Beoordelingen over HD Parque Cristobal Tenerife 3-sterren

Rafael Puig Llivina, 15, 38660 Playa de las Americas, Spanje

#16 van de 209 hotels in Playa de las Americas

Fijne , gezellige , centraal gelegen accommodatie!
    • Bungalow met 1 Slaapkamer

De matrassen van de bedden zijn te zacht. Handdoeken neerleggen bij het zwembad, het is verboden maar er wordt niets aan gedaan.

Goede centrale ligging. Erg aardig personeel met leuke animatie voor kinderen. Mooi verwarmd zwembad. Goede , aardige schoonmaakdames. Elke dag behalve zondag wordt de bungalow gedaan. Optreden van JOHNNY CIRCUS, hele goede Charley Chaplin imitator , show is leuk voor kinderen en volwassenen!

Het weer is altijd zalig in Tenerife. De accommodatie Parque Cristobal oogt wat aftands.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We hebben een aantal keer ook ter plaatse het diner genomen. Een van die keren werd er een BBQ geserveerd. Het vlees zag zwart, men bakte op een te heet vuur en het vlees lag veel te dicht bij de vuurhaard. De volgende week hebben wij de BBQ aan ons laten voorbij gaan maar ik ben wel even gaan kijken. Het was weer van hetzelfde, je rook het verbrande vlees tot buiten het park. Het spek bij het ontbijt was ofwel te hard ofwel te licht gebakken.

Het ontbijt was goed, het personeel vriendelijk. De kuisploeg doet haar best en het beddengoed wordt regelmatig gewisseld. Het zwembad wordt netjes gehouden.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Prima zonvakantie in het centrum van Playa de las Americas.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (4 volwassenen)

De shows/voorstellingen 's avonds waren niet leuk. Tweemaal was er live muziek bij het diner en dit was wel goed. Heel veel handdoeken leggen, voor half negen waren driekwart van de ligbedden al voorzien van een handdoek.

Wij verbleven obv half pension. De buffetten waren goed. Het is mogelijk zowel binnen als buiten te eten. De bediening is vriendelijk. Kinderbad is gescheiden van het zwembad, dit vonden wij prettig. Animatieteam is goed, doet erg hun best O.A. aquagym, darten, tafeltennis, volleybal etc. Bezoek aan Siam blijft een topper. Daarnaast hebben we een excursie gemaakt op een catamaran; ook een aanrader. Geregeld via de hostess van tui in het hotel.

Een super vakantieplek voor het hele gezin (alle leeftijden)!
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen + 1 Kind)

HD Parque Cristobal is ons prima bevallen, vooral het personeel is super vriendelijk. We waren met volwassen kinderen en kleinkinderen, er was voldoende te doen, heerlijke 10 dagen gehad. All in, met voldoende variatie.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Prijs kwaliteit zeer goed
    • Bungalow met 1 Slaapkamer

Niet echt iets, vonden alleen dat opruiming ligstoelen aan zwembad iets te vroeg begon 17u!

Mooie, confortabele, ruime bungalow. Eigen terrasje, inplanting bungalows niet te dicht naast mekaar, voldoende privacy.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Prima locatie, we hebben een fantastische tijd gehad
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (4 volwassenen)

Parkeren! We hadden een huurauto, maar konden bijna nergens parkeren. Op dag v aankomst (zondag) wel een uur rondjes gereden. Playa de Las Americas is wel een beetje een 'schreeuwerige' badplaats. Moet je v houden. We zijn erop uit getrokken nr binnenland, wat prachtig is!

Locatie: dichtbij AirPort, strand, restaurantjes, supermarkt om de hoek Huisje was leuk, alles aanwezig wat je nodig hebt. Mooie zwembaden en veel vertier voor de kinderen. Tenerife zelf is prachtig. Er is veel meer te ontdekken dan de kust alleen.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

We hebben genoten!
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (4 volwassenen)

De inhoud van de keuken viel me wat tegen, maar nu had ik een reden om iedere dag heerlijk uit eten te gaan. We hadden geen all-inclusive zoals de meeste gasten en hebben dit ook zeker niet gemist.

Wij vonden het heerlijk dat we een eigen terras hadden met ligbedjes. De bungalow werd dagelijks schoongehouden. Het zwembad en het voetbalveld waren voor onze kinderen fantastisch. We hadden een super internetverbinding in het huisje. Alle leuke winkels, restaurants en de zee was op loopafstand.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Heerlijk rustig en toch middenin t centrum
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Sommige bungalows liggen erg omhoog, Voor mijn oude vader niet handig. Dit staat niet in de beschrijving. Er staan sinds dit jaar dames v plezier vlak naast de ingang. Echt not done

Hele aardige mensen en heerlijke bungalow

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Ideale ligging t.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (4 volwassenen)

Vrij veel kleine kinderen, maar eigenlijk heb je daar niet zoveel last van.

Ideale ligging t.o.v. boulevard en strand. Zowel voor Los Christianos als Adeje; deze locatie ligt precies in het midden.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

het eten was best lekker
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

te weinig privé in de tuintjes, te veel volk aan het zwembad, te dicht op elkaar

het eten was best lekker

Het was top!

Echt een locatie voor gezin met kinderen en kleinkinderen

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

• Bungalow met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Er waren nog mooiere huisjes

Park

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Service van het personeel

variatie van het eten viel tegen, Tenerife ligt midden in de Atlantische Oceaan, ik had meer visvariatie verwacht.

Service van het personeel mooie appartementen, dagelijks gereinigd

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Goed onderhouden bungalow, de receptionistes en andere...

Speelgoed in de speelruimte was gedateerd

Goed onderhouden bungalow, de receptionistes en andere medewerkers waren heel erg behulpzaam, goede wifi bereik

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

Goede ligging , de grote vd bungalow, de schoonmaak en...

WiFi werkt niet altijd perfect.

Goede ligging , de grote vd bungalow, de schoonmaak en hygiene . Prettig en betrouwbaar personeel. Kookgereedschap was iets minder. Twee hele grote pannen en een kleine koekenpan. Misten een klein pannetje. Verder perfect . Veel opbergruimte. Goede straal warm water in de douche.

• Beoordeeld op: 22 februari 2016

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

De ligging van de accomodatie

Geen airco in het appartement. Heel veel kinderen dus veel herrie. Regelmatig kakkerlakken in het app.

De ligging van de accomodatie

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Zeer vriendelijk personeel

Leuk strand ca 15 minuten lopen

Zeer vriendelijk personeel Mooi park Prima uitgeruste bungalows Fijne zwembaden en speeltuin Leuke animatie

• Beoordeeld op: 24 april 2015

Het eten was super goed.

Bij de receptie waren ze niet behulpzaam voor een taxi te bestellen hadden iedere keer een ander verhaal.

Het eten was super goed.

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

De vriendelijkheid van het personeel.

de koffie!

De vriendelijkheid van het personeel. De aandacht voor het milieu.

• Beoordeeld op: 10 februari 2015

Geen boven buren.

Geen boven buren. Het zijn geschakelde bungalows voorzien van alle comfort.