Beoordelingen over El Plantío Golf Resort

Antigua Carretera Alicante - Elche (CV-86) Km.3, 03114 Alicante, Spanje

#65 van de 285 vakantiewoningen in Alicante

Gebaseerd op 1451 beoordelingen over dit appartement

Locatie: stil en rustig, heerlijk
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Er was een mierennest bij de schuifpui in de eetruimte. Tip: kieren dichten bij plinten.

De stilte. De rust. De locatie. Zeer ruim 4 kamer appartement. Kamers schoon. Zeer vriendelijk personeel. Het diner was heerlijk. We hebben weer nieuwe smaken en conbinaties ervaren.

Erg prettig resort, wel wat afgelegen
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

De keuken was sober uitgerust. Er was weinig keukengerei. De locatie van het resort is schitterend gelegen aan de golfbaan, maar wel verder van Alicante stad en de stranden. Een (huur-)auto is dus wel een must

De locatie was erg netjes, ruim opgezet en groen. Ons appartement had vrij uitzicht op de golfbaan en 1 van de zwembaden was praktisch naast de deur. De inrichting van het appartement met 2 slaap- en badkamers was ruim en luxe.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Zeer ruim appartement
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

We waren hier voor de tweede keer. Helaas liepen er mieren in de eetkamer. Met wijnazijn en de kieren dichten konden wij ze wegkrijgen.

Locatie aan de provinciale weg. Rustig gelegen, gebouw 6. Geen zwembad voor de deur. Zeer ruim appartement en schoon. Vriendelijk personeel.

De appartementen waren schoon en ruim.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Wel wasmachine, geen wasrekje. Wel strijkplank, geen strijkijzer. Geen waterkoker in keuken (na vragen kregen we er wel 1)

De appartementen waren schoon en ruim. Vriendelijk personeel. Prima ontbijt. Uitstekend verblijf.

Zwembaden, locatie, voetbalveld, pingpong, dichtbij footgolf.
    • Appartement met 3 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Niet heel schoon. Restaurant niet lekker. Slechte voorraad keukengerei, pannen, bestek, glazen, kopjes.

Zwembaden, locatie, voetbalveld, pingpong, dichtbij footgolf. Prima bedden.

Zeer rustige en verzorgde accommodatie, grenzend aan een natuurgebied
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Het onderhoud van het appartement was niet optimaal en misschien kan er ook, bij aankomst, een beetje meer uitleg gegeven worden over de mogelijkheden (restaurants, gym, golf,...).

Het hotel is gelegen tussen de luchthaven en Alicante op een zeer rustig en goed onderhouden terrein. Omdat het even buiten de stad en ook op een ruime afstand van de zee gelegen is, moet je zeker beschikken over een wagen. Naast een prachtig golfterrein zijn er ook 2 zwembaden. Het kindergedeelte is te echter diep voor kleine kinderen. Het eten dat wordt geserveerd is verzorgd en lekker.

Rustig Alicante
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Ober Osvaldo (restaurant avonds eten) zei dat ze geen limoncello hadden, terwijl we later van een andere medewerker toch een glaasje limoncello gekregen hebben. Niet netjes van de eerste medewerker.

Omgeving van het hotel was prachtig met de golfbanen!

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

mooie tuin
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

had lang op voorhand gereserveerd met de bedoeling een bepaald type kamer te hebben. Nooit reactie gekregen dat het niet zo zou zijn. Niet ok!

mooie tuin

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Geweldige tijd met fantastisch weer gehad in onze 3 dagen.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

De tv zenders zijn vrijwel uitsluitend in het Spaans maar dat is vrijwel overal zo.

Is nu de derde keer dat we hier zijn. Het appartement is enorm ruim en voorzien van alle gemakken. Ligt pal naast een golfbaan dus voor de liefhebbers van golf zeker een aanrader.

Rustig gelegen, ruim appartement !
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Het terras ligt op de noordzijde. Erg fris in de winterperiode. Geen keukenaccessoires. Wifi viel vaak uit.

De rustige ligging niet ver van de vlieghaven en niet ver van de stad !

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

aangenaam, relax, verzorgd, bekwaam personeel
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

grote appartementen, zeer proper, groot terras.10min met auto van Allicante stad. je hebt wel een auto nodig om naar winkels, stad, strand te rijden. restaurant ok, beetje refterachtig. mooie tuin en zwembad.

Verder geweldig
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Plaats geen bord met alles afsluiten als de schoonmakers alles openlaten. Zeer dubieus !!! en niet toe en niet dicht, nee echt centimeters open.

Alles prima. Angelika de Duitse die ons in restaurants bediende was fantastisch

Verder prima
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Jammer dat de schoonmakers de deuren van de terrassen openlaten staan, terwijl wij die duidelijk op aanraden ( sticker bij verlaten appartement ) sluiten. Ons appartement had notabene een opgang naar een dakterras, zodat iedereen kon afdalen naar ons terras. Heb dit aangegeven maar of er iets mee gedaan wordt??? !!!

Alles prima

Prima ontbijt en golfbaan
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

In het appartement staat dat bij verlaten alles ook de terrasdeuren afgesloten moeten worden, maar de schoonmakers laten dat openstaan ( 2 cm ) alles en iedere dag !!!

Prima ontbijt en golfbaan

Fijn appartement en in het restaurant is het culinair genieten.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Niets, maar een tip, de buitenverlichting bij het appartement zou beter kunnen. Ook zou het, vind ik, het handig zijn om de nummers van de appartementen aan de buitenkant te vermelden. Dat scheelt zoeken. Het personeel was gelukkig erg behulpzaam om ons de weg te wijzen.

Het appartement is echt fantastisch. Groot, luxe en 2 mooie slaap en badkamers. Aangenaam verrast waren wij van het restaurant. heerlijk gegeten. Echt heel bijzonder. Dit hotel is een aanrader. Wij komen absoluut weer.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Perfecte vakantie appartement van alle gemakken voorzien
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Schoonmaak, hoofdbord van bed was niet schoongemaakt, vier dagen lang tegen vlekken aan gekeken van iemands spuug of misschien iets anders...

Appartement, was erg luxe, wij hadden een terras en een dakterras

Prijs-kwaliteitsverhouding is zeer goed! Ruime appartementen. Mist ambiance.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Reiniging appartementen is prima. Rest van resort, zoals zwembad, beetje verwaarloosd.

Het zijn zeer ruime appartementen. Onze en veel andere appartementen hebben hun terras richting noorden. In de zomer wellicht prettig maar in voor - en najaar is dit jammer. Park mist ambiance. Het ligt aan een golfresort maar hoort daar niet bij. Keuken is ruim en mooi, keukenuitrusting te beperkt. Ik wil ook reëel zijn.We hebben niet veel hoeven te betalen voor een appartement met 2 slaap en 2 aparte badkamers. Prijs-kwaliteitsverhouding is zeer goed!

Zeer goed ontbijt met voldoende selectie en vers fruitsap
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Het complex vertoont al redelijk wat slijtagetekens

Zeer goed ontbijt met voldoende selectie en vers fruitsap ruim appartement met prachtig zicht op zwembad en golfbaan Eten in restaurant was verrassend goed

Prima voor een paar dagen
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Op booking.com stond dat er roomservice mogelijk was en shuttle dienst naar het vliegveld. Dit bleek niet juist te zijn. Verder ook weinig te beleven op het resort (bijv winkeltjes, extra bar/restaurant etc.

Ruimte van het appartement

super
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

we hebben maar spijtig genoeg 1 dag gelogeerd,alles was piekfijn verzorgd.personeel zeer vriendelijk.de bar aan t zwembad super vriendelijk en lekker eten,zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 15 september 2017

super, zalig, relax vakantieoord in luxe appartementen
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

De hotelservice (ttz opmaak bedden en vervanging handdoeken) , hierdoor krijg je echt het vakantiegevoel. El Plantio raad ik zeker aan - maar ! je moet wel een auto huren zodat je naar de supermarkt, bar, restaurant, winkels enz ... kan gaan, want ligt ver afgelegen van dit alles! Was reeds de tweede keer dat wij hier op vakantie kwamen en we komen zeker terug. Santa Pola, Torrelano, El Altet, Elche ea zeer gezellig (tss 10 en 15 min.) + Alicante 15 minuten met de wagen.

Mooi appartement op een afgelegen locatie.
    • Appartement met 3 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Voor een 6-persoons accommodatie ontbreekt meubilair op het balkon en is de (keuken)inventaris minimaal. De accommodatie ligt afgelegen.

Ruim appartment met een groot balkon. Mooie grote zwembaden op het park.

Groot appartement in een ruim opgezet resort met twee grote zwembaden.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Nogal vochtig in het appartement. En het is natuurlijk wel 15 minuten met de auto naar de stad en ca. 20 naar het strand.

Een ontzettend groot appartement met een ruim terras. Goede airco. Twee aparte slaapkamers en twee badkamers waarvan een met regendouche. Twee grote zwembaden. Een wasmachine met droger in het appartement. Een lift naast de deur naar de parkeergarage.

een tegenvaller op een toplocatie........
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Bij aankomst kregen we een appartement in een uithoek met niet 1 schone muur. Personeel ging slecht met dit probleem om. Uiteindelijk een uitstekend huis gekregen bij het zwembad. helaas zijn er in een huis voor 6 personen maar 2 tuinstoelen. De Wifi is zo slecht dat je nauwelijks facebook kan gebruiken. Bij het melden van deze klacht kregen wij als klant dat het aan onze devices lag....... Later werd hiervoor excuses aangeboden maar de Wifi is nooit op een behoorlijk niveau gekomen. Toch lastig met kinderen in de leeftijd van 14 -16.. Zeker als je van te voren hebt gechecked en mede daarom hebt geboekt.

Het is een prachtige locatie en goed onderhouden

Redelijk aangenaam verblijf mits enkele aanpassingen!
    • Appartement met 3 Slaapkamers (5 Volwassenen)

De hygiene was zeker niet in orde o.a. Het zwembad was niet proper/ ook de keuken was bij aankomst niet netjes! Resort ver van alles afgelegen: auto nodig. Onvoldoende voorzieningen van het keukenmateriaal :(

Mooie omgeving, ruim appartement met 2 badkamers 😊

Prachtig appartement op rustige locatie.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

De ontvangst kan wat persoonlijker, we werden netjes ontvangen, maar iets meer info over de omgeving is beschikbaar, je moet er alleen zelf om vragen. Geen gezellige lounge of bar waar je kunt zitten, en aangezien je in de directe omgeving ook niets hebt, ben je aangewezen op je appartement of een auto om naar Alicante te rijden bijvoorbeeld.

Zeer ruim en comfortabel appartement met fijn zwembad. Op korte reisafstand van de luchthaven. Makkelijk parkeren in de garage onder het appartement (per lift bereikbaar) tegen geringe vergoeding van EUR 4 per dag.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Fijn verblijf voor het hele gezin
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Vorige week hebben we een overnachting gehad in een donker verscholen beneden appartement. Nu hadden we een appartement op de verdieping met veel licht. Veel fijner en beter. Er was ook andere crew in het restaurant. Vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Superlokatie!!!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

De WiFi is slecht. Heb je niks aan, zelfs op 4G was het niet top. Dus wellicht dat dit aan de omgeving ligt waar de ontvangst niet optimaal is en niet aan El Plantio.

Kamers echt fantastisch. Prima ontbijt. Mooie zwembaden. Dicht bij Alicante en vanaf het resort zeer goed aan te rijden.

Prima accommodatie
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

We kwamen laat in de avond aan. Ontvangst was niet echt hartelijk. Ook medewerker restaurant/bar chagrijnig.

Ruim appartement, mooie faciliteiten in het appartement. Ruim zwembad. Prijs kwaliteit goed.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

prachtig verblijf in een heerlijke omgeving met een paar mankementjes maar zeker aan te bevelen
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

de kwaliteit van de wifi

een prachtige tuin, goed onderhouden en met veel vakkunde. Appartementen zijn imens groot, prachtige meubels, enkel in de keuken kon iets meer kookgerei zijn, en bij aankomst mss een kleine set met spons en afwasproduct...In beide badkamers was er toch wel wat schimmel, maar voor de rest een heel mooi apartement. Jammer genoeg dat je toch wel wat burenlawaai hebt, en dat omdat de accomodatie zo is. Tip : viltjes onder de stoelen : dringend voor het krassen op de vloer en het lawaai. De zwembaden, zijn fantastisch - wie hier niet tevreden is, is nergens tevreden. Het restaurant heeft een leuke keuze, en de gerechten zijn lekker - maar, voor een volwassen man zijn 3 kleine stukjes zalm met wat decoratie geen volwaardig hoofdgerecht - mss gewoon zeggen dat je best nog extra gerechtjes (groenten, aardappelen) bijbesteld, of desnoods prijs aanpassen en bijgeven . Receptie was heel professioneel, erg vriendelijk en behulpzaam : deze dames verdienen een pluim!

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Mooi appartement dat aan onderhoud toe is.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Het licht in de parkeergarage gaat veel te snel uit, er staan daar geen verwijzingen naar de lift, de airco was stuk (is gerepareerd), een TV was kapot (niet gerepareerd).

Goed appartement, prettige service en koffieshop.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Mooi park met mooie appartementen
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

* Uitrusting van de keuken viel tegen (te weinig bestek, te weinig glazen voor het aantal gasten) * Beschrijving locatie onvoldoende op de site. (Locatie ligt langs de A-79 ipv langs CV68, was dus in eerste instantie moeilijk te vinden op navi. Wat zou helpen is gewoon de weg vermelden waaraan het ligt. toen we dat eenmaal gevonden hadden waren we er zo)

Appartement was erg ruim en mooi ingericht. Iedere dag schone handdoeken. Zwembaden waren prima.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Ons verblijf was geweldig.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

De grootte van het appartement met een super groot terras met uitzicht op de golfbaan ⛳️. Wel tamelijk afgelegen, dus een huurauto is geen overbodige luxe. Mooie zwembaden. Alles was top!

Een werkje rust tijden een maandbezoek aan Spanje
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Mindervaliden appartement was zeer ruim met liefst 3 slaapkamers - twee grote openlucht zwembaden - zeer netjes. Ideaal om tot rust te komen en enkele steden te bezoeken

Top appartementen, het is wel nodig om er een auto bij te huren want het ligt wel afgelegen.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Dit was de derde keer dat ik daar geweest ben met mijn partner, deze keer viel het ontbijt wel tegen, mag wel wat meer variatie in zijn.

heerlijke ruime appartementen met mooi uitzicht, nette keuken, twee slaapkamers en twee badkamers, en mooi buitenverblijf bij appartement.

Rustgevend tussen de natuur
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Het was allemaal niet 100% prope, maar voldoende. Een kit om in de keuken alles proper te houden was zeker welkom. Nu zelf moeten kopen.

Appartement was een al luxe: 2 badkamers, droogkast en wasmachine, vaatwasmachine, enz Onze gehuurde auto was zeker welkom omdat het toch een aantal km's van winkels is gelegen. Een bus is er niet in de buurt.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Comfortabel, rustig,en dicht bij luchthaven.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Was de vierde keer voor ons. Heerlijk rustig gelegen comfortabel groot appartement. Veel groen rondom. Ideaal per fiets te bereiken op korte afstand van de luchthaven. En fiets op ons terras te stallen. Ook leuk om een wandelingetje te maken achter het terrein in de Sierra de los Colmenares.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Prachtige locatie maar kan ondanks de rust toch zéér onrustig zijn!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Appartementen zijn erg gehorig. Receptie houdt geen rekening in de toewijzing van appartementen aan jongeren. Gevolg is dat er veel overlast kan worden ondervonden wanneer je het, zoals ik, in één week 2 keer treft om een luidruchtige jongerengroep in het appartement boven je te hebben. Jammer, dit is niet nodig met een groot complex met 6 appartement blokken. Reserveer er één speciaal voor dit soort groepen en de overlast blijft beperkt! Verder ontbreekt het aan keukentextiel terwijl je de beschikking hebt over een complete keukenuitrusting. Wel een vaatwasmachine maar als je je handen wil wassen moet dat blijkbaar met een handdoek uit de badkamer. De matrassen zijn redelijk goed maar de bedden zelf zijn heel erg gammel; pootjes staan scheef en op wieltjes dus het bed schuift heen en weer bij iedere beweging. Ook dit zorgt weer voor overlast omdat het schuiven op de tegels een behoorlijk lawaai maakt. Ga geen gebruik maken van de bbq op vrijdagavond. Het is de 20 euro echt niet waard. Vlees is hard en niet gaar, rest van het buffet stelt niks voor. Tip is om voor 11 euro een 3 gangen keuzemenu te nuttigen in Allicante stad, slechts 15 minuten met de auto.

Mooie, rustige ligging pal aan de golfbaan. Ruimtelijk appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Veel kastruimte en moderne keuken. Gloednieuwe wasmachine en droger. Personeel in het restaurant zeer vriendelijk, wel een ietwat prijzige menukaart.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Uitstekende locatie alleen zitcomfort dient verbetering
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Zitcomfort in appartement, terras en het zwembad zijn slecht.

Prachtige locatie, zeer geschikt voor langer verblijf. Prachtig zwembad, voor liefhebbers van golven een zeer unieke gelegenheid.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Appartementen dicht bij het vliegveld.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Het adres is niet in te stellen op je Tom Tom. Daarom wat moeilijk te vinden.

Zeer schoon en groot appartement. Twee slaapkamers en twee badkamers. Net terras, keuken en wasmachine. Ligging gekozen omdat we een vroege vlucht hadden. Binnen 10 minuten bereik je het vliegveld. Appartementen liggen op een golf terrein. Mooi uitzicht. Wifi werkt perfect. Genoeg parkeergelegenheid. 15 minuten rijden naar het strand en de winkels.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Gewoon goed
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

verlichting in garage en toegang bij hal appartement, deze werkt met een sensor maar gaat te snel uit. Heel irritant als je daar ineens in het donker staat. Gelukkig hebben mobiele telefoons een ingebouwde zaklamp.

Ruim appartement, 2 slaapkamers, woon/eetkamer keuken, 2 badkamers > 1 met bad en 1 met douche. Restaurant was goed, ontbijt uitgebreid. Prima prijs. Geen gebruik gemaakt van verdere faciliteiten.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

De parkachtige aanleg.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Prachtige keuken met alle apperatuur, maar geen koffiezetapparaat geen waterkoker en geen sap pers.

De parkachtige aanleg. Mooie tuin. Helaas geen water in zwembad. Dat geeft een wat troosteloze indruk..

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Geweldig appartement met een uitstekende service!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

De wifi is OK maar mag voor een echt goede skype/facetime verbinding sneller.

Het appartement is van een uitstekende kwaliteit en ziet er mooi uit (we verbleven in totaal 21 nachten). De combinatie van locatie ten opzichte van de luchthaven, steden, snelwegen en golfbanen in de buurt, maakte al met al dat we dit jaar opnieuw voor El Plantio hebben gekozen. Verder was het personeel (zowel aan de balie als voor huishoudelijke zaken) buitengewoon vriendelijk en behulpzaam: onze wensen voor bijv. extra dekens (het was onverwacht enkele nachten vrieskoud in de streek!) en andere issues werden snel, effectief en vriendelijk opgelost. Ook het uitzicht vanuit ons appartement op de bergen en de groene (golfbaan)omgeving was geweldig.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Voor rustzoekers de ideale plek
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

De keuken is volledig maar er is zeer weinig bestek, pannen, ... aanwezig. In de winter is het ideaal om een ZW gericht terras te hebben.

Het ontbijt is prima. Het appartement is zeer ruim en rustig gelegen. Je hebt wel een auto nodig. Service is prima

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Super voor herhaling vatbaar
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Parkeergarage wat krap Beetje achterstallig onderhoud zwembad Restaurant had wat gezelliger gekund Geen wasrekje alleen een droger

Geweldig appartement Goed eten Prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Speciaal geboekt vanweg golf maar geen golf-gast
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Kamer 304 -elke ochtend wordt je vanaf ongeveer 07:00 uur wakker van de rot herrie van de keldergarage roldeur die elke keer open en dicht gaat; -in de 2e slaapkamer wordt je s'ochtends vroeg en s'nachts wakker als er iemand boven je de toilet doorspoelt; -geen enkele vorm van zon of uitzicht; -zwarte schimmel randen douche; -douche lekt in slaapkamer; -karige keuken uitrusting en -geen keukenhanddoek/theedoek/vaatdoek; -zwembad dicht; -fitness dicht en ver van appartement; -bij golfcentre geen enkele vorm van (h)erkenning van accommodatie gast; -aankomst vrijdagmiddag, zaterdag geen golf (toernooi) -zondag geen les, -maandag 1 lestijd en -dinsdag 1 starttijd, -geen golfkarretje beschikbaar

Prima a la carte gunstige ligging tov vliegveld gunstige ligging tov Alicante stad keurige golfbaan

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Mits aanpassingen aan het zwembad en de zonnebedden is dit voor zijn prijs een goed verblijf.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Geen koffiezet of waerkoker aanwezig enkel een koffiezetapparaat waar je enkel 2 tassen koffie mee kunt maken. Ook de zonnebedden waren versleten en vuil. er waren te weinig zonnebedden voor het bezoek dat er was. Het zwembad is aan een likje verf toe.

het dagelijks verversen van de badlhanddoeken, de opmaak van de bedden en het algemeen onderhoud was perfect!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Zeer goed resort op fantastische plek
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Goed verzorgd resort. Prettige medewerkers. Met name complimenten voor de huishoudelijk medewerkers. Je kunt vanaf die plek alle kanten uit en hebt veel en diverse mogelijkheden om dingen te ondernemen.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

7.5
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Fitnessruimte was gesloten wegens verbouwing, daar hadden we deze accommodatie op uitgezocht !!! En 2 kleine pistolets kosten € 4 !! Flink aan de prijs !!

De rust en ruimte

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Ligging niet ver van de luchthaven.
    • Appartement met 2 slaapkamers (1 volwassene)

Appartement nr 511 was vies,slecht onderhouden en aan volledige opfris beurt toe.

Ligging niet ver van de luchthaven. Personeel restaurant vriendelijk. Ontbijt OK. Zwembad bij locatie.Parking.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Het bed is zoals veel bedden in spaanse hotels (je voelt de veren)

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Zeer ruim appartement en tegen een hele gunstige prijs. Mooie grote zwembaden. Prima gelegen voor het lopen van een rondje golf.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Het verblijf is relext
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Dat er geen winkeltje is en dat ze in de lobby wel wat gezelligheid kunnen bieden. Voorheen was het wel h schoner.

Wij komen al jaren bij dit appartement. Het is heel praktisch en je bent dicht bij het centrum van Alicante en vliegveld. Je hebt wel vervoer nodig. De afstanden zijn te ver om te lopen.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

rustige plek
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

de inchecktijd op reservatie was niet correct. lang moeten wachten maar dan gecompenseerd door ruimer appartement te krijgen.

ontbijt was goed...ruim appartement ..was leuke locatie als tussenstop..avond eten was super lekker! vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Mooi resort, twee grote zwembaden en kamers erg ruim, zeker...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

In de buurt zijn geen winkels of horecagelegenheden. Het is aan te bevelen om een auto te huren of rekening te houden met taxiritjes

Mooi resort, twee grote zwembaden en kamers erg ruim, zeker met twee personen.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Ronduit slecht.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Het golfterrein was dicht, terwijl je toch naar een Golfresort komt om te golfen. Dat hadden ze (zowel het resort als booking,com!) toch ècht moeten aangeven toen we boekten! Daarbij is het resort vreselijk onverzorgd. We zijn dus maar weer vertrokken.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Mooi zwembad, ruim appartement, grote keuken,...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

De keukenuitrustig kan uitgebreider, sommige ligbedjes bij het zwembad waren kapot, het bed lag niet zo lekker.

Mooi zwembad, ruim appartement, grote keuken, wasmachine/droger aanwezig, mooi groot park, dichtbij het vliegveld.

Verbleven in juni 2016

Heerlijk appartement!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Uitstekende kamers met veel ruimte

heel rustig
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

hygiene en de matras van de grote kamer is versleten en ook het hotel organizeert niks

de rust

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

De ruimte en opzet van het complex.

Alles prima

De ruimte en opzet van het complex. Mooie zwembaden en ook vriendelijk voor kinderen. Mooie golfbaan

Appartement

Schoonmaak

Appartement

Uitstekende optie vóór vertrek vanuit ALC luchthaven (met huurwagen)

X

Prijs/ kwaliteit voor zulk groot en luxueus appartement!

Heerlijk rustig verblijf. Auto noodzakelijk.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Nagenoeg geen keukengerei, ook geen waterkoker.

Ruime, schone appartementen.

Aangenaam verblijf met heel vriendelijk personeel
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Ontbijt was uitstekend, voor ieder wat wils. Lunch en avondeten was ook lekker! Appartement oké :)

Internet in huisje slecht, bij restaurant en zwembad wel...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Internet in huisje slecht, bij restaurant en zwembad wel prima

een super ruim appartement met een groot terras en een mooi...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

een super ruim appartement met een groot terras en een mooi zwembad. Aan het ontbijt was er NIETS dat ontbrak!

Roy

Menu keuze

Het Appartement

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

locatie aan de golfbaan

appartement te groot voor 2 personen

locatie aan de golfbaan

Het is een appartement, dus zelf supporting.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Het is een appartement, dus zelf supporting. Geen theedoek aanwezig, wel toiletpapier.

Geen watermolen of koffiezetapparaat

Kamer was ruim

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Geweldig ontbijt , ruim appartement

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Geweldig mooi en luxe appartement voor weinig.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Geweldig mooi en luxe appartement voor weinig. Mooie zwembaden. Goed restaurant (niet heel goedkoop) Vlakbij vliegveld en Alicante.

Zeer prettig
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Het appartement was erg mooi en locatie ook.

Goede ervaring
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

Ontbreekt koffie thee apparaat,. Liever betalen in contract voor koffie. Thee, nootjes, snikkers.

Mooi luxieus appartement

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Goed!
    • Appartement met 2 slaapkamers (1 volwassene)

Inrichting restaurant is gewoon afschuwelijk. Eten zeer lekker! Bediening perfect.

Ruimte, overal massa’s ruimte

Het was onze tweede keer deze winter in el plantio.

De accomodatie