Beoordelingen over Parque San Antonio 4-sterren

#60 van de 108 hotels in Puerto de la Cruz

6,1

Fijn verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer had niet echt de uitstraling zoals de geplaatste foto’s op Booking.com. Avondeten in hotel restaurant: veel keuze, maar drukke, onrustige omgeving en best prijzig. Gevraagd twee kamers bij elkaar in de buurt. We kregen kamers erg ver van elkaar vandaan. Wifi echt slecht! Weinig stopcontacten.

Ontbijt was goed. Kamers waren schoon.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Ik kom niet meer terug.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

In het hotel zitten voornamelijk gepensioneerde Duitsers, je moet er maar zin in hebben. Op de foto's zien de kamers er prima uit, wij werden echter in 'het oude gedeelte' geplaatst. Oude, kleine kamer die totaal niet voldeed aan de geboekte kamer. We hebben er wat van gezegd, werden verplaatst binnen het oude gedeelte van het hotel naar een wat grotere kamer, voldeed nog niet aan de verwachting maar goed... we hadden geen zin om te zeuren. Er hing ook een luchtje in de kamer. Ontbijt op zich wel oke, vers gebakken omelet is lekker! Koffie daarentegen weer niet. Vaak even wachten op een plekje, maar daar was het personeel wel goed attent op. Als er wat vrij was, legden ze direct bestek voor je Neer. Prijs kwaliteit dus niet goed. Ik zou hier nooit meer naartoe gaan. Veel te duur voor wat je krijgt. Wellicht is het nieuwe gedeelte mooier.

Het personeel was wel oké.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Wij hadden een super goed verblijf en raden het zeker aan !!!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Goedkoopste Tarief

de kamer: onaangename matras hadden geen enkele stoel aanwezig , geen balkon, geen ruimte om onze natte handdoeken te drogen. WIFI is er zo goed als niet , al staat dit wel niet zo vermeld op de site.

aicha en carmello waren super vriendelijk personeel en deden alles met een glimlach!!!! Het eten was heerlijk en het was heel aangenaam als je er buiten kon van genieten. Misschien moeten ze de klanten er op attent maken dat ze de aanwezige katten niet voederen aan tafel (klein minpuntje voor ons) Heel mooie en verzorgde tuin.

aangenaam, rustig, en ruim
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen + 1 Kind)

Matras was erg zacht, ook na laten wisselen nog rugpijn ghad

Uitegbreid buffet. Zeer ruime kamers

Zwembad geweldig mooi
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Avondeten vaak koud en weinig smaak

Zwembad geweldig mooi

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Mooie ligging met sobere kamers en slecht wifi.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Goedkoopste Tarief

Kamers zijn sober, slechte matrassen en wifi is ook echt slecht.

Prachtig park met zwembad waar de gebouwen in liggen.

• Beoordeeld op: 12 maart 2016

De binnenplaats is erg mooi.

Het eten is echt matig. Weinig smaak. Een beetje zoals kant-en-klaarmaaltijden. Onze kamer had een raam wat niet gesloten kon worden en de airco werkte niet. Het personeel probeerde ons op een standaard manier af te wimpelen door te beloven dat er iemand zou komen. Hij zei dat ze geen andere kamers hadden, maar na aandringen werden we toch naar een andere kamer verplaatst. Het hotel voelt gedateerd aan, en dat er alleen maar senioren verbleven maakte het plaatje compleet. Het leek alsof we 20 jaar terug in de tijd geworpen werden.

De binnenplaats is erg mooi. Vol met mooie palmbomen, bloemen, een fontein en zwembad.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Het is gewoon een erg goed hotel voor deze prijs, wij komen...

Doordat het volledig volgeboekt was had men wat moeite om het ontbijt in goede banen te leiden. Het ontbijt op zich is verder prima.

Het is gewoon een erg goed hotel voor deze prijs, wij komen hier nu al geruime tijd ieder jaar terug.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Het mooi uiterlijk cq.

1) Het personeel bij de receptie stonk behoorlijk naar zweetlucht of stond je te woord met een behoorlijk kauwgom in hun mond. 2) In de hal en gang naar de kamers hing een afschuwelijke penetrante zeiklucht. 3) Stoeltjes op balkon waren "onplezierig" om op te zitten. 4) De personele bezetting in de eetzaal was ver ondermaats. 5) Het buffet was niet groots, zeker niet wat ik bij een 4-sterrenhotel zou/mag verwachten. 6) Buitensporige kosten voor gebruik van WiFi! Dit is echt niet meer van deze tijd.

Het mooi uiterlijk cq. design van het hotel & groenvoorziening was keurig verzorg.