtzaal (eetzaal) zit beneden zonder ramen. Dit was minder prettig.

Er was veel keuze bij het ontbijt. Het hele hotel was perfect schoon. Er was vriendelijk, vrolijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Heerlijk overnachten, sterke prijs-kwaliteit

Het licht is licht, maar dat is kennelijk een Spaans dingetje ;)

Het ontbijt is amazing! Warm en koud, zoet en zout en allemaal even heerlijk en vers. De kamers zijn nieuw, schoon, goed ingericht en functioneel. Heerlijke (stevige, maar geen harde) bedden. Fijn terras aan zee. De receptiemedewerkers zijn erg behulpzaam en heel prettig in de omgang. Ik heb de reistips en aanbevelingen gevolgd (routes, plaatsen, restaurants) en kwam op plekken die ik zelf nooit had kunnen vinden, superleuk!!

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het verblijf bij dit hotel was echt geweldig. Super gastvrij ontvangst (Toevallig Nederlandstalig) en een enorm luxueuze uitstraling. Er zit tegenover een scooterverhuur en Ibiza stad is goed te lopen (plusminus 10 min) Ook de kamer was boven verwachting! Voor mij zeker niet de laatste keer:)

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Heerlijk genoten

In de lounge wat verouderd meubilair. En soms moest je even wachten tot het buffet weer bijgevuld was.

Geweldige ligging tov strand, restaurants, stad en luchthaven. Verder heerlijke cocktails voor heel schappelijke prijzen

Geweldige bestemming.

jammer dat je moet betalen voor een kluisje rekening houden met boeken dat je zeezicht boekt.

Een mooie kamer schoon ruim en een mooie uitstraling. loungen; mooi fijne banken en in stijl opgebouwd regelmatig treedt er 's avonds iemand op in het lounge gedeelte. drank/ eten niet duur in de bar. veel mogelijkheden m.b.t eten/ huren van een auto, scooter/bus, in de buurt van het hotel.

Ontbijt was goed

Prijs airco ligging parkeren strand bedden douche loopt over personeel bij het ontbijt erg onbeleefd. Lift klein voor kinderwagen. Cocktails op het terras erg slecht nog nooit zo slecht gezien personeel op het terras heel sagerijnig. Engelse taal slecht.

Ontbijt was goed

Ontspannend mooi.

Zeer vuil wandelpad/promenade tussen hotel zelf en eigen zwembad van het hotel. Er werd geen enkele moeite gedaan om deze wandelweg zuiver te houden. Ibiza zelf is een mooie idyllische stad, doch ook Ibiza stad doet weinig of niets om de voetpaden/pleinen in de stad zuiver te houden (gaf vrij vuile indruk)... zeker in vergelijking met de andere steden van Ibiza die er telkens mooi opgekuist en fris bij lagen. Dit doet in mijn ogen het imago van Ibiza stad geen goed.

Goede mooie, rustige en moderne ligging.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

een keurig en heel schoon hotel, waarbij het diner iets te kort schoot

dat er in de avond na het warme eten geen gelegenheid tot het gezellig nuttigen van een kopje koffie was, niet anders dan in de bar

wij hadden een kamer met zeezicht, een genot voor het oog, het ontbijt was redelijk tot goed

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Top locatie, top hotel!

Enige minpuntje was dat de kok die de eieren bakte bij het ontbijt erg chagrijnig was. Waren gedurende ons verblijf 2 koks, die hadden beide dezelfde negatieve houding. Maar daar lieten wij uiteraard ons ontbijtje niet door verpesten....

Schone kamer, prachtig uitzicht over zee. Goed ontbijt, erg uitgebreid. Prima faciliteiten. Top locatie! Gezellige boulevard en op 10 min lopen van het gezellige oud-Ibiza stadje!

Perfect!

niets.

Excellent hotel op een prachtige locatie. Uitzicht over de baai met een heerlijk zwembad aan het water en prima ligbedjes. Kamers zijn modern, zeer schoon en voorzien van zowel airco als een plafondventilator. Heerlijk bed. Personeel is vriendelijk en attent. Heerlijk loungen op het terras met live muziek op maandag. Uitgebreide spa mogelijkheden optioneel.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Perfect
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Iets meer eten te krijgen in het Hotel zelf bij de borrel.

Uitgebreid ontbijt verse smooties enz. alles was er. Kamer waren prachtig en schoon wel wat klein. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Loop afstand van Ibiza-stad. was perfect allemaal.

We hebben een heerlijke week gehad .

Vreemd dat je voor een kluisje op de kamer moet betalen als je al zoveel geld hebt betaald voor deze kamers. We wisten dat parkeren een probleem was, maar zo'n groot probleem hadden we niet verwacht.

De schone kamers iedere dag weer. Het uitzicht op zee. Mooi zwembad. Over het algemeen heel vriendelijk personeel.

Kamers gehorig en niet zo groot. Je moest vroeg bij t zwembad zijn anders parasols op.

Het ontbijt was heerlijk Heerlijk zwembad mooi uitzicht op zee.

Nautico Ebeso Ibiza

Ontbijt. Teveel mensen voor hoeveelheid eten dat op het buffet te vinden was. Daardoor weinig keuze als je niet op tijd bent. Kleine moeite om eea aan te vullen.

Locatie op loopafstand van Ibiza stad en relatief rustige ligging aan eind van de boulevard met optie om als je wilt naar bv Ushuaia te lopen.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Fijne uit

Gratis parkeren is zeer lastig (parking op 5 minuten voor €1 p.u. 24/7)

Fijn, schoon en rustig/relaxt (geen kinderen of rumoerige jongeren) hotel, vriendelijk personeel en herkenning van gasten ("thuiskomen"). Prima uitvalsbasis!

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Super ligging, mooi zwembad.
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er lag nog een haartje in de kamer (als ik het al na 1 minuut zag kan het personeel dat ook) Ik moest een vliegtuig halen om 9u, het was niet mogelijk om om 7u ontbijt te krijgen. Nochtans had ik het specifiek gevraagd aan de receptie, het was goed, maar toen ik 's morgens aankwam was alles nog afgedekt... stonden de toestellen als broodrooster nog uit, ik kan alleen een koffie nemen van de automaat... Ik sprak iemand aan, die ging er eens voor kijken, maar na 5 lange minuten ben ik doorgegaan met de taxi. Niets of niemand meer gezien. Verder is het ook vrij luidruchtig aangezien veel kamers rechtstreeks uitgeven op de trappenhallen en receptie

Super ligging, mooi zwembad. Kamers zijn OK

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Fijn hotel ligging perfect nette kamers .
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Fijn hotel ligging perfect nette kamers .één tip,is wel neem een kamer met zeezicht dat is prachtig. Anders zit u aan achterkant hotel en dat is druk straatje Als u een auto huurt kunt u stukje verder parkeren op een parkeerplaats erg makkelijk.is wel betaald parkeren wij hebben dat als prettig ervaren

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Mooi en schoon ,modern hotel geen 4 sterren waard!!

Ontbijt niet inclusief. Euro 18 is wel erg veel. Hebben daar dan ook niet ontbeten. Er was s'avonds niets te doen. Ze hadden best iets kunnen doen bv een bandje om te dansen of andere animatie geen eigen strand. Zwembad klein en te weinig ligstoelen.horeca personeel niet echt vriendelijk.

De kamers waren goed.

Heerlijke vakantie.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Super goed ontbijt en diner. Prima verzorgde grote kamers. Mooi uitzicht (zeezicht). Heel vriendelijk personeel. Het hele hotel had een moderne uitstraling en licht op loopafstand van de Ibiza Centrum.

Goed, alles op loopafstand

Dat er geen ontbijt bij was, ik begreep hotel met altijd ontbijt ......

Jammer vergissing was er helaas geen ontbijt bij inbegrepen , we dachten van wel......

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Ontbijt was heerlijk, vriendelijk personeel en een heerlijk...

Je kunt niet buiten zitten tijdens je ontbijt. En de ontbijtzaal is erg donker. Verder was er geen balkon bij de kamer.

Ontbijt was heerlijk, vriendelijk personeel en een heerlijk zwembad met mooi uitzicht!

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Voor ons is Nautico Ebeso thuiskomen.

Helemaal niets!

De accommodatie is op loopafstand van Ibiza Stad. Het eten is gevarieerd en van zeer goede kwaliteit. Het personeel is super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

We hebben genoten van onze week!

Niets viel echt tegen, hooguit dat het soms moeilijk was nog een plekje in de schaduw te bemachtigen tijdens lunch of borrel tijd.

Bijzonder aardig personeel, heel behulpzaam. Er zijn 3 zonne terrassen, aan of naast het zwembad. Even een wandelpad oversteken en je ligt daar direct aan zee. Prima ontbijt, leuke tapas zaakjes in de buurt en de oude stad op loopafstand. Het hotel staat in een rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Heerlijk hotel, relaxte sfeer.

Heerlijk hotel, relaxte sfeer. Erg schoon, dagelijks schoon bed en nieuwe handdoeken. Luxe en comfort. Top ontbijt, verse sapjes heerlijk! Op 10 minuutjes lopen van Ibiza stad in rustig gedeelte. Huur een scooter om het eiland te verkennen

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Mooi hotel met fijn zwembad

Niet mogelijk om te parkeren, je moest een stuk lopen naar een betaald parkeer terrein (€14 per dag) dus dat tikt behoorlijk door! Heeeel soms mogelijk om voor de deur aan de straat te parkeren maar dan moest je om de 2 uur een briefje erop gaan leggen met je aankomst tijd (max 2 uur parkeren). Onze kamer was klein, weinig loop ruimte en kleine badkamer. Kamer tegen meerprijs met zeezicht (toevallig zaten bekenden van ons daarin) was bijna 2x zo groot dus zeker een aanbeveling om te upgraden, maar dat zijn toch weer extra kosten. €620,- voor 4 nachten in een kleine kamer vind ik best veel.

Mooi hotel met geweldig zwembad. Vriendelijk personeel en lekker ontbijt. Elke dag schone handdoeken en kamer.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Hotel is wat gehorig, boek bij voorkeur een kamer aan het einde van de gang.

Mooi hotel met moderne uitstraling, aardig personeel, schone kamers, heerlijk ontbijt met verse smoothies. Verder top locatie, aan het strand, dichtbij restaurantjes, 15 min lopen van de stad. 5 min lopen voor boot naar Formentera/ Ibiza stad. Tip: boek kamer met zeezicht

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

De 2e nacht had ik een prachtige kamer met uitzicht op zee.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De eerste nacht werd ik in een soort bezemkast geplaatst. De kamer (volgens mij kamer 104) pal achter de receptie. Ik heb niet kunnen slapen van de herrie. De nacht concierge had de tv hard aanstaan en er liepen veel gasten voorbij de kamer. De kamer was superklein, bevond zich aan de straatzijde, had doorzichtige gordijnen, de badkamer was gedateerd. Ik heb meteen gezegd dat ik een andere kamer wilde (en dat ook geboekt had) maar er werd me medegedeeld dat het hotel vol zat. Toen ik in de avond via het terras naar buiten ging zag ik echter nog veel kamers onbezet. Ik heb gezegd dat ik Booking zou contacteren als ik geen andere kamer zou krijgen. Die kreeg ik gelukkig wel voor de 2e nacht maar moest wel bijbetalen.

De 2e nacht had ik een prachtige kamer met uitzicht op zee. Deze kamer was in alle opzichten beter (groter, mooi uitzicht, grotere badkamer etc) dan de kamer die ik voor de eerste nacht kreeg. Ik wilde toen bijna naar een ander hotel vertrekken.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Heeft niet aan de gecreeerde verwachtingen beantwoord
    • Standaard Eenpersoonskamer

Doordat ik in het begin van het seizoen gegaan ben, had ik het gevoel dat het personeel totaal niet voorbereid was. Ze spraken zeer slecht Engels, waren niet zo hulpvaardig en gaven totaal geen uitleg. Was heel jammer. Zeker als je in een dergelijk hotel verblijft, verwacht je wel een zekere service van het personeel. Er was onduidelijkheid over de betaling van het verblijf. Ik verbleef in een éénpersoonskamer, savonds was er heel veel lawaai van machines uit de keuken. Was heel storend en niet bevorderend voor de slaap. Ook hier werd geen gevolg gegeven, na het uiten van mijn klacht.

Modern en proper. Super dat er een apart zwembad met voldoende ligruimte voorzien is.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Locatie, mooi uitzicht, rustig, makkelijk te lopen naar de...

Je kan aan de achterkant van het hotel niet met deur open slapen ivm herrie vroeg vertrekkende gasten. Tip voor Booking.com/hotel: Ik vind het werkelijk tergend dat een last-minute booker een kamer met uitzicht op zee krijgt met 50% korting en dat ik wanneer ik in het hotel naar een upgrade vraag hiervoor het volledige bedrag moeten betalen. Geef dan de volledig betalende gast automatisch een upgrade en de zet de laagst betalende gast aan de achterkant.

Locatie, mooi uitzicht, rustig, makkelijk te lopen naar de oude stad. Vanaf vliegveld locale bus gepakt. 3,50 pp naar Ibiza stad. Bus vertrekt iedere 20 minuten.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Boven verwachting!

Naar huis gaan ;) Een tip: Boek een kamer met uitzicht op zee, dan heb je ook een balkon.

Alles was zoals gehoopt/verwacht. Ontbijt was uitgebreid. Personeel was erg (klant)vriendelijk; bij de receptie,restaurant,bar,zwembad.incl de housekeeping. Dagelijks werd de kamer schoongemaakt,schoon beddengoed en handdoeken. Hele hotel was schoon en fris. Cocktails en mixdrankjes in de bar vh hotel tussen 5 en 8eu.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

ontbijt matig / kamers goed
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

s morgens geen tafels genoeg voor de gasten om te ontbijten moet je in een rij gaan staan te wachten en de manier waarop je tegen gehouden wordt hier wachten zit vol voor zo n prijsklasse hotel te weinig ruimte in de ontbijt zaal

ontbijt matig / kamers goed

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Perfecte schoonmaak!

Jammer dat het avond eten meestal koud was

Perfecte schoonmaak! Dagelijks en overal! Ontbijt super goed. Avond eten meestal koud, helaas, als het warm was geweest was het helemaal geweldig geweest. Prachtig uitzicht! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam .

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

De kamer was heel ruim.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Bij het ontbijt wat meer vers fruit en meer keuze van ontbijtgranen. Aan de fitnessruimte/jacuzzi mag er nog wat verbeterd worden. Ook jammer is dat het zwembad nie verwarmd is.. Is natuurlijk een keuze van het hotel maar zou wel een meerwaarde zijn! En toch wel het grootste nadeel is dat de wifi verbinding zeer slecht is. Wij hadden op de kamer amper verbinding.

De kamer was heel ruim. Enorm pluspunt was dat het toilet apart was! De laatste 4 dagen bij het ontbijt werden er verse sappen gemaakt! Echt een pluspunt. Verder, zeer proper hotel. Enorm vriendelijk personeel. En leuk, gezellig terras buiten!

Super goed hotel aan de rand van het centrum

De bedden mogen iets zachter en helaas gebruiken ze geen normale kussens maar zijslapers, dit vind ik persoonlijk niet fijn.

Het personeel, de vriendelijkheid en de hygiëne. Dit is de tweede keer dat mijn partner en ik hier zijn geweest en het blijft een geweldig hotel. Aanrader boek een kamer met zeezicht want anders kijk je op een saaie straat uit en vaak zonder balkon.

Fraai hotel aan zee

De kamer aan straatzijde was wel heel donker, er was maar één klein raam met lamellen ervoor. Een volgende keer zou ik kiezen voor een kamer met zeezicht, ook omdat het uitzicht echt prachtig is. Verder vond ik de kamer aan de kleine kant en de badkamer echt krap. Maar voor deze prijs en op deze locatie niet echt raar.

Het ontbijt was uitgebreid. Er was een prachtig zwembad, pal aan zee (dat we helaas niet konden proberen door minder goed weer). Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Het was enigszins gehorig.

Hele schone mooie kamers. Heerlijk balkon en prachtig uitstekend. Het ontbijt was super. Alles vers en voldoende variatie. Prima prijs/kwaliteit verhouding. En op korte loopafstand van de stad.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Uitstekend, behalve de kamer.

De kamer was proper maar veel te klein. De ligging van deze kamer was niet met uitzicht op zee (ook niet gevraagd) en was ook geen kamer die uitzicht gaf elders. Het was een kamer in de middengang met uitzicht op een binnenmuur. Ben niet veeleisend, maar dit zou moeten vermeld staan wanneer een boeking word gedaan. Eigenlijk slechtste kamer ooit die ik heb meegemaakt kwestie van gezelligheid en uitzicht. Heb er geen probleem van gemaakt daar we meer buiten zwaren dan binnen, maar gezellig is anders.

Ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Erg gave locatie en zeer net hotel; fantastische ervaring!

Reizigers met het vliegtuig en vervolgens de taxi of pendelbus nemen, zullen geen hinder ondervinden van het gebrek aan parkeergelegenheid. Ondanks dat het hotel geen eigen parkeergelegenheid heeft, hebben wij enkele keren geluk gehad met het parkeren in de straat of hebben wij de auto geparkeerd op het betaald parkeerterrein op het eind van de straat. Vanaf daar is het nog circa 100 meter lopen naar het hotel, wat overigens prima te doen is!

De ligging van het hotel is (inclusief zwembad) enerzijds ontzettend mooi gelegen aan de kust en anderzijds aan een rustige doodlopende straat. Het nadeel van deze straat is dat het hotel geen eigen parkeergelegenheid heeft. De auto kan mogelijk wel op een betaald parkeerterrein aan het eind van de straat. De oude stad en het gezellige centrum is op loopafstand bereikbaar. Wij hadden een hotelkamer met zeezicht op de eerste verdieping, wat een ontzettend mooi uitzicht gaf. Zowel de kamers als de rest van het hotel waren erg ruim en dagelijks werd meerdere keren schoongemaakt. Het personeel (front office, ontbijt, schoonmaaksters, etc.) was zeer vriendelijk. Ons verblijf was in het voorseizoen. De prijs-kwaliteitverhouding was erg goed. Het ontbijt was erg uitgebreid en vers. Dit bleek onder andere uit de smoothies die vers bereid werden.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Het hotel is goed gelegen .Op wandel afstand van de oude stad ongeveer 20 min wandelen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Dinner was keuze genoeg, de fritten waren te vroeg gebakken en soms te lauw en koud. De verwarm platen waar de schotels opstaan zijn denk ik niet warm genoeg om de fritten warm te houden. Het dessert was heerlijk en keuze genoeg.

Heerlijk ontbijt, alle dagen vers fruitsap verschillende keuzes van fruitsap.

Goed hotel voor mooie prijs

Er viel niet veel tegen. Alleen misschien dat in de oude stad vanwege het voorseizoen nog bijna niets was geopend.

We hebben heerlijke dagen in hotel nautico. Mooi hotel. Heerlijk naast strand, bars en restaurants. We waren wel begin april dus nog redelijk rustig. De oude stad was ca 10-15 minuten lopen. Niet heel makkelijk te vinden maar biedt wel extra bars etc. Personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels. Ontbijt was supergoed met veel keus

Fantastisch verblijf gehad in dit hotel.

Er is idd geen parkeerruimte. Omdat wij 's avonds laat aankwamen hebben we hem even op een betaalde locatie (vlakbij, € 1,- per uur) geparkeerd. De dag erna naar een grote parkeerplaats gebracht, 10 minuten lopen, geen enkel probleem.

Kamer was heerlijk, ontbijt prima, uitzicht weergaloos, locatie kon niet beter en de receptie (vooral Mario!) super klantvriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Buenno

De kamer was helemaal ruk, ondanks dat we zeezicht hadden geboekt.klein kamertje weg gewerkt en ik had t idee dat ze overboekt waren

Locatie en het eten is prima

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Een super goed hotel op een fijne locatie aan zee in Ibiza stad.

2 personeelsleden aan de bar en de harde matrassen (dit is een voorkeur andere zullen dit waarschijnlijk wel fijn vinden).

De vriendelijkheid van het personeel bij de receptie, keuken, restaurant en housekeeping. Het zwembad, spa en de kamer voldeden aan alle verwachtingen. De loopafstand naar Ibiza stad was super goed te doen. Al met al een heel fijn hotel dat erg schoon is en er modern uitziet. (Tip boek een kamer met zeezicht)

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Geweldig!

Eten geweldig! Super mooie kamer met zeezicht gekregen terwijl we straatkant hadden geboekt. Locatie ook ideaal. Personeel super vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Een leuk hotel mits dat je een kamer met balkon neemt en aldus meer betaald.

We werden in een piepklein kamertje zonder balkon, met uitzicht op een binnenschacht geduwd. Hoewel het een nette kamer was, was het toch ietwat benauwend klein. Het ontbijt van voor ons ook niet divers genoeg. De smoothies waren dan wel weer echt top.

Het hotel is goed gelegen, dichtbij het centrum, parking voor de wagen op het einde van de straat. Rustig, geen straatlawaai

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Goede locatie en schoon hotel

Geen parkeergelegenheid bij het hotel en personeel was niet heel vriendelijk. Dit geldt overigens alleen voor de receptie. Bedienend personeel was heel vriendelijk evenals housekeeping.

Goede locatie en schoon hotel

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Leuk hotel
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Je kunt er geen auto parkeren echt een nadeel en altijd zeezicht nemen als je op de straat kijkt is echt vreselijk

Goed ontbijt, avondeten vond ik wat minder, uitzicht was mooi, personeel heel vriendelijk, drankjes niet duur

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Ontbijt in muffe dichte eetzaal bijna zonder daglicht en te weinig zitplaatsen. Kamers erg gehorig. Zeker op badkamers letterlijk te horen wat bij buren gezegd werd. Faciliteiten zoals zwembad, bar en buitenterras zeer matig.

lokatie

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Mooi, schoon hotel met vriendelijk personeel

In eerste instantie hadden wij een kamer zonder balkon maar voor € 30 per nacht hebben wij toch een upgrade gevraagd. Dit was het meer dan waard, een mooi uitzicht over het zwembad en de zee. Lekkere bedden, vriendelijk personeel en een goed ontbijt. De locatie was voor ons prima aangezien we met de scooter (€ 30 per 24 uur) overal naar toe gingen. Ik zou het hotel zeker aanraden. .

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Heerlijk net hotel op goede, rustige locatie.

Zijn net terug van drie dagen Ibiza en verbleven voor de eerste keer in hotel Ebeso. Zijn al vele malen op Ibiza geweest en vonden de locatie en kamer met zeezicht top! Je kan zowel lopend als met de watertaxi voor €3,00 p.p. naar Ibiza-stad. Wij komen hier terug!

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Sigaretten rook geur in de kamer.

Sigaretten rook geur in de kamer. Alsof er een feestje die avond er voor in gehouden was. Werd wakker met een dikke keel. Toen ik er wat van zei werd ik nauwelijks serieus genomen. Ze lieten een schoonmaakster even sprayen met parfum?! De kamer zat direct aan de straat (kamer 407) en naast een rookplek voor gasten. Echt vreselijk om in te slapen...

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Ligging, zwembad, zonneterras, loungeterras
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamer 406 zonder uitzicht en non stop zoemend geluid van machine buiten en keuken. Nadeel als je alleen reist, je krijgt de 'overschot'... Aangezien je meer moet betalen als single vind ik dat onjuist.

Ligging, zwembad, zonneterras, loungeterras

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Komen we zeker nog een keer terug!

Wifi was erg traag wel gratis, duur hotel

Heerlijk ontbijt, zelfs elke dag smoothie bar, mooie kamer, goede bedden, top locatie. Heerlijk voor lekker ontspannen en relaxen

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Absoluut niet voor herhaling vatbaar

- Geen wifi op de hotelkamers, na 6x vragen bleek het al weken niet te werken. - Na een vechtpartij op het terras waarbij wij niet betrokken waren maar waarbij wel onze fles wijn van tafel werd getrokken om iemand mee te slaan, onstond er chaos, overal bloed, overal glas, overal wijn, vervolgens geen excuses ontvangen en meerdere malen moeten vragen om een nieuwe fles. - Gehorige kamers, extreem veel geld voor een kamer aan de straatkant (400€....) - Geen welkom wanneer je het hotel binnenloopt - Op het terras geen bediening - Geen werkende koelkast, bij aankomst 2 (warme) flesjes water, deze werden niet bijgevuld - De ventilator tikte bij iedere ronde

Kamers en badkamers zijn prima (behalve de prijs hiervan; 400€....)

Een aanrader

Vriendelijkheld vh personeel

Ontbijt was goed. Zalig met dat zwembad en de bar

Top top top

Niks kunnen vinden wat minder was

Alles was top !! Mooie locatie centraal rustig gewoon top

Prijs / kwaliteit onder de verwachting

Prijs / kwaliteit Geluidsdoorlatendheid muren Personeel Kakkerlak op de kamer Parking faciliteit

Lokatie is perfect
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Slechts een kussen op bed. Geen waterkoker of koffie/ thee faciliteiten op de kamer.

Lokatie is perfect

Leuke locatie aan zee

Ontbijt viel wat tegen, bedompte donkere ontbijtzaal. Kleine kamers

Leuke locatie aan zee

De uitstraling van het hotel

De kamer was zeer klein en de nachtwachter was onvriendelijk

De uitstraling van het hotel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Náutico Ebeso