Beoordelingen over Park Hotel San Jorge & Spa 4-sterren

Avenida de Andorra, 28, 17250 Platja d'Aro, Spanje

#5 van de 56 hotels in Platja d'Aro

Mooi hotel met een uitzicht wat indruk maakt!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De service in de bar viel wat tegen, lang wachten, om dan naar de kaart te vragen, die na een tijdje te krijgen, weer wachten voor de bestelling door te geven, dan vaak toch weer een hele tijd wachten voor je alles krijgt (vaak niet gelijktijdig). Idem bij het ontbijt, alles is aanwezig in buffetvorm maar geen enkele bediening. Niets zo fijn als ze je een koffietje aan tafel brengen, maar die moet je halen aan de automaat :( Ook werden de tafels niet (tijdig) afgeruimd. Misschien een aanrader om dienbladen in de ontbijtruimte ter beschikking te stellen? Mensen eten vaak op het terras, even van de ontbijtruimte weg, nu is het beetje een gesukkel om alles tot aan de ontbijttafel te krijgen. Personeel correct & beleefd, maar niet echt vriendelijk, met uitzondering van de receptie, daar zijn we steeds heel goed geholpen. Kamers misschien iets te sober ingericht voor een 4 sterren.

Prachtig uitzicht op de kliffen en het strand!!!! Gewoonweg idyllische uitzichten! Rustig hotel, geen lawaaierige gasten, hier kom je voor de rust & het uitzicht! Prachtige wandeling langsheen de kliffen & stranden die je kan maken vanuit het hotel. Op het strand is een leuke strandbar (wel niet eentje van het hotel) en zijn ligbedjes te huur (ook niet via het hotel). Leuk om te snorkelen tussen de rotsen.

Goede nachtrust is het allerbelangrijkste
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer lag aan een doorgaande weg waarvan de buitenmuren niet geïsoleerd waren.hierdoor geen oog dicht gedaan. Echt vreselijk. We melden dit bij de receptie en deze dame gaf als reactie : wilt u dit melden bij uw volgende bezoek aan ons hotel dan houden we hier rekening mee! U denkt toch niet dat we terugkomen hoop ik?

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Jammer dat het hotel last had van meeuwen die op het eten afkwamen bij het ontbijt

Strand met leuke strandtent, mooi zwembad met mooi terras in de schaduw!

Ontbijt zeer goed, veel variatie en vers.

Prijs- kwaliteit. Geen honden aub. Betalen voor welness. Zou een uurtje gratis mogen zijn. Strandzetels en parking zijn betalend.

Ontbijt zeer goed, veel variatie en vers. Personeel vriendelijk. Ligging is zeer sterke troef. Ongelooflijk zicht op zee. Niet druk. Ook goeie uitvalsbasis voor uitstappen nr het noorden.

Goed; maar !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Halfpensionmenu te prijzig in vergelijking met kwaliteit. Onvoldoende broodvariatie bij ontbijt. Te weinig ligzetels aan zwembad. Strand niet privé . Betalend parkeren. Verouderde badkamers.

Ligging. Groot zwembad. Zeer vriendelijk personeel

Wij zijn er maar 1,5 dg geweest i.v.m. ziek geworden partner
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

t.a.v. het avondeten, was er voor mijn partner zo goed als geen keus in vegetarische maaltijden. Het viel mij tegen dat in zo'n groot hotel met zoveel gasten,daar niet is voorzien.

beide prima

heel goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Er is maar een opmerking waar eens aan gedacht moet worden Laat regelmatig onder de bedden en de bak een schoongemaakt worden. Het stof hoopt zich op. Probleem van de te smalle parkeerplaatsen is er nog steeds.

goed ontbijt, met in het restaurant zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Heerlijk groot buitenterras In de avond een goed diner, wel met de vraag hoe vaak wordt de menu kaart vernieuwd. De legging van het hotel is voor het zien van de omgeving perfect. Zeer goede matrassen.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Erg genoten! Goed hotel nabij het strand en het levendige Platja d'Aro is vlakbij.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Jammer dat er geen strijkbout aanwezig was op de kamer. Er was er wel eentje bij de receptie, maar die was niet echt in goede staat. De spa is erg klein en eigenlijk ben ik van mening dat de entree hiervoor gratis zou moeten zijn.

Het ontbijt was erg goed/uitgebreid en ook de bedden waren zeer comfortabel. De (bad)kamers waren ruim.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De grote van de kamer, maar we zaten op de 2de verdieping, dan heb je wel beter uitzicht op zee en een kleinere balkon, maar de eerste heeft een groter/dieper balkon. Gr.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

schitterende locatie helaas met slechte bedden!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed was keihard en slecht stond een bouwcontainer naast mn raam waar ze aan het werk waren ( op terrein van het hotel! ) verder erg vriendelijk en goed ontbijt maar de nachtrust is belangrijk!

ligging erg mooi!

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Het ontbijt was super,het hotel is prachtig gelegen aan 2...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

de geluidsisolatie van de kamers. Het is wel een eindje naar het centrum van Platja d'aro of Calonge is wel een eindje stappen, maar in de zomer is dit niet zo erg.

Het ontbijt was super,het hotel is prachtig gelegen aan 2 mooie baaitjes. Er is ook een idyllisch kustwandeling langs kleine strandjes. Het personeel is super vriendelijk. Ik heb er echt van genoten

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Hier wil je langer blijven
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

We hebben niets aan te merken op dit hotel

Alles. Gastvrijheid. Vriendelijk. Geweldig hotel. Prachtige suite. We hebben genoten van ieder moment van ons verblijf. Het uitzicht is geweldig

heerlijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ontbijt buffet was heerlijk. de kamer had alles wat je maar kan bedenken maar het mooiste was wel het uitzicht op zee met de prachtige zonsopgang! Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk en het hele hotel had een frisse geur en was elke dag weer schoon. De maand januari had natuurlijk wel een heel ander prijskaartje dan het hoog seizoen. Wij hebben in ieder geval genoten

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Fantastisch hotel !

Eigenlijk niets.

Het speciale oudejaarsavondmenu was geweldig lekker. Het ontbijt is zeer goed, alles wordt op tijd bijgevuld. Een dikke pluim ook voor het personeel, zeker het zaalpersoneel en de maitre d'hotel ! Het gewone avondeten is zeer verzorgd en lekker. Het uitzicht is adembenemend.

heel fijn verblijf op een mooie locatie!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

misschien iets meer sfeer in restaurantruimte ,verlichting wat dimmen !

kamers gerenovveerd ,uitzicht op zee ,zeer uitgebreid onbijt,restaurant erg lekker en vriendelijke bediening (San ti AGO)is er al 20jaar !!! ook de de meisjes in de bediening en receptie erg behulpzaam en adequaat, dank jullie voor het fijne verblijf. Lieske &Tom uit Saint -Tropez

• Beoordeeld op: 7 december 2017

????
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We moesten na twee dagen onze vakantie afbreken op de terug weg overnachting in het zefde hotel betaalde 60 euro inkl ontbijt en parkeren. Bij boeking .com 65euro plus 10 euro parkeren.???

Kamer top

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Fanrastisch
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

De Spa is echt een aanfluiting. Is hoognodig aan vernieuwing toe. T is klein, geen relax ruimte althans die is bijna in het zwembadje waar je ziek wordt van de chloorlucht dus weinig relaxen. Zouden ze geen geld voor mogen vragen

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prima verblijf, prachtige locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De kamers was wat gehorig, doordat sommige gasten te veel lawaai maakten; laat. In de avond of nacht.

Prima ontbijt, geen gebruik gemaakt om vegetarisch te ontbijten cq te dineren.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

VOOR HERHALING VATBAAR WEL ZORGEN DAT HET GEEN VAKANTIE IS (KEUZE VAN KAMER BEPERKT)
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

ALS ER EEN TROUWFEEST IS KAN HET MOEILIJK ZIJN OM TE PARKEREN. VEEL AUTO'S STAAN NIET TUSSEN DE LIJNEN EN DUS VERLIES VAN PLAATS

LEKKER ONTBIJT - VEEL KEUZE DE KAMER DIE ZICHT GEEFT OP DE ZEE IS HEEL GOED INGERICHT BIJ VRAGEN IS HET PERSONEEL GEDIENSTIG

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Toplocatie en vriendelijk personeel, een aanrader !
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

We maakte ons wat zorgen over de hygiëne. De badkamer was niet echt proper gepoetst bij aankomst. Ook zou ik willen aanraden om in de eetzaal bij het ontbijtbuffet te voorzien in toezicht op de gasten die de hygiënische regels niet al te nauw nemen.

Locatie is echt top. Er zijn niet zoveel hotels aan de Costa Brava met zo een mooie ligging onmiddellijk aan de middellandse zee met een zeer mooi uitzicht. Ook zeer vriendelijk personeel. Verzorgde maaltijden.

Ge-we-dig!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel was super vriendelijk, de omgeving was prachtig, het hotel was fantastisch! Haast niet samen te vatten hoe heerlijk wij het hebben gehad! Alle sterren zijn dik verdient!

Aangenaam,fris en verzorgd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het eten was ondermaats dit fris en mooi hotel verliest een beetje van zijn goede uitstraling als het op het eten aankomst.Inspiratieloos en smaakloos eten,zout en peper zouden al wonderen doen.Kook ook met streekproducten bv,tomaten,olijf,saffraan,schelpdieren,chorizo,.....Mss een tip voor in de restaurant,per tafel voorzien van brood,klein flesje olijfolie,peper en zout,boter.

Vriendelijk personeel,verzorgende kamers,uitstekend qua hygiene,...

Het eten in het restaurant is erg lekker.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Voor € 2,000 per week vind ik dat je meer moet kunnen verwachten. Kleine kamers, douchen in een badkuip ipv inloopdouche. Geen bedjes op het strand (alleen tegen betaling 7 euro per dag per bedje en per parasol).

Het eten in het restaurant is erg lekker.

Zalig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De bediening in het restaurant van het hotel. Het waren jongere mensen met niet zo veel ervaring.

Het uitzicht was geweldig! De hemel op aarde;) Het kiezelstrand was een klein minpuntje.

Prima accommodatie, vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Prima accommodatie, vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt en goede dinermogelijkheden. Fijne Gym en fantastisch strandje vanuit hotel met trap te bereiken.

Too expensive no value for your money.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Kamer 1001 schandalig. En dan de reactie van ongeschoold ondeskundig personeel, treurig. De manager begreep het wel en regelde een andere kamer na 2 nachten ergernis als 220 Euro !Weg naar een van de twee strandjes ingestort. Te weinig personeel bij ontbijt. Slecht parkeren. Te veel geld voor slechte kwaliteit. Ligging is mooi. Kortom voor dit geld is er veel en veel beter te vinden in deze regio.

Ligging is mooi

wij hadden een heerlijk verblijf, dit hotel is een aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

een heerlijk ontbijt met een rijkelijk buffet onze kamer was ruim met een heel mooi uitzicht op de zee, ook voor onze zoon van 9 was er een apart éénpersoonsbed in dezelfde kamer maar afgescheiden van onze slaapgelegenheid door een muur, op die manier hadden wij ook voldoende privacy personeel is ook heel behulpzaam

-De locatie is geweldig net zoals de personeel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het bestellen qua eten op het terras mag van mij wel stukken beter en ook mag er meer aandacht besteed worden aan de klanten buiten.

-De locatie is geweldig net zoals de personeel! -Kamers zijn mooi en schoon -bijzonder mooie privé strand met echt blauwe heldere zee

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Prima locatie in een wat vergane glorie plaats als Platja D'aro is nu.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Wij moesten zondag tot 16.15 u wachten op onze kamer en toen schoot een bezoek aan het strand erin helaas. Was ook hun argument dat het zondag was niet zo sterk vinden wij.Terwijl op voucher deadline 14.30 u is.

Wij hadden superior prima maar wel toe aan renovatie, ontbijt prima verzorgd, diner kan beter, hotel ligt prima en je kunt parkeren maar sommige gasten (kaliber dikke auto) denken dat ze 2 plaatsen nodig hebben. Heel erg hard wekend en vriendelijk personeel in restaurant aan de balie kan het iets beter.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Perfect hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lag iets te ver uit centrum. Als je overdag al veel gewandeld hebt is de 2 km naar 't centrum net ff te ver.

Prachtige ligging. Op het terras prachtig uitzicht. Heerlijke bed. Een heerlijke plek om tot rust te komen

Locatie en strand en ontbijt goed. Negatief zie boven
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Kamers zeer gehorig. Parkeren 8,- per dag is belachelijk voor zon duur hotel. Geen binnenbad en betaald bubbelen a 10 per keer. 8 dagen geen schone lakens.

Ontbijt en strand

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Heel goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Even oppassen met boeken. Ga niet voor de goedkoopste kamer! Dat was echt even een domper toen ze ons een kamer boden met een blinde muur voor het raam, zo dichtbij dat er nauwelijks daglicht binnen kwam. Gelukkig konden we een upgrade krijgen zodat we toch nog een zeezichtkamer kregen.

Prachtig gelegen direct aan zee. Net even buiten het drukke centrum. Prima keuken! Fijne bedden en badkamer, alles picco bello schoon.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Vakantie op de werf!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Verbouwingen op de tweede verdieping, vreselijk lawaai met constante drilboren etc. Niks genieten van je eigen terras of een siësta op je kamer. Vergeet het maar en ze zijn er nog lang niet mee klaar!!!!!!! Restaurant avondmaal is matig. Geen douche, alleen ligbad.

Mooie locatie en strandje, wel altijd een auto nodig. Vriendelijk personeel bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Een heerlijk verblijf!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Mooie ligging aan het strand; ligging helaas niet op loopafstand van restaurants,bars,winkels; deze zijn wel makkelijk bereikbaar per auto.

Uitgebreid ontbijt; mooie kamer;

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Het was een goede vacantie op een mooie plaats
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Parking die je moet betalen terwijl ze et plazts voor hebben en het gratis is aan de overkant

Het ontbijt is zeer goed, alles aanwezig, propere nieuwe kamers, goede bedden, ligging is hun grootste troef, in een prachtige baai

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Altijd weer thuiskomen in dit heerlijke hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Spa-faciliteiten waren dicht wegens renovatie

Wij logeren hier al voor de 6de keer en het was er altijd prima: goede bedden, lekker uitgebreid ontbijt en parking

Prima hotel met een mooie ligging
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Beter schoonmaken van het hang- en sluitwerk in het restaurant, het stof lag er op en dat is bij het eten niet smakelijk.

Het interieur van het hotel en de terassen zijn prima met het uitzicht op zee, de stoelen op het terras zijn erg comfortabel

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Heeeeeerlijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant was niet gezellig,maar het eten was goed

Prachtige locatie. Een fles champagne werd op de kamer bezorgd daar het de verjaardag van mijn partner was!.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Zeer goed hotel, maar zwembad en spa zijn afzonderlijk te boeken en te betalen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Het zwembad en de spa staan los van het hotel, zijn betalend en de toegang binnen is beperkt in tijd en aantal.

Ruime parking, mooi zicht op zee, zeer lekker eten en uitgebreide keuze.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Leuk hotel op zeer goede locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

er wordt € 8 00 parkeergeld gevraagd per nacht En dat op hun eigen parkeerterrein! Je kan verder nergens parkeren. Leuke bijverdienste.

Super ontbijt,er is echt vanalles en steeds wordt alles weer aangevuld. Fijne schone kamer.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

leuke tussenstop om te genieten van de winkels, de sfeer en het aangenaam verpozen op terras
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

als je een douche neemt, is heel de badkamer nat

we zaten op -2 met rechtstreekse trap naar het strand. Voor velen zal dit oke zijn. Wij hebben kunnen wisselen naar -1. Daar konden we de ramen openlaten (geen verbinding met strand).

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Mooie ligging, geweldig ontbijt, vriendelijk personeel, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding,
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets. Parkeren kan misschien gratis. Bij grote drukte staan auto's vaker dubbel geparkeerd. Ondanks reservering is er dan geen plaats om te parkeren. Goed alternatief is aan de overkant van het hotel. Hier is parkeren gratis en bijna altijd wel plaats.

Ontbijt, Ligging, Uitzicht op zee. Hygiëne in het hele hotel.

Mooi gelegen hotel met mooie terrassen en goede parkeergelegenheid
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Het hotel is tegen een heuvel gebouwd. Dit brengt met zich dat je nogal wat trappetjes en trappen tegenkomt bij je tocht van en naar je kamer.

Mooi hotel, met mooie terrassen, fraai gelegen aan de kust. Goede parkeergelegenheid. Goed restaurant. Dicht bij het centrum van Platja d' Aro waar je leuke winkels aantreft.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Een hotel dat strekt tot voorbeeld!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De parkeerstroken zijn aan de smalle kant.

Perfecte locatie, enorm vriendelijk personeel, half pension heb je steeds een 3 gangen menu met een ruime keuze uit voor- en hoofdgerechten die stuk voor stuk voortreffelijk zijn !! Ik kom hier zeker terug !

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Zalig
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Het was reeds onze derde keer dat we in het hotel verbleven en nog hadden we een wauw gevoel ! Het is er zalig vertoeven met ongelofelijk vriendelijk personeel .

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Uniek gelegen hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Wij komen al een aantal jaren hier en met reden! Het is de afgelopen jaren steeds drukker geworden in het hotel en dit heeft een negatief effect op de vriendelijkheid van het personeel. Ook is de kwaliteit, met name wat betreft de keuze, van het avondeten er niet op vooruit gegaan.

De ligging van het hotel is fantastisch. Elke morgen heerlijk buiten ontbijten.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Muffe kamer
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Gedateerde kamers. Muffe lucht in zijvleugel/kelder. Wastafelputje gaat niet open. Wordt snel verholpen; hele stop gaat eruit ... Deur badkamer kan niet dicht. Douche in bad. Raam badkamer is afgeplakt maar kijkt door. Direct naast raam is openbare trap in tuin ... Niet fijn! Weinig rust en privacy. Diner a la carte. Slechte bediening. Plastic in eten. Parkeerplaats veel te krap en belachelijk dat we daar nog extra voor moeten betalen! Prijs kwaliteit is zoek wb kamer en eten!!

De ligging. Prachtig aan zee met hoge kliffen. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

We will be back!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Niets eigenlijk, behalve dat er geen buffet meer was als voorgerecht wat we heel jammer vonden. Dit was altijd heel lekker en gevarieerd.

Blijft een toplocatie met schitterend uitzicht, vriendelijk personeel en comfortabele kamers.

Heerlijk ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De vriendelijkheid van de ober op het terras was ver te zoeken...

Heerlijk ontbijt

Bijzonder aangenaam verblijf, voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Geen late check out en niet op alle avonden werd er buiten gedineerd.

Het personeel was vriendelijk en deskundig. Het hotel is (zeer) luxe.

Fijn

Zwembad

Het ontbijt was uitstekend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Koffiemachine, kannetje koffie aan tafel lijkt me aangenamer.

Het ontbijt was uitstekend.

Heerlijke week gehad. Tweede keer voor ons en gaan zeker nog eens terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Geweldig hotel, prachtige ligging, spectaculair uitzicht en heerlijk eten!

openingsuren zwembad

openingsuren zwembad

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Mooi hotel, mooie kamer en prachtige locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Mooi hotel, mooie kamer en prachtige locatie.

Het ontbijt is zwak

Het ontbijt is zwak

fantastisch

de omgeving

Fijn kleinschalig hotel.

Herrie van bouw werkzaamheden

Tophotel. Keer er minimaal eenmaal per jaar terug

Geen opmerkingen

Toplocatie alles aanwezig op de kamers uitstekend diner en lunch beveiligde parking

Voor de tweede maal geboekt en meer dan tevreden over dit hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Prachtige, schone kamers met zeezicht. Personeel zeer attent! Ontbijt erg uitgebreid. Eigen strand en groot zwembad

Geweldig onbijt, ongelofelijke locatie en behulpzaam en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Geweldig onbijt, ongelofelijke locatie en behulpzaam en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Om nog eens te doen, met iets beter weer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Het weer, erg koud en winderig

Luxe uitstraling en comfort. De bedden, het uitzicht op zee. TOP

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

----

Alles was uitsteken 1 min punt de parking klein en 8€ voor en nacht anders was alles zeer goed wifi personeel , eten, kamer enz

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

De ligging, top!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot de Spa

In de gemene delen, restaurant en bar koud.

De ligging, top! Zicht op zee.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie, prachtig zeezicht, comfortabel hotel

Locatie en uitzicht

Geluid van ander kamers

Locatie en uitzicht

Zeer uitgebreid ontbijt,
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Zeer uitgebreid ontbijt, Iedereen van het personeel super gedienstig. Prachtig uitzicht ‘ Een echte aanrader, We gaan er ZEKER TERUG

De kamers zijn wel wat gehorig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De kamers zijn wel wat gehorig.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

we komen zeker in voorjaar een keer terug om het ook bij warm weer te beleven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima locatie met auto, zeer gastvrij. Personeel erg behulpzaam. Prima prijs/kwaliteit verhouding goed.

Kamer aan de zee!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Roken van mensen op terras en balkon.

Kamer aan de zee! Mooi uitzicht.

We komen terug !

Geen Nederlandse tv, geen bvn

Goed ontbijt. Prachtig uitzicht, direct aan zee

Zeer goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Misschien al eens een avond in het weekend met muziek

Heerlijk ontbijt vriendelijk personeel diner zeer goed

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Heerlijk hotel waar ik me gewaardeerd voel als vaste gast!!

Het ontbijt was lekker!

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Uitzicht en de bedden.

Uitzicht en de bedden.

Een prima hotel, we kregen de mooiste kamer omdat we een...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Een prima hotel, we kregen de mooiste kamer omdat we een week geleden ook al geweest waren. Prachtig uitzicht aan de zeekant.