Beoordelingen over Hotel Oria 1-sterren

Oria, 2, 20400 Tolosa, Spanje

#2 van de 2 hotels in Tolosa

Prima verblijf op goede locatie

Eigenlijk niks. Mogelijk liggen de bedden minder lekker als je er een week op slaapt maar zo voor 2 nachtjes was het prima.

Leuk stadje waar van alles te doen is en te bekijken. Vlakbij het treinstation wat een goede uitvalsbasis is voor een bezoek aan San Sebastiaan en eventueel Bilbao. Ontbijt is typisch Spaans en daar moet je van houden. Prima kamers met airco. Alles aanwezig voor een kort verblijf. Personeel spreekt in het hotel engels, bij het ontbijt niet. Restaurant onder het hotel echt een aanrader. Heerlijk gegeten. Zijn heel bereidwillig je wensen in te willigen. Spreken niet super engels (wij helaas weinig spaans) maar samen kwamen er prima uit.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Jammer dat we hier hadden geboekt.

De receptioniste was van het type "eerst mijn eigen werk afmaken, dan de gasten", ik kon dus ook wel een minuutje wachten terwijl ze "druk" was. Ze sprak alleen Spaans maar begreep het woord "check in". Op alle documenten die je moest ondertekenen stond kamerprijs die hoger was dan ik via booking.com had geboekt. Ze liet gelukkig wel de cc afschrijving zien die de juiste prijs toonde. De kamer was opgemaakt voor 1 persoon terwijl wij met twee hadden geboekt. Daarbij ronduit vies bij aankomst. Haren in de badkamer, tandpasta van de vorige gast, sokken onder het bed en heel heel veel stofnesten. Na geklaagd te hebben bij de receptie (een restaurant medewerker bleek uitstekend Engels te spreken) werd beloofd dat de kamer opnieuw gedaan zou worden. Ja het was beter maar de plaatsen die nooit schoongemaakt worden waren nu ook niet gedaan. Het restaurant met stoelen en banken die al 10 jaar zijn versleten, heeft een "internationale" kaart en de lokale specialiteiten (zoals de beroemde zwarte bonen) zijn niet verkrijgbaar. Het ontbijt stelt niet veel voor wat koffie en voorverpakte zoetigheden alles los te bestellen.

Het hotel heeft zijn beste tijd gehad.

tussenstop naar ons tweede verblijf in Spanje dat we zeker opnieuw gaan boeken.

lekekr ontbijt en perfect ontvangst door personeel, geen enkele negatieve opmerking

vriendelijk hotel in een heel mooi stadje op een half uurtje...

een beetje te weinig geluidsisolatie naar de gang toe

vriendelijk hotel in een heel mooi stadje op een half uurtje met de trein van san sebastian

Comfortabele, moderne kamer.

Badkamer is sober.

Comfortabele, moderne kamer. Prima bedden.

prima voor 1 nachtje op doorreis

De dekens niet gebruikt, zagen er wat smoezelig uit

was kamer met balkon.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

super voor 1 of 2 nachten

kleine kamers

zeer centraal gelegen, lekker restaurant

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Funktionele kamer.

Personeel korrekt maar erg terughoudend en weinig proactief.

Funktionele kamer.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Onze kamer lag aan de voorkant, had geen airco, en de straat...

Onze kamer lag aan de voorkant, had geen airco, en de straat was lawaaiig.