Beoordelingen over Olé Galeón Ibiza 4-sterren

Puerto San Miguel s/n, 07815 Puerto de San Miguel, Spanje

#4 van de 6 hotels in Puerto de San Miguel

Zeer vriendelijk personeel, mooie locatie met fantastisch...
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ik heb geen klachten, zou er zo weer naartoe gaan

Zeer vriendelijk personeel, mooie locatie met fantastisch uitzicht. Schone kamers maar geen vier sterren comfort, eerder gemiddeld. Daarentegen wordt je echt in de watten gelegd, het ontbreekt je aan niets en het personeel doet erg zijn best om het naar je wens te maken. Het eten is voor een buffet van redelijke tot goede kwaliteit met veel keuze en afwisselende thema’s. Het zwembad is simpel maar fijn en ook hier geldt dat het uitzicht prachtig is. Het strand is overzichtelijk en rustig, de plek is zeer geschikt voor families en mensen die de rust zoeken ipv de party scene

mooie ligging
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

sommige kamers echt verouderd , heel muffe geur owv vochtprobleem . Het is echt afhankelijk van welke kamer u krijgt . personeel aan de balie is onderbemand om alle problemen aan te pakken

mooie ligging

Perfect voor gezinnen, persoonlijke aanpak, veel mogelijkheden om te ontspannen, lawaaierig in gang
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Het hotel is redelijk ouderwets en dat heeft zo zijn gevolgen voor de akoestiek. Vanaf s' morgens vroeg was er heel veel lawaai te horen in de gangen (alles nog in steen) en met flinterdunne houten deuren.

Het eten was bijzonder gevarieerd en lekker Het personeel was zeer vriendelijk De monitoren deden hun best om voor animatie te zorgen

Goede prijs-kwaliteit verhouding !
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Zo goed als geen beschikbare parkeerplaatsen, maar ze zijn moeilijk te voorzien op deze locatie. De auto kan best 500m verder worden geparkeerd. Het hotel is aan verfraaiing toe. Versleten matrassen en lawaaierige airco's in de kamers.

Weliswaar grootkeuken, maar toch lekker ontbijt en avondeten ! Personeel super vriendelijk en behulpzaam zeer mooie locatie.

• Basic Familiekamer met Uitzicht op Zee (3 Volwassenen + 1 Kind)

Hotel is verouderd . Weinig parkeerplaatsen .

Eten was goed voor een 4 sterren . Animatie en personeel was vriendelijk . Prachtige locatie . Prijs kwaliteit zeer goed

prijskwaliteit prima

de bedden en kussens.

de bedden waren vreselijk, na twee nachten was ik meer moe dan uitgerust. het eten in het restaurant mag wel gevarieerder. Het hotel is mooi schoon en de lokatie is fantastisch. het parkeren met een huurauto is ook nog wel een dingetje.

Tegenvaller
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

- de bedden zijn superhard en versleten - de airco is heel ouderwets en heeft geen thermostaat - we hadden een kamer vlak boven het zwembad en avondacticiteiten. We hebben nadien extra betaald om een rustigere kamer te hebben. - het zwembad is verouderd en voelt niet erg proper. - parkeren in de buurt is erg moeilijk. - al het personeel was heel vriendelijk, met uitzondering van de kok. - er is weinig variatie/keuze in het restaurant, 2 soorten pasta, met 2 soorten saus: elke dag dezelfde. Er is geen show cooking, je neemt alles van de verwarmde toog. - in het restaurant is al de drank zelfbediening, de dranken komen van automaat. - het hotel wordt voornamelijk bezocht door Engelse families die luidruchtig zijn. Ze eten en drinken aan en in het zwembad.

Het uitzicht van het hotel was hemels!

Het uitzicht en het personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Het hotel ligt bovenop een berg, waardoor je na een strandbezoek een pittige wandeling bergopwaarts maakt om in het hotel te komen. Parkeren voor de deur lukt meestal niet door een tekort aan parkeerplaatsen. Hierdoor ben je genoodzaakt onder aan de berg te parkeren. Niet parkeren bij de gele strepen naast de weg. Veel gasten doen dit wel, waardoor er gelijk in de ochtend een bon op je raam zit. Geen aanrader voor mensen die slecht te been zijn.

Het uitzicht en het personeel.

Dit hotel zou zo veel meer kunnen zijn. Ondanks dat zijn de kamers prima.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Wat echt beter zou moeten voor een hotel op zo’n A-locatie is het onderhoud van het pand en de uitstraling die het heeft. Zowel de buitenkant, als interieur van de bar en eetzaal komt echt over als vergane glorie en plat gezegd ouwe meuk! Het is dat het netjes is en goed schoongemaakt wordt, anders zou ik hem niet aanbevelen. Op dat vlak hebben ze echt nog slagen te maken. Wel zo veel mogelijk incasseren, naar niet investeren. Als dit hotel eens goed gerenoveerd en gerestyled zou worden is het echt weer een hotel van grote klasse en kunnen ze weer een beleving verkopen zeker op deze locatie. Mijn handen begonnen er van te jeuken, om dit hotel een complete make over te geven!! Enige echt slechte punt is de parkeergelegenheid. Wij hebben in heel de week 1 dag bij het hotel kunnen parkeren, de rest van de week verderop in de straat of op een link zanderig veldje in de straat waarbij je uit moest kijken dat je je bumper niet kapot reedt op de hoge stoepranden. Wat we hiernaast ook echt onder de maat vonden was het avond buffet! Best wel allerlei keuze, maar gewoon echt allemaal niet lekker. Dit kan aan onze smaak liggen uiteraard of misschien zijn we verwend, ik weet het niet, maar het voelde en smaakte echt als een gaarkeuken en geen restaurant. Wij hadden ontbijt en diner inclusief maar hebben na de eerste avond nooit meer ‘s avonds in het hotel gegeten en zijn de rest van de week uit eten gegaan wat zo heerlijk kan op het eiland!! Cafe Sidney in santa Eulalia is een aanrader. Zo ook de twee restaurantjes onder aan het strandje bij het hotel! Ook de restaurants in St. Gertrudis zijn allemaal goed. En de topper was wel Atzaro, maar dat is dan ook wel erg luxe.

Het ontbijt was in buffet vorm en was voorzien van ruime keus in zowel brood, ontbijtgranen, fruit als warme gerechten. De kamer was netjes en voldoende schoon evenals de badkamer en werd ook dagelijks netjes bijgehouden. Het uitzicht en de ligging zijn fantastisch. Het strand is binnen handbereik en is heel fijn. Er zitten drie goed restaurantjes ook aan het strand. Die zijn allen aan te bevelen. Een Engelse pub waar dagelijks live muziek is. Het personeel was vriedelijk en behulpzaam en we hebben daar overall een heel fijn verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Heel aardig personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Alles behalve 4 sterren! Hele slechte bedden, slechte slaapkamers, heel luidruchtig, waardeloze animatie, vreselijk oud gebouw. Volgend jaar wordt het verbouwd en nu wordt op alles bezuinigd. Pas na een paar dagen klagen werd ons bed wat kapot was, vervangen. Doorkijkjes tussen de balkons naar de buren.

Heel aardig personeel.

Ik zal het zeker aanraden
    • Basic Familiekamer met Uitzicht op Zee (3 Volwassenen)

Vooral de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel was super, we hadden een persoon met een glutendieet, en daar werd telkens weer een verrassing maaltijd voor gemaakt, bovenop het heerlijke all inclusive buffet. Dit buffet inclusief de dranken zijn uitgebreid. De ligging is fantastisch met een groots uitzicht, kamer ruim genoeg en een schone badkamer. Zwembad niet groot, maar voldoende om af te koelen.

Super!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

inderdaad een rioollucht bij kamer 602, achterin de gang. Hangen overal luchtverfrissers maar niet bij het einde. We merkten wel dat de laatste dagen het drukker werd en het wat meer een zooitje werd. Overal lege glazen, vuilnis etc. van sommige bezoekers die denken dat je bij een all-in je zooi gewoon overal neer kan smijten. Jammer maar hier kan het personeel niets aan doen, ze werken al onwijs hard. Midden in het hoogseizoen lijkt me dit niet fijn in ieder geval.

Prachtige ligging en geweldig uitzicht! Ontbijt en avondeten was prima, zwembad niet heel groot maar goed te doen. Gezelligheid in de bar s'avonds. Voor het hotel een bus naar ibiza stad (€2,80) en de hippiemarkt (€3,40), vraag bij de receptie een overzicht met de vertrektijden! Hotel was mooi, personeel vriendelijk. Tips: Vanaf ibiza boot naar het eiland Formentera. Wandeling naar de toren, vanaf hier een super uitzicht. Ibiza stad en haven. Hippiemarkt in Es Canar, ga hier in de ochtend heen, middag word het heel druk.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Geweldig hotel met super eten en vriendelijk personeel
    • Basic Familiekamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Er hing een zoete penetrante lucht in de badkamer, wij denken om een rioolgeur te maskeren

Het eten was geweldig, personeel ontzettend vriendelijk en de kamers waren prachtig en werden netjes schoongemaakt

We hebben het hier heerlijk gehad!
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 1 Kind)

Prima hotel, mooie ligging en omgeving, vriendelijk personeel, goed eten. Wij hadden kamer met balkon met uitzicht op de baai, zou ik wel om vragen (en bijv niet boven zwembad). Kamers niet uitgesproken luxe, maar alles was er en elke dag schoonmaak. Strand onder aan rots ook fijn, helder water, supermarkt vlakbij plus wat restaurantjes. Wij hadden auto gehuurd, wel aan te raden als je wat meer wilt zien.

Prachtige locatie en top personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Luchtverfrissers op de gangen en bij de receptie was heel indringend. Zal wel te maken hebben om de rioleringluchten te verdoezelen maar dit was ook niet fijn. De kamers zijn erg gehorig en dat verstoord slaaprust wanneer andere gasten daar geen rekening mee houden.

Locatie en personeel was TOP!

Geweldig!
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee (4 Volwassenen)

Een heerlijke week gehad op Ibiza. Het hotel is ons prima bevallen. Wat een prachtig uitzicht vanuit het hotel. Ontzettend vriendelijk personeel! Bij elke maaltijd stond er iemand bij de deur om je te begroeten en een praatje te maken. We waren met 8 personen en elke keer zorgden ze ervoor dat we samen aan een tafel konden zitten. Het eten was heerlijk, voor ieder wat wils en elke dag wel weer wat anders, zoals tapas of een chocolade fontein. Verwacht geen bruisend uitgaansleven in het dorpje, maar de natuur is prachtig en het strand dichtbij. De kamers zijn wat gedateerd, maar wel schoon. De parkeerplaatsen zijn beperkt, wij hadden onze huurauto iets verderop staan, in de bocht na de grot, prima te doen.

Wij waren erg tevreden en kunnen iedereen de locatie aanbevelen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Hoofdkussen was even wennen, voor de rest erg naar de zin gehad.

Alles was boven verwachting, schoon netjes, personeel was erg vriendelijk, het uitzicht en de omgeving waren adembenemend.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Eigenlijk niets slechts te melden, maar als we iets zouden moeten noemen dan kleine opknapbeurt badkamer. Beetje verouderd maar schoon en prima werkend

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en animatieteam zeer enthousiast maar niet opdringerig. Heerlijk eten met ruime keus. Aparte vegetarische gerechten. All inclusive formule prima. Prachtige rustige ligging maar prima als uitvalbasis. Wel auto nodig

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Amazing
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

de badkamers mogen worden gerenoveerd en de bedden zijn een beetje hard.

Mooi hotel met super eten en uitzicht. 30 minuten van ibiza stad. Heerlijk rustig en uitzicht over het mooiste strand van ibiza. In het plaatsje zelf is niks te beleven, maar wel heerlijk rustig

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Prima hotel met vriendelijke mensen, lekkere maaltijden en zeer goede prijs - kwaliteitsverhouding.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Meer parkeerplaatsen voor het hotel

Heel vriendelijk personeel. Prachtig uitzicht op de baai. Alle kamers hebben zeezicht. Lekkere maaltijden in buffetvorm. Heel goede prijs - kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Heerlijke maaltijden.

Ruimere badkamer en hier en daar toch wat renovatie nodig. En een mogelijkheid om buiten te kunnen ontbijten, lunchen en dineren. Zeker op deze locatie met een prachtig zicht op de baai en de zee.

Heerlijke maaltijden. Prachtig zicht. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt top.

Lekker eten, eetzaal en kamer kunnen beter.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De eetzaal is eerder een soort refter, met een beetje moeite kan dat een pak gezelliger. Jammer dat je niet buiten kan eten. De matrassen zijn ook dringend aan vervanging toe!!

Het eten was over het algemeen erg lekker en gevarieerd genoeg, en dit zowel 's morgens, 's middags als 's avonds. Moet ook gezegd: het personeel was zonder uitzondering heel vriendelijk en behulpzaam. De kamer werd ook iedere dag opnieuw proper gepoetst.

Echt een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Echt een aanrader!! Uitstekend hotel! Erg vriendelijke en behulpzaam personeel. Prachtig uitzicht over een van de leukste stranden van Ibiza. Het gebied is mooi en niet te druk, het hotel is uitstekend, het eten is heerlijk. Kort samengevat: echt een geweldig verblijf gehad.

Goed hotel
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee (3 Volwassenen + 1 Kind)

De bedden zijn echt heel slecht zelfs onze zoon van nog geen 40 kilo vond het bed vreselijk slapen deze zijn nodig aan vervanging toe.

Het eten was lekker en goed verzorgd je loopt zo naar het strand. Animatie was vriendelijk en gezellig

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Tegenvallend hotel op mooie (afgelegen) locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Slechte geur in de gangen, verouderd hotel, geen mooi zwembad, stank in de bar, geen 4 sterren waard (ook geen 3)

Ontbijt is ok, vriendelijk personeel, mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Uitstekend hotel voor een zorgeloos verblijf
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De liften (2 stuks) zijn niet toereikend voor zo'n groot hotel van 9 verdiepingen. Ook zou een parasol op het terras van de kamer wenselijk zijn, nu wordt het teveel een oven. Bij het bargedeelte zijn een aantal parasols, maar ook niet voldoende. Als je minder goed ter been bent en toch van het strand gebruik wil maken, is dit geen geschikt hotel daar het nog een flinke afdaling is naar het strand.

Het personeel, of het nu receptie is, het restaurant/bar personeel of de kamermeisjes, iedereen is supervriendelijk en vrolijk. Het hotel wordt uiterst schoon gehouden. De maaltijden in het restaurant zijn alle zonder uitzondering van uitstekende kwalitteit met een zeer ruime keuze en iedere dag een wisselend thema voor wat betreft het diner. Er is gratis wifi voor 2 apparaten. Dat werkt niet altijd even snel, waarschijnlijk als er veel gebruikers tegelijkertijd actief zijn. Maar als je een rustig moment afwacht is het uitstekend te gebruikne. Een mooie grote flatscreen TV met vele (nieuws) zenders én BVN op de kamer.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Heerlijke locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Het hotel is iets ouder, en kan wat gehorig zijn. Wij hebben een scooter gehuurd om het eiland te verkennen en dit is een aanrader omdat je in de bergen en warmte misschien wat lastig je kunt verplaatsen.

Uitzicht, personeel en eten zijn geweldig. Personeel loopt heel de dag met een glimlach en doen alles voor je. Het uitzicht spreekt voor zich en is prachtig. Het eten is iedere dag met zorg bereid en er ontbreekt niks. Alles is vers en lekker. Het zwembad was niet ons ding, maar het strandje beneden is heerlijk en voor ons belangrijker dan een zwembad. Wij zijn hier voor de tweede keer geweest en gaan zeker weer terug.

Geweldig ontspannen mini vakantie gehad
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

We hadden een kamer op de tweede etage onder de bar. Het geschuif met stoelen maakte ontzettend veel lawaai. Rubber dopjes onder de poten zouden uitkomst bieden. Ook de akoestiek in het restaurant was slecht waardoor er snel veel lawaai was. Wat gordijnen zouden de akoestiek verbeteren.

Uitstekend schone kamers met prima bedden en lekkere douche. Het balkon heeft geweldig uitzicht op de baai. De ontbijt en diner buffetten zijn zeer uitgebreid en verzorgd. Een kok die verse omelet bereid of 's avonds pizza maakt. Een vriendin van mij was op een koolhydraat arm dieet en had meer dan genoeg keuze. Porto San Miguel is een erg leuk klein badplaatsje. Vanuit het hotel daal je met trappen af naar het strand of je blijft boven om bij het zwembad te liggen. Tip is een bezoek aan de grot die vlakbij het hotel ligt, gewoon op loopafstand. Bij het hotel zijn slechts een paar parkeerplaatsen maar beneden aan het strand is er meer dan voldoende plek.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Tegenvallend
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Harde matrassen. Na klacht bij manager zouden we een nieuw matras krijgen, maar helaas dat gebeurde niet. Daardoor sliepen we apart. Niet leuk! Het eten was kwalitatief niet hetzelfde als het jaar daarvoor. We hadden al een reservering voor volgend jaar staan, maar die hebben we nu geannuleerd. Er hangt een WC-lucht op de 8e verdieping die niet wegging.

Locatie Zeer vriendelijk personeel Mogelijkheid tot drankjes in 24-uurs bar. Meer dan voldoende animatie "Champagne" op de kamer nadat we aangaven dat we onze trouwdag vierden Leuk opgemaakt bed met hartjes

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Een heerlijke ontspannende vakantie gehad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De bedden waren echt te hard. Slechte parkeergelegenheid. Weinig ligplaatsen bij zwembad. Veel mensen leggen hun handdoek neer. San Miguel zelf was voor ons toch net wat te rustig. Omdat het voor seizoen was. Waren op zondag de winkels dicht. Dan rij je toch al snel ruim 20 min naar Santa gerdruda voor een fles water.

Het uitzicht vanuit het hotel is geweldig ! Super aardig personeel. Ligging hotel is lekker rustig. Zonder stap gebeuren of luidruchtige drinkende zatte personen. Kamer was schoon en netjes. Zeepjes / shampoo aanwezig. Wandeling naar Cala beniras was heerlijk ! Het restaurant in de baai serveert heerlijk verse vis. Mogelijkheden om te kano'en / bootje huren.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Fantastische vakantie!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De matrassen van de bedden waren slecht, je voelde de veren in je rug, vrij pijnlijk, dat is het enigste

Het uitzicht uit de kamer en het restaurant, super vriendelijke bediening en receptie. Zeer nette kamers.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Kwaliteit prijs erg goed
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Eetgelegenheid voor ontbijt, lunch, diner groot massaal ongezellig felle lampenen je kunt niet buiten zitten. Aan raam wel mooi uitzicht op baai. Telt 9 verdiepingen 9e waar je binnenkomt de receptie. 8e geloof ik eten. 3e animatie op de 2e en 4e denk ik ook hoor je dan avonds tot ? op je kamer continue stoelen schuiven (praten en muziek hoor je niet dus is makkelijk wat aan te doen viltjes of .., onder de poten/ andere vloer)

Luxe hotel kwaliteit prijs heel goed. 1 nacht geweest incl ontbijt en diner wat heel uitgebreid en goed was. Mooi uitzicht goede kamer. Laat in de ochtend/ begin middag pas echt de zon op je terras tot laat.

Heerlijk verblijf op schitterende locatie
    • Basic Familiekamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

zwembadwater was fris. Een koelkastje en waterkoker op de kamer zou fijn zijn geweest.

Het eten was goed, wel weinig variatie. Zwembadwater was fris. Het uitzicht geweldig. Voor mensen die slecht ter been zijn en naar het strand willen is dit hotel niet geschikt.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

SUPER !!!
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

prachtige lokatie , goede annimatie , zeer vriendelijk personeel, eten en drinken meer als genoeg kortom alles wat je nodig hebt voor een relaxte vakantie !!

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Heel mooi gelegen hotel met goede voorzieningen voor weinig geld.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Vaak 's avonds herrie op de gang. Verder niets maar verwacht geen luxe, culinaire hoogstandjes of bars en clubs.

Ruime kamer met waanzinnig mooi uitzicht over de baai. Heel vriendelijk personeel achter de receptie en in het restaurant. Gratis wifi. Goed ontbijt en diner. Prachtige omgeving (rustig en met veel mooie baaien). Voldoende parkeergelegenheid. Mooi strandje met ligbedden vanwaar het heerlijk snorkelen is (heel veel vissen te zien). Hele lage prijs. Dus super veel waar voor weinig geld/

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Middelgroot hotel op mooie locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De voornaamste nadelen zijn: - slechte wifi verbinding - harde (slechte) muziek bij het zwembad (lounge muziek zijn beter passen bij ambiance, zeker in voor- en naseizoen) - te weinig liften voor de grote van het hotel, ik denk in het hoogseizoen zeker een mega probleem ! - niet voor mensen die slecht ter been zijn

Aan het hotel zijn net zoveel voor- als nadelen te noemen. Voornaamste voordelen: - groot hotel - buffet (half-pens/all incl) is niet duur en goede kwaliteit. alles is warm en genoeg variatie - goede animatie - dichtbij zandstrand (te bereiken door trap) - Personeel is 24/7 beschikbaar en erg aardig - prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Fantastische wandelvakantie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Geen ijskast, geen licht op terras van de kamer, beperkte parking voor auto.

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, gevarieerd avondeten. Kamers in orde.

Te weinig parkeerplaatsen waardoor we een bon van de politie...

Te weinig parkeerplaatsen waardoor we een bon van de politie hebben gehad.

Waanzinnig mooi uitzicht, heel spijtig van de ongezellige refter.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 1 Kind)

Restaurant is een refter, luidruchtig en geen mogelijkheid om buiten te eten.

Het uitzicht, toplocatie. Al het personeel super vriendelijk.

Prachtig uitzicht

Lawaai airco

Buffet was uitgebreid en smaakvol

Locatie top, eten top, hotel top!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Het eten was heerlijk. Het uitzicht was prachtig. Personeel was heel vriendelijk & behulpzaam. Heel rustige, niet-toeristische omgeving.

Locatie, eten
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Oud en aan vernieuwing toe, geen bagage service zelfs geen trolley. WiFi werkt amper

Locatie, eten

Zeer rustig en aangenaam verblijf
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Hotel is een beetje verouderd, de bedden waren niet heel comfortabel.

Vriendelijk personeel. Locatie

HYGIENE
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

VEROUDERD MIJN DOCHTER VAN 17 JAAR? KREEG NERGENS EEN ALCOHOLISCHE DRANK ( OOK GEEN WIJN OF BIERTJE) EETRUIMTE NIET GEZELLIG

HYGIENE

• Familiekamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 1 Kind)

Kamers warennoud en slecht onderhouden wel.schoon

Personeel top

Lekker

Parkeermogelijkheden

Gastvrij personeel en locatie

Uitzicht en locatie, hygiënisch en erg vriendelijke...

Comfortabelere bedden.

Uitzicht en locatie, hygiënisch en erg vriendelijke personeel! Leuk en mooi zand strand waar je makkelijk naar toe kunt.

Uitzocht

De kamers waren echt jaren 20

Uitzocht

Zorgeloze break op rustige locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Weinig parking Eerste kamer was niet zoals verwacht maar dat is zonder probleem rechtgezet.

Uitzicht Rust Omgeving

Super locatie!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Super locatie! Mooi uitzicht. Zeker een aanrader.

De mooie locatie

Kwaliteit bed kan beter

De mooie locatie

Heel fijn hotel met vriendelijk personeel en bushalte voor de deur.

Het zwembad

Het uitzicht vanuit je kamer en het loungeterras

De locatie was super, hotel verouderd maar wel prima verder
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De helft van de bedden waren slecht

De locatie was super, hotel verouderd maar wel prima verder

Parkeergelegenheid

Prijs kwaliteit de moeite waard.

Vreselijk
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 1 Kind)

Absoluut geen 4 sterren hotel. Heel gedateerd . Alles rook naar luchtverfrisser.

Personeel ( managment) is heel klantvriendelijk

Service, eten heel goed

Service, eten heel goed

Ligging prijs kwaliteit

Parkeren

Ligging prijs kwaliteit

Volgend jaar weer!

Kamer wat gehorig

Super gastvrij hotel, heerlijk eten en aan een van de mooiste baaitjes van Ibiza.

Mooie ligging, met heel mooi uitzicht
    • Basic Familiekamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 1 Kind)

Kamers zijn wat gehorig, maar met oordoppen prima geslapen.

Mooie plek, met strand direct aan het hotel. Bijna alle kamers hebben zeezicht.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Na upgrading hadden we tenminste geen lawaai meer s avonds en het uitzicht is echt prachtig, het str
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Het eten, de bedden , gedateerd interieur, lawaai s avonds bij het zwembad

Het mooie uitzicht

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Zeer aangenaam, aanrader.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Minibar was prettig geweest.

Zeer vriendelijk personeel, genoeg keuze bij ontbijt/diner. Prachtig uitzicht vanuit kamer en restaurant.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Matras was erg hard

Eten was goed Vriendelijk personeel

Geluidsoverlast op de gang en buren.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Geluidsoverlast op de gang en buren.

Heel aangenaam verblijf!

Trage wifi

Het eten was superlekker.

Mooi hotel met mooi uitzicht maar ramp om je auto te parkeren

Parkeren is drama

Uitzicht

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Receptie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Dat ik geen vergoeding kreeg daar ik eerder door omstandigheden weg moest en er wad geen koelkast

Receptie

Prima plek, prachtig uitzicht

Matrassen Ouderdom sanitair /inrichting

Locatie Uitzicht Grootte van de kamer Mogelijkheden

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Slechte parkeergelegenheid

Eten is top en zeer schoon.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

heel goed
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee (4 Volwassenen)

het weer

Alles was goed

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Eten heel goed.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De kamer was verouderd en bedden heel hard.

Eten heel goed. Personeel toppers.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Personeel ontbijt hygiëne super

Wat verouderd hotel

Personeel ontbijt hygiëne super

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

my compliments to the reception team, everyone was very...

voor een 4-sterrenhotel was het hotel erg gehorig en waren de kamers te sober ingericht. Betere bedden zou een meerwaarde zijn.

my compliments to the reception team, everyone was very friendly, helpfull, courtious, it made our stay soo pleasant. Thanks especially to Rafael!

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Nette hotelkamers, prachtig uitzicht, voldoende variatie met...

Parkeren met de auto is een probleem (ca. 600 m bergaf); hotel gaf niet aan dat parkeren langs de weg niet was toegestaan (geen gele streep, geen bord, wel bekeuring). Twee van ons gezelschap hebben een voedselvergiftiging opgelopen.

Nette hotelkamers, prachtig uitzicht, voldoende variatie met het ontbijt en diner.

Er zijn ook 35 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Olé Galeón Ibiza