Beoordelingen over Hotel Mercader 4-sterren

Eje 2-7A, Polígono Alimentario Mercamadrid, Villa de Vallecas, 28053 Madrid, Spanje

#269 van de 327 hotels in Madrid

Ideaal gelegen net buiten de stad.

De badkamer is heel raar ingedeeld en voor een wat dikker persoon moeilijk om de wc te bereiken. De deur gaat open tegen de wastafel en om dan de deur weer dicht te doen, het toilet zit erachter, moest ik de douchecabine instappen, anders kon de deur niet dicht. Ook de douchecabine is klein en de kraan zo groot en onhandig dat hij bijna tot het midden van de cabine reikt en je er dus steeds tegenaan komt, waardoor het water gloeiend heet of koud wordt. Er is geen roomservice, maar nadat we de receptie belden, konden we een kwartier later onze pizza ophalen en op de kamer opeten.

Snel te bereiken vanaf de snelweg, goede parkeergelegenheid. En ontzettend vriendelijk personeel. Heerlijk comfortabel bed, al moest ik nog wel even bellen om te bevestigen dat we een tweepersoonsbed kregen.

Een uitstekend hotel voor zakenreis.

Het Diner. Het was niet slecht, voor 14 euro kun je niet veel verwachten, maar een ruimere keuze en dan iets meer betalen zou wel wenselijk zijn. Ook de bediening in het restaurant was op de avond dat ik er was niet echt je van het. Bord leeg en hup het volgende. Voor dit zeer goede en mooie hotel staat dit niet in vergelijking met de rest.

Een fantastische kamer. Zeer ruim en heel erg goed sanitair. Zeker 4 sterren waard. De zeer ruime ontvangst en goede parkeer mogelijkheid. Een perfect hotel voor als je geen toerist bent. Direct langs de M40 en zeer goed bereikbaar

• Beoordeeld op: 2 november 2016

als uitvalbasis een prima Hotel, maar zeker auto nodig om in...

Enige min punt is betreding van het terrein, vaak in de "spits" tussen de vrachtwagens bij 1 open "ingang" lang wachten.

als uitvalbasis een prima Hotel, maar zeker auto nodig om in centrum Madrid te komen

Geen 4sterren, zoals wel stond aangegeven.

Ontbijt heel beperkt, als je wat later was dan was al veel op! ligging in een industriegebied, is niet ideaal voor een stedentrip!

Kamer was schoon

Hotel staat niet goed aangegeven.we hebben 15 min rond gereden in mercader markt voor we het hotel vonden

Hygiëne en vriendelijkheid

Heerlijk centraal gelegen, luxe hotel voor een zeer goede...

Heerlijk centraal gelegen, luxe hotel voor een zeer goede prijs

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Airco in het hotel werkte niet bij 40 graden buiten.

Airco in het hotel werkte niet bij 40 graden buiten.

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Diner mogelijk tot laat.

Locatie op industrieterrein. Niet erg als je het hotel gebruikt voor de eerste overnachting na aankomst, maar erg sfeervol was de omgeving niet.

Diner mogelijk tot laat.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Als je zaken wilt doen wat fruit betreft zit je goed.

Bedden met wielen zonder rem leek net ziekenhuisbed schuift alle kanten op locatie net industrie terrein badkamer licht schijnt in de slaapkamer zelf als je echtgenoot in bad ligt kan de ander niet slapen door de licht dat op bed schijnt vanuit de badkamer ontbijt was ook niet echt iets van een vier sterren hotel voor ons de eerste x en de laatste x .

Als je zaken wilt doen wat fruit betreft zit je goed..

• Beoordeeld op: 18 mei 2015

De rekening van het 3 gangen diner, inclusief fles wijn: 20...

De rekening van het 3 gangen diner, inclusief fles wijn: 20 euro

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Mercader