Beoordelingen over Palas Pineda 4-sterren

#25 van de 66 hotels in La Pineda

6,4

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Meevaller

Zeer rumoerige eetzaal. Toen wij aankwamen stond er een lange rij aan te schuiven om te gaan eten. Gelukkig was deze om 20 uur volledig opgelost.

Zeer veel keuze bij het ontbijt en diner. Ook de drank is inbegrepen. Ruime propere kamer met mooie badkamer. Terrasdeur kon niet op slot, wat toch een wat onveilig gevoel geeft. Er is ook een lege minibar aanwezig. Wij hadden een mooie korting en daardoor zeer veel waar voor weinig geld .

Hotel is goed gelegen.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het zwembad zat vol met zand. Het water was niet proper. Zwembad ook maar open tot 20u00.

Hotel is goed gelegen. Dicht tegen het strand, dicht tegen de winkels. Kamer en badkamer proper. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Jammer, teleurstellend

Wij werden door de info balie op het station naar Pineda Del Mar gestuurd ipv La Pineda. Dus wij hebben er meer dan 6 uur over gedaan om van Barcelona naar het hotel te komen. We hebben gebeld het verhaal uitgelegd aan de receptionisten en zij gaf aan dat het hotel 24 uur per dag open is. Prima dus en kunnen wij ook nog ergens eten was onze vraag ? Ja hoor geen probleem het restaurant hiernaast is open. Daar aankomen was het restaurant dicht. Als je net 6 uur hebt gereisd het is 23 uur dan wil je graag eten maar er was dus precies niets en de receptioniste was alles behalve behulpzaam en gastvrij. (ook niets in de omgeving) Wij hadden ook ontbijt bij de overnachting geboekt. Maar omdat ons vliegtuig om 10.30 ging was 8 uur ontbijt voor ons net te laat. Receptionist heeft geregeld dat wij om 7.15 konden eten. Er zaten allemaal werklui in het ontbijt gedeelte en er was eigenlijk nog niets te eten behalve crackers en wat beleg. Voelde ook niet echt uitnodigend. Je voelt je gewoon alles behalve welkom.

De kamer was aardig , locatie is top in het seizoen. Vlakbij het strand en de gezellige boulevard.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Goed hotel, uitstekend eten. Bedden minder, locatie goed.

De bedden

Het eten

Het uitgangsleven is kei goed ze blijfen lang open bar’s Restoranten

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Blijf thuis in november

Eten en verblijf... niks te doen in November

Intree

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

geen tegevaller

locatie

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

eind april geweest, buiten t seizoen.

Het eten was als je niet direct op tijd kwam al gauw lauw en was enigszins beperkt in keuze. Omdat er een heel grote groep in Palas II zat, waren alle bedjes al snel bezet en kon je niet meer bij het zwembad terecht om op een ligbedje aan te schuiven en dat buiten het seizoen. Geen bagagehulp aanwezig

eind april geweest, buiten t seizoen. Ik zat al in een hotel ernaast en kon om een mooie kamer vragen en die kreeg ik ook. Mooi uitzicht op de zee en op het zwembad dat erg mooi is

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Ruime kamer.

Zwembad en ruimte daaromheen veel te klein voor zoveel kamers. Om 08.00 uur waren alle ligbedden 'gereserveerd''

Ruime kamer. Eten voldoende van kwaliteit.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Geen verbinding met wifi zelf soms met roming probleem

Wifi Personeel moeite om engels te pratenzeer goed voor familie

Geen verbinding met wifi zelf soms met roming probleem Inchecken 1 uur in de hall geen ventilatie of airco dan naar andere inchecken palas 2 hetzelfde probleem Kluis 20 euro voor deze prijs betere hotels in de gebuurte