Beoordelingen over Nuevo Suizo

Azofaifo, 7, Casco Antiguo, 41004 Sevilla, Spanje

#41 van de 68 B&B's en herbergen in Sevilla

Gebaseerd op 1759 beoordelingen over deze B&B

Goede locatie, zeer slecht hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden met Gedeelde Badkamer

De bedden waren zeer slecht. Kamer met een tweepersoonsbed was niet beschikbaar en dus twee aparte bedden gekregen. Verschillende hoogtes en beide slecht comfort. Handdoeken werden wel weggehaald maar niet opnieuw neergelegd. Ik vind het prima een paar keer met een handdoek te doen maar als je ze weg haalt, leg dan nieuwe neer. Douche werd niet vaak genoeg schoongemaakt. Als je een badkamer deelt, hetgeen de laatste keer is, maak deze dan schoon. Het stonk op een gegeven moment gewoon naar pis. Personeel is vriendelijk, maar toont weinig initiatief aangaande schoonmaken en dergelijke.

De centrale ligging van het hotel is perfect. In een rustig straatje dus prima. Alles interessante plekken op loopafstand. Personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

In een leuke buurt gesitueerd.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 volwassenen) en een badkamer

Maar de kamers zijn sjofel en de badkamer niet erg schoon. Het bed is hard. En het ontbijt is karig.

Vriendelijk personeel, en de ligging is goed( wel moeilijk te vinden!).

Vriendelijk personeel, de locatie maakt het echt geweldig.

Vriendelijk personeel, de locatie maakt het echt geweldig. Het ligt midden in de winkelstraat. Ontbijt was wel oké, maar niet erg gevarieerd. Prijs-kwaliteit verhouding is erg goed.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Het verblijf en het personeel waren super!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Eigen Badkamer

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, ze gaven je informatie over de bezienswaardigheden in/van Sevilla. De accommodatie was netjes, en goed schoongemaakt. Elke dag kwam de schoonmaakster.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Het verblijf in Sevilla is ons erg goed bevallen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Eigen Badkamer

Het is in het pand wel erg gehorig, maar daar is weinig aan te doen. Het ontbijt is niet erg uitgebreid maar simpel en voor die prijs mag je ook niet meer verwachten.

De locatie is echt top, je loopt zo het centrum in. Verder was de accomedatie simpel maar wel mooi schoon. De prijs/kwaliteitsverhouding is ook goed.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Voor een kort verblijf is deze hostel net aanvaardbaar. Karig ontbijt. Is ook wel héél goedkoop
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 volwassenen) en een badkamer

Te weinig ruimte om kleren te leggen. (We waren met 3 vrouwen, dus...) Oude airco die ontzettend veel lawaai maakt en maar 2 standen heeft, aan/uit Bij uit: ontzettend warm (natuurlijk in die regio) Bij aan: een diepvries met verschrikkelijk veel lawaai Het dakterras is dringend aan nieuw meubilair toe en de zitkussens dienen dringend vervangen te worden, want er hing een "doordringend" geurtje aan.

De ligging was super. Hoewel moeilijk te bereiken per taxi. De chauffeurs kennen die straatnaam niet. Wij werden door een eerste taxi chauffeur op een totaal verkeerde plaats "gedropt". Hij zette ons af aan de hoek van een straat en toonde ons waar het hotel lag. Hij mocht er niet in met de wagen, maar bleek op een totaal andere locatie te zijn een 3-tal km verder! Dan een andere taxi genomen die ons in het oude centrum heeft afgezet. Het hotel ligt idd in een straat waar geen autoverkeer mogelijk is, maar was maar een 100tal meter te voet.

Een prachtig hotelletje in een traditioneel spaans/sevillaans gebouw.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Eigen Badkamer

Het ontbijt was zeer basic, we hebben er daarom maar 1x ontbeten. De waterdruk in de badkamer was af en toe zeer laag.

Het was een prachtig gebouw op een goede plek. De kamer was prima, het sanitair eenvoudig doch doeltreffend.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Ontbijt is prettig! En de locatie is top
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeelde Badkamer

Parkeerkosten erg hoog. Prijs hotel redelijk hoog in verhouding met de faciliteiten (gedeelde badkamer, kleine, gehorige kamer).

Locatie, prima plek om het centrum te verkennen.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Een perfecte locatie maar het hotel is de prijs absoluut niet waard. Zou er nooit meer heen gaan.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Eigen Badkamer

De kamers, het ontbijt, de airco de algehele presentatie

De locatie en het personeel. Verder zou ik hier nooit meer heen gaan. Zeer verouderd en slecht onderhouden met een karig ontbijt. Piepklein eetzaaltje, geen goedwerkende douches en airco

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Ons verblijf

De slaapkamer lag vlak bij de inkomhal. Het toilet ook, maar aan de andere zijde... Telkens als je naar het toilet wou, zag je het personeel en gasten rondlopen. Er was geen raam in de kamer, waardoor het wat muf en naar schimmel ruikte. Dat stak wat tegen, maar voor die prijs, heb ik het ze vergeven ;)

De prijs, het ontbijt, de locatie

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Heerlijke bedden, leuk dakterras, prachtige locatie in het centrum en ontbijt voor dit geld!

Geen raam in onze kamer, door de warmte wat muffig. We moesten door de algemene hal heen om naar toilet/douche te kunnen, niet heel erg maar minder privacy.

De bedden lagen heerlijk, dubbele dikke matrassen. Goede locatie midden in het centrum! Leuk dakterras op de bovenste verdieping. Erg mooi koloniaal pand

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

De locatie was heel goed en centraal in Sevilla.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De trappen, nog ff een klim om telkens naar de 2e verdieping te komen (als je niet zo'n goeie conditie hebt).

De locatie was heel goed en centraal in Sevilla. Voor de betaalde prijs een prima plek om te overnachten. Aardig personeel, leuk contact met andere gasten.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Nuevo Suizo is uitstekend gelegen (autovrije zijstraat van...
    • Eenpersoonskamer met Badkamer

De muren waren slecht geïsoleerd. Soms is er wel wat lawaai op straat en/of op de gang. Ook mensen in andere kamers zijn makkelijk te horen.

Nuevo Suizo is uitstekend gelegen (autovrije zijstraat van de Calle Sierpes, een van de betere winkelstraten in Sevilla) en dan ook vlakbij het centrum van de stad.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Volledig in centrum

Moeilijk te vinden

Volledig in centrum

Leuk pension op goede locatie van waaruit veel...
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Leuk pension op goede locatie van waaruit veel bezienswaardigheden te voet te bezoeken zijn

Mooie stad maar parketen lastig.

Het bed en parkeren

Behulpzaam personeel!

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeelde Badkamer

De gedeelde badkamer en slechte bedden. Maar, wij hadden ons niet goed geïnformeerd. Als hostal prima, wij behoren niet tot de doelgroep.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

prima accomodatie met goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Geluid van kamer naast ons.

Locatie en dakterras

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Goed verblijf, vooral ligging tot centrum

Douche was ontzettend klein

Ontbijt was eenvoudig maar wel genoeg.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Ok Goed voor max 2 nachten

Ontbijt en muffe kamer

Uitstekende locatie

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Goedkoop verblijf op een centrale locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Eigen Badkamer

Ontbijt is beperkt tot toast met ham, kaas of confituur

Locatie is ideaal om de stad te voet te ontdekken

Heerlijk rustig verblijf

Ligging t.o.v. centrum en strand

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Toilet was regelmatig bezet

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Onze airco was stuk, we kregen een update naar een betere kamer zonder extra kosten

Super locatie, vriendelijk personeel.

Leuk hostel, vriendelijk personeel ligging was perfect

Leuk hostel, vriendelijk personeel ligging was perfect

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Super dagen gehad in Sevilla

Leuke hostel midden in het centrum van Sevilla

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Wat een Verschrikking deze locatie!
    • Kleine tweepersoonskamer met gedeelde badkamer

Alles was een verschrikking

50'meter voor de locatie

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Maar de ligging was uitstekend direct in het centrum
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Eigen Badkamer

Badkamer matig en weinig kracht om te douchen

Erg matig en slecht fabrieksbrood

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

locatie prima, rest liet te wensen over

Ontbijt (slecht), sanitair: douche kapot (slang weg) , later wel gemaakt.

locatie was prima, de rest was niet goed.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Het vriendelijke en behulpzame personeel.

De badkamer/wc's

Het vriendelijke en behulpzame personeel. Top locatie, maar toch vrij rustig.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Locatie!

Bedden,eenvoudig maar prima!

Locatie! Midden centrum.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Prettig pension voor een stedentripje

Het was wel heel gehorig.

Vriendelijk personeel en door een actie kregen we de kamer heel goedkoop. Helemaal prima pension.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Vervangen Schone handdoeken

Vriendelijkheid Personeel

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Hostel met kamers die gedeeld of eigen toilet hebben
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Eigen Badkamer

Locatie midden in het centrum

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Gezellig hotel op goede locatie, aardig personeel.

Gezellig hotel op goede locatie, aardig personeel. Klein ontbijt maar was prima

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Prima pension als je betaalbaarheid belangrijker vindt dan...

Op de begane grond is het gehorig vanwege de ingang en de receptie. We zijn na één nacht een verdieping opgeschoven, daar hebben we gelukkig wél goed geslapen. Het pension ligt in een zijstraatje van een van de drukste winkelstraten. Voor sommigen wellicht een pluspunt, maar wij hadden achteraf liever in een gezellige volkswijk gezeten.

Prima pension als je betaalbaarheid belangrijker vindt dan comfort. Vriendelijk personeel. Sfeervol trappenhuis en fijn dakterras. Centrale locatie, dicht bij de kathedraal.

• Beoordeeld op: 15 januari 2016

Vooral de locatie van dit hostel is ideaal.

Waarom de comfort zo slecht was ligt echt aan het bijzonder slechte bed. Het matras was doorgelegen en iedere veer was te voelen. We hebben onze dekens op het matras gelegd om nog enigzinds normaal te kunnen slapen. Daarnaast was er wifi maar hadden wij enkel in de centrale hal goed ontvangst, op de kamer zelf vaak helemaal niet.

Vooral de locatie van dit hostel is ideaal. Vanuit deze locatie zit je zo bij Alcazar en de Kathedraal maar ook andere wijken en verschillende musea liggen op loopastand. Daarnaast vonden wij vooral de 24receptie erg fijn. Je loopt niet met de sleutel naar buiten maar vraagt er weer om bij terugkomst, zo kan je hem niet kwijtraken ook.

• Beoordeeld op: 7 november 2015

het gebouw is wel mooi.

De bedden zijn erg vies. De gedeelde wc is in de gedeelde badkamer waardoor je vaak te lang moet wachten. Ruimte voor het ontbijt te bekrompen en niet hygiënisch. Het gebruikte servies wordt afgespoeld in een vies wastafeltje.

het gebouw is wel mooi. Het personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 september 2015

Perfecte locatie in het centrum, overal dichtbij.

Bed was hard, lag niet goed (schuin) en stond ook schuin in de kamer. Slechte kussens en we konden geen extra krijgen. Oude vieze airco, die het overigens nog wel goed deed. Niet alle receptionisten spraken Engels.

Perfecte locatie in het centrum, overal dichtbij. Gedeelde badkamer was prima, we moesten maar een paar keer heel even hoeven wachten op onze beurt. Wel een eigen wasbak op de kamer! Ontbijt was prima, zeker voor de prijs. Het verblijf was heel goedkoop, €33 voor de kleine tweepersoonskamer met gedeelde badkamer.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

De locatie in Sevilla is ideaal, in de binnenstad maar toch...

Het gebouw is door een atrium in het midden wel ietwat gehorig. Dit was voor ons eigenlijk geen probleem alleen konden we wel genieten van een ander koppel die de luidste seks van deze eeuw hadden.

De locatie in Sevilla is ideaal, in de binnenstad maar toch rustig.

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

De lokatie, het is een steeg aan Siempres, dus midden in het...

Uiteindelijk voor 2 nachten ruim 60euro parkeergeld. Vond er ontbijten onhygiënisch dus miet gedaan. Meer een plek voor jonge studenten en hippies.

De lokatie, het is een steeg aan Siempres, dus midden in het voetgangersgebied. Verwacht geen luxe, het is een backpackerding.Wij hadden een kamer met eigen douche en wc geboekt. Gebouw ademd authentieke sfeer uit.

• Beoordeeld op: 29 april 2015

Het het is een erg mooi en sfeervol pand.

De prijskwaliteit verhouding viel erg tegen. Daarom erg moeilijk een positieve beoordeling af te geven.

Het het is een erg mooi en sfeervol pand. Dus je voelt je hier echt als in Sevilla.

• Beoordeeld op: 15 april 2015

De locatie is geweldig midden in het centrum.

De kamer is prima maar niet luxe. De badkamer is klein. Alles is wel schoon. Het ontbijt stelde niets voor, vonden wij.

De locatie is geweldig midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

locatie is prima, goedkoop, gratis fruit, chips, koffie en...

wifi was erg langzaam, bed beetje hard

locatie is prima, goedkoop, gratis fruit, chips, koffie en thee

• Beoordeeld op: 27 april 2016

Eenvoudig hostel op een prima plek, mooi oud gebouw.

Het ontbijt had beter gekund.

Eenvoudig hostel op een prima plek, mooi oud gebouw. Goede atmosfeer, leuke mensen

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Redelijk veel lawaai door de groepen die er logeerden.

Redelijk veel lawaai door de groepen die er logeerden.

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

locatie - midden in de stad en toch erg rustig

We waren goed voorbereid op een eenvoudig verblijf dus niets.

locatie - midden in de stad en toch erg rustig personeel

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Super locatie en zeer vriendelijk personeel

Drie gedeelde badkamers in hotel, waardoor soms even wachten

Super locatie en zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 september 2015

De ligging, rustig en toch midden in het centrum.

De ligging, rustig en toch midden in het centrum. Prachtig gebouw met dakterras. Fietsen mochten binnen staan.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Centrale ligging, hartje-hartje stad

Eenvoudig, maar dat weet je van te voren gezien de prijs

Centrale ligging, hartje-hartje stad Prijs

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Vriendelijk personeel en zeer authentiek gebouw waarin...

Oude airco die af en toe uitviel en in de maand Juli is dit niet ideaal

Vriendelijk personeel en zeer authentiek gebouw waarin hostel zich bevindt.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Roofterrace, breakfast, location, friendly staff

Noisy airconditioning, small rooms

Roofterrace, breakfast, location, friendly staff

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Dagelijks propere handdoeken, dagelijks opgeruimde kamer en...

Badkamers waren steeds bezet!

Dagelijks propere handdoeken, dagelijks opgeruimde kamer en gebruik van wifi, het dakterras!

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

De plek

De plek

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

Heel vriendelijk personeel, centraal gelegen en...

eigen badkamer is wel een must.

Heel vriendelijk personeel, centraal gelegen en prijs/kwaliteit goed.

• Beoordeeld op: 23 april 2015

de locatie en goede wifi

zeer sober ontbijt, geen kastruimte en geen schone handdoeken

de locatie en goede wifi

• Beoordeeld op: 19 april 2015

W.c. in douche. En douche diverse keren koud.

• Beoordeeld op: 18 april 2015

Locatie.

Hard bed en gehorig. Op kamer niet altijd Wifi

Locatie. Alles op loopafstand. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 april 2015

de ruimte in de hostal

gastvrijheid van het personeel

• Beoordeeld op: 4 april 2015

Lokatie en personeel

Te weinig gedeelde toilet / douche capaciteit.

Lokatie en personeel

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Superaardig personeel.

Geen warm water, toilet spoelde niet. Kregen een andere kamer.

Superaardig personeel. Mooi ingericht pension.

• Beoordeeld op: 5 januari 2015

Het gebouw.

Het gebouw. Het personeel heel behulpzaam. Fiets mocht veilig binnen staan. De ligging in het hart van Sevilla.

• Beoordeeld op: 5 januari 2015

Uitstekend gelegen in centrum, sfeervol gebouw

onderkomen, vooral geschikt voor backpackers

Uitstekend gelegen in centrum, sfeervol gebouw

Er zijn ook 14 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Nuevo Suizo