Allotjament Vols Vol + Hotel Lloguer de cotxes Taxis a l'aeroport

8,1

• WiFi gratuïta

8,7

Opinions 100% autèntiques

Clients reals. Estades reals. Opinions reals.

Més info- obre un quadre de diàleg
Deixa un comentari

llistat 1 - 75

• Escrit el 26 de novembre de 2018

9,2
    "L'habitació molt funcional, còmode i amplia."
    • Estada d'1 nit

L'habitació molt funcional, còmode i amplia. El llit era molt confortable. El personal molt atent. situació perfecte pel nostre interès. Al costat del Auditori i a 15 minuts del centre històric. Aparcament molt fàcil.

• Escrit el 5 de novembre de 2018

4,6
    "Personal amable, el pàrquing es paga a part però te accés..."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

L’habitació era petita, mal il•luminada i feia una calor horrorosa. Els acabats són cutríssims per ser un Hilton. No hi tornaria.

Personal amable, el pàrquing es paga a part però te accés directe a l’hotel, ben localitzat. El bany era ampli i nou.

• Escrit el 25 de setembre de 2018

5,0
    "Nefasta"
    • Estada de 2 nits

El bany molt petit, el sopar car i menjar dolent, al restaurant li cal una reforma urgent. No vam poder fer ús de la piscina perquè estava reservat per un esdeveniment privat, que va resultar en una festa amb molt soroll fins a les 2 de la matinada. Malgrat les múltiples queixes el soroll no va disminuir i no vam poder dormir.

L'habitació comptava amb un obsequi de benvinguda i un termo per poder fer-te infusions i cafè que s'agraeix molt.

• Escrit el 18 de agost de 2018

8,8
    "hotel comfortable i modern"
    • Estada de 3 nits

la piscina petita i les tumbones gairebé sempre estaven totes ocupades

hotel luxós amb tot tipus de detalls i molt pròxim al casc antic, les habitacions molt ben insonoritzades i protegides de la llum solar

• Escrit el 6 de agost de 2018

8,8
    "L'habitació i el bany són grans i nets."
    • Estada de 4 nits
    • S'ha enviat des d'un mòbil

L'habitació i el bany són grans i nets. El restaurant ofereix un menú diari molt bo i bé de preu. L'hotel està molt bé. La zona en la que es troba facilita l'accés i l'eixida de la ciutat si penseu conèixer l'àrea. En uns 20 passejant es troba el centre.

• Escrit el 24 de juliol de 2018

7,5
    "Hem passat dos dies bé"
    • S'ha enviat des d'un mòbil

La piscina sense servei de bar, màquina expenedora de begudes fora de servei , tumbona espatllada. Poc manteniment en aquestes instalacions

L'hotel està ben situat, l'amabilitat del personal.

• Escrit el 19 de juliol de 2018

9,6
    "Supera les expectatives. Tranquil i acollidor."
    • Estada d'1 nit

No va ser culpa d'ells, el pàrking té unes places limitadas per l'Hotel i algú va aparcar ocupant 2 places.

S'ens va fer tard per sopar i abans de buscar per Girona vam trucar al Hotel i el Bar i el Restaurant estan oberts fins les 22,45h i fan "entrepans". Bé de fet és el menú del servei d'habitacions ó la carta. Una hamburguesa amb brié i un bikini que en realitat anaven acompanyats d'amanida i patates fregides, en aquell moment ens va semblar un súper plat combinat i realment estava molt bó. El servei molt bó i la atenció fantàstica.

• Escrit el 18 de juliol de 2018

7,9
    "Personal amable i atent als detalls."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

El llit podria ser mes comfortable.

Personal amable, habitaciones espaioses, netes i ben decorades. Detall de benvinguda amb un parell de galetes artesanes de xocolata.

• Escrit el 5 de juliol de 2018

7,1
    "El llit era còmode, l' aparcament del cotxe als voltants..."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

S' hauria de millorar la neteja de les habitacions. No es van canviar els llençols cap vegada durant la estància, com tampoc els gots del lavabo. Quan vàrem entrar no hi havia el terra del tot net ni el lavabo, com tampoc durant la resta de dies.

El llit era còmode, l' aparcament del cotxe als voltants era fàcil i còmode.

• Escrit el 26 de juny de 2018

"La zona de la piscina petita, no suficients hamaques."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

La zona de la piscina petita, no suficients hamaques... En el segon servei de sopar no van servir ni pa ni aigua (si dues begudes demanades) el pa crec indispensable servir-lo i el client decideix si menjar-se’l o no... Del minibar va desaparèixer una botelleta d’aigua, que no ens van cobrar clar... En un hotel d’aquestes caracteristiques, les petites coses es transformen en grans coses.

• Escrit el 13 de juny de 2018

6,7
    "Correcte."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

Se sent massa el soroll de motors, conductes aire.. és molt pesat. Dormir amb taps es fa necessari.

Dels pocs llocs que cumpleixen la gratificació per ser Genius. Habitació sorollosa (com la majoria d.hotels: excessiu soroll dels cobductes d.aire). Habitació agradable, àmplia, prou neta. La tele gran.

• Escrit el 11 de juny de 2018

7,9
    "Qualitat del son bona, ja que es troba fora del centre."
    • Estada d'1 nit

El matalàs podria ser més còmode. Regulació de l'aire condicionat des de recepció

Qualitat del son bona, ja que es troba fora del centre. Instal·lacions notables.

• Escrit el 28 de maig de 2018

8,3
    "El tracte, la ubicació, la neteja, l’amplitud de l’habitació..."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

El matalàs. Tot i ser un llit extra gran i ampli crec que ja toca canviar els matalassos de motlles i sorollosos per uns de viscoelàstica mes moderns i en linea a la casa Hilton sota la qual te nom l’hotel.

El tracte, la ubicació, la neteja, l’amplitud de l’habitació i els detalls ( barnús, sabatilles de bany, acondicionador de cavell...)

• Escrit el 20 de maig de 2018

8,3
    "Ha estat un plaer gaudir de l'estada d'una nit en aquest hotel."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

Banyera en comptes de plat de dutxa. Perill de relliscar persones grans. Lloc per deixar sabó mentre et dutxes. Falta de bidet.

Llit molt còmode. Habitació molt silenciosa.

• Escrit el 17 de maig de 2018

5,8
    "Lluny de ser un quatre estrelles"
    • S'ha enviat des d'un mòbil

L’habitació força antiquada, el llit i coixins incòmodes. Havíem reservat un llit doble extragran i eren dos llits junts. La pintura del radiador queia. L’esmorzar força escàs i poc variat.

Habitació gran i neta.

• Escrit el 7 de maig de 2018

"Estada agradable a Girona, com sempre."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

Que tinguin edredó al llit. És molt millor un llençol i una manta per regular la temperatura. Tenies calor tapat i fred destapat. La resta tot perfecte!!

La tranquil·litat i el confort de l'habitació i l'amabilitat del personal.El llit i els coixins molt còmodes.

• Escrit el 16 de abril de 2018

9,6
    "Al fer el check-in ens van obsequiar amb cookies acabades de..."
    • Habitació amb Llit Extragran i Balcó
    • S'ha enviat des d'un mòbil

Al fer el check-in ens van obsequiar amb cookies acabades de fer. El personal molt amable i atent en tot moment, el llit comodíssim i a 15 minuts a peu del centre de Girona!

• Escrit el 1 de abril de 2018

"Molt còmode"
    • S'ha enviat des d'un mòbil

No vam estar suficient temps com per veure res dolent.

La meva parella i jo hem passat només una nit al hotel, però hem estat molt a gust i molt cómodes El personal encantador i eficient.

S'hi va allotjar el Març de 2018

• Escrit el 23 de gener de 2018

9,6
    "Malgrat l'incident de recepció tota la resta ha estat molt correcte"
    • Estada d'1 nit

Vaig fer la reserva de dues habitacions, una pels fills i l'altra per nosaltres. Van arribar una estona abans els fills i quan vam arribar nosaltres, a recepció no em van voler dir quina habitació estaven els fills....

S'hi va allotjar el Gener de 2018

• Escrit el 10 de desembre de 2017

9,6
    "El millor hotel de Girona."
    • Estada d'1 nit

El tio que va decidir pintar de verd certs detalls de l'habitació té un mal gust alarmant. Per la resta perfecte tot.

Sens dubte l'hotel de Girona que dona millors prestacions per un preu supercompetitiu. Amb 60 euros una habitació per dos persones, neta, impecable, amb un llit còmode, una dutxa genial i tots els serveis que puguis esperar d'un hotel de 4 estrelles. Està una mica apartat del centre, però 10-15 minuts a peu hi ets, i l'hotel s'ho val. Tots els serveis tenen un preu raonable: 12 euros per esmorzar, 14 per aparcar, wifi gratuïta. Altament recomable.

• Escrit el 10 de desembre de 2017

"Perfecte, per repetir quan puguem"
    • S'ha enviat des d'un mòbil

La ubicació, l' habitació i l'atenció de tot el personal.

Hi hem estat molt bé, el llit extra gran, perfecte, i l' esmorzar, boníssim. Si tenim ocasió hi tornarem, i si no és a Girina buscarem un altre hotel de la mateixa cadena. El personal molt amable i atent.

• Escrit el 9 de desembre de 2017

9,5
    "Tot perfecte."

Res

Ens van sorprendre amb una suite en lloc d'una habitació normal. Vam poder sopar a l'hotel després de sortir d'un espectacle que va durar fins dos quarts d'onze.

• Escrit el 28 de novembre de 2017

7,9
    "Vaig tenir un problema amb les dates de la reserva i em van..."
    • Suite 1 Habitació
    • Estada d'1 nit

Vaig demanar expressament setmanes abans que ens informessin de quins aliments de l'esmorzar portaven làctic, perquè tenim una intolerància. A l'hora d'esmorzar ningú sabia res de la meva petició ni hi havia cap etiqueta que identifiqués els ingredients dels aliments. Els llits no eren incòmodes però podien haver estat molt més còmodes (tant el de matrimoni com el sofà llit). Al check out ho vaig dir al personal i es van disculpar.

Vaig tenir un problema amb les dates de la reserva i em van canviar el dia. Van ser molt amables. L'hotel, a més, és molt bonic i nou. l'habitació preciosa.

S'hi va allotjar el Novembre de 2017

• Escrit el 2 de novembre de 2017

8,8
    "Bons detalls, fil musical al lavabo, planxa i taula de..."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

La dutxa, molt xula al sostre, però la mampara està tan mal col.locada que tota l'aigua anava a parar a terra, ben incomode...

Bons detalls, fil musical al lavabo, planxa i taula de planxar, llits i coixins fantàstics...

S'hi va allotjar el Novembre de 2017

• Escrit el 10 de octubre de 2017

"Super net "
    • S'ha enviat des d'un mòbil

El somier del llit feia molt soroll

Super net Habitació molt amplia Servei d'habitacions molt bo Atenció a recepció perfecte, i benvinguda sorprenent

S'hi va allotjar el Octubre de 2017

• Escrit el 16 de juliol de 2017

7,1
    "No ens van donar el que vam reservar."
    • Estada d'1 nit

Al fer la reserva per booking, vam demanar habitació amb llit doble de matrimoni, explícitament, i ens van donar una habitació amb dos llits junts.

Comfortable i ben situat.

S'hi va allotjar el Juliol de 2017

• Escrit el 10 de juliol de 2017

7,1
    "L'ubicació de l'hotel és genial."
    • Estada d'1 nit

En molts hotels de la mateixa categoria l'esmorzar ja és inclòs i en aquest preu no. Vaig deixar la meva opinió a la carta de valoració que hi ha a l'habitació. L'habitació estava connectada amb la del costat i les parets eren tant simples que els roncs del veí no ens van deixar dormir gens bé durant tota la nit, sort que només va ser una nit!!

L'ubicació de l'hotel és genial.

S'hi va allotjar el Juliol de 2017

• Escrit el 1 de juliol de 2017

"Girona, una molt agradable destinacio de viatje que cada cop descobreixen més persones"
    • Estada de 4 nits

El sistema d'aire acondicionat funciona correctament. "PERO", si el tanqueu durant la nit ... al cap de unes hores ... es "dispara" sol (!). "SI" aviseu a la recepcio, ells saben (des de la sala "central") com evitar-ho (!). Segons em van dir a recepcio, és un problema que tenen des de l'inici de l'hotel, i que de moment no saben arreglar. Es l'unic punt "un pelet" desagradable.

He estat quatre nits a aquest hotel, a finals de juny 2017. Està localitzat a 10 minuts a peu de l'estacio d'autobusos / tren, en una zona molt tranquil-la. A pocs minuts a peu hi ha la plaça Prudenci Bertrana, o la plaça Independència o fins i tot la zona del Call (Girona "Vella"), amb molts restaurants (recomano especificament Le Bistrot, al costat de l'església de Sant Marti Sacosta, a la Girona "Vella"); staff super amable; habitacio i sala de banys molt neta i ben equipada; wifi funcionant correctament - no es talla. No puc donar una opinio sobre l'esmorzar, perquè no el vaig prendre.

S'hi va allotjar el Juny de 2017

• Escrit el 28 de maig de 2017

8,8
    "Allotjament correcte, per ciclistes."
    • Estada de 2 nits

L'esmorzar molt correcte. Per esportistes, perfecte. L'allotjament còmode. l'espai de gimnàs, no el vàrem utilitzar. El tracte, dels recepcionistes, bo. Participàvem a Girona, a la cursa Girona mtb Challenge, de tres dies, i ens van oferir pujar les bicicletes a l'habitació. Possibilitat, que vàrem trobar molt adequada, però valorant un altre possibilitat que ens van oferir, ja que hi havia recepcionista les 24 hores, i l'espai en funció de traster, estava a tocar, vàrem acollir-nos a aquesta. Molt ben situat. La sortida de la cursa, era al pavelló Fontdejau.

• Escrit el 22 de maig de 2017

7,1
    "hotel comode i agradable pero algo allunyat del poble"
    • Estada d'1 nit

Caminant cap al centre hi ha uns 15 min.

el llit era extra-gran i còmode, estàvem a una planta alta i tranquila, pels voltants de l'hotel, a 30 metres hi ha el lidl, aldi i McDonalds. A l'habitació hi ha tetera , sobres de cafè i sucre. El sabo de dutxa es de qualitat.

• Escrit el 2 de maig de 2017

"Una bona opció "
    • Estada d'1 nit

El servei de sala de l'hotel és millorable.

Detall de la rebuda amb una galeta. Molt confort I netedat a l'habitació. Molt ben adequada per a persones amb mobilitat reduïda. Relació excel·lent qualitat preu. Tracte exquisit per part del personal. Possibilitat d'aparcar de franc a les immediacions.

• Escrit el 12 de abril de 2017

"Correcte."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

No hi havia ràdio a l'habitació. Només hi havia una ampolleta de cada sabó i érem dos.

Llit molt còmode. Esmorzar molt complet. Tracte molt correcte.

• Escrit el 10 de abril de 2017

"Hi tornarem"
    • S'ha enviat des d'un mòbil

Sobretot l'amabilitat de la recepcionista del torn de tarda, la Patricia. La resta de personal també ha estat molt amable. Molt bon detall amb la galeta de benvinguda.

• Escrit el 5 de abril de 2017

"Excelent!"
    • S'ha enviat des d'un mòbil

La veritat és q m ha agradat l' hotel i ha complert les nostres expectatives . Res a dir.

Localització ideal, prop de l' auditori . Recepció molt atenta i eficaç . L' esmorzar variat i molt bo ! Repetirem segur! Relació qualitat preu excelent!

• Escrit el 20 de març de 2017

7,5
    "La habitació era agradable;"
    • Estada d'1 nit

Va haver-hi una avería del aigua mentre ens estavem dutxant i no van avisar ni de la avería (que suposava que quasi no hi havía aigua i la poca que hi havia cremava) ni de que per reparar-la tancaven el subministrament; i en explicar-lis que quan van tancar-la estavem a mitja dutxa (poca i bullenta), no ens van oferir cap mena de compensació.

La habitació era agradable; està a uns 15' caminant del centre, i resulta més barat que altres hotels de la mateixa categoría però més céntrics.

S'hi va allotjar el Març de 2017

• Escrit el 8 de febrer de 2017

9,2
    "Habitacions grans i molt comfortables, net i atenció molt..."
    • 2 habitacions
    • S'ha enviat des d'un mòbil

L'horari de la cafeteria molt reduit (23 hores tancant). Estaria bé poder prendre algu o menjar algun entrepà tranquil.lament a la cafeteria.

Habitacions grans i molt comfortables, net i atenció molt agradable per part dels recepcionistes. Molt ben situat a 10-12 minuts del centre a peu.

S'hi va allotjar el Febrer de 2017

• Escrit el 5 de febrer de 2017

9,6
    "Un hotel per recomanar !!!!"
    • S'ha enviat des d'un mòbil

L'estada has sigut curta, només dues nits, no hem tingut cap motiu de queixa i les poques estones que hem estat a l'hotel tot ha anat bé.

Ben situat, a prop del centre però molt tranquil. Esmorzar complet i variat, amb reposicions constants del que s'havia acabat. Habitació comfortable, llit molt còmode i gran. El bany un pel just però més que correcte.

S'hi va allotjar el Febrer de 2017

• Escrit el 6 de gener de 2017

8,3
    "Tot en general molt correcte i confortable."
    • Viatjava amb un animal
    • Estada de 2 nits

És una mica lluny del centre. Els llits eren individuals ( tot i que la roba i el matalàs eren de qualitat i còmodes) i es desplaçàven endavant. El suplement per la mascota: 20€/ nit

Tot en general molt correcte i confortable.

S'hi va allotjar el Gener de 2017

"Tot"

Tot

• Escrit el 26 de novembre de 2018

8,3
    "El pàrquing costa 14 euros"

El pàrquing costa 14 euros

• Escrit el 25 de novembre de 2018

"Confortable, tranquil, habitació espaiosa."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

Confortable, tranquil, habitació espaiosa. Bon esmorzar. Molt proper a l'auditori.

• Escrit el 25 de novembre de 2018

6,3
    "Personal molt atent"

Mal manteniment de l’hotel

Personal molt atent

• Escrit el 24 de novembre de 2018

9,2
    "Dormir en dos llits individuals en comptes d’un de matrimoni."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

Dormir en dos llits individuals en comptes d’un de matrimoni. El somier feia soroll a més.

• Escrit el 19 de novembre de 2018

"Ubicació i comfort"

Servei cafeteria de l’hotel

Ubicació i comfort

• Escrit el 17 de novembre de 2018

5,0
    "L'esmorzar molt fluix i el lavabo tenia la fusta florida..."
    • Estada d'1 nit

L'esmorzar molt fluix i el lavabo tenia la fusta florida i inflada de la humitat.

• Escrit el 13 de novembre de 2018

"molt acceptable"
    • Estada d'1 nit

el llit era molt comode, la ducha era una mica rara perque l'aigua sortia a fora tota, per lo demés estaba tot molt bé

• Escrit el 12 de novembre de 2018

"El llit i els coixins són espectacularment còmodes, i la..."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

El llit i els coixins són espectacularment còmodes, i la galeta de benvinguda està bonissima!

• Escrit el 11 de novembre de 2018

"Despertador wifi"

Despertador wifi

• Escrit el 11 de novembre de 2018

"La cookie del principi, un puntazo."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

La cookie del principi, un puntazo. Habitacions i personal molt acollidors! Una estada molt agradable.

• Escrit el 2 de novembre de 2018

"Personal molt agradable i resolutiu."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

La calefacció no funcionava bé

Personal molt agradable i resolutiu. Tracte molt professional

• Escrit el 29 de octubre de 2018

"L'estada en general."

Tot estava correcte.

L'estada en general. Sobretot la cookie de benvinguda.

• Escrit el 24 de octubre de 2018

8,8
    "L’atenció del personal i la neteja."
    • 2 habitacions
    • S'ha enviat des d'un mòbil

L’atenció del personal i la neteja. Hotel confortable i relativament aprop del nucli antic de Girona

• Escrit el 24 de octubre de 2018

"Comoditat de lhabitacio."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

El parking es de pago. A algunes no hi ha banyera com indica a la descripcio

Comoditat de lhabitacio.

• Escrit el 23 de setembre de 2018

"Tranquil, ben situat"
    • Habitació amb Llit Extragran i Balcó

L'habitació necessita manteniment

Tranquil, ben situat

• Escrit el 14 de setembre de 2018

9,2
    "una petita estada molt agradable."
    • Estada d'1 nit

el llit una mica dur per el meu gust, se sentia massa el aire acondicionat.

bon esmorça, bona situació bon personal

• Escrit el 3 de setembre de 2018

7,9
    "Bona opció per visitar Girona"
    • S'ha enviat des d'un mòbil

El bany no feia bona olor.

Personal súper atent i professional. Cuina excel•lent.

• Escrit el 5 de agost de 2018

8,8
    "Bon hotel, facil d’aparcar i un passeig raonable fins el centre"
    • S'ha enviat des d'un mòbil

L’habitació donava a un altre edifici i bueno la vista no era la millor

L’hotel molt bé.

• Escrit el 29 de juliol de 2018

"Perfecte ubicació."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

Perfecte ubicació. Habitacions espaioses.

• Escrit el 25 de juliol de 2018

"Encantada"
    • S'ha enviat des d'un mòbil

El servei excel•lent, així com les instal•lacions. Hi tornaria sense dubta.

• Escrit el 6 de juliol de 2018

9,6
    "Ben situat, un gran hotel!"

Habitacions, llits, instalacions

• Escrit el 30 de juny de 2018

"Ubicació excelent "

Ubicació excelent

• Escrit el 14 de juny de 2018

"Espectacular"
    • S'ha enviat des d'un mòbil

Ens hauria agradat tenir balcó tot i que ho vaig demanar, però tampoc ha sigut un problema

• Escrit el 5 de juny de 2018

9,2
    "El llit molt còmode i la piscina genial!"
    • S'ha enviat des d'un mòbil

El llit molt còmode i la piscina genial!

• Escrit el 3 de juny de 2018

6,3
    "Prometia més del que és"

Molt impersonal

Llit ample

• Escrit el 30 de maig de 2018

"excel."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

excel.lent estada, molt bona habitació, serveis i personal de l’hotel...

7,1
    "Esperava més d'un Hilton"

Bany no net del tot

El personal

"Hi tornarem..."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

L’amabilitat I professionalitat del personal es d’agraïr. Cómode, net , bona situació... la piscina un plus!

"Sense incidències"
    • S'ha enviat des d'un mòbil

L’oferta de l’esmorzar no inclou sucs naturals ni cold pressed. Està una mica antiquada

• Escrit el 17 de maig de 2018

"molt bona"

tot molt correcte

• Escrit el 12 de maig de 2018

7,1
    "Está bien en si conjunto."

Preu força car.

Está bien en si conjunto.

• Escrit el 10 de maig de 2018

4,6
    "No hi torno"
    • S'ha enviat des d'un mòbil

Sorolls per la nit de dins hotel

• Escrit el 22 de abril de 2018

4,2
    "Correcte i punt."
    • S'ha enviat des d'un mòbil

Fred i impersonal, sense cap mena d’encant.

Preu d’oferta correcte i relativament aprop del centre.

• Escrit el 21 de abril de 2018

"Per tornar-hi"
    • Estada d'1 nit

Esmorzar normal. I el llit molt còmode.

• Escrit el 20 de abril de 2018

"Llit molt còmode "
    • S'ha enviat des d'un mòbil

Llit molt còmode Armari il·luminat a l’interior Planxa i post de planxar

llistat 1 - 75

Els clients també han comentat aquests allotjaments: