Beoordelingen over Novotel Barcelona City 4-sterren

Avenida Diagonal, 201, Sant Marti, 08018 Barcelona, Spanje

#222 van de 516 hotels in Barcelona

Zeer uitgebreid ontbijt en goede parkeergelegenheid.

Deur van de kamer maakte af en toe veel lawaai door luchtverplaatsing in de gangen/lift.

Zeer uitgebreid ontbijt en goede parkeergelegenheid. Bar op het dak is ook aangenaam vertoeven. Zeer kindvriendelijk.

Leuke locatie.

Hotel kan de capaciteit niet aan. Te druk bij het ontbijt. Lang wachten voor de liften. Bedden/kussens niet comfortabel.

Leuke locatie. Vriendelijk personeel.

Dakterras met zwembad en fantastisch uitzicht over de stad,...
    • Familiekamer met Uitzicht op de Stad

Liftcapaciteit, keycards van de hotelkamer waren zeer slecht, zwembad water was troebel en rook wat muf (deels zoutwater met chloor, dus misschien hoort het zo?!)

Dakterras met zwembad en fantastisch uitzicht over de stad, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, prima kamer alhoewel de slaapbank voor onze twee kinderen (9-12 jaar) wat aan de krappe kant was

Aan te raden. Als we terugkomen opnieuw dit hotel
    • Standaardkamer

Mooie en rustige kamer. We hadden gevraagd naar een rustige kamer en hebben die ook gekregen. We hebben goed kunnen slapen. De buurt er rond heel tof. Shoppingcenter rechtover hotel met leuke tapasbars en restaurants. Ook rondom het hotel leuke bars om te gaan ontbijten of iets te gaan drinken.

Heel goed hotel in nieuw deel van Barcelona.

Heel goed hotel in nieuw deel van Barcelona. Zwembad en bar/restaurant op de 19e verdieping. Zeer goed ontbijt. Parkeren in garage onder hotel. Dicht bij metrostation

Zeer goed
    • Standaardkamer

Er was niets dat ons echt tegenviel.

Mooi hotel dat dicht bij een metrostation ligt. We konden het ontbijt op het buitenterras nemen. Spijtig dat onze kamer een bad had met douche. Wij verkiezen een aparte douvche.

Prima en kindvriendelijk hotel
    • Familiekamer met Uitzicht op de Stad

We hadden een mooie hoekkamer op de 17de verdieping met een mooi uitzicht over de stad. Ontbijt en diner waren uitstekend. Fijn terras en zwembad op het dak.

Fijn hotel op prima locatie met super zwembad op het dak.
    • Familiekamer met Uitzicht op de Stad

Iets meer gezonde opties bij het ontbijt. Rioollucht bij het zwembad als je naar boven komt.

Zwembad op het dak super. Het was warm dus 's middags konden we heerlijk zwemmen. Ontbijt was best ok. Mooi hotel, lekker bed, prima locatie met metro om de hoek dus je staat snel op de Rambla.

Goed, maar voor dit geld niet bijzonder.
    • Standaardkamer

We lagen op de bovenste verdieping en dan heb je veel geluidsoverlast van het dakterras. Ontbijt is super maar te weinig capaciteit. Voor dit geld kun je een mooier hotel boeken. Ze hadden een bedrag berekend voor de minibar en dit hadden we niet gebruikt. We kwamen daar pas naderhand achter en zijn teruggelopen. Ze leggen de factuur niet uit, dus het lijkt alsof ze het erom doen. Bij andere hotels kregen we altijd uitleg over de bedragen op de factuur.

Prima hotel maar op de foto’s lijkt het mooier dan in de werkelijkheid. Vooral bij de zwembadfoto’s is dat zo. Wat je krijgt is dat het dan giga tegenvalt. Prima locatie, dicht bij metro en La Rambla.

Super mooi en proper hotel.
    • Familiekamer met Uitzicht op de Stad

Super mooi en proper hotel.. wij hebben wel geen gebruik gemaakt van zwembad of ontbijt. Ligging is uitstekend: rechtover shopping waar je ook lekker kan ontbijten of tapas eten en metrostation vlakbij

Zwembad op dak, roof bar, kinder ruimte, ontbijt

Locatie Er wordt daar heel zwaar gewerkt en je geraakt er amper met de auto. Niemand vertelt je dat ( die werken duren jaren dus het zeker gecommuniceerd worden.) Ik boek via booking.com een kamer voor 4, je krijgt een familieomstandigheden aangeboden die veel te klein is Kamer is ook niet klaar op aangegeven uur ! Een SUV met dakbox geraakt niet in de parking dus gejost!

Zwembad op dak, roof bar, kinder ruimte, ontbijt

Goed gelegen, comfortabel hotel.
    • Standaardkamer

Onze kamer was langs de liftschachten gelegen. Hierdoor hadden we soms wat geluidsoverlast. Gezien we er maar twee nachten verbleven hebben, en dan zouden verder reizen, hebben we er geen melding van gemaakt.

Zwembad was heel leuk, super uitzicht van op het dak (momenteel 07/2018, wel veel bouwkranen rondom het gebouw, wat het zicht een beetje minder maakt). Ontbijt ook heel goed. Vriendelijk personeel over het algemeen.

Zeer aangenaam!
    • Executive Kamer

Zeer mooi en nette hotel. Mooi teras met vriendelijke personeel. Mojito 😋 was zeer lekker! Ontbijt uitstekend! Aan de overkant van de hotel shopping center met leuke winkeltjes. Sagrada familia te voet bereikbaar. Alles was top!

Prima hotel voor een tripje Barcelona!

De familiekamer is klein en er is bijna geen kastruimte. De liften waren soms een ergernis: ze werkten met een pasje en deze reageerde niet altijd naar behoren.

De hygiëne van het gehele hotel is meer dan prima! De douche is ruim en er staan kleine flesjes shampoo en douchegel. Het hotel zit wat verder weg van de bezienswaardigheden van de stad, maar het metrostation Gloriés zit praktisch om de hoek. Voor kinderen is een ritje met de metro al een heel avontuur ;). Het ontbijt is uitstekend: veel keus en er wordt continue bijgevuld. De faciliteiten van het hotel (o.a. fitness en sauna) zijn prima. Het zwembad is klein en was nu nog koud, maar de kinderen hebben er desondanks plezier gehad.

Jammer dat ik veel geld betaal voor hotelkamer waar ik door geluidsoverlast niet kan slapen.
    • Executive Kamer

3 nachten heel slecht geslapen vanwege muziek overlast feest overkant straat. Ondanks veelvuldige klachten werd ons niet eens oordopjes aangeboden. Zeer tekort schietend in reactie. Veel te weinig en gestresst personeel 's morgens bij ontbijt, vaak geen schone glazen of bakjes.

Ruime keuze ontbijt. Vriendelijk personeel bij zitty bar.

Prachtige uitvalsbasis voor een citytrip

Het is een groot hotel, dus op de 'spitstijden' valt het niet altijd mee om de lift te nemen. Maar wij konden er prima mee leven.

Ligging pal naast het metrostation. Je verblijft in de gezellige wijk Poblenou, maar staat binnen 5 minuten met de metro in hartje Barcelona. Uitstekend en zeer uitgebreid ontbijt. Prachtige bar op het dak met een klein zwembad en een schitterend uitzicht over de stad. Pal tegenover het hotel ligt het grote en gezellige winkelcentrum Gloriès, met talloze restaurantjes en een Jazzclub. De Rambla del Poblenou is ook aan te raden, dit is ongeveer 5-10 minuten wandelen.

Geweldige familievakantie
    • Familiekamer met Uitzicht op de Stad

Erg mooi hotel. Prima ontbijt. De kamers zijn goed verzorgd en schoon. Dagelijkse schoonmaak. Het personeel is erg vriendelijk. Het hotel ligt net iets buiten het centrum, maar er is een metrostation op loopafstand. Verder is er ca. 10 minuten lopen van het hotel een erg leuke straat met allerlei restaurantjes.

Wij hebben genoten!! Voor herhaling vatbaar.
    • Familiekamer met Uitzicht op de Stad

Transfer vanaf het vliegveld.

Het personeel was bijzonder vriendelijk, voorkomend en behulpzaam. Zowel het ontbijt en diner waren prima verzorgd. Topper was en is de bar op de bovenste verdieping. Mooi uitzicht, zwembad, bubbelbad, fitness, Haman (sauna) en de bar zelf!!!

Top ontbijt en vriendelijk personeel waar alles vlot mee...

De ligging is wat ver van alles af. Het zetelbed lag super slecht

Top ontbijt en vriendelijk personeel waar alles vlot mee ging voor het in en uit checken

Prima hotel voor 1 week Barcelona met de familie.

Goede (familie) kamer, prima bedden, ook voor lange mensen, prachtig uitzicht op 12 hoog, ontbijt erg goed zelfs, prima organisatie van het (hulpvaardige) personeel. Ca 8 min. lopen van het Glories metrostation.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Geweldig hotel, gezinsvriendelijk!

Liftgebruik. Druk en vaak wachten op lift die van 19e verdieping moest komen.

Geweldig ontbijt! Locatie is fijn naast Torre Agbar. Grote supermarkt in de buurt.

Waar voor je geld
    • Standaardkamer

Er was veel volk in het hotel. De bar hebben ze omgevormd tot 2e ontbijtdeel. De balie werd daardoor zeer klein. Veel volk op de gelijkvloerse verdieping !

De kamers waren goed zonder meer! Alles proper en wel.

Prachtige,propere en veilige stad!

Een bad was voor ons persoonlijk niet nodig. Een moderne douche in de plaats heeft onze voorkeur maar we gaan niet vitten.

Een uitgebreid en verzorgd ontbijt! Propere kamers. Geen lawaaihinder van (onder-,boven- of buren) Rustig gelegen. Zeer mooi winkelcentrum (Glòries)met allerlei eetgelegenheden in de buurt. Op enkele minuten stappen van metro-en tramstation.

Tevreden

De lift had elke keer wat. Personeel mag engels leren spreken. Absoluut niet klantvriendelijk en vermoeiend!

Het ontbijt was heel uitgebreid en heerlijk. Mijn zoon was jarig en kreeg ballonnen en snoepgoed op de kamer.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prima hotel, centrale ligging, tram voor de deur en een fantastisch nieuw winkelcentrum
    • Executive Kamer

Ondanks dat je niet veel tv kijkt, komt t wel s voor dat je s avonds even wilt kijken.voor zo n klasse hotel is aanbod van zenders en kwaliteit bedroevend. Dit is het enige minpunu

Insprerend
    • Familiekamer met Uitzicht op de Stad

We gingen de 2de avond eten in het restaurant beneden in het hotel en hebben meer dan een halfuur gewacht voor de bestelling. We zijn dan uiteindelijk zonder eten terug naar de kamer gegaan... De dame/verantwoordelijke heeft zich verontschuldigd en we moesten de drank niet betalen.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Zeer goed hotel voor een citytrip. Dichtbij de Metro en winkelcentrum met restaurants was ideaal.

Slaapbank voor de kinderen was vrij klein, gevolg steeds ruzie in bed. Denk dat deze alleen geschikt is voor twee kinderen onder 8 jaar.

Verzorgd hotel, heerlijk ontbijt. Dichtbij winkelcentrum en restaurants.

Kamers waren schoon en netjes.

Wij (2 volw. en 1 kind van 7) hadden bewust dit hotel uitgekozen vanwege het zwembad maar deze is het hele verblijf dicht geweest. tot grote teleurstelling van onze dochter die zich er erg op verheugd had. Reden: het was te koud,.. het was 19-20 graden. Ik begrijp dat het misschien voor hun begrippen koud is maar als je letterlijk uit -5 komt vliegen dan is 20 graden zwem weer.

Kamers waren schoon en netjes. Ontbijt was erg goed. Ligging van het hotel ook top. Ligt naast een groot winkelcentrum Glories en de metro is echt 3 min lopen.

Kamers zijn wat afgeleefd en de service is matig, ontbijt erg goed!

Hygiëne, kamers werden iedere dag maar matig schoon gemaakt/opgeruimd, personeel niet echt vriendelijk, toestel in fitness defect, kamers wat afgeleefd

Ontbijt fantastisch

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Leuk

"Familie"-kamer was nogal klein, misschien wel OK voor kleine kinderen, maar tot maximum 10 jaar of zo. Extra bed voor de kinderen is immers nogal klein.

Uitgebreid ontbijt, mooie locatie vlakbij metro en rechtover shopping centre.

Novotel, zoals altijd top!

Eigenlijk weinig aan te merken. Tapijt op de kamer vind ik heden ten dage niet meer kunnen, maar dat heeft mijn verblijf geenszins verknald.

Het ontbijt was, zoals altijd bij Novotel, ongelofelijk uitgebreid en lekker.

Heerlijk weekendje weg

Geen bad, zonder airco vrij warm

Geweldig ontbijt, behulpzame medewerkers, mooie locatie, dicht bij metro en openbaar vervoer, dicht bij winkelcentrum, kwartier van Sacrada Familia

Barcelona en door de locatie van dit Novotel is voor mijn kinderen onvergetelijk geworden.

Locatie gaf op de hogere verdiepingen prachtig zicht over de stad, was dicht bij een mooi winkelcentrum, schoon en leuk publiek, metro zeer dichtbij

Prima hotel tegenover een groot winkelcentrum!

De beveiliger van het hotel herkende mijn broertje niet als gast. Hij werd door de beveiliger gevolgd door het hotel en de manager werd er zelfs bij gehaald. Ik vond dat erg vervelend en niet gastvrij.

Het ontbijt was super uitgebreid! Echt een dikke pluspunt.

EEN PRIMA VERBLIJF
    • Standaardkamer

RECEPTIE TE TRAAG,MISSCHIEN NOG NIET KUNDIG. WEL VRIENDELIJK DAT IS GOED MAAR INCHECKEN EN UITCHECKEN DUURDE TE LANG. MEN MOEST STEEDS IETS AAN EEN COLLEGA VRAGEN. DAT WAS HET ENIGE MINPUNTJE

JA GOED ONTBIJT.

Prima hotel voor zakelijke overnachting dichtbij het centrum

Ontbijtbuffet was te druk en relatief weinig keuze. Volgende keer op straat wat eten. Goedkoper en meer relaxed. Business Center bestaat uit twee iMacs, dus even snel boardingpass printen. Inkt helemaal leeg, dat kan beter.

Wifi deed het prima zonder ingewikkelde inlogtoestanden!

Heerlijke stad, prima hotel voor een stedentrip

Wij hebben geen minpunten!

Fijn hotel! Prima en schone kamer met slaapbank. Ontbijt was prima verzorgd en warme gerechten werden steeds gemaakt/aangevuld. Vriendelijke medewerkers. Kortom: TOP

Comfortabel.
    • Familiekamer met Uitzicht op de Stad

1) Het inchecken. We stonden eerst in de verkeerde rij (stond niets aangegeven, want schijnbaar was de ene rij voor het uitchecken en de andere rij voor inchecken. Daarbij duurde de afhandelingssnelheid (ca. 20 minuten) per gast veel te lang. Novotel: dit kan veel sneller, ga maar eens bij concurrenten kijken. Meer balies en minder administratief geneuzel. 2) Het tapijt in de kamers: deze zijn smoezelig. De badkamer kan een update gebruiken.

Prima ontbijt. Variatie per dag is een verbeterpunt.

Het dakterras was echt heel erg leuk met het zwembad erbij.

De familiekamers was echt veel te klein voor 4 personen. We konden onze koffers haast niet openen. Ook het ontbijt van €20 per persoon is echt veel te duur!

Het dakterras was echt heel erg leuk met het zwembad erbij. De lobby zag er ook goed verzorgd uit.

Een kleinigheid bij betaald vooreen kamer 'met...
    • Familiekamer met Uitzicht op de Stad

Tapijt in de kamer heeft een slechte/onaangedane geur!!! Waardoor de kamer absoluut niet proper overkomt, al is deze wel proper gepoetst.

Een kleinigheid bij betaald vooreen kamer 'met zicht', wij hadden een kamer op de 16e verdieping, en dit was zeker het extraatje waard! Vooral 's avonds met het verlichte grote kantoorgebouw ernaast

Zozo...
    • Familiekamer met Uitzicht op de Stad

Inchecken neemt zeer veel tijd in beslag. Veel personeel maar niet efficiënt en lange wachttijden hierdoor. Ook andere contacten met receptie liepen zeer stroef. Email uitprinten duurde meer dan 10 minuten voor slechts een pagina. Zwembad ruikt heel fel naar chloor.

lekker eten met mooi dakterras

het soms lange wachten aan de lift, geen verse handdoeken.

de kamers algemeen goed: geen verse handdoeken dagelijks. Zwembad mooi gelegen op het dak, doch wat aan de kleine kant. Zeer mooi dakterras met mooi zicht!

Dagje barcelona

Ontbijt was volgens booking.com inbegrepen in de prijs, echter na bevestiging niets meer terug te vinden over ontbijt en dus moeten bijbetalen. Maw schitterend hotel, maar mislukte boeking via booking.com

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Het was er uitstekend.

Het ontbijt was prima, er was een tweepersoonsbed op de kamer, de ganse dag mogelijkheid tot fitness, zwembad en zonneterras op hoogste verdieping, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

aanrader, volgende keer barcelona weer dit hotel

1e dag kamer naast liftschacht met uitzicht op het hotel ernaast op verzoek een andere kamer gekregen met schitterend uitzicht

kamer met uitzicht op de sagrada famiglia, fitness,zwembad en bar op het dak. vlakbij tram en metro en supermarkt

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Goed voor oudere kinderen.

We waren er met 2 kinderen 12 en 0 jaar oud. Het was niet mogelijk om nog een babybedje te plaatsen in de kamer. Onse jongste zoon heeft dan ook bij ons in bed moeten slapen.

De kamer waren modern, vanop het zwembad heb je een mooi zicht op Barcelona.Kinderstoel was aanwezig in de ontbijt ruimte.

Toplocatie voor prima prijs

Eerste nacht hadden we een kamer naast de lift, het leek net alsof er om de enkele minuten een trein door onze kamer reed (op de meest onmogelijke uren vermits het hotel 19 verdiepingen heeft werd de lift vaak gebruikt). Na klacht aan de receptie kregen we een andere kamer voor onze tweede nacht en daar was het zalig slapen. Zwembad was ijskoud maar wel aangenaam vertoeven.

Geweldig voor de kinderen met extra speelruimte. Toplocatie, heerlijk locale restaurants op 10 minuten stappen. Bus en tram stoppen voor de deur; de metro Glories op 3 minuten stappen. Echt geweldig!

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Prima hotel, dichtbij de metro.

Personeel deed wat het moest doen. Goedemorgen of goedendag kon nog net. Als voorbeeld wil ik het uitchecken noemen. Hallo, we willen graag uitchecken. Oke, iets gebruikt uit de minibar? Nee. Dan volgt er een overleg in het Spaans met een collega die daardoor haar gast ook laat wachten. Oke, jullie krijgen nog €50 borg terug, zet hier een handtekening. Kunnen we onze bagage nog even achterlaten voordat we naar het vliegveld reizen? Ja en hij loopt aan. Aan het einde van de balie staat hij te wachten. Als we hem aankijken wenkt hij ons. Bij hem aangekomen geeft hij ons een bonnetje en zegt hij dat we het hier kunnen laten staan. Wij bedanken hem en gaan en hij geeft geen reactie meer. Het is misschien ook iets Spaans want in restaurants wordt je alleen vriendelijk begroet en aangesproken om je op een stoel te krijgen. Zodra je binnen bent is het klaar voor ze en gaan ze door naar de volgende.

Prima kamers. Uitgebreid ontbijt. Dichtbij de metro, tram.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Prima modern hotel.
    • Familiekamer met Uitzicht op de Stad

Het bedbank voor 2 grotere kinderen niet comfortabel.

Uitzicht vanaf onze kamer op 17e verdieping. Ontbijtbuffet. Modern hotel. Dakterras met bar en zwembad.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Super! We komen zeker terug

De bar in de lobby langer open dan 16u. Na 16u moest je naar 19de verdiep waar het wel gezellig maar toch fris was omdat het open lucht was

Het ontbijt was overheerlijk

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Avondeten is lekker, alleen duurt het wat langer allemaal

Heel uitgebreid ontbijt, goede kamers, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader voor citytrip

Prima hotel, leuk zwembadje

De kamer was erg klein voor 4 personen

Prima hotel, leuk zwembadje

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Kamers zijn schoon, personeel er vriendelijk en behulpzaam

Mogen meer familiekamers erbij. Of connected rooms

Kamers zijn schoon, personeel er vriendelijk en behulpzaam

Lekkere kamer, goede airco en leuk zwembadje op het dak.

Zwembad open van 11-19 en simpel restaurant

Lekkere kamer, goede airco en leuk zwembadje op het dak.

Prima hotel op mooie rustige locatie

Maar 3 liften terwijl hotel 13 verdiepingen heeft en veel gasten

Prima hotel op mooie rustige locatie

De keuken / restaurant en dan vooral het eten, ook bij...

De keuken / restaurant en dan vooral het eten, ook bij het zwembad.

Kraan in badkamer was defect en bij het uitchecken...

Kraan in badkamer was defect en bij het uitchecken onverwachte extra kosten

• Standaardkamer

Teveel kinderen in het zwembad

voor herhaling vatbaar

niet onmiddellijk te zeggen

ontbijt , kamer , service

Goed bevallen, komen waarschijnlijk volgend jaar terug
    • Standaardkamer

Eten bij het zwembad slecht, de hamburgers waren rauwgoed bevallen

Ontbijt, kamer uitstekend. Personeel zeer vriendelijk

Leuke tussenstop 🙂

Groter zwembad & vroeger open

Leuk dakterras & geweldige ligging !

Perfect

Heel vriendelijk personeel. Er werd alles aan gedaan om het perfect te maken voor ons

Goede accommodatie
    • Standaardkamer

Veel werken rond het hotel

Super ontspannend en relaxed.
    • Executive Kamer

De kamer, hygiëne in het hotel, ontbijt was uitstekend

Ontbijt en lokatie en kamer waren top

Dat je binnen nergens wat kan drinken

Ontbijt en lokatie en kamer waren top

Aangenaam
    • Suite (3 Volwassenen)

Onaangename geur op de kamer en op de gang

Ontbijt, zeer uitgebreid

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet

Geweldige locatie met prima voorzieningen naar het centrum

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en uitstekende kwaliteit.

Wachtrij voor het ontbijt

De kamer en de locatie. Top hotel.

Mooie (familie) kamer, goede service, vriendelijk en...

Mooie (familie) kamer, goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer goed ontbijt, goed restaurant.

Ontbijt eigenlijk alles

Ontbijt was heel lekker

Ontbijt was heel lekker

Voor herhaling vatbaar!

Binnenbar op 19de, bij slecht weer beter bar beneden opendoen, is veel gezelliger.

Iedereen heel behulpzaam, kindvriendelijk.