Beoordelingen over Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa- All Inclusive 24h 5-sterren

Carretera Playa d'en Bossa, s/n, 07817 Playa d'en Bossa, Spanje

#8 van de 32 hotels in Playa d'en Bossa

Genoten van luxe verwen vakantie.

Vorige keer waren er op het strand stoelen van het hotel dit jaar niet meer had met een vergunning te maken. Dat is wel erg jammer voor een hotel met deze allure. Dit moeten ze echt oplossen!!

Top locatie en top hotel, vriendelijk personeel en perfect eten in verschillende restaurants.

Uitstekende ervaring
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Wat een onvergetelijke ervaring. De service was van begin tot eind super goed. Het eten van het buffet was van topkwaliteit net zoals bediening. Sportbar 24/7 geopend, handig! Zwembaden waren leuk, muziekje erbij en bediening. Cocktails waren lekker. Hotel ruikt altijd goed en de kamers worden ook goed schoongemaakt. Het strand is precies vlak naast het hotel, jammer geen service, dat is voor mij niet erg, wel kregen we ligkussens van het hotel voor op het strand. 10 min lopen naar playa den bossa en met de bus (die altijd bij de ingang staat) 5 minuten en naar de haven 15-20 min. Na het uitchecken kan je nog genieten van de all-in tot het moment dat je naar het vliegveld gaat, stel dat je nog wilt douchen kan je gebruik maken van een kamer met een douche, speciaal voor gasten die nog de hele dag hebben na het uitchecken. Heerlijk genoten met mijn partner. Zeker niet de laatste keer voor ons !!

Geweldig!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Aan het begin, lawaai van vliegtuigen, maar later waren wij eraan gewend.

We hebben in dit hotel super leuk verblijf gehad. Een schone en mooie kamer met zeezicht. Alles was naar ons wens. Het eten en drankjes in restaurants (en bars) waren fantastisch: uitstekende kwaliteit, grote keuze en hartstikke lekker! Super vriendelijk personeel (aparte dank aan het personeel in het grootste restaurant van Grand Palladium!). Heel groot aanbod van verschillende sportactiviteiten, animatie voor kinderen en volwassenen, een mooie en schone strand!

Fantastisch.
    • Deluxe Bubbelbad

Late check put was niet mogelijk. Shuttlebus was er niet Onvoldoende ligbedden op strand Geen prullenbakken bij het strand. Eerst wel en later weggehaald. ???

Eten was erg goed. Mooi resort om te relaxen Natuur omheen was erg mooi

Zeer lekker eten en heel vriendelijk personeel.

Vliegtuiglawaai boven je hoofd. Zit naast landingsbaan van vliegveld. Kamer een beetje out dated in mijn opinie.

Zeer lekker eten en heel vriendelijk personeel. Mooi groots opgezet.

Geweldig... alles wat je wilt op vakantie!

De muziek bij de Sportsbar (veel hardrock) vonden wij niet erg ontspannend.

Ontzettend vriendelijk personeel en bijzonder goed eten. Ook in de bar bij het zwembad is het eten geweldig.

Alles was zeer goed geregeld.

Alles was zeer goed geregeld.vriendelijk en behulpzaam personeel hotel faciliteiten zeer goed op elkaar afgestemd. Ondanks het slechte weer hebben we een geslaagde vakantie gehad

Goed voor een kort verblijf in gemiddeld hotel.
    • Suite met 2 Slaapkamers

Dit was geen 5 sterren hotel. Eerder een lage 4 of een goede 3 sterren. In het algemeen wat verouderd. Alles was wel netjes onderhouden. Zeer lange rijen aan het buffet voor eitjes, pannekoeken,.... Het buffetrestaurant had een zeer hoog refter gehalte, veel lawaai, ongezellig. A la carte restaurants waren gezelliger! Zwembaden waren ijskoud, jammer dat er geen enkel verwarmd zwembad was voor de kids. Wellness enkel voor volwassenen en betalend. Weinig te beleven in de wellnes en niet proper.

Zeer vriendelijk personeel ! Goede ligging, dicht bij het strand. Leuk annimatieteam.

Heerlijk hotel. Het was fantastisch.

Locatie kamer boven centrale receptie. Uitzicht was niet mooi. we keken tegen afvoerleidingen op het dak voor ons aan. Misschien vaker een (landen) thema avond organiseren met het avond eten. We hebben 1 x een Amerikaans thema gehad. Hierdoor leken met name de vleesgerechten vaak hetzelfde.

Ontbijt was zeer goed. Zeer veel keus en lekker. Eten was niet altijd goed warm. Alle (alcoholische) dranken zijn A-merken. Top Jacuzzi op de kamer was heerlijk. De 1e avond werkte de jacuzzi niet en kon niet gerepareerd worden. andere kamer aangeboden en gekregen. Goed geregeld. Sports bar was top. Je kon daar altijd terecht voor iets eten of drinken en je werd bediend, geen buffet. Alleen saladebar.

Kamer aan kleine kant. 3 pers. Kamer met opklapbed.

Maaltijden zijn fantastisch, veel keuze, elke dag anders. Zeer vriendelijk personeel. Schone kamers.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Lekker verwen hotel om bij te komen

Personeel erg vriendelijk alles wat ze kunnen doen wordt voor je gedaan. Eten zeer goed en van alles wat en erg afwisselend. Onze vlucht was pas laat maar konden gewoon van alles gebruik maken en voor vertrek nog douchen. Leuke eetgelegenheid aan het strand en mooie accommodatie.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Hartstikke mooie accommodatie, zeker voor herhaling vatbaar.

Cleaning kamer. Niet op vaste tijden en waren snel geneigd je over te slaan. A la carte restaurant viel tegen, voor n goed gerecht moest je bijbetalen.

Eten van buffet was heel goed. Zowel ontbijt, lunch als diner. Bar had ook goed eten en 24h geopend. Mooi groot zwembad en op loopafstand van centrum en strand.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Topverblijf voor Playa D'en Bossa

De kuisploeg doet goed hun best voor de kamers op orde te krijgen. Maar wat tegenviel is dat er elke dag vanaf een uur of 9 er een hels kabaal uitbrak boven ons met het verschuiven en draaien van de bedden (zelf gezien op onze kamer).

- behulpzaam en vriendelijk personeel - mooi hotel / kamers / zwembaden - verzorgd eten Eigenlijk gewoon alles.

Gelukkig was de zon wèl aanwezig. Leuke strandvakantie, maar zéker geen 5 sterren waard !
    • Deluxe Bubbelbad

5 sterren hotel zonder matrasjes op de ligbedden. Gewoon op de blote blauwe plastic, zoals in een 3 sterren hotel. Véél te weinig ligbedden bij het strand. Luxekamers zijn lawaaierig gelegen, en zijn niets beter dan een standaard kamer. Een bubbelbad dat niet werkt. Een terras met uitzicht op de afvoerleidingen van de onderliggende keukendampkap. (zie foto).

Maaltijden zeer goed.

Leuk verblijf voor een korte zonvakantie
    • Deluxe Bubbelbad

Te veel ligbedden rond het zwembd waardoor je te dicht op elkaar moet liggen. Pizza in de sportsbar was slecht en leek niet op de pizza in het restaurant.

Ontbijt kan je buiten eten. Eten zeer verzorgd en netjes

Goed; mooi resort,kindvriendelijk; vermijd de twee travelclub verkopers op sommige dagen in de lobby

Het verkooppraatje om deel te nemen aan hun travelclub!! Heel snel, gelikt, en aggressief als ze twijfel bespeuren! Niet reageren op kaartje om je 'gift' op te komen halen want dan proberen ze je voor 90 min te strikken voor hun verkooppraatje in het naastgelegen hotel en op 5 verschillende momenten je handtekening af te troggelen! Voor het meedoen aan het praatje willen ze ook je handtekening! Zelfs als je op het eind niet meer mee wilt doen proberen ze je een survey te laten invullen waar ze je ook weer proberen te dwingen je handtekening onder te zetten! Heeft een erg nare nasmaak gegeven aan de vakantie.

Buffet restaurant: uitgebreid ontbijt en diner 's avonds elke dag anders en veeeeel keuze (zaterdag seafood en steak).

Goede ligging.

Dit is een familiehotel. De sfeer in het hotel vonden wij (2 mannen van 23 die in Ibiza waren om te feesten) enorm tegenvallen. Zodra we naar buiten gingen naar Ushuaia/bora bora/destino kregen we het echte vakantiegevoel. Zodra we binnenkwamen in het hotel kregen we een akelig gevoel. Kies dit hotel dus NIET als je een leuke gezellige hotel wilt.

Goede ligging. Mooie kamer (junior suite)

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Heerlijk verblijf voor jong en oud
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Zeer uitgebreid ontbijt- en dinerbuffet en vele andere plekken om een hapje te eten zoals de beachclub waar je heerlijk kan zitten 's middags. Daarnaast mag je ook gebruik maken van alle faciliteiten (eten/drinken/zwembaden en activiteiten) van het hotel ernaast van Palladium White Island Resort & Spa dat met een loopbrug is verbonden met elkaar. De Palladium Group heeft vele hotels op Ibiza en je kan via de guestservice ook gebruik maken van de facilliteiten van de andere hotels op het eiland, een tip!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Leuk hotel maar zeker geen 5 sterren waard.

De service is niet geweldig voor een 5 sterren hotel, kamer was wel goed maar heeft wel een update nodig zo hier en daar. Shuttle transfer naar hotel vanaf het vliegveld moet je nooit doen, want het hotel vraagd hier 32,70 voor, voor een enkele reis en een taxi kost naar het hotel kost ongeveer 12,00 euro. Goede service van het hotel? Dit laat ik aan u over, maar dit mogen ze toch wel even melden vind ik. Verschrikkelijk boos was ik hier over, dat lijkt mij logisch. Na veel heen en weer gepraat, kon ik uiteindelijk de taxi rit naar het vliegveld terug krijgen. Nee, het hotel had ons het bedrag voor de shuttle terug moeten geven. Slechte service dus, wat dat betreft.

Eten en personeel restaurant en bar geweldig, bedden ook goed en alles heel schoon.

Hele slechte service voor een vijf sterren hotel

De service is voor een 5 sterren hotel belabbert te noemen. Wij hadden 2 kamers waarvan er 1 was overboekt en kreeg dan een junior suit, maar in eerste instantie moest ik hier wel voor bij betalen. Belachelijk natuurlijk, ofdat het mijn fout is dat de receptie niet kan plannen. Natuurlijk betaal ik niet bij en kreeg toen de junior suit (wat eigenlijk helemaal geen toegevoegde waarde heeft, is mijn mening) voor de zelfde prijs als een standaard kamer. De kamer zat helemaal in de hoek en was ijskoud en daar was volgens het receptie personeel niets aan te doen. Ook had ik een shuttle transfer geboekt bij het hotel en zou 36,40 kosten heen en terug voor 4 personen, maar later bleek dat dit een fout was en de transfer 32,60 moest zijn voor een enkele reis. Maar er wordt ook niet gezegd als service, dat een taxi naar het hotel ongeveer 12 euro kost. Na veel heen en weer gepraat krijg ik uiteindelijk de taxi rit terug naar het vliegveld en dit was 15 euro inclusief de 3 euro tip die ik heb gegeven aan de taxi chauffeur. Het hotel had ons gewoon de shuttle van 32,60 niet moeten laten betalen, maar alleen de taxi rit terug naar het vliegveld. Dan had het een goede service geweest van het hotel, maar nu niet. Ik ga de taxi rit ook niet terug vragen aan het hotel, maar zal dit hotel echt nooit meer boeken of aanraden. De kamer was ook wel aan een renovatie toe, want er waren een aantal dingen die kapot waren, zoals de sofa en de balustraden van het balkon.

Het eten en het personeel in het restaurant was uitstekend, veel variatie en goede bediening.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Bij onze volgende trip naar Ibiza zullen wij weer neerstrijken in het Palladium.

A la carte restaurant zat een wat hoog tempo in de afwisseling van de gangen. Begrijpelijk want op een avond willen meer mensen aanschuiven, maar dan zit je toch relaxter in het algemene restaurant, waar de keuze mogelijkheden zeer ruim zijn, en het eten kwalitatief uitstekend is.

Prima accommodatie. Kamer met balkon uitstekend. All-inclusive was ook echt all-inclusive. Uitstekend eten. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Uitstekend hotel met veel service

Service van personeel meer dan uitstekend. Zeker de dames van guest relations. Grote eetzaal maar dat heb je uiteraard in een all inclusive hotel. A la carte restaurants prima in orde. Kwaliteit van het eten niets op aan te merken. Echt heel veel keus. Een zwembad met bar en een zwembad zonder, dus heerlijk rustig.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Een fijne vakantie mede door hotel.

Verrassend fijne ervaring. Vrolijk en behulpzaam personeel. Goede sfeer. Heerlijk gegeten elke keer weer. Zowel in restaurants als buffet. Ligging heerlijk aan het strand.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Luxe resort voor een relaxed en smaakvol verblijf.

Ruime kamers (wel gehorig bij luidruchtige buren) met goede bedden, comfortabel balkon en badkamer voorzien van alle benodigdheden. Resort met vriendelijk personeel, heel relaxed (april is ook nog rustig) en zeer smaakvolle maaltijden buffet formule. Italiaanse restaurant wel iets onder niveau qua ambiance en kaart. Prachtig gelegen aan meer en strand, waardoor je zowel de drukte als de rust onder handbereik hebt. Bus richting stad voor de deur. Vlakbij vliegveld gelegen, afhankelijk van de windrichting hoor je de vliegtuigen regelmatig overkomen.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Dicht bij het strand met eigen ingang.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

In het restaurant weinig keus voor vegetariërs.

Dicht bij het strand met eigen ingang. Heerlijk eten, goed verzorgd! Mooie zwembaden. Zeer vriendelijk en attent personeel.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

fantastisch!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk eten, mooie schone kamers, geweldige animatie, mooie zwembaden, mooi gelegen aan het strand. In een woord, top!! We hebben een heerlijke vakantie gehad!! Bedankt Grand palladium Palace!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Voor een all inclusive vakantie, zeker met (jongere) kinderen prima accomodatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Veel kamers hebben niet al te best uitzicht. Hoe hier rekening mee. Ook het reserveren voor een restaurant is veelal lastig door plaatsgebrek.

voor All inclusive prima keuze. Eten goede kwaliteit en ontbijt perfect. Restaurants ( moet je wel voor in de rij) prima.

Jacuzzi op ons balkon

Jacuzzi op ons balkon

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Heel veel kinderannimatie maar te weinig uitleg aan de balie.

Heel veel lawaai ‘s nachts

Heel veel kinderannimatie maar te weinig uitleg aan de balie.

Prijs kwaliteit verhouding was niet goed

Afwerking, geen genoeg ligbedden, kamerinrichting ouderwets, prijs kwaliteits verhouding zeer matig. Vooral als je betere resorts gewend bent!

Het all in concept is echt super!

Het aantal zonnebedjes viel tegen na 11.00 uur was er al niets meer te krijgen dit kan gewoon niet.

Het all in concept is echt super!

Wij zijn na 1 nacht naar ander hotel gegaan

Er komen elke 10 min vlietuigen overvluegen ook midden in de nacht

vierde maal in dit hotel.

vierde maal in dit hotel. Helaas nu geen strandbedjes meer.

kamers waren super

kamers waren super

De hotelkamer was ontzettend gehorig!

De hotelkamer was ontzettend gehorig!!

Het ontbijt was super ,en drank ook uitstekend

Super goed eten, personeel zeer vriendelijk en de kamers...
    • Deluxe Bubbelbad

Super goed eten, personeel zeer vriendelijk en de kamers waren zeer luxe schoon en ook nog een minibar die elke dag gevuld werd.

Echt TOP.

Echt TOP. Uitstekend hotel.

Kamers waren schoon.

Geluidsoverlast bezoekers Sport restaurant

Kamers waren schoon. Alleen s nachts geluidsoverlast van dronken bezoekers sport restaurant.

Vriendelijk personeel. Geweldige locatie. Heerlijk eten en divers

Erg schoon en super vriendelijk personeel

Erg schoon en super vriendelijk personeel

Aangenaam!

Uitgebreide bufetten, zeer lekker gegeten in de a la carte restaurants. Uitgebreide all in

nooit terug......laatste avond/nacht en morgen beide ZIEK
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

het thema-restaurant......beneden alle peil !!! beide hadden nadien diarree - cava...geen bubbels meer te bespeuren

het ontbijt was lekker

Super hotel voor jong en oud

Geen

Super schoon allemaal

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Prijzen massage zijn redelijk hoog!

Alles was prima geregeld!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Heerlijk, komen zeker weer!!

Muziek bij sportbar, erg hard en allemaal Engelse rock

Service en vriendelijkheid van medewerkers

Heerlijk!

Eten heerlijk! Personeel heel vriendelijk, heerlijke sfeer! Super!

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Eten

Wat Lawaaierig door overvliegende vliegtuigen.

Eten

Top !
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Uitermate gunstig gelegen en kwalitatief bijzonder goed hotel.

Matige kamer voor de prijs

Matige kamer voor de prijs

Een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Zeezicht was zijdelings en van heel ver, zijn geld niet waard.

Het eten was heerlijk, kinderzwembad ook

Al het eten was voortreffelijk.

Al het eten was voortreffelijk. Mooie kamers met een fijn bed.

Tennismateriaal was van slechte kwaliteit.

De uitgebreide keuze aan eetgelegenheden en de zwembaden.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Het reserveren in de A la cart restaurants was niet te doen. Altijd vol.

Prachtig resort, heerlijk all inclusive, dicht bij Ibiza stad.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Alles is goed

Gratis ligbed en parasols aan het strand. Er is ook een restaurant wc en rolstoel wc vlak bij het strand.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Prachtig lokatie voor ons was het prima.

Kamer met morgens zon, liever kamer met zon in de middag;

Alles was Prima

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Het was echt een top hotel

Het was echt een top hotel

Ruime kamers

Ruime kamers

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Prima tussenvakantie. service kan iets beter.

De hulp bij het zoeken naar een verloren tas met baby artikelen.

De drie verschillende a la carte restaurants

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Alles was lekker

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Vriendelijk en gewillig personeel, royaal aanbod van heerlijk eten/drinken, heel schoon.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Teveel muggen in de kamers en we hadden een kingsize bed...

Teveel muggen in de kamers en we hadden een kingsize bed gereserveerd, maar we kregen gewoon 2 normale bedden die tegen elkaar waren geschoven.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Ligging kamer

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Heel goed ontbijt.

Wij hadden een juniorsuite geboekt en het was een mooie kamer. Enkel hadden we het gevoel dat de kamer al eventjes niet gebruikt is waardoor het een muffe geur had in de kamer en kasten plus een wakkig gevoel. Ook onmogelijk om op de terras te zitten door geuroverlast van tuin.( Rook naar riool )

Heel goed ontbijt. Buffetvorm met genoeg keuze. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Mooie zwembaden , mooie fitness, ...

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Het is direct aan het strand het eten is voor een all...

Het entertainment in de avond is niet wat je verwacht op een eiland als Ibiza dus je moet wel weg. Boven het strand vliegen de vliegtuigen af en aan, erg jammer!

Het is direct aan het strand het eten is voor een all inclusief goed.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Het personeel is super vriendelijk en gastvrij

1) als er grote groepen zijn is het gedrag van mensen tijdens het buffet ronduit slecht! Ook het eten was vaak op! Dan moet je echt "in de rij staan" voor het eten! Iets wat ik niet gewend ben ( kom hier al 5 jaar). Dat pas ook niet in de prijs-kwaliteitverhouding! 2) voor de sauna moet je extra €20.- betalen voor 90 minuten? Belachelijk voor wat je al moet betalen! 3) de cappuccino bij de bar hoort dit jaar voor het eerst niet in de All-inclusive formule? Erg vreemd want bij de bar naast het zwembad zit dat er wel bij?!

Het personeel is super vriendelijk en gastvrij

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

de junior suite was goed,service van personeel in de bar en...

zijn met drie en suite was maar ingedeeld voor twee, hotel is prachtig ,maar na twee dagen was er een ivent van een medisch bedrijf 350 man ,lawaai ,geen respect en maakt de resort tot een drukke bedoening en veel overlast in heel het resort,niet fijn,alla cart rest. kan beter ,muziek ,entertainment kan veel beter,onthaal in diner room onbeleefd en tot brutaal van de maitre,

de junior suite was goed,service van personeel in de bar en pool super vriendelijk

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

We zijn net terug van onze vakantie in het Palladium hotel.

We zijn net terug van onze vakantie in het Palladium hotel. Super kamer met uitzicht over de zee. Het is echt een mooie luxe resort. Het eten was erg lekker en gevarieerd. Van ontbijt tot avond niks aan te merken. Je mag zelfs 1 x A la carte eten in het restaurant (zeker doen) Super service en personeel waren zo behulpzaam. Het zwembad is mooi en schoon. Leuke entertainment steeds. We hebben een auto gehuurd maar was eigenlijk niet nodig geweest in dit resort is al genoeg te beleven. De zee ligt achter heel schone zandstrand. Resort ligt vlakbij de luchthaven en Ibiza stad. We komen zeker nog eens terug naar dit resort en dan nemen we onze kinderen mee. Ik heb niks aan te merken en vind het zeker 5 sterren waardig! Al met al een super vakantie gehad met mijn vrouw!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

De vriendelijkheid van het personeel

absoluut geen 5 sterrenhotel een vreetschuur voor mensen te massaal , kwaliteit is beneden peil , in dat gebied stinkt het ook elke dag enorm naar een riool lucht helaas geen aanrader zeker geen 5 sterren wij geven het een 3 ***

De vriendelijkheid van het personeel kamer is netjes verzorgd

• Beoordeeld op: 22 september 2015

De WIFI werkt helaas niet goed en ook alleen op bepaalde...

De WIFI werkt helaas niet goed en ook alleen op bepaalde plekken in het hotel. Dat zou mij kunnen weerhouden om nog een keer te boeken. Is voor mij erg belangrijk.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Erg vriendelijk personeel, goed eten, genoeg te doen voor...

WiFi heel slecht en bij het eten in de drie restaurants stonden wij met een uur weer buiten doordat het allemaal snel moest.

Erg vriendelijk personeel, goed eten, genoeg te doen voor jong en oud. Dikke duim voor het animatieteam.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Heerlijk hotel, goede lokatie aan het eind van Playa...

De soms wat harde muziek aan het zwembad. Ondanks dat ligbedden niet gereserveerd mochten worden werd dat wel gedaan en getolereerd door hotelpersoneel. Daardoor was het soms lastig een plekje te vinden.

Heerlijk hotel, goede lokatie aan het eind van Playa d'en Bossa strand, daardoor lekker rustig. Heerlijk lange strandwandelingen kunnen maken. Eten prima, vooral in de specialiteiten restaurants.Voor ieder wat wils. Lekkere paella proeverij bij zwembad.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Het hotel is ruim opgezet en onze luxe suite was brandschoon...

De wifi verbinding is traag en het bereik matig.

Het hotel is ruim opgezet en onze luxe suite was brandschoon met een goed bed. En wat was het personeel vrolijk, vriendelijk en behulpzaam. De all inclusive is zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

Kamers zijn prima schoon en goed onderhouden

Het eten was bijna elke dag t zelfde, animatie was heel slecht en bediening in t restaurant traag en ongemotiveerd

Kamers zijn prima schoon en goed onderhouden

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Grote kamers, mooi ingericht, vlakbij het strand.

We hadden gedacht dat het wat luxer/exclusiever was, maar het blijft gewoon een groot all inclusive hotel met daarbijbehorende publiek.

Grote kamers, mooi ingericht, vlakbij het strand. Wifi werkte prima.

Er zijn ook 24 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.