Beoordelingen over HD Parque Cristobal Gran Canaria 3-sterren

Holanda, s/n, 35100 Playa del Inglés, Spanje

#67 van de 166 hotels in Playa del Inglés

heerlijk genieten!
    • Familiebungalow (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

de badkamer was krap, het voetenbadje (of waar het ook voor bedoeld is) had van mij weg gemogen zodat er meer ruimte is.

Mooie ruime appartement (familiekamers), fijn de airco en de horren en de playstation 4, hoewel de kinderen alleen maar van de glijbaan afgingen en in het zwembad lagen. Lekker uitgebreid ontbijt.

Prima voor met kleine kinderen.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen + 1 Kind)

Properheid in het huisje! De afvoer van de lavabo lekte en na het melden is die blijven lekken! Eerste dag was er geen warm water om te douchen. Ons huisje lag aan de straat. Verder dan gedacht van het strand.

Mooi aangelegd en onderhouden domein en zwembaden. Eigen terrasje voor ons huisje. Vriendelijk personeel. Speeltuin voor de kinderen.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Goed verzorgde accommodatie op een goede locatie.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen + 1 Kind)

We vonden het water in de zwembaden aan de koude kant. De kleine kinderbaden (30 cm) gingen nog wel, maar de grotere baden waren redelijk koud.

De locatie is gelegen op een goede locatie vlakbij het Yumbo centrum en 2 min van de snelweg. Het is een schoon kindvriendelijk park en zelfs de kamers worden 5x per week schoon gemaakt (en 3x per week nieuwe handdoeken)! Ook is er 6 dagen animatie in diverse talen (ook Nederlands).

Heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De bedden vind ik minder van kwaliteit. De wifi is heel slecht met zoveel mensen

Eten heerlijk. Bungalow heerlijk. Goede animatie. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

De ruimte om de bungalows is heerlijk voor de kinderen.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (5 volwassenen)

Zeer gedateerd (oud) interieur, geen airco, hele kleine badkamer, bedden zijn vrij hard.

De ruimte om de bungalows is heerlijk voor de kinderen. Alles is ruim opgezet, de tuin is goed onderhouden. Bijna iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Voldoende ligbedjes + parasols bij de zwembaden.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

De bediening / kassasysteem bij de bar bij het zwembad mag nog iets sneller, maar ze zijn zooo vriendelijk :-) ( Wij zijn geen all inclusief gasten, mogen het niet zelf tappen. )

Park , gastvrijheid, zwembad , schoonmaak . Totaal plaatje is dikke prima.

Aangenaam en mooi verblijf in een gunstig gelegen resort met veel faciliteiten
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

dagelijks gevarieerd gamma tijdens ontbijt, middagmaal en avondeten. groot en mooi domein, met veel faciliteiten. Voor kinderen leuke zwembaden en leuk waterplein. laagbouw en mini bungalow met tuim terras en tuintje is aangenaam.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Heerlijk verblijf voor families, prachtige zwembaden
    • Familiebungalow (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

Derde kinderbed was opgedekt op de bank in de woonkamer. We hebben dit opgelost door de twee bedden in de kinderkamer tegen elkaar te schuiven en daar de drie kinderen te laten slapen. Wifi in huisjes is zeer slecht tot onmogelijk, geen Nederlandse zenders op de televisie behalve BVN, de televisie op de kinderkamer was niet aangesloten.

Ruim appartement, keurig schoon, mooi park met prima voorzieningen, goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

heerlijke gezinsvakantie

In december heerlijk weer, maar in ons huisje geen airco. Zou eigenlijk wel moeten, zodat je snachts goed slaapt. Wij wisten dit wel van tevoren. Er zijn ook grotere huisjes, wel met airco. Wij hebben 3 huisjes geboekt. Van het hotel kregen wij een melding om online in te checken en vervolgens je huisje te kiezen. Dit systeem werkte niet. Voor ons niet zo handig ivm ligging bij elkaar in de buurt. Indeling aantal personen via website correct ingevuld, maar kwam bij het hotel niet goed binnen. In 1 huisje zat slechts 1 persoon en leeftijd kind klopte ook niet. Na veelvuldig heen en weer gemail deden ze daar steeds moeilijk over en moesten wij toch voor 1 extra persoon het half pension betalen.

Fijne huisjes met voldoende privacy en eigen ligbedden! Het is wel echt een kindergebeuren daar met zeker tijdens het eten het nodige kabaal. Met gezin op vakantie dit keer, dus nu O.K. Ik zou er als stel samen nooit heen gaan. Uitgebreid ontbijt en dinerbuffet. Aardig personeel, ook aardig voor de kinderen. Park met 2 grote zwembaden en kinderactiviteiten. Ruim opgezet. Als je van rust houdt moet je huisje ver van het zwembad liggen.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

geweldige service, kinderparadijs!
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De badkamer mocht iets ruimer... bungalowtjes mogen iets vernieuwd worden maar de rest van het resort maakt dat meer dan goed!

Heel erg vriendelijke mensen, niets was teveel, erg behulpzaam. Leuke app met alle info: wat staat er op het menu vandaag, programma animatie, weer, to do,... kindjes vervelen zich geen moment. Ook tijdens het laagseizoen is het animatieteam constant bezig om iedereen te entertainen zonder te storen of mensen te pushen. Ze zijn ook heel actief met de kindjes bezig, buitengewoon goed. Ook de receptie staat altijd klaar om te helpen. In het resort ervaar je weinig drukte ook al is het vol. Alles goed onderhouden groen, netjes.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Voor herhaling vatbaar!
    • Superior Bungalow (2 volwassenen + 1 kind)

We hadden veel mieren op de kamer. Met wat kitten zou dit opgelost zijn.

De bungalows zijn ruim opgezet en ideaal met kinderen. Ze kunnen lekker op de grasvelden spelen. Ook de zwemfacaliteiten zijn leuk voor de kids.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Het comfort van een eigen bungalow met voorzieningen, maar...
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (4 volwassenen)

All inclusive is erg beperkt, in het hoogseizoen schijnt het beter te zijn, maar afgezien van wat drinken kon er bij de splash pool (het tweede zwembad) vrijwel niets gehaald worden. Zou prettig zijn geweest om daar te kunnen lunchen met een broodje hamburger of friet.

Het comfort van een eigen bungalow met voorzieningen, maar tegelijkertijd Hotel service (schoonmaak, bedlinnen etc.) en alle Park faciliteiten. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen, personeel was daar ook goed op ingesteld. Eten voldoende afwisseling, wel vonden we halfpension beter dan all-inclusive (ter plaatse bijboeken is het goedkoopst en hoeft niet voor de gehele verblijfsduur).

super
    • Familiebungalow (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

was gewoon netjes in orde. Als er iets niet in orde was kwamen ze het meteen vervangen

Eerlijk, vriendelijk en proper hotel!

Vriendelijk personeel, heel propere kamers en ideaal voor kinderen!

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

We waren door Booking.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

We waren door Booking.com niet geïnformeerd over de bouwwerkzaamheden ter plaatse.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

• Familiebungalow (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Met kinderen echt een fantastische accomodatie

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Ipv een bungalow kregen we een villa met alles erop en...
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

nvt

Ipv een bungalow kregen we een villa met alles erop en eraan😀😀😀

• Beoordeeld op: 18 november 2017

• Superior Bungalow (3 volwassenen)

Kamer was nog niet gepoetst bij aankomst

Woning

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Goed bed
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (4 volwassenen)

Weinig comfort om te koken , weinig rust/ veel kinderen

Goed bed

Mooi groot park ideaal voor gezinnen met kinderen.
    • Familiebungalow (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Mooi groot park ideaal voor gezinnen met kinderen.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Fijne vakantie
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Als ik moet klagen , s'avond de geluid van een ander hotel

Alles was prima

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Rustig park; een aanrader.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (5 volwassenen)

1x in het restaurant gegeten; het was allemaal 'pakjes, zakjes, diepvries'smaak en lauw qua temperatuur.

Veel keuze.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

De faciliteiten voor kinderen op het park zijn goed.

De service is erg slecht. Er wordt op geen enkele manier meegedacht met de gasten. Mogelijkheden om langer in het appartement te blijven bij een late terugvlucht zijn er haast niet en indien wel, dan alleen tegen betaling van een hoog bedrag, terwijl er die dag of de dag erna helemaal geen nieuwe gasten in het appartement komen. Met kleine kinderen is het erg fijn mode kindjes in het appartement te kunnen laten slapen op de dag van vertrek, maar daar wordt dus op geen enkele manier rekening mee gehouden. Ook toen wij onverwachts langer moesten blijven vanwege zieke kindjes, werd er niet met ons meegedacht. Er werd enkel tegen ons gezegd dat we het appartement uit moesten en maar een nieuwe boeking moesten maken. Later bleek dat het appartement helemaal niet vol zat, maar er pas na vijf dagen nieuwe mensen in kwamen. Verder is het erg druk in het restaurant en lijkt het personeel het niet onder controle te hebben. Te weinig kinderstoelen aanwezig in het restaurant, waardoor ouders noodgedwongen met hun kinderen op schoot zitten.

De faciliteiten voor kinderen op het park zijn goed. Er wordt veel gedaan om de kinderen te vermaken.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Super leuk complex.

Super leuk complex. Ruime bungalows die heel goed schoon worden gehouden. leuke verwarmde zwembaden. Een hartelijk ontvangst bij de receptie. Als er vragen zijn doen ze super hun best om deze zo snel mogelijk voor je op te lossen. Het animatieteam is zeer enthousiast. De locatie is ook perfect. Een paar straten van de Yumbo vandaan. Het strand is een stukje lopen maar er is eventueel een shuttlebus. Hier komen we zeker terug

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

speelmogelijkheden voor de jongsten

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, maar de receptie en de poetsploegen waren niet super enthousiast (8/10 ipv 10/10) maar dat is dus echt alles wat beter kon. (en meer stopcontacten in de bungalow...)

speelmogelijkheden voor de jongsten zwembaden laagbouw open gevoel, geen drukte miniclub en kinder animatie

• Beoordeeld op: 22 december 2015

snelle check-in, mooie zwembaden, veel ruimte rond bungalow,...

- foutieve info over shuttle-bus in de infomap (ging tijdelijk niet naar playa del ingles, werd niet gezegd aan receptie) - iets té veel animatie voor wie rust wil aan 't zwembad - verplicht dragen van een rood plastic bandje als je er enkel logeert

snelle check-in, mooie zwembaden, veel ruimte rond bungalow, proper

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Receptie, als er een probleem was pakte zei het direct op.

Bijbetalen huren kluis van 3 euro per dag. Dat stond niet aangegeven. Ventilator in de bungalow, had niet warmen moeten zijn anders had je echt een airco nodig. Wat tegeltjes wat kapot waren bij kinder zwembad. Ook als je niet all inclusief zit moet je rode bandje om je pols. Je moet je kind inschrijven als zei mee willen doen met een activiteit, vol is vol. En het kinderanimatie sluit je zo buiten wat erg vervelend is voor je kind op z'n moment.

Receptie, als er een probleem was pakte zei het direct op. Er wordt goed schoongemaakt. Gratis parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Hygiëne.

Als ik wat te zeuren moet hebben: Kleine badkamer. Verplichte armbandjes, ook als je geen All-inclusive gast bent. Dat alle bedden rond het zwembad al voor 8 uur worden toegeëigend.

Hygiëne. In onze bungalow geen 1 cucaracha ontdekt.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Heel vriendelijk personeel, goede bedden, mooie huisjes, 2...

Het enige negatieve wat ik over het park kan zeggen is dat het niet heel dicht bij de zee of leuke winkeltjes is gelegen.

Heel vriendelijk personeel, goede bedden, mooie huisjes, 2 aparte zwembaden: 1 met veel animatie en 1 met een glijbaan en tof waterpark voor de kindjes, veel ligbedden beschikbaar, speelpleintjes voor de kinderen, rustig park: slechts 1 nacht eens nachtlawaai van onze buren gehad,... Kortom: een ideaal verblijf voor uren waterplezier met de kids!

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Ontzettend aardig personeel en alles schoon.

Buffet erg veel heel erg vet eten. Miste bij het ontbijt vers gesneden fruit.

Ontzettend aardig personeel en alles schoon. Zwembad iets verwarmd, precies goed.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Ruim opgezet park met mooie bungalows

Het park is vrij ver van het strand gelegen.

Ruim opgezet park met mooie bungalows Zeer vriendelijk personeel Leuke Nederlandse animatie voor de kinderen (in Meivakantie) Goed eten Mooie zwembaden

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

De kindvriendelijkheid en de hygiene

Zonder taxi of auto is het ver lopen naar de winkelcentrums zoals Cita, Yumbo etc.

De kindvriendelijkheid en de hygiene

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Dat de bungalows en het park elke dag weer super schoon zijn.

Kan niets bedenken!

Dat de bungalows en het park elke dag weer super schoon zijn.

• Beoordeeld op: 11 februari 2016

Fijn park.

Slechte WiFi

Fijn park. Geweldig voor kleine kinderen!

• Beoordeeld op: 3 november 2015

veel ruimte om t huisje om te spelen

herrie van de animatie

veel ruimte om t huisje om te spelen

• Beoordeeld op: 19 september 2015

Alles goed vriendelijke bediening goed animatie team

Het eten was niet warm en buffetvorm

Alles goed vriendelijke bediening goed animatie team

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Animatieteam was top

Het was te warm in de bungalow om te slapen

Animatieteam was top

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Zwembad

Dat je persee 2 dagen all incl moest nemen!

Zwembad Bungalow 2 dagen all incl

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

De accommodatie was leuk, mooi park.

Wel veel rumoer van het animatie team aan het zwembad. Hele dag muziek, hoeft van ons niet.

De accommodatie was leuk, mooi park.