Beoordelingen over Hotel THe Mirador Papagayo 4-sterren

Urbanización San Marcial del Rubicón, 35570 Playa Blanca, Spanje

#44 van de 159 hotels in Playa Blanca

Mooi hotel met vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (3 Volwassenen)

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Aangenaam vertoeven / geen maximale bezetting gedurende ons verblijf. Verzorgd tennisterrein à 6€/uur te huur. Zuivere ruime zwembaden met voldoende ligstoelen. Geen irritante handdoek leg toestanden. Een echte aanrader.

Personeel is TOP, vriendelijk en behulpzaam!
    • Tweepersoonsfamiliekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De familiekamers zijn verouderd. Wi-Fi werkte na een bepaald uur 's avonds niet meer behoorlijk in de kamer, wel op het balkon. Jammer van de miertjes in de badkamer en kitchenette. Bij melding aan de receptie hebben ze onmiddellijk ingegrepen wat we wel aprecieerden. Spinnenwebben aan het balkon.

Personeel is TOP, vriendelijk en behulpzaam!! Eten was lekker met genoeg variatie, zowel 's morgens als het diner. Heerlijke koffie. Genoeg parkeergelegenheid. Direct aan de boulevard, zo is het een 15 min stappen naar de haven, goed te doen. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Heerlijk om een weekje bij te tanken.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De hoofdgerechten vind ik vaak erg vet.

Ligt heerlijk kort aan zee en langs de langgerekte wandel boulevard. Prima ontbijt, goede saladebar en lekkere toetjes. De hoofdgerechten vind ik vaak erg vet.

Goed hotel op een mooie locatie.
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

Lawaai in het gedeelte met familiekamers. Krijsende kinderen, met hakken over en weer op bovenverdieping, constant deuren open en toe. Is uiteraard te wijten aan de klant en niet direct aan het hotel. Gewoon pech gehad deze keer..

Overwegend vriendelijk personeel. Mooie locatie. Netjes en eten is goed.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Mooi hotel op prima locatie. Een wandeling van 10 minuten naar de haven met restaurants, winkels enz
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wij vonden het diner niet geweldig. Voorgerechten en nagerechten prima. Hoofdgerechten minder van kwaliteit.

Prima ontbijt. Mooie ruime en schone kamer met balkon. Heerlijke bedden. Ontzettend aardig en behulpzaam personeel.

Voor betaalde promotieprijs ok
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ligging hotel wel aan zee maar ver van centrum van Playa Blanca gelegen in woonwijken met 1 supermarkt en verder niks. Dichtsbijzijnde restaurant of winkel op 10 km.

Kamers in gerenoveerde deel met zicht op zee zeer ruim en mooi. Personnel zeer vriendelijk behalve receptie. Eten uitbreide aanbod maar geen 4* Veel conservenfruit,non névrite taarten, saladbar niet denderend.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Fijn hotel op mooie locatie!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Communicatie met hotel slecht Twee mails van ons zelf alsmede 1 van Booking over voorkeur kamer : hotel niet gelezen en/of geantwoord met als resultaat dat wij geen favoriete kamer(s) toebedeeld hebben gekregen. Erg teleurstellend van dit op vele andere fronten wel klantvriendelijke hotel.

Mooie schone kamers , wij hadden superior kamer met zeezicht. Uitermate vriendelijk personeel in restaurant! Geweldig ontbijt en diner..

• Beoordeeld op: 20 september 2017

• Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Dringend renovatie nodig van de sanitaire voorzieningen in de kamer. Schimmel en vocht en roest. Properheid hotel kan beter.

Vriendelijk personeel. Aangename locatie van het hotel.

Verder uitstekend en behulpzaam personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Omdat velen de kamerdeur bij het sluiten niet vasthouden klapt die behoorlijk hard dicht, wat niet fijn is. Ook renden af en toe kinderen nog laat door de gang (23.30 - 24.00 uur). Als "nieuwe gast" moet je bij het zwembad een ligbed zien te "veroveren", wij zaten aan het ontbijt en konden het zwembad met ligbedden overzien. Er waren een paar personen aan het slepen met bedden en parasols, op het moment dat het restaurant net open was voor het ontbijt, en één persoom kwam kort daarna tandenpoetsend terug om nog even te "checken" wat een belachelijk iets. Het staat aangegeven bij de info op de kamer, en toch gebeurd het. Het zou mooi zijn als het hotel (personeel) hier meer toezicht c.q gasten op zou aanspreken (op al deze punten)

Personeel heel duidelijk en correct.

• Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee (3 Volwassenen)

Weinig wind bij het zwembad.is ingebouwd en te weinig parasols Toen wij we waren was het 32 graden.

Ontzettend vriendelijk, behulpzaam en servicegericht personeel Superieur zeezicht suite is perfect

oke

Prijs-kwaliteitverhouding viel tegen. Spaanse mevrouw bij de receptie deed er super lang over om ons in te checken. Was verder wel vriendelijk.

Was voor een nachtje prima.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Goed hotel
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

Onze kamer was gehorig Schoonmaak matig

Wij hadden een ruime kamer: woondeel, keuken, ruime badkamer en slaapkamer. Badkamer met bad en aparte douchecabine. Goede airconditioning op de kamer

Heerlijke voorjaars vakantie!

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Fijn dat we ook buiten konden zitten. De kamers waren ruim (uitzicht aan de achterzijde minder) en het was fijn dat er een tussendeur zat tussen onze beide kamers. Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Een heerlijke vakantie; we hebben genoten van alle faciliteiten en uitstekend kunnen relaxen.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We zijn geen fanatieke zwembad gasten en liggen dus niet elke dag vele uren aan het zwembad, maar het aantal ligbedden was enigszins beperkt, voor zo'n groot hotel.

We hadden half pension geboekt; uitstekend ontbijt buffet met vele en ruime mogelijkheden; goed diner buffet met voor ieder wat wils qua interesse en smaak. Het personeel was zeer vriendelijk, zeer correct en behulpzaam zowel aan de receptie, in het restaurant, bij het zwembad als de dames die de kamer elke verzorgden. Onze premium kamer was prachtig gelegen met vol uitzicht op de zee. Een mooie boulevard liep langs ons hotel.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

lekkere standvakantie

Het bed was hard en het kussen veel te dun.

Een mooi strand op een half uur lopen. iedere avond gezellige muziek mooi zwembad. wel zo lekker in deze tijd. veel restaurantjes op 10 minuten lopen en barretjes met live muziek

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Geweldig!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De wellness is echt verouderd en past niet bij de kwaliteit van het hotel.

Prima kamer(wij hadden junior suite met zeezicht). Veel variatie in het eten en van zeer goede kwaliteit. Voor ons een geweldig pluspunt: geen last van de animatie en geen muziek in de gangen, aan het zwembad en het restaurant!!

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

voor rustzoekers zeker een van de beste hotels op Playa Blanca
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

niveau van de avondbuffetten (kwaliteit-afwisseling)echt veel minder dan de ( vroegere) Iberostar-klasse

premium kamers zijn een aanrader!prijs meer dan waard voor rustzoekers die graag genieten van het uitzicht op zee en de calas,en indommelen met het geluid van de golven op de achtergrond-schitterend ontbijt

• Beoordeeld op: 15 december 2016

het door ons uitgekozen hotel zouden we zo weer boeken.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

waren 2 wel heel grote eenpersoonsbedden en ze reden te gemakkelijk uit elkaar waardoor ze snel schuin stonden en er een tussenruimte ontstond.

het ontbijt was heel uitgebreid en van prima kwaliteit.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Verblijf aan zonnige kust op Lanzarote
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Weinig, prijs-kwaliteit verhouding was heel goed.

Ontbijt was uitgebreid. Veel keuze in brood, granen, melk, yoghurt, en fruit De kamer was erg mooi en groot: was recent gerenoveerd. (was mooier maar ook duurder dan meeste kamers)

• Beoordeeld op: 27 november 2016

• Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Internet tegen betaling werkte niet, gratis wifi in de bar werkte niet tot eindeloos traag. Uiteindelijk tegen betaling, na 5 dagen de wifi op de kamer ok. Dit zou eigenlijk standaard in de prijs moeten zitten (anno 2016). Nog een tip: als je de eerste keer op Lanzarote komt, dan is dit hotel echt wel moeilijk te vinden. Een bordje aan de hoofdweg - zoals bij de andere grote hotels - kan wonderen doen.

Unieke ligging (wij hadden een kamer met zicht op de zee en op de bergen), vernieuwde kamer, lekker eten. De kamers zijn tiptop in orde. De keuze bij ontbijt en avondeten meer dan uitgebreid genoeg!

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Uitstekend!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Papagayo stranden zijn wel zeer mooi. Maar ondanks de shuttleservice van het hotel toch moeilijk bereikbaar. Nog een heel eind wandelen in rotsachtig gebied.

Maaltijden zeer lekker! Hotelfacilieteiten super. Uitstekende wifi in de kamer voor slechts 25 euro voor 1 week vind ik hiervoor niet veel. Maar er is ook goed en gratis wifi in de buurt van de bar.

zowel ontbijt als avondeten waren zeer verzorgd
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (3 Volwassenen)

zowel ontbijt als avondeten waren zeer verzorgd

Heel vriendelijk personeel!

Heel vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Super aangenaam

het personeel was vriendelijk en spontaan hulpvaardig grote variatie in de maltijden

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Heerlijke vakantie gehad.
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

Ons terras zat op het noorden. Dus helaas geen zon.

Heerlijk uitgebreid ontbijt- en diner buffet.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Wil direkt weer terug
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer was super en het eten ook

Prijs / kwaliteit prima
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee (3 Volwassenen)

Mooi gelegen. Vernieuwde kamers zijn heel tof. Eten is goed. Sommige dagen iets te weinig keuze maar nooit slecht.

Een aanrader, ik ga terug!

Eigenlijk niets!

SUPER

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Ligging / personeel/ eten

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Prima verblijf voor onze huwelijksreis.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ontbijt prima. Kamer oké.

• Beoordeeld op: 11 april 2016

Maaltijden waren goed verzorgd en erg gevarieerd.

Afstand is niet groot, maar naar Playa Blanca is wel een huurautootje gewenst. (op circa 5 km afstand)

Maaltijden waren goed verzorgd en erg gevarieerd.

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

ontbijt,diner heel goed

wifi signaal ontoereikend, zetels in de animatiezaal dringend aan vernieuwing toe (zakken door wat niet te gebruiken is bij rugklachten)

ontbijt,diner heel goed

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Alles in het hotel was prima in orde, kamer, maaltijden,...

helemaal niets, alles was pico bello

Alles in het hotel was prima in orde, kamer, maaltijden, locatie. Prachtig gelegen in Playa Blanca. Met de toewijzing van de kamer (811) zijn we wel extra verwend geweest. Dit kan ik iedereen zonder risico aanbevelen. Als we nog terugkeren naar Lanzarote dan keren we hier zeker terug.

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

de locatie, het personeel en het ontbijt

diner, minder van kwaliteit en variatie t.o.v. de vorige eigenaar (Iberostar) De animatie 's avonds was heel flauw en van een zeer laag niveau.

de locatie, het personeel en het ontbijt

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Prima hotel.

Jammer dat we de laatste drie dagen slecht weer hadden.

Prima hotel. Aardige medewerkers. Veel sportmogelijkheden en entertainment voor zowel jong als oud. Volop keuze aan de bufetten zowel ontbijt als avondeten (wij hadden half pension). Iedere avond een ander thema en aangepaste hapjes, zoals mexicaans (tortilla's, bonen e.d) spaans (tapa's), etc. Huiswijn vonden wij niet zo lekker, maar wijn van Lanzarote was perfect. Ook per glas te bestellen. Haven en stadje puerto de marino vonden wij super. Heerlijk rustig en mooi. Hier ook een tochtje met de onderzeeer gehad. De moeite waard!

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Ontbijt super.

Lawaai in eetruimte was minder fijn

Ontbijt super. Keuze bij het eten. Zowel gezond als ongezond. Mensen met allergieën kunnen hier zeker hun gading vinden. Rust aan zwembad

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

Heb aanzichtkaarten in de brievenbus gedaan in de winkel van...

Heb aanzichtkaarten in de brievenbus gedaan in de winkel van het hotel gevraagd aan het winkelpersoneel of ik ze daarin kon doen de kaarten zijn helaas Nog niet aan gekomen!

• Beoordeeld op: 18 september 2015

DE VRIENDELIJKHEID VAN HET PERSONEEL , DE SERVICE BIJ HET...

de ongelofelijke stank tijdens het sproeien van het grasveld s morgens vroeg , waardoor je onmogelijk met je schuifdeur open zou kunnen slapen ! erg vervelend !!!!

DE VRIENDELIJKHEID VAN HET PERSONEEL , DE SERVICE BIJ HET ONTHAAL , de prachtige locatie

• Beoordeeld op: 8 september 2015

hygiëne.

Gratis wifi zeer slecht. eten vaak koud en lege schotels. te weinig fruit. Fruitsap en koffie ondermaats. Jacuzzi in zwembad deels defect en te weinig in werking. toeslag late check-out veel te duur. Omwisseling van handdoeken slecht geregeld (te weinig openingsuren).

hygiëne. Rustige ligging

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Heel aangenaam, niet te grote hotel met super vriendelijk...

Geen mogelijkheid om buiten te eten. Vind ik persoonlijk heeeeeel jammer tijdens een zomervakantie!!!

Heel aangenaam, niet te grote hotel met super vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Idelale en rustige ligging op een half uurtje flaneren van...

De koffie aan het ontbijt kwam uit machines en was ondrinkbaar - thee dus maar... Gelukkig kan je voor een lekkere koffie in de bar terecht. Hier en daar zijn opfrissingswerken nodig (gangen, kaal restaurant); de kamers zijn een beetje gedateerd qua inrichting maar verder erg ruim en hebben goede badkamers.

Idelale en rustige ligging op een half uurtje flaneren van het centrum van Playa Blanca over de moooiie zeedijk. Ligt tegenover de rotsen met de verscholen zandstrandjes papagayo Beach, ideaal om met een stevige wandeling te verkennen. Redelijk kleinschalig gevoel door goed concept van inplanting van het hotel. Zeer lekker en uitgebreid buffet met deels showcooking; zéér vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

Mooie kamers, fraai zwembad, prima bedden,

TV op de kamers zonder teletekst en geen BVN-kanaal (meer).

Mooie kamers, fraai zwembad, prima bedden, en buffetrestaurant met een ruime wijnselectie. Ook de uitstekende witte Lanzarote wijnen. En zeer attent personeel.

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

Geen verschil met voorgaande jaren toen het hotel nog...

het eten in het restaurant is nog steeds van goed kwaliteit, maar in vergelijking met vorige jaren is het aanbod minder. Geen thema avonden meer en show cooking is teruggebracht tot 1 kok die 3 gerechten tegelijk moet bereiden. Geen BVN of andere nederlandstalige zender meer op TV

Geen verschil met voorgaande jaren toen het hotel nog Iberostar papagayo heette. Zelfde vriendelijke personeel, leuke avondshows. Wifi is in de lobby en de bar gratis; was vroeger slechts 1 uur gratis

• Beoordeeld op: 22 januari 2015

Uitgebreide buffetten.

Betalen voor WiFi (20 euro per week is trouwens wel een goede prijs).

Uitgebreide buffetten. Mooi hotel (mooie, moderne bouwstijl). Geweldig zwembad (helaas niet verwarmd, dus niet gezwommen). Supervriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

Ligging en kamers

Eten had deze keer iets beter gekund. Maar zeker niet slecht!

Ligging en kamers

• Beoordeeld op: 8 april 2016

Geweldig buffet ontbijt en diner

Badkamer wel iets gedateerd en inrichting kamer op onderdelen aan vernieuwing toe

Geweldig buffet ontbijt en diner Zeer clientvriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 maart 2016

Het ontbijt was gevarieërd en heerlijk

De zitzetel in de salon zat heel ongemakkelijk. Is duidelijk versleten.

Het ontbijt was gevarieërd en heerlijk

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Het eten

De kamers zijn aan vernieuwing toe

Het eten

• Beoordeeld op: 6 februari 2016

het meest beviel ons het ontbijt.

er is niet veel wat beter had gekund.een geweldig hotel met vriendelijk personeel.

het meest beviel ons het ontbijt.

Ligging en de bedden

Eten viel tegen schoonmaken was ook niet optimaal Zeker geen 4 sterren waard

Ligging en de bedden

• Beoordeeld op: 22 januari 2015

Eten was niet meer zo goed .

Eten was niet meer zo goed .

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Prima kamer.

Helemaal niets

Prima kamer. Geweldige buffetten voor diner en ontbijt.

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.