Beoordelingen over Grand Teguise Playa 4-sterren

Avenida del Jablillo, s/n, 35509 Costa Teguise, Spanje

#30 van de 74 hotels in Costa Teguise

• Betaald WiFi

Erg mooi gelegen hotel met fantastisch uitzicht!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden en uitzicht op zee (1 volwassene)

* WiFi niet inbegrepen en erg prijzig * Beperkte, algemene parkeergelegenheid, niet gereserveerd voor hotelgasten. Badgasten, personeel en lokale bevolking maken hier ook gebruik van. * Smalle douche * Vond iedere keer kleine donkere haartjes in de badkamer, zelf heb ik lang blond haar...

* Centraal gelegen, vele restaurantjes en winkeltjes * Iedere avond optredens * Mooie, ruime, superior kamer, zeezicht, goede bedden (zeezicht goed vanaf verdieping 4) * Uitgebreid, afwisselend buffet * Strand op loopafstand * Voldoende bedjes langs zwembad

Prijs kwaliteit verhouding te duur.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

Kamer gedateerd, plastic stoetjes op het balkon, geen koffie/thee faciliteiten op de kamer. Bed heel hard. In verhouding met het hotel/zwembad zien de kamers er een stuk minder uit. Geen 4 sterren! Betalen voor wifi op de kamer. Betalen voor water bij het eten. Prijs kwaliteit verhouding te duur: eten en kamer geen 4 sterren.

Locatie perfect, aan het strand dichtbij centrum. Prachtig hotel met mooie zwembaden. Voldoende bedjes aan het zwembad ook al worden deze door sommige in de vroege ochtend gereserveerd. Ontbijt, lunch, diner vooral veel, kwaliteit niet top. Fijn balkon met prachtig uitzicht op zee.

Prima plek om er even lekker tussen uit te zijn met prachtige ligging aan zee.
    • Superior Tweepersoonskamer met Zeezicht (2 Volwassenen + 1 Kind)

het hotel is wel wat gedateerd, maar niet storend

Het prachtige uitzicht vanaf de kamer, maar ook vanaf het zwembad. Het eten was ook lekker, voldoende keus. Wij hadden een prima bed, dus heerlijk geslapen, mede ook door het geluid van de zee, als we de schuifdeuren open hadden. Ligging van de accomodatie is ook top vlakbij het centrum van Costa Teguise, maar ver genoeg om geen geluidsoverlast te hebben.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Prachtig hotel met goed restaurant en fijne kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

Het gebied Costa Teguise is saai en economisch dood. Buiten het hotel was er niet veel te doen of te zien. Na vier dagen zijn we verhuisd naar Puerto del Carmen, waar we thuis zijn. Vier dagen was genoeg. Er was veel wind en dat verlaagde de gevoelstemperatuur.

De ligging en het uitzicht zijn geweldig. De superiorkamer was gerenoveerd en dik in orde. Mooie schone kamer met goed bed , en voorzien van alle comfort. Prachtig zeezicht. Een mooi restaurant met goed eten. Volop keuze en zeer vriendelijk personeel. Ondanks dat bepaalde stukken van het hotel echt oud tonen, is dat niet storend voor het eindoordeel. Alle afdelingen werken perfect en klantvriendelijk.

Prijs/kwaliteit zeker een aanrader

De gangen naar de kamers toe zijn aan een opknapbeurt toe, vooral de vloerbekleding is aan vervanging toe. Kamer een beetje gedateerd.

Het zicht vanuit de kamer en het terras op de oceaan is echt prachtig. Je hoort constant het geluid van de golven. Zeer rustgevend.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Heerlijke week gehad, volgende keer op Lanzarote nemen we weer dit hotel :)
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

Harde matrassen, liggen ongemakkelijk voor iemand die een zacht bed gewend is.

Prima eten, volop keuze, elke dag anders. Vooral het restaurant personeel maakte er een persoonlijke belevenis van in dit toch best grote hotel. Al het personeel heel erg vriendelijk. Kamer, maar ook de rest van het hotel werd uitstekend schoongemaakt. Geweldige uitzicht. Centraal gelegen op het eiland. Heerlijke douche in prima badkamer.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Fijn hotel, prachtige zwembaden en centraal gelegen
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

Het gebrek aan parkeermogelijkheden in de buurt van het hotel en de slechte tv ontvangst en beperkte kanaalkeuze.

De ligging van het hotel en het prachtige uitzicht .Het vriendelijke personeel ,ontbijt was uitgebreid en ook het diner had voldoende keuzemogelijkheden.

Toffe locatie, tof sfeer, ik heb nu al heimwee!

Shampoo in het hotel maakte men haar heel droog, ben dus in de Spar ertegenover snel men eigen shampoo gaan halen. Bad in badkamer brokkelde wat af en is misschien aan vernieuwing toe. De haardroger blaast amper, dus als je plaats in je koffer hebt, deze best van thuis meebrengen. Ikzelf ben Spaanstalig en was enorm geschrokken dat er bij onze inckech een dame aan de balie zat die geen woord Spaans sprak, we zijn dan maar meteen naar het Engels overgeschakeld.

Prachtig hotel op toplocatie. Het is er toeristisch, maar je hebt er niet de massatoerisme zoals aan Puerto del Carmen of Playa Blanca. Eens de luchthaven uit namen we een Taxi, 15 minuutjes tot aan Costa Teguise en koste 25 €. Over het hotel licht een klein strand met een eigen baai. In deze baai kan je snorkelen en de moeie onderzeese natuur bewonderen. Naast het hotel (op de dijk) ligt een duikersschool. Voor 39 € kan je met een instructeur de onderzeese baai verkennen. 's Ochtends is het strand op zen best en ook het grootst doordat je dan de vloed-stand hebt. tegen de namiddag is het EB stand en zijn de stranden iets korter waardoor er soms wat plaatsgebrek was. Lanzarote is een eiland met zeer veel wind, zeker op het strand, aangeraden wordt op watjes mee te nemen zodat er geen wind in de oren komt. Ondanks dat het zeer winderig is, merk je in het vliegtuig helemaal géén turbulentie. Zeker ook goed u goed insmeren met minstens factor 30, door de hevige wind voelt men niet dat je aan het verbranden bent. 1 dag hebben we met een e-bike (te huren recht tegenover hotel) de dijk afgereden, zeer gezellig en spannend! Voor de jeugd is er vlak over het hotel dansgelegenheid in bar Dreams. Tegenover het hotel is ook een Spar supermarkt, handig voor zonnecrème, aftersun, shampoo, enz.... te kopen, op die manier hoef je deze niet mee te sleuren in de bagae en voorkom je lekkages. Ook zijn er een 5-tal souvenierswinkels recht over het hotel voor een leuk aandenken aan Lanzarote te kopen. Het hotel Grand Teguise Playa is het grootste aan Costa Teguise, met zijn bijna 400 kamers. Alle kamers hebben zicht op de zee. Elke avond toffe shows en om de twee dagen een live optreden (Il Divo, Cohmell Meje (Soul),...) Top animatie team die niet opdringerig zijn. Je kan er tenissen, squashen, fitnessen,... Voor de sportliefhebber zeker keue genoeg. Het eten is in buffet vorm, maar elke dag wat anders (Italiaanse avond, Spaanse avond, Aziatische avond,...).

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Goede ervaring. Voor herhaling vatbaar

De redelijk dure extra kosten voor internettoegang op de kamer. In de meeste hotels wereldwijd is de toegang tot internet gratis of in de prijs van het verblijf inbegrepen

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Ideaal gelegen voor een vakantie op Lanzarote
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

Sommige delen van de kamer (behang) waren een beetje smoezelig. Laminaat week op verscheidene plaatsen.

Wij verbleven hier een weekje op all-inclusive basis. Dat is zeker een aanrader. Ontbijt-, lunch- en diner-buffet waren uitstekend verzorgd. Voldoende variatie en keuze in gerechten. Personeel..... top. Heel vriendelijk en behulpzaam (behalve de wat norse barman bij de zwembad bar :-)). De ouderen onder ons kregen extra attentie en assistentie, heel erg goed. Er is vermaak voor wie ervan houdt, een duikschool om de hoek. Directe toegang tot het strandje (leuk om te snorkelen, zeker doen). Mooie plek om op Lanzarote te verblijven. Niet te ver van het vliegveld, een mooie uitvalsbasis voor wandelingen en trips naar de rest van het eiland.

perfect

Ik heb met mijn echtgenote reeds diverse malen in dit hotel verbleven. Steeds tip top verzorgd. Een aanrader.

Superieure kamers goed,maar douches klein en onhandig ondanks de zogezegde renovatie.

Een verouderd hotel heeft een goede opknapbeurt nodig.Douches zeer klein en onhandig.Geen WIFI ofwel slechte verbinding.

Ligging super

Alle kamers frontaal zeezicht
    • Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden en Uitzicht op Zee (1 Volwassene)

Ik ken het hotel meer dan 10 jaar ! beter,strandzetel op terra

Ontbijt uiterst ruime keuze

Vriendelijkheid personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

Zeer oud publiek - squash niet meer mogelijk - fitness toestellen werkten niet

Vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Super vakantie aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

De ligging en de all inclusive

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Matig verblijf, verouderd hotel en matig eten.

Het buffet, lauw en taai. Wel veel keuze.

Uitzicht op zee

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Perfect

Alles was zoals steeds perfect in orde; Hebben reeds diverse malen dit hotel als bestemming gehad. Steeds een succes.

Super!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

Prachtig hotel! Prachtige kamer met heel mooi uitzicht! Zeer lekker en gevarieerd eten.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

WiFi , alcoholische dranken en avondeten

WiFi , alcoholische dranken en avondeten

Alles in orde maar iets te weinig sfeer behalve s avonds. Overdag vrij koel.

Terrasvormig weinig aantrekkelijk

Vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Heerlijk zwembad met ligstoelen

Slechte douche

Heerlijk zwembad met ligstoelen

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

- comfortabele nette kamer (superieure kamer)

- het buffet is geen vier-sterren waardig, het heeft meer weg van veel en goedkoop eten bij massatoerisme - avond entertainmentprogramma is dusdanig hard dat je bij een kamer op de zesde verdieping nog geluidsoverlast ervaart. - geen gratis wifi op de kamer beschikbaar, enkel tegen betaling van € 25,-

- comfortabele nette kamer (superieure kamer)

• Beoordeeld op: 27 april 2016

Ligging en uitzicht.

Het feit dat bij aankomst de gehele rekening betaald moest worden: dus een fait-accompli. Als de kamer niet geschikt was geweest, had men geen enkel verhaal (een mogelijkheid tot een aanpassing)..

Ligging en uitzicht.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Animatieteam is echt geweldig.

Personele bezetting tijdens de lunches was onder de maat. Te weinig medewerkers voor de hoeveelheid werk. Kwaliteit medewerkers was prima. De niet gerenoveerde delen van het hotel zijn minder van kwaliteit.

Animatieteam is echt geweldig.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Goed hotel volgens prijs-kwaliteit.

Ontbijt goed, maar kon wat gevarieerder. (andere soort kaas, eens wat zalm of gerookte hesp bvb.) Dame aan de receptie kon wat vriendelijker.

Goed hotel volgens prijs-kwaliteit. Heel mooie (gerenoveerde) kamer. Uitstekende ligging. Heel mooie en gezellige bar

• Beoordeeld op: 18 januari 2016

Onze tweede keer dat we in dit hotel verblijven en het was...

Als ik 1 min puntje moet aanhalen dan is het de parkeerplaats in de buurt waar het toch soms lang zoeken is om de huurwagen weg te zetten. We hadden aan de receptie gaan vragen of we op een plaatsje naast het hotel mochten staan omdat ik veel last heb van mijn rug en dat was geen probleem tot er een zeer onvriendelijke ( MANU ) uit het hotel kwam gelopen om ons weg te jagen en deze woesteling was niet voor reden vatbaar, maar buiten dit voorval hebben we een heel fijne week gehad.

Onze tweede keer dat we in dit hotel verblijven en het was weer heel goed, lekker en verzorgd eten. Iedereen doet hier geweldig zijn best om het allemaal netjes en gezellig te maken. We hebben weer een prachtige week achter de rug en het weer was 25 graden in de schaduw dus we hebben genoten. Prachtige vakantie.

• Beoordeeld op: 27 januari 2015

Mooi hotel

Ik kan niets zeggen dat niet goed was voor ons.

Mooi hotel Prachtig uitzicht op zee en zwembad Lekker en gevarieerd eten Zeer goede ligging,overal vlakbij. Wij zijn van gisteren terug thuis en ik heb gelijk terug geboekt voor een weekje in oktober.

• Beoordeeld op: 25 april 2016

Was echt heerlijk

Het eten was voornamelijk gericht op Engelse en weinig variatie

Was echt heerlijk