Beoordelingen over Tigotan Lovers & Friends Playa de las Americas - Adults Only 4-sterren

Noelia Afonso Cabrera, 6, 38660 Playa de las Americas, Spanje

#5 van de 209 hotels in Playa de las Americas

leuke uitrustende vakantie met alles erop en eraan
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

Dress code werd door vele niet uitgevoerd , dat vind ik dat personeel daar in feite met binnen komen van restaurant mag opmerking op geven , vind niet kunnen dat er gasten in strandkledij en op slippers savonds het restaurant betreden , zelfs met handdoek rond hun .

Locatie , prijs , alles tot in de puntjes verzorgd , only adults , dus een aanrader voor iederéén

Fantastisch hotel met heel lekker eten, wij gaan zeker nog terug.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

Airco op de kamer misschien iets te luidruchtig. Prijzen in Café del mar (op de rooftop) heel stuk duurder dan de andere bars in het hotel.

Heerlijk hotel voor wie rust zoekt zonder zeurende, gillende kinderen aan het zwembad. Het eten is hier fantastisch, wij zijn frequente reizigers en van alle hotels waar we ooit al zijn geweest was het eten hier het beste. Elke avond een ander buffet, elke morgen heerlijk ontbijt met lekkere schuimwijn. De vriendelijkheid en de behulpzaamheid van het personeel is hier ook super. Een echte aanrader.

Heerlijk eten, goede locatie
    • Eenpersoonskamer (1 volwassene)

Zeer gehorige kamers, je hoort letterlijk wat de buren zeggen. Bij de check-in zei de receptioniste dat ze mijn kamer veranderd had van de onderste verdieping naar de derde verdieping (kamer 359) omdat het zicht daar mooier was. Later bleek dat mijn oorspronkelijke kamer 447 was en dus op een hogere verdieping (het nummer kwam na een paar dagen door de tippex weer tevoorschijn). Waarom liegen??

Fantastisch ontbijt en dinerbuffet met veel afwisseling. Zeer goede ligging vlakbij de boulevard, winkeltjes, Siam Park op wandelafstand. Zeer hygiënisch hotel, alles zeer netjes. Voldoende ligbedden bij het zwembad.

één ding is zeker en dat is voor een herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

één punt op aan te merken is bad/douche was dat er geen handvat aan bevestigd is om zich tegen het uitglijden vast te houden

ONTBIJT UITSTEKENG !!! De kamer was goed

Als je tot rust wil komen in een mooi verzorgd hotel , kan ik dit zeker aanraden

geen opmerking

We hadden een kamer met ontbijt geboekt. Alles waar je maar kan aan denken was er, zelfs elke dag schuimwijn. We zijn door het personeel aan de receptie zeer vriendelijk ontvangen weliswaar in het Nederlands :-) Opvallend dat alles zeer proper en netjes was. Compliment aan Angela die onze kamer netjes hield en steeds zeer vriendelijk was. Zwembad beneden net zoals op het dak zeker de moeite. Het hotel is alleen voor volwassenen, wat zeker een pluspunt is. De ligging van het hotel kon niet beter. We hebben een zeer fijne aangename vakantie gehad. Voor herhaling vatbaar!

Wij hadden een zeer aangenaam en ontspannen verblijf.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Weinig schaduwplekjes voor diegene die niet op een ligbed willen liggen maar toch graag aan de zwembad omgeving zitten . Ook in de speciale viblounge geen schaduwplekje.

Het eten was elke dag zeker gevarieerd en lekker .het hotel was rustig .

Aangenaam, maar niet exceptioneel.
    • Romantische Tweepersoonskamer

Acommodatie rond het zwembad. Beperkt aantal zonneschermen en het klassieke handdoek leggen werd niet tegengegaan.

Zowel het ontbijtbuffet als het diner buffet waren heel verzorgd met een ruime keuze.

fantastisch heerlijk bijgekomen

wij vonden het heerlijk

vriendelijk , behulpzaam schoon , mooi zwembad en vlak bij de boulevard suoper ontbijt en dinner buffet kortom het was heerlijk

Top ontvangen aan de receptie en verder een super verblijf gehad
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Prijs van de drankjes op het dakterras veel duurder als beneden bij zwembad. Top

Ontbijt is top en de kamers zijn prima, bedden zijn ook lang genoeg. De kamer is ook ruim en schoon.

Fantastisch hotel, gaan zeker terug
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

het was gewoon geweldig, mooie kamers, super lekker ontbijt, veel variatie, je hebt ook de mogelijkheid om buiten te ontbijten. en het personeel heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Aangenaam verblijf, goede locatie
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

De standaardkamers via Booking, zijn niet goed gelegen ! uitzicht op zijkant / muur... Als koppel krijgt men 2 aparte bedden, wat toch niet zo praktisch is.

de vriendelijkheid van het personeel. Genoeg plaatsen aan het zwembad.

Lekker eten,vriendelijk personeel en hygiëne dik oké !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

De kamerinrichting vonden we eerder koel. Zoveel vloer en tegels. Hotelinterieur werd blijkbaar heringericht ...niet echt geslaagd. Plastieken matrasbeschermers zijn niet aangenaam om op te slapen.

Lekker eten,vriendelijk personeel en hygiëne dik oké !

Eten is heel goed, vriendelijk personeel, proper
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Het is mijn 3e keer in dit hotel, kamer viel erg tegen, was bedoeld voor 1 persoon denk ik, badkamer was niet proper toen we aankwamen, haren in de pompbak, tandenborstel van de vorige gast hing er nog

Eten is heel goed, vriendelijk personeel, proper

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

prima hotel, sommige dingen kunnen duidelijker
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

let op: kamers niet aan zonzijde zijn donker geen koffie/theefaciliteiten op kamers onduidelijkheid dat bepaalde faciliteiten alleen voor exclusieve gasten zijn

prima kamer, eten uitstekend, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

Er was op onze kamer slechts 1 "eetkamerstoel" Ondanks het feit dat we weinig op de kamer zijn is dit voor een 2 persoons kamer te weinig.

Het eten is werkelijk fantastisch! NIETS maar Dan ook niets aan op te merken.

TOP
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

Alles. Fijn dat Bart, the general manager, zo open is naar zijn klanten en waar nodig advies geeft over het eiland. Manon de receptioniste was voor ons een meerwaarde, zei wist feilloos te vertellen wat de accomodatie te bieden had. Alkes werd top verzorgd, zowel de schoonmaak als het buffet en de entertainment. Dit is zeker een aanrader. Dank voor de fijne week op Tenerife.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

goed voor korte break
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Kamers kunnen vernieuwing gebruiken. Met enkele simpele ingrepen kan vooral het eten een pak beter scoren

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Het dakterras was echt prachtig

Prima hotel goed eten en met vriendelijk en uiterst behulpzaam personeel.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Prijzen consumpties dakterras aan de hoge kant. Kregen in eerste instantie kamer toegewezen op eerste verdieping met balkon uitzicht op een blinde muur met weinig tot geen zon. Dit ondanks ons verzoek tot een kamer op de zo hoogst mogelijke verdieping aan de zonkant. Gelukkig was een up grade mogelijk tegen meerprijs ad euro 10,-- per dag. Deze euro 10,-- pd was het zeker waard.

Eten (halfpension) was prima. Vriendelijk personeel. Hygiene op hoog niveau en prima schone en nette kamers. Prachtig dakterras.

heerlijke vakantie in een op een goede locatie gelegen hotel.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

jammer dat het enkel halfpension was te boeken, wij houden niet van " Hotel" eten. gaan liever buiten aan de boulevard eten. hetgeen we ook gedaan hebben na ons eerste bezoek aan het diner. het eten was zeker niet slecht maar wij houden er niet van om in het rijtje aan te sluiten voor je avond eten.

het alleen 18+ bezoekers vonden we erg fijn. de animatie was over het algemeen de moeite waard.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Helemaal relax op Tenerife.
    • Romantische Tweepersoonskamer

Als ik iets moet bedenken miste ik een stoel op de kamer

Heel erg prettig hotel met fijn personeel. Erg relax in de communicatie. Ook de diensten zoals een kamer om je op te frissen voor vertrek, parkeren, handdoekwissel geven je een heerlujk relax vakantiegevoel. Ontbijt en diner waren gevarieerd en goed. Ook de 'exclusive' faciliteiten waren een prettige bijkomstigheid, maar is geen must have. Heerlijk genoten van het mooie weer, de zwembaden (beneden en op het dak!). Ook aanvullende diensten zoals excursies en verhuur van fiets of auto is prima geregeld.

• Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Prachtig hotel! Superlekker eten, zowel ontbijt als diner! Zeer vriendelijk personeel! Alles zeer proper! Hoewel er veel volk in het hotel is, heb je altijd het gevoel van rust.

2 dagen is veel te kort voor alle aangeboden faciliteiten, maar heerlijk genoten
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Het meubulair van het balkon. Was onwijs out-of-date, goedkoop, en onaantrekkelijk. Dus ook eigenlijk niet op het balkon gezeten, ondanks dat dat een mooi uitzicht had.

Erg mooie kamer, inclusief bad. Prachting zwembad met lekkere temperatuur en meer dan genoeg zonnebedjes beschikbaar. Fantastische leuk animatieteam, erg enthousiast. Leuk afwissellend 'publiek'; zowel jonge (18-30) als oudere gasten.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

rustig, ontspannend, zorgeloos en gezond
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

Het hotel is recent gerenoveerd en verbouwd , er viel ons niet echt iets tegen.

Prima verhouding prijs/kwaliteit, zeer lekker uitgebreid en gevarieerd buffet, fijne sfeer , zeer vriendelijk en behulpzaam personeel , mooi uitzicht en bijzondere zwemfaciliteiten

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Wat bedoelen jullie met deze vraag ?
    • Romantische Tweepersoonskamer

Met jacuzzi zijn er zelfs geen stoelen op de kamer. Shuttle 33 euro is duur, taxi is slechts 23 euro.

Maaltijden zijn uitstekend. Kamers met jacuzzi zijn geen meerwaarde.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

hotel is goed maar alle schouws zijn buiten in de winter vorige jaren was het veel beter
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

verse broodjes en ook meer personeel in het restaurant nooit afgeruimd voor 8;30,bij het avond eten ook altijd aan schuiven

Het ontbind was goed maar alle dagen diepvries brood sorrie voor zo een hotel

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

fijne vakantie, hotel geschikt voor te relaxen
    • Chique Tweepersoonskamer

avondeten was matig er had eer variatie in mogen zitten, ook konden op meerdere plekken hetzelfde buffet neergezet worden waardoor er minder chaos tijdens het eten. tav prijs kwaliteit was het eten minimaal.

Kamer was geweldig, personeel erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Top hotel voor herhaling vatbaar!
    • Romantische Tweepersoonskamer

Overlast geluid smorgens vroeg, we sliepen met het raam open maar was niet te doen, iedere ochtend om 7 uur waren ze bezig met hogedruk bij het zwembad

Wij hadden de romatic room met zonnig balkon en uitzicht op het zwembad! Top kamer met grote jaccuzi echt geweldig!!

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Fantastisch en ga zeker mijn volgende vakantie hier weer doorbrengen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

We hadden de eerste avond een flinke kakkerlak in de kamer. Mijn gevoel was dat ik niet echt serieus genomen werd toen ik het meldde aan de receptie. Na mijn 2 e bezoek aan de receptie werd er ingegrepen en werden er adequate maatregelen genomen. Het is er echt schoon en het kan een keer gebeuren. Maar ik was niet blij maar heb geen ongedierte meer gezien.

Alles was werkelijk fantastisch! Ontbijt, diner, kamer,faciliteiten perfect. Ook de afstand naar strand en centrum is prima. Vriendelijkheid van de meeste personeelsleden.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

een hotel waar we met plezier terug gaan
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

den douche kop was ouderwets in vergelijking met de rest, maar dit is te verwaarlozen

het bed was hard maar een oplegmatras was geen probleem, andere mensen hadden graag een ander kopkussen, geen probleem ze konden uit 5 verschillende kiezen, Glutenvrij of Lactose vrij geen probleem en het eten was ook perfect... dus een geweldig hotel

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Fijn voor een zonvakantie!
    • Chique Tweepersoonskamer

Het hotel is erg massaal, wat vooral in de eetzaal en bij het zwembad ( aantal bedjes) te merken is. Ook is het hotel behoorlijk gehorig.

De kamer was erg mooi en compleet! Wij hadden een Smart kamer, zeker aan te raden. Omdat je dan van vele extra's kunt genieten.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Aangenaam verblijf in een modern, proper hotel met lekker eten.
    • Tweepersoonskamer (3 Volwassenen)

Comfort van derde bed op de kamer kan beter. Algemeen rookverbod in gans het hotel is gewenst, dus ook op het balkon van de kamers.

Zowel ontbijt als lunch waren voldoende gevarieerd en lekker. Aanbod animatie was leuk.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Gewoon af
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Zou het niet weten. Alles was perfect

Dit hotel verdient 5 sterren. Alles is er naar wens. Heel vriendelijk personeel. Eten is lekker en boor ieder wat wils

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Mooie accomodatie met alles erop en eraan.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Kamer 1ste nacht. Lag achteraan met slecht uitzicht en stonk. 2de dag andere kamer met zwembadzicht gekregen. Wel met bijbetaling van €60.

Mooie accomodatie met alles erop en eraan.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Zeer goed
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

balkon lag of wel helemaal in de zon (warm)of helemaal in de schaduw(koud),

Onthaal, vriendelijk personeel, goede maaltijden, verwarmde zwembaden en jaccuzi's

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Uitstekend hotel. Personeel en keuken top!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

Aanvankelijk, kamer aan schaduwzijde. Nooit zon. Op boekingssite niet te zien/te kiezen.

Halfpension uitstekend. Na ruil, kamer met balkon aan zonzijde gekregen.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Goed gerenoveerd hotel mooie week gehad
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Geen goed beeld meer. Van het bed aan de zachte kant. WiFi viel regelmatig uit.

Ontvangst met champagne. Kado op de kamer toen wij 40 jaar getrouwd waren

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

De ontvangst was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Helaas maakten enkele hotelgasten nogal wat lawaai tijdens de nacht, terwijl ook een dicotheek tot 24:00 was te horen.

De ontvangst was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam! Bovendien was het eten overheerlijk

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Bijna ALLES fantastisch !!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

DUNNE MUREN dus...LAWAAI van de BUREN. Hinder om te slapen. KUSSENS in bed konden beter zijn voor zo n SUPER HOTEL !!

LIGGING en COMPLETE hotel was uitstekend ZELFS MASSAGE ROMANTICA met cava !!!

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Voor ons de MAX.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Op onze laatste dag moesten we vroeg vertrekken (om 5u15) Bij de receptie zei men dat we alsnog een ontbijt konden krijgen. Helaas was dat niet zo. Het restaurant werd geopend en we konden er een zwarte koffie krijgen uit een koffie-automaat. Dat was het ontbijt ; toch een beetje ontgoochelend voor zulk geweldig hotel.

Reeds 4 jaar achtereen gaan we in de winter naar dit hotel. Het is er allemaal super. Er zijn afgelopen jaar heel wat verbouwingen en aanpassingen geweest in dit hotel. Dat maakt het nog aangenamer, maar ... uit info bij het boekingskantoor van dit hotel vernamen we dat de prijzen voor 2017 flink zullen stijgen.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Fijne, zonnige, ontspannende wintervakantie
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Door de grootte: rumoerige eetzaal. Niet zo goed geïsoleerde kamers. Kortebroeketers worden niet aangesproken

Centrale ligging. Lekker eten. Veel ligmogelijkheden aan het zwembad. Prachtige bar met fenomenaal uitzicht. Mooie renovatie(waren hier 3 jaar geleden ook)

Uitstekend verblijf!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

- zeer goede en verzorgde buffetten - goede ligging (centrum) - uitstekende accommodatie - dakterras: prachtig

Leuke vakantie, voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

Ontvangst goed, kamer zeer goed, ontbijt zeergoed, avondeten zeer goed. Zwembaden zeer goed.

Top!!!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

lekker eten, heel vriendelijk personeel, steeds met de...
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

lekker eten, heel vriendelijk personeel, steeds met de glimlach

Kamers wel een beetje gehorig

Kamers wel een beetje gehorig

Prachtige vakantie gehad.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Wij hadden een kamer aan de straatkant die vrij rumoerig was.

Het ontbijt en diner zijn top.

Het weer deze keer

Wij komen hier al jaren en voelen ons hier thuis.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Zalig
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Dat het drinken overal andere prijzen had

Het eten was super en de shows waren ook tof

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

prima ontbijt, ook heerlijk zwembad
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

heel druk; s'morgens worden de handdoeken al op de ligbedden gelegd

prima ontbijt, ook heerlijk zwembad

Ontspannen en goed verzorgd verblijf!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Eten was méér dan uitstekend! Vers en afwisselend

Geweldig hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

Kamer was wel met uitzicht op zwembad maar totaal geen zon op het balkon. Dit vonden wij erg jammer

Dakterras met zonneterras en horeca

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

Alles eigenlijk.. Behalve dat we een koude kamer hadden ... Geen zon , was echt een koude kamer

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Jacuzzi

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Lekkere, gevarieerde, warme buffetten
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Verouderde standaardkamer en zeer verouderde badkamer

Lekkere, gevarieerde, warme buffetten

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

Tophotel super vriendelijk personeel eten top en kamer en ligging heel goed

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Het hotel is goed gelegen om de buurt te verkennen en het...
    • Romantische Tweepersoonskamer

Het hotel is goed gelegen om de buurt te verkennen en het hotel heeft een zeer ruim buffet zowel voor ontbijt als voor avondeten.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

Vriendelijk en zeer attent personeel in het hotel. Prima eten en drinken. We willen hier zeker nog terugkomen.

Dik in orde
    • Tweepersoonskamer (3 Volwassenen)

Derde bed op kamer was eerst niet ok. Dan ander bed met betere matras bekomen

Heerlijk ontbijt en buffet

veel ongedierte en onvriendelijke baliemedewerkers

veel ongedierte en onvriendelijke baliemedewerkers

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prima gezellig en gastvrij
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Prima gezellig en gastvrij Voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Uitstekend hotel
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Ontbijt en lunch heerlijk!!

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Badkamer kon beter

Inrichting en het ontbijt

• Beoordeeld op: 12 april 2017

rustig en voldaan
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

het handdoek leggen voor het zwembad open ging

de rust en de vriendelijkheid van het personeel.

Geluid

Dakterras

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Goed hotel dat waarde levert voor zijn prijs. Goede keuken met voldoende variatie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

Algemene hygiëne en afwerking in de kamers

Het personeel

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Voldoende
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Het warm eten was het jaar ervoor beter. Uitgebreider met elke dag een ander thema gerecht.

Zwembad

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Aanrader voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Uitgebreid en zeer lekker eten. Zeer vriendelijk personeel. Mooi hotel.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Alles was dik in orde

Alles was dik in orde

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Fantastisch,wij gaan zeker terug.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 volwassenen)

Kamer met zonnig balkon,zeer lekker eten,en vriendelijk personeel,vragen direct beantwoord,alles dik in orde.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Op zich prima hotel
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

Het eten was goed maar vaak hetzelfde. Erg gehorig hotel. Er werd 2 dagen geboord in het hotel waar vooraf niets van gezegd was.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Heerlijk verblijf gehad! Ik zou iedereen aanraden hier naar toe te gaan.

Niks viel me tegen.

Wauw! We hebben een heerlijke vakantie gehad! Fijne kamers, echt heerlijk eten en goede faciliteiten.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Prima ontbijt en lokatie

? Niets

Prima ontbijt en lokatie Mooie zwembaden en mooi interieur

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

luxe

alles

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

ik vroeg achter een kamer in de stille zone en ze zetten ons...
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen)

ik vroeg achter een kamer in de stille zone en ze zetten ons tegenover een druk bezochte bar..