Beoordelingen over NH Valencia Center 4-sterren

Ricardo Micó, 1, Campanar, 46009 Valencia, Spanje

#44 van de 95 hotels in Valencia

De kamer was prima en schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden om een rustige kamer gevraagd. We kregen er eentje op de 11e etage. Boven ons (op de 12e dus) was het dakterras met zwembad en fitness. Beide sloten om 00.00 uur en ging open om 07.00 uur. Om die tijden ging er blijkbaar personeel naartoe om de stoelen en tafels aan te schuiven. Dat was héél goed hoorbaar voor ons en wel een beetje irritant. Wel hadden we een extra deur in de kamer om geluid van de gang (van langslopende mensen die naar de 12e gingen) te verminderen (dat werkte wel). Verder hadden we mieren in de kamer. Na dit gemeld te hebben, hebben ze ze bestreden maar de volgende dagen zagen we er nog regelmatig een paar lopen.

De kamer was prima en schoon. Mooi uitzicht over de stad! Het ontbijt was fantastisch, Fijn dat er ook een kleine fitnessruimte was met van de basic toestellen elk eentje.

Prijs-kwaliteit in orde
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De directe omgeving van het hotel is rommelig, verouderd. Het hotel zelf oogt ook wat gedateerd. Kamer gehorig: douche, wc doorspoelen, praten en tv van naastgelegen kamer waren goed te horen.

Ruime standaardkamer. Geweldig ontbijt. Vlakbij de Turia groenzone waar je heerlijk kunt fietsen, hardlopen en wandelen. Klein zwembad op het dak. De oude binnenstad is op 15 min loopafstand. Metro op 5 min.

perfecte uitvalbasis langs de groene Turio om Valencia te verkennen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We dachten dat de norm voor NH steeds een snelkoker voorzag op elke kamer voor thee en koffie. Dat was er bij ons niet omdat we een goedkopere kamer hadden: 50 euro per nacht/per persoon zonder ontbijt. Zo goedkoop is dat toch niet....

Heel uitgebreid en vers ontbijt met alles erop en eraan: zowel voor diegene die gezond wil eten en drinken, als diegene die een stevig ontbijt wenst. sportruimte met fitnesstoestellen en zonneterras op het dak. Fietsverhuur achter de hoek en ingang metro niet veraf om naar luchthaven te gaan.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Rustig en een prettig verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Toilet, het doorspoelen was er regelmatig te weinig of geen water! in het reservoir.

De 1e toegewezen kamer was het bad beschadigd/roest! en aan de achterzijde. Na overleg overleg kregen we een andere keurige kamer aan de voorzijde.

Ik heb al Mail gestuurd om mijn beklag te doen dat ik hoe...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

afrekenen terwijl ik al betaald had

Ik heb al Mail gestuurd om mijn beklag te doen dat ik hoe danook de kamer moest afrekenen .De kamer kon niet vooraf betaald zijn wacht op terugstorting.

Comfortabel met heel goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Nog niet alles was open, bv rooftop bar. Er waren geen kamerjassen waardoor het niet handig was om naar het zwembad te gaan.

We hadden een fijne en ruime kamer met comfortabel bed. Ook een uitstekende badkamer. Het ontbijt was heel uitgebreid met goede tijden.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

leuke tijd gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer dat er geen balkons aan de kamer zitten, dat was wel lekker geweest

Het bed was zeer comfortabel, je kon lekker zitten op het dakterras met een mooi uitzicht over de stad. Klein stukje lopen en je bent bij het metrostation Turia, reizen met de metro is ideaal in Valencia, je koopt voor € 8,20 een kaartje, daar kan je met 2 personen op reizen, een ritje kost 0,82, dus met 2 personen kan je hier 5 keer voor de metro pakken.

Goed maar volgende keer zou ik Valencia toch voor een ander hotel gaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel laat in zijn geheel een wat verouderde indruk na. De kamer (1105) zelf moet zeker eens opgefrist worden en idem voor de badkamer. Ik heb wel de indruk dat de opfrissingswerken net gestart zijn. Ligging dicht bij centrum maar eveneens in een wat verwaarloosde buurt naast busstation.

Heerlijk ontbijt, vers gemalen koffie, vers fruitsap en gevarieerde health corner. Op 10 wandelen van de oude stad en dichtbij metrostation, hierdoor een goede uitvalsbasis.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dekens op bed. Directe omgeving hotel sfeerloos. Parkeren in garage onder hotel prijzig.

Vriendelijk personeel. Ontbijt is super. Op loopafstand van het centrum.

Matig / goed. Locatie ver v stadscentrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zie boven En ze waten lobby aan t verbouwen. Lawaai en rommel. Had mij meer voorgesteld bij 4*. Ik reis enorm veel en zit de helft vd maand in hotels door mijn werk. Al 30 jaar.

Kamer deed de airco geen koude lucht geven. Er waren geen gezichts towels/ was hand. Was geen koffie / thee maker.

Prima locatie om lopend het centrum te bereiken en de Jardin de Turia te bezoeken.

Wel erg harde bedden.

Prima ontbijt. Wij hadden een kamer op 11e verdieping. Mooi uitzicht en minimale geluidsoverlast. De kamers beneden zullen meer last gehad hebben van geluidsoverlast door bussen en/of uitgaansmensen.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Goed hotel om in te verblijven tijdens een weekend Valencia.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lang moeten wachten bij het inchecken & een weinig interessant uitzicht vanuit de kamer.

Goed ontbijt, schone kamers en het centrum was goed te bereiken.

Goed hotel op centrale plek.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is wel meer een zakelijk hotel dan een toeristen hotel. Daardoor kil. Letterlijk de entree en aankleding maar ook het personeel.

De badkamer was super fijn. Heerlijke inloop douche :-) Het ontbijt was erg uitgebreid met iedere dag wel weer een nieuwe verrassing. Verse jus en andere verse sapjes (bieten, mango) Salade, churros, ei in verschillende variaties, cake, donuts, fruit, verschillende soorten brood. En het zwembadje op het dak! We waren met onze zoon van 7 en dan is dit voor ons wel een bonus :-) Het hotel ligt niet in een leuke straat maar aan de overkant heb je direct de drooggelegde rivier en daarachter het historisch centrum. Dus verder geen probleem. Wij hebben 5 dagen een fiets gehuurd waardoor je helemaal snel op alle plekken in de stad bent want het ligt heel centraal tov alle leuke dingen.

Een prima hotel op korte afstand van het centrum met uiterst vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen regelbare mechanische ventilatie in de badkamer

Het ontbijt was prima, je kunt zelfs extra iets bestellen zoals een spiegelei naar smaak maar dat heeft niet iedereen door. We hebben heerlijk urenlang in het zwembad verteofd en zelfs in december met het dak dichtgeschoven is het heerlijk vertoeven. De sauna is prima en de hygiene is ok.

Net hotel, vlakbij het busstation.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Naar het oude centrum is het nog wel een stukje lopen.

Vlakbij het busstation en metrohalte ook dichtbij. Makkelijk, als je veel bagage hebt. Ontbijt is bijzonder goed, dat is echt een kwaliteit van de NH groep (in Nederland hebben we hier ook goede ervaringen mee).

Orgulloso!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Naast het busstation, geluid en uitlaatgassen als je get raam open deed!

Direct gelegen aan de viego cauce rio Turia, stadstuin waardoor je heerlijk wandelend zo in het oude centrum was!!

• Beoordeeld op: 8 november 2017

De kamers waren in orde en veel afwisseling bij het ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De vriendelijkheid van het personeel bij het ontbijt was beneden alle peil - te veel lawaai op de verdiepingen - geur van sigarettenrook tot op onze kamer.

De kamers waren in orde en veel afwisseling bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

prima voor trip naar Valencia
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

geluidsisolatie buiten/binnen is oké maar geluiden uit aangrenzende kamers zijn vrij goed hoorbaar

goed en uitgebreid ontbijtbuffet goede bedden, verzorgde badkamer op wandelafstand (of met de bus) van het centrum en van een metrostation buslijn 1 stopt aan de deur en brengt je zowel naar het centrum, als naar Ciudad de las Artes y las Ciencias (en zelfs naar zee)

Zalige kamer op bovenste verdieping.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik was geen grote fan van het ontbijt. Niet slecht, maar geen goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zalige kamer op bovenste verdieping. Zwembad is inderdaad niet heel groot, maar wel proper en perfect om even af te koelen na de stad te verkennen.

Aangename verblijfplaats, met uitzonderlijk ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was het beste ooit. Uitzonderlijke keuze (tot biergistvlokken toe) en super verzorgd. Gezellige ruimte. Kamer was een standaard business kamer, heel proper en verzorgd, met ruime badkamer. Op 20 minuten stappen van de oude stadskern. Ligt naast het Turia park, mooi wandelen en fietsen.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Mooi verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor mezelf had dit hotel in het centrum mogen staan. Nu is een wandeling van 15 minuten ook prima.

Diner voor een kleine prijs heerlijk gegeten. Zwembad op de 11e verdieping.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Heb in betere NH hotels overnacht. Dit viel echt tegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het zwembad op het dak was 4x4. De foto laat iets veel groters zien. Het is gewoon een oud hotel, door NH wat gepimpt. De GELUIDSDICHTE KAMER in de beschrijving klopt helemaal niet.....De gang is een stenen vloer, de deuren moeten met een ruk dichtgetrokken worden. De waterafvoer gaat gewoon door je kamer.

Ontbijt was goed. Dicht bij metro en centrum

Comfortabele uitvalsbasis om Valencia te ontdekken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima hotel al is het wel een beetje aan renovatie toe. De kamers zijn prima uitgerust maar wat klein. De service en gastvrijheid is prima, we voelden ons echt welkom.

Onstpannen, kamers werden goed onderhouden

Klein zwembad

Zeer dicht bij het park en als je daar doorheen liep zat je in de oude binnenstad.super! En met de fiets, die om de hoek te huur is kun je ook prima naar het strand: goede fietsroutes.

Goed ontbijt - goede bedden - prima ligging - fijn zwembadje...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn vrij gehorig. Het early breakfast was triestig vergeleken met het dagelijks ontbijt: onze laatste dag was het ontbijt nog steeds inbegrepen dus vroegen we om een ontbijtpakket o.w.v. onze vroege vlucht maar hiervoor was er dus het early breakfast buffet. Dit was niet Ok, jammer!

Goed ontbijt - goede bedden - prima ligging - fijn zwembadje met bar om af te koelen na een actieve dag, niet ideaal om de hele dag bij te liggen maar dan kies je best een ander soort vakantie.

Zeer goede airco die zeker van pas kwam, prachtig uitzicht...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Beetje ver van centrum van de stad maar goedkope bus vlakbij. Zwembad was veel te klein voor hoeveelheid volk, ook de ruimte er rond en het aantal stoelen waren niet voldoende.

Zeer goede airco die zeker van pas kwam, prachtig uitzicht over Valencia, heeeeeeel vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer rustig geslapen elke nacht. Grote kamer met ruime badkamer.

Hotel is een prima keuze. Waren behoudens de opmerkingen heel tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij de entrée lag een vieze mat in de draaideur. Zou ik gelijk vervangen. Houten vloer in de kamer alsook enkele meubelstukken in de kamer waren dringend aan vervanging toe. Beperkte keuze in restaurant.

Kamers waren ruim voldoende. Kluisje en minibar. Ontbijt was prima verzorgd met voldoende keuzes. Mensen waren behulpzaam en vriendelijk. Hotel ligt ongeveer 20 minute lopen van oude centrum. Prima prijs. Kortom een aanrader

als je een uur voor sluiting van het ontbijt ging eten, was...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

een bemande bar, gans de dag door

als je een uur voor sluiting van het ontbijt ging eten, was er niet veel meer beschikbaar. Ze vulden niet alles meer aan. 20 minuten voor tijd wordt je bijna buiten gezet uit de ontbijt ruimte

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Relaxed genieten in een mooi luxueus hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets bepaald. Misschien als tip oorstaafjes, vijltjes en eventueel kleine tube tandpasta met wegwerptandenborstel voorzien.

Kamer zeer proper. Vriendelijk aan het onthaal.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Zeer goed prima gelegen, betaalbaar hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niet veel misschien kleine zwembad

Ontbijt was prima, alles werd snel aangevuld, kwaliteit ook meer dan goed. Ligging prima. Prijs kwaliteitsverhouding ook goed in balans.

Goed comfortabel betaalbaar hotel. Niet karakteristiek, wel professioneel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zwembad op het dak. Heel klein. Niet geschikt voor zwemmen. Hotel grenst aan groot busstation, soms lawaai van bussen Ongeveer 15 minuten lopen naar oude stadsdeel

Kamers goed, ruim genoeg, goed bed. Prettige badkamer (bidet, goede douche in badkuip). ontbijt: grote keuze, soorten brood, granen, eigergerechten, zoetigheid, goede koffie, vruchten, Op verzoek zelfs eierbereiding naar keuze.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

prima verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel bij de receptie mag wat attenter bij klanten die in en uit lopen

Het ontbijt bij NH bevalt ons altijd prima Dicht bij bezienswaardigheden en mooie Turia tuin

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Valencia een mooie stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden het te druk, dus geen tijd om ons druk te maken over zaken waar we geen gebruik van maakte.

het ontbijt was geweldig er was nooit iets op.Bedden waren prima.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Ruime, welvoorziene badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heel gehorig, je hoort alle geluiden van andere kamers en van de gang. Als je te voet de stad in wilt gaan, duurt het wel een kwartier voor je echt in de Oude Stad bent. Doordringende rioolgeur op kamer en dakterras.

Ruime, welvoorziene badkamer. Je hoort weinig geluiden van buiten. De gordijnen verduisteren zeer goed. Erg leuk terras met zwembad en sauna.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zwembad is wel klein hoor, verwacht er niet teveel van, wel mooi en met een leuk terras eromheen. Achter het hotel ligt de busterminal, je hebt er absoluut geen last van maar het uitzicht daardoor is niet erg spectaculair.

Goede locatie, mooi hotel met (eindelijk!) goede bedden. Supergoed ontbijt ook (let op dat je daar nog apart voor betaald) en mocht je er een keertje savonds eten: het keuzemenuutje is zeker aan te raden!

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Prima hotel vlakbij het station en zo in de binnenstad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het comfort in de zin van zitjes in de hal en café. Vond ik niet aantrekkelijk om er te gaan zitten.

Het personeel was erg attent en het eten was ook lekker!!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prima verblijf in Valencia
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douche is, als je wat slechter ter been bent, moeilijk toegankelijk. Je moet in het bad stappen om te douchen. Dat is eigenlijk onhandig.

De bedden waren uitstekend, evenals de ligging ten opzichte van het centrum. Ook het personeel was vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Een uitstekend verblijf op een prima locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zwembad is weliswaar klein, maar wel voldoende om na een warme dag even af te koelen.

Het ontbijt was bijzonder uitgebreid en was voortreffelijk. Het hotel ligt aan de rand van de oude stad, tegen de Jardí del Turia aan. Vlak bij is een metrostation met een uitstekende verbinding naar het vliegveld. Tip: huur fietsen en verken de stad per fiets!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Hotel is ok alleen te ver van de stad of bezienswaardigheden.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

alleen spijtig dat de bar niet open was ! Het hotel ligt ver buiten de stad alles met metro of openbaar vervoer doen dat is wel spijtig .

de kamers waren netjes en verzordgd en proper.het ontbijt was ook heerlijk

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Heel prettig verblijf, heel vriendelijk personeel en verzorgde kamer en ontbijt. Diner was minder.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De menu 's avonds was beperkt. Ik bestelde een entre-côte en deze was echt niet smakelijk. Tegendraads gesneden en al een tijdje in de diepvries gezeten. De menu die mijn vrouw besteld had was wel lekker.

De kamer was goed alsook het uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Matig, ik keer er niet terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de geluidsisolatie tussen de kamers is niet top. Algemeen niet echt proper. Ver van restaurants.

Het restaurant van het hotel serveert eerlijke lekkere produkten aan redelijke prijzen. Parking bij het etablissement.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Hotel makkelijk te bereiken met metro vanuit vliegveld.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dakterras wat karig. Kamer wat klein. Geen gezellige bar of lounge op begane grond.

Hotel makkelijk te bereiken met metro vanuit vliegveld. Hotel op loopafstand van oude centrum. Schone kamer, heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Leuk weekend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We moesten s'morgens om 6u50 vertrekken voor terugvlucht. Maar het ontbijt was pas om 7u30 open,er stond wel koffie en cake. Dat vond ik wel spijtig want we hadden tenslotte toch het ontbijt moeten betalen.

Heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Prima hotel, maar geen 4 sterren waard
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden geen ontbijt genomen vanwege de prijs. Zwembad is echt veel te klein (met teveel chloor) hotel is behoorlijk verouderd. Geen gezellige bar of zitruimte. Niet echt uitnodigend. Hotel ligt langs een drukke weg, en aan de achterkant zit een busstation. Dus als je je raam open zet krijg je al die uitlaatgassen naar binnen! :(

Het bed en de badkamer waren prima! en de snoepjes bij de balie ;-)

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

prima verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ruime kamers; twee kamers geboekt en die waren naast elkaar gelegen - altijd prettig; uitstekende faciliteiten, tot lounge-bar met fitness en zwembad(je) op dak !

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Luxe kamer in een hotel dat dicht bij het stadspark en het oude centrum ligt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was jammer dat we geen thee of koffie op de kamer konden zetten. Daarnaast was een balkon prettig geweest.

De kamers waren netjes en de handdoekenservice was prima. De receptie was hulpvaardig. En in het zwembad op het dak van het hotel konden we lekker afkoelen.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

In orde!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Afstand tot centrum was wat verder dan gedacht maar was in principe te doen. Klein, druk zwembad. Hoge prijzen van dranken op dakterras.

Propere kamers, vriendelijk personeel. In orde!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Heerlijk verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Koelkast net achter voeteinde bed waardoor openen en doorgang moeilijker was. In de badkamer is er veel plaats rond toilet en bidet terwijl er naast douche weinig plaats is om te bewegen.

Ontbijt was heerlijk en veelzijdig. Kamer was netjes, proper en mooi ingericht. Zwembad was een pluspunt na dagje in de zon.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Uitstekend hotel op een uitstekende locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel achter de balie was wat stug.

Prima hotel, kamers zeer schoon en comfortabel. Uitstekende bedden! De locatie was perfect voor het doel van ons verblijf, direct aan de Turia en schuin tegenover fietsverhuur Valencia Bikes (ook een aanrader), zodat we de stad op de fiets konden verkennen.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Goed hotel voor redelijke prijs, centraal gelegen tov oude binnenstad

Alles was ok!

Ontbijt was kwalitatief erg goed, groot assortiment, attente en vriendelijke bediening, nette kamer en badkamer, prijs-kwaliteit-verhouding was prima in orde.

Goed hotel met goede faciliteiten op fijne lokatie aan het stadspark en dichtbij het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet (niet heel goedkoop a € 17 p.p). Mooi dakterras met zwembad, fitness ruimte en sauna . Top!

Heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer en restaurant prima. Parkeren naast het hotel.

Jammer dat aan de weg kant lagen met de herrie s’ nachts Ook wilde we n warm gekookt ei Deze waren k
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bediening bij de bar Het duurde erg lang

De plek

Ontbijt was uitgebreid maar prijzig

Zwembad was vrij klein

Ontbijt was uitgebreid maar prijzig

wij hadden een kamer met zeezicht!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

wij hadden een kamer met zeezicht! Gewoon fantastisch! Mooie kamer en vriendelijk personeel!

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gehorigheid kamers en geen koffie en thee faciliteiten op kamer

Voor een weekend is het hotel aan te bevelen, voor een langere vakantie niet. Dit ivm irritatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel mag vriendelijker. Ook zijn ze niet alert.

Ontbijt was prima en variërend in keuze

Prima hotel vlakbij binnenstad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt veel te duur en naam vwrwarrend waren eerst bij ander hotel en dat gebeurt veel vaker

Een fijn hotel in een fantastische stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijk ontbijt. Gastvrijheid is het motto en dat maken alle medewerkers waar.

Qualitly time met partner, weg van de dagdagelijkse beslommeringen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets dat ik kan bedenken

Heerlijk ontbijt. Correcte, zeer fijne bediening. Correcte en fijne ontvangst.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

praktisch in veel opzichten , dicht bij de oude stad, vlak bij de groene long van Balencia.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

uitgebreid ontbijt terras op het dak met klein zwembadje

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Goed hotel .h

We zijn tevreden.

Goede ligging te voet naar centrum. Prima ontbijt.

Het ontbijt was prima en de kamers ruim voldoende

Het ontbijt was prima en de kamers ruim voldoende

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Relaxte sfeer en goed verzorgd ontbijtbuffet

Relaxte sfeer en goed verzorgd ontbijtbuffet

Goed hotel, voldeed aan de verwachtingen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Nette kamers, vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt

Gewoon goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niet echt in het centrum

Een zeer goede keuken

prijs kwaliteit

eten is drama

prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Zwembad

Zwembad

Prima ontbijt,alles aanwezig en bij zeer vroeg vertrek op...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bed was te hard en de kamers zeer luidruchtig

Prima ontbijt,alles aanwezig en bij zeer vroeg vertrek op de laatste dag stond koffie en cakejes klaar.

Valencia in December

Niets eigenlijk

De ligging. Het personeel. Heerlijk ontbijt

Behoorlijk tot goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Enkel welness was stuk en ondermaats ..

• Beoordeeld op: 8 december 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Prima voor kortdurend verblijf stedentrip

?

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Goeie prijs kwaliteit.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bellen voor een barman. 's Avonds geen barman continu aanwezig.

Ontbijt is uitstekend