Beoordelingen over Hotel Oasis 2-sterren

Pla Del Palau,17, Ciutat Vella, 08003 Barcelona, Spanje

#402 van de 516 hotels in Barcelona

Zeer aangenaam
    • Superior Tweepersoonskamer - Buitenzijde

Vriendelijk personeel, vooral aan balie en schoonmaak. Mooi dakterras met klein zwembadje, uitstekende locatie op loopafstand van Barceloneta. Ontbijt elders genoten, bij hotel kun je alleen binnen zitten. Genoeg gelegenheid in buurt.

De locatie is echt geweldig.
    • Superior Tweepersoonskamer - Buitenzijde

De locatie is echt geweldig. Alles ligt in de buurt en veel is op loopafstand. De wijk is enorm gezellig en bij de buren kun je fietsen huren. Het ontbijt was uitgebreid en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijk verblijf op een fantastische locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Terras en Zonder Uitzicht

Wat jammer is is dat het terras met zwembadje pas om 13.00 uur open gaat, je kan daar voor die tijd dus niet even zitten. Drankjes op het terras zijn aan de dure kant vergeleken met de rest van Barcelona.

Fantastische locatie tussen El Borne en Barceloneta. Kamer en badkamer waren zeer goed, maar hadden ook superior room geboekt. Zwembadje en terras zijn een pluspunt. Buiten de deur ontbeten dus geen oordeel over ontbijt.

De ligging is helemaal top dicht bij het strand en dicht bij...
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Prijs in de bar op het dak best wel aan de hoge kant

De ligging is helemaal top dicht bij het strand en dicht bij de stad. Naast het hotel heb je een metro ingang vanuit daar kan je alle kanten op

Terras is geweldig!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Onze kamer (op de 6e verdieping) leek een beetje een afdankertje te zijn. Ik denk dat de andere kamers wel mooi waren. Een Keuken in de kamer maar geen servies?

Terras is geweldig! Locatie is perfect. Personeel is aardig!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Bar en zwembad met mooi zicht!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Save was stuk, na melden nog niet in orde. Water in de douche liep over Twee keer achter uw drank vragen aan de bar Onvriendelijk als je geen fooi gaf

Bar en zwembad met mooi zicht! Personeel receptie en ontbijt waren super vriendelijk.

De locatie is fantastisch, aan de rand van het oude centrum,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

De kamer was netjes maar er was geen doekje over het bureautje gehaald, die plakte nog van de koffievlekken van de vorige gast. De badkamer was wel netjes schoon.

De locatie is fantastisch, aan de rand van het oude centrum, vlakbij de jachthaven en om de hoek van het heerlijke Parc Ciutadella.

De rooftop, echt zo heerlijk en mooi, koelkastje en...
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Kamer wel heel erg klein, daar ben je echt alleen om te slapen.

De rooftop, echt zo heerlijk en mooi, koelkastje en koffie/thee op kamer, uitstekende lokatie

Volgende keer weer!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Dat er op het dakterras een bank gereserveerd was voor gasten en die heb ik sowieso niet gezien!

Ligging/locatie perfect! Comfortabele kamer met grote badkamer en groot bed. Aan de binnenzijde dus heerlijk rustig. Enige nadeel is dan dat we geen daglicht hadden.

geweldig hotel op super locatie waar je je thuis voelt
    • Standaard Tweepersoonskamer - Buitenzijde

de kamers zijn wat gedateerd, badkamer met zwarte aanslag in voeg, lampjes kapot, niet nodig.

mooie locatie, vriendelijke receptioniste, heel leuk dakterras met bar en zwembadje, goed bed, goed ontbijt voor 9 euro

mooie kamer met fijn bed en ruime badkamer verbleven aan de...
    • Superior Tweepersoonskamer - Binnenzijde

een dichte kledingkast met lades voor bv ondergoed en sokken

mooie kamer met fijn bed en ruime badkamer verbleven aan de achterkant waar het heerlijk rustig was. Het dakterras is ook heerlijk

Een top locatie en betaalbaar, omgeven door allerlei leuke restaurantjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

De deur in de badkamer. Is doorzichtig en heeft aan beide kanten een opening van een paar centimeters. Dat is heel vervelend als je naar de toilet moet.

De locatie was fantastisch. Veel kon je lopend doen.

De ligging van dit hotel is echt perfect!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

De ligging van dit hotel is echt perfect! Je kunt het hele centrum makkelijk te voet bereiken, en anders is de metrohalte naast het hotel. Wij kregen een upgrade naar een superior room, deze was erg mooi. Tip voor ontbijt of lunch: naast het hotel zit een tentje genaamd mr. Robinson, uitgebreide keuze en het eten ziet er erg mooi uit! Ik kom zeker terug in dit hotel :)

Geweldig en dichtbij alles!
    • Superior Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Geweldig hotel op een geweldige locatie, de kamer was niet groot maar modern en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Daarnaast is er na een lange dag lopen het dakterras een uitstekende plek om even bij te komen ipv op je hotelkamer.

Een citytrip in Barcelona vanaf deze locatie is een echte aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Het enige puntje wat tegenviel was dat de kamers erg gehorig waren. Toch wel wat last van mensen op de gang of kamers in de nabijheid. Waren bijna woordelijk te verstaan in onze kamer.

De kamer was prima en voorzien van alles wat je nodig hebt. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De locatie was werkelijk super, dicht bij de metro, op wandelafstand van het strand, de jachthaven en Rambla.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Goede locatie maar de verhouding prijs-kwaliteit kan stukken beter
    • Standaard Tweepersoonskamer - Buitenzijde

Bij het ontbijt zagen we een kakkerlak. Wanneer we het personeel hierop aanspraken, deden ze niet de moeite deze te verwijderen uit de ontbijtzaal. Ook hadden we heel wat last van het geluid van buiten (enkele beglazing) en vielen de kamers vrij klein uit.

Ideale locatie. Ook de bar was aangenaam!

Super hotel midden in Barcelona.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Super locatie en hele mooie/schone kamers. Wij kregen een gratis upgrade naar een vernieuwde kamer en hadden daar uitzicht over de stad. Personeel was ook heel vriendelijk. Alles was top.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Beneden in het hotel loop je door een ruimte waar gerookt wordt. Dit in de buurt bij de ontbijtruumye heel smerig. Traag bij inchecken in de ochtend en later bij s middags terugkomen als je de kamer in kan weer alles opnieuw

Leuke locatie. Voor de zomer een erg leuk dakterras. Was nu jammet genoeg nog niet open

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

gezellig
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Water op de kamer niet aanwezig, maar er waren genoeg winkeltjes in de geburen om het te kopen.

Voor deze klasse van hotel was alles in orde. Hadden alles wat we nodig hadden voor ons verblijf. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Dikke pluim

Prima hotel voor een redelijke prijs.
    • Superior Familiekamer

Ontbijt was matig. Typisch (ouderwets) hotel ontbijtbuffet met Britse invloed (worst, spek, ei, witte bonen in tomatensaus) in een gedateerd zaaltje. Het leuke modern ingerichte terras was helaas gesloten tot 1 april(!). Gemiste kans wat mij betreft.

Prettige locatie vlakbij de haven en het strand en aan de rand van het gezellige El Born met zijn mooie oude straatjes. De inrichting en sanitair van onze familiekamer zag er netjes en nieuw uit. Waterkoker en koelkastje op de kamer. Prima bedden.

Héél vriendelijk personeel aan het onthaal , aarzelen niet...
    • Standaard Tweepersoonskamer - Buitenzijde

ijskoud in de kamer , temperatuur viel niet te regelen ... op een gegeven moment was het warmer buiten dan binnen. Ook heel wat lawaai s ochtends vroeg om 6 uur de poetsvrouwen die vlak voor de deur een halfuur luid staan te babbelen ( Wij sliepen blijkbaar vlak naast de personeelsruimte) . Ook s avonds laat vaak heel wat lawaai zowel van op de gang( personeel die zich kwam omkleden) als buiten, de ramen zijn niet goed af te sluiten waardoor het lijkt alsof je letterlijk op straat ligt te slapen.

Héél vriendelijk personeel aan het onthaal , aarzelen niet om je te helpen !

Helemaal top!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Buitenzijde

De airco stonk een klein beetje de eerste twee dagen, maar ik vermoed dat dit te maken had dat de airco al een tijdje stil had gestaan.

Het hotelpersoneel denkt met je mee en is erg flexibel. We kwamen 3 uur eerder aan dan gepland dus we hadden er rekening mee gehouden dat we even zouden moeten wachten. In plaats daarvan kwam er gelijk een receptioniste naar ons toe en zei dat ze even ging kijken of er al een kamer vrij zou zijn voor ons. Top! Ook was er een klein defect in onze kamer (de douchekophouder was stuk), na melding was het dezelfde middag (nog geen drie uur later) gerepareerd. Grote klasse!

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Geweldig!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Het was best wel koud in de kamer, we wisten niet dat de airco hoger moest worden gezet. Dit is misschien handig om te melden.

We hadden puur overnachting, zonder ontbijt. Voor een twee sterren hotel zit je hier echt goed! Alles was goed geregeld, ik zou het hotel zo weer boeken!

Het was een hele fijne locatie, super vriendelijk personeel...
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Het was heel warm op de kamer .

Het was een hele fijne locatie, super vriendelijk personeel en echt een goede uitvalsbasis voor een weekendje Barcelona!

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Onverwachts uitstekend
    • Superior Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Er had niets beter gekunt.

Bij aankomt was het personeel enorm vriendelijk. Toen we de kamer zagen waren we nog gelukkiger dan we hadden verwacht. Een hele mooie kamer, elke dag schone bedden en handdoeken en een kleine koelkast. Erg schoon en daardoor zeer prettig.

proper hotel, vriendelijk personeel, kamer was voldoende...
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

De muren waren redelijk dun waardoor ik een paar keer wakker ben geword

proper hotel, vriendelijk personeel, kamer was voldoende groot, badkamer in orde...

Een heerlijk en betaalbaar hotel in het centrum van Barcelona!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

De frisdrank/snack automaten in de lobby werkten niet naar behoren. Dit werd ter plekke door het personeel echter goed voor mij opgelost.

Vooraf zag ik een aantal negatieve reviews. Ter plaatse heb ik niets van de omschreven klachten ervaren. De hygiëne was erg goed, personeel was vriendelijk, ontbijt was prima (niet overdreven uitgebreid maar voldoende). De kamer zag er modern en gezellig uit. Er was een kluisje in de kamer aanwezig. De metro-halte Barceloneta is letterlijk direct om de hoek van het hotel, op 100 meter afstand. Ideaal! La Rambla is een minuut of 10 lopen.

Twee sterren hotel in super gezellige wijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Buitenzijde

Kamers aan voorzijde gehorig, oordoppen mee en je slaapt top! Hygiëne is “twee sterren” waardig, niet heel schoon dus...

Mooie ruime kamer, bed lag heerlijk, fijne ruime douche met goed warm water.

Lijkt goed, is het niet.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Vieze badkamer. Water liep niet weg in de douche. Na een melding is hier niks mee gedaan. Niet werkende airco. Zeer harde bedden. Erg lawaaierig.

Het personeel was erg aardig en behulpzaam. Locatie is ook fijn.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prima vakantie gehad!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Buitenzijde

Douches mochten warmer. Vaak net te koud. Ons slaapkamer raam zat naast een stoplicht, waardoor het vaak druk was en geluid makkelijk binnen kwam. En een strip onder de deur naar de gang, kwam in de nacht veel licht onder door.

Kamer was prima en het personeel was vriendelijk en stonden altijd voor je klaar mocht het nodig zijn.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima hotel op 3 min. treinstation en in de sfeervolste wijk El Born van Barcelona!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Geen Airco. Sommige kamers dus wel warm. Aan de straatkant wel geluid van verkeer en bij warm weer en raam open is dit 's nachts wel hoorbaar. Jammer dat we niet van het terras (2de verdieping) met mini zwembad (lijkt groter op de foto van de site) konden genieten aangezien we net buiten het seizoen waren. Dit stond duidelijk op de site maar het blijft jammer want het ziet er erg relaxed uit.

De originele kamer die we geboekt hadden was best wel warm (half nov.) en de kamer had maar 1 raam op een soort van binnenplaats. Maar zonder problemen of bijbetaling kregen we een koelere kamer met uitzicht op de straat. Ontbijt is ook goed en we konden de koffers op de vertrek dag nog een paar uur beheerd achterlaten.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Oasis lijkt me geen slecht hotel, maar de kamer was heel matig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

De kamer was duurder dan de kamers aan de voorzijde (volgens de site bij de boeking), maar de kamer lag op 4 hoog aan een luchtkoker met de hele nacht door regelmatig grote herrie van een groot airco-apparaat, dat -naar ik aanneem- op het dak staat; 's-ochtends was er al heel vroeg luid gebabbel van personeel beneden dat door de koker naar boven kwam. Er viel ook nog spontaan een gelijmde deurstijl van 2 meter lengt naar beneden.

De lift; de rekening was precies het afgesproken bedrag

• Beoordeeld op: 4 november 2017

• Superior Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Spijtig dat ondanks het lekker weertje het zwembadje gesloten bleef. Dit was wel aangegeven op de site.

Zeer propere en ruime kamers (superior). Een lekker ontbijt en een toplocatie! Zeker voor herhaling vatbaar!

Redelijk, met name omdat de locatie goed is.
    • Superior Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Zwembad en terras al gesloten, dat is wel erg vroeg in het seizoen. Het was nog 25 graden. Er waren werkzaamheden tegen die vroeg begonnen met veel lawaai

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

okay
    • Standaard Tweepersoonskamer - Buitenzijde

-Het verkeerslawaai en daardoor slechte ventilatiemogelijkheid, -Dat het dakterras dicht was (okay, om te zwemmen was het te koud, maar);een drankje op het dakterras was leuk geweest, -slechte verlichting om je op te maken, -geen engelse zenders (CNN om het nieuws te volgen over de onafhankelijkheid!)

Het hotel was superschoon en lag centraal tussen de leukste wijk van Barcelona (de oude stad) en zee.

Fijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Buitenzijde

De eerste nacht verbleven we in een niet gerenoveerde kamer. Deze was oud, vies en dingen waren kapot. Er staken veren uit het bed en er was geen koelkasten. Ook zaten er gaten in de handdoeken. Gelukkig konden we de volgende dag naar een gerenoveerde kamer die er keurig uitzag.

De centrale ligging.

De locatie was goed.
    • Budget Tweepersoonskamer Buiten

Ten opzichte van het betaalde bedrag hadden wij zeker meer verwacht. Het bed kraakte enorm, waardoor ik 3 nachten niet heb geslapen. We hebben hier wat over gezegd, maar er is niks aan gedaan. Verder was niet duidelijk vermeld dat het zwembad dicht zou zijn op de data dat wij kwamen, terwijl dat juist het gene was waarvoor wij het de prijs waard vonden. Ik vind dus dat ik eigenlijk te veel betaald heb voor wat ik heb gekregen.

De locatie was goed.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Top vakantie, vriendelijke personeel en net hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Er zat wat schimmel op het plafond in de badkamer.

Het personeel was erg aardig en behulpzaam. De kamers waren prima. Dakterras met zwembad ziet er gezellig uit. Ligging is helemaal prima.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Prima hotel + loungeterras en zwembad(je)
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Hadden eerste twee nachten een oude kamer (318) met lekkende airco waardoor hout van badkamerdeur was kromgetrokken door vocht. Was duidelijk de nog niet gerestylde kamer. 3e nacht wel een prims kamer (409) gekregen en wat korting gekregen ivm de eerste twee nachten van ongemak.

Locatie tov Barceloneta en centrum Barcelona. Ook dichtbij Metro. Vriendelijk personeel bij de receptie,

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

centraal en leuk dakterras
    • Budget Tweepersoonskamer Buiten

bedden en kamer klein, en ondanks dat we een taxi hadden besteld heel vroeg in de ochtend richting aerobus - werden we volledig aan ons lot overgelaten toen de taxi niet kwam. We moesten zelf maar een taxi regelen.... slechte service!

het dakterras was heerlijk toeven, de locatie was erg centraal. jammer dat het terras openbaar is.

goed hotel,aardige bediening,en vlak bij metro
    • Budget Tweepersoonskamer Buiten

we misten alleen de gekookte eieren,er was wel roerei. En de wifi op de kamer (3e verdieping)viel tegen.

Het ontbijt was goed,en op de 2e verdieping was een lekker loungeroom met zwembad en bar.

Prima maar prijs vs kwaliteit minder
    • Standaard Tweepersoonskamer - Buitenzijde

Kleine kamers, veel stuk in de kamer (gaten in gordijnen, badkamer niet geweldig), terras buiten erg klein en niet mogelijk te lounchen met badkleding aan, jammer.

Locatie en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Het was oke als je niet al te hoge verwachtingen hebt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

Kleine kamer, geen Engelse tv kanalen.

Toen ik pas arriveerde vond ik de receptionist grumpy, maar dat veranderd daarna. Daarna waren ze allemaal heel vriendelijk en behulpzaam.

Heel aangenaam! Wij komen terug!
    • Budget Tweepersoonskamer Binnen

Kamers zijn vrij klein en wij hadden een kamer zonder daglicht. Kamers vielen dus een beetje tegen, maar dat werd volledig gecompenseerd door het terras. Klein minpunt: het zwembad oogde op foto groter dan in werkelijkheid (kan nadeel zijn voor echte zwemfanaten). Er zijn ook geen ligzetels aan het zwembad voor wie een dag wil zonnebaden.

Wij waren enorm aangenaam verrast door het fantastische terras! Heel gezellig ingericht, leuke muziek en je kan er heel de dag door cocktails en hapjes bestellen! Zalig! Wij hebben hier elke dag wel van genoten. Er is ook een zwembad en je hebt een leuk uitzicht op de omgeving. De omgeving is een tweede enorm pluspunt: voor ons veruit de beste locatie in Barcelona, tussen strand en stad (een heel gezellig deel van de stad).

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Perfect!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Buitenzijde

Weinig op te merken. Eén minpuntje was misschien de prijs van de drank aan het zwembad.

Heel goed hotel op een schitterende ligging dicht bij het bruisende El Borne, Barcelonetta en het strand.

heel prettig!

TV zenders, minibar, buiten

ontbijt was prima behalve de koffie :-) fijne kamer fijne bedden, jammer dat kamer verder geen buitenplekje had, geen minibar.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Slecht
    • Budget Tweepersoonskamer Binnen

Vieze oude kamers. Airco kon maar op 1 stand. Veel te duur voor wat je krijgt. Zwembad ging pas om 13:00 open. Bedden waren erg hard en de kussens waren vies

De lokatie

geweldig
    • Budget Tweepersoonskamer Binnen

rechtstreekse metro van vliegveld naar het hotel

prima kamers om te slapen; als je gevoelig bent voor geluid dan wel wat overlast van verkeer zeker doordat wij aan d buitenzijde sliepen heerlijk zwembad alleen was dat niet altijd open verder prima ligging zeer centraal en erg aardig personeel

De locatie was heel goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

De tweepersoonskamer was eigenlijk wel wat te klein.

De locatie was heel goed. Vlakbij de wijk barceloneta en el Born en dicht bij het centrum. Het zwembad was er klein maar het chillgedeelte buitengewoon. Heerlijke zitbanken met kussens om op te luieren. Goeie airco ook.

Heerlijke plek voor onze moeder zoon trip.
    • Budget Tweepersoonskamer Buiten

De kamer was erg gehorig. We zaten aan de voorkant en het drukke plein heeft veel verkeer wat langs raast.

De lounge plek bij het zwembad. Echt heerlijk om na een lange dag uit te rusten met een lekker drankje. Prima WiFi.

• Superior Tweepersoonskamer - Buitenzijde

De ligging van het hotel is perfect. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Het is jammer dat het zwembad ietwat klein is en 'door een andere partij' wordt uitgebaat, het is prachtig maar vrij kostbaar tav een drankje en hapje en niet super geschikt voor kinderen maar al met al is het een hotel en locatie die ik zeker zou aanraden en waar ik weer terug zou komen.

Verder is het hotel zelf fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - Buitenzijde

Er werd geboord en gewerkt op mijn verdieping wat booking niet gemeld heeft. Ik had eigenlijk korting verwacht want ik werd elke dag wakker van de werkzaamheden. Hotel zei dat booking had moeten melden!!!

Locatie is top.. Loopafstand strand als naar borne en ramblas

Heerlijke oase dichtbij het strand, leuke straatjes en openbaar vervoer.
    • Budget Tweepersoonskamer Buiten

Alleen was t bad heel klein! Meer een zitbad. En wij houden van badderen. Er is ook wat weinig hangmogelijkheid voor kleding en de airco hoor je vrij goed. Ik miste ook een waterkoker.

De kamer was lekker ruim en had goede bedden. Het was ook rustig, hadden geen last vh verkeer. En het bleef koel in de kamer. Prettige sfeer met fijn personeel bij de receptie.

Goede lokatie - slechte prijs kwaliteits verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

De kamers zijn erg klein en niet praktisch ingedeeld. De kamer had 1 raam is heel erg donker en je keek direct tegen een muur aan. Bij het zwembad zijn eigenlijk alle stoelen continu bezet. De prijzen van de drankjes op het dakterras waren ook belachelijk hoog.

De mensen bij de receptie waren zeer vriendelijke en behulpzaam. Het dakterras was een aangename verrassing. Je kon je daar even lekker terugtrekken na terugkomst van het shoppen of een bezoek aan het strand.

H
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

De prijs van de cocktails zijn nogal duur 10€ in vergelijking met andere toffe plaatsen in Barcelona

Een heel leuk dakterras met zwembad, leuke lounge, aangenaam om daar te zitten met een lekkere cocktail

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Vlak bij metro, ruime badkamer.
    • Budget Tweepersoonskamer Binnen

Veel kleine gebreken waardoor de luxe uitstraling aan waarde inboet, bijvoorbeeld kapotte handdoekenhaakjes, beschadigde schemerlamp, defecte lamp boven het bed.

Vlak bij metro, ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Uitstekende ligging maar voldoet niet aan de verwachting van de prijsklasse.
    • Budget Tweepersoonskamer Buiten

Geen verduistering, slechte isolatie, zappen op de televisie werkte niet goed, trage lift, geen koffiezet of thee. We zaten in het oude deel van het hotel. Voor 100 euro per nacht had ik toch meer verwacht. De douchestraal was ook niet zuiver, wellicht verkalkt of gewoon oud. En het zwembad is zeer klein.

we hebben er geen ontbijt bijgeboekt.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

• Budget Tweepersoonskamer Buiten

dat de buitenbar tot laat open is en daarbij de muziek ook nog eens hard aan staat. zorg dat je kamer niet op verdieping twee is.

het zwembad en dat het op een goede locatie zit. alles goed te bereiken fiets verhuur om de hoek.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Top, centraal gelegen, strand, stad, haven, metro alles op loop afstand
    • Budget Tweepersoonskamer Binnen

basis kamer toch duur geprijst, exclusief ontbijt. Drankjes aan de pool te duur, 4 eur voor een koffie en 10,- voor een mixje. Maar ja het is wel Barcelona maar zit aan de bovenkant van de markt hiermee, jammer.

Prima hotel op super lokatie bij de haven. Met kleine pool op 2 verdieping.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Goed locatie, ontbijt slecht, prijzig dakterras.
    • Budget Tweepersoonskamer Binnen

Vorig jaar geweest, toen was men bezig met het dakterras. Dat was nu klaar. Consumpties erg prijzig op het dakterras! Het ontbijt was vorig jaar basic maar goed. Dit was nu echt niet goed. Gekookte eieren die zuur zijn??? Erg matig qua aanbod. Advies om lekker buiten het hotel te ontbijten.

Ligging van het hotel is fantastisch. Kamers zijn prima en schoon! Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Alhoewel het zwembad heel klein was en koud, wat het terras...
    • Budget Tweepersoonskamer Buiten

De hotelkamer was heel klein met een klein raampje dat uitkeek op een blinde muur van een kleine binnenplaats, wat ook de rookruimte van het personeel was en waar de airco hing. Het hotel zelf had absoluut niet de luxueuze uitstraling die het op de site had. Behalve het terras was alles toch wel sjofel. Douche lekte bijvoorbeeld enorm waardoor de badkamervloer iedere keer helemaal nat was. En op de foto's zag alles er mooi licht uit, terwijl het in werkelijkheid best donker was (zeker die kleine kamer zonder daglicht).

Alhoewel het zwembad heel klein was en koud, wat het terras prachtig. Heerlijk om even te zitten na een dag Barcelona. Mooi aangelegd, fijne sfeer, relaxte jazzmuziek, cocktails...

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Mooie en ontspannen plek midden in een leuke wijk in de drukke stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - Buitenzijde

Het dakterras was echt geweldig! Heerlijk toeven met een lekker drankje en ontspannen muziek op de achtergrond. Echt een gezellige plek op een drukke plek in Barcelona. Verder prima kamers en beleefd en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

top hotel met top locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

ontbijt was goed te doen maar echt minimaal vergeleken de ontbijt tentjes in het centrum.

het is hotel ligt heel centraal, je liep zo het oude centrum in of naar de haven. Naast het hotel was een metrostation, wat ook ideaal was. Het personeel staat dag en nacht klaar voor vragen en zijn erg behulpzaam. Het ontbijt viel iets tegen, je kan beter in de stad een ontbijt tentje zoeken, dat zag er allemaal perfect uit. Wij zouden het hotel aan iedereen aanraden.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Super ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - Binnenzijde

geen echte ligzetels bij het zwembad steeds de vraag om iets te drinken als je bij het zwembad zit het ontbijt: weinig variatie, geen lekkere koffie, geen lekkere confituur

ligging van het hotel: el born op stapafstand, metro bijna naast hotel, strand nabij heel mooi terras met zwembadje vriendelijk en hulpvaardig personeel propere kamers

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Goed eenvoudig hotel maar in verhouding te duur.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Terras en Zonder Uitzicht

Gehorig: hotelgasten die totaal geen rekening hielden met anderen waardoor we vrijdag-en zaterdagnacht veel last hadden van geschreeuw en muziek. Terras zonder uitzicht. Grote handdoeken waren op (1 dag). Slot naar terrasdeur defect. Geen douchemutsjes.

Locatie is uitstekend! Vriendelijk, goed en behulpzaam personeel; schone kamers.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Een goed hotel voor de aangeboden prijs.. schoon en netjes
    • Budget Tweepersoonskamer Binnen

We hadden eerst een kamer aan de binnenzijde van het hotel. Dit kijkt uit op een smal binnenplaatsje. Vanuit dit binnenplaatsje rook je de bakluchten van het ontbijt vanaf 6 uur smorgens. Helaas werden we hier vroeg wakker door. gelukig hielp het personeel ons aan een kamerruil naar de voorzijde!

De centrale ligging van het hotel tov het centrum

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Budget Tweepersoonskamer Buiten

Ontbijt is enigszins beperkt. Beter is het om te ontbijten in het café welke is gevestigd in het hotel of in een van de restaurantjes in de buurt. Kamers zijn behoorlijk gehorig. De airco ging tijdens ons verblijf kapot. Gelukkig was het maar 22 graden buiten, maar desondanks werd het al snel warm in de kamer. Sommige zaken in de kamer waren stuk.

Zeer goede locatie, direct bij metrostation Barceloneta en het treinstation. Strand en haven is dichtbij, evenals diverse restaurants. Aangezien we een van de goedkoopste hotels hadden gekozen en we geen hoge verwachtingen hadden, viel het zeker mee.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Waard voor je geld, perfecte locatie
    • Economy Eenpersoonskamer

Het viel mij tegen dat er geen roomservice was. Maar dat komt waarschijnlijk, omdat ik nog nooit in een twee sterren hotel heb gelogeerd

De locatie is perfect, het zit in de buurt Barceloneta. Hotel ligt 2 minuten van Barceloneta metro station. 15 minuten van La Ramblas en 10 minuten van het strand.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Het hotel ligt op een goede plek. Bushalte en metro letterlijk om de hoek.
    • Budget Tweepersoonskamer Buiten

De hotelkamers zijn klein. Wij zaten in de binnen ring en hadden een heel klein raampje. Donkere kamers. De verwarming was centraal geregeld, voor ons was de temperatuur op de kamer veel te warm. Er is geen airco!

De locatie van het hotel is fantastisch. Lekker centraal en heerlijk dicht bij het strand

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Er zijn hotels, waar je alles kan hebben, omdat het bij...
    • Budget Tweepersoonskamer Binnen

Verwarming was kapot: zelfde avond gemaakt. Geen warm water in douche en fontijn: douche gemaakt...fontein niet Lampen kapot: gemaakt Kluisdeur hing eruit; niet gemaakt.

Er zijn hotels, waar je alles kan hebben, omdat het bij aankomst aanvoelt als een 'warm' bad. Ook al zijn er dingen, waar je in een ander hotel je boos over zou maken. Zo voelde Oasis aan. Mooie locatie, vriendelijke en behulpzame receptie. Er zijn herstel werkzaamheden, waar we geen geluidshinder van hebben gehad. Ondanks de mankementen, zullen we er graag terugkomen al was het alleen al voor het openlucht zwembad, dat nu in de winter gesloten was natuurlijk.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Superfijn hotel, centraal gelegen, goede prijs kwaliteitverhouding en aardig personeel!
    • Budget Tweepersoonskamer Buiten

Als ik dan toch iets moet zeggen, de wifi ;)

De locatie is echt super! Gelegen tussen mijn favoriete wijken El Born en Barceloneta! Alles op loopafstand : Strand dichtbij, parc de la Ciutadella en het beste tapas restaurant La Bombeta. In de zomer heeft het hotel een heel fijn dakterras met zwembad!

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Barcelona Citytrip
    • Budget Tweepersoonskamer Buiten

Wij hadden het hotel geboekt met als reden dat er een zwembad en bar aanwezig waren om na een dagje shoppen in de najaarszon te kunnen ontspannen. Beide waren dicht. Dit was niet duidelijk van te voren aangegeven. Voor superiorkamer begrippen waren deze kamers erg klein. Tevens een beetje vervallen staat. Wel schoon.

Het hotel ligt zeer centraal. Op loopafstand van leuke wijk El Born en metro.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

De ligging was ideaal voor ons verblijf.
    • Budget Tweepersoonskamer Binnen

De ligging was ideaal voor ons verblijf. Makkelijk te vinden, goede tip voor gratis parkeren, fietsverhuur om de hoek. Vlak bij gezellige wijk el Born. De bar ernaast was heel fijn om een simpel of uitgebreid ontbijt te nemen. erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Ik kom zeker terug
    • Budget Tweepersoonskamer Binnen

Het inchecken om 15u is een beetje laat als je al tegen 10u in de buurt bent.

Goed gelegen hotel, vlak aan het strand, de oude stad en metro. Vriendelijk personeel en nette kamers.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Barcelona is geweldig maar de volgende keer kies ik niet meer dit hotel...
    • Budget Tweepersoonskamer Binnen

Dakterras was gesloten. De kamer was erg benauwd met treurig uitzicht. Anders dan op de foto's... we zijn niet veel op de kamer geweest maar de kamer was niet echt top qua uitzicht, ventilatie...

Personeel was erg behulpzaam en vrolijk. Erg vriendelijk....