Beoordelingen over MUR Neptuno Gran Canaria - Adults Only 4-sterren

Avenida Alféreces Provisionales 29, 35100 Playa del Inglés, Spanje

#29 van de 166 hotels in Playa del Inglés

Ons verblijf was heerlijk, ligging erg centraal, Yumbo naast de deur.

Het enige wat mij tegen viel is dat een 4 sterren hotel geen verse jus orange heeft alles uit een automaat maar de vruchtensap smaakt naar niets. echt jammer maar dat is een kleinigheid verders alles prefect.

De kamers waren perfect lekker ruim , leuk balkon met goede stoelen .Bedden waren goed. Ontbijt ruim voldoende van alles was aanwezig en tot het laatste toe werd het steeds aangevuld. Diner voldoende keuze ook steeds weer aangevuld . Badkamer met een inloop douche perfect.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Aggregaat herrie aan 't zwembad, hele tijd een storend...

Aggregaat herrie aan 't zwembad, hele tijd een storend geluid. Schoonmakers maken elke dag om 8 uur herrie en schuiven met de bedden. Afzuiging bij de ontbijt zaal is niet voldoende. Wanneer er iets gebakken wordt krijg je slechte lucht. De bedden zijn redelijk goed. Je krijgt wel dagelijks nieuwe handdoeken. Dit verblijf is goed wanneer je dicht bij het winkelcentrum yumbo wilt verblijven. Naar mijn mening is het qua prijs en kwaliteit die je ervoor terug behoort te krijgen teleurstellend, ik had er meer van verwacht.

Mijn favoriete hotel na reeds meerdere verblijven!!!!
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Simpel wat mij betreft niets!!!

Zoals gewoonlijk superleuke vakantie gehad😜,dit is mijn lievelingshotel en zal er ook steeds terug gaan meerdere keren al,alles is er top wat mij betreft,superleuk personeel,lekker ontbijt,superlocatie en prijs kwaliteit dik in orde!!!!!! Ik vraag altijd mijn zelfde kamer en krijg die dan ook telkens weer super!!!!

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Goede accomodatie met bijna geen animatie vooral bestemd voor gay

De activiteiten s'avonds waren ondermaats en bijna nihil.(geen shows en geen animatieteam). Het hotel lag naast een shopping center waar zeer veel homo stellen waren

Mooie kamer, goed ontbijt en diner. Er was een goede en gratis parkeerplaats in het hotel.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Het personeel was super vriendelijk.

Het poetsen van de kamer was niet super.

Het personeel was super vriendelijk. Het eten was, zowel 's morgens als 's avonds zeer goed.Voldoende variatie en altijd warm.

Zeer middelmatig ,zeer slechte "sfeer muziek", niet gezellig.

De relatie tussen Mur Neptuno en Booking.com! Anders had ik geweten dat bij boeken van 11 nachten het vervoer van en naar de airport voor rekening was van het Hotel.De email die ik schreef via boeking .com werd niet eens beantwoord!!

Ja prima onrbijt

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Grandioos

Zou het zo niet wetengrandioos

Alles was goed m’n man kwam in ziekenhuis terecht kamer kon elke keer zonder problemen verlengd worden. Super personeel leefde allemaal mee

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

ontspannen verblijf

Bij het ontbijt erg lange rijen voor de koffie en de thee. Soms stond je 5 min te wachten voor je kopje koffie

Erg vriendelijk personeel, waren altijd behulpzaam. Voldoende lig beddan aan het zwembad

Het vriendelijke personeel

Alles is gedateerd aan het worden. De eetzaal mag wel wat ruimer worden, nu zit je allemaal te dicht op elkaar. En is het zo druk bij het buffet. Dat er nog net geen vechtpartijen ontstaan. Het gezellige is verdwenen.

Het vriendelijke personeel

Propere kamers, vriendelijk personeel, bewaakte parking,...

De buitenruimte is veel kleiner dan hoe het eruit ziet op foto.. zeteltjes aan het zwembad staan heel dicht bij elkaar en na 10u is er geen plaats meer in de zon. Het is verboden om zetels te reserveren met handdoek, maar toch gebeurt dit massaal. Jammer dat het hotel hier niets tegen doet. Eetzaal is niet gezellig en heeft iets refter achtig. Wij hebben enkel 's ochtends gegeten, lekker buffet maar broodjes iets te hard. De deuren van de kamers geven uit op straat, waardoor er redelijk wat nachtlawaai is. Probeer een kamer aan de zijkant te vermijden, want dan kijk je uit op een muur waardoor het binnenin de kamer erg donker is.

Propere kamers, vriendelijk personeel, bewaakte parking, uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Leuk verblijf!

Grote nadeel, maar dit is louter persoonlijk, is het lawaai afkomstig van het nabij gelegen Yumbo center. Als je een slechte slaper bent, moet je zeker met de terrasdeur dicht slapen en dan nog hoor je vaak tot de vroege uurtjes het lawaai van shows komende uit de Yumbo. Onze kamer was ook gelegen net aan het hek dat rechtstreeks toegang geeft van het hotel tot de Yumbo, en telkens hoorde je een slag als de deur ervan toeviel. Spijtig was ook dat de badkamer wat verouderd is; een bad met douche. Als je een douche nam moest je handdoeken op de grond leggen of anders was de vloer volledig nat. Het vernieuwen van de badkamer zou perfect zijn! De moderne kamer staat in contrast met de oudere badkamer.

Logeerden hier een weekje in kamer 202. Werden vriendelijk ontvangen en onze bagage werd zonder problemen direct naar onze kamer gebracht. Inchecken aan de balie verliep vlot. De kamer was netjes, ruim en het bed sliep heerlijk. Wij hadden half pension. Het ontbijt was voldoende en lekker. Om te eten 's avonds werd je de eerste keer een tafel toegewezen, waaraan je moest plaatsnemen elke avond. Het diner was lekker, maar eenzijdig. Het personeel was correct en heel vriendelijk. Dit hotel werd in het verleden / wordt bestempeld als volledig gay te zijn, wat totaal onterecht is. Tijdens ons verblijf was er een leuke mix tussen jong, oud, hetero en gay. Goede prijs/kwaliteit wat dit hotel betreft.

Heerlijk voor een paar dagen relaxen.

De sfeer in het restaurant is niet gezellig. Het is niet mogelijk om bij ontbijt en diner buiten te eten. Het hotel ligt niet echt in een gezellige omgeving.

Redelijk klein hotel, niet massaal. Het personeel is vriendelijk en attent. Het eten is goed.

mooi tof hotel, ruim zwembad en vriendelijk personeel, en proper!
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Meer afwisseling of keuze maaltijden en tijdstip maaltijden beperkt, moet altijd rekening houden met juiste uur... minder leuk als je op vakantie bent... dubbel bed gevraagd, bij aankomst pas melding niet beschikbaar...

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

fijn om er te vertoeven alle keus tussen winkelen wandelen strand zwembad enz

eetzaal te klein moesten in 2 goepen eten ? zaten aan tafel met vreemde mensen is niet fijn?

zeer vriendelijk - propere kamers - geen lawaai - goed eten

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Tegenvaller...

Receptie heel onvriendelijk. Kamers helemaal niet geluiddicht en vuil. 's Nachts veel kabaal in de wandelgangen. Onmogelijk om op het terras te zitten of het raam te openen van de stank. Tip: niet naartoe gaan !!!

Restaurant, ontbijt en diner, inclusief bediening was top.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Heerlijk verblijf in een hotel waar de zaken goed op orde zijn en op levendige locatie.

WiFi heeft prima bereik door het hotel heen, aan het zwembad is het internetten via de WiFi traag. Ook zou het fijn zijn als je geen vaste dinertijden vooraf hoeft aan te geven (18:30-20:00 of 20:30-22:00). De ene keer wil je later eten en de andere keer eerder, maar dat leg je dus vooraf vast.

Het hotel is compleet en het personeel professioneel en vriendelijk. Het ligt tegen de Yumbo aan, wat zowel voordelen heeft (altijd wat te zien/te doen) als nadelen (geluid). Voor ons reden om juist dit hotel te boeken.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Het was er zeer schoon en rustig, wij hadden allinclusieve...

Het lopende buffet viel wat tegen was iets beperkt maar kwaliteit was goed,

Het was er zeer schoon en rustig, wij hadden allinclusieve en konden gewoon van de kaart bestellen. genoeg bedden en er mocht geen handoekje worden gelegd.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Ligging okee, maar verdere renovatie is nodig

Badkamer aan dringende renovatie toe: verouderd, regelmatig geen warm water (het advies van de balie "5-10min laten lopen" werkte wel; maar ecologisch onverantwoord). Het gebruik van de kluis op de kamer zou in de prijs moeten begrepen zijn voor een 4*hotel. Hotel is slecht toegankelijk voor mindervaliden: zeer veel trappen. Niet elk verdiep is met lift bereikbaar.

Centrale ligging dicht bij Yumbo, uiterst vriendelijk personeel, algemene hygiëne. Ontbijt en diner waren okee.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Het lijkt op thuis komen. Vertrouwd, gezellig en zoals vanouds.

Eigenlijk niets om op te noemen.

Het klimaat. Heerlijke temperaturen, veel zon en goed strandweer. Barretjes genoeg om je dorst te lessen en volop keuze van restaurants om je honger te stillen.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Redelijk maar te duur hotel.

Handdoek leggen bij zwembad door de gasten, waardoor om 8.00 uur alles bezet was. Koud avondeten, overlopende douche.

Goed ontbijt, prima ligging, centraal, hotel zag er prima uit.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Na jaren van tevredenheid nu een overboeking

De eerste avond was het hotel overboekt! Wij komen er al 10 jaar elk jaar en werden verwezen naar een familiehotel met heel veel kinderen echt een nachtmerrie!dag 2 was er wel een kamer waar we lang op moesten wachten en die was slecht gesitueerd en niet met zwembadzicht zoals in onze preferentie! Dag 3kregen we na lang wachten toch een zwembadzichtkamer!als compensatie kregen we een late check out! We kennen veel hotelgasten en dit gebeurt vaker hoorden wij

De ligging, het personeel en de sfeer

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

goede ligging, geluiddicht,goede matrassen, grote kamer
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

vanwege de trappen slepen met zware koffers op en af de trap dat viel tegen.

Ontbijt goed,grote kamer,goed matras,wel veel trappen in hotel, niet geschikt voor rolstoel, goede ligging tegenover Yumbocentrum, geluiddicht.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Prima hotel maar.....

Hotel mag ondertussen qua uitstraling wel naar deze eeuw gehaald worden. Alles is prima in orde en schoon maar ze worden door de concurrenten ingehaald

• Beoordeeld op: 26 november 2016

perfect aan te bevelen hotel
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

het burotafeltje is erg klein, vanwege alle spullen die er al op staan, mini bar mag wat mij betreft verdwijnen, omdat het in de lokale supermarkt ( 1 minuut lopen) veel goedkoper is. Helaas werd ik ziek , daar dus niet veel van het restaurant meer gebruik durven te maken

prima ontbijt, gevarieerd, goede kamers, rustige kamers , schoon, locatie perfect

Aardig,

Sfeer

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

dinder: de verse veel en vis
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Het ontbijt was erg sober en minder dan vorige jaren Variatoie in eten was erg beparkt

dinder: de verse veel en vis

De terrasstoelen in de 2e rij. Het buffet avonds,te weinig tafels.en het eten vlak van smaak.

meer koffie tapplaatsen tijdens het ontbijt.

meer koffie tapplaatsen tijdens het ontbijt.

Een korte vakantie naar de zon. Zeer geslaagd en betaalbaar.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Afstand tot de zee viel me tegen.

Prima ontbijt, redelijk diner. Prettige ontspannen sfeer. Veel privacy in ruime kamers.

Prettig en goed hotel

Gasten reserveren de zonnebedden

De service en het ontbijt en diner.

Eeen fantastische ervaring komen zeker terug naar dit hotel.

De ligging van de kamer meer centraal gelegen en hoger verdiep.

Alles viel geweldig mee, vriendelijk personeel, lekker eten dus niks op aan te merken.

Rustig en aangenaam hotel. Ideaal om rustig te genieten zonder lawaai

Ondanks het uitgebreide ontbijt was er weinig afwisseling.

Zeer goed bed / leuk zwembad / perfecte locatie / vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Het hotel is een aanrader voor mensen die willen genieten van de rust en stilte.

Misschien een beetje animatie om de gasten bezig te houden.

Heel rustig hotel. Eten en drinken heel goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

wij hadden ontbijt en diner, alles was altijd in orde, veel...

wij hadden ontbijt en diner, alles was altijd in orde, veel afwisseling, goede kwaliteit.

Heel vriendelijk personeel.

Naast het hotel redelijk wat entertainement, bars etc, wat je s'nachts wel hoort.

Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

mooi hotel! prijs/kwaliteit is prima. Lekkere en gevarieerde buffetten. adults only!

we hadden pech dat onze kamerburen na 11.00 u 's avonds nog lawaai maakten. Daar kan het hotel natuurlijk niet aan doen ...

alles!

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Heerlijke 10 dagen gehad.

veel trappen niet geschrikt voor de minder valide mens.

ontbijt was heerlijk veel variatie. heerlijke bedden leuke locatie

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Het ontbijt was prima verzorgd, genoeg keuze.

De handdoeken op de lig bedden. Moest echt verboden worden.

Het ontbijt was prima verzorgd, genoeg keuze.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Heel prettig
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Bij het zwembad is het wel erg druk. En 's avonds kan het raam niet open vanwege geluidshinder.

Locatie, service, kwaliteit, personeel

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Top voor een korte vakantie

Restaurant is niet gezellig

Ontbijt zwembad bar rust heel vriendelijk personeel. Met Engels en Duits kom je al heel ver

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

H

H

• Beoordeeld op: 13 april 2016

Het eten, zowel ontbijt als diner was heerlijk.

Eigenlijk niets. Kan niets bedenken.

Het eten, zowel ontbijt als diner was heerlijk. Had een mooie ruime kamer en balkon met uitzicht op zwembad. Hoewel vlakbij de Jumbo geen enkel overlast ondervonden van lawaai.

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Pas terug van hotel neptuno gran canaria een echte aanrader...

Pas terug van hotel neptuno gran canaria een echte aanrader ik kom er alvast telkens opnieuw terug heb daar mijn vaste stek gevonden. Alles was zeer goed ,zeer vriendelijk personeel,mooie kamer,perfecte WiFi,lekker eten kortom niets op aan te merken zeer tevreden!!!!!

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Locatie is perfect.

Onze kamer was wat klein en we hadden een uitzicht op een muur.

Locatie is perfect. Dichtbij het strand en winkels. Vriendelijk personeel. Fijn zwembad en bar.

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk personeel. Bij de receptie en in het restaurant altijd goed en vriendelijk geholpen. Uitstekend ontbijt met o.a. persoonlijk voor je gebakken ei, uitsmijter of omelet naar keus. Allerlei warme gerechten, vers fruit, etc. Ook het dinerbuffet 's avonds met vis en vlees heel goed. Op 900 meter lopen van het strand. Via de uitgang bij het zwembad direct in het gezellige winkelcentrum Yumbo. In het hotel geen lawaai van het winkelcentrum. De zeer bochtige tocht met de auto langs de kust naar Puerto de Mogan en door het binnenland langs de Roque Bentaiga en de Nublo was prachtig. In het zwembad dagelijks een sangria van het hotel.

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Prima ontbijt.

Kleine bedden, werden niet verschoond gedurende een week verblijf. Douchen in bad. Zeer ongezellige eetzaal.

Prima ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Vlak bij Yumbo winkelcentrum.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Ligging.

Het blijft vreemd dat bij het diner ongevraagd vreemde mensen bij je aan tafel worden gezet. Oordopjes gewenst vanwege herrie winkelcentrum in de nacht. Douchewater loopt niet snel genoeg weg en dus loop badkamer deels onder. WiFi is onder de maat. Te traag.

Ligging. Vlakbij Yumbo winkelcentrum. Geen schreeuwende kinderen aan het zwembad Badkamer mooi gerenoveerd. Ruime keuze bij ontbijt en dinerbuffet.

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Very relaxing hotel om te verblijven.

Enigszins outdated eetzaal en fitness...

Very relaxing hotel om te verblijven. Nu voor de 10e keer geweest en bevalt nog steeds prima!! Very gayfriendly en dicht bij yumbo.

• Beoordeeld op: 4 mei 2016

Gunstig t.

Pffff weer die ' handdoekleggers' . Terwijl nu bedjes genoeg aan zwembad. Avondeten matig.

Gunstig t.o.v. Yumbo Ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

de ligging vlakbij yumbo en strand het buffet en het zwembad

wifi is nog niet echt in orde

de ligging vlakbij yumbo en strand het buffet en het zwembad

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

half pension genomen was heel goed

kamers aan de kleine kant

half pension genomen was heel goed

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Rust

Warm eten zou soms wat warmer mogen zijn. Zoals bij elk hotel, het bezetten van stoelen bij het buitenbad, morgens vroeg.

• Beoordeeld op: 29 november 2015

Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel. Goede ligging. Lekker eten.

• Beoordeeld op: 18 november 2015

locatie, kamers, buffet

bruin brood was snel op, 'lange wachttijden aan buffetten, vele trappen.

locatie, kamers, buffet

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Comfort, ontbijt, lekkere wandeling naar strand

Geen..misschien ontbreekt er in Playa del Ingles CULTUUR

Comfort, ontbijt, lekkere wandeling naar strand zwembad, rust

• Beoordeeld op: 28 oktober 2015

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

de maaltijden waren zeer verzorgd en elke dag anders

de maaltijden waren zeer verzorgd en elke dag anders

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

het is gewoon een geweldig hotel !

niets was slecht het was geweldig

het is gewoon een geweldig hotel !!!!!

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Ligging en buffetvorm in de avond

Ligging en buffetvorm in de avond

• Beoordeeld op: 10 april 2015

het personeel

Het avondmaal viel echt tegen.

het personeel het zwembad

• Beoordeeld op: 4 april 2015

Ligging van het hotel en vriendelijk personeel.

Wifi was zeer traag en soms geen verbinding

Ligging van het hotel en vriendelijk personeel. Schoon htel

• Beoordeeld op: 26 maart 2015

De ligging t.

De ligging t.o.v. de Yumbo en de Duinen.

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Locatie en geheel

Aan tafel moeten dineren met derden

Locatie en geheel

• Beoordeeld op: 12 februari 2015

Zwembad en ligstoelen,

Zwembad en ligstoelen,

• Beoordeeld op: 10 februari 2015

De algehele kwaliteit van het hotel en het eten.

De sauna was mmestal niet goed op temeratuur.

De algehele kwaliteit van het hotel en het eten.

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.