Beoordelingen over Apartamentos Palm Beach Carihuela

#70 van de 153 vakantiewoningen in Torremolinos

Gebaseerd op 1036 beoordelingen over dit appartement

De locatie is perfect!
    • Studio met Uitzicht op de Oceaan

Airco die een verschrikkelijke herrie maakt en die lekt! Gordijnen die heel vies zijn en de mieren die door de hele kamer heen lopen! Douche is een ramp er hangt een heel klein douche gordijn voor maar na het douche is de badkamer zeik nat.

De locatie is perfect! Lekker dicht bij het strand en de boulevard! Personeel heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Fijn appartement dichtbij het strand.
    • Deluxe Studio

Dat de inrichting behoorlijk gedateerd is. Airconditioning is lawaaierig en veel omgevingsgeluid.

Bed was goed en juiste afmetingen. Personeel zéér vriendelijk. Appartement dichtbij het strand.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prijs/kwaliteit verhouding € 85 p.nacht te duur.
    • Deluxe Studio

Om 15.00uur konden we pas op onze kamer. Kamer was op de 1e verdieping waardoor het balkon boven een afdak zat , waarop allemaal troep lag (sigaretten peuken, tampon, ondergoed). Koffie apparaat(lauwe koffie) broodrooster deed het niet en de waterkoker kon je niet het handvat vastpakken zo heet werd ie. Kortom habbie babbie spul 😣

Vriendelijk personeel.

Je leeft buiten dat maakte het makkelijker
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Straat en entree zijn vies, een continu geur van urine zodra je naar buiten loopt. De liften benauwd en geschikt voor maar max 2 personen. Bed was hard en kraakte erg.

De airconditioning

De locatie is fantastisch, bar, restaurants, taxiplaats op...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Vanuit het ROC hotel kunnen mensen vanuit het dakterras in mijn kamer kijken.

De locatie is fantastisch, bar, restaurants, taxiplaats op loopafstand, strand etc. De kamers zijn standaard, heb geboekt in het hoogseizoen en meer betaald. Overall ok De ontvangst was zeer goed, receptie met vriendelijke werknemers.

Heerlijk appartement, voor herhaling vatbaar!
    • Suite

Het water van de airco's van de kamers boven ons druppelde constant op ons balkon. Iets van gezegd, zou verholpen worden, maar dat bleef zo.

Heerlijke kamer! Er zat alleen geen standaard balkon bij, die heb ik tegen betaling bij moeten boeken voor aankomst (een kamer met balkon dus).

Prima complex voor een mooie prijs.
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Het complex beschikt maar over enkele kamers met balkon. De overige kamers hebben geen balkon of buitenverblijf waardoor je niet buiten kan ontbijten of avonds even buiten kan zitten. Erg jammer!

De liggen is super en het was erg netjes.

Vreselijk, noooooooit meer!!!!!!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Alles!! Vreselijke vieze, oude rotzooi, alles kapot!! Werkelijk te gek voor woorden dat zoiets nog verhuurd mag worden! Op de foto's lijkt het heel prima, de werkelijkheid is de hel! Enige positieve is dat de mensen aan de receptie erg vriendelijk zijn....

Meerdere keren geweest. Een volgende keer wel een appartement met balkon, dat miste ik erg.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Helaas geen balkon. Weinig stopcontacten. Bedjes bij het zwembad zijn allen erg doorgezakt en verouderd.

Prima vakantie gehad over- all. Fijn, airco in de kamer.

Prima!!
    • Deluxe Studio

Zowel de kamers als de buitenkant kunnen wel een update gebruiken. Ook de bedden zijn wellicht aan vernieuwing toe.

De services van de het personeel uitstekend, de ligging van het complex prima, Al met al goed.

was een heerlijke relaxte vakantie!
    • Suite

niets eigenlijk. wij hadden geen balkon maar die fout lag aan mijzelf.

De kamer de huishoudelijke service gezellig personeel. Heerlijk ontbijtje. Gewoon top gaan er zeker weer heen.

de rest was voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Studio

wij hadden liever een douche gehad omdat er een bad was met een douchegordijn en dat kleeft steeds tegen uw lichaam en dat stoort ons

de kamer was ruim een goed bed een goed werkende airco

Vlakbij het strand
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Het slot van de deur ramp om open en dicht te doen.we hadden een appartement met 2 aparte bedden..maar kregen een krap appartement met een heel klein 2 pers bed..ons appartement wilde de eigenaar niet uit..een studio gekregen die was een stuk beter omdat die ook een balkon had onduidelijk bij de beschrijving

Vlakbij het strand

Nooit meer
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het appartement is zeer zeer gedateerd, slecht onderhouden. Kamers waren hokken. Meubilair was zeer oncomfortabel. Bank was doorgezakt, bed kwamen de spiralen doorheen. 2 pits id keuken, als je eieren kookt duurt het een dag. Geen koffiezet apparaat. Het bad was helemaal vies en uitgesleten. Ontzettend gehorig. Ook mn de straat Doet zeer depressief aan. Je voelt je niet welkom. Zou er nooit nooit meer naar teruggaan. Het bedag wat we betaalt hebben is echt veel te veel!

Niet eens de locatie . Maar dat het dicht bij de boulevard lag.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima voor een kort verblijf zonder kinderen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Keuken was klein, voor ons geen probleem maar als je wel wil koken is niet handig op twee pitjes. Achterstallig onderhoud was er wel, keuken lamineer liet los. Losse stijl van de slaapkamer. Airco deed moeilijk. Maar al met al was het prima, wij hebben er enkel geslapen. Bedden goed.

Ligging van het appartement is prima. Lekker dichtbij de boulevard. Voor de prijs kun je ook geen top accommodatie verwachten. Dus onze verwachtingen klopten wel.

Prettig verblijf in betaalbaar apartement/studio
    • Deluxe Studio

Zwembad kan wel wat opknap werk gebruiken, uitgedroogde planten, geen parasols. Wifi op de kamer is €15 per 7 dagen en werkt goed maar je kan maar 1 tablet/pc/Iphone inloggen, dus niet handig bij multi gebruik! 2 pits elektrisch kookplaatje, niet echt geschikt om zelf een maaltijd te koken.

De locatie is perfect, dichtbij het strand en boulevard. openbaar vervoer voor de deur. wij verbleven in een studio en was redelijk schoon(iet wat oude meubels) en voorzien van keuken apparatuur etc. klein balkon maar groot genoeg voor 2 personen. Het aangrenzende bar/restaurant San Miguel is gezellig en goedkoop, snacks,simpele gerechten en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

kamer ok doche smerig servies goed wel veeeeeeeel te duur voor deze viese kamers
    • Studio met Uitzicht op de Oceaan

3 van de 4 lichten in de badkamer deden het niet, na 3 min douche liep de douchebak over dit was al langere tijd want de deurpost van de badkamer was van onder 20 cm verrrot en beschimmeld bankje wat aan de meur in de douch zit kom je niet gebruiken de plankje bleven aan de muur plakken en zaten dus los van het frame ook deze plankje was een en al schimmel en verrot!! sorry ik ga Nooit meer daar boeken.

de locatie was prima service aan de balie ook

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Alsof we thuiskomen !

1 x per week schoon bed en 2 x per week handdoeken mag wel wat vaker

Wij komen al jaren in palm beach nu hadden wij een studio waar de badkamer en vloer waren vernieuwd ! Erg mooi geworden en zorgde voor luxere uitstraling (studio 709) hopelijk wordt dit in andere studios ook gedaan, vooral de badkamers mogen wel wat aandacht.

te veel geld voor deze accomodatie in ieder geval voor de kamers die wij gekeregen hadden.

de kamers vielen tegen, niet schoon en schimmel in de kast , volwassen zoon sliep op een bank, douchekop zat niet goed vast . we hebben in januari geboekt maar we hadden slechte kamers en we weten dat er betere kamers zijn . gevraagd om andere kamers ze zouden kijken voor ons maar elke dag moesten we weer vragen en weer alles uitleggen en geen andere kamers gekregen dus 14 dagen lang kleding in koffers gehad.

bed was prima

Nooit meer!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Het is zwaar verouderd, zeer slechte bedden, te weinig handdoeken wissel in een week, waardoor je 2x met dezelfde handdoek moet doen. Of zelfs 4x als je twee keer per dag wil douchen!! Wij hadden geen balkon, konden nergens strandlaken etc drogen. Waslijn in de badkamer kapot, en droogt slecht.

De ligging.

Appartement netjes, fijne bedden, dicht bij de zee winkels excetra.
    • Deluxe Studio

Het zwembad was lekker, alleen om het zwembad heen werd niet schoongemaakt en zag er niet aantrekkelijk uit, is erg jammer want je kan er echt wel iets leuks van maken.

De kamer was netjes, jammer dat wij een week geen schone handdoeken kregen, er naar moesten vragen.

onze kamer was goed en gemoderniseert maar van onze vrienden...
    • Deluxe Studio

onze kamer was goed en gemoderniseert maar van onze vrienden was het wel oudbollig en kan wel een opknapbeurtje gebruiken ,bedden waren goed en het was schoon

Vriendelijk personeel in een prima accomodatie
    • Studio met Uitzicht op de Oceaan

Ik heb geen klachten alles was prima

Kamers waren prima, wij verblijven regelmatig in Carihuela omdat mijn zoon daar permanent woont. Dit was de eerste keer in Palm Beach

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Wij sliepen er alleen maar meer moet je ook niet verwachten
    • Studio met Uitzicht op de Oceaan

De nachtportier Voor 3 personen geboekt alleen 2 pers bed Kom je s,nachts aan krijg je een laken zegt die ga maar op de bank . Ik zeg dat kan toch niet , hij zegt it is the war 😬😬 sta je dan midden in de nacht Na twee dagen op een bank , andere kamer met extra bed

De ligging is goed

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

slecht
    • Deluxe Studio

de 1e nachten zonder derde bed na een hoop kabaal uiteiendelijk andere kamer gekregen

Kwamen in de nacht aan en de kamer was niet voorzien van een derde bed. Nachtportier deed ongeintresseerd en zei dat het elke nacht een probleem was!!!!

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

De airco
    • Deluxe Studio

We hadden met vrienden twee comfort kamers de luxe besteld kamer van vriendje was perfect , van ons was super triest, en werd niks aan gedaan beide kamers even duur!!!

De airco

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Helaas beneden de maat, onhygiënisch, sombere kamers.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

We wisten dat het eenvoudig zou zijn. Maar kapot en smerig hoeft niet hetzelfde te zijn als eenvoudig. Gordijnen die niet dicht gingen, lekkende airco, slechte hygiene.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

super goed hotel top ligging aanrader
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

het is een beetje verouderd maar je hebt alle comfort zoals bad ,douche, zeer goede matras, rustige ligging en airco of draailuchter aan plafond zeer proper, en vriendelijk personeel zowel aan de balie als in het restaurant. top locatie heel mooi zwembad en dicht bij het strand we gaan zeker nog eens terug

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

goed verblijf voor de prijs en centraal gelegen
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

voor 3 personen geboekt. 1 persoon moest op een slaapbankje. Mocht de naam slaapbank niet hebben. een klein kindje tot 8 jaar had er op kunnen slapen. vind dit niet kunnen voor 3 volwassenen. echt heel slecht.

prettig verblijf in Carihuela
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

dichtbij alle gezelligheid, winkeltjes, barretjes, eettentjes. netjes appartement, prettige badkamer waarin je in een douche kunt douchen (en niet in een bad)

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Erg simpel
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Erg gedateerd. Scheur in gordijn bijv. Afstandbediening werkte niet Wc knop bijna kapot en bad met erg oude aanslag die er niet met uit gaat. Wel schoon alleen oud

Ligging en leuk restaurant in te eten ernaast

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Ondanks wat makkelijk op te lossen minpuntjes toch een prettig verblijf gehad.
    • Studio met Uitzicht op de Oceaan

Betere sloten op de deuren zou geen luxe zijn. Leefruimte was schoon maar wat aan de krappe kant. Bij geopende balkondeur last van lawaaiige omgeving vooral ´s nachts. WIFI was niet altijd optimaal in receptie-hal. Betalen voor de kluissleutel (prijs per dag).

Bijna elke dag schone handdoeken. Behulpzame medewerkers. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Verder op bed na prima.
    • Studio met Uitzicht op de Oceaan

Topper.. Neem hem mee. Want de boxspring is dodelijk. Evenueel luchtbed mee optie. Een handdoek van een wasrek is nog zachter. Bed is dus flink minpu tje. Volgens mijn chiropractor

Prima appartement. Toplocatie goede receptie service

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Prettig.je voelt je er snel "thuis"
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Wat leuke beplanting buiten rond zwembad b.v.zou het wat opvrolijken.

Zeer dienstverlenend vriendelijk personeel..spreekt div. Talen.veilige sfeer..prettige en functionele hal receptie.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Wij zijn niet zo heel veel eisend, we weten na 20 jaar wel alles te vinden.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het bed, echt waardeloos en we miste een balkon. Verder zat er alles in maar wel oubollig. Wij komen al 20 jaar in Carihuela en wilde dit een keer proberen. Soms wat herrie vanwege café 'Heineken hoek'. maar ach, de mensen willen ook hun verzetje hebben. acceptabel tenminste in mei. Misschien dat het in juli en augustus minder is.

Zwembad, goede service (24 uur per dag). Grote badkamer en om de twee dagen schone handdoeken, chapeau.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Vriendelijke mensen bij de receptie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Slechte matrassen op de bedden, die zijn aan vernieuwing toe! Parkeren in de buurt is niet altijd even makkelijk

Vriendelijke mensen bij de receptie. Goed gelegen. Ruimte van appartement voldoende. Netjes. Bushalte in de buurt.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Voldeed aan de verwachtingen.
    • Deluxe Studio

Twee eenpersoons bedden is niet ons iets. Maar alles was schoon en het was zijn prijs waard. Parkeerplaats is in de zomer niet voldoende.

Sorry geen ontbijt, restaurant was niet een gezellige plaats om te gaan eten. Teveel concurrentie op de boulevard misschien.

OLD FASHIONED VEEL TE VEEL LAWAAI S MORGENS
    • Studio met Uitzicht op de Oceaan

alles zeer oud en old fashioned en teveel honden en wifi alleen receptie anders betalenEN ZEER SLECHT S MORGENS BUSSEN DIE DRAAIEN +HUISVUIL MAAKT ZEER VEEL LAWAAI

de vernieuwde kamer

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Slecht slaapcomfort
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het bed, zeer slecht. Had al 10 jaar geleden vervangen moeten worden!! en in de nacht veel herrie van de vuilniswagens om 3 uur in de ochtend

Schoon en eenvoudig, alles aanwezig wat je in ern basic appartement mag verwachten

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Als slaapplek oké
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De staat van de kamer. Zeer gedateerd. Kleine gebreken aan kastjes, kapotte voegen, ranzig douchegordijn badkamer. Het was allemaal schoon maar een kleine renovatie zou geen kwaad kunnen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Goede bedden in de kamer die ik had.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Op basis prijs/kwaliteit acceptabele locatie. N.B. Voor ons geen herhaling.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Appartement is zeer gedateerd. Door het matige weer viel het op dat de alu. ramen niet goed sluiten. Moesten derhalve de airco op warm zetten. Tevens app. zeer gehorig. Tevens nadeel geen parkeermogelijkheid

De prijs!

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Aangenaam
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Wifi is langzaam maar gratis in de lobby, tegen betaling ook verkrijgbaar op de kamer.

Kamers waren schoon, konden eerder inchecken, ligging vlakbij de boulevard en toch rustig.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Redelijk tot goed voor een kort verblijf als je geen luxe eist.
    • Deluxe Studio

1 complete nacht wakker gelegen van een geluid in het hotel, vlak bij onze kamer. 's nachts zelfs iemand van de receptie laten luisteren. Weet nu nog niet wat het was.

Locatie is top.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Eerste week waardeloos daarna nog enigzins gecompenseerd met beter appartement
    • Studio met Uitzicht op de Oceaan

De informatie die Booking.com vermeld op de site klopt niet, men geeft aan dat er een kluisje bij het appartement zit echter dit dient separaat te worden afgerekend. Dit is al eerder voorgekomen, zaken die apart dienen te worden afgerekend dienen als zodanig ook vermeld te worden. Nu ontstond er een discussie "Ja daar moet je voor bij Booking.com zijn". Heel vervelend . Prijs- kwaliteit was verschrikkelijk 943,50 voor een bouwval. Nagenoeg alles was stuk.

Uiteindelijk is door een van de receptiemedewerkers een ander appartement aan ons toegewezen (na 5 dagen). Dit appartement voldeed veel beter maar was niet hetgeen wat geboekt was.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Thuiskomen!
    • Deluxe Studio

Mijn verzoek om kamer op hogere etage is niet ingewilligd terwijl ik al in februari heb geboekt voor een reis in september. Prijzen zijn veel hoger dan vorig jaar scheelt voor 14 dagen bijna €200,-- dat is echt extreem!

Studio, omgeving en personeel zeer servicegericht

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Goede locatie, schoon, naast supermarktje voor o.
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Helaas geen balkon, wel openschuiframen. Zwembad niet schoon (ook erg klein). Keukentje prima. Wel apart was de magnetron midden op het aanrecht, waardoor weinig ruimte voor de vaat.

Goede locatie, schoon, naast supermarktje voor o.a. verse broodjes. Winkelstraat, restaurantjes en strand dichtbij. Airco was aanwezig maar niet nodig gehad. Plafondventilator in woonkamer en slaapkamer. Voldoende opbergruimte. Kluisje in kamer.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De vriendelijkheid van ieder die er werkt

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Heerlijk !!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het appartement was zeer compleet ingericht. Het was netjes en schoon.

Verder prima accommodatie
    • Deluxe Studio

De bedden waren super hard. Handoeken mochten vaker worden verschoond

De locatie en gastvriendelijkheid

Heel goede prijs/ kwaliteitsverhouding en goede locatie

De harde bank

Prima verblijf, voor herhaling vatbaar
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Om de dag schone handdoeken was wat minder.

Centraal gelegen. Je hoeft pas om 12 uur uit je appartement. Compleet ingericht van strijkijzer tot föhn.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

alles

Kamer was netjes

2x per week restaurant dicht in hoog seizoen is een beetje vreemd

Kamer was netjes

De schimmel in de badkamer, het was gewoon goor.
    • Deluxe Studio

De schimmel in de badkamer, het was gewoon goor. En alles verouderd, zeker geen deluxe studio

De airco deed het niet goed

De airco deed het niet goed

Geen aanrader
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Geeen balkon. Weinig wisselen handdoeken. Met warmte veel douchen dus te weinig handdoeken. Slecht bed en superslecht bedbank

Airco deed t goed

hele fijne vakantie gehad!!!!!
    • Deluxe Studio

voor ons niet van toepassing

de gunstige ligging vanaf de boulevard. nette kamers

Mwah
    • Deluxe Studio

Had studio de luxe geboekt maar kreeg een gewone studio

Simpel maar schoon geweldige vakantie gehad
    • Deluxe Studio

De ligging is zo perfect

Keurig, nette studio en overal dichtbij

Douche in bad

Kamer was geweldig

Appartement met oceaanvieuw was groot genoeg. Bed was goed. Slaapbank Zag er niet heel fris uit.
    • Studio met Uitzicht op de Oceaan

Er was een douche met douchegordijn. Vind dit heel onhygiënisch

De ligging is perfect

Jammer van de bank
    • Appartement met Uitzicht op Zee

De bank die zo hard was dat je het wel uit je hoofd laat er op te gaan zitten.

Vriendelijke receptie en goede schoonmaakj

Schoon en alles wat we nodig hadden was aanwezig

Erg gehorig

Schoon en alles wat we nodig hadden was aanwezig

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Fijne vakantie gehad.
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Het is een verouderd complex.

De ligging was erg goed, prijs- kwaliteit erhouding is ook goed.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

het was heerlijk
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

de bank in het appartement

de omgeving , gezellig centrum . goede balie medewerkers .

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

fijn appartement had voor de tweede keer kamer 603
    • Suite

onze hele vakantie was uitstekend

App.met balkon alles aanwezig eenvoudig

Oud gebauw

Receptie hele dag geopend

Goede ligging en vriendelijk personeel

Geen min punten

Goede ligging en vriendelijk personeel

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De inrichting is oud en de slaapbank niet al te best

De afstand naar het strand

goed voor weing
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

de locatie is perfect! dicht bij het strand, winkels en horeca.is niet super de luxe. maar netjes en schoon! heerlijke bedden.

Fantastisch verblijf en een nette prijs

Geen

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Redelijk tot goed

Het weer

Perfecte ligging in de wijk Catihuela.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Geen balkon bij mijn appartement (1 hoog)

Perfecte ligging in de wijk Catihuela. Dicht bij bus, strand, en Calle San Miguel.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Rustig appartement lekker tot rust gekomen
    • Deluxe Studio

Het zwembad was nog niet zuivergemaakt

Kamers zijn mooi en netjes